nikos21r Δημ. June 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2009 κατι τετοιο θα κανω... η αληθεια ειναι οτι προτιμω το ποιο αμεσο.Μπουκαρω μεσα σε ενα μαγαζι τους και μου δινουν ενα τηλεφωνο και μιλαω με τις ωρες (και τους σπαω και τα νευρα γιατι το κανω αυτο :D ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kwstas1984 Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 Eδω και 3-4 μερες ενεργοποιησα το cosmote my account. Ολα καλα μεχρι εδω. Σημερα οταν παω να δω κατι χρεωσεις, αντι να μου δειξει οτι εχω what's up οπως εδειχνε, μου λεει οτι εχω cosmote prepay και δεν μπορω να δω τι κλησεις εχω κανει και ποσο εχω χρεωθει. Δεν βρισκει τιποτα δηλαδη. Τι μπορει να συνεβει? Δεν θυμαμαι να αλλαξα καποια ρυθμιση.... edit.... ολα οκ τωρα, μαλλον θα τα επαιξε για λιγο το συστημα τους.... τι πρωτοτυπο :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getheo Δημ. June 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2009 παιδια δεν εχω καταλαβει κατι.Αν γραφτω στην υπηρεσία υπαρχει η δυνατοτητα να έρχεται κανονικα και ο αναλυτικός λογαριασμός σπίτι?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexasso Δημ. June 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2009 παιδια δεν εχω καταλαβει κατι.Αν γραφτω στην υπηρεσία υπαρχει η δυνατοτητα να έρχεται κανονικα και ο αναλυτικός λογαριασμός σπίτι?? εννοειτε πως ναι ! εσυ πειλεγεις αν θες να σου ερχετε αναλυτικος λογαριασμος σπιτι , παντως το πρωτο φυλλο με τα συγκεντρωτικα οτι και αν κανεις ερχετε, απλα η αναλυση ειναι το θεμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerios Δημ. June 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2009 Παιδιά έχω ατομικό επαγγελματικό 240 και δεν μπορώ να εγγραφώ με τπτ στην υπηρεσία. Ξέρει κανένας γιατί? Κάλεσα την εξ. πελατών και μου παν πως μπορώ να χρησιμοποιώ κανονικά την υπηρεσία! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getheo Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 παιδια ενω μπαινω κανονικα στο myaccount σήμερα που ενεργοποιήθηκε το e-bill δεν μπορω να μπω με τπτ και οταν παω να κάνω ανάκτηση κωδικών δεν στέλνονται..τι μπορεί να φταίει?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Μήπως είναι νέος ο λογαριασμός σου; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περιμένεις την έκδοση του πρώτου λογαριασμού μετά την εγγραφή στην υπηρεσία για να έχεις πρόσβαση στο ebill. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getheo Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Μήπως είναι νέος ο λογαριασμός σου; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περιμένεις την έκδοση του πρώτου λογαριασμού μετά την εγγραφή στην υπηρεσία για να έχεις πρόσβαση στο ebill. o πρωτος λογαριασμος εχει εκδοθεί κανονικα!τώρα παμε για τον δεύτερο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getheo Δημ. June 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2009 παιδια ενω μπαινω κανονικα στο myaccount σήμερα που ενεργοποιήθηκε το e-bill δεν μπορω να μπω με τπτ και οταν παω να κάνω ανάκτηση κωδικών δεν στέλνονται..τι μπορεί να φταίει?? Τελικα ενεργοποιήθηκε σήμερα αλλα θα μπορω να δω τους λογαριασμους απο τον επόμενο!Θα ήθελα να ρωτήσω εαν γινεται κατι άλλο.Εμένα ο λογαριασμος εκδιδεται στις 27 κάθε μηνα.Θα μπορω να μπαίνω στις 15 και να βλέπω ποσα χρηματα ειναι μέχρι τοτε???Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. June 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2009 Εννοείς αν θα μπορείς να ενημερώνεσαι για το ύψος του λογαριασμού ανά πάσα στιγμή;Αν εννοεις αυτό,όχι,δε γίνεται! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. June 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2009 Πάτησα 3 φορές λαθος password και τώρα μου λέει Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί, ακόμη και όταν πατάω το σωστό. Τι κάνω τώρα;:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. June 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2009 Καλείς στην εξυπηρέτηση πελατών φίλος. Κ εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα μόλις έβαλα 3 φορές λάθος τον κωδικό πρόσβασης... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. June 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2009 περιμενε κανενα τεταρτο εγω αυτο κανω.. Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonidas126 Δημ. June 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2009 Εμενα λειτουργει μια χαρα η υπηρεσια..με ειδοποιησαν με e-mail οτι βγηκε ο καινουργιος λογαριασμος κ τον ειδα σε excel Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. June 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2009 περιμενε κανενα τεταρτο εγω αυτο κανω.. Yeap, την επόμενη φορά που μπήκα είχε ξεκλειδώσει.:cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasgr86 Δημ. July 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2009 ξέρει κανείς πόσο διάστημα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το myaccount μετά από την αίτηση?( για καρτοκινητό). Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2009 ξέρει κανείς πόσο διάστημα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το myaccount μετά από την αίτηση?( για καρτοκινητό). Στη δική μου περίπτωση,η αίτηση πήρε 3 ώρες για να εγκριθεί (μέσα σε 3 ώρες από την αίτηση μου ήρθε ο κωδικός του MyAccount μέσω sms).:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasgr86 Δημ. July 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2009 Αν αποριφθεί η αίτηση σε ενημερώνουν με κανα e-mail ή sms ? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NiKant Δημ. July 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2009 Παιδιά έχω ατομικό επαγγελματικό 240 και δεν μπορώ να εγγραφώ με τπτ στην υπηρεσία. Ξέρει κανένας γιατί? Κάλεσα την εξ. πελατών και μου παν πως μπορώ να χρησιμοποιώ κανονικά την υπηρεσία! εμένα άλλα μου είπαν πάντως.. :wacko: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2849258#post2849258 Παράθεση :: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..:: :: SY1EBE :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. July 14, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2009 http://www.cosmote.gr/content/el/resources/images/business_portal/myaccount_businnes_banner_login_main.gif Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση των Υπηρεσιών και των Προϊόντων μας, δημιουργήσαμε τη διαδικτυακή πύλη COSMOTE MY ACCOUNT @Business η οποία αποτελεί την εξέλιξη της υπηρεσίας COSMOTE Business E-Care της οποίας είστε ήδη χρήστης. Μέσα από τη διαδικτυακή πύλη COSMOTE MY ACCOUNT @Business σας παρέχονται ακόμα πιο εξελιγμένες δυνατότητες για τη διαχείριση του εταιρικού σας πακέτου όπως: διαχείριση εταιρικών λογαριασμών απλή και εύκολη on line πληρωμή λογαριασμών διαχείριση των υπηρεσιών του Εταιρικού σας πακέτου ανάλογα με τις ανάγκες σας ενημέρωση για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και εταιρικές λύσεις επικοινωνίας μέσα από μία νέα, απλή στη χρήση και τεχνολογικά προηγμένη διαδικτυακή εφαρμογή. Το COSMOTE MY ACCOUNT @Business παρέχεται δωρεάν σε όλους τους Εταιρικούς Πελάτες. Για εσάς που είστε ήδη χρήστης τόσο του Cosmote Business E-Care, όσο και της Υπηρεσίας E-Bill, μπορείτε να εισάγετε τους κωδικούς (username - password) που έχετε ήδη στο E-Bill, ώστε να μπείτε στο web portal COSMOTE MY ACCOUNT @Business. Μέσα από το COSMOTE MY ACCOUNT @Business μπορείτε να μπείτε και στην ενσωματωμένη πλέον στο Portal, Υπηρεσία E-Bill. Για τη δική σας ασφάλεια την πρώτη φορά που θα ενεργοποιήσετε το COSMOTE MY ACCOUNT @Business, θα σας ζητηθεί να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης σας. Μπείτε τώρα για να δείτε το COSMOTE MY ACCOUNT @Business πατώντας το παρακάτω εικονίδιο: http://www.cosmote.gr/content/el/resources/images/CosmoteMyAccountBusiness_portlet.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NiKant Δημ. July 15, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2009 @alany αυτό ισχύει και για τους ελ. επαγγελματίες? Παράθεση :: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..:: :: SY1EBE :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2009 Μήπως είναι νέος ο λογαριασμός σου; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση, πρέπει να περιμένεις την έκδοση του πρώτου λογαριασμού μετά την εγγραφή στην υπηρεσία για να έχεις πρόσβαση στο ebill. Αυτό ισχύει μόνο για νέες συνδέσεις/αριθμούς που επίσης εγγράφονται στο MyAccount ή και παλιές; Η αδερφή μου έκανε νέα σύνδεση Cosmote At Home και ταυτόχρονα γράφτηκε στο MyAccount. Μετά πρόσθεσε στο MyAccount και την παλιά σύνδεση συμβολαίου που έχει αλλά το e-Bill δε δείχνει καμιά πληροφορία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2009 Έχει κάποιο πρόβλημα κανείς σήμερα με το MyAccount; Ούτε εγώ (καρτοκινητό) ούτε η οικογένεια (συνδέσεις) μπορούμε να δούμε τους αριθμούς μας ενώ συνδεόμαστε κανονικά. Στην πρώτη σελίδα γράφει με κόκκινα γράμματα: "Δεν υπάρχουν Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή."! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. August 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2009 Έχει κάποιο πρόβλημα κανείς σήμερα με το MyAccount; Ούτε εγώ (καρτοκινητό) ούτε η οικογένεια (συνδέσεις) μπορούμε να δούμε τους αριθμούς μας ενώ συνδεόμαστε κανονικά. Στην πρώτη σελίδα γράφει με κόκκινα γράμματα: "Δεν υπάρχουν Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή."! Ολα καλα εδω. Αυτο που λες εμενα το βγαζει στην συνδεση που διεκοψα... Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2009 Το δικό μου είναι καρτοκινητό και τα άλλα δύο MyAccount είναι ενεργές συνδέσεις συμβολαίου. Μόλις κατάφερα να πιάσω γραμμή στην ΕΠ και μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα με πολλές συνδέσεις και θα διορθωθεί μάλλον το βράδυ ή αύριο το πρωί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.