Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα θα ήθελα να μου πείτε αν γνωρίζεται έκανα αλλαγή από Vodafone σε Q και η κάρτα sim κόστισε στο κατάστημα 30 ευρώ και μπήκαν στον λογαριασμό , με ενημέρωσαν ότι τα 30 ευρώ ισχύουν μόνο για 1 μήνα στο πρόγραμμα όμως στο κινητό (την εφαρμογή myQ) μου λέει για 3 μήνες μέχρι 25/12 τι ισχύει τελικά ; ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Τα 30 (αν δεν αλλαξε κατι) ειναι για 30 μέρες. Πρέπει να έχει και άλλα 3 (μπόνους λογω φορητότητας) για 3 μήνες. Δοκιμασε και μια κλήση στο 1225 να δεις τι λέει κι εκεί. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά. Δεν ξέρω πως μπερδεύτηκα έτσι και είχα την εντύπωση ότι το πρόγραμμα αυτό λήγει αυτό τον μήνα.

 

Τα 30 (αν δεν αλλαξε κατι) ειναι για 30 μέρες. Πρέπει να έχει και άλλα 3 (μπόνους λογω φορητότητας) για 3 μήνες. Δοκιμασε και μια κλήση στο 1225 να δεις τι λέει κι εκεί.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Link to comment
Share on other sites

Είχα 4,28€ και τώρα πήγαν 3,45€! Μου έφαγε χρήματα η Q!

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

ζητα απο το chat να σου πουν απο τι ειναι η χρεωση. Αν δεν ελαβες sms απο 5ψηφια, αν δεν εκανες κληση ή εστειλες sms χωρις πακετο,αν δεν σου τελειωσαν τα mb και αρχισε να σου τρωει απο το υπολοιπο τοτε ναι να υποπτευθω οτι σε κλεβει...
Link to comment
Share on other sites

ζητα απο το chat να σου πουν απο τι ειναι η χρεωση. Αν δεν ελαβες sms απο 5ψηφια, αν δεν εκανες κληση ή εστειλες sms χωρις πακετο,αν δεν σου τελειωσαν τα mb και αρχισε να σου τρωει απο το υπολοιπο τοτε ναι να υποπτευθω οτι σε κλεβει...

 

Το έχει κάνει και παλιότερα σε φίλους μου. Εννοείται πως είναι κλεψιμο. Τα μαζεύουν από παντού με προγράμματα όπως κάνουν πολλές άλλες εταιρείες.

Σε ποια συνομιλία λες να απευθυνθώ;

Στης εφαρμογής; Ή στου φεησμπουκ;

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

στην εφαρμογη εχει chat?εγω απο το site μπαινω συνηθως. Μεχρι τις 6 απαντανε,αμεσα.
Link to comment
Share on other sites

στην εφαρμογη εχει chat?εγω απο το site μπαινω συνηθως. Μεχρι τις 6 απαντανε,αμεσα.

 

Όχι δεν έχει στην εφαρμογή τελικά. Να μπω myq.gr δηλαδή.

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

ναι απο εκει μπαινω (με κλειστο τυχον adblock).Fb-messenger δεν εχω οποτε δεν ξερω τι παιζει εκει.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλό μήνα, προσπαθώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας μέσω της εφαρμογής αλλά σαν επιλογες να διαλέξω ποσό μου βγάζει μηδέν! Τον προηγούμενο μήνα είχα βάλει 10€ μέσω scratch card. Στην εξυπηρέτηση μου είπαν ότι το σάιτ τους δεν έχει πρόβλημα και ότι τους τα δείχνει κανονικά. Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα με το app ή είμαι μόνο εγώ;

 

Τελικά μετά από 2 αιτήματα στην εξυπηρέτηση πελατών το πρόβλημα μου το φτιάξανε και τώρα λειτουργεί κανονικά. Άπλα μου έκανε κακή εντύπωση που την πρώτη φορά μου έστειλαν σμσ ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε χωρίς όμως να έχει φτιαχτεί με αποτέλεσμα να στείλω παράπονο μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας και τότε και μόνο τότε να φτιαχτεί. Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι τώρα δουλεύει

Link to comment
Share on other sites

<<Καλησπέρα, με μεγαλη μου στεναχωρια παρατηρω πως το χρηματικο μου ποσο από τα 4,28Ε μειώθηκε στα 3,45Ε χωρις να εχω κανει κληση, χωρις να εχω στειλει sms , χωρις τιποτα. Η μονη χρηση που κανω είναι τα gb του αγορασμενου πακετου που καταναλωνω. Θα σας παρακαλουσα να μου επιστραφει το ποσο..>>

 

Αυτό τις εστειλα, μιλησαμε καμποσο , αλλα δεν εχει προσβαση λεει στην κινηση μου τωρα για αυτό ζητησε να επικοινωνήσουμε λιγο αργοτερα..

 

ΥΓ Ενας λογος που το γραφω αυτουσια εδώ είναι μήπως πέτυχω άλλη (τυχούσα) υπάλληλο και χρειαστεί να γράφω τα ίδια.

 

ΥΓ2 Αντε να δουμε...

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η ίδια υπάλληλος απαντά κάθε μέρα όλη μερα. Πιθανόν να είχε "πέσει το σύστημα" ως συνήθως...
Link to comment
Share on other sites

Η ίδια υπάλληλος απαντά κάθε μέρα όλη μερα. Πιθανόν να είχε "πέσει το σύστημα" ως συνήθως...

 

Να την απασχολήσω σε μια ωρίτσα λέω.

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μου λεει <<Δώστε μου λίγο χρόνο να το κοιτάξω,ευχαριστώ.

5:37 pm

Σήμερα στις 14:25 έχετε μία χρέωση 0,83€(4,28€-0,83€)για κλήση σε Εθνικό αριθμό κινητού

Δεν έχετε δωρεάν λεπτά ομιλίας

5:39 pm

Θα μπορούσα να βοηθήσω σε κάτι άλλο;

5:40 pm

Ότι άλλο χρειαστείτε είμαι στη διάθεση σας!

Ευχαριστώ πολύ !>>

 

 

Γραφω

<<Δεν εκανα καμια κληση>>

 

Γραφει

 

<<Η κλήση έγινε

Καλό απόγευμα>>

 

Γραφω

 

<<Δεν εκανα καμια κληση

5:42 pm

Θελω επιστροφή ποσου αμεσα>>

Γραφει

<<Δεν σας μεταφέρω ψευδή ενημέρωση

αλλά την κίνηση του λογαριασμού σας

Μπορείτε μέσω ενός καταστήματος να κάνετε δωρεάν αίτηση δεδομένων κίνησης για αναλυτική κατάσταση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων ,internet και μηνυμάτων έως και για ένα χρόνο πριν>>

 

Γραφω

<<Ποιος είναι αυτος ο εθνικος αριθμος; Που δεν τον εχω στις κλησεις μου;>>

 

Γραφει

 

<<Σε κάποιο αριθμό κινητού καλέσατε

την συγκεκριμένη ώρα

5:43 pm

αν δεν καλέσατε εσείς

τότε κάποιος άλλος κάλεσε

Μπορείτε να πάρετε ανάλυση>>

 

 

Και μου εκλεισε την συνομιλια!

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλ. στα παραπονα 8005000200 δωρεαν.Μηπως βγάλεις ακρη. Προσεξε μην εχεις βαλει καποια προώθηση. Οντως δεν έχεις ενεργό πακέτο με λεπτά ομιλίας? Καλό θα ήταν να ζητήσεις μια αναλυτική.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να ρωτησω κατι σημαντικο. Ψαχνω καρτοκινητη που να έχει μεγαλη διάρκεια χωρίς ανανέωση χρόνου ομιλίας. Στην q ισχύει ο περιορισμός ότι μετά τους 4 μήνες εάν δεν ανανεώσεις υπάρχει φραγή των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων; (ο αριθμός εννοείται ότι λήγει στους 12). Στο site δεν βρήκα να αναφέρεται αυτό . Η εξυπηρέτηση μου είπε ότι ισχύει. Απλά θα ήθελα και την δικά σας γνώμη εάν ισχύει γιατί ο υπάλληλος που μίλησα δεν μου φάνηκε ότι ήταν και πολύ σίγουρος.
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αυτό με τους 4 μήνες στην q. Στη cyta μονο δεν ισχύει το 4μηνο,μηδενιζει το υπόλοιπο στο 3μηνο και μετά ως τους 12 μήνες έχεις εισερχόμενες.
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αυτό με τους 4 μήνες στην q. Στη cyta μονο δεν ισχύει το 4μηνο,μηδενιζει το υπόλοιπο στο 3μηνο και μετά ως τους 12 μήνες έχεις εισερχόμενες.

 

απ' 'οτι είδα τώρα στη cyta δεν λέει ακριβώς αυτό. Στους 3 μήνες όπως λες μηδενίζει το υπόλοιπο αλλά στους 6 εχει φραγή στις ειαερχόμενες!

''• Κάθε πακέτο σύνδεσης έχει διάρκεια 90 ημέρες από την πρώτη ανανέωση χρόνου Ομιλίας. Μετά την παρέλευση των 90 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, τυχόν χρηματικό υπόλοιπο διαγράφεται και πραγματοποιείται φραγή εξερχόμενων κλήσεων. Μετά την παρέλευση 180 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, πραγματοποιείται ολική απενεργοποίηση της υπηρεσίας από το δίκτυο. Στην περίπτωση δε, που από την ενεργοποίηση της σύνδεσης δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση χρόνου Ομιλίας, μετά την παρέλευση 30 ημερών πραγματοποιείται φραγή εξερχόμενων κλήσεων, ενώ μετά την παρέλευση 90 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, πραγματοποιείται ολική απενεργοποίηση της υπηρεσίας από το δίκτυο''.

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε εκτός θέματος,αλλά νομίζω ότι αυτό αφορά την πρώτη ανανέωση,όχι κάθε ανανέωση. Κάνε μια ερώτηση στο αντίστοιχο θέμα για να το ξεκαθαρίσεις.
Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλ. στα παραπονα 8005000200 δωρεαν.Μηπως βγάλεις ακρη. Προσεξε μην εχεις βαλει καποια προώθηση. Οντως δεν έχεις ενεργό πακέτο με λεπτά ομιλίας? Καλό θα ήταν να ζητήσεις μια αναλυτική.

 

Αρχικά πήγα σε κοντινό κατάστημα της wind και εξεφρασα τα παράπονα μου αναλυτικά στον ευγενικό εξυπηρετητή ο οποίος μου συνέστησε δύο λύσεις. 1) Κλήση στο 1222 με την συγκεκριμένη χρέωση αλλά άμεση εξυπηρέτηση. 2) Μου παρέδωσε έντυπο αιτησεως δεδομένων κίνησης το οποίο πρέπει να σταλθεί στα κεντρικά.

 

Φεύγοντας από το κατάστημα παίρνω τηλέφωνο στο 8005000200 που ορθώς μου συνέστησες το οποίο μετά από πολλές προσπάθειες με ανακατευθυνε στο 1222 και (αυτόματος τηλεφωνητής υψηλής τεχνολογίας θα έλεγα) με μετέφερε στο σωστό, δηλαδή σε μια κυρία προθυμη να με εξυπηρετησει.

Της είπα πως έχουν τα πράγματα, ζήτησε άδεια να δει τις κινήσεις του αριθμού, της την έδωσα, περίμενα, και στο τέλος μου λέει την δικαιολογία κατ' εμε " αναβαθμιζεται το σύστημα ". Της λέω τι σημαίνει αυτό... Μου λέει ίσως μπορέσω να μπω μετά, να σε καλέσω εγώ μου λέει;

Ναι της λέω; Πότε θα με καλέσεις; Μέχρι και της δώδεκα η ώρα που θα προσπαθώ να μπω στο σύστημα λέει, θα σε καλέσω.

 

 

Αντέ να δούμε... Αν και δεν το κόβω.

Edited by Inevar

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να ρωτησω κατι σημαντικο. Ψαχνω καρτοκινητη που να έχει μεγαλη διάρκεια χωρίς ανανέωση χρόνου ομιλίας. Στην q ισχύει ο περιορισμός ότι μετά τους 4 μήνες εάν δεν ανανεώσεις υπάρχει φραγή των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων; (ο αριθμός εννοείται ότι λήγει στους 12). Στο site δεν βρήκα να αναφέρεται αυτό . Η εξυπηρέτηση μου είπε ότι ισχύει. Απλά θα ήθελα και την δικά σας γνώμη εάν ισχύει γιατί ο υπάλληλος που μίλησα δεν μου φάνηκε ότι ήταν και πολύ σίγουρος.

intertelecom

Link to comment
Share on other sites

<<Καλησπέρα, με μεγαλη μου στεναχωρια παρατηρω πως το χρηματικο μου ποσο από τα 4,28Ε μειώθηκε στα 3,45Ε χωρις να εχω κανει κληση, χωρις να εχω στειλει sms , χωρις τιποτα. Η μονη χρηση που κανω είναι τα gb του αγορασμενου πακετου που καταναλωνω. Θα σας παρακαλουσα να μου επιστραφει το ποσο..>>

 

Αυτό τις εστειλα, μιλησαμε καμποσο , αλλα δεν εχει προσβαση λεει στην κινηση μου τωρα για αυτό ζητησε να επικοινωνήσουμε λιγο αργοτερα..

 

ΥΓ Ενας λογος που το γραφω αυτουσια εδώ είναι μήπως πέτυχω άλλη (τυχούσα) υπάλληλο και χρειαστεί να γράφω τα ίδια.

 

ΥΓ2 Αντε να δουμε...

 

Να την απασχολήσω σε μια ωρίτσα λέω.

 

Μου λεει <<Δώστε μου λίγο χρόνο να το κοιτάξω,ευχαριστώ.

5:37 pm

Σήμερα στις 14:25 έχετε μία χρέωση 0,83€(4,28€-0,83€)για κλήση σε Εθνικό αριθμό κινητού

Δεν έχετε δωρεάν λεπτά ομιλίας

5:39 pm

Θα μπορούσα να βοηθήσω σε κάτι άλλο;

5:40 pm

Ότι άλλο χρειαστείτε είμαι στη διάθεση σας!

Ευχαριστώ πολύ !>>

 

 

Γραφω

<<Δεν εκανα καμια κληση>>

 

Γραφει

 

<<Η κλήση έγινε

Καλό απόγευμα>>

 

Γραφω

 

<<Δεν εκανα καμια κληση

5:42 pm

Θελω επιστροφή ποσου αμεσα>>

Γραφει

<<Δεν σας μεταφέρω ψευδή ενημέρωση

αλλά την κίνηση του λογαριασμού σας

Μπορείτε μέσω ενός καταστήματος να κάνετε δωρεάν αίτηση δεδομένων κίνησης για αναλυτική κατάσταση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων ,internet και μηνυμάτων έως και για ένα χρόνο πριν>>

 

Γραφω

<<Ποιος είναι αυτος ο εθνικος αριθμος; Που δεν τον εχω στις κλησεις μου;>>

 

Γραφει

 

<<Σε κάποιο αριθμό κινητού καλέσατε

την συγκεκριμένη ώρα

5:43 pm

αν δεν καλέσατε εσείς

τότε κάποιος άλλος κάλεσε

Μπορείτε να πάρετε ανάλυση>>

 

 

Και μου εκλεισε την συνομιλια!

 

Αρχικά πήγα σε κοντινό κατάστημα της wind και εξεφρασα τα παράπονα μου αναλυτικά στον ευγενικό εξυπηρετητή ο οποίος μου συνέστησε δύο λύσεις. 1) Κλήση στο 1222 με την συγκεκριμένη χρέωση αλλά άμεση εξυπηρέτηση. 2) Μου παρέδωσε έντυπο αιτησεως δεδομένων κίνησης το οποίο πρέπει να σταλθεί στα κεντρικά.

 

Φεύγοντας από το κατάστημα παίρνω τηλέφωνο στο 8005000200 που ορθώς μου συνέστησες το οποίο μετά από πολλές προσπάθειες με ανακατευθυνε στο 1222 και (αυτόματος τηλεφωνητής υψηλής τεχνολογίας θα έλεγα) με μετέφερε στο σωστό, δηλαδή σε μια κυρία προθυμη να με εξυπηρετησει.

Της είπα πως έχουν τα πράγματα, ζήτησε άδεια να δει τις κινήσεις του αριθμού, της την έδωσα, περίμενα, και στο τέλος μου λέει την δικαιολογία κατ' εμε " αναβαθμιζεται το σύστημα ". Της λέω τι σημαίνει αυτό... Μου λέει ίσως μπορέσω να μπω μετά, να σε καλέσω εγώ μου λέει;

Ναι της λέω; Πότε θα με καλέσεις; Μέχρι και της δώδεκα η ώρα που θα προσπαθώ να μπω στο σύστημα λέει, θα σε καλέσω.

 

 

Αντέ να δούμε... Αν και δεν το κόβω.

 

Δεν χρειαζεται να γραφεις τοσο αναλυτικα,σε forum εισαι, οχι σε σημειωματαριο.

Link to comment
Share on other sites

intertelecom

 

Ναι αν θέλει νεα σύνδεση ή δεν τον ενδιαφέρει ο αριθμός (π.χ. χρήση σε συναγερμό). Αν ψάχνει για φορητότητα σε άλλη εταιρία δεν κάνει η intertelecom.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...