Jump to content

Samsung Galaxy S (Μέρος ΙΙΙ)


Tyxerakias
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κάποια στιγμή έκλεισε η οθόνη γιατί μπήκε σε αναμονή. Όταν πάτησα να ανοίξω ξανά την οθόνη είδα πάνω πάνω στην οθόνη ξεκλειδώματος μία στρογγυλή εικόνα. Είχε και ένα βελάκι.

ο μοναδικός λόγος για να έχει κάποιος μαμά lockscreen :lol:

btw αντώνη νομίζω οτι είναι feature της 2.2.1 γιατί εγώ ανέκαθεν τον μαμά mp3 έπαιζα αλλά δεν το είχα παρατηρήσει :p

3gs settings για voda γιατί δεν βρηκα πουθενά στο κινητο; δλδ ριθμήσεις και τέτοια;

αυτο το ωραίοτατο HTC sense clock θα μπορέσω να το βρω πουθενά; (πάντα μου τρέχανε τα σάλια για τουτο)

Ο τονυκ έχει οδηγίες στο μπλογκ του http://antonis-news.blogspot.com/2011/01/apn-internet-mms-android.html

fancy widget στο market :ninja:

Edited by saliez

Contact: a.pap@doeyetea.eu

Αλέξανδρος - [School of Tourism & Hospitality – STEAN College] - [Web Designer]

[Root στο Galaxy S II] - [Ορολογία του Android]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

μερικες φορες οταν κλεινω καποια παιχνιδια για παραδειγμα το crazy snowboard και το cordy το κινητο δονείται μία φορά και μετα απο λιγα δευτερολεπτα δονείται 3 φορές γρήγορα αυτό μου γίνονταν και στη 2.2 αλλα και στη 2.2.1 που εχω τωρα.Τι παίζει;

Android is simple, it just takes a genius to understand its simplicity.

Samsung Galaxy S4 die hard !!

Samsung Galaxy S7

Link to comment
Share on other sites

μερικες φορες οταν κλεινω καποια παιχνιδια για παραδειγμα το crazy snowboard και το cordy το κινητο δονείται μία φορά και μετα απο λιγα δευτερολεπτα δονείται 3 φορές γρήγορα αυτό μου γίνονταν και στη 2.2 αλλα και στη 2.2.1 που εχω τωρα.Τι παίζει;

 

Όταν το κάνει αυτό σημαίνει ότι crashare η εφαρμογή. Πολλές φορές δε βγάζει μήνυμα και κάνει restore της εφαρμογής μόνο του, οπότε το μόνο που νιώθεις είναι η δόνηση.

Link to comment
Share on other sites

Ξερετε αν τα καινουργια εχουν την εκδοση 2,2 fryo η την περναμε εμεις ??

 

Κανονικά θα έπρεπε να περνάνε την 2.2 απο την εταιρία αλλά δύσκολα πιστεύω θα πετύχεις εργοστασιακό τηλέφωνο με 2.2 (και δεν έχω ακούσει μέχρι στιγμής κανέναν να πέτυχε 2.2 σε καινούργιο τηλέφωνο)! Αλλά ακόμα και με 2.1 εύκολα το αναβαθμίζεις σε 2.2 μέσω kies (το πρόγραμμα της samsung για τα τηλέφωνα της που περιέχει και τους drivers για pc) αλλά το kies δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο του κινητού (το κατεβάζεις δωρεάν -φυσικά- μέσω ιντερνετ).

Βασίλης!
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δε ξέρω αν έχει απαντηθεί, αλλά θέλω να μάθω άν αλλάζει ή εξ΄ορισμού ρύθμιση εμφάνισης των επαφών με πρώτο ο όνομα....ευχαριστώ.
www.olafree.net
Link to comment
Share on other sites

Για τους πιστούς - το Κies έχει update :)

 

Αρα ερχονται καινουργιες εκδοσεις firmware λογικα αν και το kies εχει φυγει εδω και καιρο απο το pc μου. Για να δουμε...

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Είμαι κάτοχος του galaxy από πέρυση τον Ιούλιο. Η αγορά έγινε απο κατάστημα E-SHOP.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την έξοδο των ακουστικών(δεν ακούγετε καθόλου). Έχω αφήσει το τηλέφωνο σε εξουσιοδοτημένο service της SAMSUNG για επισκευή όπου μετά απο 5 ημέρες παραμονής στο service φτάσαμε στο σημείο να μου πουν ότι το πρόβλημα θα το λύση η αναβάθμιση σε 2.2 και ότι το τηλέφωνο δεν το καλύπτει η εγγύηση και με παρέπεμψαν στο κατάστημα όπου το έχω αγοράσει.

 

Η πρώτη ερώτηση μου είναι αν κάποιος γνωρίζει αν όντως το πρόβλημα διορθώνεται με αναβάθμιση.

Η δεύτερη ερώτηση είναι αν ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια για να αποφύγω ξανά την διαδικασία να πάω το τηλέφωνο στο e-shop που το αγόρασα και να ασχοληθουν εκείνοι με το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Είμαι κάτοχος του galaxy από πέρυση τον Ιούλιο. Η αγορά έγινε απο κατάστημα E-SHOP.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την έξοδο των ακουστικών(δεν ακούγετε καθόλου). Έχω αφήσει το τηλέφωνο σε εξουσιοδοτημένο service της SAMSUNG για επισκευή όπου μετά απο 5 ημέρες παραμονής στο service φτάσαμε στο σημείο να μου πουν ότι το πρόβλημα θα το λύση η αναβάθμιση σε 2.2 και ότι το τηλέφωνο δεν το καλύπτει η εγγύηση και με παρέπεμψαν στο κατάστημα όπου το έχω αγοράσει.

 

Η πρώτη ερώτηση μου είναι αν κάποιος γνωρίζει αν όντως το πρόβλημα διορθώνεται με αναβάθμιση.

Η δεύτερη ερώτηση είναι αν ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια για να αποφύγω ξανά την διαδικασία να πάω το τηλέφωνο στο e-shop που το αγόρασα και να ασχοληθουν εκείνοι με το πρόβλημα.

 

Mισο λεπτο γιατι μερικα πραγματα μου ακουγονται περιεργα. Καταρχας γιατι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση? Εισαι μεσα στο χρονικο περιθωριο και απο αυτα που λες δεν νμιζω να εκανες εσυ ο ιδιος κατι και να το χαλασες. Δευτερον εστω οτι οντως χρειαζεται αναβαθμιση σε 2.2 για να λυθει (κι αυτο παραξενο ακουγεται). Εφοσον ειναι σε εξουσιοδοτημενο service δεν μπορουν αυτοι να σου κανουν την αναβαθμιση εκει? Δε μου λες φιλε σε ποιο service ακριβως το αφησες το τηλεφωνο?

Edited by red_herring

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Είμαι κάτοχος του galaxy από πέρυση τον Ιούλιο. Η αγορά έγινε απο κατάστημα E-SHOP.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την έξοδο των ακουστικών(δεν ακούγετε καθόλου). Έχω αφήσει το τηλέφωνο σε εξουσιοδοτημένο service της SAMSUNG για επισκευή όπου μετά απο 5 ημέρες παραμονής στο service φτάσαμε στο σημείο να μου πουν ότι το πρόβλημα θα το λύση η αναβάθμιση σε 2.2 και ότι το τηλέφωνο δεν το καλύπτει η εγγύηση και με παρέπεμψαν στο κατάστημα όπου το έχω αγοράσει.

 

Η πρώτη ερώτηση μου είναι αν κάποιος γνωρίζει αν όντως το πρόβλημα διορθώνεται με αναβάθμιση.

Η δεύτερη ερώτηση είναι αν ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια για να αποφύγω ξανά την διαδικασία να πάω το τηλέφωνο στο e-shop που το αγόρασα και να ασχοληθουν εκείνοι με το πρόβλημα.

 

Aν το κινητο ειναι αγορασμενο απο Ελλαδα απo to eshop και στο εχει μετα πουλησει εσενα,ειναι υποχρεωμενοι να το επισκευασουν εκεινοι.Αν το καταστημα που το πηρες το εχει παρει απο εξωτερικο,ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να προβει σε διαδικασιες εγγυησης.:)

Will keep updating....Galaxy S out of the box 2.1 Eclair JM5 Cos,2.2.1 Froyo JS3 + SPEEDMOD KERNEL-k13c-500hz + Clockwork Mod,Slim ICS + Semaphore Kernel + JVU modem,Slim Bean 4.1.2 + Semaphore 2.6.0.s,Cyanogen 10.1 + Semaphore 2.9.23 ....10.2 etc....,Cyanogenmod 11 snapshot M4 + Neo kernel cma 415mb. :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Είμαι κάτοχος του galaxy από πέρυση τον Ιούλιο. Η αγορά έγινε απο κατάστημα E-SHOP.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την έξοδο των ακουστικών(δεν ακούγετε καθόλου). Έχω αφήσει το τηλέφωνο σε εξουσιοδοτημένο service της SAMSUNG για επισκευή όπου μετά απο 5 ημέρες παραμονής στο service φτάσαμε στο σημείο να μου πουν ότι το πρόβλημα θα το λύση η αναβάθμιση σε 2.2 και ότι το τηλέφωνο δεν το καλύπτει η εγγύηση και με παρέπεμψαν στο κατάστημα όπου το έχω αγοράσει.

 

Η πρώτη ερώτηση μου είναι αν κάποιος γνωρίζει αν όντως το πρόβλημα διορθώνεται με αναβάθμιση.

Η δεύτερη ερώτηση είναι αν ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάποια ενέργεια για να αποφύγω ξανά την διαδικασία να πάω το τηλέφωνο στο e-shop που το αγόρασα και να ασχοληθουν εκείνοι με το πρόβλημα.

 

Στο θεμα της εγγυησης πιστευω πως σε καλυψαν οι υπολοιποι.

Οσον αφορα το προβλημα, παλιοτερα ακουγοταν σωστα? Βασικα θελει λιγο πιεση για να κουμπωσει το βυσμα, μηπως φταει αυτο? Σορυ αν ειναι βλακεια αυτο που λεω, αλλα πολλοι την εχουν πατησει ετσι. Νομιζω :)

Stormrain@insomnia.gr

 

Πέτρος

Link to comment
Share on other sites

Στο θεμα της εγγυησης πιστευω πως σε καλυψαν οι υπολοιποι.

Οσον αφορα το προβλημα, παλιοτερα ακουγοταν σωστα? Βασικα θελει λιγο πιεση για να κουμπωσει το βυσμα, μηπως φταει αυτο? Σορυ αν ειναι βλακεια αυτο που λεω, αλλα πολλοι την εχουν πατησει ετσι. Νομιζω :)

 

Οντως την εχουν πατησει πολλοι, οπως επισης θα ρωτουσα το φιλο αν δοκιμασε με διαφορετικα ακουστικα κλπ κατι που μαλλον θα εχει κανει. Anyway, θεωρω οτι αφου το στειλε στο service δεν θα συμβαινει τιποτα απο τα 2 Πετρο αλλιως θα του το ελεγαν, εκτος αν συμβαινει τιποτα αλλο πιο πονηρο...

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!! να ρωτήσω κάτι υπάρχει κανας τρόπος να αποκτήσουμε πρόσβαση στο app store του amazon που ξεκίνησε σήμερα...και δίνει για τις επόμενες 17 ώρες τσάμπα και το νεο angry birds??
Link to comment
Share on other sites

Mισο λεπτο γιατι μερικα πραγματα μου ακουγονται περιεργα. Καταρχας γιατι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση? Εισαι μεσα στο χρονικο περιθωριο και απο αυτα που λες δεν νμιζω να εκανες εσυ ο ιδιος κατι και να το χαλασες. Δευτερον εστω οτι οντως χρειαζεται αναβαθμιση σε 2.2 για να λυθει (κι αυτο παραξενο ακουγεται). Εφοσον ειναι σε εξουσιοδοτημενο service δεν μπορουν αυτοι να σου κανουν την αναβαθμιση εκει? Δε μου λες φιλε σε ποιο service ακριβως το αφησες το τηλεφωνο?

Δεν έχω κάνει καμία απολύτως αλλαγή στο τηλέφωνο. Το service που το πήγα λέγετε smartec

 

Aν το κινητο ειναι αγορασμενο απο Ελλαδα απo to eshop και στο εχει μετα πουλησει εσενα,ειναι υποχρεωμενοι να το επισκευασουν εκεινοι.Αν το καταστημα που το πηρες το εχει παρει απο εξωτερικο,ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να προβει σε διαδικασιες εγγυησης.:)

 

Απο ότι μου ειπαν απο την αντιπροσωπεία το τηλέφωνο είναι αγορασμένο απο Γερμανία. Το πρόβλημα μου είναι οτι χρειάζομαι την συσκευή και δεν εχω την πολυτέλεια να αφήσω πάλι το τηλέφωνο στο κατάστημα όπου το αγόρασα γιατί φαντάζομαι θα κάνει πολύ περισσότερες ημέρες απο τις 5 εργάσιμες ημέρες που εκαναν στην Samsung για να μου πουν τι χρειάζεται για να λυθεί το πρόβλημα και ότι ειμαι εκτός εγγύησης

 

Στο θεμα της εγγυησης πιστευω πως σε καλυψαν οι υπολοιποι.

Οσον αφορα το προβλημα, παλιοτερα ακουγοταν σωστα? Βασικα θελει λιγο πιεση για να κουμπωσει το βυσμα, μηπως φταει αυτο? Σορυ αν ειναι βλακεια αυτο που λεω, αλλα πολλοι την εχουν πατησει ετσι. Νομιζω :)

 

Στην αρχή ακουγόταν ελάχιστα(και απο ότι θυμάμαι σε μια μόνο έξοδο) αλλά με μόνο αγγιγμα του καλωδίου έχανε την επαφή.Δοκίμασα και αλλα ακουστικα και κουμπώνει κανονικά(αν το πιεσω παραπάνω μπαίνουμε στα ενδότερα της συσκευής,πλάκα κάνω).Πλέον όταν τα συνδέω δεν τα αναγνωρίζει

 

Οντως την εχουν πατησει πολλοι, οπως επισης θα ρωτουσα το φιλο αν δοκιμασε με διαφορετικα ακουστικα κλπ κατι που μαλλον θα εχει κανει. Anyway, θεωρω οτι αφου το στειλε στο service δεν θα συμβαινει τιποτα απο τα 2 Πετρο αλλιως θα του το ελεγαν, εκτος αν συμβαινει τιποτα αλλο πιο πονηρο...

 

απάντησα παραπανω

 

Ας υποθέσουμε ότι είμαι εκτός εγγύησης.Δεν μπορούνε να ζητάνε 25 για αναβάθμιση για να λυθεί πρόβλημα που υπάρχει απο την αρχή της αγοράς και απο την αρχή διάθεσης του τηλεφώνου στο κοινό και για μια αναβάθμιση που ούτε οι ίδιοι ξέρανε πότε θα βγεί και υπενθυμίζω ότι η αναβάθμιση βγήκε φέτος,2011.

Επιπλέον αν τους το πήγαινα ας πούμε τον σεπτέμβριο του 2010 για επισκευή και ήμουν εντός εγγύησης τι θα μου λέγανε....Θα βγει μια αναβάθμιση που δεν ξέρουμε ποτε θα βγει αλλά λύνει το προβλημά σας...........

 

 

Έχω απογοητευτεί πλήρως με την Samsung

 

Πήγα ήδη στην επίσηση αντιπροσωπεία και μου λέγανε αυριο θα ειναι ετοιμο το τηλεφωνο και σας καταλαβαίνουμε και διάφορα περι εισαγωγων απο Νιγηρία και διάφορες αλλες βλακειες.

 

Το τηλέφωνο το πήρα απο Ελλάδα,έχω η δεν έχω εγγύηση?

 

Δηλαδή αν ημουν Γερμανός και το αγόραζα απο Γερμανία και τους το πήγαινα τι θα μου λεγανε.....

 

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Link to comment
Share on other sites

Έχω απογοητευτεί πλήρως με την Samsung

 

Πήγα ήδη στην επίσηση αντιπροσωπεία και μου λέγανε αυριο θα ειναι ετοιμο το τηλεφωνο και σας καταλαβαίνουμε και διάφορα περι εισαγωγων απο Νιγηρία και διάφορες αλλες βλακειες.

 

Το τηλέφωνο το πήρα απο Ελλάδα,έχω η δεν έχω εγγύηση?

 

Δηλαδή αν ημουν Γερμανός και το αγόραζα απο Γερμανία και τους το πήγαινα τι θα μου λεγανε.....

 

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

 

Σε ρωτησα για το service για να δουμε μηπως σε παραμυθιασαν αλλα η smartec ειναι οντως το επισημο εξουσιοδοτημενο service της samsung στην Ελλαδα. Τωρα γιατι σου κανουν αυτα τα κολπα δεν ξερω...Μαλλον επεσες σε καποιον που δεν εχει διαθεση να βοηθησει η κατι αλλο...Τεσπα εγγυηση εχεις κανονικοτατα απο τη στιγμη που το τηλ ειναι αγορασμενο απο χωρα εντος ΕΕ και ειναι υποχρεωμενοι να στο επισκευασουν. Στο λεω απο προσωπικη εμπειρια. Για το να σου ζητανε 25 € για την αναβαθμιση ενταξει δεν σχολιαζω...Αν ειναι να λυθει ετσι το προβλημα σου ριξε μια ματια στους οδηγους εδω και κανε την αναβαθμιση μονος σου να γλιτωσεις και τα λεφτα. Αυτο με την επισημη αντιπροσωπεια δεν το καταλαβα, το πηρες απο τη smartec και το πηγες αλλου?

 

Δυστυχως φιλε ησουν ατυχος και χρειαστηκες το service το οποιο ειναι μια πονεμενη ιστορια και οχι μονο για τους κατοχους samsung αλλα γενικοτερα. Δεν ξερω τι γινεται εξω, αλλα στην Ελλαδα η κατασταση ειναι επιεικως απαραδεκτη.

Edited by red_herring

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Σε ρωτησα για το service για να δουμε μηπως σε παραμυθιασαν αλλα η smartec ειναι οντως το επισημο εξουσιοδοτημενο service της samsung στην Ελλαδα. Τωρα γιατι σου κανουν αυτα τα κολπα δεν ξερω...Μαλλον επεσες σε καποιον που δεν εχει διαθεση να βοηθησει η κατι αλλο...Τεσπα εγγυηση εχεις κανονικοτατα απο τη στιγμη που το τηλ ειναι αγορασμενο απο χωρα εντος ΕΕ και ειναι υποχρεωμενοι να στο επισκευασουν. Στο λεω απο προσωπικη εμπειρια. Για το να σου ζητανε 25 € για την αναβαθμιση ενταξει δεν σχολιαζω...Αν ειναι να λυθει ετσι το προβλημα σου ριξε μια ματια στους οδηγους εδω και κανε την αναβαθμιση μονος σου να γλιτωσεις και τα λεφτα. Αυτο με την επισημη αντιπροσωπεια δεν το καταλαβα, το πηρες απο τη smartec και το πηγες αλλου?

 

Δυστυχως φιλε ησουν ατυχος και χρειαστηκες το service το οποιο ειναι μια πονεμενη ιστορια και οχι μονο για τους κατοχους samsung αλλα γενικοτερα. Δεν ξερω τι γινεται εξω, αλλα στην Ελλαδα η κατασταση ειναι επιεικως απαραδεκτη.

 

Ενώ το είχα στην smartec και μου ζήτησαν την απόδειξη αγοράς ,κατάλαβα ότι το επόμενο πρόβλημα που θα μου παρουσιάζανε θα ήταν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση.Έτσι πέρασα απο την επίσημη αντιπροσωπεία στο Χαλάνδρι μηπως βρω κάποιον υπευθυνο για να πω το πρόβλημα μου και να μην υπάρξει καθυστέρηση ή πρόβλημα με την απόδειξη αγοράς.

Αφου αρχισε να μου λέει τα διαφορα περι εισαγωγών απο Νιγηρία κλπ με διαβεβαίωσε 2 φορές ότι το τηλέφωνο θα είναι έτοιμο την επόμενη ημέρα.Ναι πως....ότι ειπαμε μεταξυ μας.Στην smartec δεν είπε τίποτα ή είπε τα αντίθετα απο αυτά που έλεγε σε εμένα

 

Θα δοκιμάσω να περάσω την 2.2 αλλα δεν νομιζω να λυνει το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ το είχα στην smartec και μου ζήτησαν την απόδειξη αγοράς ,κατάλαβα ότι το επόμενο πρόβλημα που θα μου παρουσιάζανε θα ήταν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση.Έτσι πέρασα απο την επίσημη αντιπροσωπεία στο Χαλάνδρι μηπως βρω κάποιον υπευθυνο για να πω το πρόβλημα μου και να μην υπάρξει καθυστέρηση ή πρόβλημα με την απόδειξη αγοράς.

Αφου αρχισε να μου λέει τα διαφορα περι εισαγωγών απο Νιγηρία κλπ με διαβεβαίωσε 2 φορές ότι το τηλέφωνο θα είναι έτοιμο την επόμενη ημέρα.Ναι πως....ότι ειπαμε μεταξυ μας.Στην smartec δεν είπε τίποτα ή είπε τα αντίθετα απο αυτά που έλεγε σε εμένα

 

Θα δοκιμάσω να περάσω την 2.2 αλλα δεν νομιζω να λυνει το πρόβλημα.

 

Συγγνωμη αλλα και παλι δεν καταλαβα. Δεν ειχες αποδειξη αγορας? Δεν ειναι μεσα στην εγγυηση χωρις αποδειξη αγορας.

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα και παλι δεν καταλαβα. Δεν ειχες αποδειξη αγορας? Δεν ειναι μεσα στην εγγυηση χωρις αποδειξη αγορας.

 

Έχω απόδειξη αγοράς. Το πρόβλημα είναι οτι δεν την δεχεται η Samsung γιατί είναι αγορασμένο απο καταστημα που δεν τροφοδοτεί η Samsung στην Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Έχω απόδειξη αγοράς. Το πρόβλημα είναι οτι δεν την δεχεται η Samsung γιατί είναι αγορασμένο απο καταστημα που δεν τροφοδοτεί η Samsung στην Ελλάδα

 

A μαλιστα. Τι να πω, για να σου πω την δικια μου περιπτωση το πηρα απο καταστημα στη Γερμανια (μεσω του amazon) με αποδειξη αγορας και ολα κανονικα. Οταν χρειαστηκα το service εστειλα τη συσκευη μαζι με την αποδειξη αγορας στην smartec και μου το επισκευασαν κανονικα χωρις κοστος. Δοκιμασε παντως μια αναβαθμιση με τους οδηγους εδω αν θελεις.

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Ξερετε αν τα καινουργια εχουν την εκδοση 2,2 fryo η την περναμε εμεις ??

το δικο μου το πηρα απο Αγγλια και ειχε μεσα την 2.2 :)

 

Καλησπέρα!! να ρωτήσω κάτι υπάρχει κανας τρόπος να αποκτήσουμε πρόσβαση στο app store του amazon που ξεκίνησε σήμερα...και δίνει για τις επόμενες 17 ώρες τσάμπα και το νεο angry birds??

 

εγω παντως εβαλα το νεο angry birds rio...

ψαχτο στο google...θα το βρεις ευκολα :)

Ηρακλής!

___________________________________________

iPhone 12 Pro Max pacibic blue

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ξερει κανεις γιατι οταν μιλαω μου γραφει αυτοματα την κληση;:)
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S (Μέρος ΙΙΙ)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...