Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πριν απο 28 ημερες οπως λεει και ο τιτλος εστειλα to lg g flex2 για αλλαγη πλακέτας στο procordia. Τους παιρνω εδω και βδομαδα για το ποτε θα έρθει η πλακέτα για να επισκευαστεί και μ λενε πως δεν εχουμε και εχουμε κανει ηδη την παραγγελία. Υπάρχει κάποιος που να του εχει συμβεί το ίδιο? Ξερει κανεις ποτε περιπου θα γινει?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πριν απο 28 ημερες οπως λεει και ο τιτλος εστειλα to lg g flex2 για αλλαγη πλακέτας στο procordia. Τους παιρνω εδω και βδομαδα για το ποτε θα έρθει η πλακέτα για να επισκευαστεί και μ λενε πως δεν εχουμε και εχουμε κανει ηδη την παραγγελία. Υπάρχει κάποιος που να του εχει συμβεί το ίδιο? Ξερει κανεις ποτε περιπου θα γινει?

Τα ίδια τραβάω και εγώ με το v10. Κλείνω ένα μήνα και ακόμα αναμένουν οθόνη (την οποία δεν γνωρίζουν πότε θα τη λάβουν).

Υπομονή δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνήστε και με LG Ελλάς Υποστήριξη πελατών. Άν είναι ελληνικό παίζει και αντικατάσταση προϊόντος.

 

Υπάρχει το ανάλογο θέμα για το service http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=207722

Edited by FJ_12
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Πριν απο 28 ημερες οπως λεει και ο τιτλος εστειλα to lg g flex2 για αλλαγη πλακέτας στο procordia. Τους παιρνω εδω και βδομαδα για το ποτε θα έρθει η πλακέτα για να επισκευαστεί και μ λενε πως δεν εχουμε και εχουμε κανει ηδη την παραγγελία. Υπάρχει κάποιος που να του εχει συμβεί το ίδιο? Ξερει κανεις ποτε περιπου θα γινει?

 

Είναι κατανοητός ο προβληματισμός σου αλλά θα σε παρακαλέσω να μην ανοίγεις καινούργια θέματα χωρίς λόγο και συζητώντας για το ίδιο θέμα αφενός γιατί απαγορεύεται από τους κανονισμούς και αφετέρου για τη συνοχή του forum. Φαντάζεσαι τι θα γινόταν εδώ μέσα αν κάναμε όλοι το ίδιο; Ας μείνουμε εδώ λοιπόν και όποιος μπορεί να σε βοηθήσει θα το κάνει από το παρόν θέμα.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

LG Nexus 5X

 

Το κινητο βρίσκεται στο σέρβις από τις 28/07/2016 στην Procordia, "περιμένουν" την κεντρική πλακέτα.

Επικοινωνία με procordia, LG εξυπηρετηση, LG γραφεία (από κοντά) και εξακολουθούν να μην γνωρίζουν πότε και αν θα φτιαχτεί το κινητό.

 

Δεν βλέπω τι είδους σέρβις προσφέρει η LG κρατόντας ένα προϊόν ήδη κοντά στους 2 μήνες, αδυνατόντας να το επισκευάσει.

Μακράν η χειρότερη εμπειρία που έχω με Service (παντώς αντικειμένου).

Link to comment
Share on other sites

Είναι κατανοητός ο προβληματισμός σου αλλά θα σε παρακαλέσω να μην ανοίγεις καινούργια θέματα χωρίς λόγο και συζητώντας για το ίδιο θέμα αφενός γιατί απαγορεύεται από τους κανονισμούς και αφετέρου για τη συνοχή του forum. Φαντάζεσαι τι θα γινόταν εδώ μέσα αν κάναμε όλοι το ίδιο; Ας μείνουμε εδώ λοιπόν και όποιος μπορεί να σε βοηθήσει θα το κάνει από το παρόν θέμα.

 

Οκ σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες δεν το ήξερα

Link to comment
Share on other sites

Στην δική μου περίπτωση πάντως που το Flex2 ήταν ελληνικής αντιπροσωπίας και δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο ανταλλακτικό η LG Ελλάς άμεσα με κάλυψε 100% δίνοντας μου πιστωτικό ίσο με την απόδειξη αγοράς στην τιμή δηλαδή που αγοράστηκε η συσκευή καινούρια.
Link to comment
Share on other sites

Ήσουν τυχερός. Εγω το κινητό το πηρα απο ελληνικο καταστημα και το έστειλα με την απόδειξη. Btw οταν με το καλο μου αλλαξουν πλακετα :p θα αλλαχτεί και το imei ? Αν ναι τι θα γινει με την απόδειξη και το κουτι που τα γραφει επανω
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ήσουν τυχερός. Εγω το κινητό το πηρα απο ελληνικο καταστημα και το έστειλα με την απόδειξη. Btw οταν με το καλο μου αλλαξουν πλακετα :p θα αλλαχτεί και το imei ? Αν ναι τι θα γινει με την απόδειξη και το κουτι που τα γραφει επανω

 

Αλλαγή πλακέτας σημαίνει και αλλαγή ΙΜΕΙ. Το κουτί δεν αλλάζει αλλά από τα παραστατικά που θα λάβεις από το service θα φαίνεται το παλιό αλλά και το νέο ΙΜΕΙ.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Η LG σαν εταιρία είναι υποχρεωμένη να επισκευάσει ένα κινητό εντός εγγύησης σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα? Ή μπορεί να το καθυστερεί όσο θέλει?

 

Το λέω γιατί το κινητό κλείνει 2 μήνες στα χέρια τους και ακόμα δεν ξέρουν πότε θα έχουν ανταλλακτό. Και από ότι βλέπω υπάρχει το ίδιο πρόβλημα και σε άλλους, με διαφορετικά μοντέλα και διαφορετικά προβληματικά parts.

 

Τι μπορούμε να κάνουμε, εκτός από υπομονή?

Link to comment
Share on other sites

H lg επρεπε να ειχε ηδη τα ανταλλακτικά. Τωρα η υπομονή εχει και ενα οριο. Το κακο ειναι οτι λενε πως δεν ξερουν ποτε θα ερθει αν μας λεγαν θα ειχαμε το κεφάλι μας ήσυχο

 

.

Link to comment
Share on other sites

Απλα γνωστοποιω την ανακοινωση της LG Hellas

 

1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε. και τα μέλη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Επισκευών της LG μπορούν να αρνηθούν τη δωρεάν επισκευή κατά τη περίοδο της εγγύησης εάν δεν προσκομιστούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς και το μοντέλο του προϊόντος.

2. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, εφόσον λάβει γνωστοποίηση περί ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση και διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν κατά την κρίση της, με προϊόν ιδίας ή αντίστοιχης απόδοσης, αποκλειομένων οποιονδήποτε περαιτέρω αξιώσεων. Τα προϊόντα (ή εξαρτήματα) αντικατάστασης ενδεχομένως να περιέχουν καινούργια ή και επισκευασμένα / ανακατασκευασμένα υλικά ισάξια των καινούριων, όσον αφορά στην απόδοση και στην αξιοπιστία.

 

Απο την στιγμη που η συσκευη ειναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ (το G2 μου ειναι Γερμανικο, το G3 της γυναικας μου που ειναι στην procordia λογω βλαβης στην πλακετα την τελευταια μερα της εγγυησης (!), ειναι Γαλλικο), σε περιπτωση μη επισκευης η ευρεσης ανταλλακτικου ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ αντικατασταση. Αυτα τα "δεν ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας" αν τολμουν να τα πουν μπροστα σε εναν εισαγγελεα. Εκτος αν μας πεταξαν απο την Ε.Ε. και δεν το εχουμε μαθει ακομα

Edited by gloup81
Link to comment
Share on other sites

Απλα γνωστοποιω την ανακοινωση της LG Hellas

 

1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε. και τα μέλη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Επισκευών της LG μπορούν να αρνηθούν τη δωρεάν επισκευή κατά τη περίοδο της εγγύησης εάν δεν προσκομιστούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς και το μοντέλο του προϊόντος.

2. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, εφόσον λάβει γνωστοποίηση περί ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση και διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν κατά την κρίση της, με προϊόν ιδίας ή αντίστοιχης απόδοσης, αποκλειομένων οποιονδήποτε περαιτέρω αξιώσεων. Τα προϊόντα (ή εξαρτήματα) αντικατάστασης ενδεχομένως να περιέχουν καινούργια ή και επισκευασμένα / ανακατασκευασμένα υλικά ισάξια των καινούριων, όσον αφορά στην απόδοση και στην αξιοπιστία.

 

Απο την στιγμη που η συσκευη ειναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ (το G2 μου ειναι Γερμανικο, το G3 της γυναικας μου που ειναι στην procordia λογω βλαβης στην πλακετα την τελευταια μερα της εγγυησης (!), ειναι Γαλλικο), σε περιπτωση μη επισκευης η ευρεσης ανταλλακτικου ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ αντικατασταση. Αυτα τα "δεν ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας" αν τολμουν να τα πουν μπροστα σε εναν εισαγγελεα. Εκτος αν μας πεταξαν απο την Ε.Ε. και δεν το εχουμε μαθει ακομα

 

Σωστος ο φιλος...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς γιατί ενώ το κινητό είναι στη Procordia από εχθές, στο track it μου βγάζει δεν βρέθηκε το ΙΜΕΙ?
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς γιατί ενώ το κινητό είναι στη Procordia από εχθές, στο track it μου βγάζει δεν βρέθηκε το ΙΜΕΙ?

Γράψτο χωρίς τις παύλες

 

----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Απλα γνωστοποιω την ανακοινωση της LG Hellas

 

1. Η παρούσα εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα LG που αγοράστηκαν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπό την προϋπόθεση ότι θα προσκομίζεται το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς, εντός της χρονικής περιόδου εγγύησης, όπου θα αναγράφεται με ευκρίνεια η ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, το προϊόν ή/και το μοντέλο προϊόντος. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε. και τα μέλη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Επισκευών της LG μπορούν να αρνηθούν τη δωρεάν επισκευή κατά τη περίοδο της εγγύησης εάν δεν προσκομιστούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς και το μοντέλο του προϊόντος.

2. Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, εφόσον λάβει γνωστοποίηση περί ελαττωματικού προϊόντος που καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση και διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττώματος, θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν κατά την κρίση της, με προϊόν ιδίας ή αντίστοιχης απόδοσης, αποκλειομένων οποιονδήποτε περαιτέρω αξιώσεων. Τα προϊόντα (ή εξαρτήματα) αντικατάστασης ενδεχομένως να περιέχουν καινούργια ή και επισκευασμένα / ανακατασκευασμένα υλικά ισάξια των καινούριων, όσον αφορά στην απόδοση και στην αξιοπιστία.

 

Απο την στιγμη που η συσκευη ειναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ (το G2 μου ειναι Γερμανικο, το G3 της γυναικας μου που ειναι στην procordia λογω βλαβης στην πλακετα την τελευταια μερα της εγγυησης (!), ειναι Γαλλικο), σε περιπτωση μη επισκευης η ευρεσης ανταλλακτικου ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ αντικατασταση. Αυτα τα "δεν ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας" αν τολμουν να τα πουν μπροστα σε εναν εισαγγελεα. Εκτος αν μας πεταξαν απο την Ε.Ε. και δεν το εχουμε μαθει ακομα

Φίλε μου υπάρχει μια φράση που μάλλον είναι η μόνη που θα έπρεπε να κάνεις bold γιατί από αυτήν εξαρτώνται όλα τα υπόλοιπα: κατά την κρίση της. ....

 

Μπορείς να απαιτήσεις σέρβις κάτι που παρέχεται ούτως ή άλλως πανευρωπαϊκά, όχι όμως αντικατάσταση. Αυτό πιστεύω εγώ με βάση και την δική μου εμπειρία και επικοινωνία. Η πρώτη φράση ήταν, εφόσον το κινητό σας είναι ελληνικό. ....και βγήκε πιστωτικό(από το κατάστημα αγοράς όχι από την LG) και πήρα καινούρια συσκευή. Πιστεύω ότι το θέμα επίσης σε αυτή την περίπτωση(της αντικατάστασης)είναι λογιστικό πάνω από όλα και δεν γίνεται... Με απλά λόγια αν έχεις γερμανικό πχ και πας στο σέρβις της LG Γερμανίας θα μπορεί να στο αντικαταστήσει :)

Edited by FJ_12
Link to comment
Share on other sites

Xωρίς παύλες το γράφω. Το παλιό ΙΜΕΙ πριν αλλαχτεί η πλακέτα το βρίσκει.

 

Καλά, όλο και κάτι θα πουν για συσκευή που δεν είναι Ελληνική.. Και μ' ένα το πρώτο που με είπαν ήταν από που το έχω αγοράσει και αν είναι Ελληνικό.

Link to comment
Share on other sites

33 μέρες το κινητό στο Service (Procordia) και πραγματικά έχω κουραστεί πολύ. Ακόμα δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικού (αλλαγή οθόνης σε V10) και δεν ξέρουν πότε θα υπάρξει.

Έχω σκάσει σχεδόν 400ε για κινητό που δεν έχω και κοντεύω να το ξεχάσω πλέον... Ευτυχώς που έχω το Xiaomi και κάνω τη δουλειά μου αξιοπρεπώς...

Link to comment
Share on other sites

33 μέρες το κινητό στο Service (Procordia) και πραγματικά έχω κουραστεί πολύ. Ακόμα δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικού (αλλαγή οθόνης σε V10) και δεν ξέρουν πότε θα υπάρξει.

Έχω σκάσει σχεδόν 400ε για κινητό που δεν έχω και κοντεύω να το ξεχάσω πλέον... Ευτυχώς που έχω το Xiaomi και κάνω τη δουλειά μου αξιοπρεπώς...

 

Ειμαστε ακριβως στην ιδια περίπτωση...

Link to comment
Share on other sites

Ειμαστε ακριβως στην ιδια περίπτωση...

 

Υπομονή... αλλά για πόσο; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή... αλλά για πόσο; :confused:

 

Το μηνυμα μου:

 

Καλησπέρα. Πανε 30 μερες και απο τοτε που εστειλα το κινητο για επισκευη μου ειπατε θα χρειαστεί πλακετα και κανατε παραγγελια εδω και 20 μερες περίπου. Σας παρακαλώ πολυ μπορείτε να μου πειτε ποτε θα ειναι ετοιμο το κινητο και θα το εχω στα χερια μου? Πιστευω πως ξερετε το ποτε θα ερθει το ανταλλακτικό.* Εχω μεινει χωρις κινητό.* Περιμενω απαντηση.

Ευχαριστώ.

 

Η απαντηση τους:

 

Καλησπέρα σας,

όπως ήδη γνωρίζεται στην συσκευή σας θα γίνει αλλαγή μητρικής πλακέτας

η οποία προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμη απο την κατασκευάστρια εταιρία.

Δεν μας έχει δοθεί χρόνος που θα γίνει η επόμενη παραλαβή και δεν μας έχει

δοθεί κάποια άλλη σχετική οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να σας

εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

Η συσκευή σας είναι παραεισαγωγής και δεν έχουμε την δυνατότητα να αιτηθούμε

αντικατάσταση.Η LG σε αυτές τις συσκευές δίνει εγγύηση μόνο για επισκευή.

Δυστυχώς σαν PROCORDIA δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε ανταλλακτικό ή

κάποια άλλη οδηγία που θα δωθεί απο την LG.

 

Αυτο το μήνυμα το εστειλα δευτερα. Τι να τους πω ρε παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Το μηνυμα μου:

 

Καλησπέρα. Πανε 30 μερες και απο τοτε που εστειλα το κινητο για επισκευη μου ειπατε θα χρειαστεί πλακετα και κανατε παραγγελια εδω και 20 μερες περίπου. Σας παρακαλώ πολυ μπορείτε να μου πειτε ποτε θα ειναι ετοιμο το κινητο και θα το εχω στα χερια μου? Πιστευω πως ξερετε το ποτε θα ερθει το ανταλλακτικό.* Εχω μεινει χωρις κινητό.* Περιμενω απαντηση.

Ευχαριστώ.

 

Η απαντηση τους:

 

Καλησπέρα σας,

όπως ήδη γνωρίζεται στην συσκευή σας θα γίνει αλλαγή μητρικής πλακέτας

η οποία προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμη απο την κατασκευάστρια εταιρία.

Δεν μας έχει δοθεί χρόνος που θα γίνει η επόμενη παραλαβή και δεν μας έχει

δοθεί κάποια άλλη σχετική οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να σας

εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

Η συσκευή σας είναι παραεισαγωγής και δεν έχουμε την δυνατότητα να αιτηθούμε

αντικατάσταση.Η LG σε αυτές τις συσκευές δίνει εγγύηση μόνο για επισκευή.

Δυστυχώς σαν PROCORDIA δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε ανταλλακτικό ή

κάποια άλλη οδηγία που θα δωθεί απο την LG.

 

Αυτο το μήνυμα το εστειλα δευτερα. Τι να τους πω ρε παιδιά.

Παρόμοια απάντηση και σε μένα...

Τους έστειλα:

Καλημέρα υπάρχει κάποιο νεότερο για την επισκευή του κινητού μου (LG V10) που έχει κλείσει πάνω από ένα μήνα στο Service και κοντεύω να το ξεχάσω; Το τηλέφωνο επικοινωνίας που είχα δώσει είναι 69*******

Και απάντησαν:

Καλησπέρα σας,

 

όπως ήδη γνωρίζεται στην συσκευή σας θα γίνει αλλαγή οθόνης

η οποία προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμη απο την κατασκευάστρια εταιρία.

 

Δεν μας έχει δοθεί χρόνος που θα γίνει η επόμενη παραλαβή και δεν μας έχει

δοθεί κάποια άλλη σχετική οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να σας

εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

 

Η συσκευή σας είναι παραεισαγωγής και δεν έχουμε την δυνατότητα να αιτηθούμε

αντικατάσταση.Η LG σε αυτές τις συσκευές δίνει εγγύηση μόνο για επισκευή.

Δυστυχώς σαν PROCORDIA δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε ανταλλακτικό ή

κάποια άλλη οδηγία που θα δοθεί απο την LG.

 

 

Δεν ξέρω αν φταίει η procordia ή η LG αλλά είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς ιδια απάντηση. Θα τους παρω αυριο λιγο να τους κράξω. Επρεπε να ειχαν ηδη ανταλλακτικά για ολα τα lg τηλέφωνα. Και απο που τα παραγγελνουν και αργουν τοσο? Τρελα μας πουλανε?

 

Για να δουμε αν αυτη την εβδομαδα θα έχουμε κανα νεο

Edited by athanaso77
Συνεχόμενα μηνύματα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...