Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στις ρυθμισεις της εφαρμογης θελει κ τις δυο επιλογες να ενεργοποιησουμε η αρκει η πρωτη?

 

 

 

Η πρώτη πρέπει να είναι ενεργοποιημένη όπως μου είπαν και από την εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Τους στέλνεις μήνυμα από την φόρμα επικοινωνίας και τους λες ότι καταγγελλεις την σύμβαση σου (επισυνάπτεις φωτοτυπία ταυτότητας). Μέσα σε 2 εργάσιμες είναι υποχρεωμένοι να την εγκρίνουν. Εφόσον εγκριθεί, κάνεις φορητότητα και μόλις ολοκληρωθεί επικοινωνείς ξανά μαζί τους για να πιστωθεί το υπόλοιπο σου σε έναν τραπεζικό λογαριασμό.

 

Είχα διαβάσει στο forum ότι παίρνεις ναι μεν τα λεφτά σου αλλά το νούμερο καταργείται. Ισχύει η όχι ?

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι έτσι κάνει η WIND .

Πιστευω ότι με παρεμβααη της ΕΕΤΤ το παίρνεις πίσω αλλά θα περασει καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Τους στέλνεις μήνυμα από την φόρμα επικοινωνίας και τους λες ότι καταγγελλεις την σύμβαση σου (επισυνάπτεις φωτοτυπία ταυτότητας). Μέσα σε 2 εργάσιμες είναι υποχρεωμένοι να την εγκρίνουν. Εφόσον εγκριθεί, κάνεις φορητότητα και μόλις ολοκληρωθεί επικοινωνείς ξανά μαζί τους για να πιστωθεί το υπόλοιπο σου σε έναν τραπεζικό λογαριασμό.

 

Εισαι σίγουρος για την εγκυρότητα της διαδικασιας οπως την περιγράφεις;

Edited by Vasileios
Σύγκριση καρτοκινητών
Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή υπολοίπου γίνεται λόγω αυξήσεων που έχουν ανακοινωθεί όχι για οποιαδήποτε αιτία καταγγελίας αν δεν κάνω λάθος.
Link to comment
Share on other sites

Εισαι σίγουρος για την εγκυρότητα της διαδικασιας οπως την περιγράφεις;
Κανένας δεν είναι σίγουρος για τίποτα.

Ράδιο αρβύλα είμαστε όλοι αν δεν έχει τύχει σε εμάς.

Λεφτά τα ξεχνάς αν φύγεις.

Φτηνότερη από την Q δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη πρέπει να είναι ενεργοποιημένη όπως μου είπαν και από την εξυπηρέτηση.

 

Καλησπερα

Ακριβος ετσι το εχω κανει 4-5 φορες πλεον μου στελνουν κ μηνυμα οτι αποθηκευτικαν οι αλλαγες αλλα δωρακι πουθενα

Link to comment
Share on other sites

Κανένας δεν είναι σίγουρος για τίποτα.

Ράδιο αρβύλα είμαστε όλοι αν δεν έχει τύχει σε εμάς.

Λεφτά τα ξεχνάς αν φύγεις.

Φτηνότερη από την Q δεν υπάρχει.

 

Όταν λες "ισχύει το τάδε" πρέπει να είσαι σίγουρος (προφανώς από προσωπική εμπειρία), αλλιώς είσαι αναξιόπιστος.

 

Το έχεις κυνηγήσει για να δεις εάν μπορείς να συνδυάσεις φορητότητα και επιστροφή χρημάτων; Αμφιβάλλω. Όσο για το αν είναι η Q η φθηνότερη έχουν γραφτεί πολλα και έχουμε καταλήξει στο οτι εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός.

 

Πάντως, το δογματικό σου ύφος δε με πείθει ότι έχεις ψαχτεί σε όσα ισχυρίζεσαι. Μήπως εσύ εισαι η ράδιο αρβύλα;

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες "ισχύει το τάδε" πρέπει να είσαι σίγουρος (προφανώς από προσωπική εμπειρία), αλλιώς είσαι αναξιόπιστος.

 

 

 

Το έχεις κυνηγήσει για να δεις εάν μπορείς να συνδυάσεις φορητότητα και επιστροφή χρημάτων; Αμφιβάλλω. Όσο για το αν είναι η Q η φθηνότερη έχουν γραφτεί πολλα και έχουμε καταλήξει στο οτι εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός.

 

 

 

Πάντως, το δογματικό σου ύφος δε με πείθει ότι έχεις ψαχτεί σε όσα ισχυρίζεσαι. Μήπως εσύ εισαι η ράδιο αρβύλα;

 

Όταν λέμε η φθηνότερη δεν υπάρχουν ανάγκες.

Αντικειμενικά μπορείς να κρατάς ζωντανό αριθμό με λεπτά και δεδομένα με το μικρότερο δυνατό κόστος από όλες.

Τίποτε άλλο.

Αν θες περισσότερα μπορείς να τα βρεις παντού αφού έχεις διαθέσιμα χρήματα.

 

Αν βρεις έστω και έναν, ο όποιος πήρε τα λεφτά του πίσω από καταγγελία σύμβασης, έκανε φορητότητα και δεν έχασε τον αριθμό, τότε δημόσια θα παραδεχτώ ότι αξίζει τον κόπο να παλέψει κάποιος να πάρει λίγα € πίσω από καρτοκινητό.:lol:

 

Αν είναι δυνατόν να μου κάνεις προσωπική επίθεση (δογματικός) για κάτι τόσο ασήμαντο, όταν έχω βοηθήσει εκατοντάδες άτομα στο φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Στην Κροατία η q δίνει μόνο 3G ενώ η cosmote κανονικά 4G.

Και οι δύο αριθμοί συνδέθηκαν με το ίδιο τοπικό δίκτυο.

Διαπιστώθηκε τόσο σε δίκαρτο τηλέφωνο, όσο και σε άλλον αριθμό q σε άλλη συσκευή.

Θα ανεβάσω και screenshots.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχει να κάνει με τις συμφωνίες με τα τοπικά δίκτυα. Αν σου δείχνει και κανένα άλλο ως οικείο δίκτυο (χειροκίνητη αναζήτηση) δοκίμασε μήπως με το άλλο δουλεύει το 4G.
Link to comment
Share on other sites

Ήταν και τα 2 ρυθμισμένα στην αυτόματη αναζήτηση δικτύου. Έκανα μια προσπάθεια αναζήτησης αλλά τα υπόλοιπα διαθέσιμα 4G τα έδειχνε κλειδωμένα

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.

Μια ερώτηση να κάνω:Έχω πάρει τα 12γιγα από το κονέ...... αυτά πως κατανέμονται;Κάθε μήνα από 1γιγα ή τα έχεις όλα μέχρι την ετήσια λήξη;.....γιατί στην εφαρμογή της q μου βγάζει γενικά ότι λήγουν σε ένα χρόνο....

Link to comment
Share on other sites

12 για ένα χρόνο αλλά πρέπει να βάζεις κάρτα κάθε δίμηνο για να μην λήξουν τα € σου, γιατί αλλιώς απενεργοποιείται και το πακέτο.
Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε η φθηνότερη δεν υπάρχουν ανάγκες.

Αντικειμενικά μπορείς να κρατάς ζωντανό αριθμό με λεπτά και δεδομένα με το μικρότερο δυνατό κόστος από όλες.

Τίποτε άλλο.

Αν θες περισσότερα μπορείς να τα βρεις παντού αφού έχεις διαθέσιμα χρήματα.

 

Αν βρεις έστω και έναν, ο όποιος πήρε τα λεφτά του πίσω από καταγγελία σύμβασης, έκανε φορητότητα και δεν έχασε τον αριθμό, τότε δημόσια θα παραδεχτώ ότι αξίζει τον κόπο να παλέψει κάποιος να πάρει λίγα € πίσω από καρτοκινητό.:lol:

 

Αν είναι δυνατόν να μου κάνεις προσωπική επίθεση (δογματικός) για κάτι τόσο ασήμαντο, όταν έχω βοηθήσει εκατοντάδες άτομα στο φόρουμ.

 

1. ......

 

2. Το σωστό ερώτημα είναι "ξέρεις κάποιον που κυνήγησε φορητότητα, καταγγελία σύμβασης και επιστροφή χρημάτων και απετυχε;". Αν δε το εχει προσπαθησει κανεις, δε μπορεις να λες οτι δε γινεται. Και τουλαχιστον εδω μεσα δεν εχω διαβασει καποια σχετική εμπειρια. Εσυ το εχεις προσπαθήσει ανεπιτυχώς και το απορριπτεις;

 

3. Το οτι εχεις βοηθησει άτομα στο φορουμ (και μπραβο σου) δεν εχει καμια σχεση με τη δογματικοτητα. Και δεν υπάρχει καμια προσωπική επιθεση (αλλωστε δε σε γνωριζω), το υφακι στο ποστ δε μου αρεσε, που διατυπωνες τις αποψεις σου,λες και ειναι θεσφατα.

 

Παντα υπαρχει η περιπτωση να κάνουμε λάθος σε κατι (την εχω πατήσει κ γω) οποτε καλο ειναι να κραταμε μετριοπαθες και οχι απολυτο τονο σε οσα λεμε. Φιλικα!

Edited by Vasileios
Αναφορα σε άλλη εταιρεία.
Link to comment
Share on other sites

Αν και τώρα δεν μπορώ να βρω σχετικό post,από τη στιγμή που βγήκε ο συγκεκριμένος κανονισμός έχω δει δυο-τρεις εδώ μέσα που έχουν κάνει αίτηση για να επιστραφεί το υπόλοιπο τους και το έχουν πετύχει.Αν δεν κάνω λάθος βέβαια αυτά τα νούμερα κόπηκαν, συνήθως ηταν νούμερα δεύτερα ή τρίτα στα οποία είχε μαζευτεί μεγάλο υπόλοιπο.
Link to comment
Share on other sites

μολις έκανα ανανέωση 10€ και το ποσό που πιστώθηκε είναι 8,63€ (αρα δεν κράτησαν το επιπλέον που έλεγαν απο το νέο έτος)

 

Επίσης, είδα οτι το πακέτο "ΑΠΠ ΠΑΚ" εξακολουθεί να κοστίζει 5,9€

 

Παρατήρησα κι εγω οτι εχουν ελαττωθεί (έως εξαφανισμού) τα "μοβ" δωράκια και άλλες προσφορές που έστελναν σωρηδόν παλαιότερα.

Τωρα που χρειάζομαι χρόνο, δεν υπάρχει τίποτα διαθέσιμο εκτός απο κάτι με sms :(

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε η φθηνότερη δεν υπάρχουν ανάγκες.

Αντικειμενικά μπορείς να κρατάς ζωντανό αριθμό με λεπτά και δεδομένα με το μικρότερο δυνατό κόστος από όλες.

Τίποτε άλλο.

Αν θες περισσότερα μπορείς να τα βρεις παντού αφού έχεις διαθέσιμα χρήματα.

 

Αν βρεις έστω και έναν, ο όποιος πήρε τα λεφτά του πίσω από καταγγελία σύμβασης, έκανε φορητότητα και δεν έχασε τον αριθμό, τότε δημόσια θα παραδεχτώ ότι αξίζει τον κόπο να παλέψει κάποιος να πάρει λίγα € πίσω από καρτοκινητό.:lol:

 

Αν είναι δυνατόν να μου κάνεις προσωπική επίθεση (δογματικός) για κάτι τόσο ασήμαντο, όταν έχω βοηθήσει εκατοντάδες άτομα στο φόρουμ.

Τελικά χάνουμε τον αριθμό αν ζητήσουμε τα χρήματα πίσω????

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν και τώρα δεν μπορώ να βρω σχετικό post,από τη στιγμή που βγήκε ο συγκεκριμένος κανονισμός έχω δει δυο-τρεις εδώ μέσα που έχουν κάνει αίτηση για να επιστραφεί το υπόλοιπο τους και το έχουν πετύχει.Αν δεν κάνω λάθος βέβαια αυτά τα νούμερα κόπηκαν, συνήθως ηταν νούμερα δεύτερα ή τρίτα στα οποία είχε μαζευτεί μεγάλο υπόλοιπο.

Γνωρίζω άνθρωπο που πήρε χρήματα από 11 καρτοκινητά.

Η Wind του έλεγε ότι δεν επιρεάζετε από τις αυξήσεις. Μετα την παρέμβαση της ΕΕΤΤ του επέστρεψαν το συσωρευμένο ποσό.

Αυτός ζήτησε και το 12 % τέλος κινητής αλλά του είπαν ότι αυτό δεν επιστρέφεται .

Προφανως και δεν ζητάς 20 ευρώ για να τα ξαναβάλεις μέσα σε δύο μήνες.

Οι αριθμοί ακυρώθηκαν.

Σε κάθε περίπτωση η ΕΕΤΤ επιβαλει την επιστροφη του αριθμου σου εντος 6 μηνών .

Αλλά θα ταλεπωρηθεις μέχρι να το πάρεις πίσω.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Η Wind λέει ότι έχει συμφωνία 4G Roaming και με τα τρία δίκτυα της Κροατίας.

 

Γι'αυτό μου έκανε εντύπωση. Μήπως τα q τα περιορίζει ενώ με wind έχεις πλήρη πρόσβαση;

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Η Q έχει συμφωνία Roaming με την HT HR και με την Tele2, και λέει ότι έχει και 4G Roaming. Ίσως είναι θέμα συσκευής;
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα να κάνω αίτηση διακοπής αλλά και για να μου επιστραφούν τα χρήματα λόγω αλλαγής τιμολογιακής πολιτικής σε καρτοκινητό γιατί δεν με συμφέρει να το συντηρώ και έκαναν το Κινέζο Μου είπαν ότι δεν ισχύει στα καρτοκινητά. Ο αριθμός είναι Q και δεν θέλω να τον ταΐζω κάθε λίγο και λιγάκι αφού δεν με εξυπηρετεί πλέον.

Πήγα στο κατάστημα λεωφόρου XXXXXX γιατί το κατάστημα XXXXXXX έχει βάλει λουκέτο χωρίς να γράφει κάτι απέξω. Μάλιστα τους είπα να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά και μου είπαν. Πάρε εσύ από το δικό σου τηλέφωνο.

Δεν ισχύει κύριε αυτό που λες.

Εντάξει να πάρω του λέω αλλά δεν πρόκειται να απαντήσουν και στις 3μμ κλείνετε. Πήγα γύρω στις 1μμ.

Μάλιστα στα καρτοκινητά μου είπαν δεν υπάρχει καμία συμφωνία, Του λέω είναι όλα χύμα. Ναι κάπως έτσι μου λέει.

 

Mε πείραξε περισσότερο η αγένεια και η μη διάθεση εξυπηρέτησης, Τώρα αφού πήρα τα στοιχεία τους τους έστειλα e-mail στο συγκεκριμένο κατάστημα με το αίτημα και θα συνεχίσω από Δευτέρα την διαδικασία.

Εδώ η ανακοίνωση της Wind για το τι λένε οι ίδιοι αλλά κάνουν την κορόιδα.

Το βάζω και στο νήμα του f2go για ενημέρωση

Έσβησα τα καταστήματα γιατί παλιότερα για άλλο θέμα με απειλούσαν με μηνύσεις για δυσφήμηση και τέτοια.

Edited by Vox
Link to comment
Share on other sites

2. Το σωστό ερώτημα είναι "ξέρεις κάποιον που κυνήγησε φορητότητα, καταγγελία σύμβασης και επιστροφή χρημάτων και απετυχε;". Αν δε το εχει προσπαθησει κανεις, δε μπορεις να λες οτι δε γινεται. Και τουλαχιστον εδω μεσα δεν εχω διαβασει καποια σχετική εμπειρια. Εσυ το εχεις προσπαθήσει ανεπιτυχώς και το απορριπτεις;

 

Όταν υπάρχει ένας ισχυρισμός, πχ κάνε αίτημα διακοπής λόγω αυξήσεων και μετά φορητότητα, το βάρος της απόδειξης του ισχυρισμού φέρει αυτόν που τον λέει. Όχι το ανάποδο που αναφέρεις. Δηλαδή επειδή δεν ξέρεις κανέναν να το προσπάθησε, δεν σημαίνει ότι γίνεται κιόλας (τουλάχιστον χωρίς ταλαιπωρία με καταγγελίες στην ΕΕΤΤ).

 

Κανονικά πρέπει να γίνεται αλλά και η ΕΕΤΤ κακώς δεν το ξεκαθαρίζει. Θα πρέπει να υποβαλετε ερώτημα στην ΕΕΤΤ ώστε μελλοντικά να το ξεκαθαρίσει.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...