Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παιδιά απλά το αυτοκίνητο είναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο... Όπως είναι και κάθε καινούριο μοντέλο που παρουσιάζει η εταιρία...βέβαια το αγαπημένο μου σχεδιαστικά συνεχίζει να είναι η Brera...ελπίζω να καταφέρω να αποκτήσω μια κάποτε (βέβαια θα έχουν βγει πολλά όμορφα μοντέλα μεχρι να είμαι σε θέση να έχω τα χρήματα...!!)
Link to comment
Share on other sites

Το δυναμισμο της GT η της 147 δεν τον εχει παντως στο μπροστινο της μερος...

Μου φαινεται εξαιρετικα αταιριαστο με το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ομολογουμενων πισω μερος της!!!

Οσο λατρευω να την βλεπω απο πισω τοσο δεν αντεχω την μουρη της... :(

 

 

εγω πάλι αλεξ το αντίθετο αγαπαω μουτρα ο ***** μου μοιάζει με το νεο αστρα

 

θελεις να το παρουμε απο μισο !!!!!!:lol:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι ο ποπός μου θυμίζει έντονα Fiat Bravo... Όπως και στο MiTo νομίζω, ίσως εντονότερα...ίδιος όμιλος είναι να μου πείτε...

Σχεδιαστικά, τη φινέτσα και την κομψότητα της Alfa Romeo δεν μπορεί να την αντιγράψει καμία εταιρία.... Απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός...

Έχω μια 156 εδώ και 10 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος μαζί της...:)

Link to comment
Share on other sites

Αν με ρωτούσαν "Ποιο σημερινό αυτοκίνητο μέχρι 50.000€ πιστεύεις ότι θα θεωρείται κλασσικό σε μερικές δεκαετίες;", θα απαντούσα "Αναμφίβολα η Giulietta." :love:

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

...Σχεδιαστικά, τη φινέτσα και την κομψότητα της Alfa Romeo δεν μπορεί να την αντιγράψει καμία εταιρία.... Απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός...

Έχω μια 156 εδώ και 10 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος μαζί της...:)

Φαντάσου ότι ακόμα και μετά 6 Alfa's συνεχίζω να μην τις χορταίνω. Και τουλάχιστον μιλώντας επί προσωπικού, το γκάζι της 2λιτρης 75 και το πάτημα/κράτημα και η ομορφιά της 156 συνεχίζουν να με συνεπαίρνουν όποτε τα αναπολώ. Όχι βέβαια, ότι η 147FL που είχα ήταν άσχημη.... Αναφορικά με την νέα Giulietta τώρα, ίσως να έχει κάποιες σχεδιαστικές αναφορές σε άλλα αμαξώματα της μάρκας/του ομίλου, χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι αρνητικό. Όμως νομίζω ότι είναι μακράν ότι πιο αισθαντικό υπάρχει στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

Και μία και αναφέρθηκα σε παλιές αγάπες, κοιτάξτε παρακάτω και πείτε μου αν είμαι αδίκως τόσο μεγάλος καψούρης... :O

 

http://img691.imageshack.us/img691/3991/agmourkourios1copy.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/1577/15032009004copy.jpg

 

Όπως βλέπετε, με τις ζάντες και τα φρένα της GTA έχω μία ιδιαίτερη σχέση...

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πράγμα με την Alfa Romeo είναι πραγματικά απίστευτο...δε γίνεται να ξεκολλήσεις με τίποτα...κλασσικό παράδειγμα ο φίλος costasp από πάνω με τις πανέμορφες κυρίες του...:)

Το νεύρο και το γκάζι της 2λιτρης 156 που έχω είναι παροιμιώδη...προσθέτοντας και το απίστευτο στήσιμο του αυτοκινήτου, με τα άψογα κρατήματά του, το κάνουν ασυναγώνιστο στην κατηγορία του...

Το μόνο μείον (που είναι πραγματικά εκνευριστικό...) είναι ότι πρέπει να έχεις τουλάχιστον 3 πετρελαιοπηγές για να αντέξεις το κόστος της βενζίνης...έχω μπει μέσα πραγματικά...:Ρ

Link to comment
Share on other sites

Once you go Alfa you never go back...

Δυσκολευομαι πολυ να βρω καποιο αυτοκινητο που θα με κανει να το "ερωτευτω" ετσι παραφορα οπως και την 147! Και σκεφτειται οτι η δικη μου ουτε φρενα GTA ειχε οπως του costasp ουτε τις ζανταρες... Αν τα ειχε θα ημουν σχεδον για δεσιμο!

Περα απο την πλακα δεν νομιζω οτι θα "δεθω" ποτε οπως εχω "δεθει" με την 147... Μετα απο 5 χρονια και με τρελαινει λες και την αγορασα χθες!

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta: Από 20.400 ευρώ

 

 

http://img372.imageshack.us/img372/8597/avclub1.jpg

 

http://img59.imageshack.us/img59/9163/avclub2u.jpg

 

 

 

H άφιξη μιας νέας Alfa Romeo δε είναι κάτι που περνάει απαρατήρητο. Οι φίλοι και οι οπαδοί της ιταλικής εταιρείας είναι πολλοί και παθιασμένοι. Το πνεύμα του Alfisti ζει και περιμένει στιγμές όπως την άφιξη της νέα Giulietta, η οποία είναι το μοντέλο που αντικαθιστά την 147 ή για να ακριβολογούμε το μικρομεσαίο που βάζει την εταιρεία σε μια καίρια κατηγορία της αγοράς και αφορά κατά συνέπεια τους περισσότερους αγοραστές.

 

Τι φέρνει λοιπόν η νέα Giulietta; H απάντηση είναι «φέρνει πολλά». Πρώτα από όλα ένα νέο πάτωμα και όσα συνεπάγεται αυτό. Γκάμα κινητήρων που ξεκινάει από τα 120 άλογα, ποιότητα και αίσθηση όχι μόνο αναβαθμισμένη σε σχέση με την 147 αλλά και με απόλυτα κριτήρια υψηλού επιπέδου. Ταυτόχρονα φέρνει μπόλικη τεχνολογία και όλα αυτά μαζί σε ένα περιτύλιγμα που όπως κάθε δημιουργία του ιταλού κατασκευαστή είναι εντυπωσιακό και ελκυστικό.

 

Έτσι συμβαίνει και με την Giulietta. Έχει προσωπικότητα στιλ και άποψη. Ποιοτικά είναι ιδιαίτερα προσεγμένη στη λεπτομέρεια με καλά υλικά και συναρμολόγηση. Ως αίσθηση είναι το πιο μασίφ ιταλικό μικρομεσαίο που έχει παρουσιαστεί. Δεν είναι τυχαίο ότι σε σχέση με την 147 η ακαμψία του αμαξώματος είναι αυξημένη κατά 23%. Και αυτό χωρίς να ξεφύγει το βάρος τουλάχιστον σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώνει η Alfa Romeo η οποία υπολογίζει το βάρος της βασικής έκδοσης με τον T-Jet των 120 ίππων στα 1.280 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Υπάρχουν νέες αναρτήσεις, με την πίσω να κυριαρχεί αφού πλέον διαθέτει σύστημα πολλαπλών συνδέσμων.

 

Η γκάμα των κινητήρων, εκτός από τον 120αρη T-Jet, περιλαμβάνει τον 1.4 MultiAir των 170 ίππων, ενώ η έκδοση με το τετράφυλλο τριφύλλι φοράει τον 1.75 TBi ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 235 ίππους. Στην πίστα δοκιμών του Balocco και στους δρόμους γύρω από αυτή είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δυο μεγαλύτερες εκδόσεις των 170 και 235 ίππων. Το πρώτο σημείο που κάνει εντύπωση είναι η εξαιρετικά ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Ταυτόχρονα όμως η Giulietta είναι ευέλικτη και ακλόνητα σταθερή.

 

Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, οι αντιδράσεις του αμαξώματος απολύτως συγκεκριμένες, και γενικότερα το σύνολο αφήνει αίσθηση ακρίβειας από την στιγμή της εντολής του οδηγού ως την εκτέλεση. Φυσικά οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες αποτελούν εγγύηση για το ότι η Giulietta κινείται αρκετά γρήγορα ήδη από τη βασική έκδοση των 120 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και γίνεται καυτό χάτσμπακ στην κορυφαία έκδοση των 235 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.). Η αλήθεια είναι ότι θα περιμέναμε κάτι ελαφρώς πιο σκληροπυρηνικό στην περίπτωση της Quadrifoglio Verde και σίγουρα χρειάζονται καθίσματα με μεγαλύτερη πλευρική στήριξη. Το ίδιο συμβαίνει και σε ότι αφορά τους χώρους, όπου πίσω -δεδομένων των διαστάσεων- θα περιμέναμε επίσης κάτι περισσότερο. Ένας επιβάτης ύψους 1.80 δεν έχει στη διάθεσή του τυπική άνεση στο πίσω κάθισμα.

 

 

Η Giulietta θα φτάσει στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο.

 

 

Οι ενδεικτικές τιμές του αυτοκινήτου, όπως ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, έχουν ως εξής:

 

1.4 TB 120 PS Progression: 20.400 ευρώ

1.4 TB 120 PS Distinctive: 21.700 ευρώ

1.4 TB 170 PS Progression: 22.300 ευρώ

1.4 TB 170 PS Progression: 23.600 ευρώ

1.750 TBi 235 PS QV: 30.750 ευρώ

 

 

Bασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των βενζινοκίνητων εκδόσεων της νέας Giulietta:

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

Μήκος: 4.351 χλστ.

Πλάτος: 1.798 χλστ.

Ύψος: 1.465 χλστ.

Μεταξόνιο: 2.634 χλστ.

Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα

Βάρος: 1.355 κιλά

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

1.4 ΤΒ 120 Start & Stop

Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.

Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm

Σχέση συμπίεσης: 9.8:1

Ισχύς: 120 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.

Ροπή: 21 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.

Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανώτατη ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 9,5 δλ.

Μέση κατανάλωση: 6,4 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 149 γρ/χλμ.

Βάρος: 1.355 κιλά

 

1.4 ΤΒ 170 Start & Stop

Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.

Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm

Σχέση συμπίεσης: 9.8:1

Ισχύς: 170 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 23,4 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ.

Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανώτατη ταχύτητα: 218 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 7,8 δλ.

Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 134 γρ/χλμ.

Βάρος: 1.365 κιλά

 

1.75 ΤΒ 235

Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά

Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.

Διάμετρος x διαδρομή: 83 mm x 80.5 mm

Σχέση συμπίεσης: 9.25:1

Ισχύς: 235 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 30,5 χλγμ. στις 4.500 σ.α.λ.

Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανώτατη ταχύτητα: 242 χλμ/ώρα

0-100 χλμ/ώρα: 6,8 δλ.

Μέση κατανάλωση: 7,6 λτ/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 177 γρ/χλμ.

Βάρος: 1.395 κιλά

 

4Τροχοί

Link to comment
Share on other sites

Once you go Alfa you never go back...

Δυσκολευομαι πολυ να βρω καποιο αυτοκινητο που θα με κανει να το "ερωτευτω" ετσι παραφορα οπως και την 147! Και σκεφτειται οτι η δικη μου ουτε φρενα GTA ειχε οπως του costasp ουτε τις ζανταρες... Αν τα ειχε θα ημουν σχεδον για δεσιμο!

Περα απο την πλακα δεν νομιζω οτι θα "δεθω" ποτε οπως εχω "δεθει" με την 147... Μετα απο 5 χρονια και με τρελαινει λες και την αγορασα χθες!

 

Bravo amelidis... Μετά από 5 χρόνια, βλέπεις το μικρόβιο της Alfa...:up:

 

Εγώ 10 χρόνια Alfa και συνεχίζω... :D

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος Alfa για 12 έτη. Ελπίζω σε κανά χρόνο να χτυπήσω την Giuletta (δυστυχώς για πιο νωρίς μάλλον αδύνατον :cry:)
What u take is what u give...
Link to comment
Share on other sites

Εμεις παλι δεν ειχαμε ποτε μια αλφα στην οικογενεια,αλλα μετα απο χρονια εντονης ενασχολησης με την αυτοκινηση εχω παντα στο πισω μερος του μυαλου μου τη φραση του J.Clarkson:"You cannot be a true petrolhead,until you've owned an Alfa Romeo"

 

Και ομολογουμενως αυτη η Ioυλιεττα με βαζει σε πειρασμο.Αν και στην ηλικια μου θα ηθελα ενα πιο σπορ σχημα,οχι απλα ενα 3θυρο hatch,αλλα κατι σαν το αντι-Scirocco απο την Alfa Romeo,και γιατι οχι ενα μικρο κουπε βασισμενο στην πλατφορμα compact.Ζηταω πολλα?

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

γειά σας συνάδελφοι μακαρονάδες..και εγώ μακαρονάς είμαι, να με πάρει η ευχή :lol:, εδώ και 4 συναπτά έτη. πολύ γουστάρω την 147 και σκέφτομαι να την πάρω σε μεταχειρισμένο. ένας φίλος πήρε μια τέτοια στα 190.000 για τη γυναίκα του, φούλ έξτρα και εκτός από το σέρβις και αναρτήσεις το αμάξι φυσάει. επίσης μην αναλώνεστε στις κουβέντες καφενείου "τα ιταλικά ζημιάρικα και τα γερμανικά είναι σιδερένια" αυτά ίσχυαν μια περίοδο όταν η bmw έβγαζε το Ε36 και το Ε34 και η μερσεντές το 200Ε και μετέπειτα τις πρώτες Ε κλας. εγώ έχω ένα μπράβο του 1997, 1.4 12βάλβιδο κοντεύω τα 300.000 χλμ, λάδι δεν καίει ούτε κατα διάνοια και μια φορά με άφησε στο δρόμο πριν 2 χρόνια λόγω αντλίας βενζίνης. μου έδωσε πολλά συμπτώματα εκείνη τη μέρα αλλά εγώ το μυαλό μου αλλού (θόρυβος πολύς, ο κόφτης από τις 6200 πήγε στις 4000 στροφές κοκ).

στο θέμα ηλεκτρικό δεν ακούμπησα τίποτα. έχω γνωστούς με άλφα και με φίατ που έχουν προβλήματα αλλά μιλάμε για μεταχειρισμένα και από αδαείς μηχανικούς. από τότε που σταμάτησα να πηγαίνω σε μάστορα και το φτιάχνω σπίτι δεν έχει ακινητοποιηθεί το αμάξι ούτε μια μέρα. να φανταστείτε πριν 2 χρόνια άλλαζα συμπλέκτη, κατέβασαν κιβώτιο, έβγαλαν τα λάδια από κιβώτιο τί έκαναν μετά δεν μπόρεσα να καταλάβω και σε 2 μέρες άρχισε να σφυράνε τα ρουλεμάν του κιβωτίου. στο γκαράζ ανοίγω το καπάκι του σαζμάν και συμπληρώνω..πήρε κοντά 600 γραμμάρια :mad:..από τότε έχω πρόβλημα τα ρουλεμάν του σαζμάν. σφυράνε πολύ μέχρι να ζεσταθεί το λάδι του κιβωτίου και ακούγονται πάλι λιγότερο όταν ζεσταθεί. αλλά έχω κάνει 60.000 χλμ και δεν αλλάζει ο ήχος καθόλου.

τί προβλήματα ακούω εγώ με τα φολκσβαγκενοειδή..καίνε πιο πολύ λάδι από βάνκελ, πέφτουν παράθυρα. όοοοολα τα γερμανικά αμάξια "έχουν πρόβλημα με κακής ποιότητας βενζίνη" :lol::lol:

πολύ γνωστοί μου με ιταλικά δεν είχαν προβλήματα με νοθευμένη βενζίνη..τι στο διάτανο παθαίνουν αυτά??

καίγεται πολλαπλασιαστής?νοθευμένη βενζίνη

πέφτει το παράθυρο την ώρα που κλείνεις την πόρτα? μην το ψάχνεις! νοθευμένη βενζίνη!!

δεν πήρε ο ΠΑΟ το πρωτάθλημα? και αυτό νοθευμένη βενζίνη.

ΕΛΕΟΣ!

πρός όλους τους φίλους που αναρωτιούνται με τις αμπελοφιλοσοφίες που ακούγονται για την αξιοπιστία των ιταλικών. πηγαίντε μια βόλτα σε φόρουμ φολκσβάγκεν και ειδικότερα σε φόρουμ της bmw.θα τραβάτε τα μαλλιά σας.

επίσης κανείς γερμανόφιλος δεν θα παραδεχτεί ότι το "γερμανικό" ομόλογο που αγόρασε έναντι αδράς αμοιβής αποτυγχάνει ακόμα και στην πιο απλή μετακίνηση από το σημείο Α στο σημείο Β.ΚΑΝΕΙΣ! όλοι ξέρουν την καραμέλα όμως "φτου!ιταλικά μακριά!"

ας είναι! ας οδηγάμε εμείς τα "ιταλικα ζημιάρικα" και τα γερμανικά που δίνουν κύρος σε ανθρώπους που χρειάζονται το κύρος. δεν το λέω εγώ δείτε τι λένε στα φόρουμ "αγόρασα την Ε** για το τάδε για το δείνα και για το κύρος που δίνει"..έλεοοοοοςςςςςς!!

καλώς σας βρήκα παιδιά! τα λέμε καλή σας μέρα

Link to comment
Share on other sites

Εμεις παλι δεν ειχαμε ποτε μια αλφα στην οικογενεια,αλλα μετα απο χρονια εντονης ενασχολησης με την αυτοκινηση εχω παντα στο πισω μερος του μυαλου μου τη φραση του J.Clarkson:"You cannot be a true petrolhead,until you've owned an Alfa Romeo"

 

Και ομολογουμενως αυτη η Ioυλιεττα με βαζει σε πειρασμο.Αν και στην ηλικια μου θα ηθελα ενα πιο σπορ σχημα,οχι απλα ενα 3θυρο hatch,αλλα κατι σαν το αντι-Scirocco απο την Alfa Romeo,και γιατι οχι ενα μικρο κουπε βασισμενο στην πλατφορμα compact.Ζηταω πολλα?

 

H Giulietta ειναι 5θυρη.

Link to comment
Share on other sites

H Giulietta ειναι 5θυρη.

 

Μαλλον με παρεξηγησες.

Αυτο που εννοουσα ειναι οτι θα ηθελα κατι πιο σπορ απο μια 3θυρη Ιουλιεττα-απολυτως υποθετικο παραδειγμα,η Ιουλιεττα ειναι οντως 5θυρη ;).Κι απ'οσο γνωριζω δεν υπαρχουν σχεδια να βγει σε 3θυρο αμαξωμα στο αμεσο μελλον.

Edited by NTROPIC
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον με παρεξηγησες.

Αυτο που εννοουσα ειναι οτι θα ηθελα κατι πιο σπορ απο μια 3θυρη Ιουλιεττα-απολυτως υποθετικο παραδειγμα,η Ιουλιεττα ειναι οντως 5θυρη ;).Κι απ'οσο γνωριζω δεν υπαρχουν σχεδια να βγει σε 3θυρο αμαξωμα στο αμεσο μελλον.

 

Ok τοτε.;)

3θυρη δεν προκειται να βγαλουν γιατι θα θελει στην ουσια σχεδιασμο για ενα καινουργιο αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Εκτος αυτου σε περιοδικα διαβαζω οτι δε θα βγει 3θυρη διοτι το ρολο της 3θυρης παιζει η Mito :blink: -κατι που εγω βεβαια δεν μπορω να κατανοησω,αλλα τεσπα.

 

Μακαρι να εχουν στα σχεδια τους ενα μικρο κουπε παντως-μια συγχρονη Sprint :love:

Edited by NTROPIC
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

...μια συγχρονη Sprint :love:

Αυτή και αν έστριβε... και η Alfasud βέβαια στην οποία βασίζονταν! Άσε που ψάρωναν όλοι οι αδαείς όταν τους έλεγες ότι μπροστά..."δεν έχει φρένα!" :lol:

CostasP | Proud AlfaHolic | Alfas: Giulietta, Alfetta, 75, 146, 156, 147, (Abarth 500 time-out) πάλι 156, πάλι 147 και πλέον... Jeep Renegade :yawn: !

Current Toys: Apple MacBook Air 11 ('15), Asus Transformer Book T100, Samsung Galaxy Tab3 7.0", Apple TV2, iPad2 32GB WiFi, iPad Mini Retina 16GB WiFi, iPhone 6S 64GB, iPhone 7 Plus 128GB, iPhone XS 256 GB

Link to comment
Share on other sites

Εκτος αυτου σε περιοδικα διαβαζω οτι δε θα βγει 3θυρη διοτι το ρολο της 3θυρης παιζει η Mito :blink: -κατι που εγω βεβαια δεν μπορω να κατανοησω,αλλα τεσπα.

 

Μακαρι να εχουν στα σχεδια τους ενα μικρο κουπε παντως-μια συγχρονη Sprint :love:

 

Θα ερθει και η σειρα της.Μελλοντικα θα αρχιζει η Alfa να βγαζει παλι πισωκινητα καθημερινα τερατακια.:D:D:devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Θα ερθει και η σειρα της.Μελλοντικα θα αρχιζει η Alfa να βγαζει παλι πισωκινητα καθημερινα τερατακια.:D:D:devil::devil:

Θα δινει και χερια δωρο?Η ως εξτρα?

Link to comment
Share on other sites

Θα ερθει και η σειρα της.Μελλοντικα θα αρχιζει η Alfa να βγαζει παλι πισωκινητα καθημερινα τερατακια.:D:D:devil::devil:

 

Έχεις κάποια πληροφόρηση για αυτό; Ή είναι ευσεβής πόθος;

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Θα δινει και χερια δωρο?Η ως εξτρα?

 

Το τελευταιο που με απασχολει ειναι αυτο ειλικρινα.Ασε που αν σεβεσαι την Alfa σου θες δεν θες μαθαινεις να οδηγεις ετσι που πατανε στον δρομο και πανε σαν τρενα.

 

Έχεις κάποια πληροφόρηση για αυτό; Ή είναι ευσεβής πόθος;

 

Το ειχα διαβασει και παλιοτερα στο Alfisti.gr απο εγκυρη πηγη.

Αλλα και αν σκεφτει κανεις οτι η Alfa ξαναγινεται δυνατη, για να χτυπησει τις πολυτελεις κατηγοριες οπως 3 Series και C Class πρεπει να βγαλει πισωκινητα οικογενειακα.Εννοειται οτι τα διθεσια πισωκινητα ειναι must.

Edited by madloufos
Link to comment
Share on other sites

Το ειχα διαβασει και παλιοτερα στο Alfisti.gr απο εγκυρη πηγη.

Αλλα και αν σκεφτει κανεις οτι η Alfa ξαναγινεται δυνατη, για να χτυπησει τις πολυτελεις κατηγοριες οπως 3 Series και C Class πρεπει να βγαλει πισωκινητα οικογενειακα.Εννοειται οτι τα διθεσια πισωκινητα ειναι must.

 

Αμήν και πότε! :happy:

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν νομιζω οτι τον οικογενειαρχη που θα προτιμησει την σειρα 3 η την C-class τον ενδιαφερει αν θα ειναι μπροστοκινητο η πισωκινητο...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...