Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν πρόλαβα να δω τον αριθμο ολόκληρο 122και κάτι ψιλά. Ενα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών θα βοηθούσε αλλά δεν έχω Q.

 

Τηλεφωνησα αλλα δεν ξερουν τιποτα για μειωση χρεωσεων.

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφωνησα ξανα στην εξυπηρετηση πελατων και μου ειπαν οτι πρεπει για τις νεες χρεωσεις πρεπει να σταλει κενο sms στο 12260.

 

Edit: Μολις ανακαλυψα οτι η προσφορα που ειχε για τις κλησεις προς το εξωτερικο δεν εληξε στις 05/12/08 οπως ειχε ανακοινωθει αλλα ισχυει ακομα.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για ανοιχτο πολεμο πλεον, χαχαχαχα

 

 

καλά πάντα η Q είχε τις καλύτερες διαφημίσεις αλλά πλέον και οι δύο δε τηρούν ουτε τα προσχήματα πω πω

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι σε όλα της τα πράγματα εχει sms ενεργοποίησης, σε αντίθεση με το Frog που τα δίνει αυτόματα. Πόσο θα τους κόστιζε να κάνουν το ίδιο; Απο τότε που τους πήρε η Wind έχουν ακολουθησει την στρατηγική του ομίλου, καλές διαφημήσεις για να δημιουργούν εντυπωσεις και προσφορές με προυποθέσεις που φέρνουν καινούργιους πελάτες και χάνουν παλιούς.

 

είναι δυνατόν να μην γίνεται αυτόματα;;;;;;

δηλ εγώ αν δεν έστειλα....μιλάω τώρα με 0.35 που ήταν κάποτε; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά...

 

καλά πάντα η Q είχε τις καλύτερες διαφημίσεις αλλά πλέον και οι δύο δε τηρούν ουτε τα προσχήματα πω πω

 

τους προκάλεσαν οι κοσμοτάδες ....iq κατσικιου και πινακάκι με τις χρεώσεις ονομαστικά....τι περίμενες να τους πουν κ ευχαριστώ;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχ καλά μόλις είδα την διαφήμιση της Q ("Δεν θα γίνεις πρίγκηπας ποτέεε , βατραχεεέ ,βατραχεεέ") ! Ε δεν άντεξα , λύθηκα στα γέλια! :D
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί στα tv spots να λένε ότι το Frog πέταξε κοτσάνες και ότι πήγε να τη ''βγεί'' επιθετικά αλλά αν δεν κατέβαζε πρώτο τις τιμές τώρα θα μιλούσαμε με 0,25€/λεπτό και όχι με 0,21€/λεπτό.
Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησε κανείς προβλήματα στην αποστολή του μηνύματος ενεργοποίησης των νέων χρεώσεων; Έχω στείλει 3 φορές μήνυμα στο 12260 από Ν70 και μου λέει ότι η αποστολή είναι αδύνατη!!!
Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησε κανείς προβλήματα στην αποστολή του μηνύματος ενεργοποίησης των νέων χρεώσεων; Έχω στείλει 3 φορές μήνυμα στο 12260 από Ν70 και μου λέει ότι η αποστολή είναι αδύνατη!!!

 

Μαλλον εχεις στειλει και στο παρελθον sms στο 12260 γι'αυτο δεν μπορεις να ξαναστειλεις.Λογικα πρεπει να εχεις ηδη τις νεες χρεωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησε κανείς προβλήματα στην αποστολή του μηνύματος ενεργοποίησης των νέων χρεώσεων; Έχω στείλει 3 φορές μήνυμα στο 12260 από Ν70 και μου λέει ότι η αποστολή είναι αδύνατη!!!

 

δηλαδή....mission impossible

Link to comment
Share on other sites

Από Δελτίο Τύπου της Q

 

"Με την Q ΥΠΟΚΛΙΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και απολαμβάνεις χαμηλότερες χρεώσεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

0,10€/λεπτό προς Q

0,21€/λεπτό προς όλους

 

Για να επωφεληθείς αυτόματα από τις νέες χρεώσεις, στείλε χωρίς χρέωση SMS στο 12260...."

 

Δλδ 0,00167 ευρ/δευτ προς Q (από 0,002)

0,0035 ευρ/δευτ προς όλα τα υπόλοιπα σταθερά δίκτυα (από 0,0042)

Sms προς Q/εθνικά δίκτυα/ξένα δίκτυα: 0.002/0,004/0,004 ευρ

 

Παράλληλα ενισχύεται ακόμα περισσότερο η προσφορά Δωρεάν λεπτών χρόνου ομιλίας με κάθε κάρτα ανανέωσης των 10€ & 20€. Έτσι οι χρήστες της Q card από τις 27 Ιανουαρίου και μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου 2009 κερδίζουν 45 ΔΩΡΕΑΝ λεπτά ομιλίας* - αντί 15 ή 30 λεπτά - για κάθε κάρτα ανανέωσης των τόσο των 10€ όσο και των 20€. Η προσφορά συνεχίζει να ισχύει για όλους τους συνδρομητές – παλαιούς και νέους – χωρίς κανένα κόστος ενεργοποίησης ή άλλη διαδικασία.

 

Η διαφημιστική καμπάνια για τις νέες προσφορές αποτελείται από 2 διαφημιστικά σποτ που μπορείτε να κατεβάσετε http://www.myq.gr/tvspots/tvspot1.zip και http://www.myq.gr/tvspots/tvspot2.zip

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εχεις στειλει και στο παρελθον sms στο 12260 γι'αυτο δεν μπορεις να ξαναστειλεις.Λογικα πρεπει να εχεις ηδη τις νεες χρεωσεις.

 

Όπως το λες είναι. Πήρα τηλ. την εξυπηρέτηση πελατών πριν από λίγο και μου είπαν πως έχω ήδη τις νέες χρεώσεις χωρίς να χρειαστεί να στείλω κάποιο μήνυμα. :)

Link to comment
Share on other sites

Και αν ισχύει τελικά και το +50% για ανανέωση μέσω του σάιτ της Q

(τι έγινε με αυτό, ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει αν το δίνει όντως το +50% :mad:)

στην περίπτωση αυτή είναι φτηνότερη η Q κατά 33,33% :D ;

No? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όταν βγαίνουν καινούργιες χρεώσεις πρέπει οι συνδρομητές της Q να στέλνουν μηνύματα για ενεργοποίηση και δεν τους γίνονται αυτόματα όπως και στη Frog (κάτι που η Frog επισημαίνει στο καινούργιο της spot).:)
Link to comment
Share on other sites

Σιριαλ εχουν γινει αυτα τα σποτακια.Αμεση απαντηση το ενα στο αλλο.Μηπως ειναι οι ιδιοι ανθρωποι που τα φτιαχνουν?:p
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το να στέλνεις μήνυμα είναι όντως κουραστικό αλλά ίσως έτσι ελέγχουνπόσες ενεργές συνδέσεις έχουν. Who knows?

Όσο για το +50% με ανανέωση από το σαιτ ναι ισχύει :)

:tease:
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά είστε σιγουροι για το 50%. Το χρησιμοποιησε κανεις απο σας τωρα προσφατα? Γιατι δεν το λέει πουθενά στο site, και παλια το ειχαν κόψει.
Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει εδώ και 3 μέρες το μήνυμα στο 12260 και ενώ μου ήλθε αμέσως απάντηση ότι θα γίνει η ενεργοποίηση των νέων χρεώσεων εντός 24 ωρών και θα ενημερωθώ με νέο μήνυμα σχετικά, εντούτοις 3 μέρες μετά δεν μου έχει έλθει κανένα μήνυμα. Γιατί? Και βέβαια ξαναέστειλα μήνυμα στο 12260 αλλά μου βγάζει σφάλμα και δεν δέχεται το μήνυμα. Τελικά έχει ενεργοποιηθεί ναι ή όχι? Σε εσάς ήλθε μήνυμα επιβεβαίωσης ενεργοποίησης των νέων χρεώσεων?
Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει εδώ και 3 μέρες το μήνυμα στο 12260 και ενώ μου ήλθε αμέσως απάντηση ότι θα γίνει η ενεργοποίηση των νέων χρεώσεων εντός 24 ωρών και θα ενημερωθώ με νέο μήνυμα σχετικά, εντούτοις 3 μέρες μετά δεν μου έχει έλθει κανένα μήνυμα. Γιατί? Και βέβαια ξαναέστειλα μήνυμα στο 12260 αλλά μου βγάζει σφάλμα και δεν δέχεται το μήνυμα. Τελικά έχει ενεργοποιηθεί ναι ή όχι? Σε εσάς ήλθε μήνυμα επιβεβαίωσης ενεργοποίησης των νέων χρεώσεων?

 

Το ίδιο και σε μένα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...