Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κατι τετοιο θα κανω... η αληθεια ειναι οτι προτιμω το ποιο αμεσο.Μπουκαρω μεσα σε ενα μαγαζι τους και μου δινουν ενα τηλεφωνο και μιλαω με τις ωρες (και τους σπαω και τα νευρα γιατι το κανω αυτο :D )
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Eδω και 3-4 μερες ενεργοποιησα το cosmote my account. Ολα καλα μεχρι εδω. Σημερα οταν παω να δω κατι χρεωσεις, αντι να μου δειξει οτι εχω what's up οπως εδειχνε, μου λεει οτι εχω cosmote prepay και δεν μπορω να δω τι κλησεις εχω κανει και ποσο εχω χρεωθει. Δεν βρισκει τιποτα δηλαδη. Τι μπορει να συνεβει? Δεν θυμαμαι να αλλαξα καποια ρυθμιση....

 

 

edit.... ολα οκ τωρα, μαλλον θα τα επαιξε για λιγο το συστημα τους.... τι πρωτοτυπο :lol:

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν εχω καταλαβει κατι.Αν γραφτω στην υπηρεσία υπαρχει η δυνατοτητα να έρχεται κανονικα και ο αναλυτικός λογαριασμός σπίτι??
Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν εχω καταλαβει κατι.Αν γραφτω στην υπηρεσία υπαρχει η δυνατοτητα να έρχεται κανονικα και ο αναλυτικός λογαριασμός σπίτι??

 

 

εννοειτε πως ναι ! εσυ πειλεγεις αν θες να σου ερχετε αναλυτικος λογαριασμος σπιτι , παντως το πρωτο φυλλο με τα συγκεντρωτικα οτι και αν κανεις ερχετε, απλα η αναλυση ειναι το θεμα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω ατομικό επαγγελματικό 240 και δεν μπορώ να εγγραφώ με τπτ στην υπηρεσία. Ξέρει κανένας γιατί? Κάλεσα την εξ. πελατών και μου παν πως μπορώ να χρησιμοποιώ κανονικά την υπηρεσία!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδια ενω μπαινω κανονικα στο myaccount σήμερα που ενεργοποιήθηκε το e-bill δεν μπορω να μπω με τπτ και οταν παω να κάνω ανάκτηση κωδικών δεν στέλνονται..τι μπορεί να φταίει??
Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι νέος ο λογαριασμός σου; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περιμένεις την έκδοση του πρώτου λογαριασμού μετά την εγγραφή στην υπηρεσία για να έχεις πρόσβαση στο ebill.
Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι νέος ο λογαριασμός σου; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περιμένεις την έκδοση του πρώτου λογαριασμού μετά την εγγραφή στην υπηρεσία για να έχεις πρόσβαση στο ebill.

 

o πρωτος λογαριασμος εχει εκδοθεί κανονικα!τώρα παμε για τον δεύτερο

Link to comment
Share on other sites

παιδια ενω μπαινω κανονικα στο myaccount σήμερα που ενεργοποιήθηκε το e-bill δεν μπορω να μπω με τπτ και οταν παω να κάνω ανάκτηση κωδικών δεν στέλνονται..τι μπορεί να φταίει??

 

Τελικα ενεργοποιήθηκε σήμερα αλλα θα μπορω να δω τους λογαριασμους απο τον επόμενο!Θα ήθελα να ρωτήσω εαν γινεται κατι άλλο.Εμένα ο λογαριασμος εκδιδεται στις 27 κάθε μηνα.Θα μπορω να μπαίνω στις 15 και να βλέπω ποσα χρηματα ειναι μέχρι τοτε???Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς αν θα μπορείς να ενημερώνεσαι για το ύψος του λογαριασμού ανά πάσα στιγμή;Αν εννοεις αυτό,όχι,δε γίνεται!
Link to comment
Share on other sites

Πάτησα 3 φορές λαθος password και τώρα μου λέει Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί, ακόμη και όταν πατάω το σωστό.

Τι κάνω τώρα;:worry:

Link to comment
Share on other sites

Καλείς στην εξυπηρέτηση πελατών φίλος. Κ εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα μόλις έβαλα 3 φορές λάθος τον κωδικό πρόσβασης...
Link to comment
Share on other sites

περιμενε κανενα τεταρτο εγω αυτο κανω..

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Εμενα λειτουργει μια χαρα η υπηρεσια..με ειδοποιησαν με e-mail οτι βγηκε ο καινουργιος λογαριασμος κ τον ειδα σε excel
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ξέρει κανείς πόσο διάστημα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το myaccount μετά από την αίτηση?( για καρτοκινητό).
Link to comment
Share on other sites

ξέρει κανείς πόσο διάστημα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το myaccount μετά από την αίτηση?( για καρτοκινητό).

Στη δική μου περίπτωση,η αίτηση πήρε 3 ώρες για να εγκριθεί (μέσα σε 3 ώρες από την αίτηση μου ήρθε ο κωδικός του MyAccount μέσω sms).:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω ατομικό επαγγελματικό 240 και δεν μπορώ να εγγραφώ με τπτ στην υπηρεσία. Ξέρει κανένας γιατί? Κάλεσα την εξ. πελατών και μου παν πως μπορώ να χρησιμοποιώ κανονικά την υπηρεσία!

 

εμένα άλλα μου είπαν πάντως.. :wacko:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2849258#post2849258

:: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..::

:: SY1EBE ::

Link to comment
Share on other sites

http://www.cosmote.gr/content/el/resources/images/business_portal/myaccount_businnes_banner_login_main.gif

 

Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση των Υπηρεσιών και των Προϊόντων μας, δημιουργήσαμε τη διαδικτυακή πύλη COSMOTE MY ACCOUNT @Business η οποία αποτελεί την εξέλιξη της υπηρεσίας COSMOTE Business E-Care της οποίας είστε ήδη χρήστης.

Μέσα από τη διαδικτυακή πύλη COSMOTE MY ACCOUNT @Business σας παρέχονται ακόμα πιο εξελιγμένες δυνατότητες για τη διαχείριση του εταιρικού σας πακέτου όπως:

  • διαχείριση εταιρικών λογαριασμών
  • απλή και εύκολη on line πληρωμή λογαριασμών
  • διαχείριση των υπηρεσιών του Εταιρικού σας πακέτου ανάλογα με τις ανάγκες σας
  • ενημέρωση για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και εταιρικές λύσεις επικοινωνίας
  • μέσα από μία νέα, απλή στη χρήση και τεχνολογικά προηγμένη διαδικτυακή εφαρμογή.

Το COSMOTE MY ACCOUNT @Business παρέχεται δωρεάν σε όλους τους Εταιρικούς Πελάτες.

Για εσάς που είστε ήδη χρήστης τόσο του Cosmote Business E-Care, όσο και της Υπηρεσίας E-Bill, μπορείτε να εισάγετε τους κωδικούς (username - password) που έχετε ήδη στο E-Bill, ώστε να μπείτε στο web portal COSMOTE MY ACCOUNT @Business.

Μέσα από το COSMOTE MY ACCOUNT @Business μπορείτε να μπείτε και στην ενσωματωμένη πλέον στο Portal, Υπηρεσία E-Bill.

Για τη δική σας ασφάλεια την πρώτη φορά που θα ενεργοποιήσετε το COSMOTE MY ACCOUNT @Business, θα σας ζητηθεί να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης σας.

Μπείτε τώρα για να δείτε το COSMOTE MY ACCOUNT @Business πατώντας το παρακάτω εικονίδιο:

http://www.cosmote.gr/content/el/resources/images/CosmoteMyAccountBusiness_portlet.jpg

Link to comment
Share on other sites

@alany αυτό ισχύει και για τους ελ. επαγγελματίες?

:: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..::

:: SY1EBE ::

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μήπως είναι νέος ο λογαριασμός σου; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περιμένεις την έκδοση του πρώτου λογαριασμού μετά την εγγραφή στην υπηρεσία για να έχεις πρόσβαση στο ebill.

 

Αυτό ισχύει μόνο για νέες συνδέσεις/αριθμούς που επίσης εγγράφονται στο MyAccount ή και παλιές; Η αδερφή μου έκανε νέα σύνδεση Cosmote At Home και ταυτόχρονα γράφτηκε στο MyAccount. Μετά πρόσθεσε στο MyAccount και την παλιά σύνδεση συμβολαίου που έχει αλλά το e-Bill δε δείχνει καμιά πληροφορία.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιο πρόβλημα κανείς σήμερα με το MyAccount; Ούτε εγώ (καρτοκινητό) ούτε η οικογένεια (συνδέσεις) μπορούμε να δούμε τους αριθμούς μας ενώ συνδεόμαστε κανονικά. Στην πρώτη σελίδα γράφει με κόκκινα γράμματα: "Δεν υπάρχουν Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή."!
Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιο πρόβλημα κανείς σήμερα με το MyAccount; Ούτε εγώ (καρτοκινητό) ούτε η οικογένεια (συνδέσεις) μπορούμε να δούμε τους αριθμούς μας ενώ συνδεόμαστε κανονικά. Στην πρώτη σελίδα γράφει με κόκκινα γράμματα: "Δεν υπάρχουν Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή."!

 

 

Ολα καλα εδω. Αυτο που λες εμενα το βγαζει στην συνδεση που διεκοψα...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου είναι καρτοκινητό και τα άλλα δύο MyAccount είναι ενεργές συνδέσεις συμβολαίου.

 

Μόλις κατάφερα να πιάσω γραμμή στην ΕΠ και μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα με πολλές συνδέσεις και θα διορθωθεί μάλλον το βράδυ ή αύριο το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...