Jump to content

hab

Members
  • Δημοσιεύσεις

    611
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About hab

  • Ημ. Γέννησης 07/04/1981

hab's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Ακόμα δεν μου έχει πιστωθεί, αλλά σύμφωνα με την προσωπική σύμβουλο στη Vodafone, θα πιστωθεί μόλις βγει ο λογαριασμός. Εγώ αυτό που της είπα είναι ότι απλά αυτά τα χρήματα δεν θα τα πληρώσω ποτέ...
  2. Εάν έχεις όρεξη και ώρα ξεκίνα.... Εγώ από τη μεριά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο, αλλά δεν έχω και πρόβλημα απλά να στείλω μια πρόταση. Εχτές την καταγγελία μου την έκανα...
  3. Δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο. Απλά να ενεργοποιείται και να χρεώνει μόνο εάν πρώτα έχει στείλει SMS ο χρήστης. Δεν υπάρχει κοροϊδία μετά, απλά χαζομάρα..
  4. Στο πολύ ωραίο link που έδωσε ο Mark_K, αναφέρετε σε κάποιο σημείο: Γίνεται λοιπόν πολύ εύκολα, νόμιμα και ηθικά, απλά θα έπρεπε να ισχύει μόνο το δεύτερο για την επιβεβαίωση, δηλαδή μόνο απάντηση με SMS. Το PIN και η εισαγωγή του σε ιστοσελίδα είναι τελείως ανούσιο και πολύ εύκολο κάποια "εταιρία" να το κάνει μόνη της αλλά και αντίστοιχα κάποιος χρήστης να το αρνηθεί. Το πρώτο SMS δεν θα έπρεπε να χρεώνεται, όπως και το SMS απενεργοποίησης. Όλα τα άλλα, μαζί και με την επιβεβαίωση θα μπορούσαν να έχουν χρέωση. Τώρα που δεν δυστυχώς δεν ισχύουν τα παραπάνω, υπάρχει χώρος για "νόμιμη" απατεωνιά και μάλλον εκεί βασίζονται όσοι προσπαθούν να το κάνουν. Βέβαια, όσοι το παρακάνουν, τρώνε και καμπάνες σοβαρές όπως είδαμε στο άλλο post του twin.
  5. Η λύση είναι αυτά τα πράγματα να μην επιτρέπονται. Τώρα εγώ, εσύ και άλλοι 10 εδώ μέσα το ψάχνουν, όπως είπε και ένα παιδί πιο πάνω. Εάν αυτό το κάνουν σε 100 και το παίρνουν χαμπάρι μόνο οι 10, τότε καταλαβαίνεις ότι έχουν δυνατότητα να βγάλουν πολλά χρήματα. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σοβαρή υπηρεσία η ΕΕΤΤ, αλλά μακάρι να το ψάχνουν και να τους κλείνουν.
  6. Ναι στα λόγια είναι πολύ ωραίο. Το κακό είναι, έτσι όπως το λες, ότι με τον τρόπο αυτό δεν διασφαλίζεσαι και μπορεί πολύ άνετα κάποιος να σε κλέψει. Δεν είπαμε, μπορεί να υπάρχει όντως μια σελίδα που λειτουργεί έτσι. Όμως εδώ δεν υπάρχει τίποτα. Μόνο σε κείμενο πρέπει να αναφέρετε η διαδικασία, δεν νομίζω δηλαδή ότι κάθετε κανένας και εισάγει κωδικούς...
  7. Η θεωρία είναι οκ αλλά το πλαίσιο δεν νομίζω ότι είναι οκ. Έλαβα δύο μηνύματα, εκ των οποίων το ένα έλεγε να εγγραφώ στην υπηρεσία, και μάλλον χρεώθηκα και για τα δύο. ----- προσθήκη μηνύματος 14 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Βασικά δεν νομίζω πως στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει έστω κάποια ιστοσελίδα. Καθαρή απατεωνιά πρέπει να είναι. Κανένας δεν εισάγει τίποτα, απλά σου στέλνει μηνύματα και χρεώνει. Βέβαια, και ιστοσελίδα να υπήρχε, και πάλι θα μπορούσε να γίνει απλά να βάζανε μόνοι τους και το νούμερο και το PIN. Δεν το βλέπω να είναι και κάτι δύσκολο.
  8. Μίλησα με τον πάροχο, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν άφησα την υπεύθυνη να μιλήσει και πολύ. Θα την κάνω πάντως την καταγγελία. Η Vodafone με ενημέρωσε πως θα μου πιστώσει το ποσό, αλλά το θέμα δεν είναι τι γίνεται με εμένα. Το θέμα είναι αυτό που λες εσύ και ότι είναι προφανές ότι αυτή η εταιρία απλά ξεκινάει και σε χρεώνει χωρίς λόγο. Βέβαια το πιο περίεργο από όλα δεν είναι μόνο αυτό, αλλά το όλο πλαίσιο με τα 5-ψήφια, που από ότι φαίνεται μπορούν να ενεργοποιηθούν και να χρεώνουν απλά με μια εισαγωγή του τηλεφωνικού αριθμού σε μια ιστοσελίδα. Δηλαδή ξέρω εγώ το νούμερο κάποιου, το εισάγω και αρχίζει να χρεώνεται.... Και για να το πάμε και παραπέρα, έχω την εταιρία με το 5-ψήφιο και κάθομαι και εισάγω τηλεφωνικά νούμερα στην ιστοσελίδα μου για να βγάζω χρήματα....
  9. Μάλλον δεν πουλάει και πολύ και είπανε να το γυρίσουν στην απατεωνιά.... Ακριβώς το μήνυμα που πήρε ο Twin έλαβε το εταιρικό μου νούμερα. Δεν ξέρω, και δεν έχω χρόνο να ψάξω πως γίνονται η καταγγελίες στην ΕΕΤΤ, αλλά εάν είναι κάτι εύκολο ενημερώστε με πως γίνεται για να το κάνω. Φτιάξε το Link σου γιατί δεν δουλεύει.
  10. Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να επιτρέπετε να γίνετε αυτή η αλητεία από κάποιους. Εχτές έλαβε δύο μήνυμα ένα από τα εταιρικά νούμερα της εταιρίας μου, και από ότι με ενημέρωσε η Vodafone έχω χρεωθεί περίπου 7€... Από το πρωί βρίζω τη Vodafone και μετά άρχισα να βρίζω και μια κοπελίτσα σε ένα νούμερο 2152151797. Η εταιρία που μου έκανε εμένα το κολπάκι είναι η εξής: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΕ με ΑΦΜ _________ Ο υπεύθυνος επικοινωνίας είναι κάποιος _______ _____________ και η εταιρία έχει έδρα το Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο στο Ηράκλειο Κρήτης. Με λίγο ψάξιμο στο Internet βρήκα και ένα ακόμα σταθερό 2810314127. Από ότι καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα, δεν νομίζω πως υπάρχει καν κάποια σελίδα που μπορεί κάποιος να εγγραφεί. Απλά μάλλον αυτοί ψάχνουν και δοκιμάζουν τηλέφωνα που να μπορούν να χρεώνουν. Νομίζω ο μόνος τρόπος να γλυτώσει κάποιος από την αλητεία είναι να ζητήσει φραγή από τα 5-ψήφια νούμερα, και να ελπίζει ότι σε μερικά χρόνια δεν θα βγει κανένα 6-ψήφιο που θα χρεώνει περισσότερο.
  11. lol, δηλαδή άλλο λένε στην Ελλάδα κι άλλο στη Κύπρο? Την ερώτησή σου την έστειλες με email να υποθέσω? Το email το βρήκες μέσα από την επίσημη σελίδα του PS3? Σε ρωτάω για να δοκιμάσω κι εγώ να στείλω να δω τι απάντηση θα πάρω, τουλάχιστον να την έχω και γραπτή, γιατί μου φαίνεται τελείως χαζό να λέει η Κύπρος 1 χρόνο κι η Cometron στην Ελλάδα να υποστηρίζει 7 μέρες...
  12. Κι εγώ έτσι πίστευα, αλλά σύμφωνα με τη SONY 7 ημέρες είναι η εγγύηση κι όχι το DOA. Γιατί ρώτησα στο τηλεφώνημα, μου είπε ο υπεύθυνος της SONY ότι μετά από 5 μήνες δεν το καλύψουν αλλά μπορεί να μου αλλάξουν για να μη με στεναχωρήσουν, όχι επειδή είναι υποχρεωμένοι...
  13. Το αρχικό post το έκανα σε avclub στο παρακάτω link: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=44834 και απλά θεωρώ πως αυτό το θέμα καλό είναι να γίνει γνωστό για να ξέρει όσος περισσότερος κόσμος γίνεται τι εταιρία είναι η γνωστή μας SONY. Πριν 10 μέρες περίπου (στις 13/5) αγόρασα δύο χειριστήρια Dual Shock 3 εκ τον οποίων στο ένα προχτές (20/5) ξαφνικά άρχισε να μην ανταποκρίνεται το αριστερό βελάκι (!). Πρώτη μου κίνηση ήταν να το πάω στο κατάστημα εχτές (21/5) που το αγόρασα όπου πήρα την απάντηση ότι υπεύθυνη για το service ήταν η "γνωστή" COMETRON στο Χαλάνδρι όπου έπρεπε και να απευθυνθώ. Σε αυτό το σημείο μου είπε ο υπεύθυνος ότι ίσως να έχω και πρόβλημα διότι το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση καθώς η SONY το θεωρεί αξεσουάρ (??) και δίνει μόνο τόσες μέρες!!! Έπαθα ένα πρώτο σοκ αλλά δεν έδωσα πάρα πολύ σημασία για πίστεψα ότι δεν ήξεραν τι έλεγαν (εγω όμως δεν ήξερα...). Σήμερα λοιπόν (22/5) πήγα από τη COMETRON (το front office που τα ακούει για τη SONY και δεν φταίει σε τίποτα ποτέ!) για να πάθω το δεύτερο πιο σοβαρό σοκ. Μόλις έφτασα λοιπόν στην υποδοχή, είπα στον υπάλληλο το πρόβλημά μου, έδωσα το τιμολόγιο αγοράς και άκουσα έκπληκτος το φοβερό: "το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση και ίσως να έχουμε πρόβλημα με τη SONY διότι έχουν περάσει 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς"!!!!!!!!!!!! Ε?!?!?!?!?! "Τι πουλάτε ρε παιδιά" ρώτησα, "μελάνια για εκτυπωτή"? "Αξεσουάρ είναι" (όχι ηλεκτρονική συσκευή) μου απάντησε ένας άλλος υπάλληλος, "και για αυτό έχουν 7 ημέρες εγγύηση", για να συμπληρώσει ένας τρίτος "δηλαδή στα bluetooth ακουστικά πόσο δίνουν εγγύηση?" (σε άλλη χώρα ζω εγώ μάλλον)! Μετά από μια μικρή συζήτηση που δεν έβγαζε πουθενά, γιατί με τις βλακείες που μου λέγανε ("φέρε μας την απόδειξη του PS3, εάν το έχεις κάτω από έτος, για να σου το αλλάξουμε κατευθείαν, λες και το χειριστήριο που ήταν μέσα στην κονσόλα θα είχε διαφορά) εάν τις έπαιρνα στα σοβαρά δεν ξέρω τι έπρεπε να κάνω, γύρισα πάλι πίσω στο μαγαζί που είχα αγοράσει αρχικά το χειριστήριο, όπου ο υπεύθυνος μου έδωσε ένα ολοκαίνουργιο και μου είπε πως θα βρει αυτός κάποιο τρόπο (με απόδειξη κάποιας κονσόλας) για να του το αλλάξουν (θέλει αλητεία η SONY δε γίνεται αλλιώς)!! Ψάχνοντας λοιπόν στο internet βρήκα το forum σας με την ιστορία του PS3 "εκτός εγγύησης" και το φοβερό post http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=44572 του vaggos13, και λέω "δε μπορεί να είναι έτσι, κάποιο λάθος έκαναν στη COMETRON". Εντάξει δεν το πήγα πίσω μετά από ένα χρόνο, αλλά μετά από 10 μέρες, γιατί να τα τραβάω όλα αυτά? Επί προσθέτως, άνοιξα και το νέο χειριστήριο και βρήκα το ένα έγγραφο που αναφέρει 1 χρόνο εγγύηση αλλά αναγράφει πως ισχύει μόνο για USA και Canada (καλά για Ελλάδα δεν είχα απαίτηση αλλά ούτε Europe ρε παιδιά?). Τίποτε άλλο βέβαια... Στα site διαφόρων e-shop στη Ελλάδα (πλαισιο, e-shop) σαν εγγύηση γράφει κανονικά το λογικό, "1 έτος". Ε, λέω, λάθος κάνανε, ας πάρω και τηλέφωνο τη SONY! Βγαίνει λοιπόν ένας φοβερός κύριος στο τηλέφωνο (που δεν ήξερε την τύφλα του) και πρώτη ερώτηση που του κάνω κατευθείαν είναι πόσο καιρό εγγύηση έχει ένα χειριστήριο. Χωρίς λοιπόν να ξέρει, απαντάει κατευθείαν "1 έτος"! "Ε καλά" του λέω "και γιατί η COMETRON μου είπε 7 ημέρες" (κόλλησε λίγο), "μισό λεπτό" μου απαντάει για να ρωτήσει... Για να μην τα πολυλογώ, μέσα από τη συζήτηση μου είπε πάνω κάτω πως ναι 7 ημέρες εγγύηση έχουν τα αξεσουάρ της SONY κι ότι σε μερικές περιπτώσεις λυπάται τον καταναλωτή η SONY ("για να μη δυσανασχετεί ο πελάτης", ήταν τα ακριβή λόγια του) και μπορεί να του τα αλλάξει και μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς!!!!!!! Πολύ ωραία πράγματα, εδώ μιλάμε ότι οι εταιρίες παρανομούν και δε δίνουν 2 χρόνια εγγύηση και η φοβερή και τρομερή SONY πουλάει "αξεσουάρ" και δίνει (χωρίς να το λέει πουθενά) 7 ημέρες εγγύηση, "γιατί έτσι καλύπτει τις κατασκευαστικές ατέλειες" όπως μου δικαιολόγησε ένας εκ τον απίθανων τριών στην COMETRON, λες κι άμα χαλάσει από μόνο του σε 5 μήνες δε θα είναι κατασκευαστική ατέλεια αλλά φυσικό επακόλουθο...
  14. Μια χαρά είναι τα 250mb για ppc. Δε χρειάζεσαι κάτι παραπάνω. Όπως είπε κι ο φίλος πιο πάνω, όλα είναι σχετικά, δλδ. άμα βλέπεις videakia online κάθε μέρα, τότε ναι τα 250 δε σου φτάνουν. Το θέμα είναι ότι στα ppc πέρα από βασικό surfarisma είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κάτι άλλο, δλδ. και youtube θέλει πολύ παίδεμα να δεις και site με flash (και άρα ίσως έξτρα downloading) πάλι πολύ ζόρι και ούτε πρόκειται να κάνεις download ταινίες. Έτσι λοιπόν "περιορίζεσαι" στα βασικά όπου τα 250 είναι υπέραρκετα. Το μόνο που πρέπει να προσέχεις είναι μη συνδέσεις κάνα λογαριασμό email επάνω, δεν το σετάρεις σωστά, και κατεβάζεις τίποτα μεγάλα... Σχετικά με το wind plus πιστεύω ότι τελικά δεν αξίζει τα 3.5€ το μήνα. Ανοίγουν πολύ βασικά site, msn το ξεχνάς και γενικά ότι κάνεις είσαι πάντα περιορισμένος. Εγώ που έχω wind και σε συμβόλαιο (άρα και 3g) δεν άντεξα και πολύ με το wind plus. Με 8€ αντί των 3.5€ έχω 200mb και πλέον μπορώ και ανοίγω σελίδες 100 φορές πιο εύκολα, ούτε proxy ούτε μόνο http port ούτε τίποτα.
  15. Παιδιά, για όσους έχουν δοκιμάσει τι νέα ROM (382), πως πάει η κατάσταση με τα bluetooth ακουστικά? Μπορείς πλέον να χρησιμοποιήσεις ή υπάρχουν τα γνωστά προβλήματα με τον ήχο? Επίσης, η αγγλορωσική ROM που μιλάτε είναι του yury_z η wm 6.1 light? Σε αυτή πως είναι το bluetooth?
×
×
  • Create New...