Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Νομίζω πως αυτές οι κάρτες θα έπρεπε να είχαν καταργηθεί. Καλύτερά voip. Υπάρχουν και πακέτα μέσω τον παρόχων οπότε και αυτό συμφέρει. Για Αμερική δες το pinger, αφιέρωσε και μερικά λεπτά βλέποντας διαφημίσεις και μιλάς δωρεάν με όλους τους αμερικάνικους αριθμούς, σου δίνουν και ατομικό αριθμό, τα sms είναι δωρεάν.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, επειδή έψαξα λίγο και δε βρήκα παρόμοιο θέμα, χθες ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή μου στη Vodafone (σταθερό dp), και ενώ έχω internet και μπορώ να κάνω εξερχόμενες, δε μπορώ να δεχτώ εισερχόμενες...(ο συνδρομητής πιθανόν έχει το τηλέφωνό του απενεργοποιημένο). Ξέρω ότι θέλει κάποιες ώρες για να ενημερωθούν οι άλλοι πάροχοι, αλλά έχει περάσει 24ωρο+...Είναι φυσιολογικό? Restart σε ρούτερ-ασυρματο έχω κάνει..τους έχω στείλει mail, έχω αφήσει το κινητό μου να με καλέσουν αλλά δεν έχω ενημέρωση...

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Thx για την απάντηση...Τους πήρα τηλέφωνο τελικά κ μου είπαν ότι ακόμα είναι σε "πιλοτική" φάση, κι ότι ίσως και μέχρι το βράδυ (χθες) να είχε ενεργοποιηθεί (που δεν)...Στο μεταξύ ένα σταθερό 213κατι που παίρνεις και σε ενημερώνει για την εξέλιξη, λέει ότι η μεταφορά έχει ολοκληρωθεί...Να δούμε, ελπίζω να μη χρειαστεί μία βδομάδα, κ κυρίως να μη χρειαστούν "γαλλικά"...
Link to comment
Share on other sites

Thx για την απάντηση...Τους πήρα τηλέφωνο τελικά κ μου είπαν ότι ακόμα είναι σε "πιλοτική" φάση, κι ότι ίσως και μέχρι το βράδυ (χθες) να είχε ενεργοποιηθεί (που δεν)...Στο μεταξύ ένα σταθερό 213κατι που παίρνεις και σε ενημερώνει για την εξέλιξη, λέει ότι η μεταφορά έχει ολοκληρωθεί...Να δούμε, ελπίζω να μη χρειαστεί μία βδομάδα, κ κυρίως να μη χρειαστούν "γαλλικά"...

 

Κάποιες φορές η φορητότητα δεν ολοκληρώνεται την ώρα που πρέπει. Αν και αύριο δεν έχει λυθεί το πρόβλημα πρέπει να μιλήσεις με το τεχνικό τμήμα.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

(ξανα)μίλησα κ σήμερα το απόγευμα...δε μου είπαν κάτι καινούριο, πέρα από το ότι είναι σχετικά φυσιολογική η καθυστέρηση, με δεδομένο οτι εμπλέκονται 2 πάροχοι κ μία δημόσια Αρχή (ΕΕΤΤ φαντάζομαι), συν το γεγονός ότι μεσολάβησε Σαββατοκύριακο...Τρέχα γυρευε...Δεν είναι κ κάτι τραγικό, για λίγες μέρες, απλά επειδή στο site τους μιλούν για "κάποιες ώρες" μου μπήκαν ψύλλοι κ ήθελα να δω κι από άλλους περίπου πόσες μέρες θεωρούνται "φυσιολογικές"...

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Έχω ένα μη λογικό πρόβλημα με τη γραμμή(wind) της πεθεράς μου - ή με δύο φορητές συσκευές panasonic - ή με κάποιο κουλό συνδιασμό των παραπάνω.

 

Ένω η σταθερή συσκευή - μία πανάρχαια μόνο με ακουστικό και πλήκτρα - δουλεύει, δύο φορητές συσκευές δεν βρίσκουν σήμα.

 

Στο σπίτι μου (wind) δουλεύουν και οι δύο.

 

Επίσης στο πατρικό μου (vodafone)

 

Στην πεθερά μου τίποτα, η μία βγάζει μύνημα κιόλας ''ελέγξτε τη γραμμή σας''.

 

Όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί έχουν γίνει ( με/χωρίς ρουτερ, με/χωρίς φίλτρο με/χωρίς σταθερή συσκευή κλπ)

 

Οι συσκευές είναι οι ΚΧ ΤG8051 και κάποια αντίστοιχη.

 

Από τη wind μου είπαν πως κάποια σειρά 7 έχει κάποια ασυμβατότητα ( !!! )

 

Του έχει τύχει κανενός;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

 

υγ η γραμμή είναι καινούργια αν πάιζει κάποιο ρόλο

Link to comment
Share on other sites

Το έχω ξαναακούσει με άλλο δίκτυο να συμβαίνει αυτό με συγκεκριμένη συσκευή, δνε ξέρω τι μπορεί να φταίει βέβαια
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Μου έκανε μια καλή προσφορά η vodafone για σταθερή τηλεφωνία. Έχω cyta πολλά χρόνια όμως. Η διαδικασία ποιά είναι για να πάρω καλύτερη έκπτωση από την cyta? Αν υπογράψω τα συμβόλαια τις vodafone μπορώ να κάνω πίσω?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Πριν 3 μηνες αλλαξα παροχο γνωριζοντας οτι το συμβολαιο μου με την προηγουμενη εταιρια εχει ληξει προ πολλου.Μετα απο μερικες μερες ομως μου ηρθε να πληρωσω για τελος διακοπης 120 ευρω.Επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν οτι τους ζητησα εγω ο ιδιος να μου κανουν ανανεωση και μαλιστα ενα χρονο πριν ληξει. Οταν τους ζητησα την συνομιλια μου ειπαν πως δεν υπαρχει γιατι κρατανε αρχεια μονο για ενα χρονο.Στην ερωτηση μου γιατι δεν με ενημερωσαν 1 μηνα πριν την ληξη η απαντηση ηταν πως δεν προβλεπεται κατι τετοιο Οταν επικαλεστηκα τον νομο 2251/1994 και τους ρωτησα γιατι εφοσον υποτιθεται οτι εκανα ανανεωση εστω και τηλεφωνικος δεν μου εστειλαν να υπογραψω κατι οπως οριζει ο νομος η απαντηση τους ηταν οτι αυτο το κανουν κατ εξαιρεση. Παντως οσο και αν επεμενα για καποιο αποδεικτικο της ανανεωσης δεν μου εβρησκαν κατι αλλα παρολα αυτα τα 120 ευρω για το τελος ισχυουν ακομα!! Υπαρχει καποιος με παρομοια "εμπειρια" ?

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Τύπου:*

Η*WIND*Ελλάς ανακοινώνει τη συνεργασία της με την*Zappware*για την προσφορά υψηλής ποιότητας υπηρεσιών τηλεόρασης στους πελάτες της. Χάρη στην τεχνολογική λύση της Zappware η WIND Ελλάς θα λανσάρει μια νέα υπηρεσία multiscreen βίντεο μέχρι το τέλος του έτους, δημιουργώντας μια ξεχωριστή τηλεοπτική εμπειρία για τους τελικούς χρήστες.

 

"Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική τηλεοπτική εμπειρία τόσο από άποψη τεχνολογίας όσο και περιεχομένου. Για το σκοπό αυτό συνεργαζόμαστε με κορυφαίους παρόχους, όπως η Zappware. Η κορυφαίας τεχνολογίας λύση που έχουμε επιλέξει και η οποία βασίζεται στο cloud είναι απλή στη χρήση, διασκεδαστική και εξατομικευμένη. Είναι μιας υψηλής τεχνολογίας λύση που μαζί με το περιεχόμενο που θα εξασφαλίσει η WIND, θα προσφέρει έναν νέο τρόπο διασκέδασης για τους πελάτες μας, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται, ή το είδος της συσκευής που χρησιμοποιούν ", δήλωσε ο Χέρμαν Riedl, Chief Strategy & Digital Transformation Officer της WIND Ελλάς.

 

«Είμαστε υπερήφανοι και ενθουσιασμένοι που αναπτύξαμε για την WIND Ελλάς μια λύση για την τηλεόραση βασισμένη στο cloud. Η WIND και η πλειονότητα των τηλεπικοινωνιακών φορέων με τους οποίους επικοινωνούμε, μας μεταφέρουν την ανάγκη για μια πλατφόρμα που πραγματικά να προκαλεί τους πελάτες τους να συμμετάσχουν, να δημιουργεί πιστότητα και να παρακινεί τους χρήστες να απολαμβάνουν όλο το διαθέσιμο περιεχόμενο. Αυτή είναι και η πρόκληση: υπάρχει μεγάλος όγκος πολύτιμου περιεχομένου για κατανάλωση, αλλά με ποιον τρόπο μπορούν οι θεατές να βρουν εύκολα τις αγαπημένες τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες και σειρές; Το Nexx 4.0 είναι η απάντηση της Zappware σε αυτή την πρόκληση», δήλωσε ο Patrick Vos, Διευθύνων Σύμβουλος της Zappware.

 

Η Zappware αναπτύσσει το βασισμένο στο cloud λογισμικό της, ενσωματώνοντας δυνατότητες εξατομίκευσης για Android-TV, για smartphones, tablets και web-browsers. Τα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν ζωντανές και catch-up τηλεοπτικές μεταδόσεις, εγγραφές και ένα πλούσιο κατάλογο βίντεο On-Demand (VOD). Επιπλέον η Android-TV πλατφόρμα προσφέρει μεγάλη ευελιξία ενσωμάτωσης περιεχομένου από τρίτα μέρη καθώς και εφαρμογών για τους τελικούς χρήστες σε μια απρόσκοπτη εμπειρία.

 

Σχετικά με την Zappware

Η Zappware ιδρύθηκε το 2001 και συνδυάζει δημιουργικότητα και τεχνολογία σε δυναμικές ψηφιακές λύσεις τηλεόρασης για Παρόχους Ψυχαγωγίας. Το πετυχημένο και βραβευμένο λογισμικό της εξυπηρετεί εκατομμύρια συσκευές ανά τον κόσμο ώστε να προσφέρει μια εξατομικευμένη τηλεοπτική εμπειρία σε τηλεόραση, smartphones, tablets και PC.*

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Πριν 3 μηνες αλλαξα παροχο γνωριζοντας οτι το συμβολαιο μου με την προηγουμενη εταιρια εχει ληξει προ πολλου.Μετα απο μερικες μερες ομως μου ηρθε να πληρωσω για τελος διακοπης 120 ευρω.Επικοινωνησα με την εταιρια και μου ειπαν οτι τους ζητησα εγω ο ιδιος να μου κανουν ανανεωση και μαλιστα ενα χρονο πριν ληξει. Οταν τους ζητησα την συνομιλια μου ειπαν πως δεν υπαρχει γιατι κρατανε αρχεια μονο για ενα χρονο.Στην ερωτηση μου γιατι δεν με ενημερωσαν 1 μηνα πριν την ληξη η απαντηση ηταν πως δεν προβλεπεται κατι τετοιο Οταν επικαλεστηκα τον νομο 2251/1994 και τους ρωτησα γιατι εφοσον υποτιθεται οτι εκανα ανανεωση εστω και τηλεφωνικος δεν μου εστειλαν να υπογραψω κατι οπως οριζει ο νομος η απαντηση τους ηταν οτι αυτο το κανουν κατ εξαιρεση. Παντως οσο και αν επεμενα για καποιο αποδεικτικο της ανανεωσης δεν μου εβρησκαν κατι αλλα παρολα αυτα τα 120 ευρω για το τελος ισχυουν ακομα!! Υπαρχει καποιος με παρομοια "εμπειρια" ?

 

Αν είναι όπως ακριβώς τα λες:

 

Επιλογές:

 

1) Γράψτους εκεί που δεν παίρνει (μην ασχοληθείς) και μόνο αν τσινίσουν κάνε το επόμενο.

2) Ψάξε τη Νομοθεσία (δλδ πού ? ? {που δεν υπάρχει} προβλέπει ότι ανανέωση μπορεί να γίνει 1 έτος πριν τη λήξη προηγούμενου 2ετούς συμβολαίου) και σε συνδυασμό με καταγγελία στην ΕΕΤΤ, πάρτους και τα "σώβρακα" στα δικαστήρια.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Ναι, να πάει να πληρώσει παραπάνω από όσα οφείλει για να κάνει δικαστήριο, για να τους πάρει τι; Αποζημίωση για ηθική βλάβη;

 

Υποθέτω πως είχε συμβόλαιο που είχε λήξει προ πολλού (είχε γίνει αορίστου χρόνου), και βρέθηκε να χρωστάει penalty διακοπής από ανανέωση που δεν έκανε. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Από τη στιγμή που δεν έχουν όπως απάντησαν ηχογράφηση (και φυσικά ούτε κάποια υπογραφή).

 

Υποθέτω επίσης πως δεν είχες πραγματοποιήσει κάποια μεταβολή που πάει πακέτο με ανανέωση. Π.χ. Nova triple play που μέχρι κάμποσο καιρό πριν που τα HD κανάλια τα έδινε δωρεάν αντί για 5€/μήνα, ή τον extra δεκτή για το εξοχικό, που αν έκανες κάτι από τα 2 σου ανανεώνει το συμβόλαιο.

 

Εγώ πάντως δεν θα το άφηνα έτσι.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα χρειάζομαι βοηθεια

την δευτερα 6/2 πηγα σε κατάστημα cyta και εκανα αιτηση φορητοτητας . υπεγραψα την αιτηση ,μολις πηγα να την παραλαβω ο υπαλλληλος ειδε ότι εκανε λαθος και θα την ξαναεκανε και να περασω να την παρω .την τεταρτη το πρωι πηγαινω και παιρνω την αιτηση,το συμβολαιο και τους ορους χρησης .δεν υπογραφω τιποτα και φευγω το απόγευμα καλει ο οτε και κανει αντιπροσφορά και την δεχομαι .η cyta στελνει μηνυμα και αναφερει ότι το αιτημα για την μεταφορα του τηλ .αριθμου ...... υποβληθηκε στις 8/2 με αριθμο αναφορας 123445677.την πεμπτη το πρωι στελνω στην CYTA αιτηση ακυρωσης στο fax 21055555900 και στον οτε το ιδιο.μετα από τηλ επικοινωνια ο οτε δεχτηκε το fax στην cyta δεν το δεχτηκαν γιατι ηταν σε λαθος αριθμο, μου αναφερει δεν μπορω να κανω τιποτα γιατι εχουν περασει 3 ημερες που εκανα την αιτηση φορητοτητας χρονικο διαστημα που προβλεπει ο νομος για ακυρωση της αιτησης και μου προσφερουν ένα ταμπλετ και δωρο τα τελη ενεργοποιησης .βεβαια πηρα το βεβαιωτικο από το βιβλιοπωλειο αλλα στα δυο νουμερα που εστειλα το fax είναι κενα (συνηθης τακτικη λεει των εταιριων ).το βραδυ στελνω και ένα εμειλ στην cyta σε μια φορμα επικοινωνιας που βρηκα στην σελιδα τους.

το πρωι παιρνω ένα μυνημα από την cyta η υπηρεσια σας θα ενεργοποιηθεί στις 14/2.

την παρασκευη 10/2 ξαναστελνω το ιδιο φαχ στην cyta στο νουμερο 2155555907,2108779600.(τα βεβαιωτικα από τα φαχ τα εχω ).

ο οτε μου στελνει με εμειλ εγγραφα για να ξαναγυρισει η γραμμη πισω .......η cyta μολις ζηταω να με συνδεσουν με το τμημα ακυρωσεων με βαζει σε πολυωρη αναμονη και δεν μπορω να μιλησω μαζι τους .

το σαββατο 11/2 στελνω τα εγγραφα υπογεγραμμένα στον οτε και περιμενω .

την δευτερα 14/2 η γραμμη παει στην cyta.την τεταρτη με ειδοποιουν να παραλαβω στον εξοπλισμο τις cyta.

δεν το δεχομαι .

ο οτε με παιρνει τηλ και αναφερει ότι ότι το φαχ που στειλα στην cyta είναι εμπροθεσμο και οιοιος λογαριασμος ερθει να μην τον πληρωσω.

παιρνω τηλ στην cyta και η κυρια που μιλαω μαζι της μου αναφερει ότι θα πληρωσω και τα τελη ενεργοποιησης και το ποσο αποδέσμευσης .την ρωταω για το τι ισχυει για το διακαιωμα ακυρωσης της αιτησης και της αναφερω ότι η εεττ αναφερει ότι στην σταθερη τηλεφωνια εχω το δικαιωμα εως 3 ημερες πριν την ημερομηνια αποδεσμοποιησης του βροχου η κατασκευης νεου .

δεν ξερω τι να κανω,ειμαι 2 εβδομαδα χωρις σταθερο και ιντερνετ και εχω μπερδευτει με νομους και με ορους συμβολαιων .

μηπως πρεπει να απευθυνθώ σε δικηγορο ?

οποια συμβουλη δεκτη.......

Link to comment
Share on other sites

Οχι,δεν υπηρξε καποια μεταβολη στο προγραμμα ουτε καποια παροχη νεου ρουτερ κτλ κτλ!

 

----- προσθήκη μηνύματος 14 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το μονο "αποδεικτικο" συμφωνα με την εταιρια ειναι... οτι μου εστελαν ενα sms που ελεγε οτι ανανεωθηκε η συμβαση και το οποιο δεν θυμαμαι(για να μην πω οτι ειμαι σιγουρος) δεν το πηρα ποτε. Στην ερωτηση μου αν στειλω εγω στην vodafone ενα sms που να λεει οτι μου χρωστανε αυτοι 120 ευρω αν στεκει νομικα η απαντηση τους ηταν... οχι βεβαια!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Λόγω μετακόμισης σε νέο σπίτι που δεν έχει ακόμα τηλεφωνική γραμμή, θα ήθελα μερικές διευκρινήσεις αν μπορεί να υλοποιηθεί το σενάριο:

1 τηλ.γραμμή - 2 σπίτια - 2 τηλεφωνικοί αριθμοί (οπότε ISDN υποθέτω) – Internet μοιραζόμενο με 2 κεντρικά switches.

Είναι 2 σπίτια χωρίς τηλ.γραμμή ακόμα. Tο διπλανό σπίτι θα μένει η αδερφή.

Υπάρχει δυνατότητα με 1 τηλ. γραμμή να έχουμε 2 ξεχωριστούς αριθμούς (MSN ο 2ος) ώστε κάθε σπίτι να έχει τον αριθμό του;

Κάθε κλήση δηλ να χτυπάει σε ξεχωριστές συσκευές οι οποίες επίσης θα μπορούν να κάνουν εξερχόμενες.

Απαιτείται τηλεφωνικό κέντρο; Διάβασα ότι σε εξερχόμενες κλήσεις θα φαίνεται μόνο ο κεφαλικός αριθμός, οπότε ίσως προτιμηθεί η απόκρυψη για να μη μπερδεύει.

 

Internet θα μοιράζεται ευκολότερα: από το netmod το στέλνουμε στο κεντρικό switch του 1ου σπιτιού και με Uplink στο κεντρικό switch του 2ου σπιτιού.

Σε περίπτωση Triple play, η TV υποθέτω θα μπορεί να παίζει μόνο στο σπίτι που θα έχει τον αποκωδικοποιητή+κεραία, σωστά;

V_

Link to comment
Share on other sites

Γινεται , δεν ξερω αν ο ΟΤΕ μπορει να δωσει ISDΝ τωρά που ολα ειναι voip γίνεται ομως σίγουρα με cyta δινει 2 αριθμούς με voip ,forthnet & hol που δίνουν τον 2ο αριθμό με voip

 

Παίρνεις 2 ξεχωριστούς αριθμούς fxs1&fxs2 θα πρέπει να υπάρχει καλωδίωση ομως (1 utp απο το ενα σπίτι στο αλλο αρκεί ) απο τα 8 καλώδια τα 4 τα χρησημοποιείς για LAN και τα 2 για το τηλέφωνο το πρόβλημα ειναι οτι αν εχεις πχ απερ σταθερά κ 5 ώρες κινητά εχω την εντύπωση οτι είναι κοινή κατανάλωση αρα θα πρεπει να το δείς με την αδερφή σου πως θα γίνεται αυτο..

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα στην αποθήκη αρχαία (σταθερή) τηλεφωνική συσκευή μάρκας Protone μοντέλο CP380 αλλά δεν βρίσκω το manual. Πρέπει να τις έδινε παλιά ο ΟΤΕ.

Μήπως τυχόν υπάρχει κανείς με την ίδια συσκευή; Ψάχνω να δω κυρίως πως θα μπω στο μενού.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Στην περιοχή έχουν γραμμή OTE & Cyta.

Μίλησα με εκπρ. ΟΤΕ, για υποστήριξη 2 καναλιών φωνής η γραμμή πρέπει να είναι ISDN και ο 2ος αριθμός MSN (σύνολο ~6,4€/μ).

Θα ρωτήσω και Cyta να δω το συνολικό κόστος σε αυτούς, αφού η Cyta δουλεύει με VoiP.

Υπάρχει δυνατότητα να περαστούν καλώδια 1-2 utp μεταξύ των 2 σπιτιών.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μια δοκιμή με τις ρυθμίσεις του 370

Ίσως κάποιες να είναι ίδιες. http://www2.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/900000-924999/921603-an-01-en-Komfort_Office_Phone_CP_370.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωση προς τους ενδιαφερομενους.

Κατοπιν δωρεαν τηλεφωνικης επικοινωνιας με τον παροχο μου (11888 - cosmote call back υπηρεσια) προχωρησε η διαδικασια αφαιρεσης στοιχειων απο τους καταλογους χωρις καμια αποστολη φαξ/φωτοτυπιας ταυτοτητας.Η διαδικασια αφαιρεσης με πληροφορησαν οτι θα διαρκεσει περιπου 10μερες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γεια σας.

Ηθελα αν ρωτησω για ενα προβλημα που εχω.Η συνδεση μου ειναι της vodafone στα 24 mbps.Ειμαι σε ενα διωροφο σπιτι 120 τ.μ.Στον κατω ορορφο οπου εινια το ρουτερ,το σημα ειναι ικανοποιητικο.Ομως σε ενα δωματιακι μικρο δεν πιανει αρκετα το wifi.

Το προβλημα ειναι στον πανω οροφο,οπου υπαρχουν 3 δωματια και το σημα ειναι πολυ ασθενες.Αν θελω να δω youtube για παραδειγμα,κολλαει συνεχως...

Πηρα την τεχνικη υποστηριξη και μου ειπαν να αλλαξω καναλι στο ρουτερ.Το εκανα στην τυχη(γιατιτο app wifi analyzer που μου προτειναν να κατεβασω και να βρω ελευθερο καναλι δεν με βοηθησε)αλλα το προβλημα παραμενει.

Μπορει καποιος να μου προτεινει απο προσωπικη εμπειρια του κατι,αναμεσα σε:

καινουργιο after market router,wifi extender ή repeater(ποια ειναι η διαφορα δεν ξερω)?Το ρουτερ της εταιριας ειναι technicolor.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως γνωριζουμε καποια συσκευη που να εχει υποδοχη 3.5 για ακουστικα και μικροφωνο hands free ουσιαστικα. Ευχαριστω.
SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το δοκιμασα αλλα ποτε δεν μου δουλεψε σωστά συν το οτι πρεπει να εχεις ανοιχτη την υπηρεσια στο router σου.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όσοι είναι συνδρομητές ADSL/VDSL Cosmote έχουν αυτόματα πρόσβαση στο Fon. Η κάλυψη δεν είναι πανελλαδική αλλά παγκόσμια. Αυτή τη στιγμή από Γερμανία έχω Fon για να γράψω αυτό το post.

Σε iphone το κανεις χρηση, διοτι σε iphone 6 plus που το δουλευα περσι δεν τα πηγαινε καλά.

Pixel 6a

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...