Jump to content

[Επίσημο] HTC Legend


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μετα απο 6 μηνες (σχεδον) απροσκοπτης λειτουργιας, ο "θρυλος" κοκομπλοκαρε. στην προσπαθεια να ανοιξει , κολλαει στην οθονη <<htc ...quietly brilliant>>(τι ειρωνια...). σε επικοινωνια με την htc μου ειπανε οτι θελει ενα factory reset. με αυτο τον τροπο βεβαια θα χαθουν οτι sms κλπ υπηρχαν στην συσκευη. υπαρχει καποιος τροπος (αν και χλωμο το κοβω) να σωθουν αυτα τα δεδομενα, προτου γινει το φορματ? running official 2.2 unrooted.

 

Μπορείς να δοκιμάσεις να μπεις σε safe mode και να δεις εκεί αν μπορείς να σώσεις ό,τι χρειάζεσαι. Για να μπεις σε safe mode, θα πρέπει ενώ είναι κλειστό το κινητό, να πατήσεις το power για να ανοίξει και μετά να κρατήσεις πατημένο το volume down, μέχρι να φορτώσει το λειτουργικό. Θα πρέπει να υπάρχει το safe mode στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 981
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχει - FASTBOOT

- RECOVERY

- CLEAR STORAGE

- SIMLOCK

safe mode δεν....

Σε έχω δει πρωτάθλημα να παίρνεις...

...σε έχω δει στην γ' εθνική...

Link to comment
Share on other sites

εχει - FASTBOOT

- RECOVERY

- CLEAR STORAGE

- SIMLOCK

safe mode δεν....

 

Δεν πρόσεξες τι έγραψα. Δεν είπα κράτησε πατημένο το Volume down και πάτησε το power. Είπα να πατήσεις το power και αφού ξεκινήσει να κάνει boot, να πατήσεις και να κρατήσεις το volume down.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το Legend μας μπορεί να "σηκώσει" το νέο Skype(Version 2.0.0.47) ;;; με την προηγούμενη έκδοση, μιλούσα κανονικά ακόμη και μέσω 3G... Τώρα, με την καινούρια, ακούω με... όχι ακριβώς καθυστέρη, αλλά μικρότερο tempo... δηλαδή, σαν να αργεί να επεξεργαστεί τη πληροφορία.. ξέρετε αν υπάρχει κάποιος άλλος Client που να χρησιμοποιεί τον Server του Skype και να είναι και πιο ελαφρύς;;;

 

Υ.Γ.: κάπου είχα διαβάσει(δεν θυμάμαι που) ότι το Skype χρειάζεται τουλάχιστον 600MHz επεξεργαστικής ισχύος αλλά σ' εμάς 600MHz είναι όλα κι όλα που έχουμε... :p

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Εχει ο πατερας μου το HTC Legend και μου λεει πως το ψιλοβαρεθηκε και σκεφτομαι να του περασω την 2.3 εκδοση. Το θεμα ειναι οτι δεν εχω ξανακανει root οποτε θα προτιμουσα να ηταν ο οδηγος στα Ελληνικα ωστε να ελαχιστοποιηθει η πιθανοτητα σφαλματος απο πλευρας μου.

 

Ευχαριστω:D

Coolpad F1 (8297W)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Εχω rootαρει το legend μου με την cyanogen 7.0.3.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα εχω μερικα ψιλοθεματακια.Θελω το ρολοι οπως ηταν στην 2.2 και με χαλαει επισης οταν μ κανουνα αναπαντητη μ μενει αναμμενο το λαμπακι το πρασσινο.Τι μπορω να κανω?Επισης υπαρχει προγραμμα για συνδεση με υπολογιστη και να κανει και backup?
The greatest thing you 'll ever learn,is just to love and be loved in return... MOULIN ROUGE
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά είδα ένα Wildfire S το οποίο φορούσε μανίσιο το 2.3 το ginger

όμως έχει τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με το Legend..

Τι παίχτηκε;; γιατί δεν μας το δίνει το 2.3 εμάς η htc ??

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Εχω rootαρει το legend μου με την cyanogen 7.0.3.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα εχω μερικα ψιλοθεματακια.Θελω το ρολοι οπως ηταν στην 2.2 και με χαλαει επισης οταν μ κανουνα αναπαντητη μ μενει αναμμενο το λαμπακι το πρασσινο.Τι μπορω να κανω?Επισης υπαρχει προγραμμα για συνδεση με υπολογιστη και να κανει και backup?

Backup μπορείς να κάνεις μέσα από το κινητό με διάφορες εφαρμογές (πχ titanium backup ή mybackup pro). Το λαμπάκι που μένει αναμμένο έχει να κάνει μάλλον με τις ρυθμίσεις της rom, οπότε ψαξ'το εκεί (έχουν προστεθεί πρόσφατα ρυθμίσεις για το led). Για το ρολόι τώρα, αν εννοείς το ρολόι του sense, απλά χρησιμοποίησε κάποια εφαρμογή, όπως πχ το fancy widget ;)

 

Παιδιά είδα ένα Wildfire S το οποίο φορούσε μανίσιο το 2.3 το ginger

όμως έχει τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με το Legend..

Τι παίχτηκε;; γιατί δεν μας το δίνει το 2.3 εμάς η htc ??

To marketing είναι ο λόγος ;)

Έχει να κάνει με το ότι θέλει να υποστηρίξει τις νέες συσκευές. Αν ενημέρωνε την παλιότερη συσκευή δε θα μπορούσε να πουλήσει τη νεότερη με τα παρόμοια χαρακτηριστικά...

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

μηπως ξερει κανεις πως γινεται την ωρα που μιλαμε στο κινητο να αποθηκευσουμε ή να κρατησει στην μνημη ενα αλλο τηλεφωνο που πληκτρολογουμε εκεινη την ωρα? και επισης ,την ωρα που ανοιγει το κινητο κ σου ζηταει pin, αν δεν το βαλεις επιτοπου, υπαρχει καποιος τροπος να το βαλεις αφου φορτωσει ολα τα προγραμματα ή πρεπει να το ανοιγοκλεισεις παλι?

Σε έχω δει πρωτάθλημα να παίρνεις...

...σε έχω δει στην γ' εθνική...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Villis!!

 

 

μηπως ξερει κανεις πως γινεται την ωρα που μιλαμε στο κινητο να αποθηκευσουμε ή να κρατησει στην μνημη ενα αλλο τηλεφωνο που πληκτρολογουμε εκεινη την ωρα? και επισης ,την ωρα που ανοιγει το κινητο κ σου ζηταει pin, αν δεν το βαλεις επιτοπου, υπαρχει καποιος τροπος να το βαλεις αφου φορτωσει ολα τα προγραμματα ή πρεπει να το ανοιγοκλεισεις παλι?

 

Δεν γίνεται να αποθηκεύσεις... μπορείς μόνο να ανοίξεις κάποιο σημειωματάριο(π.χ. Σημειώσεις της htc) κ να το γράψεις εκεί...

Edited by magistros
Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...

από χθες το βράδυ μου έχει παρουσιαστεί το εξής πρόβλημα.. Η οθόνη σταματάει να αποκρίνεται ή δεν αποκρίνεται σε όλη την έκτασή της... Άλλοτε δεν πατιέται τίποτα κι άλλοτε πατιούνται συγκεκριμένες περιοχές πάνω της... δεν μπορώ να προσδιορίσω κάθε πότε συμβαίνει.. δεν είναι καθόλου γρατζουνισμένη κ γενικά είναι πεντακάθαρη...

Τι λέτε να συμβαίνει;;;

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ενδεχομένως να μιλάμε για hardware πρόβλημα αλλά για να το σιγουρέψουμε, κάνε ένα hard reset και πες μας αν το πρόβλημα συνεχίζεται.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως να μιλάμε για hardware πρόβλημα αλλά για να το σιγουρέψουμε, κάνε ένα hard reset και πες μας αν το πρόβλημα συνεχίζεται.

 

Το έκανα ήδη και τώρα τα ξαναπερνάω... Προς το παρόν, το μόνο που παρατηρώ είναι ότι απλώς κάποιες φορές πατάω λίγο πιο σκληρά... την αλλάζω την οθόνη, ε;;

 

Τα πράγματα μετά το Hard Reset έχουν ως εξής:

η οθόνη αποκρίνεται καλά, όμως κάποιες στιγμές δεν κουνιέται καθόλου. Τις στιγμές αυτές, το μόνο που κανω κ επανέρχεται είναι να τη σβήνω κ να την ξανανάβω οπότε μετά από 2-3 προσπάθειες, αποκρίνεται.. Μόνο ένα μέρος της δεν αποκρίνεται ποτέ.. όλα τα υπόλοιπα σημεία της, συμπεριφέρονται όπως ανέφερα...

 

Μήπως να φλασάρω καμιά ρομ;;; Πήρα τηλ στην htc κ μ' είπαν ότι δεν κυκλοφορούν επίσημες ρομ εκτός αν γίνει αναβάθμιση με τον κλασικό τρόπο από την "ενημέρωση λογισμικού"..

Τι λέτε;;;

Edited by Villis
Συνένωση συνεχόμενων post!
Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Το έκανα ήδη και τώρα τα ξαναπερνάω... Προς το παρόν, το μόνο που παρατηρώ είναι ότι απλώς κάποιες φορές πατάω λίγο πιο σκληρά... την αλλάζω την οθόνη, ε;;

 

Τα πράγματα μετά το Hard Reset έχουν ως εξής:

η οθόνη αποκρίνεται καλά, όμως κάποιες στιγμές δεν κουνιέται καθόλου. Τις στιγμές αυτές, το μόνο που κανω κ επανέρχεται είναι να τη σβήνω κ να την ξανανάβω οπότε μετά από 2-3 προσπάθειες, αποκρίνεται.. Μόνο ένα μέρος της δεν αποκρίνεται ποτέ.. όλα τα υπόλοιπα σημεία της, συμπεριφέρονται όπως ανέφερα...

 

Μήπως να φλασάρω καμιά ρομ;;; Πήρα τηλ στην htc κ μ' είπαν ότι δεν κυκλοφορούν επίσημες ρομ εκτός αν γίνει αναβάθμιση με τον κλασικό τρόπο από την "ενημέρωση λογισμικού"..

Τι λέτε;;;

Noμίζω πλέον είναι ξεκάθαρο ότι το πρόβλημα είναι hardware, οπότε εγώ θα σου πρότεινα service. Τι ακριβώς εννοείς δεν κυκλοφορούν επίσημες rom; Στο shipped-roms θα τις βρεις όλες φαντάζομαι...

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Ναι Villy δίκιο έχεις... Όμως, πριν λίγο το άφησα στo Multirama να το στείλουν στο service... και από εδώ και πέρα πρέπει να περιμένω υπομονετικά... μ' είπαν 2 εβδομάδες τουλάχιστον!!!
Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Ναι Villy δίκιο έχεις... Όμως, πριν λίγο το άφησα στo Multirama να το στείλουν στο service... και από εδώ και πέρα πρέπει να περιμένω υπομονετικά... μ' είπαν 2 εβδομάδες τουλάχιστον!!!

 

Welcome to the club. Εχει πανω απο μηνα που το εστειλα για αλλαγη οθονης και ακομα περιμενω. Μιλησα σημερα με το σερβις και μου ειπαν οτι δεν στελνουν οθονες απο Ταϊβαν γι αυτο καθυστερουν. Ποτε θα στειλουν αγνωστο. Στην my service που ειναι ο επισκευαστης htc στην Θεσσαλονικη εχουν 15 κομματια που περιμενουν για οθονη. Η κατασταση ειναι απλα απαραδεκτη. Περιμενω να με καλεσουν απο την Ace Hellas να τους ρωτησω για το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα μας.

 

Επειδή διαβάζω τα χειρότερα για το service των Legend, θα ηθελα να προσπαθησω να λυσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω μονος μου.

 

Από προχτές, το Legendάκι μου άρχισε να σέρνεται επικίνδυνα. Δεν μπορούσα ουτε να σκρολάρω τις επαφές φυσιολογικά. Σκέφτηκα τον επεξεργαστή αλλά μου φάνηκε περίεργο γιατί δεν είχα εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή πρόσφατα οπότε τι θα μπορούσε να τον «ταλαιπωρεί»;

 

Εκλεισα και ξανάνοιξα την συσκευή και έστρωσε. Κατέβασα αμέσως μια εφαρμογή για την χρήση του επεξεργαστή. Την επόμενη ημέρα που το πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι, άνοιξα την εφαρμογή (με τα χίλια ζόρια) και όντως είδα την CPU καρφωμένη στο 100%. Δυστυχώς όμως δεν έβλεπα ποια εφαρμογή ήταν το αίτιο.

 

Και ερωτώ. Γνωρίζετε κάποιο app που εκτός από την χρήση του επεξεργαστη να μου λέει και τις εφαρμογές που τρέχουν εκείνη την ώρα και πόσο % της CPU χρησιμοποιούν; Ωστε να την απεγκαταστήσω και, θεού θέλοντος, να στρώσει η συσκευή μου.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ. Η λύση του Hard Reset είναι γνωστή, αλλά θα προτιμούσα να την αποφύγω, την παρούσα χρονική στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε απλά να συνδυάσεις έναν task manager με την εφαρμογή που ελέγχει τη συχνότητα του επεξεργαστή. Κλείνοντας μια μια κάποιες εφαρμογές, θα βρεις αυτήν που κάνει τη ζημιά...
Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Welcome to the club. Εχει πανω απο μηνα που το εστειλα για αλλαγη οθονης και ακομα περιμενω. Μιλησα σημερα με το σερβις και μου ειπαν οτι δεν στελνουν οθονες απο Ταϊβαν γι αυτο καθυστερουν. Ποτε θα στειλουν αγνωστο. Στην my service που ειναι ο επισκευαστης htc στην Θεσσαλονικη εχουν 15 κομματια που περιμενουν για οθονη. Η κατασταση ειναι απλα απαραδεκτη. Περιμενω να με καλεσουν απο την Ace Hellas να τους ρωτησω για το θεμα.

 

Αδερφέ, να πω την αλήθεια δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο χάλια... Όταν με πάρουν τηλ να με πουν τι έχει θα τους ρωτήσω κ το πολύ πολύ το παίρνω κ το φτιάχνω μόνος μου.. ήδη στο ebay κυκλοφορούν κάτι πακετάκια με οθόνη κατσαβίδι κλπ με ~30€... Αν κ πιστεύω ότι επειδή έχει μια γρατζουνιά στο πίσω μέρος θα με πουν ότι η κακή χρήση οδήγησε σε αυτό το πρόβλημα(η οθόνη είναι πεντακάθαρη)

 

 

Καλημέρα μας.

 

Επειδή διαβάζω τα χειρότερα για το service των Legend, θα ηθελα να προσπαθησω να λυσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω μονος μου.

 

Από προχτές, το Legendάκι μου άρχισε να σέρνεται επικίνδυνα. Δεν μπορούσα ουτε να σκρολάρω τις επαφές φυσιολογικά. Σκέφτηκα τον επεξεργαστή αλλά μου φάνηκε περίεργο γιατί δεν είχα εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή πρόσφατα οπότε τι θα μπορούσε να τον «ταλαιπωρεί»;

 

Εκλεισα και ξανάνοιξα την συσκευή και έστρωσε. Κατέβασα αμέσως μια εφαρμογή για την χρήση του επεξεργαστή. Την επόμενη ημέρα που το πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι, άνοιξα την εφαρμογή (με τα χίλια ζόρια) και όντως είδα την CPU καρφωμένη στο 100%. Δυστυχώς όμως δεν έβλεπα ποια εφαρμογή ήταν το αίτιο.

 

Και ερωτώ. Γνωρίζετε κάποιο app που εκτός από την χρήση του επεξεργαστη να μου λέει και τις εφαρμογές που τρέχουν εκείνη την ώρα και πόσο % της CPU χρησιμοποιούν; Ωστε να την απεγκαταστήσω και, θεού θέλοντος, να στρώσει η συσκευή μου.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ. Η λύση του Hard Reset είναι γνωστή, αλλά θα προτιμούσα να την αποφύγω, την παρούσα χρονική στιγμή.

 

Είχα κ εγώ το ίδιο πρόβλημα.. Σίγουρα κάποια εφαρμογή σου τη κάνει τη ζημιά κι αν δεν κάνεις Hard Reset, είναι λίγο δύσκολο να βρεις τι γίνεται.. Τότε είχα κατεβάσει ένα πρόγραμμα που ανοίγει ένα Shell για εντολές κι έδωσα την top κ στο αρχείο που παρήχθη δεν αναφερόταν κάποια εφαρμογή που να δημιουργεί το πρόβλημα(αν κ το πρόβλημα υπήρχε). Κατέβασε backup προγράμματα(υπάρχει πρόγραμμα να κάνεις backup κ τις εφαρμογές) και κάνε ένα Hard Reset..

Μετά, όπως μ' έιχαν προτείνει και τα παιδιά εδώ μέσα, το καλύτερο είναι να φλασάρεις τη ρομ.. αλλά χάνεις την εγγύηση..

Εσύ επιλέγεις...

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ, να πω την αλήθεια δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο χάλια... Όταν με πάρουν τηλ να με πουν τι έχει θα τους ρωτήσω κ το πολύ πολύ το παίρνω κ το φτιάχνω μόνος μου.. ήδη στο ebay κυκλοφορούν κάτι πακετάκια με οθόνη κατσαβίδι κλπ με ~30€... Αν κ πιστεύω ότι επειδή έχει μια γρατζουνιά στο πίσω μέρος θα με πουν ότι η κακή χρήση οδήγησε σε αυτό το πρόβλημα(η οθόνη είναι πεντακάθαρη)

 

Κι εμενα ειχε χοντρη γρατζουνια στο αλουμινενιο κομματι αλλα δεν ειπαν τιποτα. Το θεμα ειναι να μην πληρωσεις και να μην χασεις και την εγγυηση. Οθονες με το σταγονομετρο φερνουν. Εκαναν παραλαβη την περασμενη βδομαδα αλλα δεν φτασαν για ολους. Το εχω 1,5 μηνα εκει και δεν ηρθε η σειρα μου ακομα. Σκεφτειτε οι πριν απο εμενα ποσο καιρο περιμενουν.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα ειχε χοντρη γρατζουνια στο αλουμινενιο κομματι αλλα δεν ειπαν τιποτα. Το θεμα ειναι να μην πληρωσεις και να μην χασεις και την εγγυηση. Οθονες με το σταγονομετρο φερνουν. Εκαναν παραλαβη την περασμενη βδομαδα αλλα δεν φτασαν για ολους. Το εχω 1,5 μηνα εκει και δεν ηρθε η σειρα μου ακομα. Σκεφτειτε οι πριν απο εμενα ποσο καιρο περιμενουν.

 

Δεν νομίζω ότι θα αντέξω να περιμένω τόσο..... ήδη και δυσκολεύομαι.. με είχε βολέψει σε δουλειές κλπ... θα τη κάνω μόνος τη δουλειά κ τελειώνει η ιστορία... ψιλοάχρηστη μας βγήκε η αντιπροσωπεία...

Άμα στέλναμε κανένα γράμμα παραπόνων στα κεντρικά της HTC λέτε να γινόταν τπτ;; π.χ. στα αυτοκίνητα αν στείλεις μέιλ στα κεντρικά της εταιρείας την επόμενη μέρα σε παίρνουν τηλ από την Αθήνα κι είναι σε φάση να σου δώσουν καινούριο αμάξι....

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο, πέρασα μια βόλτα από τα Multirama οι οποίοι μ' έδωσαν τα τηλ του σερβις.. τέσπα, έκανα μια προσπάθεια αλλά κανεις δν απάντησε(ίσως επειδή είναι απόγευμα). Μετά πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία.... και τους εξηγώ ότι το έδωσα στο Multirama κι εκείνοι το έστειλαν σε μια American Computers και τους ζητώ να μου δώσουν αυτοί το τηλέφωνο του Service.. κι αρχίζει να με λέει ότι δεν το ξέρει αυτό το Service κλπ και τον ρωτάω:

"δλδ, θες να με πεις ότι η Multirama δν το έχει στείλει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο;;"

λέει

"να το κανονίσετε με τη Multirama"

λέω

"εσύ δν είσαι ο εισαγωγέας;;; δεν ξέρεις που τα στέλνουν για σερβις οι μεταπωλητές σου;; "

λέει

"σας παρακαλώ κύριε να μου μιλάτε στον πλυθηντικό"

λέει

"εγω δεν το ξέρω αυτό το σερβις να ασχοληθείτε με τη Multirama"

 

περιττό να σας πω ότι συγχήστικα και τους το έκλεισα γιατί θα λέγαμε παραπανίσια, αλλά σκέφτομαι..

όλοι εδώ μέσα δώσαμε 300€ σε μια εταιρεία που δεν ξέρει που έχει τα Service της;; πόσο καραγκιόζηδες μπορεί να είναι;;;; απλά απαράδεκτοι............

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο, πέρασα μια βόλτα από τα Multirama οι οποίοι μ' έδωσαν τα τηλ του σερβις.. τέσπα, έκανα μια προσπάθεια αλλά κανεις δν απάντησε(ίσως επειδή είναι απόγευμα). Μετά πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία.... και τους εξηγώ ότι το έδωσα στο Multirama κι εκείνοι το έστειλαν σε μια American Computers και τους ζητώ να μου δώσουν αυτοί το τηλέφωνο του Service.. κι αρχίζει να με λέει ότι δεν το ξέρει αυτό το Service κλπ και τον ρωτάω:

"δλδ, θες να με πεις ότι η Multirama δν το έχει στείλει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο;;"

λέει

"να το κανονίσετε με τη Multirama"

λέω

"εσύ δν είσαι ο εισαγωγέας;;; δεν ξέρεις που τα στέλνουν για σερβις οι μεταπωλητές σου;; "

λέει

"σας παρακαλώ κύριε να μου μιλάτε στον πλυθηντικό"

λέει

"εγω δεν το ξέρω αυτό το σερβις να ασχοληθείτε με τη Multirama"

 

περιττό να σας πω ότι συγχήστικα και τους το έκλεισα γιατί θα λέγαμε παραπανίσια, αλλά σκέφτομαι..

όλοι εδώ μέσα δώσαμε 300€ σε μια εταιρεία που δεν ξέρει που έχει τα Service της;; πόσο καραγκιόζηδες μπορεί να είναι;;;; απλά απαράδεκτοι............

 

Κι εγω στα multirama πηγα μου εδωσαν το τηλ της htc και απο εκει μου εδωσαν το τηλ του σερβις στη θεσσαλονικη. Η εταιρεια λεγετε my service και ειναι επισημος συνεργατης της ace hellas που εχει και το service της htc. Την εταιρεια που αναφερεις δεν την γνωριζω. Οι ανθρωποι στο σερβις ηταν εξυπηρετικοτατοι αλλα αν δεν εχουν ανταλακτικα απο την htc δεν μπορουν να κανουν και πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω στα multirama πηγα μου εδωσαν το τηλ της htc και απο εκει μου εδωσαν το τηλ του σερβις στη θεσσαλονικη. Η εταιρεια λεγετε my service και ειναι επισημος συνεργατης της ace hellas που εχει και το service της htc. Την εταιρεια που αναφερεις δεν την γνωριζω. Οι ανθρωποι στο σερβις ηταν εξυπηρετικοτατοι αλλα αν δεν εχουν ανταλακτικα απο την htc δεν μπορουν να κανουν και πολλα.

 

Εγώ είμαι στα Γιάννενα αυτό τον καιρό και το έστειλαν στην Αθήνα.. Θεσσαλονίκη προτιμούσα κι εγώ, αλλά.....

Έχω να πω το εξής θεϊκό... παίρνω τηλέφωνο σήμερα στο Service, το σηκώνει μια κοπέλα και λέει "ACE Hellas παρακαλώ;;"

αυτή είναι η εταιρία που δεν ξέρει η αντιπροσωπεία της HTC... εντάξει οι τύποι είναι.........

Προσπερνώντας αυτό, μ' είπαν ότι είμαι σε αναμονή για οθόνη και αύριο θα με πάρει κάποιος τεχνικός να με πει ακριβώς πόσο καιρό θα κάνει... στο Multirama με είπαν 2 εβδομάδες το πολύ...

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Κι έρχομαι με τα εξής νεότερα....

Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο σέρβις στην Αθήνα και μ' είπαν ότι η αντιπροσωπεία(ναι, αυτή που είναι στο τηλέφωνο 211-1980-955) είναι η υπεύθυνη για τις παραγγελίες και μ' είπαν να καλέσω εκεί για να ρωτήσω πότε πρόκειται να έρθουν οι οθόνες...

Παίρνω τηλέφωνο, κάναμε για ακομή μια φορά τη κουβέντα ότι δεν γνωρίζουν το σέρβις των Multirama(που είναι η ACE Hellas και αν τους πεις American Computer Engineering λένε ότι δεν την ξέρουν) και εφόσον βρίσκουν το κινητό μου στα αρχεία τους ότι περιμένει οθόνη, λένε ότι αυτοί δεν είναι υπεύθυνοι για τις παραγγελίες αυτές, αλλά το σερβις... αυτοί είναι μόνο για Λογισμικό.. τους λέω ότι από το σέρβις μ' έστειλαν σ' εσάς, συνεχίζουν το χαβά τους και στο τέλος λένε ότι με την ACE Hellas έχουν σκοπό να διακόψουν την συνεργασία τους και να ξεκινήσουν με μια Arvato(κάπως έτσι νομίζω).. το τηλέφωνο της τελευταίας, είναι 210-5197-500 και απ' ότι μ' είπαν έχουν οθόνες για Legend....

Εγώ να σας πω την αλήθεια, ζήτησα να μου το φέρουν πίσω το κινητό.. θα το φτιάξω μόνος και τελειώνει η ιστορία...

Και μετά θα συντάξω και μια επιστολή η οποία θα πάει στα κεντρικά της HTC και θα την ενημερώνει σχετικά με την αθλιότητα της κατάστασης.....

Τσ Πάντα Ξει.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...