MitsosDaBest13 Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 Καλησπέρα σας Μετά από 4 αγορές από διάφορα κινεζομαγαζα,ανάμεσα σε αυτά και το #CooliCool , έχω καταλήξει και εγώ στο "Κινητό από τον Τόπο σου & ας είναι και διπύρηνο..." Είναι εντελώς απατεώνες και να εύχεσαι να μην σου χαλάσει μετά τις 90 ήμερες που μπορείς να κάνεις καταγγελία στο PAYPAL,για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Προσωπικά πήρα ένα THL 2015 απο το CooliCool στις 16/04/2015, το κινητό δούλευε μια χαρά μέχρι της 25/11/2015 οπού μετά από ένα Restart άπλα δεν ξανά άνοιξε πότε. Μου πήρε ένα ολόκληρο μήνα για να βγάλω άκρη μαζί τους μεσώ email με την βοήθεια του Ελληνα διαχειριστή του Facebook τους, και να τους το στείλω για service. Το κινητό το παρέλαβαν στις 25/12/2015! και εδώ και ένα μήνα με δουλεύουν ότι το έχουν στείλει για επισκευή, και δεν δίνουν καμιά απάντηση για το πότε και αν θα πάρω πότε πίσω το κινητό μου, και εννοείτε πρότειναν να μου στείλουν ένα μεταχειρισμένο . Οπότε ... μακριά και αγαπημένοι... Ας έπαιρνες από το Vickmall... Επειδή πήρες από ένα "κακό" μαγαζί (το Coolicool είναι ό,τι να 'ναι), θα πας να δώσεις τώρα τα τριπλάσια λεφτά να ψωνίσεις επώνυμο από Ελλάδα? :blink: Τεσπα, πάντως νομίζω ότι το THL 2015 ακούγεται πως έχει αρκετά θέματα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soleman Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 σε ποιο καταστημα αναφερεστε? Στο banggood Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LarryAn Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 (edited) Aρχές προηγούμενης βδομάδας τους είπα ότι αν δεν έρθει μέσα στην βδομάδα θελω τα λεφτά μου πίσω, μου είπαν οκ αν δεν το λάβεις ενημερωσέ μας. Τους ενημέρωσα και μου τα έστειλαν την επόμενη μέρα. Μέσω paypal δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτε. Σημείωση, η επικοινωνία μας εκ μέρους μου ήταν με λίγες απλές λέξεις μεταφρασμένες από την google. Θα σου πούν να περιμένεις τόσες μέρες όσες περιγράφεται στο προιόν, περίπου 25 εργάσιμες από την αποστολή Τους έστειλα χθές βράδυ email κάνοντας reply την απόδειξη αγοράς του PayPal και με κοινοποίηση στο paypal, ρωτώντας τί έγινε με τις παραγγελίες και ζητώντας τους να προσθέσουν τα tracking numbers στο PP κάνοντας update το shipping status. Τα χαράματα μου απάντησαν αυτό που έγραψες εσύ, να περιμένω 25 μέρες από την αποστολή ξαναστέλνοντας τα 2 tracking numbers. Το τελευταίο track numb είναι το παράδειγμα πιο πάνω, 14/1 εώς 20/1 στην Flyt και μετά "χαμένo" κάπου υποτίθεται στην SG post. Τελικά το μεσημέρι είδα οτι "αναβαθμίστηκε" σε "The item is pre-advised". Το άλλο track numb, από τις 10/1 μέχρι τις 18/1 στην Flyt, και τελικά κι αυτό σήμερα "αναβαθμίστηκε" σε "Despatched to overseas". Οπότε, χθές-σήμερα ξεκίνησε η SG, βάλε 12-14 μέρες για Ελλάδα, σύνολο δηλαδή πάλι 23-27 μέρες από Banggood. ΔΕΝ έκαναν update με τα tracking numbers στο PP και με ανησυχεί κάπως γιατί είναι κινητά. Ενώ σε άλλες παραγγελίες για χαζομάρες των 2-7 ευρώ, ενημέρωναν και το PP με track numb! Μου έστειλε μήνυμα και το PP με αναλυτική αναφορά στις παραγγελίες μου, συμβουλές να περιμένω ένα εύλογο χρονικό διάστημα και οδηγίες για dispute και claim μετά αν χρειαστεί. lol Edited January 27, 2016 by LarryAn Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 (edited) Εμπιστοσυνης ειναι σχετικο. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα παρεις καινουργιο τηλεφωνο. Μεταχειρισμενο ή ανακατασκευασμενο. Γίνε λιγότερο απόλυτος φίλε μου και πιο συγκεκριμένος με βάση τις εμπειρίες σου. Ολοκαίνουργιες συσκευές έχω πάρει κι εγώ κι άλλοι μην τα ξαναλέμε. Όσο για το θέμα του banggood κι εμένα η παραγγελία που έκανα στις 30/12 έχει κολλήσει εδώ και 2 εβδομάδες και μου λένε να περιμένω τις 25εργάσιμες για refund μπας και ξεκολλήσει. Edited January 27, 2016 by adversus Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Barlost Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 Γίνε λιγότερο απόλυτος φίλε μου και πιο συγκεκριμένος με βάση τις εμπειρίες σου. Ολοκαίνουργιες συσκευές έχω πάρει κι εγώ κι άλλοι μην τα ξαναλέμε. Όσο για το θέμα του banggood κι εμένα η παραγγελία που έκανα στις 30/12 έχει κολλήσει εδώ και 2 εβδομάδες και μου λένε να περιμένω τις 25εργάσιμες για refund μπας και ξεκολλήσει. Οσο απολυτος μπορω, και με βαση αγορων μου στο παρελθον απο το εν λογω καταστημα. Τα τηλεφωνα μονο καινουργια δεν τα λες. Τα ειδαμε, τα τσεκαραμε, τα ανοιξαμε... ε !! τι αλλο να κανουμε δηλαδη; Αν εσενα σου δωσαν καινουργιο ή ετσι νομιζεις, τοτε εχει καλως. ----- προσθήκη μηνύματος 6 κλικ μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τους έστειλα χθές βράδυ email κάνοντας reply την απόδειξη αγοράς του PayPal και με κοινοποίηση στο paypal, ρωτώντας τί έγινε με τις παραγγελίες και ζητώντας τους να προσθέσουν τα tracking numbers στο PP κάνοντας update το shipping status. Τα χαράματα μου απάντησαν αυτό που έγραψες εσύ, να περιμένω 25 μέρες από την αποστολή ξαναστέλνοντας τα 2 tracking numbers. Το τελευταίο track numb είναι το παράδειγμα πιο πάνω, 14/1 εώς 20/1 στην Flyt και μετά "χαμένo" κάπου υποτίθεται στην SG post. Τελικά το μεσημέρι είδα οτι "αναβαθμίστηκε" σε "The item is pre-advised". Το άλλο track numb, από τις 10/1 μέχρι τις 18/1 στην Flyt, και τελικά κι αυτό σήμερα "αναβαθμίστηκε" σε "Despatched to overseas". Οπότε, χθές-σήμερα ξεκίνησε η SG, βάλε 12-14 μέρες για Ελλάδα, σύνολο δηλαδή πάλι 23-27 μέρες από Banggood. ΔΕΝ έκαναν update με τα tracking numbers στο PP και με ανησυχεί κάπως γιατί είναι κινητά. Ενώ σε άλλες παραγγελίες για χαζομάρες των 2-7 ευρώ, ενημέρωναν και το PP με track numb! Μου έστειλε μήνυμα και το PP με αναλυτική αναφορά στις παραγγελίες μου, συμβουλές να περιμένω ένα εύλογο χρονικό διάστημα και οδηγίες για dispute και claim μετά αν χρειαστεί. lol Κατι πρεπει να εγινε εκεινη την περιοδο με τα ταχυδρομεια τους. Το δικο μου καθως και καποια αλλα αγνοουνται, οχι μονο απο το bang αλλα και απο το βικ, και πιστευω και σε αλλα καταστηματα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 Οσο απολυτος μπορω, και με βαση αγορων μου στο παρελθον απο το εν λογω καταστημα. Τα τηλεφωνα μονο καινουργια δεν τα λες. Τα ειδαμε, τα τσεκαραμε, τα ανοιξαμε... ε !! τι αλλο να κανουμε δηλαδη; Αν εσενα σου δωσαν καινουργιο ή ετσι νομιζεις, τοτε εχει καλως. Δεν αντιλέγω ότι είχες αυτές τις εμπειρίες, το ότι όμως εσύ είχες αυτές τις εμπειρίες δεν σημαίνει ότι είναι ''σίγουρο'' όπως είπες ότι δεν στέλνουν καινούργιες συσκευές. Δεν έχω παραλάβει μία κι ούτε 2-3 αλλά 5 συσκευές, πράγμα που το κάνει δύσκολο να ''έτυχε''. Γενικώς το να είμαστε απόλυτοι δεν βοηθάει καθόλου κανέναν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Barlost Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 Δεν αντιλέγω ότι είχες αυτές τις εμπειρίες, το ότι όμως εσύ είχες αυτές τις εμπειρίες δεν σημαίνει ότι είναι ''σίγουρο'' όπως είπες ότι δεν στέλνουν καινούργιες συσκευές. Δεν έχω παραλάβει μία κι ούτε 2-3 αλλά 5 συσκευές, πράγμα που το κάνει δύσκολο να ''έτυχε''. Γενικώς το να είμαστε απόλυτοι δεν βοηθάει καθόλου κανέναν. Ειχα επικοινωνια με ενα αλλο μελος για ενα Lg, το οποιο βαση της φωτογραφιες δεν ηταν καινουργιο. Το πηρε και αυτος για καινουργιο, ενω στις φωτο δεν ηταν. Οποτε, κατι δεν παει καλα με το καταστημα. Στον αντιλογο να συμπληρωσω, οτι τα τηλεφωνα, δουλευουν μια χαρα ως σημερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. January 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2016 Ναι τον zananiro λες λογικά, ξαναλέω, δεν αντιλέγω ότι παραλάβατε αυτά που λέτε. Αυτό δεν αναιρεί όμως και τις δικές μου συσκευές από εκεί και ακόμα μερικών από εδώ μέσα. Άρα η λέξη ''σίγουρα'' δεν είναι σωστή, εκτός κι αν θεωρείς ότι μόνο εσύ και οι γνωστοί σου ξέρετε να ελέγξετε την κατάσταση της συσκευής και τα παιδιά στο service που πήγα εγώ το δικό μου LG δεν ξέραν τι τους γίνεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evmenis Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Καινουργια ειναι τα κινεζικα που στελνει και refurb αυτα που δεν ειναι κινεζικα ,αυτος ειναι ο κανονας με το FCT. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ZeroCool Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 (edited) και εσυ επεσες στην περιπτωση. Δεν ξερω τι λενε οι υπολοιποι, αλλα το συγκεκριμενο καταστημα δεν το λες ενταξει. Υπαρχουν αρκετα καλα καταστηματα, που εσυ προφανως δεν ξερεις να κοιταξεις. Και τιμιοι στις συναλλαγες, και ενταξει στις υποχρεωσεις τους. Αν κοιταξεις καλυτερα θα βγεις κερδισμενος. Εγώ μιλάω ξεκάθαρα για το ******* που λέγεται CooliCool AKA******* , και όταν ήταν να αγοράσω κοιταξα το Forum που είχαν εδώ, και τότε είχε πολύ κόσμο και ενεργό, όποτε δεν μπορούσα να ξερό οτι *******! Ας έπαιρνες από το Vickmall... Επειδή πήρες από ένα "κακό" μαγαζί (το Coolicool είναι ό,τι να 'ναι), θα πας να δώσεις τώρα τα τριπλάσια λεφτά να ψωνίσεις επώνυμο από Ελλάδα? :blink: Τεσπα, πάντως νομίζω ότι το THL 2015 ακούγεται πως έχει αρκετά θέματα... Οτι είπα στον φίλο πιο πάνω... αν είδες είπα καλύτερα διπύρηνο και Ελλάδα πάρα flagship και Κίνα... δεν είπα να αγοράσεις κατι με 3ΠΛΑΣΙΑ ΛΕΦΤΑ!:) ----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Καινουργια ειναι τα κινεζικα που στελνει και refurb αυτα που δεν ειναι κινεζικα ,αυτος ειναι ο κανονας με το FCT. Εμένα πάντως θέλει να με ξεπετάξει με μεταχειρισμενο το Coolicool http://s15.postimg.org/5o7wbc3t7/Capture.jpg Edited January 28, 2016 by impreza_sti Ασκούμε κριτική σε ιδέες και όχι σε ανθρώπους Παράθεση Keep Away from CooliCool Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sage13 Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 γνώμες από κάποιον που έχει αγοράσει από geekbuying;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostast1 Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 γνώμες από κάποιον που έχει αγοράσει από geekbuying;; Ειναι οκ το καταστημα,εχω 200 αγορες απο εκει περιπου.και στο afte sale που χρειαστηκα καποιες φορες βρηκα λυση,θελουν βεβαια τον χρονο τους αλλα παραπονεμενο δεν θα σε αφησουν.Βεβαια να ρωτας εαν εχουν το εκαστοτε προιον που θες για αμεση αποστολη. Παράθεση Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio) Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 (edited) Εγώ μία παραγγελία έκανα από geekbuying αρχές του μήνα, περάσανε 2 βδομάδες που με κοροϊδεύανε ότι θα το στείλουμε σε λίγο γιατί έχουν άλλοι σειρά, τελικά με τα πολλά μου είπανε πως η συσκευή δεν ήταν διαθέσιμη από αυτούς, επικοινωνόντας μέσω e-mail βρήκα μία καλύτερη που μου είπαν ότι την έχουν, πλήρωσα τη διαφορά και τη στείλανε(θεωρητικά). Λέω θεωρητικά, γιατί από τις 24/1 η κατάσταση που δείχνει το tracking number που μου δώσανε είναι information received. Μπορεί να είναι normal, αλλά με όσα έχω διαβάσει κρατάω λίγο μικρό καλάθι... edit: Μόλις έγινε despatched to overseas. Οπότε τελικά όλα καλά. Edited January 28, 2016 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Καινουργια ειναι τα κινεζικα που στελνει και refurb αυτα που δεν ειναι κινεζικα ,αυτος ειναι ο κανονας με το FCT. Συμφωνώ απολύτως, έχω αγοράσει πολλά από εκεί και όλα ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, άλλωστε όσα είναι ανακατασκευασμένα το γράφουν. Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vgiozo Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Συγγνώμη που επιστρέφω σε ένα ζήτημα αξιοπιστίας του Banggood, αλλά μου έδωσαν άλλη μια άθλια αφορμή σήμερα. Συνδέθηκα λοιπόν σήμερα στον λογαριασμό μου και είδα από το πουθενά να έχει εμφανιστεί μια νέα παραγγελία στη κορυφή της λίστας η οποία έδειχνε status "Closed" ...επρόκειτο για μια απόπειρα αγοράς στις προσφορές Snap-up της ταμπλέτας Xiaomi Mipad 2 2GB/16GB από στις 8 του Γενάρη... Σημειώνω εμφατικά: 1) Όταν είχα κάνει την απόπειρα αγοράς, είχα φτάσει στο Paypal, είχα συνδεθεί, είχα εγκρίνει την πληρωμή αλλά μετά είχα οδηγηθεί σε μια σελίδα που έλεγε ότι το απόθεμα είχε εξαντληθεί. 2) Ουδέποτε μέχρι σήμερα είχε εμφανιστεί καν η παραγγελία - έστω ως αποτυχημένη ή ακυρωμένη - στη λίστα παραγγελιών στον λογαριασμό μου. Οπότε επικοινώνησα μόλις με μέσω live-chat με το Banggood και τους ζήτησα εξηγήσεις... - Η "Cici" με ενημέρωσε ότι η παραγγελία ακυρώθηκε επειδή δεν είχα εκτελέσει εμπρόθεσμα την πληρωμή (σημειώνω ότι τότε είχα το πλήρες ποσό στο Balance και δεν θα γινόταν η πληρωμή μέσω κάρτας). - Όταν της έθεσα το ερώτημα γιατί α) εμφανίστηκε μόλις σήμερα, την ημέρα της ακύρωσης, η παραγγελία στον λογαριασμό μου, και β) γιατί δεν με ειδοποίησαν για την "pending order", δεν έδωσε καμία απάντηση στο α) ερώτημα και ισχυρίστηκε ψευδώς για το β) ότι μου είχαν στείλει ενημέρωση. (ουδέποτε είχαν στείλει, ελέγχω καθημερινά τον Spam φακελο) ...όταν της ζήτησα να μου στείλει εικόνα του email όπου να φαίνεται η ημερομηνία αποστολής, αρνήθηκε και προσπάθησε να θέσει τέρμα στη κουβέντα. Δεν μπορώ παρά να συμπεράνω λοιπόν ότι τουλάχιστον για τις "μεγάλες" προσφορές τους, το snap-up είναι απλώς απάτη για δημιουργία κίνησης στην ιστοσελίδα τους. Η εικόνα της παραγγελίας http://s12.postimg.org/8ljyha01p/snap_up.png Η συζήτηση στο chat info: Please wait for a site operator to respond. info: You are now chatting with 'Cici' Cici: Thank you for contacting customer service. How may I assist you today? Client: Hello. Cici: what can i help you Client: I saw an order #11547141 for a Xiaomi Mipad 2 in my account in "closed" status today. Why is that? Cici: Ok, I am checking for you now, could you wait for a moment? Client: Yes, thank you Cici: my pleasure Cici: about your order 11547141,as you didn't pay us for a long time Cici: so we closed your transaction and your order Client: Sorry, I never saw that my snap-up attempt had registered successfully. Cici: you can place a new order and reorder Client: If I had seen it, I would happily pay for the tablet. Client: Yes, can I do that for the snap-up offer? Cici: you can reorder Cici: if you can snap upit Client: For the same price at 86.31€? Cici: the item can't snap up now Cici: it is over now Client: Can't I pay you now for the tablet at that price? Cici: you need to pay for it with a new price Client: I must stress that this order appeared at the top of my orders list this very morning. Client: It had never shown up as a successful order attempt before. Cici: you can check the price in our website Cici: and you can order it and pay Client: If it had, I would happily pay for it. Cici: you can check the price Client: You see, however, this underlines a problem of reliability with your snap-up offers. Cici: it can't snap-up now Cici: please order it with new pric Cici: price Client: It seems that I made the order in time, but you hid it from me, so as not to get the tablet at that low price. Cici: please know that Cici: Is there anything else I can assist you with? Client: It seems then that your snap-up offers are a advertising gimmick rather than real offers. Cici: Is there anything else I can assist you with? info: Your chat transcript will be sent to <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript"> /* */</script> at the end of your chat. Client: I hope you would provide an honest answer to the following questions: Client: 1) Why didn't this order register with my account previously? Client: 2) Why was I never informed until today that I had a pending order? Cici: we have informed you via email when you ddn't pay us Client: NO you NEVER INFORMED ME. Show me the message with the DATE that you sent me. Cici: sorry for the delay Cici: you can order if you need it Client: will you offer it at the snap-up price? If you don't then I will call the snap-up a fraud. Cici: no snap-up price with the item Cici: snap-up price is over Client: Ok, so the snap-up is officially a fraud then, because successful orders are not registered and the clients never informed. Cici: If you have any additional questions, please feel free to contact us again. Goodbye and have a great day:) Client: Farewell Banggood Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cirith Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Όσον αφορά το Fastcardtech: Μου είχε γυαλίσει εδώ και καιρό το HTC One M8 που έχει στα € 146. Ρώτησα σχετικά και στο Live chat και με e-mail και μου απάντησαν ότι η συσκευή είναι ex-demo “like new”. Από ό,τι κατάλαβα, τη στέλνουν σε άσχετο κουτί, όχι το δικό του, μόνο με φορτιστή και καλώδιο USB. Επειδή είμαι ριψοκίνδυνο αγόρι :p αποφάσισα χθες να προχωρήσω στην παραγγελία. Επέλεξα το απλό China post (υπάρχει με μικρή extra χρέωση επιλογή για NL και Singapore και με ακόμη μεγαλύτερη για EMS και DHL που –τα δύο τελευταία- αποκλείονται εκ των προτέρων για τους γνωστούς λόγους). Επίσης, επέλεξα με + € 1,80 περίπου αποστολή σε ενισχυμένο φελιζόλ κουτί (υπάρχει με λίγο μικρότερο και ενισχυμένο χαρτόκουτο). Ακόμα, με επιβάρυναν με το commission του PayPal (€ 4,35 νομίζω), που όλα τα άλλα site το έχουν ενσωματωμένο στην τιμή (υπάρχει δυνατότητα για πληρωμή μέσω Western Union χωρίς άλλη χρέωση. Δεν χρειάζεται να πω ότι η επιλογή αυτή ΑΝΤΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ!). Τέλος, μου αφαιρέθηκαν € 7,36 με κουπόνι από αυτή τη σελίδα. Ο λογαριασμός με το Νι και με το Σίγμα στο e-mail με την απόδειξη από το PayPal. Τελική σούμα € 145. Παίρνω ρίσκο, το ξέρω, αλλά Μ8 σε αυτή την τιμή απλώς δεν… Θα ενημερώσω κατά την παραλαβή για τα καζάντια μου :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 (edited) Συμφωνώ απολύτως, έχω αγοράσει πολλά από εκεί και όλα ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, άλλωστε όσα είναι ανακατασκευασμένα το γράφουν. Βεβαια μερικές φορές ξεχναν να το γράψουν... Συγγνώμη που επιστρέφω σε ένα ζήτημα αξιοπιστίας του Banggood, αλλά μου έδωσαν άλλη μια άθλια αφορμή σήμερα. Συνδέθηκα λοιπόν σήμερα στον λογαριασμό μου και είδα από το πουθενά να έχει εμφανιστεί μια νέα παραγγελία στη κορυφή της λίστας η οποία έδειχνε status "Closed" ...επρόκειτο για μια απόπειρα αγοράς στις προσφορές Snap-up της ταμπλέτας Xiaomi Mipad 2 2GB/16GB από στις 8 του Γενάρη... Σημειώνω εμφατικά: 1) Όταν είχα κάνει την απόπειρα αγοράς, είχα φτάσει στο Paypal, είχα συνδεθεί, είχα εγκρίνει την πληρωμή αλλά μετά είχα οδηγηθεί σε μια σελίδα που έλεγε ότι το απόθεμα είχε εξαντληθεί. 2) Ουδέποτε μέχρι σήμερα είχε εμφανιστεί καν η παραγγελία - έστω ως αποτυχημένη ή ακυρωμένη - στη λίστα παραγγελιών στον λογαριασμό μου.] Εγώ δεν έχω καταλαβει ακριβως, εφόσον δεν έγινε και δεν πληρώθηκε ποτέ η παραγγελία, γιατί ζητάς εξηγησεις? Επειδή εμφανίστηκε στο status? Όταν δεν προλαβαίνεις το snap up αυτό σου βγαζει, ότι είναι out of stock. Στο status εφόσον προχώρησες μέχρι το paypal, μπορεί να φαίνεται σαν pending, δεν το θυμαμαι ακριβώς να σου πω. Τώρα αν ειναι απάτη ή όχι δεν ξερω, όσες φορές προσπάθησα δεν προλαβα, άλλοι βέβαια λένε ότι έχουν προλάβει. Edited January 28, 2016 by zananiro Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cirith Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Να πω κι εγώ για το Banggood ότι στις 15/11/2015 είχε τρομερή έκπτωση για μια ημέρα με συγκεκριμένο κουπόνι και πήρα το Xiaomi Mi4c 3/32 με €185 περίπου και όλα κύλησαν ομαλότατα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kokolokor5a Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Να ψωνισω απο το gearbest ή θα μου ερθει κανενα αδειο κουτι ? Γιατι σαν να διαβασα οτι κανει κατι τετοια τωρα τελευταια. Ισχυουν ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
demakhs Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Συμφωνώ απολύτως, έχω αγοράσει πολλά από εκεί και όλα ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, άλλωστε όσα είναι ανακατασκευασμένα το γράφουν. πως συμφωνείς? ο φίλος αν κατάλαβα καλά, υποστηρίζει ότι όσαν δε είναι Κινέζικα...δηλαδη samsung, lg κλπ είναι refubrished...δηλαδή μάπα το καρπούζι... ααααα μιλάς για τα Κινέζικα προφανώς...συγγνώμη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Roid_rage Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Τα refurbished δεν είναι μάπα, απλώς είναι λαχείο. Εγω εχω ενα refurbished Nexus10 που τυφλα να έχουν τα καινουρια. Φυσικά τυχαιο είναι και να σου κάτσει προβληματικο μοντέλο του κουτιού. Παράθεση Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται! Μια πλήρης φόρτιση. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Καινουργια ειναι τα κινεζικα που στελνει και refurb αυτα που δεν ειναι κινεζικα ,αυτος ειναι ο κανονας με το FCT. Οπότε τα παιδιά στο service που έχουν τσεκάρει το LG που πήρα δεν ξέραν την δουλειά τους και το θεώρησαν καινούργιο. Είπαμε έχετε άσχημες εμπειρίες, μην μας βγάζετε και άσχετους όλους τους άλλους όμως έλεος δηλαδή. Αγοράστε από όπου θέλετε σαφώς απλά μην είστε απόλυτοι, μιας και δεν αναπνέετε μόνο εσείς σε αυτόν τον κοσμό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vgiozo Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 (edited) Βεβαια μερικές φορές ξεχναν να το γράψουν... Εγώ δεν έχω καταλαβει ακριβως, εφόσον δεν έγινε και δεν πληρώθηκε ποτέ η παραγγελία, γιατί ζητάς εξηγησεις? Επειδή εμφανίστηκε στο status? Όταν δεν προλαβαίνεις το snap up αυτό σου βγαζει, ότι είναι out of stock. Στο status εφόσον προχώρησες μέχρι το paypal, μπορεί να φαίνεται σαν pending, δεν το θυμαμαι ακριβώς να σου πω. Τώρα αν ειναι απάτη ή όχι δεν ξερω, όσες φορές προσπάθησα δεν προλαβα, άλλοι βέβαια λένε ότι έχουν προλάβει. Αφού κάνετε τον κόπο να απαντήσετε, κάντε τον κόπο να διαβάσετε... 1) Η υπάλληλος δεν είπε ότι έχασα το snap-up, αλλά ότι η παραγελία ακυρώθηκε γιατί καθυστέρησα υποτίθεται να πληρώσω...πέρασε ένα 20ήμερο ενώ περίμεναν πληρωμή και τώρα ακυρώθηκε... 2) Στο ιστορικό των παραγγελιών μου δεν υπήρχε η παραγγελία μέχρι σήμερα το πρωί που ακυρώθηκε. 3) Η υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι μου είχαν στείλει email ενημέρωσης για την εκκρεμούσα πληρωμή της επιτυχούς παραγγελίας, αλλά μόλις της ζήτησα εικόνα του μηνύματος τα μάζεψε κακήν κακώς Edited January 29, 2016 by impreza_sti Αφαίρεση άσκοπης μορφοποίησης κειμένου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 (edited) Οπότε τα παιδιά στο service που έχουν τσεκάρει το LG που πήρα δεν ξέραν την δουλειά τους και το θεώρησαν καινούργιο. Είπαμε έχετε άσχημες εμπειρίες, μην μας βγάζετε και άσχετους όλους τους άλλους όμως έλεος δηλαδή. Αγοράστε από όπου θέλετε σαφώς απλά μην είστε απόλυτοι, μιας και δεν αναπνέετε μόνο εσείς σε αυτόν τον κοσμό. Θα συμφωνήσω μαζί σου. Απλά θα πρεπει να μην είμαστε απόλυτοι και για το άλλο άκρο, γιατί μπορεί να καεί κόσμος. Αφού κάνετε τον κόπο να απαντήσετε, κάντε τον κόπο να διαβάσετε... 1) Η υπάλληλος δεν είπε ότι έχασα το snap-up, αλλά ότι η παραγελία ακυρώθηκε γιατί καθυστέρησα υποτίθεται να πληρώσω...πέρασε ένα 20ήμερο ενώ περίμεναν πληρωμή και τώρα ακυρώθηκε... 2) Στο ιστορικό των παραγγελιών μου δεν υπήρχε η παραγγελία μέχρι σήμερα το πρωί που ακυρώθηκε. 3) Η υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι μου είχαν στείλει email ενημέρωσης για την εκκρεμούσα πληρωμή της επιτυχούς παραγγελίας, αλλά μόλις της ζήτησα εικόνα του μηνύματος τα μάζεψε κακήν κακώς Εγώ μια χαρά τα διαβασα, αλλά με βάση αυτά που εγραψες δεν ήταν κατανοητό τι έγινε, τουλάχιστον σε εμένα, γι αυτό άλλωστε και είπα δεν ξέρω αν έχω καταλάβει ακριβώς τι εγινε. Να βοηθήσω θέλω να βγει άκρη, με εσένα εννοείται είμαι, όχι με τον κινέζο. Αυτό που είπα είναι ότι δεν πρόλαβες το snap up, τουλάχιστον αυτό γνωρίζω από τις φορές που έχω προσπαθήσει. Σε πάει στο paypal και μετά λέει out of stock. Τώρα για πιο λόγο σου εμφάνισε την παραγγελία μετά από μερες δεν γνωρίζω και ούτε μάλλον και η υπάλληλος, αυτή απλά βλέπει στο σύστημα μια παραγγελία, δεν ξέρω καν αν γνωρίζει αν είναι από snap up. Μακάρι να βρεθεί άκρη για να γνωρίζουμε και οι υπόλοιποι γιατί τώρα ξεκίνησαν ξανά snap up. Αλλά απο την αλλη δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι όλο αυτό είναι απατεωνια, ίσως είναι κάποιο λάθος του συστήματος και εμφάνιζε την παραγγελία σαν pending. Ασε μας να εχουμε ελπιδες! Εκτός και αν φταίνε τα capital controls αν πηγες να πληρωσεις με paypal μεσω καρτας και δεν είχε περάσει αρχικά η πληρωμή. Edited January 29, 2016 by impreza_sti Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. January 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2016 Θα συμφωνήσω μαζί σου. Απλά θα πρεπει να μην είμαστε απόλυτοι και για το άλλο άκρο, γιατί μπορεί να καεί κόσμος. Μα στις εμπειρίες μας ας είμαστε, έτσι κι αλλιώς ούτε μου ανήκει το μαγαζί κι ούτε μετοχές δεν έχω. Είτε αγοράσει κάποιος, είτε όχι ποσός με ενδιαφέρει, όσο έχω μπορέσει έχω βοηθήσει κι όλας άτομα με απαντήσεις κάθε είδους. Απλά όταν λέει κάποιος ότι δίνει μόνο ανακατασκευασμένα ή ότι ''νομίζω'' ότι πήρα καινούργιο, αυτό κάπως υποβαθμίζει την δική μου νοημοσύνη γι'αυτό και η ένσταση, από εκεί και πέρα όπως είπα ας πάρει όποιος θέλει, από όπου θέλει. Αλλά μια χαρά έχουμε δει όλοι που τσεκάρουμε τα θέματα, άτομο να ξεσφραγίζει συσκευή από το vickmall με γρατσουνιές και άτομα να παραλαμβάνουν μούσκεμα την χάλια συσκευασία τους από το banggood. Αυτό δεν έκανε το vickmall ή το banggood αναξιόπιστο κατάστημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.