Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπράβο στην LG! Πραγματικά αξιέπαινη η προσπάθεια της. Ωστόσο δεν μπορώ να μην αναφέρω τον εκνευριστικό όρο της εγγύησης (έστω και 6μηνης) του φορτιστή που η omnitech απαιτεί να στείλεις και το κινητό μαζί. Δεν φτάνει που πληρώσα 600 ευρώ για ένα κινητό που μόνο ένα ξεχωριστό όνομα έχει και τίποτα άλλο, χρειάζεται να μείνω και χωρίς το κινητό μου για κάμποσες μέρες προκειμένου να μου αλλάξουν ένα φορτιστή που κοστίζει 10-20 ευρώ. Απαράδεκτο.

 

Αν δεν κάνω λάθος, όλες οι εταιρίες δίνουν 6 μήνες εγγύηση στους φορτιστές.

Σου ζητούν να στείλεις μαζί και το κινητό για να ελέγξουν μήπως το πρόβλημα είναι στη συσκευή και όχι στον φορτιστή.

Αν τους έστελνες μόνο φορτιστή και τελικά το πρόβλημα ήταν στο κινητό, τότε μετά θα έπρεπε να στείλεις και τη συσκευή, που για αυτούς θα ήταν διπλά έξοδα(αφού δεν το πας εσύ, αλλά έρχονται και το παίρνουν οι ίδιοι)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εγώ έστειλα την προηγούμενη τρίτη το κινητό για service λόγο προβλήματός στην μπαταρία και ακόμα να με πάρουν τηλέφωνο. καλά πόσες μέρες έχουν σκοπό να το κρατήσουν? το πρόβλημα είναι ότι θα πάω στο χωριό μου αλλά νομίζω ότι μπορούν να μου το στείλουν εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, όλες οι εταιρίες δίνουν 6 μήνες εγγύηση στους φορτιστές.

Σου ζητούν να στείλεις μαζί και το κινητό για να ελέγξουν μήπως το πρόβλημα είναι στη συσκευή και όχι στον φορτιστή.

Αν τους έστελνες μόνο φορτιστή και τελικά το πρόβλημα ήταν στο κινητό, τότε μετά θα έπρεπε να στείλεις και τη συσκευή, που για αυτούς θα ήταν διπλά έξοδα(αφού δεν το πας εσύ, αλλά έρχονται και το παίρνουν οι ίδιοι)

 

Καταρχήν για να θέλει κάποιος να κρατήσει το κινητό σημαίνει ότι φορτίζει κανονικά με άλλους φορτιστές ή και μέσω pc. Διαφορετικά προφανώς και θα ήταν άχρηστο χωρίς μπαταρία οπότε προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να το έστελνα. Και θυμίζω ότι μιλάω για ένα προϊόν που πλασαρίστηκε ως premium και προφανώς και το support θα έπρεπε να είναι ανάλογο.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν για να θέλει κάποιος να κρατήσει το κινητό σημαίνει ότι φορτίζει κανονικά με άλλους φορτιστές ή και μέσω pc. Διαφορετικά προφανώς και θα ήταν άχρηστο χωρίς μπαταρία οπότε προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να το έστελνα. Και θυμίζω ότι μιλάω για ένα προϊόν που πλασαρίστηκε ως premium και προφανώς και το support θα έπρεπε να είναι ανάλογο.

 

Αυτά που λες θέλουν να τα διαπιστώσουν οι ίδιοι.

Γιατί εσύ μπορεί να ξέρεις από κινητά, αλλά σκέψου πόσοι και πόσοι δεν έχουν ιδέα.

Από την άλλη η υποστήριξη που παρέχει μια εταιρία πρέπει να είναι του ιδίου επιπέδου για όλα της τα προιόντα.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Η LG προσπαθεί και κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο support. Όσες φορές τους χρειάστηκα για άλλα προϊόντα ήταν πάντα εξυπηρετικότατοι.

 

Δεν περιμένω κάτι λιγότερο και στο τμήμα των κινητών. Οι άνθρωποι έχουν πάρει στα σοβαρά την αγορά αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που λες θέλουν να τα διαπιστώσουν οι ίδιοι.

Γιατί εσύ μπορεί να ξέρεις από κινητά, αλλά σκέψου πόσοι και πόσοι δεν έχουν ιδέα.

Από την άλλη η υποστήριξη που παρέχει μια εταιρία πρέπει να είναι του ιδίου επιπέδου για όλα της τα προιόντα.

 

Εφόσον το καλώδιο σύνδεσης με το pc που φορτίζει το κινητό παρέχεται από τον ίδιο κατασκευαστή και μπορείς εύκολα να δεις αν το κινητό φορτίζει, δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο να μείνω 1-2 βδομάδες χωρίς το κινητό. Αν δεν φταίει ο φορτιστής και τελικά κακώς επέμενα, ας μην αναλάβουν τα μεταφορικά κόστη τη 2η φορά. Στο κάτω-κάτω εύκολα θα φαινόταν από το σύστημα όταν θα έπαιρνα για να ξαναζητήσω courrier της εταιρίας το ιστορικό της κάθε περίπτωσης. Επιπλέον το μαρκετινγκ επιτάσει διαφορετική προσέγγιση στους premium πελάτες μιας εταιρείας είτε μας αρέσει είτε όχι, και τα παραδείγματα είναι αρκετά.

 

εγώ έστειλα την προηγούμενη τρίτη το κινητό για service λόγο προβλήματός στην μπαταρία και ακόμα να με πάρουν τηλέφωνο. καλά πόσες μέρες έχουν σκοπό να το κρατήσουν? το πρόβλημα είναι ότι θα πάω στο χωριό μου αλλά νομίζω ότι μπορούν να μου το στείλουν εκεί.

 

Φίλος μου στον οποίο είχα δώσει το παλιό μου chocolate, όταν το είχε στείλει τον ειδοποίησαν μετά από 2-3 εβδομάδες.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το καλώδιο σύνδεσης με το pc που φορτίζει το κινητό παρέχεται από τον ίδιο κατασκευαστή και μπορείς εύκολα να δεις αν το κινητό φορτίζει, δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο να μείνω 1-2 βδομάδες χωρίς το κινητό. Αν δεν φταίει ο φορτιστής και τελικά κακώς επέμενα, ας μην αναλάβουν τα μεταφορικά κόστη τη 2η φορά. Στο κάτω-κάτω εύκολα θα φαινόταν από το σύστημα όταν θα έπαιρνα για να ξαναζητήσω courrier της εταιρίας το ιστορικό της κάθε περίπτωσης.

 

Δεν έχεις άδικο βέβαια, αλλά το σύστημα δεν μπορεί να είναι πάντα τόσο "εύκαμπτο" όσο θέλουμε.

Έχουν ένα γενικό μπούσουλα και εκεί πάνω πατάνε.

Επιπλέον το μαρκετινγκ επιτάσει διαφορετική προσέγγιση στους premium πελάτες μιας εταιρείας είτε μας αρέσει είτε όχι, και τα παραδείγματα είναι αρκετά.

 

Αυτό δεν μπορεί να ισχύει.

Όλοι οι πελάτες είναι πελάτες.

Και εγώ που προσκομίζω στο σέρβις ένα κινητό των 80 ευρώ, μπορεί να έχω αγοράσει όλη την γκάμα της LG, αλλά αυτό να μου χάλασε.

Ποιός είναι καλύτερος πελάτης τότε?

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν μπορεί να ισχύει.

Όλοι οι πελάτες είναι πελάτες.

Και εγώ που προσκομίζω στο σέρβις ένα κινητό των 80 ευρώ, μπορεί να έχω αγοράσει όλη την γκάμα της LG, αλλά αυτό να μου χάλασε.

Ποιός είναι καλύτερος πελάτης τότε?

 

Και όμως ήδη ισχύει. Εταιρίες έχουν οργανώσει ακόμα και ξεχωριστά κέντρα υποδοχής απευθυνόμενα σε πελάτες τους που έχουν αγοράσει κάποια ειδική κατηγορία προϊόντων τους. Ένα μέρος μάλιστα της τσιμπημένης τιμής των προϊόντων θεωρείται ότι αφορά την ιδιαίτερη φροντίδα που θα λάβει ο καταναλωτής στη συνέχεια. Μην το παίρνεις στραβά. Δεν έχει να κάνει ούτε με ρατσιστικό χωρισμό, ούτε φυσικά οι καταναλωτές των υπόλοιπων προϊόντων δεν τυγχάνουν φροντίδας από την εταιρεία.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

οταν ισχυει διαφορετικη εγγυηση για καποιο προιον αυτο φαινεται απο την αρχη και οχι οταν καποιος παει τη συσκευη του για επισκευη.

τι θελω να πω οτι αν ενα προβλημα ιδιας φυσεως σε δυο συσκευες που καλυπτεται απο την εγγυηση θα αντιμετωπιστει με τον ιδιο τροπο ειτε η συσκευη κανει 50 ευρω ειτε 500, που η διαφορα, η διαφορα ειναι στο αντιστοιχο κομματι στη φθηνη θα ειναι φθηνοτερο στην ακριβη... ακριβοτερο.

 

Τωρα σε μια εταιρια οντως υπαρχουν διαφορετικες κατηγοριες ποιοτητας προιοντων και ταυτοχρονα διαφορετικες εγγυησεις, ενα απλο παραδειγμα δεν ξερω αν ισχυει στην LG αλλα στην philips το εφαρμοζουν ανετα, αν πχ εχεις μια οθονη lcd χαμηλης ποιοτητας η αλλιως της φθηνης σειρας τυπου S αν σου καει 1 pixel δεν στην αλλαζουν παρα μονο αν καουν 3, απο την αλλη αν εχεις μια οθονη τυπου P, profesional, τοτε στην αλλαζουν κατευθειαν...

 

οποτε να ξερετε οτι οταν ισχυει, η εγγυηση ειναι αυτη που αγοραζεις στην αρχη και αν ειναι ιδια για δυο συσκευες διαφορετικης ποιοτητας, δεν επιρεαζει το service Που σου προσφερει η εταιρια...

 

αυτα αν γινομαι κατανοητος...

Link to comment
Share on other sites

αυτα αν γινομαι κατανοητος...

 

Κατανοητά αυτά που λες, αλλά εδώ δεν μιλάμε για το να αυξηθεί η χρονική διάρκεια της εγγύησης στο ακριβότερο προϊόν αλλά για την προσέγγιση και την αντιμετώπιση στον πελάτη. Και τονίζω ότι δεν μιλάμε για προϊόντα που η διαφορά τιμής προκύπτει από την πραγματική διαφορά στα χαρακτηριστικά άρα και στο κόστος των ανταλλακτικών που εσύ αναφέρεις, αλλά η διαφορά τιμής αφορά κυρίως "αέρα" όπως συνηθίζει να αποκαλείται.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

δεν αναφερομαι για χρονικη διαρκεια διαβασε λιγακι ξανα :lol: αναφερομαι για καλυτερης και χειροτερης ποιοτητας προιοντος, τελικα σε μπερδεψα λιγο :p
Link to comment
Share on other sites

δεν αναφερομαι για χρονικη διαρκεια διαβασε λιγακι ξανα :lol: αναφερομαι για καλυτερης και χειροτερης ποιοτητας προιοντος, τελικα σε μπερδεψα λιγο :p

 

Αναφέρθηκες στο κόστος των ανταλλακτικών και το αναφέρω με σαφήνεια στο post μου. Επιπλέον μιλάμε για φορτιστή και ο μόνος όρος αναφέρεται στη διάρκεια.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Παιδες σορι αλλα θα διαφωνησω.. εχω ενα u8210 το οποιο σταδιακα άρχισε να "χάνει" την αριστερή στήλη του πληκτρολογίου [ειδικα το "7" πατιεται με εξαιρετικη δυσκολια]. Τους το στειλα με το κουριερ όπως λετε κι εσεις περιγραφοντας το προβλημα και εσωκλειοντας την αποδειξη αγορας..

Μου το επιστρεψανε μετα απο 1 μερα με την επισήμανση οτι το κοστος επισκευής είναι ασύμφορο!!! τους πηρα τηλ και τους ειπα οτι [φυσικα] δε με νοιαζει αφου ειναι σε εγγύηση και μου λενε "ποια εγγυηση".. Οι ανθρωποι δεν ειχαν δει καν τι τους ειχα στειλει.. τους τη λεω και το αποτελεσμα ηταν να με παρουν μετα απο 10' και να μου πουν οτι...

... το κινητο ειχε παρει υγρασια και βγηκε εκτος εγγυησης!!!! την οποια εγγυηση πριν 10' μου ειπαν οτι δεν υπηρχε, ετσι??

μιλαμε για τελειως ερασιτεχνες παιδια.. με προφαση οτι εχει παρει υγρασια [στην αναφορα δεν το ελεγαν πουθενα αυτο!] μου εβγαλαν την συσκευη εκτος και δεν βαριεσαι..

ημουν παντα υπερ των "μικρων" εταιριων [οχι ειναι μικρη η LG..] αλλα μ αυτα που κανουν θα χασουν και τους λιγους που τους εμπιστευοντια..εκτοτε τους εχω θαψει φυσικα όπου μπορω..

Link to comment
Share on other sites

H εγγυηση ουτε η sony ericsson ουτε η nokia σε καλυπτοει προβλημα που προερχεται απο υγρασια,γιατι απλα το εχεις προκαλεσει εσυ ο ιδιος.Για τον λογο αυτο σου ειπανε αρχικα οτι το θεμα της υγρασιας ειναι εκτος εγγυησης.Οσον για την αναφορα το μονο που αναγραφεται ειναι επισκευη κινητου(που στον ορο αυτο περιεχονται πολλα).Τωρα εξηγειται και ο λογος για τον οποιο το πληκτρο 7 οπως ειπε δεν ανταποκρινοταν στο πατημα σωστα.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
παιδια εγω για ενα χαλασμενο κοθμπι τοθ κλειδωματοσ/ξεκλειδωματος στο κυ990 μου πειραν 30 ευρο με την προφαση οτι εχει παρει υγρασια μεσα..

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

iPad Pro M4

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μας δουλεύετε?Γίνονται τέτοια θαυμαστά πράγματα και μάλιστα εν μέσω οικονομικής κρίσης??

Υπάρχουν ήδη 2 κινητά στην οικογένεια LG που λιμπίζομαι ακούω και αυτά τα καταπληκτικά για το service, τι άλλο να ζητήσει ο καταναλωτάκος?? :worry:

http://img.photobucket.com/albums/v508/rey620/Banner.png
Link to comment
Share on other sites

σύντροφοι και συντρόφισσες lgίτες...που ακριβώς είναι το κατάστημα με το service της lg στη σαλόνικα?
pin: 2B1A0511
Link to comment
Share on other sites

Service:Παπαναστασιου 25 Omnitec

Τηλ.2310886986

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον αυριο θα σαςπω ποσο καλο ειναι το service thw Lg καθως παω κινητο 1 εβδομαδας με τις ζελατινες ακομα να μου το φταξουν για βλαβη που δεν ευθυνομαι εγω!
Link to comment
Share on other sites

to katastima service einai ton gali apo kato kai ligo pio aristera opws to koitame kai dipla stin autokinisi..dieuthinsi:konstantinou karamanli 3 kai tilefono:2310948800

iPhone 15 Pro Max + Samsung S23 Ultra

iPad Pro M4

Garmin Fenix 7X Sapphire Solar

Apple Airpods Pro 2

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας αυριο θα ερθει το κουριερ για να παρει το κινητο για service μεσα να βαλω τη γνησια αποδειξη η φωτοτυπια?:confused:
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω την γνήσια θέλουνε.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Service:Παπαναστασιου 25 Omnitec

Τηλ.2310886986

 

H Omnitec από όσο γνωρίζω έχει κλείσει*. Και σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν να την αποφύγει. Έχω πολύ άσχημες εμπειρίες από αυτήν (με SE κινητό). Η αντιπροσωπία της LG είναι πάνω στην Ν. Εγνατία, λίγο μετά το Ιπποκράτειο όπως έρχεται κανείς από Βούλγαρη προς Κέντρο στο δεξί του χέρι. Είναι λίγο μετά τον Γκάλη για όποιον ξέρει (Ν.Εγνατία με Παπαναστασίου)

 

*Εκτός και αν έχει γίνει το επίσημο service της LG στη Θεσ/νικη και δε το ξέρω, γιατί κάποιοι υπάλληλοι μου φάνηκαν κοινοί!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...