-
Δημοσιεύσεις
2.702 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
About nikolasn80
- Ημ. Γέννησης 05/01/1974
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Cosmote - Ελλάδα
Πρόσφατοι Επισκέπτες
Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.
nikolasn80's Achievements
-
εγω δεν θα μπω σε αντιπαραθεση μαζι σου.το σχολιο πουλαω ακριβα γιατι μπορω και τα πουλαω ειναι τουλαχιστον ακυρο εχεις την αποψη σου σεβαστη. το αν κρατησει καποιος κινητο 3 χρονια ειναι μια αλλη κουβεντα. εγω σχολιαζω το οτι η εταιρεια για οποιον λογο και αν το κανει προσφερει γεναιοδωρα αρκετα πραγματα σε μενα σε καποιον που θα δωςει τοσα λεφτα .αρκετα με τα μονοπωλια εχει και αλλου πορτοκαλιες και πιο.....νοστιμες.
-
σε πολλα σαιτ που παρακολουθω βλεπω διαφορουςνα γραφουν για την υψηλη τιμη του oppo και ειρωνειες του στυλ αδειο κουτι με να καλωδιο μονο κ.λ.π παιδια μην βγαινετε πολυ στον ηλιο γιατι βλαπτει τωρα το καλοκαιρι αλλωστε εσεις ολοι που γραφετε τετοια σχολια να σχολιαζετε το γεγονος οτι ολες οι εταιρειες υπερκοστολογουν τα ΠΑΝΤΑ τουλαχιστον οσοι αγορασαν το οππο x9 ultra αγορασαν συνειδητα για οτι προσφερει σε υψηλο επιπεδο πηραν δωρο σουπερ ρολοι και 3χρονια εγγυηση στην προπαραγγελια.θυμηστε μου οι ανταγωνιστες τι εδωσαν ?ο ενας εδωσε λεει το 512 στην τιμη του 256 και τα μηλα του κουπερτινο την χαρα να πινεις καφε στην καφετερια και να πολυας μουρη με το iphoni. φιλικα παντα υγ.δεν ειμαι υπαλληλος της oppo
-
ναι το στειλαν στην ωρα του αλλα χωρις το ρολοι το οποιο δεν το εχουν ακομα
-
χθες ηρθε το ultra απο το plaisio .ειλικρινα τοσα χρονια που ασχολουμαι ερασιτεχνικα με κινητα και εχουν περασει παρα πολλες συσκυες απο τα χερια μου δεν εχω ξαναδει τετοια συσκευη.η ποιοτητα ειναι τερματισμενη η καμερα οσο προλαβα να δω ειναι κοντα στο εξαιρετικη το κινητο συνολικα εινια απιαστο το λειτουργικο για μενα ειναι το καλυτερο android πολυ δυσκολα θα ξεπεραστει το συγκεκριμενο απο τους ανταγωνιστες του βεβαια εχθρος του καλου ειναι ο καλυτερο αλλα θεωρω οτι οι κορεατες και οι μηλοπαραγωγοι πολυ δυσκολα θα επενδυσουν σε κατι πολυ ανωτερο δεδομενων της εξαρσης των τιμων και των υλικων
-
Δυστυχώς, οι Ευρωπαίοι ξόδεουν 1700€ για ένα iPhone 17 Pro Max 512GB, αλλά όχι για το Oppo, παρά το γεγονός ότι το κινεζικό τηλέφωνο είναι πολύ ανώτερο σε όλα! Το μάρκετινγκ είναι έλεγχος του νου!
-
nikolasn80 started following Samsung Galaxy S26 Ultra and Oppo Find X9 Ultra
-
εκει θα ειναι οι τιμες πλεον λογω αυξησητιμων μνημων.τουλαχιστον προσφερει innovation και κατι καινουριο,αλλωστε μην ξεχνας το τι κανει ο εμπορος χονδρικης μηλων στο κουπερτινο που ειναι ο πρωτος διδαξας δινει ελαχιστα καθε χρονο και αυξανει μονιμα τις τιμες.η oppo με ο find 9 pro με to find n6 και τωρα με το ultra δινει ποιοτητα πρωτοπορια και ολοκληρωμενες λυσεις,απλα πολυς κοσμος ενοχλειται γιατι ειναι κινεζικα λεει.......ενω τα αλλα ειναι αμερικανικα......λεμε...
-
οποιος υποστηριζει οτι ειναι για πεταμα ειναι τουλαχιστον ..αστειος.τομεγαλο ερωτημα ειναι αντελικα καποιος κατοχος απο το s24 ultra και περα αξιζει να κανει την μεταβαση. ή οχι. εγω δεν θα θα το παρω για φετος επενδυσα σε z fold 7 ομως ο κορεατης θα πρεπει να αρχισει να γινεται οπως πιο παλι πιο εφευρετικος και πιο πληθωρικος γιατι φαινεται οτι οι κινεζοι παρουσιαζουν τεχνολογιες και χαρακτηριστικα οπως π.χ ημπαταρια που κανουν το κοσμο να πηγαινει ολο και περισσοτερο προς τα εκει.και εχουν και ενα μεινεκτημα το 60% των μοντελων τους δεν ερχονται ευρωπη και αμερικη φανταστειτε τι θα γινοντανε αλλιως....
-
γνωστος μου θελει να ανοιξει προθεσμιακη καταθεση στη credia εχετε εικονα ειναιαξιοπιστη?ασφαλης?
-
Η Samsung κάτι έχει με τις μπαταρίες δεν ξέρω τι ,έχω το fold 7 και ενώ είναι σε γενικές γραμμές πολύ καλό η μπαταρία του είναι χάλια δίνεις 2000 και είσαι με τον φορτιστή στην τσέπη .και εδώ έχει κολλήσει πάλι στις 5000
-
εμενα παντως μου φερνι πιο πολυ οπτικα σε Α56 παρα σε S ultra σειρα.
-
ειναι νωρις να ρωτησω αλλα θα με ενδιεφερε η αποδοση της μπαταριας. υγ. μην μουπειτε δες το youtube ,ΔΕΝ εμπιστευομαι youtubers μονο καθημερινους ανθρωπους μεσα απο την χρηση τους.
-
Φανταστείτε να μην είχε φάει το ban η Huawei θα μιλάγαμε για 4-5 θέση για τους Κορεάτες.προσωπικα επειδή δούλεψα για ένα μήνα και το Oppo x9 pro σε global έκδοση θεωρώ ότι το s26 ultra στον ανταγωνισμό δεν θα έχει καμία τύχη οι πωλήσεις του θα στηριχτούν σε καταναλωτές που έρχονται από μοντέλα αλλά της ίδιας εταιρείας δύσκολα έως τελείως απίθανα θα [πούλαγε κάποιος ένα κινητό όπως το Oppo x9 pro παράδειγμα για να αγοράσει s26 ultra.
-
μηπως χρεωνει 6 ευρω αν εκδοσεις και την πιστωτικη ΄΄μερια΄΄της καρτας?
-
Μπορώ να αλλάξω τα εικονίδια σε dark icon me κάποιο τρόπο?
-
Από τους 300 που αναφέρεις οι 290 αγόρασαν iPhone γιατί το κρατάει και η κουτσή Μαρία ,και γιατί το κρατάει και ο γείτονας τους άσε που τους έχουν πει ότι το μήλο είναι αξεπέραστο .για μένα όποιος αγοράζει pixel ξέρει γιατί το αγοράζει το αν αξίζει ή όχι είναι άλλη κουβέντα.
