Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ισχύει αυτό με τους 4 μήνες στην q. Στη cyta μονο δεν ισχύει το 4μηνο,μηδενιζει το υπόλοιπο στο 3μηνο και μετά ως τους 12 μήνες έχεις εισερχόμενες.

 

απ' 'οτι είδα τώρα στη cyta δεν λέει ακριβώς αυτό. Στους 3 μήνες όπως λες μηδενίζει το υπόλοιπο αλλά στους 6 εχει φραγή στις ειαερχόμενες!

''• Κάθε πακέτο σύνδεσης έχει διάρκεια 90 ημέρες από την πρώτη ανανέωση χρόνου Ομιλίας. Μετά την παρέλευση των 90 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, τυχόν χρηματικό υπόλοιπο διαγράφεται και πραγματοποιείται φραγή εξερχόμενων κλήσεων. Μετά την παρέλευση 180 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, πραγματοποιείται ολική απενεργοποίηση της υπηρεσίας από το δίκτυο. Στην περίπτωση δε, που από την ενεργοποίηση της σύνδεσης δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση χρόνου Ομιλίας, μετά την παρέλευση 30 ημερών πραγματοποιείται φραγή εξερχόμενων κλήσεων, ενώ μετά την παρέλευση 90 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, πραγματοποιείται ολική απενεργοποίηση της υπηρεσίας από το δίκτυο''.

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε εκτός θέματος,αλλά νομίζω ότι αυτό αφορά την πρώτη ανανέωση,όχι κάθε ανανέωση. Κάνε μια ερώτηση στο αντίστοιχο θέμα για να το ξεκαθαρίσεις.
Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλ. στα παραπονα 8005000200 δωρεαν.Μηπως βγάλεις ακρη. Προσεξε μην εχεις βαλει καποια προώθηση. Οντως δεν έχεις ενεργό πακέτο με λεπτά ομιλίας? Καλό θα ήταν να ζητήσεις μια αναλυτική.

 

Αρχικά πήγα σε κοντινό κατάστημα της wind και εξεφρασα τα παράπονα μου αναλυτικά στον ευγενικό εξυπηρετητή ο οποίος μου συνέστησε δύο λύσεις. 1) Κλήση στο 1222 με την συγκεκριμένη χρέωση αλλά άμεση εξυπηρέτηση. 2) Μου παρέδωσε έντυπο αιτησεως δεδομένων κίνησης το οποίο πρέπει να σταλθεί στα κεντρικά.

 

Φεύγοντας από το κατάστημα παίρνω τηλέφωνο στο 8005000200 που ορθώς μου συνέστησες το οποίο μετά από πολλές προσπάθειες με ανακατευθυνε στο 1222 και (αυτόματος τηλεφωνητής υψηλής τεχνολογίας θα έλεγα) με μετέφερε στο σωστό, δηλαδή σε μια κυρία προθυμη να με εξυπηρετησει.

Της είπα πως έχουν τα πράγματα, ζήτησε άδεια να δει τις κινήσεις του αριθμού, της την έδωσα, περίμενα, και στο τέλος μου λέει την δικαιολογία κατ' εμε " αναβαθμιζεται το σύστημα ". Της λέω τι σημαίνει αυτό... Μου λέει ίσως μπορέσω να μπω μετά, να σε καλέσω εγώ μου λέει;

Ναι της λέω; Πότε θα με καλέσεις; Μέχρι και της δώδεκα η ώρα που θα προσπαθώ να μπω στο σύστημα λέει, θα σε καλέσω.

 

 

Αντέ να δούμε... Αν και δεν το κόβω.

Edited by Inevar

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να ρωτησω κατι σημαντικο. Ψαχνω καρτοκινητη που να έχει μεγαλη διάρκεια χωρίς ανανέωση χρόνου ομιλίας. Στην q ισχύει ο περιορισμός ότι μετά τους 4 μήνες εάν δεν ανανεώσεις υπάρχει φραγή των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων; (ο αριθμός εννοείται ότι λήγει στους 12). Στο site δεν βρήκα να αναφέρεται αυτό . Η εξυπηρέτηση μου είπε ότι ισχύει. Απλά θα ήθελα και την δικά σας γνώμη εάν ισχύει γιατί ο υπάλληλος που μίλησα δεν μου φάνηκε ότι ήταν και πολύ σίγουρος.

intertelecom

Link to comment
Share on other sites

<<Καλησπέρα, με μεγαλη μου στεναχωρια παρατηρω πως το χρηματικο μου ποσο από τα 4,28Ε μειώθηκε στα 3,45Ε χωρις να εχω κανει κληση, χωρις να εχω στειλει sms , χωρις τιποτα. Η μονη χρηση που κανω είναι τα gb του αγορασμενου πακετου που καταναλωνω. Θα σας παρακαλουσα να μου επιστραφει το ποσο..>>

 

Αυτό τις εστειλα, μιλησαμε καμποσο , αλλα δεν εχει προσβαση λεει στην κινηση μου τωρα για αυτό ζητησε να επικοινωνήσουμε λιγο αργοτερα..

 

ΥΓ Ενας λογος που το γραφω αυτουσια εδώ είναι μήπως πέτυχω άλλη (τυχούσα) υπάλληλο και χρειαστεί να γράφω τα ίδια.

 

ΥΓ2 Αντε να δουμε...

 

Να την απασχολήσω σε μια ωρίτσα λέω.

 

Μου λεει <<Δώστε μου λίγο χρόνο να το κοιτάξω,ευχαριστώ.

5:37 pm

Σήμερα στις 14:25 έχετε μία χρέωση 0,83€(4,28€-0,83€)για κλήση σε Εθνικό αριθμό κινητού

Δεν έχετε δωρεάν λεπτά ομιλίας

5:39 pm

Θα μπορούσα να βοηθήσω σε κάτι άλλο;

5:40 pm

Ότι άλλο χρειαστείτε είμαι στη διάθεση σας!

Ευχαριστώ πολύ !>>

 

 

Γραφω

<<Δεν εκανα καμια κληση>>

 

Γραφει

 

<<Η κλήση έγινε

Καλό απόγευμα>>

 

Γραφω

 

<<Δεν εκανα καμια κληση

5:42 pm

Θελω επιστροφή ποσου αμεσα>>

Γραφει

<<Δεν σας μεταφέρω ψευδή ενημέρωση

αλλά την κίνηση του λογαριασμού σας

Μπορείτε μέσω ενός καταστήματος να κάνετε δωρεάν αίτηση δεδομένων κίνησης για αναλυτική κατάσταση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων ,internet και μηνυμάτων έως και για ένα χρόνο πριν>>

 

Γραφω

<<Ποιος είναι αυτος ο εθνικος αριθμος; Που δεν τον εχω στις κλησεις μου;>>

 

Γραφει

 

<<Σε κάποιο αριθμό κινητού καλέσατε

την συγκεκριμένη ώρα

5:43 pm

αν δεν καλέσατε εσείς

τότε κάποιος άλλος κάλεσε

Μπορείτε να πάρετε ανάλυση>>

 

 

Και μου εκλεισε την συνομιλια!

 

Αρχικά πήγα σε κοντινό κατάστημα της wind και εξεφρασα τα παράπονα μου αναλυτικά στον ευγενικό εξυπηρετητή ο οποίος μου συνέστησε δύο λύσεις. 1) Κλήση στο 1222 με την συγκεκριμένη χρέωση αλλά άμεση εξυπηρέτηση. 2) Μου παρέδωσε έντυπο αιτησεως δεδομένων κίνησης το οποίο πρέπει να σταλθεί στα κεντρικά.

 

Φεύγοντας από το κατάστημα παίρνω τηλέφωνο στο 8005000200 που ορθώς μου συνέστησες το οποίο μετά από πολλές προσπάθειες με ανακατευθυνε στο 1222 και (αυτόματος τηλεφωνητής υψηλής τεχνολογίας θα έλεγα) με μετέφερε στο σωστό, δηλαδή σε μια κυρία προθυμη να με εξυπηρετησει.

Της είπα πως έχουν τα πράγματα, ζήτησε άδεια να δει τις κινήσεις του αριθμού, της την έδωσα, περίμενα, και στο τέλος μου λέει την δικαιολογία κατ' εμε " αναβαθμιζεται το σύστημα ". Της λέω τι σημαίνει αυτό... Μου λέει ίσως μπορέσω να μπω μετά, να σε καλέσω εγώ μου λέει;

Ναι της λέω; Πότε θα με καλέσεις; Μέχρι και της δώδεκα η ώρα που θα προσπαθώ να μπω στο σύστημα λέει, θα σε καλέσω.

 

 

Αντέ να δούμε... Αν και δεν το κόβω.

 

Δεν χρειαζεται να γραφεις τοσο αναλυτικα,σε forum εισαι, οχι σε σημειωματαριο.

Link to comment
Share on other sites

intertelecom

 

Ναι αν θέλει νεα σύνδεση ή δεν τον ενδιαφέρει ο αριθμός (π.χ. χρήση σε συναγερμό). Αν ψάχνει για φορητότητα σε άλλη εταιρία δεν κάνει η intertelecom.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται να γραφεις τοσο αναλυτικα,σε forum εισαι, οχι σε σημειωματαριο.

 

 

Ένας συμπολίτης σου έχει πρόβλημα αλλά παρ'ολα αυτά εσύ θεωρείς το αναλυτικό μου ποστ πρόβλημα;

Μια φορά είπα και γω να γράψω πέντε πράγματα αναλυτικοτερα από ότι τις άλλες φορές και πεσατε να με φάτε.

Αντί να συσπειρωνομαστε, διχαζομαστε.

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ένας συμπολίτης σου έχει πρόβλημα αλλά παρ'ολα αυτά εσύ θεωρείς το αναλυτικό μου ποστ πρόβλημα;

Μια φορά είπα και γω να γράψω πέντε πράγματα αναλυτικοτερα από ότι τις άλλες φορές και πεσατε να με φάτε.

Αντί να συσπειρωνομαστε, διχαζομαστε.

 

Δεν ειπε κανενας να μην γραψεις το προβλημα σου αλλα δεν χρειαζεται να συμπεριλαμβανεις ολα αυτα που γραφεις καθως δεν βοηθανε πουθενα στην επιλυση του προβληματος σου ή στην ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Ένας συμπολίτης σου έχει πρόβλημα αλλά παρ'ολα αυτά εσύ θεωρείς το αναλυτικό μου ποστ πρόβλημα;

Μια φορά είπα και γω να γράψω πέντε πράγματα αναλυτικοτερα από ότι τις άλλες φορές και πεσατε να με φάτε.

Αντί να συσπειρωνομαστε, διχαζομαστε.

 

Κάποιοι "κουράζονται"....:lol: και 1 λέξη/πρόταση να γράψεις (ακόμα και ΑΝ δεν την έχουν ξανακούσει) γιατί τους ξενίζει σε όσα έχουν "μάθει".

 

Ενημέρωσέ μας τι απέγινε ΑΝ είσαι τόσο σίγουρος....ΑΝ και νομίζω ότι "κάτι" έκανες που δεν το πήρες είδηση.

 

Πάντως απαράδεκτες οι απαντήσεις (ΑΝ δε λέγονται για "άλλο" λόγο) του cc περί "δε δουλεύει το σύστημά μας"...Δείχνει πάρα πολλά για αυτή την εταιρία (που έχουν ξαναναφερθεί πολλάκις εδώ και εν μέρει "δικαιολογούνται").

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απαράδεκτες οι απαντήσεις (ΑΝ δε λέγονται για "άλλο" λόγο) του cc περί "δε δουλεύει το σύστημά μας"...Δείχνει πάρα πολλά για αυτή την εταιρία (που έχουν ξαναναφερθεί πολλάκις εδώ και εν μέρει "δικαιολογούνται").

 

Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο η υπάλληλος και μου είπε πως δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στις κλήσεις. Θα συνεχίζει να προσπαθεί μέχρι της δώδεκα λέει και αν βγει άκρη θα μου τηλεφωνησει πάλι, ειδάλλως θα μου τηλεφωνησει αύριο.

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο η υπάλληλος και μου είπε πως δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στις κλήσεις. Θα συνεχίζει να προσπαθεί μέχρι της δώδεκα λέει και αν βγει άκρη θα μου τηλεφωνησει πάλι, ειδάλλως θα μου τηλεφωνησει αύριο.

 

Παρεπιμπτόντως, στο Q, αυτή η "δυστοκία" οργάνωσης των συστημάτων της μας βρίσκει ωφελημένους κατά 1 μέρα στο 8G (1GB/μήνα για 8 μήνες) τα μηνιαία διαστήματα που περιλαμβάνουν τέλη μήνα που έχει 30 {αντί για 31} μέρες.

 

9/6/2017 ενεργοποίηση πακέτου 8GB.

10/10/2017 λήξη τρέχοντος 1GB (του 4ου στη σειρά).

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι το νεο θα μπει στις 11. Στις 9 θα μπει και ότι υπόλοιπο έχεις απο το προηγούμενο θα πάει άπατο.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι το νεο θα μπει στις 11. Στις 9 θα μπει και ότι υπόλοιπο έχεις απο το προηγούμενο θα πάει άπατο.

 

Για να δούμε.

ΑΝ έχουμε το προηγούμενο 1GB (την 4η δόση) για 1 μέρα ταυτόχρονα με την προηγούμενη ενεργοποίηση της 5ης δόσης.

 

"Ποντάρω" ότι πχ σε μένα η ενεργοποίηση της 5ης δόσης θα γίνει την 10/10, έως 10/11 δλδ τελικά "κερδισμένος" κατά 1 μέρα από 9/6 που έβαλα το 8G.

Να το δούμε, όμως.

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνησε τηλεφωνικως παλι μαζι μου η κυρια ***** για να μου ανακοινωσει πως η χρεωση μου ηταν για κληση χθες στις 14:25 προς εθνικο αριθμο και αρα φυσιολογικη η αφαιρεση των 0,83€. Φυσικα κατι τετοιο της το αρνηθηκα λεγοντας της πως θυμαμαι παρα πολυ καλα τι κανω καθως επισης και οτι δεν εχω κληση στο ιστορικο μου!! Της ζητησα να μου πει ποιος ειναι αυτος ο "εθνικος αριθμος" αλλα απαντουσε πως δεν εχει τετοια προσβαση. Αν θες να τον μαθεις μου λεει , πρεπει να στειλεις μια αιτηση κινησης δεδομενων ( κατι που προφανως απαιτει χρεωση, οπως και η κληση στο 1222 που ειχα ηδη απο εχθες κανει) . Της λεω πως χθες στο καταστημα της wind ,ο υπαλληλος με εστειλε πρωτα σε εσας και στην χειροτερη να στειλω αυτο το χαρτι.

Μου λεει η υπαλληλος παλι οτι δεν μπορει να κανει κατι αλλο. Της λεω το προβλημα μου ειναι οι ανωτεροι σου που μου αφαιρεσαν ετσι 0,83€ και οχι εσυ.

 

Στημενη γραφειοκρατεια για να μας αποτρεπουν απο το να ενεργουμε κατα το πρεπον, οταν ομως ενεργουμε πολυ απλα αυτοι μας χρεωνουν περαιτερω για να μην εχει νοημα η επαναπιστωση των χρηματων.

Edited by Inevar

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το πρέπον είναι να κάνεις αίτηση για ανάλυση κλήσεων. Το κατάστημα κακώς αρνήθηκε να προχωρήσει την διαδικασία. Οι υπάληλοι της κάθε εταιρείας δεν μπορούν και δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών σου. Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ίσως είσαι άδικος με την κοπέλα.

 

Αρχικά 0,83€ θα πεί όχι απλά "κατά λάθος" κλήση αλλά κλήση με διάρκεια άνω του λεπτού. Άρα αν υπάρχει κλήση θα έχει ενδιαφέρον για εσένα να δεις σε ποιον αριθμό είναι (αν τον γνωρίζεις και αν αυτός έχει εισερχόμενη από σένα εκείνη την ώρα).

 

Έχει δίκαιο και λέει αλήθεια ότι δεν έχει πρόσβαση στο ιστορικό σου και ΚΑΛΩΣ δεν έχει. Αλίμονο αν ένας υπάλληλος στο support μπορούσε να δει αριθμούς που καλούμε (να είχε πρόσβαση και να διέρρεε πχ σε περιοδικά και τύπο ποιες ή ποιους καλεί ένας διάσημος και τι ώρες).

 

Το τμήμα "αναλυτικής κατάστασης κλήσεων" είναι αυστηρά ελεγχόμενο σε ΚΑΘΕ εταιρία τηλεφώνων και μόνο με αίτηση σου θα το λάβεις κατάσταση με τις εξερχόμενες σου. Προφανώς με χρέωση.

 

Και μην είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις κλήση. Εμείς στο πατρικό μου έχουμε συμβόλαιο σταθερής με απεριόριστα σταθερά και κινητά. Παρόλα αυτά σε δυο περιπτώσεις είχαμε χρεώσεις εκτός παγίου που αγνοούσαμε και αμφισβητούσαμε. Με μελέτη του αναλυτικού είδαμε ότι ήταν σε "premium" αριθμούς τύπου 11880 που όμως οι γονείς μου δεν είχαν κάνει. Τελικά ένοχος ήταν η μικρή ανιψιά μου που αν και νήπιο (νηπιαγωγείο αλλά ήξερε αριθμούς) άκουγε στην τηλεόραση τις "αστείες" διαφημίσεις του 11880 και τι φαντάζεσαι έκανε? Κάλεσε σε αυτούς τους αριθμούς μερικές φορές χρεώνοντας το σταθερό. Δε λέω στην περίπτωσή σου είναι το ίδιο αλλά ερεύνησε το ακόμα και αν πληρώσεις για αναλυτικό μία φορά.

 

Τέλος να σου αναφέρω ότι σε έξυπνα τηλέφωνα κλείσεις δεν κάνει μόνο ο dialler αλλά ίσως και εφαρμογές (πχ η εφαρμογή vrisko του 11880 μπορεί να κάνει κλήση στο 11880). Δες μην έμπλεξες με τίποτα τέτοιο αν και αυτά όταν το κάνουν δεν καλούν "εθνικούς αριθμούς" αλλά premium (5ψήφια 090 κτλ).

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειμαι αδικος με την κοπελα, πιστευω οτι εκτιμησε οτι της μιλησα καλα. Ισως να την στειλω αυτη την αιτηση κινησεως δεδομενων.

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

<<500 ΛEΠTA & 50SMS ΠPOΣ OΛOYΣ ΓIA 30 HMEPEΣ MONO ME 4,44€! ΣTEIΛE: 12 ΣTO 12410 & ENEPΓOΠOIHΣE THN AΠOKΛEIΣTIKH ΠPOΦOPA EΩΣ 11/10>>

 

Η προσφορά πήρε παράταση. Εν αναμονή λοιπόν για κάτι καλύτερο ( όχι πως η παραπάνω προσφορά δεν είναι καλή)

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα στο καταστημα Wind της πολης μου ζητησα μια 5ευρη ανανεωση και μου ειπαν οτι καταργηθηκε και πλεον πηγε 6!

 

Εκανα λοιπον με 6 και το διαθεσιμο που εμεινε (αφου πηρα το bonus των 120') ηταν 5 ευρω και 6 λεπτα!!

 

Δηλαδη -0.94ευρω.

 

Ειναι σωστα τα νουμερα ρε παιδια?

Link to comment
Share on other sites

Σωστο ειναι,5.36 ειναι με την αφαιρεση του φόρου,βγάζεις και 0,30 τέλος συναλλαγής στο κατάστημα
Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα στο καταστημα Wind της πολης μου ζητησα μια 5ευρη ανανεωση και μου ειπαν οτι καταργηθηκε και πλεον πηγε 6!

 

Εκανα λοιπον με 6 και το διαθεσιμο που εμεινε (αφου πηρα το bonus των 120') ηταν 5 ευρω και 6 λεπτα!!

 

Δηλαδη -0.94ευρω.

 

Ειναι σωστα τα νουμερα ρε παιδια?

 

6 δια 1,12 = 5,36€ . Παρ'ολα αυτα σου αφαιρέθηκαν αλλα 0,30€ αρα να διαπιστωσω πως μπηκε το χαρατσι;

 

ΥΓ συγγνωμη Κμπατρα, τωρα ειδα το δικο σου.

Το χαρατσι αυτο ισχυει για ολους τους τροπους ανανεωσεων και σε ολες τις εταιρειες;

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα 0,30€ δεν είναι απ τα 120' που μπαίνουν;

Ναι ακριβώς (ή 120mb).

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πότε έγινε 0,23? Μάλλον είναι λάθος αυτό που λένε εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...