stelakis1914 Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 Παιδιά υπάρχει η εφαρμογή my Q για windows 8? Όχι φίλε δυστυχώς. Υπόσχονται εδώ και πολλούς μήνες ότι θα την βγάλουν αλλά ποτέ δεν την βγάζουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 Αυτο ειναι μια καλη δοκιμη για αυτους που χρεωνονται με κλειστα τα data. Βεβαια υπαρχουν και οι αλλοι που χρεωονται με ανοιχτα data και ενεργοποιημενο πακετο internet. Το τελευταιο αποδεικνυει οτι το συστημα τους εχει καποιο προβλημα. Και σου ερχονται τωρα καποιοι και σου λενε, δεν φταιει η wind, εσεις φταιτε που δεν ξερετε το κινητο σας. :rolleyes: Αυτό το έχουν κάνει αρκετοί εδώ και μήνες και σταμάτησαν να έχουν χρεώσεις, αποδεικνύοντας επομένως πως δεν έφταιγε το σύστημα της Wind Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 Παιδια μην το αναλυουμε συνεχεια, η χρεωση γινεται απο την Q ανεξαρτητως χρησης δεδομενων. Υπαρχει 100000% προβλημα στον μετρητη δεδομενων του παροχου και η λυση ειναι με email η fb να πετυχαινεται η πιστωση του ποσου. Με τηλ. επικ. δεν βγαζεις ακρη οι ανθρωποι ειναι ασχετοι και επιμενουν οτι κανεις λαθος η οτι φταιει η συσκευη. Η λυση ειναι αλλαγη (εστω κι ενα ψηφιο της APN) την τελευταια ημερα της ληξης του πακετου. Κι οταν πλεον αποκτησουμε πακετο δεδομενων τοτε απλα διορθωνουμε την APN. Σε καποιους ισως να μην εχει τυχει γτ προφανως δεν μενουν ποτε απο πακετο data (ειτε λογο ανανεωσης καρτας ειτε λογο αγορας νεου πακετου πριν την ημερομηνιακη ληξη). Δυστυχως καποιοι δεν γνωριζουν τη λυση κι ετσι χρεωνονται. Ισως θα χρειαζοταν μια ομαδικη ενεργεια απο μερους μας ( επωνυμη ομαδικη καταγγελια σε επισημο φορεα) ουτως ωστε ο παροχος να αναγκαστει να διορθωσει αυτο το "σφαλμα" το οποιο προφανως του αποφερει κερδος εις βαρος ανυποψιαστων καταναλωτων. Απ τη στιγμή που αλλάζεις το APN και ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ, ειναι ολοφάνερο πως δε φταίει το σύστημα της Q, αλλά το κινητό, που κάνει χρήση του APN ΕΧΩΝΤΑΣ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. Κοινή λογική, δε χρειάζεται να ξέρεις πολλά από κινητά για να το καταλάβεις Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vamvakoulas Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 (edited) ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ Αν μπορείς εξήγησέ το τεχνικά αυτό, αντί να γράφεις με κεφαλαία κάτι που δεν ισχύει. Για να λήξει το θέμα εδώ: Αν το σύστημα της Wind είχε πρόβλημα, θα σε χρέωνε είτε έχεις τις ρυθμίσεις ίντερνετ στο κινητό (κοινώς το apn) είτε όχι, αφού έχει πρόβλημα το σύστημα χρέωσης. Απ τη στιγμή όμως που όσοι έβγαλαν τις ρυθμίσεις (δηλαδή το apn) και σταμάτησαν να έχουν «λάθος» χρεώσεις, σημαίνει πως το κινητό δεν είχε τη δυνατότητα να συνδεθεί ,γι αυτο και δεν υπήρχε χρέωση, με λίγα λόγια πριν που είχαν τις ρυθμίσεις (το apn), το κινητό παρ' ό,τι ήταν κλειστή η χρήση δεδομένων, χρησιμοποιώντας το apn συνδεόταν χωρίς την έγκριση του χρήστη στο ίντερνετ για άλλο λόγο. Edited February 19, 2015 by gerstavros2 Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marras Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 Αν μπορείς εξήγησέ το τεχνικά αυτό, αντί να γράφεις με κεφαλαία κάτι που δεν ισχύει. Για να λήξει το θέμα εδώ: Αν το σύστημα της Wind είχε πρόβλημα, θα σε χρέωνε είτε έχεις τις ρυθμίσεις ίντερνετ στο κινητό (κοινώς το apn) είτε όχι, αφού έχει πρόβλημα το σύστημα χρέωσης. Απ τη στιγμή όμως που όσοι έβγαλαν τις ρυθμίσεις (δηλαδή το apn) και σταμάτησαν να έχουν «λάθος» χρεώσεις, σημαίνει πως το κινητό δεν είχε τη δυνατότητα να συνδεθεί ,γι αυτο και δεν υπήρχε χρέωση, με λίγα λόγια πριν που είχαν τις ρυθμίσεις (το apn), το κινητό παρ' ό,τι ήταν κλειστή η χρήση δεδομένων, χρησιμοποιώντας το apn συνδεόταν χωρίς την έγκριση του χρήστη στο ίντερνετ για άλλο λόγο. Και εγώ αυτό πιστεύω αλλά κάποια ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα ... Πως χρεώνονται κινητά που δεν μπορούν να μπούν στο ίντερνετ (κάπου διάβασα πχ για το Νοκια100) ? Πως χρεώνονται κινητά που έχουν ενεργοποιημένο πακέτο (το οποίο λήγει την επόμενη, αν διάβασα καλά) ? Και το κυριότερο... Συμβαίνει και στις άλλες εταιρίες αυτό, η μόνο στη wind βρήκαν το κόλπο κάποιες εφαρμογές και συνδέονται με κλειστά data ??? Παράθεση http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 δεν ειναι λυση αυτη.Δηλαδη θα πρεπει να βρισκουμε εμεις μη πρακτικες λυσεις για το δικο τους προβλημα? Το συστημα αυτο το εχουν επιτηδες ετσι.Απο που κι ως που μου ενεργοποιουν το προγραμμα του 1ε/μερα αυτοματα χωρις να το ζητησω?? Και γιατί ρωτάς εμένα ;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. February 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2015 (edited) Αυτό το έχουν κάνει αρκετοί εδώ και μήνες και σταμάτησαν να έχουν χρεώσεις, αποδεικνύοντας επομένως πως δεν έφταιγε το σύστημα της Wind 1) Το οτι καποιος εχει αλλαξει το apn και δεν εχει χρεωθει μεχρι αυτη τη στιγμη, αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα χρεωθει ποτε ξανα. Κατι τετοιο λοιπον δεν λεγεται αποδειξη αλλά ενδειξη. 2) Ποιοι ειναι ολοι αυτοι που ειχαν συχνα χρεωσεις και απο τοτε που αλλαξαν το apn, δεν εχουν ουτε μια χρεωση για μεγαλο χρονικο διαστημα; Γιατι εγω δεν εχω διαβασει ουτε εναν. Και εχω γραψει και εγω ο ιδιος οτι δεν συμβαινει παντα κατι τετοιο. Αν μπορείς εξήγησέ το τεχνικά αυτό, αντί να γράφεις με κεφαλαία κάτι που δεν ισχύει. Για να λήξει το θέμα εδώ: Αν το σύστημα της Wind είχε πρόβλημα, θα σε χρέωνε είτε έχεις τις ρυθμίσεις ίντερνετ στο κινητό (κοινώς το apn) είτε όχι, αφού έχει πρόβλημα το σύστημα χρέωσης. Απ τη στιγμή όμως που όσοι έβγαλαν τις ρυθμίσεις (δηλαδή το apn) και σταμάτησαν να έχουν «λάθος» χρεώσεις, σημαίνει πως το κινητό δεν είχε τη δυνατότητα να συνδεθεί ,γι αυτο και δεν υπήρχε χρέωση, με λίγα λόγια πριν που είχαν τις ρυθμίσεις (το apn), το κινητό παρ' ό,τι ήταν κλειστή η χρήση δεδομένων, χρησιμοποιώντας το apn συνδεόταν χωρίς την έγκριση του χρήστη στο ίντερνετ για άλλο λόγο. Εσυ εξηγησες μας τεχνικα πως γινεται να εχεις κλειστα data καθως και απενεργοποιημενη την περιαγωγη δεδομενων και παρολα αυτα να χρεωνεσαι. Και γιατι δεν καταγραφεται πουθενα αυτη η χρηση εννοώντας τους μετρητες. Αφαντη ειναι; Και εγώ αυτό πιστεύω αλλά κάποια ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα ... Πως χρεώνονται κινητά που δεν μπορούν να μπούν στο ίντερνετ (κάπου διάβασα πχ για το Νοκια100) ? Πως χρεώνονται κινητά που έχουν ενεργοποιημένο πακέτο (το οποίο λήγει την επόμενη, αν διάβασα καλά) ? Και το κυριότερο... Συμβαίνει και στις άλλες εταιρίες αυτό, η μόνο στη wind βρήκαν το κόλπο κάποιες εφαρμογές και συνδέονται με κλειστά data ??? Εκτος απο αυτες τις ερωτησεις, προσπερασε και αλλες. Οπως γιατι ολα αυτα τα παραπονα ενταθηκαν απο το καλοκαιρι του 2014 και μετα. Πριν δεν ειχαμε smartphone; Ή μηπως δεν ειχαμε το ιδιο; Προσωπικα σε αλλο smartphone με καρτα αλλης εταιριας, δεν μου εχει συμβει ποτε καμια παρομοια χρεωση. Αλλα μαλλον το κινητο της Q δεν γνωριζω να το χειριζομαι. Edited February 19, 2015 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tripolis Δημ. February 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2015 Είχε συμβεί σε εμένα όχι στην q αλλά στην frog να χρεωθώ 1ευρώ για daily internet χωρίς να το χρησιμοποιήσω. Μόλις έλαβα το μήνυμα χρέωσης πήρα αμέσως τη frog και μου είπαν πως μπορεί να μην το χρησιμοποίησα αλλά κάποιες εφαρμογές να άνοιξαν το internet μόνες τους για ενημέρωση!!! Μετά από έλεγχο τεχνικού που τους ζήτησα για να δούμε αν πράγματι τράβηξε το κινητό μου data και πόσα mb εφόσον υποστήριζαν ότι έγιναν ενημερώσεις μου πιστώθηκε το ευρώ αφού κάτι τέτοιο δεν συνέβη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
azuli Δημ. February 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2015 και ναι.Παλι με το που τελειωσε ο μηνας των mb με χρεωσανε παλι 1 ευρω με τα data να ειναι κλειστα εδω και 3 μερες.Εχουν πολυ θρασος αλλα δεν θα τους περασει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. February 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2015 (edited) Όλες οι εταιρείες για μπουνιές είναι. Cosmote σε frog, what's up ΤΑ ίδια, Voda σέ cu τα ίδια, wind τα ίδια. Για μπουνιές είναι με το θέμα των data όταν τελειώνουν τα πακέτα. Αυτή η #&€# επιτροπή τι κάνει ρίχνει πασεντζες όλη μέρα άντε μην πω και τίποτα άλλο... Εμείς τους πληρώνουμε όχι οι εταιρίες.... Αν και λειτουργούν σαν να τους πληρώνουν οι εταιρίες. Δεν θα έπρεπε να έχουν ανθρώπους που μυστικά να ελέγχουν έχοντας ανάλογα πακέτα σαν ιδιώτες εργαζόμενοι τους... Αλλά αυτά είναι ουτοπία για την χώρα μας. Edited February 21, 2015 by cmvr Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leasedline Δημ. February 22, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2015 περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος. τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Παράθεση εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. February 22, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2015 (edited) περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος. τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Mηπως εχεις αλλαξει προσφατα ταυτοτητα;Επισης θα σε παρει η cosmote για να σου κανει προσφορα.Αν δεν καταφερουν να μιλησουν μαζι σου δεν γινεται να προχωρησει η φορητοτητα. Edited February 22, 2015 by themob Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. February 22, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2015 περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος. τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Μήπως είχες συμβόλαιο στην cosmote; Αυτός είναι σημαντικός λόγος, για να σε δυσκολεύουν στη μεταφορά. Από what's up σε f2g, μου είχε πάρει 1 εβδομάδα το πολύ. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leasedline Δημ. February 22, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2015 έχω βγάλει τη sim (what'sup) και δε ξέρω που είναι...με πήραν μια φορά και τους είπα όχι...υποτίθεται ότι το όλο θέμα έπρεπε να λήξει μέσα σε 24 ώρες αλλά ακόμα! ίσως την Τρίτη να ξεκαθαρίσει το τοπίο! Παράθεση εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clio1400 Δημ. February 22, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2015 Εγώ προβλέπω ότι θα ενεργοποιηθείς Δευτέρα 2 Μαρτίου.... Παράθεση Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver Φιλικά, Σταύρος :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zoe_n Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος. τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Καλημερα.κι εγω έκανα αίτηση στις 4-2-2015 απο cosmote σε q αλλά δεν έχει ενεργοποιηθει ακόμα.Μου είπαν στο τηλέφωνο οτι ολα ειναι έτοιμα αλλά έχει κολλήσει το σύστημα και περιμένουμε.Να σημειώσω οτι και ο ξάδελφος μου περιμένει λιγότερες μέρες απο μένα αλλά περιμένει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leasedline Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Καλημερα.κι εγω έκανα αίτηση στις 4-2-2015 απο cosmote σε q αλλά δεν έχει ενεργοποιηθει ακόμα.Μου είπαν στο τηλέφωνο οτι ολα ειναι έτοιμα αλλά έχει κολλήσει το σύστημα και περιμένουμε.Να σημειώσω οτι και ο ξάδελφος μου περιμένει λιγότερες μέρες απο μένα αλλά περιμένει. Είναι μια παρηγοριά! Ευχαριστώ! Παράθεση εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WitchKing Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Επισης θα σε παρει η cosmote για να σου κανει προσφορα.Αν δεν καταφερουν να μιλησουν μαζι σου δεν γινεται να προχωρησει η φορητοτητα. Είναι γραμμένο κάπου στους όρους χρήσης αυτό; Ή, για μια ακόμα φορά, εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Είναι γραμμένο κάπου στους όρους χρήσης αυτό; Ή, για μια ακόμα φορά, εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη; Ετσι μου ειπαν απο την wind οταν ειχα κανει αιτηση για φορητοτητα απο what's up σε Q. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Επισης θα σε παρει η cosmote για να σου κανει προσφορα.Αν δεν καταφερουν να μιλησουν μαζι σου δεν γινεται να προχωρησει η φορητοτητα. Δηλαδή, αν δε σε πάρει η εταιρεία που φεύγεις για αντιπροσφορά, δεν προχωράει η φορητότητα; Είναι κάτι σαν όρος; Σοβαρά ρωτάω. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leasedline Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Δηλαδή, αν δε σε πάρει η εταιρεία που φεύγεις για αντιπροσφορά, δεν προχωράει η φορητότητα; Είναι κάτι σαν όρος; Σοβαρά ρωτάω. και έχω πετάξει και την sim!! Παράθεση εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 και έχω πετάξει και την sim!! Δεν τα κάνεις αυτά. Την κάρτα την πετάς, αφού πάρεις την καινούρια και αφού ενεργοποιηθεί, έτσι ώστε να μη μείνεις χωρίς τηλέφωνο ούτε μια μέρα. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kost_pap Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 (edited) Δηλαδή, αν δε σε πάρει η εταιρεία που φεύγεις για αντιπροσφορά, δεν προχωράει η φορητότητα; Είναι κάτι σαν όρος; Σοβαρά ρωτάω. Διάβασε εδώ http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών Οι συνδρομητές αποκτούν δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση που: • η καθυστέρηση υλοποίησης της φορητότητας, με ευθύνη του παρόχου, υπερβαίνει τις 3 εργάσιμες ημέρες. Edited February 23, 2015 by kost_pap Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Διάβασε εδώ http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών Οι συνδρομητές αποκτούν δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση που: • η καθυστέρηση υλοποίησης της φορητότητας, με ευθύνη του παρόχου, υπερβαίνει τις 3 εργάσιμες ημέρες. Πολύ ωραίο το link! :) Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.