Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά υπάρχει η εφαρμογή my Q για windows 8?

Όχι φίλε δυστυχώς. Υπόσχονται εδώ και πολλούς μήνες ότι θα την βγάλουν αλλά ποτέ δεν την βγάζουν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι μια καλη δοκιμη για αυτους που χρεωνονται με κλειστα τα data. Βεβαια υπαρχουν και οι αλλοι που χρεωονται με ανοιχτα data και ενεργοποιημενο πακετο internet. Το τελευταιο αποδεικνυει οτι το συστημα τους εχει καποιο προβλημα. Και σου ερχονται τωρα καποιοι και σου λενε, δεν φταιει η wind, εσεις φταιτε που δεν ξερετε το κινητο σας. :rolleyes:

Αυτό το έχουν κάνει αρκετοί εδώ και μήνες και σταμάτησαν να έχουν χρεώσεις, αποδεικνύοντας επομένως πως δεν έφταιγε το σύστημα της Wind

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην το αναλυουμε συνεχεια, η χρεωση γινεται απο την Q ανεξαρτητως χρησης δεδομενων. Υπαρχει 100000% προβλημα στον μετρητη δεδομενων του παροχου και η λυση ειναι με email η fb να πετυχαινεται η πιστωση του ποσου. Με τηλ. επικ. δεν βγαζεις ακρη οι ανθρωποι ειναι ασχετοι και επιμενουν οτι κανεις λαθος η οτι φταιει η συσκευη.

 

Η λυση ειναι αλλαγη (εστω κι ενα ψηφιο της APN) την τελευταια ημερα της ληξης του πακετου. Κι οταν πλεον αποκτησουμε πακετο δεδομενων τοτε απλα διορθωνουμε την APN. Σε καποιους ισως να μην εχει τυχει γτ προφανως δεν μενουν ποτε απο πακετο data (ειτε λογο ανανεωσης καρτας ειτε λογο αγορας νεου πακετου πριν την ημερομηνιακη ληξη).

 

Δυστυχως καποιοι δεν γνωριζουν τη λυση κι ετσι χρεωνονται. Ισως θα χρειαζοταν μια ομαδικη ενεργεια απο μερους μας ( επωνυμη ομαδικη καταγγελια σε επισημο φορεα) ουτως ωστε ο παροχος να αναγκαστει να διορθωσει αυτο το "σφαλμα" το οποιο προφανως του αποφερει κερδος εις βαρος ανυποψιαστων καταναλωτων.

Απ τη στιγμή που αλλάζεις το APN και ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ, ειναι ολοφάνερο πως δε φταίει το σύστημα της Q, αλλά το κινητό, που κάνει χρήση του APN ΕΧΩΝΤΑΣ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. Κοινή λογική, δε χρειάζεται να ξέρεις πολλά από κινητά για να το καταλάβεις

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ

Αν μπορείς εξήγησέ το τεχνικά αυτό, αντί να γράφεις με κεφαλαία κάτι που δεν ισχύει.

Για να λήξει το θέμα εδώ:

Αν το σύστημα της Wind είχε πρόβλημα, θα σε χρέωνε είτε έχεις τις ρυθμίσεις ίντερνετ στο κινητό (κοινώς το apn) είτε όχι, αφού έχει πρόβλημα το σύστημα χρέωσης.

Απ τη στιγμή όμως που όσοι έβγαλαν τις ρυθμίσεις (δηλαδή το apn) και σταμάτησαν να έχουν «λάθος» χρεώσεις, σημαίνει πως το κινητό δεν είχε τη δυνατότητα να συνδεθεί ,γι αυτο και δεν υπήρχε χρέωση, με λίγα λόγια πριν που είχαν τις ρυθμίσεις (το apn), το κινητό παρ' ό,τι ήταν κλειστή η χρήση δεδομένων, χρησιμοποιώντας το apn συνδεόταν χωρίς την έγκριση του χρήστη στο ίντερνετ για άλλο λόγο.

Edited by gerstavros2
Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς εξήγησέ το τεχνικά αυτό, αντί να γράφεις με κεφαλαία κάτι που δεν ισχύει.

Για να λήξει το θέμα εδώ:

Αν το σύστημα της Wind είχε πρόβλημα, θα σε χρέωνε είτε έχεις τις ρυθμίσεις ίντερνετ στο κινητό (κοινώς το apn) είτε όχι, αφού έχει πρόβλημα το σύστημα χρέωσης.

Απ τη στιγμή όμως που όσοι έβγαλαν τις ρυθμίσεις (δηλαδή το apn) και σταμάτησαν να έχουν «λάθος» χρεώσεις, σημαίνει πως το κινητό δεν είχε τη δυνατότητα να συνδεθεί ,γι αυτο και δεν υπήρχε χρέωση, με λίγα λόγια πριν που είχαν τις ρυθμίσεις (το apn), το κινητό παρ' ό,τι ήταν κλειστή η χρήση δεδομένων, χρησιμοποιώντας το apn συνδεόταν χωρίς την έγκριση του χρήστη στο ίντερνετ για άλλο λόγο.

 

Και εγώ αυτό πιστεύω αλλά κάποια ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα ...

Πως χρεώνονται κινητά που δεν μπορούν να μπούν στο ίντερνετ (κάπου διάβασα πχ για το Νοκια100) ?

Πως χρεώνονται κινητά που έχουν ενεργοποιημένο πακέτο (το οποίο λήγει την επόμενη, αν διάβασα καλά) ?

Και το κυριότερο... Συμβαίνει και στις άλλες εταιρίες αυτό, η μόνο στη wind βρήκαν το κόλπο κάποιες εφαρμογές και συνδέονται με κλειστά data ???

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι λυση αυτη.Δηλαδη θα πρεπει να βρισκουμε εμεις μη πρακτικες λυσεις για το δικο τους προβλημα?

 

Το συστημα αυτο το εχουν επιτηδες ετσι.Απο που κι ως που μου ενεργοποιουν το προγραμμα του 1ε/μερα αυτοματα χωρις να το ζητησω??

 

Και γιατί ρωτάς εμένα ;;;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το έχουν κάνει αρκετοί εδώ και μήνες και σταμάτησαν να έχουν χρεώσεις, αποδεικνύοντας επομένως πως δεν έφταιγε το σύστημα της Wind

 

1) Το οτι καποιος εχει αλλαξει το apn και δεν εχει χρεωθει μεχρι αυτη τη στιγμη, αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα χρεωθει ποτε ξανα. Κατι τετοιο λοιπον δεν λεγεται αποδειξη αλλά ενδειξη.

 

2) Ποιοι ειναι ολοι αυτοι που ειχαν συχνα χρεωσεις και απο τοτε που αλλαξαν το apn, δεν εχουν ουτε μια χρεωση για μεγαλο χρονικο διαστημα; Γιατι εγω δεν εχω διαβασει ουτε εναν. Και εχω γραψει και εγω ο ιδιος οτι δεν συμβαινει παντα κατι τετοιο.

Αν μπορείς εξήγησέ το τεχνικά αυτό, αντί να γράφεις με κεφαλαία κάτι που δεν ισχύει.

Για να λήξει το θέμα εδώ:

Αν το σύστημα της Wind είχε πρόβλημα, θα σε χρέωνε είτε έχεις τις ρυθμίσεις ίντερνετ στο κινητό (κοινώς το apn) είτε όχι, αφού έχει πρόβλημα το σύστημα χρέωσης.

Απ τη στιγμή όμως που όσοι έβγαλαν τις ρυθμίσεις (δηλαδή το apn) και σταμάτησαν να έχουν «λάθος» χρεώσεις, σημαίνει πως το κινητό δεν είχε τη δυνατότητα να συνδεθεί ,γι αυτο και δεν υπήρχε χρέωση, με λίγα λόγια πριν που είχαν τις ρυθμίσεις (το apn), το κινητό παρ' ό,τι ήταν κλειστή η χρήση δεδομένων, χρησιμοποιώντας το apn συνδεόταν χωρίς την έγκριση του χρήστη στο ίντερνετ για άλλο λόγο.

 

Εσυ εξηγησες μας τεχνικα πως γινεται να εχεις κλειστα data καθως και απενεργοποιημενη την περιαγωγη δεδομενων και παρολα αυτα να χρεωνεσαι. Και γιατι δεν καταγραφεται πουθενα αυτη η χρηση εννοώντας τους μετρητες. Αφαντη ειναι;

 

 

Και εγώ αυτό πιστεύω αλλά κάποια ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα ...

Πως χρεώνονται κινητά που δεν μπορούν να μπούν στο ίντερνετ (κάπου διάβασα πχ για το Νοκια100) ?

Πως χρεώνονται κινητά που έχουν ενεργοποιημένο πακέτο (το οποίο λήγει την επόμενη, αν διάβασα καλά) ?

Και το κυριότερο... Συμβαίνει και στις άλλες εταιρίες αυτό, η μόνο στη wind βρήκαν το κόλπο κάποιες εφαρμογές και συνδέονται με κλειστά data ???

 

Εκτος απο αυτες τις ερωτησεις, προσπερασε και αλλες. Οπως γιατι ολα αυτα τα παραπονα ενταθηκαν απο το καλοκαιρι του 2014 και μετα. Πριν δεν ειχαμε smartphone; Ή μηπως δεν ειχαμε το ιδιο; Προσωπικα σε αλλο smartphone με καρτα αλλης εταιριας, δεν μου εχει συμβει ποτε καμια παρομοια χρεωση. Αλλα μαλλον το κινητο της Q δεν γνωριζω να το χειριζομαι.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Είχε συμβεί σε εμένα όχι στην q αλλά στην frog να χρεωθώ 1ευρώ για daily internet χωρίς να το χρησιμοποιήσω.

Μόλις έλαβα το μήνυμα χρέωσης πήρα αμέσως τη frog και μου είπαν πως μπορεί να μην το χρησιμοποίησα αλλά κάποιες εφαρμογές να άνοιξαν το internet μόνες τους για ενημέρωση!!! Μετά από έλεγχο τεχνικού που τους ζήτησα για να δούμε αν πράγματι τράβηξε το κινητό μου data και πόσα mb εφόσον υποστήριζαν ότι έγιναν ενημερώσεις μου πιστώθηκε το ευρώ αφού κάτι τέτοιο δεν συνέβη!

Link to comment
Share on other sites

και ναι.Παλι με το που τελειωσε ο μηνας των mb με χρεωσανε παλι 1 ευρω με τα data να ειναι κλειστα εδω και 3 μερες.Εχουν πολυ θρασος αλλα δεν θα τους περασει.
Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρείες για μπουνιές είναι. Cosmote σε frog, what's up ΤΑ ίδια, Voda σέ cu τα ίδια, wind τα ίδια. Για μπουνιές είναι με το θέμα των data όταν τελειώνουν τα πακέτα.

 

Αυτή η #&€# επιτροπή τι κάνει ρίχνει πασεντζες όλη μέρα άντε μην πω και τίποτα άλλο... Εμείς τους πληρώνουμε όχι οι εταιρίες.... Αν και λειτουργούν σαν να τους πληρώνουν οι εταιρίες.

 

Δεν θα έπρεπε να έχουν ανθρώπους που μυστικά να ελέγχουν έχοντας ανάλογα πακέτα σαν ιδιώτες εργαζόμενοι τους... Αλλά αυτά είναι ουτοπία για την χώρα μας.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος.

 

τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος.

 

τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

Mηπως εχεις αλλαξει προσφατα ταυτοτητα;Επισης θα σε παρει η cosmote για να σου κανει προσφορα.Αν δεν καταφερουν να μιλησουν μαζι σου δεν γινεται να προχωρησει η φορητοτητα.

Edited by themob
Link to comment
Share on other sites

περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος.

 

τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

 

Μήπως είχες συμβόλαιο στην cosmote; Αυτός είναι σημαντικός λόγος, για να σε δυσκολεύουν στη μεταφορά.

 

Από what's up σε f2g, μου είχε πάρει 1 εβδομάδα το πολύ.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

έχω βγάλει τη sim (what'sup) και δε ξέρω που είναι...με πήραν μια φορά και τους είπα όχι...υποτίθεται ότι το όλο θέμα έπρεπε να λήξει μέσα σε 24 ώρες αλλά ακόμα!

 

ίσως την Τρίτη να ξεκαθαρίσει το τοπίο!

εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προβλέπω ότι θα ενεργοποιηθείς Δευτέρα 2 Μαρτίου....

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

περιμένω εδώ και 14 μέρες να γίνει φορητότητα από cosmote σε Q αλλά τζίφος.

 

τους έχω πάρει ήδη 3 φορές τηλέφωνο, είναι φυσιολογικό; μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

 

Καλημερα.κι εγω έκανα αίτηση στις 4-2-2015 απο cosmote σε q αλλά δεν έχει ενεργοποιηθει ακόμα.Μου είπαν στο τηλέφωνο οτι ολα ειναι έτοιμα αλλά έχει κολλήσει το σύστημα και περιμένουμε.Να σημειώσω οτι και ο ξάδελφος μου περιμένει λιγότερες μέρες απο μένα αλλά περιμένει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.κι εγω έκανα αίτηση στις 4-2-2015 απο cosmote σε q αλλά δεν έχει ενεργοποιηθει ακόμα.Μου είπαν στο τηλέφωνο οτι ολα ειναι έτοιμα αλλά έχει κολλήσει το σύστημα και περιμένουμε.Να σημειώσω οτι και ο ξάδελφος μου περιμένει λιγότερες μέρες απο μένα αλλά περιμένει.

Είναι μια παρηγοριά! Ευχαριστώ!

εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

Επισης θα σε παρει η cosmote για να σου κανει προσφορα.Αν δεν καταφερουν να μιλησουν μαζι σου δεν γινεται να προχωρησει η φορητοτητα.

Είναι γραμμένο κάπου στους όρους χρήσης αυτό; Ή, για μια ακόμα φορά, εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη;

Link to comment
Share on other sites

Είναι γραμμένο κάπου στους όρους χρήσης αυτό; Ή, για μια ακόμα φορά, εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη;

Ετσι μου ειπαν απο την wind οταν ειχα κανει αιτηση για φορητοτητα απο what's up σε Q.

Link to comment
Share on other sites

Επισης θα σε παρει η cosmote για να σου κανει προσφορα.Αν δεν καταφερουν να μιλησουν μαζι σου δεν γινεται να προχωρησει η φορητοτητα.

 

Δηλαδή, αν δε σε πάρει η εταιρεία που φεύγεις για αντιπροσφορά, δεν προχωράει η φορητότητα; Είναι κάτι σαν όρος; Σοβαρά ρωτάω.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, αν δε σε πάρει η εταιρεία που φεύγεις για αντιπροσφορά, δεν προχωράει η φορητότητα; Είναι κάτι σαν όρος; Σοβαρά ρωτάω.

και έχω πετάξει και την sim!!

εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

και έχω πετάξει και την sim!!

 

Δεν τα κάνεις αυτά. Την κάρτα την πετάς, αφού πάρεις την καινούρια και αφού ενεργοποιηθεί, έτσι ώστε να μη μείνεις χωρίς τηλέφωνο ούτε μια μέρα.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, αν δε σε πάρει η εταιρεία που φεύγεις για αντιπροσφορά, δεν προχωράει η φορητότητα; Είναι κάτι σαν όρος; Σοβαρά ρωτάω.

Διάβασε εδώ

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html

 

ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών

Οι συνδρομητές αποκτούν δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση που:

• η καθυστέρηση υλοποίησης της φορητότητας, με ευθύνη του παρόχου, υπερβαίνει τις 3 εργάσιμες ημέρες.

Edited by kost_pap
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε εδώ

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html

 

ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών

Οι συνδρομητές αποκτούν δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση που:

• η καθυστέρηση υλοποίησης της φορητότητας, με ευθύνη του παρόχου, υπερβαίνει τις 3 εργάσιμες ημέρες.

 

Πολύ ωραίο το link! :)

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...