Jump to content

[Service] Προβλήματα / Απορίες / DOA


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν είναι j/b το τηλέφωνό σου, είναι software θέμα, με ένα restore θα στρώσει. Τα δικά μου το κάνουν και τα δύο, αλλά φταίει μια εφαρμογή του cydia. Πάντως ότι κι αν είναι, πάντα δοκιμάζουμέ ένα restore πρώτα και μετά service. ;)

 

Δεν το εχω κανει jb αλλα θα προσπαθησω να ενα restore μπας και γινει τιποτα!! ευχαριστω!!!

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Γεια σας παιδια, δεν γνωριζω αν εχει υποθει ξανα εδω, αλλα δεν εχω χρονο να διαβασω ολα τα μνματα...Η vodafone προσφερει εγγυηση DOA??! Ειναι επείγων!!.. Ευχαριστω!!
Link to comment
Share on other sites

για σας και από μένα, πριν από μερικούς μήνες άλλαξα πάροχο και πήγα στην cosmote για καλύτερο σήμα , με την ευκαιρία πήρα και το iphone 4. από τις πρώτες μέρες το τηλέφωνο δεν ανταποκρινόταν σωστά, ποτέ να κολλάει ποτέ να μην κλίνη την κλίση ποτέ να δείχνει πως δεν έχω σιμά κτλ. άμεσα απευθύνθηκα στον Γερμανό από οπού μου στείλανε την συσκευή και η απαντήσει τους ήταν πως μόλις έχουν κάποια από τις συσκευές για την εξυπηρετήσει τον πελατών θα με ενημερώσουν. έχει πέραση αρκετός Καιρός από τότε και έχω επισκεφθεί αρκετές φορές το κατάστημα μήπως και άλα τίποτα . όσο περνούσε ο Καιρός τα προβλήματα γινόταν όλο και ποιο έντονα με αποτέλεσμα να αγοράσω μια φτηνή συσκευή και ένα adaptor για την sim για να κανό την δουλιά μου και το αφήνω για το service. πέρασα σήμερα από το κατάστημα για να μάθω νέα και με ενημερώσαν πως το κινητό έχει τραβήξει υγρασία με έναν περίεργο τρόπο που η ταινίες ένδειξης υγρασίας δεν δείχνουν τίποτα τέτοιο.( περιττό βεβαία να σας αναφέρω πως το προσέχω όσο τίποτα και υγρασία και Ήλιο έχει δεν δει.) με τα πολλά μου είπαν πως θα ενημερώσουν τον υπεύθυνο. η απορίες μου είναι :

1. πως το κινητό έχει τραβήξει υγρασία και η ταινίες ένδειξης υγρασίας δεν δείχνουν τίποτα τέτοιο.

2. γιατί τα προβλήματα ήταν από την αρχή.

3. γιατί όλη αυτή η ταλαιπώρια.

4. είναι στην εγγύηση?

5. που πάει για service?

μήπως κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά του η μήπως θέλουν άλλους τρόπους για να την μάθουν.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου απλά δυστυχώς "εφάρμοσαν" ΚΑΙ ΣΕ 'ΣΕΝΑ (όπως και σε πλήθος άλλων κατόχων προβληματικών συσκευών iPhone), κατά γράμμα το γνωστό ΠΛΕΟΝ "μαφιόζικο εγχειρίδιο" ...

 

- Πελάτης με προβληματική συσκευή iPhone έρχεται στο κατάστημα και ζητά "διευθέτηση" του "προβλήματος".

Τι κάνουμε ;

α) Αν το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση εκ μέρους του χρήστη

ενημερώνουμε τον πελάτη ότι η επισκευή της συσκευής ΔΕΝ καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης γιατί η βλάβη είναι δικής του υπαιτιότητας και χρεώνουμε το αντίστοιχο ποσό για αντικατάσταση συσκευής (refurbished).

β) Αν το πρόβλημα ΔΕΝ οφείλεται σε κακή χρήση εκ μέρους του χρήστη

i) Αν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα για το οποίο ισχύει η εγγύηση

και πάλι τη γλυτώσαμε, απλά ενημερώνουμε το πελάτη ότι "έχει λήξει η εγγύηση", και χρεώνουμε ...

ii) Αν ΔΕΝ έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα για το οποίο ισχύει η εγγύηση (2 χρόνια με βάση νόμο της Ε.Ε)

εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν, αρχικά ελέγχουμε μήπως έχει παρέλθει 1 χρόνος από την αγορά της συσκευής, αν ναι τότε προσπαθούμε να πείσουμε το πελάτη ότι η εγγύηση έχει λήξει (εεεε, ξέρετε κύριε, δυστυχώς η Apple δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση ... ),

αν δεν έχει περάσει ούτε χρόνος από την αγορά της συσκευής, τότε προσπαθούμε να συσχετίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να έχει η συσκευή με υπαιτιότητα του χρήστη, ο πιο αποτελεσματικός και δημοφιλής τρόπος είναι η επίκληση του αόρατου παράγοντα ΥΓΡΑΣΙΑ ...

 

Το έχουν κάνει ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορές και οι ... του δικτύου COSMOTE και οι ... του δικτύου Vodafone !

 

Τι κάνεις ;

Αρνείσαι την επίκληση του παράγοντα ΥΓΡΑΣΙΑ, εφόσον δε φαίνεται τίποτα τέτοιο από τους δείκτες υγρασίας που έχει η συσκευή γι αυτόν ακριβώς το λόγο !

Αν επιμείνουν, ζητάς να σου αποδείξουν αυτοί που βρήκαν υγρασία (φωτογραφίες διαβρωμένης πλακέτας κτλ), όχι να αποδείξεις εσύ ότι ΔΕΝ έχει υγρασία η συσκευή ...

Πρόσεξε το εξής, πρίν ζητήσεις αποδείξεις, φρόντισε πρώτα να έχεις εσύ κρατήσει κάποιες φωτογραφίες (αν είναι δυνατόν και από το εσωτερικό της συσκευής σου) που δείχνουν τη κατάσταση στις "ταινίες", τη πλακέτα κτλ.

Γιατί;

Γιατί σε φίλο που τους πήγε (Vodafone) 3GS που ξαφνικά μια μέρα δεν άνοιγε καθόλου και ύστερα από δική μου προτροπή/προειδοποίηση πριν τους το αφήσει για service έβαλε την υπάλληλο που το παρέλαβε να το κοιτάξει και να γράψει στη φόρμα παραλαβής ότι "Η συσκευή ελέγχθηκε για ΥΓΡΑΣΙΑ και δεν δείχνει να έχει", όταν επέμεινε, του έστειλαν ως απόδειξη, φωτογραφίες από κάποια συσκευή που είχε κόκκινες τις σχετικές ταινίες, όταν αρνήθηκε την επισκευή, του επέστρεψαν το τηλέφωνό του που δια μαγείας πλέον είχε κόκκινες τις "ταινίες" υγρασίας ...

 

Αν και αρνούνται να σου πουν που τα στέλνουν για "service" (γιατί κανονικά ή μόνη εξουσιοδοτημένη για το service είναι η ίδια η Apple και εδώ στην Ελλάδα η Apple δεν υπάρχει επίσημα), το service ΟΛΟΙ (Cosmote & Vodafone) το έχουν κάνει outsource στην Arvato !

Όπως καταλαβαίνεις από αυτό το "σημείο" "γεννιούνται" τα όποια προβλήματα, η Arvato πληρώνεται για τις "υπηρεσίες της" (= service) από τις Vodafone, Cosmote.

Οι Vodafone και Cosmote δεν είναι διατεθειμένες να επομιστούν το κόστος οποιασδήποτε "επισκευής"

γι αυτο και έχουν το ίδιο "συμφέρον" με την Arvato, να βγάλουν τη συσκευή σου εκτός εγγύησης, γιατί σε διαφορετική περίπτωση, αν η "δυσλειτουργία" καλύπτεται απο την εγγύηση, το κόστος της επισκευής πρέπει να το επομιστούν οι ίδιοι. Αντί λοιπόν να πάει η συσκευή σου για έλεγχο/επισκευή στην ίδια την Apple, καταλήγει στην Arvato, η οποία από τις δραστηριότητες της πρέπει να βγάλει και κέρδος, ποιος θα πληρώσει την Arvato; Όχι "φυσικά" οι Vodafone, Cosmote, αλλά εσύ ...

 

Αν δε βγάλεις άκρη μαζί τους, απευθύνσου στην Apple Ιρλανδίας (εκεί είναι τα "κεντρικά" για όλη την Ευρώπη).

Edited by dbekia
Link to comment
Share on other sites

Το έχουν κάνει ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορές και οι ... του δικτύου COSMOTE και οι ... του δικτύου Vodafone !

 

Πρόσεξε το εξής, πρίν ζητήσεις αποδείξεις, φρόντισε πρώτα να έχεις εσύ κρατήσει κάποιες φωτογραφίες (αν είναι δυνατόν και από το εσωτερικό της συσκευής σου)ωπου δείχνουν τη κατάσταση της πλακέτας κτλ.

 

Για το πρωτο ειναι μια πικρη αλλα μεγαλη αληθεια για αυτο δεν ξαναπαιρνω ΠΟΤΕ Iphone

 

 

Για το δευτερο αν εχεις κανει κατι τετοιο δεν βγαινεις αυτοματα απο την εγγυηση αφου εχεις ανοιξει το κινητο για να βγαλεις φωτο ?

 

Ειχα στειλει εμαιλ και στην Ιρλανδια αλλα με εγραψαν κανονικα.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω ποιά είναι η πολιτική της Apple στο συγκεκριμένο θέμα (τι γίνεται με την

εγγύηση αν ανοίξεις τη συσκευή μόνος σου), αλλά ξέρω ΤΡΙΑ πιο σημαντικά (για τη περιπτωσή μας) πράγματα:

1. Δυστυχώς, στην Ελλάδα ΔΕΝ "έχουμε να κάνουμε" με την Apple αλλά με τις Vodafone, Cosmote

2. Με το να ανοίξεις και μόνο το iPhone, αν εσύ ο ίδιος δεν προξενήσεις ζημιά,

α) δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβει ο "επόμενος" που θα το ανοίξει, πως δεν ήταν ο πρώτος που το άνοιξε

β) η συσκευή δεν "παθαίνει" κάτι.

3. Εγώ, θα χρησιμοποιήσω αυτή τη πληροφορία και ότι

αποδείξεις κράτησα, τη "κατάλληλη στιγμή" και μόνο αν χρειαστεί ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ...

Edited by dbekia
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπερα επειδη το προβλημα το εχω εκθεσει και σε αλλα φορουμ αντιγραφω...διαβαστε και τραβατε τα μαλια σας...

 

Καλησπερα παιδια

 

Αρχες Μαιου το iphone 4 που εχω στην κατοχη μου (αγορασμενο απο τα κεντρικα της wind) χαλασε. Και τι εννοω χαλασε?

 

Απλα το μικροφωνο του δεν λειτουργουσε...κοινως δεν με ακουγαν. Να σημειωθει οτι τοσο σε ανοιχτη ακροαση αλλα ακομα και με το hands free με ακουγαν κανονικα.

 

Επισης να σημειωθει οτι το κινητο το προσεχα σαν τα ματια μου (θηκη και ζελατινα απο πρωτη μερα...πραγματικα αν το βλεπατε θα νομιζατε οτι μολις το ειχα βγαλει απο το κουτι) και ποτε μα ποτε δεν το ειχα κακομεταχειριστει/αφησει στο ηλιο/χτυπησει κλπ. Η αγορα του εγινε το νοεμβριο αν θυμαμαι καλα.

 

Για να μην πολυλογω διαβαζοντας στα αμερικανικα φορουμ καταλαβα οτι το προβλημα του μικροφωνου ειναι υπαρκτο σε αρκετα συσκευες και εχει να κανει με καποιου ειδους δυσλειτουργιας του δευτερου μικρουφωνου που εχει το τηλ για να "μειωνει" το περιβαλλοντα ηχο (noise canceling mic).

Η αντιπετωπιση ολον οσον ειχαν το προβλημα ηταν ΑΜΕΣΗ αλλαγη απο την apple στο μαγαζι χωρις πολλα πολλα.

 

Εφοσον δοκιμασα τα παντα (restore/καθαρισμο του μικροφωνου σε περιπτωση που ειχε σκονη) αποφασισα να το παω στην wind 'ελπιζοντας' σε ισαξια αντιμετωπιση.

 

Και εδω αρχιζουν τα περιεργα.

 

Η κοπελα στο ιδιοκτητο πηρε την συσκευη , ειδε οτι δεν δουλευε το ακουστικο και την εστειλε στο service λεγοντας μου οτι θα κανει καμια 10αρια μερες ισως και παραπανω. Προς τιμην της που εδωσε και μια συσκευη αντικαταστασης (του 30αρι κου) οπως και μου αλλαξε την microsim σε sim χωρις χρεωση λεγοντας μου οτι θα κανει το αντιστροφο οταν επισκευαστει.

 

Μια και δυο με περνουν σημερα και τι μου λενε.

 

Ελατε μπορειτε...

 

Λιγο ακομα...

 

Ναι ακριβως...

 

Το γνωστο παραμυθι πλεον....

 

ΠΗΡΕ ΥΓΡΑΣΙΑ και θελουμ 160 ευρω για επισκευη ...δεν το καλυπτει η εγγυηση.

 

Να σημειωθει εδω οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν μου εχει πεσει πανω νερο ουτε εχω προβει σε ενεργειες για να δικαιολογησουν την "υγρασια" που λενε.

 

ΤΡΑΓΙΚΟ νο1

 

Τους λεω πες μου το τηλ του service να μιλησω απευθειας με το τεχνικο.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

Δεν ξερουμε !!!! Δεν μπορειτε να επικοινωνησετε...μονο οτι φαινεται στο συστημα.

 

ΤΡΑΓΙΚΟ νο2

 

Παιρνω εξυπηρετηση πελατων και μου λενε οτι κανουμε αναβαθμιση και οτι πρεπει να κανω αιτημα για να μιλησω με το service!!! Προσοχη το ξαναλεω να κανω ΑΙΤΗΜΑ για να μιλησω με service.

 

Τι να κανω δεν ξερω.

 

Το κακο ειναι οτι σημερα εμαθα για τις ταινιες υγρασιας που εχουν τα iphone αλλιως θα εβλεπα αν ειχε καποια ενδειξη το δικο μου.

 

Εφοσον ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν φταιω εγω ποιος μου λεει εμενα οτι δεν την κανανε αυτοι την ζημια για να γλυτωσουν την αλλαγη?

 

Μηπως ξερει κανεις που στο γερο λυκο στελνουν της συσκευες Iphone απο την wind? (στην arvato δεν ειναι) μπας και βγαλω καμια ακρη?

 

Απο apple πηρα στο ελληνικο κεντρο και ενα εξυπηρετικοτατο παιδι μου ειπε οτι δεν μπορουν να κανουν τπτ εφοσον δεν αντιπροσωπευουν το iphone εδω ....

 

Μετα απο 10δες κινητα που ειχα στην ζωη μου (και 3g/3gs) την μια και μοναδικη φορα που επαθε κατι ενα κινητο στην κατοχη μου θελουν να μου το πασαρουν για υγρασια...

 

Τι να κανω ρε παιδια βοηθεια...πειτε καμια ιδεα πως να κινηθω.

 

Ευχαριστω

 

 

......

 

 

Μολις καλεσα και θα με παρει πισω τεχνικος.

 

Οσο περιεργο και αν σας φαινεται ΔΕΝ ξερουν ποιος κανει το service...αν ειναι δυνατον.

 

Αντιπροσωπεια ειναι πικρη ιστορια για το Iphone εφοσον η apple εχει κανει συμφωνια απο οσο ξερω με τους παροχους οι οποιοι και αναλαμβανουν το service.

 

Να προσθεσω οτι το κινητο οπως ειπα ηταν σε θηκη ΜΕ ΚΑΛΥΜΑΤΑ για το dock και εξτρα καλυμα για την οθονη απο σκληρο πλαστικο

 

http://www.egalaxy.gr/iskin-revo4-ni...r-iphone4.html

 

Γενικα εχω αγορασει απειρα ηλεκτρονικα και προσεχω ιδιαιτερα πως τα μεταχειριζομε γι αυτο και τα εχω παρει τωρα που μου λενε για υγρασια.

 

 

.........

 

 

Αρχιζω και τα περνω στο κρανιο.

 

Το Service ticket λεει οτι θελει αλλαγη το system connector (προφανως dock connector) λογω οξειδωσης!

 

Ωραια τους λεω πειτε μου που ειναι το service να δω την οξειδωση μονος μου.

 

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ μου λεει! (αυτα απο το καταστημα) καθως δεν ξερουν καν που ειναι αυτο το αναθεματισμενο service.

 

Δλδ με αλλα λογια πρεπει να δεχτω οτι μου λενε ΧΩΡΙΣ να μου το δειξουν.

 

"πηγαινετε αλλου να το ανοιξετε να το δειτε" ...τους λεω ετσι δεν χανω την εγγυηση? Κομπιασε!

 

Περιμενω το τηλ του και καλα τεχνικου να δω τι θα μου πει?

 

Και ερωτω αν υποθεσουμε οτι οντως ετσι ειναι τα πραγματα τουλαχιστον δεν θα επρεπε να μπορω να το δω και εγω με τα ματια μου? Δλδ πρεπει απλα να τους πιστεψω?

 

Ειναι νομιμο αυτο?

 

.......

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images...00805348a.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images...00805348b.jpg/

 

Ιδου οι αποδειξεις της wind. Οπως περιμενα δεν φαινεται ΠΟΥΘΕΝΑ πως προκειται για το δικο μου τηλεφωνο. Οξειδωση που ειπαν που στο γερο λυκο την ειδαν?

 

Η υπευθυνη που μιλησα μου ειπε οτι ΔΕΝ μπορω να μιλησω απευθειας στο τεχνικο οπως και οτι ΔΕΝ μπορω να δω το κινητο μου στο service. MONO μεσω εκεινης και της εξυπηρετησης πελατων δουλευει το service.

 

Δλδ δεν μπορω να μιλησω με το τεχνικο του service ακουσον ακουσον καθως και δεν μπορω να παρασταθω εκει να μου το δειξει. Επισης ΔΕΝ μου λεει που ειναι το iphone για service.

 

Αυριο θα με δειτε στις εφημεριδες θα καταιβω στα κεντρικα της wind και θα γινει της πουτ@νας.

 

Προσπαθουν να με βγαλουν τρελο οι ρεζιληδες.

 

ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ IPHONE η WIND??

 

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΕΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ?

Link to comment
Share on other sites

Πηγα στα κεντρικα της Κηφισιας.

 

Μιλησα με την υπευθυνη εκει η οποια σε εντονο υφος μου ειπε

 

α) Τo που ποιος κανει το service ειναι αγνωστο το στελουν στο τεχνικο τμημα (λεωφορως αθηνων 106) και εκει αν δεν ειναι κατι το οποιο επιδιορθωνεται ευκολα (?) το στελνουν "αλλου". Αρχικα μου ειπε οτι το sevice το κανει η ιδια η wind αλλα μετα τις ξεφυγε και μου ειπε οτι οντως τα στελνουν καπου.

 

β) Αυτο το καπου ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ....οπως επισης και το γεγονος οτι στο "service" της Wind ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τηλεφωνο (...απλα ελεος) ολα γινονται μεσω εξυπηρετησης πελατων.

 

γ) Μου προτεινε να παρω το κινητο πισω και να το παω εγω για service οπου θελω!! Τις λεω μα ετσι δεν θα χασω την εγγυηση...μου λεει τι να σας κανω αφου δεν δεχεστε οτι σας λεει το service.

 

δ) Κατα την αποψη της υγρασια ειναι κοινο φαινομενο...μου ειπε μαλιστα οτι αποκλειεται να μην το εχω ξεχασει καποια φορα στο αυτοκινητο μεσα με ζεστη.

 

ε) Σε αιτημα μου να δω την ζημια ο ιδιος και αυτη αρνηθηκε "γιατι ετσι δουλευει το service" ειτε δεχεσε οτι σου πουν ειτε το παιρνεις και φευγεις κοινος.

 

ζ) Σε αιτημα να μου πει που ειναι το service για να παω να παρω το κινητο μου η απαντηση της ηταν οτι ΜΟΝΟ απο την wind Μπορει να σταλει το κινητο και μετα να παω να το παρω απο το καταστημα.

 

η) Τις ειπα για αναφορες στο internet για το προβλημα του ακουστικου και οτι η apple τα αλλαζει με αλλο κινητο...με αποτελεσμα πιο κατω στην συζητηση να μου πει οτι μπορει να με βοηθησει το internet οταν παρω το κινητο πισω για να το φτιαξω μονος μου.

 

θ) Τις εδειξα τις φωτο και της ειπα οτι δεν αποδεικνυουν τιποτα για το οτι αυτο ειναι το κινητο μου και γελωντας μου ειπε οτι "τι θελετε να πειτε οτι το service λεει ψεματα?" ...αν ειναι δυνατον παιρνουμε σαν ΣΙΓΟΥΡΟ οτι το service ειναι αλανθαστο.

 

Βγαλτε τωρα συμπερασμα εσεις.

 

Το πως κρατησα την ψυχραιμια μου δεν λεγετε. Ειδικα με την ασχετη υπευθυνη.

 

ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ.

 

Οταν της ειπα οτι η apple κανει αντικατασταση κινητου σε περιπτωση βλαβης σαν την δικια μου μου ειπε το θεικο οτι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ Η APPLE ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Την ρωτησα που το στηριζεται και μου λεει ελατα να σας δειξω.

 

Μου δειχνει ΜΕΣΑ στο συστημα της wind οτι δεν δεχεται αντικατασταση επιτοπου με αλλο κινητο η WIND για DOA μετα τις τρεις ημερες...κοινως παει για service.

 

Αυτη ηταν η αποδειξη της!! (προφανως DOA δεν ηξερε τι σημαινει.)

 

Τι να πω δεν ξερω τι θα κανω στο τελος ...εχω δουλεια οικογενεια και τρεξιματα με εχουν εκνευριση απιστευτα και δεν εχω κινητο για 20 μερες++.

 

Ποσο ξεφτιλες μπορει να ειναι?

Link to comment
Share on other sites

καλο κουραγιο φιλε μου με τπυς ξεφτιλες! προσωπικα θα τους απειλουσα με φορητοτητα μπας και αν και δεν βλεπω να ιδρωνει το αυτι τπυς , πραγματικα καλο κουραγιο !!!

Φιλικά Σπύρος

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5663692#post5663692 <--πωλείται

Link to comment
Share on other sites

Φίλε διάβασα όλη την ιστορία σου... πραγματικά ξεφτίλες και πραγματικά ΜΑΚΡΙΑ από WIND...!!! Προφανώς δεν θέλουν να σου δώσουν άλλη συσκευή ότι πήρες πήρες και η δικαιολογία γνωστή και όχι μόνο στην WIND!!! ΥΓΡΑΣΙΑ!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρε ειναι απλο. Αν το τηλεφωνο ειναι εντος εγγυησης και σου πουν 250Ε χρεωση για υγρασια τους λες απλα ΟΚ.

Το περνεις στα χερια σου στο καταστημα ελεγχεις οτι δουλευει και φευγεις χωρις να πληρωσεις. Ηθικα εισαι σωστος. :lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα πήρα το iphone 4 από Γερμανό, αλλά επειδή είμαι γνωστός γκαντέμης όταν το άνοιξα διαπίστωσα ότι ήταν ....χαλασμένο. Το κεντρικό κουμπί του iphone απλά δεν αποκρίνεται σε κανένα πάτημα (φαίνεται και ελάχιστα να είναι "στραβοκουμπωμένο" κιολας)...Όταν το άνοιξα είχαν πλέον κλείσει τα μαγαζιά οπότε θα πάω στο κατάστημα τη Δευτέρα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα? Πιστεύετε θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση, ότι το χάλασα εγω δλδ? Λογικά ισχύει DOA για τη συσκευή ε? Στο DOA πρέπει πρώτα να το ελέγξει τεχνικός, πόσο παίρνει η αλλαγή?

Σας τρέλανα αλλά φρίκαρα μόλις διαπίστωσα ότι δε δούλευε...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Πριν από 7 μήνες είχα "κυριολεκτικά" την τύχη να πάρω ένα IPhone4 μέσω ενός διαγωνισμού γνωστής τράπεζας.

Μετά από μερικούς μήνες το home button άρχισε να μην ανταποκρίνεται και σκέφτομαι να το πάω για επισκευή. Μήπως ξέρει κανείς τί μπορώ να κάνω; Εννοείται ότι δεν υπάρχει κάποια απόδειξη αγοράς ή κάτι τέτοιο. Απ' ότι θυμάμαι επάνω στη ζελατίνα της συσκευής υπήρχε ένα αυτοκόλλητο με την διεύθυνση της Vodafone.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και απο μένα!

 

Έχω ένα ipnone 4 το οποίο είχα την ατυχία να μου σπάσει το πίσω καπάκι. Οκ παρήγγειλα απο το ebay άλλο καπάκι το έβαλα, όμως μου ξαναέσπασε, του έβαλα μια θήκη λοιπόν και δεν ξανα ασχολήθηκα. Μετά απο καιρό μου παρουσίασε πρόβλημα στο home button έπρεπε να το πατήσω πάρα πολλές φορές για να ακούσει το κινητό. Το πήγα λοιπόν στον Γερμανο και ζήτησα να μην φτιαχτεί το καπάκι πίσω παρά μόνο να δουν τι πρόβλημα υπάρχει στο κουμπί του. Το ξεφτέρι ο υπάλληλος μου είπε οτι το μόνο πρόβλημα που μπορεί να έχει το κινητό είναι να έχει πάρει υγρασία. Γιατί όπως μου είπε είναι το μοναδικό σημείο που είναι ανοιχτό. Του λέω γιατί απο κάτω ή απο το ακουστικό δεν μπορεί να μπει υγρασία?? Όχι λέει. Τέλος πάντων το άφησα και έφυγα! Εχθές λοιπόν μου ανακοινώνουν οτι το κινητό βγαίνει εκτός εγγύησης και πρέπει να δώσω 230 ευρώ γιατί το καπάκι είναι σπασμένο. Δεν μου έδωσαν κανένα λόγο που δεν λειτουργεί το κουμπί του. Λέω στον υπάλληλο, ξέχνα το θέλω το τηλ μου πίσω. Οκ λέει θα σας το φέρουμε αλλά θα χρεωθείτε με 12.5 ευρώ για τον έλεγχο. Ποιον έλεγχο αφού το μόνο που έκαναν είναι να δουν το καπάκι και να το βγάλουν εκτός. Δεν μου είπαν κάτι για το κουμπί, τι έχει και δεν λειτουργεί. Μου λέει η άλλη λύση είναι να σας το ανοίξουμε και να το φτιάξουμε εμείς εδώ με μικρότερο κόστος. Άρα το καπάκι που έχει σπάσει τι ρόλο έχει σε όλη την διαδικασία? Μου λέει σε αυτό το τηλ το κουμπί πάει μαζί με την οθόνη και το πίσω καπάκι, πρέπει να αλλαχτούν όλα. Ρε μας δουλεύουν?? Μου είπε και το εξής απίστευτο οτι ο Γερμανός είναι επίσημο service μαζί με την isquare.. :wacko::wacko::wacko::wacko::wacko: Πείτε μου σας παρακαλώ αυτά τα ξεφτέρια που τα βρίσκουν????

 

Έχετε καμία ιδέα τι μπορώ να κάνω??? Σκέφτομαι να στείλω mail στην Apple.. Λέτε να βγάλω ακρη??

 

Συγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν μπορώ την κοροϊδία...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ερωτησης: σημερα με πηρε η αδερφη μου τηλεφωνο οτι εφυγε το πλαινο κουμπι εντασης απο το iphone 3g (δεν εχει πεσει κατω και δεν εχει κανενα σημαδι). Εψαξα και βρηκα την αποδειξη και ειμαστε εντος 2ετιας. Απ οσο ξερω ομως η apple λεει ενα χρονο εγγυηση. Τη Δευτερα που θα παω vodafone τι να τους πω αν μου πουνε οτι εχει 1χρονο εγγυηση;

 

Με κάθε αγορά κινητού, pad ή netbook από το vodafone.gr έχεις 24 μήνες εγγύηση από τον κατασκευαστή του, βάσει των όρων εγγύησης που παρέχει για τη συσκευή. Σε περίπτωση που έχεις διαλέξει Apple iPhone τότε η εγγύησή του κινητού σου είναι για 12 μήνες από την αγορά του. Για να μπορέσεις να εξυπηρετηθείς και να ισχύει η εγγύησή σου πρέπει να έχεις κρατήσει την απόδειξη της αγοράς σου, που θα σου παραδοθεί μαζί με την παραγγελία σου.
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα phone 4 16 Gb αγορασμένο από τη Vodafone, το οποίο έπεσε κάτω και τώρα όταν πραγματοποιώ κλήσεις άλλες φορές λειτουργούν το μικρόφωνο, ακουστικό, μεγάφωνο και άλλες όχι. Η εγγύηση τo καλύπτει?

 

Σε περίπτωση που δεν καλύπτεται από την εγγύηση μπλοκάρω το iphone κάνοντας αναβάθμιση και τους το πάω λέγοντας τους ότι έκανα αναβάθμιση και έχει κολλήσει, θα μου το αντικαταστήσουν?

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα phone 4 16 Gb αγορασμένο από τη Vodafone, το οποίο έπεσε κάτω και τώρα όταν πραγματοποιώ κλήσεις άλλες φορές λειτουργούν το μικρόφωνο, ακουστικό, μεγάφωνο και άλλες όχι. Η εγγύηση τo καλύπτει?

 

Σε περίπτωση που δεν καλύπτεται από την εγγύηση μπλοκάρω το iphone κάνοντας αναβάθμιση και τους το πάω λέγοντας τους ότι έκανα αναβάθμιση και έχει κολλήσει, θα μου το αντικαταστήσουν?

 

Ο ..πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται.Φυσικα και αν το πας ετσι δεν το καλυπτει η εγγυση οποτε τολαμα το.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα πήρα το iphone 4 από Γερμανό, αλλά επειδή είμαι γνωστός γκαντέμης όταν το άνοιξα διαπίστωσα ότι ήταν ....χαλασμένο. Το κεντρικό κουμπί του iphone απλά δεν αποκρίνεται σε κανένα πάτημα (φαίνεται και ελάχιστα να είναι "στραβοκουμπωμένο" κιολας)...Όταν το άνοιξα είχαν πλέον κλείσει τα μαγαζιά οπότε θα πάω στο κατάστημα τη Δευτέρα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα? Πιστεύετε θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση, ότι το χάλασα εγω δλδ? Λογικά ισχύει DOA για τη συσκευή ε? Στο DOA πρέπει πρώτα να το ελέγξει τεχνικός, πόσο παίρνει η αλλαγή?

Σας τρέλανα αλλά φρίκαρα μόλις διαπίστωσα ότι δε δούλευε...

 

Καλησπέρα φίλε μου. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, με τη διαφορά πως δεν το πήρα από Γερμανό αλλά από τα κεντρικά της Wind στην Κηφισίας και μου το αντικατέστησαν επιτόπου, οπότε λογικά το ίδιο θα κάνουν και σε εσένα. :)

Link to comment
Share on other sites

Εχω το κινητο μου τσιλικο οπως και ολοι απο οτι διαβασα στο topic αυτο.

Παρολα αυτα το home button αρχισε καποιες φορες να μην λειτουργει.Μιλησα με εναν γνωστο μου στην cosmote και μου ειπε οτι τα στελνουνε στην Αθηνα στα κεντρικα του γερμανου με courier και συνηθως σε 10 μερες το εχουμε πισω.

Το διλημα μου ειναι το εξης:

Εγω δουλευα σε αντιπροσοπεια με κινητα για πανω απο 10 χρονια τεχνικος 3 level ,home button βρηκα γνησιο και μπορω να το αλλαξω μονος μου.

Απο οτι διαβαζω εδω τα πιο πολλα που πηγαν με βλαβη home button τα βγαζουν οξειδωμενα αρα και τζαμπα ο ελενχος και τζαμπα 10 μερες χωρης κινητο για την δουλεια μου.

Απο την αλλη εχω ενδιασμο οτι ακομα δεν εχει κλεισει χρονο οποτε εχω εγγυηση για πολυ ακομα 1 χρονο και 3 μηνες για την ακριβεια.

Τελος δεν ξερω τι τεχνικους εχουν αλλα ξερω οτι αν ειναι βιαστηκοι με φορτο εργασιας και ,κακοπληρωμενοι, ισως γυρισει και με αλλα προβληματα η δεν το μονταρουν σωστα κτλ κτλ.

Εσεις τι μου προτεινετε?

Link to comment
Share on other sites

Εχω το κινητο μου τσιλικο οπως και ολοι απο οτι διαβασα στο topic αυτο.

Παρολα αυτα το home button αρχισε καποιες φορες να μην λειτουργει.Μιλησα με εναν γνωστο μου στην cosmote και μου ειπε οτι τα στελνουνε στην Αθηνα στα κεντρικα του γερμανου με courier και συνηθως σε 10 μερες το εχουμε πισω.

Το διλημα μου ειναι το εξης:

Εγω δουλευα σε αντιπροσοπεια με κινητα για πανω απο 10 χρονια τεχνικος 3 level ,home button βρηκα γνησιο και μπορω να το αλλαξω μονος μου.

Απο οτι διαβαζω εδω τα πιο πολλα που πηγαν με βλαβη home button τα βγαζουν οξειδωμενα αρα και τζαμπα ο ελενχος και τζαμπα 10 μερες χωρης κινητο για την δουλεια μου.

Απο την αλλη εχω ενδιασμο οτι ακομα δεν εχει κλεισει χρονο οποτε εχω εγγυηση για πολυ ακομα 1 χρονο και 3 μηνες για την ακριβεια.

Τελος δεν ξερω τι τεχνικους εχουν αλλα ξερω οτι αν ειναι βιαστηκοι με φορτο εργασιας και ,κακοπληρωμενοι, ισως γυρισει και με αλλα προβληματα η δεν το μονταρουν σωστα κτλ κτλ.

Εσεις τι μου προτεινετε?

 

Ειχα το ιδιο προβλημα με σενα στο home button και το πηγα για σερβις στο Γερμανο οπου και το αγορασα, 1 μηνα πριν ληξει η εργοστασιακη εγγυηση (η Apple δινει 1 χρόνο). Σε 15 μερες (λόγω ελλειψης τροφοδοσιας απο την κατασκευαστρια εταιρια οπως μου ειπανε) ειχα καινουργιο τηλεφωνο (αυτο που δινουν σε σακουλακι) το οποιο απο το s/n διαπιστωσα οτι ειχε κατασκευαστει 1 μηνα πριν το παρω στα χερια μου, οποτε επροκειτο για εντελως καινουργιο τηλεφωνο. Τα κινητα της Apple δεν επιτρεπει η εταιρια να επισκευαστουν εντος εγγυησης και δινεται ανακατασκευασμενο (refurbished). Στη θεση σου θα το πηγαινα για σερβις. Το τηλεφωνο που εδωσα για σερβις ηταν αψεγαδιαστο εξωτερικα. Στο σερβις εκτός απο το home button ειπα και οτι εχει προβλημα με το 3g (deathgrip), οπου παρολο που το παρουσιαζε όταν το προσπαθουσα πολυ, δεν εχασα ποτε κληση και δε με απασχολησε. Τέλος ειμαι σιγουρος πως δεν περενεβη τεχνικος στην Ελλαδα στο καινουργιο τηλεφωνο καθως το τηλεφωνο χρειαστηκε ενεργοποιηση απο itunes και ειχε πανω του την 4.3.3, την εκδοση που υπηρχε το μηνα που κατασκευαστηκε, ενω οταν το παρελαβα κυκλοφορουσε η 4.3.5!

Αυτη ειναι η εμπειρια μου. Εχε υποψην οτι αμα αντικατασταθει το τηλεφωνο η Apple προσφερει 90 μερες εγγυηση στο καινουργιο ή το υπολοιπο εγγυησης του παλιου, οποια περιπτωση απο τις δυο σου δινουν μεγαλυτερη καλυψη εγγυησης.Αν τα χερα σου πιανουν, που προφανως πιανουν και δεν σε απασχολει οτιδηποτε αλλο στο τηλεφωνο φτιαξτο μονος σου. Αν θελεις καινουργιο τηλεφωνο μπαταρια κ.τ.λ, κανα δυο μηνες παραπανω εγγυηση αλλα μπορεις να αντεξεις και την πιθανότητα το κινητο που θα σου ρθει να εχει θεματα και να μην σε ικανοποιησει απολυτα,δωστο για σερβις.Ενα ρισκο υπαρχει παντα παντως στα σερβις στην Ελλαδα...

Edited by APOSTOLO
Link to comment
Share on other sites

Τελικα εκανα την επεμβαση μονος μου.

Μου πηρε περιπου 2 ωρες με πληρη καθαρισμα στο εσωτερικο του και πολι μεγαλη προσοχη σε ολα τα σημεια του.

Τωρα πλεον δουλευει αψογα το home button.

Δεν με μου καθοτανε καλα να το στειλω σε service και ισως απο αμελια καποιου τεχνικου να γυρνουσε με αλλο προβλημα.

Και ισως να το γυρνουσανε πισω σαν no fault found γιατι δεν το εκανε παντα.

Τελος καλα ολα καλα

Οποιος το επιχειρησει να κανει σχεδιαγραμμα απο το που βγαζει καθε βιδα ,στο συνολο 25.

Τελος σε αυτους που λενε οτι ειναι ακριβα τα μηλα μας και δεν αξιζουν τα λεφτα τους εχουν μαυρα μεσανυχτα , η ποιοτητα κατασκευης ειναι τελειως αλλου απο τον ανταγωνισμο και το engineering του τηλεφωνου επισης.

Εχω ανοιξει πολλα κινητα απο sasmung , htc σε αντιπρωσοπια που δουλευα ,μεχρι hd2 και galaxy , και μπροστα στο μηλο δεν πιανουν μια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω την δυνατοτητα να μου.φερουν ενα 4s απο Αγγλια ομως απο σερβις και εγγυησεις στο εσωτερικο τι παιζει θα υπαρχει καλυψη η θα μου.λενε για κοκομπινια και κοκοψαρα??

Φιλικά Σπύρος

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5663692#post5663692 <--πωλείται

Link to comment
Share on other sites

Αν αγοράσεις απο χώρα της ΕΕ, η εγγύηση ισχύει για όλες τις χώρες της ΕΕ.

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Αν αγοράσεις απο χώρα της ΕΕ, η εγγύηση ισχύει για όλες τις χώρες της ΕΕ.

 

Ετσι ειναι αλλα καποιες αντιπροσωπεις κανουν ...νερα σε αυτο οπως η HTC ...Ειναι να μην σου τυχει.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...