Vasileios Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Όχι βέβαια δεν θα ξανα-χρεωθεί πριν την πρώτη Ιουλίου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mikakilo Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Όχι βέβαια δεν θα ξανα-χρεωθεί πριν την πρώτη Ιουλίου. Έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα. Εννοούσα 15 Ιουνιου και 2 Ιουλίου. Και στις 2 ημερομηνίες θα υπάρξει χρέωση. Σωστή κίνηση, θα εισπράξουν από κατοίκους εξωτερικού που θα έρθουν για διακοπές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Το πρόβλημα είναι ότι θα εισπράξουν 1,75 ευρώ από την πρώτη ανανέωση και μετά ίσως δεν επαρκεί το υπόλοιπο για αγορά πακέτων. Οπότε θα χρειαστεί να γίνει και δεύτερη ανανέωση. Κατά τα άλλα αν υπάρχει υπόλοιπο στο λογαριασμό δεν είναι μεγάλο το ποσό που κρατάει, Αλλά επειδή κάποιοι δεν τα θέλουν τα λεπτά προς Q επειδή τους αρκούν τα λεπτά προς όλους, θα πρέπει να προβλέψουν διαδικασία ώστε να μην χρεώνεσαι και να μην τα παίρνεις. Αλλιώς καταντάει υποχρεωτική συνδρομή σε καρτοκινητό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mikakilo Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Εγω φοβάμαι ότι 1/1/20 και 1/7/20 (ή όποτε θα υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο) θα γίνεται σε όλους τους αριθμούς αυτόματη αφαίρεση από €1,75 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Raskonikas13 Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Εγώ θεωρώ ότι η χρέωση των 1,75€ θα γίνεται με την αφαίρεση του ποσού από την ανανέωση των 10€ και άνω...Αν κάνεις 6€ ανανεώσεις δεν μπορεί να σου αφαιρέσει κάτι γιατί δεν σου προσφέρει και ανάλογα κάτι...Πιθανολογώ όμως ότι για να το εισπράττει ούτως ή άλλως θα καταργήσει τις 6€ ανανεώσεις μέσω των countdown! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 (edited) Εγώ θεωρώ ότι η χρέωση των 1,75€ θα γίνεται με την αφαίρεση του ποσού από την ανανέωση των 10€ και άνω...Αν κάνεις 6€ ανανεώσεις δεν μπορεί να σου αφαιρέσει κάτι γιατί δεν σου προσφέρει και ανάλογα κάτι...Πιθανολογώ όμως ότι για να το εισπράττει ούτως ή άλλως θα καταργήσει τις 6€ ανανεώσεις μέσω των countdown! Καλά το τι θεωρούμε εμείς με τις αποφάσεις των ... δεν έχει καμία σχέση. Edited August 23, 2019 by Vasileios Προσωπικός χαρακτηρισμός αφαιρέθηκε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Νομίζω το έγραψα ξεκάθαρα για τον «τρόπο και την αιτιολόγηση επιβολής του χαρατσιού των 1,75€» και όχι για τις αυξήσεις γενικά (που ούτως ή άλλως είναι υπερβολικές τα τελευταία 1-2 χρόνια). Δεν έχω σχέσεις πάθους με τις εταιρεία κινητής για να «τιμωρώ».. Χαράτσι με εφάπαξ καταβολή ανά εξάμηνο επειδή αύξησε το "Bonus" που δίνει από 1000' σε 1500' για κλήσεις προς Q για ανανεώσεις άνω των 10/12€; Κι εσύ μου μιλάς για 1-2€ διαφορά τον μήνα; Δηλαδή θα το δεχόσουν να σου κάνει έκπτωση 1€ αλλά να περνάς μια φορά το μήνα από ένα κατάστημα Wind να σου ρίχνουν μία καρπαζιά; :lol: Σε αυτά που αναφέρεις περί καρτέλ και σύμπλευση των πολιτικών των υποτίθεται «ανταγωνιστικών» εταιρειών συμφωνούμε. Αλλά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο «σου κάνω αύξηση και αν δε σου αρέσει φύγε, ούτως ή άλλως που θα πας»; και στο «θα σε χρεώσω δεδομένα ακόμα και αν τα έχεις κλειστά και τρέχα μετά στο facebook και στο τηλέφωνο να με παρακαλέσεις να σου τα γυρίσω». Αυτού του είδους τη νοοτροπία γενικότερα που έχουν στη Wind και την Q. Και πότε θα χρεώνονται αυτά τα 1,75€; Απολογιστικά στο τέλος του προηγούμενου εξαμήνου ή προκαταβολικά με την έναρξη του επόμενου; Και σε ποιες περιπτώσεις; Αν κάνεις έστω και μία ανανέωση των 10/12€ ή αν τις κάνεις όλες; Και αν το εισπράττουν προκαταβολικά σε περίπτωση που κάνεις ανανεώσεις μόνο των 6€ (όσο κρατήσουν) θα σου τα γυρίζουν πίσω; Καταλαβαίνεις ότι μόνο με το ύψος των αυξήσεων και το συνολικό κόστος χρήσης δεν έχει να κάνει η διαμαρτυρία μου.. Δηλαδή μου λες ότι δε σε πείραξε τόσο η αύξηση αλλά το πώς την "έντυσαν"; Με το συμπάθιο, αλλά αυτό μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Ο καθένας επιλέγει δίκτυο με βάση τα δικά του στάνταρ. Εγώ προσωπικά (και δε ντρέπομαι να το πω, άλλωστε δεν είμαι ο μόνος) επιλέγω το πιο οικονομικό δίκτυο γιατί ακόμη και τα 1-2 ε το μήνα παραπάνω (που δεν είναι μόνο τόσα) δε μου περισσεύουν. Γιατί οι άλλοι θέλουν 10ε ανανέωση κ η Q έχει 6ε. Με τις νέες αυξήσεις η επιβάρυνση είναι 3,5ε το χρόνο. Δε μου αρέσει, αλλά η μεταφορά σε ένα αλλο δίκτυο θα μου κοστίσει περισσότερο αν πρέπει να δαπανω 8,5ε το μήνα για ένα πακέτο. Ναι, η WIND εχει τη χειρότερη εξυπηρέτηση. Ναι, σου τρώει 1,2ε αν δεν έχεις ενεργό πακέτο ίντερνετ. Όμως μπορείς να παίρνεις ένα τηλέφωνο στο 13700 την ημέρα που λήγουν τα δεδομένα σου και να τα απενεργοποιείς. Ναι, συχνά η εφαρμογή κρασάρει και δε μπορείς να κάνεις ανανέωση online. Ναι, τρώμε φάπες καθημερινά. Αυτά όμως υπήρχαν από την αρχή. Ενώ οι αυξήσεις ήρθαν και συνεχίζουν και έρχονται. Για αυτό μου φαίνεται παράλογο να λες οτι αλλάζεις δίκτυο γιατί η δικαιολογία για τις αυξησεις ήταν ξεδιάντροπη και όχι μια ακόμη αύξηση. Κατά τη γνώμη μου, πιο γελοίο είναι και οτι η ελάχιστη ανανέωση από κατάστημα είναι 12ε ενώ online 10ε. Πιο γελοίο είναι που τα πακέτα θα διαρκούν 28 ημέρες. Πιο γελοίο είναι το χαράτσι 0,30ε ανά κάρτα. Πιο γελοίο ειναι που η τιμή του Economy Talk αυξήθηκε σχεδόν 70% μέσα σε 2 χρόνια (από 3,5ε σε 5,9ε). Πιο γελοίο ειναι που το κόστος συντήρησης καρτοκινητού εχει 12διπλασιαστεί μέσα σε 2-3 χρόνια. Για να μην πολυλογούμε (που εγώ το κάνω ήδη), το ζήτημα κατ εμέ είναι να σταματήσουν οι αυξήσεις και όχι να μας αρέσει η δικαιολόγηση τους από τις εταιρίες. Αν τώρα εσύ "μπουχτισες" απο την κακη εξυπηρέτηση της Q και θέλεις να αλλάξεις δίκτυο που μπορείς να το υποστηρίξεις οικονομικά, αυτο ειναι σεβαστό, αλλά είναι διαφορετικό ζήτημα από αυτό που έθεσες. Φιλικα παντα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Αν το ζήτημα είναι να σταματήσουν οι αυξήσεις, άδικα συζητάμε. Οι αυξήσεις θα συνεχιστούν απλά γιατί μπορούν να το κάνουν. Σε όποιο δίκτυο και να πας τα ίδια θα βρείς πολύ σύντομα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά εδώ είναι ο πιο φτηνός που κάνει τις αυξήσεις πρώτος και μετά ακολουθούν οι άλλοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Evaggelos1 Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Πριν τρεις ημερες παρελαβα το χιαομι Νοτε7. Ειναι το 6ο στη σειρα χιαομι. Εχω για δεδομενα, καρτα Q. Σε κανενα μεχρι τωρα δεν αντιμετωπισα προβλημα ως προς την συνδεση και ληψη δεδομενων. Σε αυτο ομως ειναι αδυνατον μεχρι τωρα. :wacko: Εχει αλλος φιλος ιδιο προβλημα και πως το αντιμετώπισε? (Ιδιο ερωτημα εθεσα και στο σελιδα της συσκευης.) Παράθεση Με εκτιμηση Ευαγγελος. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 A) Roaming Data ΟΝ β) ΑΡΝ : myq Αυτά αρκούν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Evaggelos1 Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 A) Roaming Data ΟΝ β) ΑΡΝ : myq Αυτά αρκούν[/QUOT Φοβαμαι μην εχει κανενα προβλημα η συσκευη......:cry::cry: Τελικα εδωσα βαση στο <αυτα αρκουν> και ετσι εφτιξα μονο αυτα! ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ !!!!!!! Ευχαριστω! Παράθεση Με εκτιμηση Ευαγγελος. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Ωραία . Αν τα έχεις δοκιμάσει όλα , περιττεύει κάθε απάντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. August 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2019 Ο μόνος τρόπος βασικά να σταματήσεις τις αυξήσεις είναι να επιλέγεις το φτηνότερο , και να μην σε νοιάζει ο τρόπος τους .... Αν επιλέγεις πιο ακριβούς γιατί σου κάνουν αυξήσεις πιο "ευγενικά" , δίνεις το μήνυμα ότι λεφτά υπάρχουν. Αν υπάρχει μεγάλη μάζα που επιλέγει αποκλειστικά τον φτηνότερο είναι πίεση για ανταγωνισμό , ή και για νέο παίκτη να μπει στο παιχνίδι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο σαν απλός πελάτης Αν υπάρχει καρτέλ παίδες, όποια "κίνηση αντίδρασης" και αν επιχειρήσεις δε θα έχει αποτέλεσμα, αφού και οι υπόλοιποι πάροχοι θα συντονίσουν τις κινήσεις τους στα χνάρια του πρώτου. Μια ρυθμιστική αρχή για να βάλει κανόνες ζητείται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Πώς θα μάθω αν ΕΧΩ φραγή στα 5ψηφια!! Θέλω να κάνω το ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Στέλνω sms στο 54084 (spitogatos) και απλά δεν έρχεται ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Από το wind.gr : Σε περίπτωση που αλλάξεις γνώμη και θέλεις να απενεργοποιήσεις τη φραγή για να έχεις πάλι πρόσβαση στις υπηρεσίες, μπορείς να καλέσεις την Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND στο 13800 από σταθερό ή κινητό WIND με χρέωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Εξυπνο κόλπο αυτό... Και μόλις απενεργοποιήσεις την φραγή για να κάνεις την δουλειά σου,μετά πιθανότατα θα αρχίσουν να σκάνε και τα άλλα μηνύματα και πάει η κάρτα.. Και θα τρέχεις να βρεις το δίκιο σου.. Να μην δίνουν καθόλου τα νούμερα μας στους απατεώνες, δεν παίζει μάλλον..:mad: Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Αυτό που διάβασα πάντως είναι ότι από το 1213 μπορεί να γίνει φραγή σε ένα πενταψηφιο, δεν γίνεται όμως να μπει στις εξαιρέσεις όπως επιτρέπει η Cosmote. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Πώς θα μάθω αν ΕΧΩ φραγή στα 5ψηφια!! Θέλω να κάνω το ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Στέλνω sms στο 54084 (spitogatos) και απλά δεν έρχεται ! Για να φύγει το μήνυμα στο 54084 χρειάζεσαι 2,5008 ευρώ. Αν δεν τα έχεις , η WIND λέει ότι το έστειλε αλλά δεν το στέλνει. Η εισερχόμενη απάντηση από το 54084 είναι δωρεάν άρα δεν πρέπει να έχεις φραγή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MPOUM Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Ενεργοποιήθηκα χθες στην Q αλλά δε δικτυώνεται σε 4G, πρέπει να κάνω κάτι? Με την εξυπηρέτηση δεν έβγαλα άκρη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Ενεργοποιήθηκα χθες στην Q αλλά δε δικτυώνεται σε 4G, πρέπει να κάνω κάτι? Με την εξυπηρέτηση δεν έβγαλα άκρη... 13700 δωρεάν για ενεργοποίηση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. August 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2019 Για να φύγει το μήνυμα στο 54084 χρειάζεσαι 2,5008 ευρώ. Αν δεν τα έχεις , η WIND λέει ότι το έστειλε αλλά δεν το στέλνει. Η εισερχόμενη απάντηση από το 54084 είναι δωρεάν άρα δεν πρέπει να έχεις φραγή. Έστειλα sms στο 54084, στις 08.30 το πρωί. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση αλλά ΟΥΤΕ μου πήρε λεφτά από το υπόλοιπο. Οπότε, η λογική λέει ότι έχει γίνει φραγή 5ψηφιων, παρότι δεν το θυμάμαι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mikakilo Δημ. August 27, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2019 (edited) Καουνταουν 4 γιγα/4 ευρώ/30 μερες. Ληγει σε 1 μερα κ 7 ωρες. Ονλαιν ανανέωση 6 ευρώ. Μετά από 8 χρόνια στην κιου, ήρθε και η σειρά μου να χρεωθώ το ημερήσιο ίντερνετ για ανύπαρκτο λόγο και αιτία. Μόλις εχασε 2 πελάτες. Edited August 27, 2019 by XP130TD συνεχόμενα posts Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. August 27, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2019 Καουνταουν 4 γιγα/4 ευρώ/30 μερες. Ληγει σε 1 μερα κ 7 ωρες. Ονλαιν ανανέωση 6 ευρώ. Μετά από 8 χρόνια στην κιου, ήρθε και η σειρά μου να χρεωθώ το ημερήσιο ίντερνετ για ανύπαρκτο λόγο και αιτία. Μόλις εχασε 2 πελάτες. Μη το αφηνεις ετσι, καλεσε στο 13700 και ζητα να σου τα γυρισουν πισω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mikakilo Δημ. August 27, 2019 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2019 Μη το αφηνεις ετσι, καλεσε στο 13700 και ζητα να σου τα γυρισουν πισω! Στην καλύτερη περίπτωση να μου τα δώσουν πίσω, για να μου τα ξαναπαρουν σε λίγες μέρες. Δεν κάνουμε δουλειά έτσι... Σε άλλη εταιρία (δεν λέω ποιά) δεν κάνουν τέτοια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.