Jump to content

Μηνύματα από 5ψήφιους αριθμούς υπηρεσιών


deadp
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αν θυμαμαι καλα yam talk, κατι τετοιο. Θεωρησα οτι ηταν διαφημιστικα της κοσμοτε καθως κατα καιρους μου ρχοντουσαν χωρις να μου ερχονται χρεωσεις τετοιες. Οσο για τα μην# οταν πηρα και το τελευταιο λογαριασμο που ειναι σε εκκρεμοτητα... εψαξα στο google και βρηκα που επρεπε να στειλω μην# για να μη μου ρχονται πια...και τελειωσα μ'αυτα! Η κοσμοτε την ουρα της απ'εξω βγαζει και με παραπεμπει στη netsmart ! τι να κανω...να απευθυνθω στο ΙΝΚΑ..η που αλλου? :(:(:(

 

Αυτά τα μηνύματα μας χρεώνουν γύρω στα 80 ευρώ το μήνα. Πήραμε σήμερα τον πρώτο λογαριασμό και τρελαθήκαμε. Από αυτή τη yam talk πώς διαγράφηκες; Ξέρει κανείς πού μπορούμε να στείλουμε μήνυμα για τη yam talk;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 266
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αυτά τα μηνύματα μας χρεώνουν γύρω στα 80 ευρώ το μήνα. Πήραμε σήμερα τον πρώτο λογαριασμό και τρελαθήκαμε. Από αυτή τη yam talk πώς διαγράφηκες; Ξέρει κανείς πού μπορούμε να στείλουμε μήνυμα για τη yam talk;

 

 

Κανε μια κληση στο 1212 και δωσε τον 5ψηφιο αριθμο που λαμβανεις τα μυνηματα απο εκει θα σου δωσουν το τηλεφωνο επικοινωνιας της συγκεκριμενης εταιρειας.

Οσο για τις χρεωσεις ειναι αρκετα υψηλες αφου με την παραλαβει του καθε μυνηματος (ειτε το διαβασεις ειτε οχι) χρεωνεσε 2Ε το λιγοτερο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

-24 Euro για εμένα... Μόλις έστειλα το STOP στο 54422 από Vodafone κινητό. Το θέμα όμως είναι οτι οι τραγικοί φορείς κινητής τηλεφωνίας σε χρεώνουν ενώ ΔΕΧΕΣΑΙ!!!!! sms...

 

Να περιμένω κάποιο μήνυμα ότι έχω διαγραφεί απτην υπηρεσία ?

Link to comment
Share on other sites

-24 Euro για εμένα... Μόλις έστειλα το STOP στο 54422 από Vodafone κινητό. Το θέμα όμως είναι οτι οι τραγικοί φορείς κινητής τηλεφωνίας σε χρεώνουν ενώ ΔΕΧΕΣΑΙ!!!!! sms...

 

Να περιμένω κάποιο μήνυμα ότι έχω διαγραφεί απτην υπηρεσία ?

 

Να περιμένεις μήνυμα. Τραγική δεν είναι η εταιρεία. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η αποστολή μηνυμάτων ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ μας επιφέρει τα χρεώσιμα μηνύματα. Το πρώτο μήνυμα που σας έρχεται σας αναφέρει ότι θα χρεώνεστε ΑΠΟ την εκάστοτε υπηρεσία,και όχι από τη cosmote,vodafone,wind. Σας αναφέρει και τον τρόπο διαγραφής,τον οποίο φυσικά αγνοείτε.Απλά η χρέωση θα φανεί στο λογαριασμό της cosmote όπως είναι λογικό.Δηλαδή αν καλούσες στο 9011 κτλ κτλ θα εφταιγε ο ΟΤΕ που είχες ορέξεις; Σόρρυ για το αδόκιμο ύφος,αλλά ήθελα να είμαι περιγραφικός της κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά γιατί να έχω εγώ ορέξεις και να μην έχεις εσύ (ο οποιοσδήποτε εσύ) και να πληκτρολογείς το κάθε κινητό στις ιστοσελίδες αυτών των απαράδεκτων εταιριών. :p

Επειδή ποτέ δεν έχω συμμετάσχει σε κανένα από αυτά τα παρατράγουδα, ενώ συνάμα, έχω δεχτεί αρκετά μηνύματα από το πουθενά, τα οποία τελικά τα έχω πληρώσει, γνωρίζω ότι αυτές οι παρασιτικές εταιρίες ζουν εις βάρος μας εξαιτίας της ανοχής των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

 

Μια ερώτηση που δεν κατάφερε να μου απαντήσει η Cosmote με επιστολή-απάντηση σε μήνυμα παραπόνων που της έστειλα:

Πώς γνωρίζει η εκάστοτε εταιρία ότι εγώ έχω ζητήσει και έχω συμφωνήσει την συγκεκριμένη υπηρεσία τρίτων που μου χρεώνει????:X

 

Ακόμα περιμένω απάντηση σε αυτό, αντί για τις νομικές/λογοτεχνικές φανφάρες που μου έστειλαν.

 

Συγνώμη και πάλι....:D

 

Άλλη μία ερώτηση:

Γιατί όχι: «Στείλε ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ στο XXXX για να ξεκινήσει η υπηρεσία με χρέωση….» αντί για το μήνυμα που συνήθως λαμβάνουμε «Η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε με χρέωση…Στείλε «STOP» στο XXXXX για να διακόψεις…»!!!:O

 

Έτσι τουλάχιστον ο καθένας θα ήταν υπεύθυνος για τις πράξεις του….

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση!
Speak Greek, Think Greek...:D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι εταιρειες αυτες εχουν παρει ΑΔΕΙΑ απο την ΕΕΤΤ,το πως λειτουργουν (χρεωσεις κ τροπος λειτουργιας)υπαρχει μεσα στους ορους της αδειοδοτησης.Αν η ΕΕΤΤ δεν ενεκρινε τις αδειες δεν θα λειτουργουσαν αυτες οι εταιρειες οι παροχοι δεν μπορουν να αποκλεισουν αυτες τις υπηρεσιες απο τα δικτυα τους διοτι αυτο θα ειταν παρανομο εφοσον ειναι νομιμες(νομιμοι κλεφτες)ωραιο ειναι να τα ριχνουμε στις εταιρειες κινητης αλλα μηπως θα πρεπε να το ψαξουμε καλυτερα?? Η ΕΕΤΤ ειναι αυτη που φταιει...βεβαια να σας αναφερω οτι αυτες οι υπηρεσιες υπαρχουν σε πολλες αν οχι σε ολες τις χωρες της ευρωπης...ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ που βαζουμε....τον αριθμο μας....και διαβαζετε και τα ψιλα γραμματα...τωρα για το πως ενεργοποιουντε???

βαζετε τον αριθμο σας στο ιντερνετ σας ερχεται sms με εναν κωδικο....αν βαλετε αυτον τον κωδικο στη σελιδα που σας ζητησε τον αριθμο του κινητου σας εχετε ενεργοποιηση την υπηρεσια(υπηρεσια αφαιμαξης)...λιγο δυσκολο να γινει απο τριτο ατομο που δεν εχει προσβαση στο κινητο σας...

Edited by stathis334
Link to comment
Share on other sites

λιγο δυσκολο να γινει απο τριτο ατομο που δεν εχει προσβαση στο κινητο σας...

 

Πλέον....:lol:

Speak Greek, Think Greek...:D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πληροφοριακά...

 

Μηνύματα που έρχονται από το νούμερο 19339 txt lotto.

 

Θέλει να πάρουμε τηλ. στο 2111893999 & στο 8018038000 που ανήκει στην winplc.com και να τους πούμε να διακόψουν την υπηρεσία.

 

Καλά μιλάμε για πολύ απατεώνες,που κλέβουν με την έγκριση του κράτους και την ανοχή της κάθε κινητής τηλεφωνίας.

Galaxy Note 2 , Galaxy tab s 10.5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Πληροφοριακά...

 

Μηνύματα που έρχονται από το νούμερο 19339 txt lotto.

 

Θέλει να πάρουμε τηλ. στο 2111893999 & στο 8018038000 που ανήκει στην winplc.com και να τους πούμε να διακόψουν την υπηρεσία.

 

Καλά μιλάμε για πολύ απατεώνες,που κλέβουν με την έγκριση του κράτους και την ανοχή της κάθε κινητής τηλεφωνίας.

Πραγματικά καταστάσεις σαν και αυτές μου δίνουν για ακόμη μια φορά την εντύπωση πως ζούμε σε μια τριτοκοσμική χώρα όπου ο καθένας είναι ελέυθερος να κλέψει.

 

Η δική μου περίπτωση είναι η εξης. Στα μέσα του Δεκεμβρίου άρχισα να λαμβάνω τις Δευτέρες μηνύματα από τον πενταψήφιο 54077. Ανήκει στη εταιρία WIN.SA και αυτό που έγραφε είναι ΔΩΡΕΑΝ ΜΗΝΥΜΑ.Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ και ένα λινκ m.mobi.com/app......... με χρέωση 4,13 ευρω την εβδομαδα. ΧΩΡΙΣ να ανοιξω το μηνυμα πήρα τηλέφωνο στο αναγραφόμενο 2111894103 και η τηλεφωνητρια μου ειπε πως ειναι απλα διαφημιστικα και οτι δεν θα χρεωθω απο τη στιγμη που δεν το ανοιξα και απλα το διαγραφω. ΟΚ ειπα.Ζητησα ομως να γινει διαγραφη του αριθμου μου.Στο καπακι μου ερχεται μηνυμα που ελεγε Η διαγραφη σας εγινε επιτυχως κτλ.... Την επομενη Δευτερα ξαναλαμβανω το ιδιο μηνυμα με διαφορετικο λινκ. Ξαναπαιρνω τηλεφωνο και μου ειπαν το ιδιο πραγμα, οτι ΔΕΝ χρεωθηκα και οτι θα γινει διαγραφη. Εστειλα και το ΣΤΟΠ για να σιγουρευτω και πραγματι δεν ξαναελαβα απο το 54077. Ελαβα όμως από το +62816763 στις 26/12/2010 για ενα χριστουγεννιατικο μηνυμα με παρομοιο λινκ. Δεν το ανοιξα βεβαια και δεν εδωσα σημασια. Μετα απο λιγες μερες λαμβανω εκ νεου μηνυμα υπηρεσιας απο μια Karina (!) για ενα μηνυμα βιντεο παλι με σχετικο λινκ. Σημερα ελαβα τον λογαριασμο. Χρεωμενος κατα 11,54 ευρω παραπανω, και συγκεκριμενα με 5 ωρες κλησης GPRS!!!! Ειμαι στην wind, επικοινωνησα σημερα με την εξυπηρετηση, και αυτο που μου ειπαν ειναι για τους κωδικους. Ξαναεπικοινωνησα σημερα με την WIN.SA. Τους απηλεισα πως θα κινηθω νομικα αλλα ως γνωστον τα μασουσαν. Απαταιωνες με ολη τη σημασια της λεξης. Και το βασικοτερο απο ολα ειναι οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ δηλωσα το τηλεφωνο μου σε τριτους, ειμαι εξαιρετικα προσεκτικος σε τετοια θεματα. Αλλα αυτο που ειναι σιγουρο ειναι πως εγινε κακοβουλη χρηση του αριθμου μου απο τριτο χωρις την συγκαταθεση μου. Και εδω γεννιεται το εξης ευλογο ερωτημα. Οι ΝΟΜΟΙ περι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ δεν εφαρμοζονται??? Τι να πω, ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Χτές έλαβα κι εγώ σχετικό μήνυμα με το pin απο το 54666 που με προέτρεπε να ενεργοποιήσω την υπηρεσία αλλα το αγνόησα και παρόλοαυτά σήμερα συνεχίζω να λαμβάνω μηνύματα απο το συγκεκριμένο.

Προσωπικά θα το καταγγείλω στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών (μέσω Internet μπορείς να στείλεις την καταγγελία) αλλά θα κάνω και παράπονα στην cosmote.

Είναι τρομερό πάντως, τι εταιρίες φαντάσματα είναι αυτές και πώς τους επιτρέπεται να συνεχίζουν να δρούν ανενόχλητοι; Το ίδιο σκηνικό μου είχε ξανασυμβεί πρίν απο περίπου ένα χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Χτές έλαβα κι εγώ σχετικό μήνυμα με το pin απο το 54666 που με προέτρεπε να ενεργοποιήσω την υπηρεσία αλλα το αγνόησα και παρόλοαυτά σήμερα συνεχίζω να λαμβάνω μηνύματα απο το συγκεκριμένο.

Προσωπικά θα το καταγγείλω στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών (μέσω Internet μπορείς να στείλεις την καταγγελία) αλλά θα κάνω και παράπονα στην cosmote.

Είναι τρομερό πάντως, τι εταιρίες φαντάσματα είναι αυτές και πώς τους επιτρέπεται να συνεχίζουν να δρούν ανενόχλητοι; Το ίδιο σκηνικό μου είχε ξανασυμβεί πρίν απο περίπου ένα χρόνο.

 

κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατών και ζήτησέ τους να σου δώσουν τον αριθμό της εν λόγω εταιρείας για να ξεγραφτείς γιατί ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις. Πραγματικά έλεος με αυτά τα 5ψήφια... :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Εγω εστειλα την λεξη STOP στο 54422 και μου απαντα με το εξης μνμ...Προσπαθησατε να διαγαφειτε,αλλα δεν ειστε γραμμενοι και μετα απο 15 λεπτα ηρθε ξανα μηνυμα απο το 54666..
Link to comment
Share on other sites

Εμενα αντι για 5ψηφιο μου ηρθε πριν απο κανα μηνα ενα SMS απο Αγγλια,με τον κωδικο κρατους μπροστα κανονικα,και μου αδειασε ολη τη καρτα...Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι δεν εχω καμια σχεση με την Αγγλια καθως ουτε εχω παει ποτε αλλα ουτε γνωριζω και κανεναν!
Link to comment
Share on other sites

Εμενα αντι για 5ψηφιο μου ηρθε πριν απο κανα μηνα ενα SMS απο Αγγλια,με τον κωδικο κρατους μπροστα κανονικα,και μου αδειασε ολη τη καρτα...Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι δεν εχω καμια σχεση με την Αγγλια καθως ουτε εχω παει ποτε αλλα ουτε γνωριζω και κανεναν!

 

Πως στην άδειασε όλη τη κάρτα; Είχε κάποιο link ή με το που το έλαβες/διάβασες σου αφαίρεσε κάποιο ποσό;.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αντι για 5ψηφιο μου ηρθε πριν απο κανα μηνα ενα SMS απο Αγγλια,με τον κωδικο κρατους μπροστα κανονικα,και μου αδειασε ολη τη καρτα...Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι δεν εχω καμια σχεση με την Αγγλια καθως ουτε εχω παει ποτε αλλα ουτε γνωριζω και κανεναν!

 

Το νούμερο το κράτησες να μας το γράψεις; Το έψαξες στο google μπας και σου βγάλει τίποτα στο whocallsme ή σε παρεμφερή site να δούμε τι παίζει;:wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
νόμιζω πάντως ότι μπορείς με μια κλήση στην cosmote να ζητήσεις μόνιμη φραγή των "υπηρεσιών" αυτών...
Nokia και ξερό ψωμί ... :p
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το βιολί συνεχίζεται...σήμερα βλέπω στο λογαριασμό μου χρεώσεις από μημήματα με αποστολέα TELEBOX και αριθμό το

54422. Να σημειωθεί ΔΕΝ άνοιξα κανένα μήνυμα ούτε γράφτηκα πουθενά. Παρόλα αυτά και στο λογαριασμό του Φεβρουαρίου με έχουν χρεώσει 28€. Ζήτησα φραγή στα 5ψήφια από τη Wind και επιστροφή των χρημάτων μου. ΔΕΝ ξέρω τι θα γίνει.

Το θέμα δεν είναι απλό όσο φαίνετε.

  • Τι έχει κάνει η ΕΕΤΤ για τους πολίτες;


  • Μπορεί ο πάροχος κινητής να χρεώνει χωρίς καμμιά απόδειξη ότι πράγματι είμαι μέλος σε οποιαδήποτε παρόμοια εταιρία;


  • Μπορεί ο καθένας να ενεργεί μόνος του;

Να πω εγώ τι έκανα μόλις είδα τις χρεώσεις. Ζήτησα φραγή εισερχομένων από 5ψήφια με χρέωση.

Επίσης ζήτησα επιστροφή των χρημάτων μου από τον πάροχο κινητής. Είναι τουλάχιστον συνυπεύθυνη για να μην πω μέτοχος...που ξέρω εγώ...

Η επόμενη κίνηση θα κάνω μήνυση και στην εταιρία και στον πάροχο κινητής...

Edited by Asterix_GR
Link to comment
Share on other sites

Το βιολί συνεχίζεται...σήμερα βλέπω στο λογαριασμό μου χρεώσεις από μημήματα με αποστολέα TELEBOX και αριθμό το

54422. Να σημειωθεί ΔΕΝ άνοιξα κανένα μήνυμα ούτε γράφτηκα πουθενά. Παρόλα αυτά και στο λογαριασμό του Φεβρουαρίου με έχουν χρεώσει 28€. Ζήτησα φραγή στα 5ψήφια από τη Wind και επιστροφή των χρημάτων μου. ΔΕΝ ξέρω τι θα γίνει.

Το θέμα δεν είναι απλό όσο φαίνετε.

  • Τι έχει κάνει η ΕΕΤΤ για τους πολίτες;


  • Μπορεί ο πάροχος κινητής να χρεώνει χωρίς καμμιά απόδειξη ότι πράγματι είμαι μέλος σε οποιαδήποτε παρόμοια εταιρία;


  • Μπορεί ο καθένας να ενεργεί μόνος του;

Να πω εγώ τι έκανα μόλις είδα τις χρεώσεις. Ζήτησα φραγή εισερχομένων από 5ψήφια με χρέωση.

Επίσης ζήτησα επιστροφή των χρημάτων μου από τον πάροχο κινητής. Είναι τουλάχιστον συνυπεύθυνη για να μην πω μέτοχος...που ξέρω εγώ...

Η επόμενη κίνηση θα κάνω μήνυση και στην εταιρία και στον πάροχο κινητής...

 

Η εταιρία κινητής τι σχέση έχει; τιμολογεί ότι της στέλνει η εκάστοτε εταιρία. Μίλα με το τηλέφωνο επικοινωνίας που ανήκει το 5ψήφιο που σε χρέωσε και απο εκεί ότι γίνει. και νομικά να κινηθείς με την τηλεφωνική σου εταιρία πάλι εκεί θα σε παραπέμψουν

xiaomi note 4
Link to comment
Share on other sites

Το βιολί συνεχίζεται...σήμερα βλέπω στο λογαριασμό μου χρεώσεις από μημήματα με αποστολέα TELEBOX και αριθμό το

54422. Να σημειωθεί ΔΕΝ άνοιξα κανένα μήνυμα ούτε γράφτηκα πουθενά. Παρόλα αυτά και στο λογαριασμό του Φεβρουαρίου με έχουν χρεώσει 28€. Ζήτησα φραγή στα 5ψήφια από τη Wind και επιστροφή των χρημάτων μου. ΔΕΝ ξέρω τι θα γίνει.

Το θέμα δεν είναι απλό όσο φαίνετε.

  • Τι έχει κάνει η ΕΕΤΤ για τους πολίτες;


  • Μπορεί ο πάροχος κινητής να χρεώνει χωρίς καμμιά απόδειξη ότι πράγματι είμαι μέλος σε οποιαδήποτε παρόμοια εταιρία;


  • Μπορεί ο καθένας να ενεργεί μόνος του;

Να πω εγώ τι έκανα μόλις είδα τις χρεώσεις. Ζήτησα φραγή εισερχομένων από 5ψήφια με χρέωση.

Επίσης ζήτησα επιστροφή των χρημάτων μου από τον πάροχο κινητής. Είναι τουλάχιστον συνυπεύθυνη για να μην πω μέτοχος...που ξέρω εγώ...

Η επόμενη κίνηση θα κάνω μήνυση και στην εταιρία και στον πάροχο κινητής...

 

Με έκανες πραγματικά και γέλασα . Ελάχιστο κόστος μήνυσης 100 ευρώ για το παράβολο, βάλε και τον δικηγόρο , και μετά θα το μετανιώσεις σίγουρα.

όσο για την Ε.Ε.Τ.Τ. σε παραπέμπω στην σελίδα της http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/NoResponsibilities.html

Η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για τα ακόλουθα θέματα:

1. Επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις). Αρμοδιότητα: Πολιτικά Δικαστήρια και Συνήγορος του Καταναλωτή.

5. Το περιεχόμενο των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ).

Αρμοδιότητα: Εμπλέκονται διάφοροι φορείς ανάλογα με το περιεχόμενο της ΥΠΠ (όπως το Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα).

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπέρα και από εμένα.. διαχρονικό το θέμα αυτό... και αφορά όλους τους παρόχους.

Σε πολύ κολλητό μου άτομο ή κάποιος φαίνεται τον αντιπαθεί και τον έγγραψε σε κανα ιντερνετικο quiz

ή πάτησε πουθενά μόνος του και δεν το πήρε πρέφα...

το αποτέλεσμα... από 21e που του έρχεται ο λογαριασμός wind.. να πετάξει στα 57ε....

πήγαμε παρέα στην wind... μπλα μπλα.. τα γνωστά... δεν φέρουμε εμείς ευθύνη μπλα μπλα...,.,και εγώ που δουλεύω στην wind την

έχω πατήσει και έχω πληρώσει 80ε σε αυτά κλπ...

ώσπου λέει και το μαγικό: Μπορείτε να βάλετε φραγή στα sms από 54χχχ και 19χχχ καλώντας στο 1260 και επιλέγετε το 4...

στον υπάλληλο πείτε φραγή στα sms 54xxx και 19xxx και ξέρει αυτός.

Περνούμε τηλ στο 1260 και πράγματι ο υπάλληλος μόλις άκουσε για φραγή σε υπερχρεωμένα sms κατευθείαν απάντησε μόνος του "αα τα γνωστά πενταψήφια που αρχίζουν από 54 ή 19 ... " οπότε και έγινε ή φραγή.

Πρόταση:

Ας βάλουμε όλοι φραγή να δούμε πότε θα εξαφανιστούν τα ποντίκια...

έχουμε δεν έχουμε χρεωθεί ας λειτουργίσουμε προνοητικά και ας βάλουμε φραγή πριν πληρώσουμε και εμείς κοροϊδιστικα για να πλουτίζουν κάποια λαμόγια.

Η καταγγελίες στης EETT τόσα χρόνια φαίνεται δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα οπότε ας ενημερώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε να βάλουν φραγή πριν την πατήσουν...

 

υ.γ. αν θέλει και κανένας Mod ας το κάνει το ποστ μου ξεχωριστό θέμα.

-------------------------------------------------------------

Life is what happens when your cell phone is charging.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά από οσο γνωρίζω για να εγγραφείς σε τέτοιες υπηρεσίες αφού βάλεις το κινητό σου στο site σοθ στέλνουν ενα κωδικό και απαντάς μέσω sms η μέσω site παλι..δεν νομίζω να μπορεί ο καθένας να βάλεις όποιο κινητό θελει και να έρχονται μηνύματα...
xiaomi note 4
Link to comment
Share on other sites

Να είστε καλα που θίξατε αυτό το θέμα.

 

Επειδή και εγώ έπεσε θύμα αυτής της απάτης, πήρα την εξυπηρέτηση πελατών του παρόχου μου και έβαλα φραγή σε ολα τα ειςερχομενα μηνύματα απο πενταψήφια νούμερα.

 

Για να δούμε τώρα, τι θα γίνει? θα μου ξανά στείλουν τέτοια μηνύματα απο τις διαφημιστικές / μάρκετινγκ εταιρεις ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΑΡΧΗ ?

Διότι αν μου ξανά στείλουν θα φάνε πόρτα. Χε χε χε.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...