Jump to content

Μηνύματα από 5ψήφιους αριθμούς υπηρεσιών


deadp
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σ'ευχαριστώ @jimmiss! Ναι, ήμουν ήδη ενήμερος για το ότι δεν έχει γίνει κάτι ως τώρα, και πως 700,000€ πρόστιμο δεν ήταν αρκετό να τους αποτρέψει. Ίσως 75 καταγγελίες να μην είναι αρκετές για να κουνηθούν.

Αν όμως μαζευτούν 1000 καταγγελίες;

Φυσικά και δεν περιμένω να γίνει κάτι με την δική μου καταγγελία, αλλά μακροπρόθεσμα, αν ο κόσμος αρχίσει να είναι πιο συνειδητός γύρω απ' το θέμα, και περισσότερες φωνές (=καταγγελίες) έχουν συγκεντρωθεί ίσως υπάρξει κάποια ουσιαστική δράση.

Απ' την άλλη, σίγουρα δεν είναι προς όφελος μας να το αποσιωπούμε και να τους επιτρέπουμε να συνεχίζουν...

 

Ακριβώς όπως τα λες.

 

Διαβάστε:

α) Πόσοι έκαναν καταγγελία στην ΕΕΤΤ

και

β) Μετά από πόσο χρονικό διάστημα έλαβε απόφαση η ΕΕΤΤ

και

γ) Ποιά ποινή επιβλήθηκε στην εταιρία

κλπ

κλπ

 

Από 1 απ'τις λιγοστές αποφάσεις που θα βρείτε (για επιβολή ποινής) από την ΕΕΤΤ:

 

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/apofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 266
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σ'ευχαριστώ @jimmiss! Ναι, ήμουν ήδη ενήμερος για το ότι δεν έχει γίνει κάτι ως τώρα, και πως 700,000€ πρόστιμο δεν ήταν αρκετό να τους αποτρέψει. Ίσως 75 καταγγελίες να μην είναι αρκετές για να κουνηθούν.

Αν όμως μαζευτούν 1000 καταγγελίες;

Φυσικά και δεν περιμένω να γίνει κάτι με την δική μου καταγγελία, αλλά μακροπρόθεσμα, αν ο κόσμος αρχίσει να είναι πιο συνειδητός γύρω απ' το θέμα, και περισσότερες φωνές (=καταγγελίες) έχουν συγκεντρωθεί ίσως υπάρξει κάποια ουσιαστική δράση.

Απ' την άλλη, σίγουρα δεν είναι προς όφελος μας να το αποσιωπούμε και να τους επιτρέπουμε να συνεχίζουν...

 

Με τίποτα δε μαζεύονται τόσες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ ούτε σε 1 χρόνο (12 μήνες), ούτε σε 5 χρόνια για να παρακινηθούν απ΄την ΕΕΤΤ.

ΑΠΛΑ να σου πω: Δες στην παραπάνω απόφαση:

Πόσοι είχαν γραφτεί στην εν λόγω ΥΠΠ της εν λόγω εταιρίας στον εν λόγω αναφερόμενο χρονικό διάστημα

Και

Πόσοι έκαναν καταγγελία στην ΕΕΤΤ (από τους παραπάνω): ΟΚ Κάποιο μπορεί να τη θέλαν αυτή την ΥΠΠ : ΟΚ.

 

Και θα καταλάβεις:

 

ΔΕ γίνεται τίποτα: Θα συνεχιστεί επ'άπειρο αυτό.

ΜΟΝΟ ατομικές "λύσεις".:)

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

και εγώ δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το ότι θα φτάσουμε στις 1000 καταγγελίες, ή για το ότι οι καταγγελίες αυτές θα οδηγήσουν κάπου στην περίπτωση αυτή.

Μερικές φορές όμως οδηγούν.

Και θα συμφωνήσω πως έχει να κάνει με την φύση μας (είχα έναν φιλόλογο κάποτε που έλεγε πως ο "παρτάκιας", ο ιδιώτης, είναι ο idiot)

σε κάθε περίπτωση όμως μόνο και μόνο ως άσκηση στον ρόλο του πολίτη, δεν μας κάνει κακό να αφιερώσουμε τα 4-5λεπτά που χρειάζεται μια τέτοια καταγγελία :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θέλει καταγγελίες. Το οτι θα πάρεις πίσω τα λεφτά σου αν επικοινωνήσεις με την εταιρεία δεν λέει κάτι.

Το κάνουν σε 100 και έστω και 10 να μην αντιδράσουν και να μην χρεωθούν είναι κέρδος για αυτούς!

Απλά ψαρεύουν νούμερα!

Ακόμα και αν στέλνεται με την επίσκεψη σε κάποια σελίδα το νούμερο σου δεν υπάρχει περίπτωση να βάζει πίσω το PIN που σου στέλνουν με SMS το οποίο υποτίθεται ότι γίνεται απο τον ίδιο τον χρήστη!

Ειναι απατεώνες! Αποκλείεται να μην το καταλαβαίνει και η ΕΕΤΤ και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αφήνει και συμβαίνει!!! ::(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έλαβα και εγώ πρωινιάτικα μήνυμα από το 54578 και μου λέει για χρέωση 6.24€ την εβδομάδα. Εν τω μεταξύ μόλις είχα ξυπνήσει, δεν είχα χρησιμοποιήσει το κινητό όλο το βράδυ. Μου λέει να στείλω FV STOP στο 54444 για διαγραφή.

Ξέρετε τι πρέπει να κάνω; Να στείλω e-mail, μήνυμα, να πάρω τηλέφωνο; Έχω έχω καρτοσύνδεση και φοβάμαι μη με χρεώσει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα και εγώ πρωινιάτικα μήνυμα από το 54578 και μου λέει για χρέωση 6.24€ την εβδομάδα. Εν τω μεταξύ μόλις είχα ξυπνήσει, δεν είχα χρησιμοποιήσει το κινητό όλο το βράδυ. Μου λέει να στείλω FV STOP στο 54444 για διαγραφή.

Ξέρετε τι πρέπει να κάνω; Να στείλω e-mail, μήνυμα, να πάρω τηλέφωνο; Έχω έχω καρτοσύνδεση και φοβάμαι μη με χρεώσει πολύ.

 

Σου παραθέτω το τι έκανα εγώ.

 

" Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση cu και αφού μου είπαν πως δεν ευθύνονται αυτοί, μου εδώσαν τα τηλέφωνα της εταιρείας που κινεί την συγκεκριμένη διαδικασία. Τους πήρα τηλέφωνο, αλλά επειδή ήταν Σκ, φυσικά και δεν το απάντησε φυσικό πρόσωπο αλλά είχε ηχογραφημένες οδηγίες (ομολογώ κατατοπιστικές) ακόμη και για τήν περίπτωση μας. Είχα προετοιμαστεί να τους τηλεφωνήσω την Δευτέρα και να τους κράξω, αλλά δέχτηκα ανέλπιστα τηλεφώνημα από μια υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών (αν κατάλαβα).

Μια πολύ ευγενική κοπέλα αφού τις εξήγησα τι συνέβη, μου είπε πως θα θέσει το θέμα στο αρμόδιο τμήμα και θα με ξαναπάρει. Όπερ και εγένετο. Τελικά αφού παραδέχθηκαν το λάθος τους, μου έδωσε κωδικό ανανέωσης 10 €(περισσότερα από όσα με είχαν χρεώσει.)

Και μην ξεχάσω. Η κοπέλα στο cu μου πρότεινε να κάνει φραγή στα πενταψήφια νούμερα, και δέχτηκα."

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

Να επισημάνω ότι η καταγγελία στην ΕΕΤΤ ειναι κάτι το οποίο θα πρέπει να μην αμελούμε, κατά τη γνώμη μου.

Όσο επαναπαυόμαστε στο ότι μας επέστρεψαν τα λεφτά και βάλαμε φραγή στα 5ψήφια για το νούμερο μας τόσο δίνουμε χώρο για συνέχιση της ίδιας τακτικής απο τους "παρόχους υπηρεσιών"!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά η δυνατότητα για καταγγελία στην ΕΕΤΤ υπάρχει για την περίπτωση που αφού έχεις επικοινωνήσει με την εταιρεία με την οποία έχεις πρόβλημα, δεν σε έχει ικανοποιήσει και θες να βρεις το δίκιο σου. Αν σε έχει αποζημιώσει δεν έχει νόημα μια τέτοια κίνηση.

 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Παιδιά καλησπέρα. Αντιμετωπίζω και εγώ πάνω κάτω το ίδιο θέμα. Μου έρχονται sms από τον 5αψήφιο 54543 με χρέωση 2 και κάτι ευρώ. Από γκουγκλάρισμα μου εμφανίζει ένα σάιτ vistafun. Σε όσους έχουν cosmote και το θέμα τους λύθηκε, μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ποιες ενέργειες να ακολουθήσω; Επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών της cosmote;
Nokia 5120 - Nokia 6600 - Nokia 6120 - Nokia 5000 - Sony Ericsson Xperia Neo V
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Αντιμετωπίζω και εγώ πάνω κάτω το ίδιο θέμα. Μου έρχονται sms από τον 5αψήφιο 54543 με χρέωση 2 και κάτι ευρώ. Από γκουγκλάρισμα μου εμφανίζει ένα σάιτ vistafun. Σε όσους έχουν cosmote και το θέμα τους λύθηκε, μήπως μπορεί κάποιος να μου πει ποιες ενέργειες να ακολουθήσω; Επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών της cosmote;

 

Αρχικά στείλε STOP στο 54543 για να σταματήσουν να έρχονται, μετά επικοινωνείς με την εταιρία για να ζητήσεις να σου πιστωθούν τα χρήματα που χρεωθηκες, αν είσαι με καρτοκινητό θα σου στείλουν κάρτα.

Επικοινωνείς και με Cosmote να βάλουν φραγή στα 5ψηφια

Κάνεις και καταγγελία στην ΕΕΤΤ

Δεν πιστεύω να απάντησες σε κάποιο μήνυμα ή να έβαλες κάποιον κωδικό που σου έστειλαν σε κάποιο site?

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω να απάντησες σε κάποιο μήνυμα ή να έβαλες κάποιον κωδικό που σου έστειλαν σε κάποιο site?

 

Δυστυχώς την έκανε την χαζομάρα ο πατέρας μου. Αυτό θα επηρεάσει κάτι, πχ την πίστωση;

Nokia 5120 - Nokia 6600 - Nokia 6120 - Nokia 5000 - Sony Ericsson Xperia Neo V
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έκανε την χαζομάρα ο πατέρας μου. Αυτό θα επηρεάσει κάτι; Την πίστωση πχ;

 

Μάλλον, δεν ξέρω σίγουρα γιατί όταν συνέβη σε μένα δεν έβαλα τον κωδικό που μου έστειλαν στο site

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά . Αν γράφτηκες μόνος σου δεν πρόκειται να σου επιστρέψουν χρήματα. Απλά σταμάτα την διαδικασία με το STOP .Στην συνέχεια κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατών και ζήτα να μπει φραγή στα χρεώσιμα πενταψήφια.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Καλησπερα, εχω καρτοκινητο whats up και θελω αμεσα να γινει φραγη σε 5ψηφια νουμερα γιατι εχει γινει χωρις την θεληση μου και χωρις λογο εγγραφη σε χρεωσιμη συνδρομητικη υπηρεσια...Προσπαθησα να επικοινωνεισω στο 13888 αλλα δε μπορω να μηλισω με καποιον πλην του αυτοματου τηλεφωνιτη.Υπαρχει καποιος αμεσως τροπος επικοινωνιας για να μου κανουν φραγη? τους εχω στειλει μυνημα μεσο της φορμας της ιστοσελιδας τους αλλα φανταζομαι οτι θα αργησει να εξεταστει και θα μου αδειασουν την καρτα μεχρι τοτε..
Link to comment
Share on other sites

Βρες το μήνυμα που σε έστειλαν και στείλε στοπ στον 5 ψηφίο που λένε ότι έκανες εγγραφή.μετά κάνεις ότι είναι να κάνεις

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Αν σε έχουν ήδη χρεώσει μην αγχώνεσαι. 6 ευρώ την εβδομάδα χρεώνουν.

Άρα έχεις λογικά τον καιρό να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών εφόσον σε έχουν ήδη χρεώσει.

Ίσως λίγο αργώτερα να μην είναι τόσο απασχολημένο το τηλεφωνικό κέντρο.

Με την ευκαιρία ζήτα να βάλουν φραγή σε κάθε κινητό της οικογένειας σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, εχω καρτοκινητο whats up και θελω αμεσα να γινει φραγη σε 5ψηφια νουμερα γιατι εχει γινει χωρις την θεληση μου και χωρις λογο εγγραφη σε χρεωσιμη συνδρομητικη υπηρεσια...Προσπαθησα να επικοινωνεισω στο 13888 αλλα δε μπορω να μηλισω με καποιον πλην του αυτοματου τηλεφωνιτη.Υπαρχει καποιος αμεσως τροπος επικοινωνιας για να μου κανουν φραγη? τους εχω στειλει μυνημα μεσο της φορμας της ιστοσελιδας τους αλλα φανταζομαι οτι θα αργησει να εξεταστει και θα μου αδειασουν την καρτα μεχρι τοτε..

 

Καλησπέρα,

 

Θα σε καλέσουν σίγουρα, εφόσον συμπληρώσες τη φόρμα. Εμένα στην αρχή μου έλεγαν τα δικά τους (εν ολίγοις ότι δεν μπορούν να τα φράξουν) και ζήτησα τον προϊστάμενο της κυρίας που με "εξυπηρετούσε".

 

Ξαφνικά μου είπε να τις δώσω λίγο χρόνο για να το κοιτάξει και μου έβαλε φραγή στα πενταψηφια που χρεώνουν, πλην μυνήματα από Cosmote και deals for you.

 

Όποτε φίλε μην τσιμπήσεις σε μια ενδεχόμενη άρνησή τους.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

x6hDUuV.png

 

Αυτά μου ήρθαν πριν λίγη ώρα, ενώ κοιμόμουν. Εννοείται δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιου είδους υπηρεσίες ούτε έχω δώσει πουθενά το τηλέφωνο μου. Υπολογίζω πως χρεώθηκα περίπου 5 ευρώ. Αμέσως τηλέφωνο στην κοσμοτέ και φραγή. Το πρωί θα κινηθώ για να δω αν και πως μπορούν να μου επιστραφούν.

 

Απ'ότι έψαξα η veoo είναι μεσάζοντας, τύπου πουλάει υπηρεσίες συνδρομητικών sms σε άλλες εταιρείες. Φαντάζομαι δεν θα βγει κάτι αν τους στείλω και εκτός του κραξίματος ζητήσω να μάθω ποιά εταιρεία ευθύνεται για την εγγραφή χωρίς την άδεια μου (μάλλον αυτή η broadcastfun), έτσι; Που σαφώς είναι και δική τους ευθύνη, αφού ακόμα και να μην παίζει απάτη (τύπου στέλνουμε σε τυχαία νούμερα) είναι υποχρέωση τους να έχουν κάποιο σύστημα επιβεβαίωσης προτού χρεωθεί ο αριθμός, για αποφυγή κακόβουλων ενεργειών (τύπου δίνω επίτηδες ένα τυχαίο ή μη νούμερο σε μια συνδρομητική σελίδα για να χρεώσω τον κάτοχο).

 

Edit: και η απάντηση:

 

Καλησπέρα σας

 

Υπήρξε λάθος πληκτρολόγηση του αριθμού σας γι αυτό λάβατε αυτά τα δυο μηνύματα άλλα δεν έχει υπάρξει καμιά χρέωση στον λογαριασμό του τηλεφώνου σας,

Δηλαδή υπήρξε μια φορά λάθος πληκτρολόγηση στο πρώτο μήνυμα, και μια δεύτερη φορά λάθος πληκτρολόγηση ένα λεπτό αργότερα όταν κάποιο φάντασμα έβαλε το πιν και ενεργοποίησε τη συνδρομή; Γελάω.

Edited by akpe

...now I realise that I can't turn back, the future is here to stay...

...but hey, we're just children of tomorrow, hanging on to yesterday...

==================================================

Τρίτη έως Πέμπτη, 18:00-20:00, στον Queen Radio

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Φραγή από τα εισερχόμενα, τους παίρνεις τηλέφωνο λες ότι δεν θέλω εισερχόμενα 5ψηφια και καθάρισες ,δεν θα χρεωθείς ποτέ για τίποτε.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Έχω κάνει ολική φραγή μηνυμάτων από 5 ψήφια από τον Μάιο του 2018 στο νούμερο καρτοκινητής της μητέρας μου.

Σήμερα ψάχνοντας στα μηνύματα της βρίσκω μήνυμα από το 54007 στις 17/8/2018 με χρέωση 5,65€. Επίσης βρίσκω και άλλα μηνύματα απο COSMOTE που αναφέρουν ότι το υπόλοιπο μου δεν επαρκεί και να προσπαθήσω ξανά αφού το ανανεώσω.

Το υπόλοιπό στην κάρτα είναι ~3€. Και είμαι σίγουρός ότι τα μηνύματα που έρχονται από την Cosmote έρχονται επειδή το 54007 δεν μπορεί να πάρει 5,65€.

Παίρνω στο 13888 και ζητάω να με ενημερώσουν σε ποια κατάσταση από άποψη φραγής μηνυμάτων βρίσκεται ο συγκεκριμένος αριθμός. Η απάντηση από το 13888 είναι ότι είναι ενεργή ολική φραγή από 5 ψήφια νούμερα. Και πως το καλό το 54007 μου στέλνει μηνύματα χρεώνοντας 5,65€ την κάρτα μου???? Το έδωσαν στο τεχνικό τμήμα για να μου απαντήσουν πως χρεώθηκα από το 54007 με ενεργή την φραγή.

Οπότε όσοι είσαστε ήσυχοι έχοντας ενεργοποιήσει την φραγή, έχετε τα μάτια σας ανοιχτά.

Edited by kandilak
Link to comment
Share on other sites

Αν ο πάροχοι κινητής τηλεφωνιας ήθελαν να προστατεύσουν τους πελάτες τους (συνδρομητές) θα έλεγχαν την εγγραφή σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) με ασφαλιστικές δικλίδες που θα επιβεβαίωναν την εγκυρότητα της διαδικασίας κατά τρόπο που να μην επιδέχεται αμφισβήτησης.

Επειδή όμως είναι συνέταιροι στο φαγοπότι σε βάρος των συνδρομητών τους έχουν αφήσει τη διαδικασία στο φλου.

Όσο για την EETT καλύτερα να μην τους μνημονεύουμε καν... ταράζουμε τον ύπνο τους!

Link to comment
Share on other sites

Αν ο πάροχοι κινητής τηλεφωνιας ήθελαν να προστατεύσουν τους πελάτες τους (συνδρομητές) θα έλεγχαν την εγγραφή σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) με ασφαλιστικές δικλίδες που θα επιβεβαίωναν την εγκυρότητα της διαδικασίας κατά τρόπο που να μην επιδέχεται αμφισβήτησης.

Επειδή όμως είναι συνέταιροι στο φαγοπότι σε βάρος των συνδρομητών τους έχουν αφήσει τη διαδικασία στο φλου.

Όσο για την EETT καλύτερα να μην τους μνημονεύουμε καν... ταράζουμε τον ύπνο τους!

Συμφωνώ σε όλα... Σοφά μίλησες

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Kαι γινεται γερο φαγοποτι απ οτι φαινεται...

Όποτε παω για πληρωμη λογαριασμου ολο και καποιον θα πετυχω μεσα να παραπονιεται. Δυστυχως, ''μεγαλης'' ηλικιας ατομα που δεν το πολυψαχνουν και οι υπαλληλοι τους ''δουλευουν'' κανονικα με ατακες του στυλ: ''αφου στειλατε μηνυμα τι περιμενατε? να μην χρεωθειτε?''

Edited by Leon_G
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...