Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όχι,μου είπανε ότι στην πρώτη ανανέωση θα πάρω 200' προς όλους δωρο.Πηρα και απάντηση από το Messenger της Q:

"Έχει γίνει με 8,50€ ενεργοποίηση πακέτου:

200' ανά 1’’ προς Ελλάδα, ΕΕ, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και 500MB."Αντε να αποδείξω ότι δεν το ζήτησα εγώ...κρίμα.

 

Πήγαινε στο κατάστημα και ρώτα τον υπάλληλο "γιατί μου είπες οτι ειναι ΔΩΡΟ ενώ ηταν χρεωσιμο πακέτο;" Απο τη στιγμή που σου ειπε τη λεξη "δωρο" αυτο σημαινει δωρεαν, οχι χρεωση.

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε στο κατάστημα και ρώτα τον υπάλληλο "γιατί μου είπες οτι ειναι ΔΩΡΟ ενώ ηταν χρεωσιμο πακέτο;" Απο τη στιγμή που σου ειπε τη λεξη "δωρο" αυτο σημαινει δωρεαν, οχι χρεωση.

 

Δεν έχω άλλη επιλογή.Εστειλα στο messenger,έστειλα email,δεν χαλάσαμε τίποτα από το πακέτο και απλά ενημέρωσα τους αρμόδιους.Δεν θα πάρω βοήθεια στο κατάστημα,απλά θα μαλώσω με την κοπέλα που πολύ πιθανόν άλλοι να της έχουν πει να τα λέει.

 

 

Edit: "Η πρώτη ανανέωση που κάνεις στο καρτοκινητό σου είναι η ενεργοποίηση του και έχει κόστος 10€. Στην πρώτη ενεργοποίηση του καρτοκινητού ενεργοποιείται αυτόματο το πακέτο Q Supreme το οποίο σου δίνει 200 λεπτά προς όλους και 500mb. Η αυτόματη ενεργοποίηση γίνεται μόνο στην 1η ανανέωση."

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Edited by George6633
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω καποια mb απο προσφορα μονο για μενα (3gb με 1 euro στελνω 3 sto 12410)

θα ηθελα να ρωτησω εαν ισχυουν στην ευρωπαικη ενωση ?

σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Screenshot-2018-11-14-21-19-57.png

Οχι συμφωνα με αυτο (ειναι μεσα στα μωβ δωρακια,στους ορους των προσφορων)

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Στο ταμείο μου είπαν ότι στην πρώτη ανανέωση θα έχετε δώρο 200' προς όλους και τους είπα και ευχαριστώ ο (αντε να μην πω καλύτερα).

 

Δεν είναι "ωραία" αυτά που λένε οι υπάλληλοι;.. :rolleyes:

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι "ωραία" αυτά που λένε οι υπάλληλοι;.. :rolleyes:

 

Αυτό που με σόκαρε τελικά πιο πολύ(μιας και δεν με ενημέρωσε κανεις) είναι η απάντηση της Q στο Facebook:

 

"Η πρώτη ανανέωση που κάνεις στο καρτοκινητό σου είναι η ενεργοποίηση του και έχει κόστος 10€. Στην πρώτη ενεργοποίηση του καρτοκινητού ενεργοποιείται αυτόματα το πακέτο Q Supreme το οποίο σου δίνει 200 λεπτά προς όλους και 500mb. Η αυτόματη ενεργοποίηση γίνεται μόνο στην 1η ανανέωση."

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με σόκαρε τελικά πιο πολύ(μιας και δεν με ενημέρωσε κανεις) είναι η απάντηση της Q στο Facebook:

 

"Η πρώτη ανανέωση που κάνεις στο καρτοκινητό σου είναι η ενεργοποίηση του και έχει κόστος 10€. Στην πρώτη ενεργοποίηση του καρτοκινητού ενεργοποιείται αυτόματα το πακέτο Q Supreme το οποίο σου δίνει 200 λεπτά προς όλους και 500mb. Η αυτόματη ενεργοποίηση γίνεται μόνο στην 1η ανανέωση."

Με άλλα λόγια κάλυψαν την υπάλληλο, η οποία είπε εσκεμμένα ψέμα.

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια κάλυψαν την υπάλληλο, η οποία είπε εσκεμμένα ψέμα.

 

Ακριβώς,εκτός αν είναι καινούργιο κόλπο αυτό να τα παίρνουν σίγουρα την πρώτη φορά και σου λέει ας ξαναβάλει.Εχω στείλει και email,εξήγησα και στον συγγενή μου τι έγινε και απλά δεν θα ξαναβαλουμε αν δεν λυθεί η υπόθεση θετικά.Αν νομίζουν ότι μπορούν να μας τα πάρουν έτσι,θα χάσουν έστω και αυτά τα λίγα παραπάνω που έδινε ο άνθρωπος.

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείτε για το συνεχόμενο μήνυμα αλλά πήρα απάντηση από την Wind.Να θυμίσω ότι τους έστειλα email λέγοντας τους ακριβώς το περιστατικό και τους τόνισα πως αν είναι αυτή τη τακτική τους και θέλουν να μας τα παίρνουν ας δώσουν κάποια προσφορά της προκοπής όπως τα 1500' προς όλους και όχι με τέτοιες τακτικές να μας τα τρώνε και χωρίς ενημέρωση.Ηρθε σήμερα η εξής απάντηση:

 

"Αγαπητέ κύριε Γιώργο ,

 

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό 37-****** και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 6993***** σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο καλής συνεργασίας αποδόθηκε το ποσό των 8,50€ στον αριθμό καθώς και η προσφορά των 1500' προς όλους και 1,5GB που επιθυμείτε για την οποία θα ενημερωθείτε με sms."

 

Για πόσο όμως θα καλύπτουν τις πονηριές των καταστημάτων δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά βγήκε τελικά ναι,απλά δεν ήθελα να περάσουμε τέτοια φασαρία.Τέλος πάντων ελπίζω από δω και πέρα να μην ξαναχω τέτοια θέματα και κανένας μας.
Link to comment
Share on other sites

Βαζω στοιχημα οτι η υπαλληλος με το που βαζει ενας ηλικιωμενος 10αρικο, του ενεργοποιει πακετο. Σιγα μην το καταλαβει ο ηλικιωμενος. Στην πεθερα μου το εκαναν, μεχρι που αρχισα εγω να της βαζω ονλάιν.
Link to comment
Share on other sites

αν θυμαμαι καλα παντως,ειχε αναφερθει και στο παρελθον οτι κατα την ενεργοποιηση νεου αριθμου ενεργοποιουσαν αυτοματα πακετο στην πρωτη ανανεωση...μπορει να ηταν το συγκεριμενο με τα 200' ή κάποιο παλιότερο.Δεν το ακούω πρώτη φορά δηλαδή...τώρα αν η υπάλληλος είχε καταλάβει οτι αυτο ειναι "δωρο" και δεν τραβάει απο το υπόλοιπο της sim,κακώς...οπως και κακως υποχρεωνουν καποιον να βαλει 10 ευρω στο καταστημα (μπορει να ηθελε να βαλει λιγοτερα online),όπως και κακως ενεργοποιειται αυθαιρετα (αυτόματο κιολας) πακετο...

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Βαζω στοιχημα οτι η υπαλληλος με το που βαζει ενας ηλικιωμενος 10αρικο, του ενεργοποιει πακετο. Σιγα μην το καταλαβει ο ηλικιωμενος. Στην πεθερα μου το εκαναν, μεχρι που αρχισα εγω να της βαζω ονλάιν.

εξαρταται που θα πεσεις...καποια καταστηματα δεν παιρνουν τετοιες πρωτοβουλιες,σε αλλα κανουν οτι θελουν. Μεχρι και αντικατασταση σιμ ειχαν προτεινει σε ηλικιωμενο που ειχε κλειδωσει τη σιμ λογω λαθους πιν (αυτο δεν ειχε γινει στη wind βεβαια,αλλα παρατραγουδα παιζουν παντου)

Link to comment
Share on other sites

αν θυμαμαι καλα παντως,ειχε αναφερθει και στο παρελθον οτι κατα την ενεργοποιηση νεου αριθμου ενεργοποιουσαν αυτοματα πακετο στην πρωτη ανανεωση...μπορει να ηταν το συγκεριμενο με τα 200' ή κάποιο παλιότερο.Δεν το ακούω πρώτη φορά δηλαδή...τώρα αν η υπάλληλος είχε καταλάβει οτι αυτο ειναι "δωρο" και δεν τραβάει απο το υπόλοιπο της sim,κακώς...οπως και κακως υποχρεωνουν καποιον να βαλει 10 ευρω στο καταστημα (μπορει να ηθελε να βαλει λιγοτερα online),όπως και κακως ενεργοποιειται αυθαιρετα (αυτόματο κιολας) πακετο...

 

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι μπορούσα να μην βάλω χρήματα.Την ώρα που έκανε ταυτοποίηση η υπάλληλος μου λέει μισό λεπτό να γίνει η ενεργοποίηση για να μπορέσουν να περαστούν τα 10€ και μόλις έγινε με έστειλε στο ταμείο να βάλω 10€.Την ώρα που ήμουν στην ουρά μπορούσα πολύ εύκολα να φύγω,δεν φαντάζομαι ότι δεν θα άνοιγε ο αριθμός,απλά είπα ευκαιρία είναι να του το δώσω του ανθρώπου με κάποια χρήματα μέσα.Έχεις δικιο πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Την περίοδο που η wind προωθουσε δωρεαν "αλλαγή" καρτας σιμ σε 4G καρτα σιμ, σχεδόν ΟΛΑ τα μαγαζιά wind χρεωναν "αντικατασταση" και ζητούσαν 5€.
Link to comment
Share on other sites

Πηγα κι εγω εκεινη την εποχη στην Σταδιου με 5 σιμ. Μου λεει η υπαλληλος 5€ την μια. Λεω καλα, δεν πειραζει.

 

Γραφω email στην wind ρωτωντας για το κοστος αλλαγης και μου απαντουν οτι ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ.

 

Mερικες μερες αργοτερα ξαναπαω στην Σταδιου. Δεν θυμαμαι αν ηταν η ίδια υπαλληλος, που μαλλον ηταν. Ζηταω λοιπον αλλαγη των 5 σιμ δωρεαν και μου απανταει οτι "δεν γινεται και οτι εχει κοστος 5€ η καθεμια".

 

Ήρεμος λοιπον και χαμογελαστος, την ρωταω... "Το εχετε καπου γραμμενο αυτο?" Μου απανταει βεβαια οτι το κοστος της καθε σιμ ειναι 5€. Τοτε λοιπον της χωνω το email στην μουρη και της λεω οτι "εγω ομως το εχω"! Και αφου αλλαζει μερικα απο τα υπεροχα χρωματα της ιριδας, μου δινει και την φανταστικη απαντηση οτι δεν ειναι απαραιτητο να τις αλλαξω, αφου η δικη της ειναι παλια και πιανει 4G κανονικα. Προφανως ηταν συμβολαιο, που δεν χρειαζοταν αλλαγη.

 

Μαντεψτε λοιπον τι εγινε απο τοτε και μετα. Δεν ξαναπατησα στο συγκεκριμμενο καταστημα. Και απετρεψα και ολους τους συνεργατες να ξαναπατησουν. Success story.

Την περίοδο που η wind προωθουσε δωρεαν "αλλαγή" καρτας σιμ σε 4G καρτα σιμ, σχεδόν ΟΛΑ τα μαγαζιά wind χρεωναν "αντικατασταση" και ζητούσαν 5€.

 

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω θέμα...είμαι στο εξωτερικό,έκανα την ανανέωση με 10€ μου δίνει 1gb συν 500mb αλλά με αφήνει να ξοδέψω τα 50 μόνο καθημερινά.. και μετά με χρεώνει ..καμία λύση;

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιείς πακέτο.Αν βρίσκεσαι στην Ε.Ε. βεβαίως. Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Έχω θέμα...είμαι στο εξωτερικό,έκανα την ανανέωση με 10€ μου δίνει 1gb συν 500mb αλλά με αφήνει να ξοδέψω τα 50 μόνο καθημερινά.. και μετά με χρεώνει ..καμία λύση;

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εισαι σε ευρωπαϊκή χώρα που σταμάτησε η περιαγωγή (roaming);

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιά χώρα της Ε.Ε. καταργήθηκε η περιαγωγή?

 

----- προσθήκη μηνύματος 111 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το 1 γιγα ειναι απο μπονους λογικο νομίζω οτι δεν το καταναλώνει στην περιαγωγή. Για τα 50 mb σίγουρα δεν χρεώνεται?

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιά χώρα της Ε.Ε. καταργήθηκε η περιαγωγή?

 

----- προσθήκη μηνύματος 111 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το 1 γιγα ειναι απο μπονους λογικο νομίζω οτι δεν το καταναλώνει στην περιαγωγή. Για τα 50 mb σίγουρα δεν χρεώνεται?

 

Χρεώσεις περιαγωγής εννοώ

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι σχετικά νέος στην καθημερινή χρήση της Q, από τον περασμένο Ιούλιο για την ακρίβεια, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ένα φαινόμενο που παρατήρησα σήμερα; Είχα ανανεώσει πριν από έναν μήνα - λιγότερο από έναν μήνα για την ακρίβεια - και σήμερα μου "ρούφηξαν" 4 ευρώ και κάτι ψιλά, χωρίς να έχω πάρει κάποιο πακέτο... Ποτς γκένεν ατό, ξέρει κανείς; Είχα υπόλοιπο 6,8 και ξύπνησα και είχα 2,1 ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων... Από την εξυπηρέτηση πελατών δεν έχουν απαντήσει ακόμη.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι σχετικά νέος στην καθημερινή χρήση της Q, από τον περασμένο Ιούλιο για την ακρίβεια, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ένα φαινόμενο που παρατήρησα σήμερα; Είχα ανανεώσει πριν από έναν μήνα - λιγότερο από έναν μήνα για την ακρίβεια - και σήμερα μου "ρούφηξαν" 4 ευρώ και κάτι ψιλά, χωρίς να έχω πάρει κάποιο πακέτο... Ποτς γκένεν ατό, ξέρει κανείς; Είχα υπόλοιπο 6,8 και ξύπνησα και είχα 2,1 ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων... Από την εξυπηρέτηση πελατών δεν έχουν απαντήσει ακόμη.

 

Αρχικά δες στο myq μήπως μπήκε αυτόματα κάποιο πακέτο από προφορές στη γραμμή που βάζουν μια στο τόσο αυτόματα (κακώς,ελπίζω να το έχουν κόψει).Έπειτα δες μήπως κάποιο μήνυμα από 5ψηφιο που σου έφαγε την κάρτα.Τέλος στείλε αν έχεις Facebook στο messenger της Q να το τσεκάρουν όσο πιο γρήγορα γίνεται.Απο Q έχω ελάχιστη εμπειρία,αν μπορεί να συμβαίνει και τίποτα άλλο ας πει κάποιος ποιο σχετικός να ξέρουμε και μεις. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...