Jump to content

Κάλυψη δικτύου & αναφορές προβλημάτων [2.5G/3G]


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θελω να φανω αξεστος, αλλα εδωπερα η χωρα καιγεται.Ανθρωποι σκοτωνονται απο τη φωτια. Τα δικτυα εχουν υποστει καταστροφες πολλες, δεν ξερω εαν εχει σχεση η οχι,πχ τεχνικοι να εχουν επικεντρωθει σε αυτα τα σημεια κ μερικα αλλα μικροπροβληματα σε αλλα σημεια να εχουν προσωρινα "ξεχαστει", απλα λεω, σε τετοιες περιπτωσεις, δεν νομιζω οτι θα παθει κανεις τιποτα σοβαρο εαν δεν εχει GPRS στο κινητο του...

Εδω μου λενε φιλοι μου να βγουμε εξω κι εγω δεν εχω ορεξη και λεω οχι, γιατι δεν αντεχω την ιδεα να καθομαι να διασκεδαζω εγω ενω αλλοι σε αλλα σημεια ειναι χωρις νερο και ρευμα μερες τωρα και τρεχουν απο τις φλογες.

Εαν θες, ζητα να κανουν καταχωρηση στην γραμμη σου για ελεγχο, θα αργησει μερικες μερες, αλλα μην ζητας συνεχεια ρυθμισεις. Το δοκιμασες, και δεν δουλευει. Κατι αλλο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να φανω αξεστος, αλλα εδωπερα η χωρα καιγεται.Ανθρωποι σκοτωνονται απο τη φωτια. Τα δικτυα εχουν υποστει καταστροφες πολλες, δεν ξερω εαν εχει σχεση η οχι,πχ τεχνικοι να εχουν επικεντρωθει σε αυτα τα σημεια κ μερικα αλλα μικροπροβληματα σε αλλα σημεια να εχουν προσωρινα "ξεχαστει", απλα λεω, σε τετοιες περιπτωσεις, δεν νομιζω οτι θα παθει κανεις τιποτα σοβαρο εαν δεν εχει GPRS στο κινητο του...

Εδω μου λενε φιλοι μου να βγουμε εξω κι εγω δεν εχω ορεξη και λεω οχι, γιατι δεν αντεχω την ιδεα να καθομαι να διασκεδαζω εγω ενω αλλοι σε αλλα σημεια ειναι χωρις νερο και ρευμα μερες τωρα και τρεχουν απο τις φλογες.

Εαν θες, ζητα να κανουν καταχωρηση στην γραμμη σου για ελεγχο, θα αργησει μερικες μερες, αλλα μην ζητας συνεχεια ρυθμισεις. Το δοκιμασες, και δεν δουλευει. Κατι αλλο ειναι.

 

Άδικο δεν έχεις H2SO4 αλλά στην Ελλάδα είναι σύνηθες φαινόμενο να βρίσκουμε για τα πάντα δικαιολογίες. Χθες από το μεσημέρι μέχρι και αργά το βράδυ, το δίκτυο ADSL του ΟΤΕ είχε καταρρεύσει σχεδόν σε όλη τη χώρα... Δηλαδή καιγόταν η Πελοπόννησος και η Εύβοια, και όλη η χώρα, από το κέντρο της Αθήνας μέχρι την Θεσσαλονίκη και όλη τη Β.Ελλάδα, δεν είχε internet... Και εγώ χθες δεν μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου επειδή ο ΟΤΕ αποφάσισε να συμπαρασταθεί στους πληγέντες με το να ρίξει όλο ADSL δίκτυο του στην Ελλάδα. Πιστεύεις πως αν ήμαστε σε άλλη χώρα θα συνέβαιναν αυτά?

 

Εν προκειμένω τόσο το ίδιο το πρόβλημα όσο και η αποκατάσταση του δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις φωτιές. Δηλαδή επειδή είναι down μερικοί σταθμοί στη Πελοπόννησο (και σίγουρα έχει επηρεαστεί και το core της περιοχής) δεν έχουν GPRS συνδρομητές στη Βόρειο Ελλάδα? Ή μήπως οι τεχνικοί και τα συνεργεία που θα επιχειρήσουν να αποκαταστήσουν τις βλάβες στις πληγείσες περιοχές έχουν σχέση με την επιδιόρθωση του εν λόγω προβλήματος?

 

Σίγουρα το πρόβλημα με το GPRS δεν είναι τόσο σημαντικό μπροστά σε αυτά που γίνονται, εννοείται αυτό. Αλλά να μην έχει έστω το cc μια επίσημη ενημέρωση?:O

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, εγω ενα παραδειγμα εφερα, μπορει και τελειως ακυρο, απλα επειδη σε τετοια θεματα ειμαι ιδιαιτερα ευεσθητοποιημενος, με ενοχλει οταν γινονται καταστροφες και ο κοσμος καθεται κ ασχολειται με ασημαντα πραγματα.

Και εμενα με ενοχλησε οτι βγηκε εκτος η ADSL μου χτες, δεν ειπα κουβεντα ομως.

Δεν πειραζει, ειναι και εκτος τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και ανανέωση υπολοίπου, αλλά τζίφος. Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί έχουν το πρόβλημα συγκεκριμένες γραμμές και αυτές οι γραμμές, με ποια κριτήρια έχουν πρόβλημα (δηλαδή σε τι ακριβώς) ? :worry: Πάντως για να είναι σε περιοχές τελείως άσχετες μεταξύ τους (πχ εγώ λάρισα, άλλος πάνω στα ορεινά κλπ) σημαίνει 100% ότι είναι θέμα συγκεκριμένων συνδρομητών. Τώρα όλους εμάς, πότε θα μας ενημερώσουν ή θα μας διορθώσουν το πρόβλημα............ αυτό που λες H2SO4 να δώσουμε για έλεγχο την γραμμή μας και θα πάρει μερικές μέρες, πως να το ζητήσουμε και απο ποιο αριθμό? Αφού απο μόνοι τους μου είπαν ότι θα κάναν έλεγχο και τις 2 φορές, και τις 2 φορές κράτησε περίπου 2 λεπτά και μου είπαν τη μια ότι δεν έχει πρόβλημα και την άλλη οτι είχε και λύθηκε (αυτό και αν είναι για :lol:). Τέλος πάντων, αυτό που είπες H2SO4 σου μιλάω ειλικρινά, το σκεφτόμουν το απόγευμα... Εγώ τρώγομαι να μπω με όπερα στο μάι φον πχ ενώ σε άλλες περιοχές είναι περικυκλωμένοι απο τις φωτιές κλαίνε και ζητάνε βοήθεια... Απλά ΕΛΠΙΖΩ ότι δεν γινόμαστε αχάριστοι, εφόσον είναι 2 διαφορετικά πράγματα και στο βάθος του μυαλού μας η προτεραιότητα είναι στην ελλάδα και όχι στο GPRS :cool:

 

Αλλά το θέλω και το GPRS :blink::heat:

:)
Link to comment
Share on other sites

Έκανα και ανανέωση υπολοίπου, αλλά τζίφος. Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι γιατί έχουν το πρόβλημα συγκεκριμένες γραμμές και αυτές οι γραμμές, με ποια κριτήρια έχουν πρόβλημα (δηλαδή σε τι ακριβώς) ? :worry: Πάντως για να είναι σε περιοχές τελείως άσχετες μεταξύ τους (πχ εγώ λάρισα, άλλος πάνω στα ορεινά κλπ) σημαίνει 100% ότι είναι θέμα συγκεκριμένων συνδρομητών. Τώρα όλους εμάς, πότε θα μας ενημερώσουν ή θα μας διορθώσουν το πρόβλημα............ αυτό που λες H2SO4 να δώσουμε για έλεγχο την γραμμή μας και θα πάρει μερικές μέρες, πως να το ζητήσουμε και απο ποιο αριθμό? Αφού απο μόνοι τους μου είπαν ότι θα κάναν έλεγχο και τις 2 φορές, και τις 2 φορές κράτησε περίπου 2 λεπτά και μου είπαν τη μια ότι δεν έχει πρόβλημα και την άλλη οτι είχε και λύθηκε (αυτό και αν είναι για :lol:). Τέλος πάντων, αυτό που είπες H2SO4 σου μιλάω ειλικρινά, το σκεφτόμουν το απόγευμα... Εγώ τρώγομαι να μπω με όπερα στο μάι φον πχ ενώ σε άλλες περιοχές είναι περικυκλωμένοι απο τις φωτιές κλαίνε και ζητάνε βοήθεια... Απλά ΕΛΠΙΖΩ ότι δεν γινόμαστε αχάριστοι, εφόσον είναι 2 διαφορετικά πράγματα και στο βάθος του μυαλού μας η προτεραιότητα είναι στην ελλάδα και όχι στο GPRS :cool:

 

Αλλά το θέλω και το GPRS :blink::heat:

 

Καλά κάνεις και το θέλεις το GPRS όταν το έχεις πληρώσει, δεν πρόκειται η Wind να σώσει τους πληγέντες αν εσύ μείνεις χωρίς GPRS. Kαι πρέπει επιτέλους σε αυτή τη χώρα ορισμένοι (και προς θεού δεν αναφέρομαι μόνο στη Wind, είπα και για τον ΟΤΕ πιο πάνω) να καταλάβουν πως δεν γίνεται με το που συμβεί κάτι κάπου στην Ελλάδα να παραλύει το σύμπαν... Και εννοείται πως το GPRS δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα αλλά στο λέω για να μην αισθάνεσαι τύψεις.:p

 

Από εκεί και πέρα, γίνεται ένα τεχνικό πρόβλημα να επηρεάζει συγκεκριμένη ομάδα συνδρομητών σε διάφορες περιπτώσεις όπως π.χ όταν περιορίζεται σε μία συγκεκριμένη HLR του δικτύου (όποτε και οι αριθμοί της έχουν το πρόβλημα). Αν και δεν ξέρω κατα πόσον αυτό ισχύει και στο GPRS...:(

Link to comment
Share on other sites

Datum Processor,για να επιβεβαιωθείς ότι φταίνε οι ρυθμίσεις στο κινητό σου(είμαι κατά 80% σίγουρος,το 20% το δίνω για αποτυχία λόγω προβλημάτων δικτύου&υπερφόρτωσης) θα το συνδέσεις με τον υπολογιστή με χρήση καλωδίου και θα κάνεις μία νέα σύνδεση με Όνομα : "WIND PLUS", username & password : wap, και αριθμό κλήσης *99# επιλέγοντας ως modem το κινητό σου.

Αν συνδεθεί φταίνε οι ρυθμίσεις,αν όχι το δίκτυο.

Προσοχή,χρειάζεται ρύθμιση proxy για να μπεις σε σελίδες,εμάς μας ενδιαφέρει όμως η σύνδεση με το δίκτυο;)

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

mixtri χωρίς να έχω επιχειρήσει αυτό που λες, είμαι σίγουρος ότι φταίει το δίκτυο. Όπως είπα αρκετές φορές, στο Κ750i που είχα μέχρι πριν 3-4 μέρες, που δεν του άλλαξα ρυθμίσεις παρά στις αρχές Ιουνίου που άλλαξε απο ΤΙΜ σε WIND για να είναι και οι ρυθμίσεις "wind" το plus και τα MMS ΟΛΟ αυτό το διάστημα δούλευαν κανονικότατα... και ξαφνικά χωρίς να αλλάξω ρυθμίσεις ή να κάνω οτιδήποτε, πάψαν να λειτουργούν και τα 2 και συγκεκριμένα με διαφορά λιγότερο απο 12 ώρες (το πρωί έπαιζα με όπερα σε διάφορα σάιτ και το απόγευμα είδα οτι δεν έμπαινε πουθενά ούτε ο όπερα, ούτε το πλάς και μετά ούτε τα εμ-εμ-ες :p). Την συσκευή παρότι την έχω καινούργια, την ξέσκισα στις διαγραφές....δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπειράξω κάτι στις ρυθμίσεις, έχω τις τελευταίες που μου στάλθηκαν απο κέντρο εξυπηρέτησης, της κοίταξα χειροκίνητα μια-μια απο το σάιτ, είναι 100% σωστές σε ΟΛΑ. Η Wind να κοιτάξει να μας το φτιάξει και να μη μας δουλεύει στην εξυπηρέτηση ότι μια ΔΕΝ έχει πρόβλημα ή γραμμή και στο επόμενο τηλεφώνημα οτι είχε και μου το φτιάξαν...άντε γιατί :X
:)
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην ψάχνεστε καθόλου. Ξαναπήρα την εξυπηρέτηση και σε πολύ έντονο (δικαιολογημένα) ύφος, είπα οτι πήρα 100 φορές, με έχουν @@@@χρεώσει και λύση δεν βρίσκω και αφού κοίταξε την γραμμή και την βρήκε εντάξει, μου είπε να περιμένω (4 λεπτά) στη γραμμή να μιλήσει με κάποιον πιο υπεύθυνο και μου είπε οτι είναι θέμα sim. Γι'αυτό και γίνεται σε συγκεκριμένους συνδρομητές... Το θέμα είναι οτι η κάρτα μου είναι 8 μηνών και η αλλαγή ΔΕΝ θα γίνει δωρεάν... Αν κάποιος απο εσάς δουλεύει στη Λάρισα και έχει την καλή θέληση να μου αλλάξει την κάρτα χωρίς να χρεωθώ 20 ευρώ....μια χαρούλα. Το να πάρω καινούργιο αριθμό με 5 ευρώ και να μεταφέρω το ποσό μέσω sharing είναι μια λύση, αλλά ειλικρινά, η εταιρία με κούρασε...και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. :cool:
:)
Link to comment
Share on other sites

Αγ. Παρασκευή αττικής 2g μέσα στα σπίτια 1 γραμμή αδύνατο να επικοινωνήσεις. Στους εξωτερικούς χώρους μόνο αν σταθεροποιηθείς κάπου. Δεν είμαι κάτοικος της περιοχής απλός επισκέπτης πηγαίνω 2-3 φορές το μήνα και πάντοτε χάνω κλήσεις. 3g εντός των σπιτιών καθόλου.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην ψάχνεστε καθόλου. Ξαναπήρα την εξυπηρέτηση και σε πολύ έντονο (δικαιολογημένα) ύφος, είπα οτι πήρα 100 φορές, με έχουν @@@@χρεώσει και λύση δεν βρίσκω και αφού κοίταξε την γραμμή και την βρήκε εντάξει, μου είπε να περιμένω (4 λεπτά) στη γραμμή να μιλήσει με κάποιον πιο υπεύθυνο και μου είπε οτι είναι θέμα sim. Γι'αυτό και γίνεται σε συγκεκριμένους συνδρομητές... Το θέμα είναι οτι η κάρτα μου είναι 8 μηνών και η αλλαγή ΔΕΝ θα γίνει δωρεάν... Αν κάποιος απο εσάς δουλεύει στη Λάρισα και έχει την καλή θέληση να μου αλλάξει την κάρτα χωρίς να χρεωθώ 20 ευρώ....μια χαρούλα. Το να πάρω καινούργιο αριθμό με 5 ευρώ και να μεταφέρω το ποσό μέσω sharing είναι μια λύση, αλλά ειλικρινά, η εταιρία με κούρασε...και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. :cool:

 

Δηλαδή εντελώς ξαφνικά το δίκτυο της Wind τσακώθηκε με κάποιες κάρτες sim?:lol: Σαν να μη μας τα λένε καλά οι υπεύθυνοι της εταιρείας...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εντελώς ξαφνικά το δίκτυο της Wind τσακώθηκε με κάποιες κάρτες sim?:lol: Σαν να μη μας τα λένε καλά οι υπεύθυνοι της εταιρείας...

 

Πούντοι? :worry: Είδες εσύ αξιοπιστία σε αυτή την εταιρία..?? Οι εταιρίες που δουλεύουν στα 900MHz είναι και οι 2......άντε να μην πω. Τουλάχιστον η άλλη μπορεί να είναι σαν κρατική, μιας και είναι θυγατρική του ομίλου, αλλά είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ. Αυτό που θα σου δώσει, αυτό είναι και θα διαρκέσει/δουλεύει για πάντα. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να το αμφισβιτήσει αυτό. Μπορεί να μην έχεις δωρεάν wap, όμως έχεις ΠΟΛΥ καλές χρεώσεις με κάρτες ανανέωσης συγκεκριμένες και έχει υπηρεσίες που είναι αντίστοιχες των non-stop της wind και μάλιστα ανταγωνίσημες... Με το όνομα μας έχει πρήξει τόσο καιρό, άνθρωποι χρεώθηκαν αλλάξαν κάρτες και ακόμα γράφει TIM GR, τα καρτοκινητά δεν αλλάζει τις κάρτες ΩΣ ΩΦΕΙΛΕ λες και είμαστε οι πεταμένοι της υπόθεσεις ενώ τα αρπάζουν κανονικότατα ΚΑΙ απο εμάς, οι υπηρεσίες παρουσιάζουν προβλήματα που δεν λύνονται άμεσα και κυρίως ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ........βγάλαν 8 πακέτα καρτοκινητής που το 1 λεπτό το λεπτό είναι προβληματικό, υπάρχει ασυμβατότητα σε συγκεκριμένο πακέτο απο τα 8 που σου αφαιρεί πρώτα τον προπληρομένο χρόνο και μετά γίνεται 1 λεπτό το λεπτό..............ΔΕΝ έχει δέσμευση τιμής εφόσον οι τιμές δεν είναι ΟΙ ΙΔΙΕΣ απο τα αντίστοιχα πακέτα (μην ξεχνάτε οτι στις διαφημίσεις έλεγε ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι θα έχουμε τα αντίστοιχα με δεσμευση τιμής που σημαίνει οτι οι τιμές θα είναι ίδιες ή και χαμηλότερες..), τι άλλο να πω? Έκανα ένα τεράστιο ποστ με μερικά off-topic αλλά έχω άδικο? ΄

Τώρα το τι πάθαν συγκεκριμένες sim, ρώτα στην TIM, γιατί για μένα ακόμα ΤΙΜ είναι....την αλλαγή ΔΕΝ την είδα! Αέρα στα πανία σας...............:ninja::O

:)
Link to comment
Share on other sites

Πούντοι? :worry: Είδες εσύ αξιοπιστία σε αυτή την εταιρία..?? Οι εταιρίες που δουλεύουν στα 900MHz είναι και οι 2......άντε να μην πω. Τουλάχιστον η άλλη μπορεί να είναι σαν κρατική, μιας και είναι θυγατρική του ομίλου, αλλά είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ. Αυτό που θα σου δώσει, αυτό είναι και θα διαρκέσει/δουλεύει για πάντα. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να το αμφισβιτήσει αυτό. Μπορεί να μην έχεις δωρεάν wap, όμως έχεις ΠΟΛΥ καλές χρεώσεις με κάρτες ανανέωσης συγκεκριμένες και έχει υπηρεσίες που είναι αντίστοιχες των non-stop της wind και μάλιστα ανταγωνίσημες... Με το όνομα μας έχει πρήξει τόσο καιρό, άνθρωποι χρεώθηκαν αλλάξαν κάρτες και ακόμα γράφει TIM GR, τα καρτοκινητά δεν αλλάζει τις κάρτες ΩΣ ΩΦΕΙΛΕ λες και είμαστε οι πεταμένοι της υπόθεσεις ενώ τα αρπάζουν κανονικότατα ΚΑΙ απο εμάς, οι υπηρεσίες παρουσιάζουν προβλήματα που δεν λύνονται άμεσα και κυρίως ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ........βγάλαν 8 πακέτα καρτοκινητής που το 1 λεπτό το λεπτό είναι προβληματικό, υπάρχει ασυμβατότητα σε συγκεκριμένο πακέτο απο τα 8 που σου αφαιρεί πρώτα τον προπληρομένο χρόνο και μετά γίνεται 1 λεπτό το λεπτό..............ΔΕΝ έχει δέσμευση τιμής εφόσον οι τιμές δεν είναι ΟΙ ΙΔΙΕΣ απο τα αντίστοιχα πακέτα (μην ξεχνάτε οτι στις διαφημίσεις έλεγε ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι θα έχουμε τα αντίστοιχα με δεσμευση τιμής που σημαίνει οτι οι τιμές θα είναι ίδιες ή και χαμηλότερες..), τι άλλο να πω? Έκανα ένα τεράστιο ποστ με μερικά off-topic αλλά έχω άδικο? ΄

Τώρα το τι πάθαν συγκεκριμένες sim, ρώτα στην TIM, γιατί για μένα ακόμα ΤΙΜ είναι....την αλλαγή ΔΕΝ την είδα! Αέρα στα πανία σας...............:ninja::O

 

Κάτσε. Και οι 3 είναι dual band (900/1800). Kαι επειδή μιλάς για αξιοπιστία της Cosmote, όταν καταφέρεις και μιλήσεις με το cc της (σου προτείνω να καλέσεις στις 3 το πρωι) και αν καταφέρεις να πείσεις τον υπάλληλο ότι όντως είναι πρόβλημα δικτύου και πρέπει να καταγραφεί είσαι ήρωας. Άσε λοιπόν, γιατι τα ξέρουμε και τα καλά της τρομερής Νο1 εταιρείας στην Ελλάδα. Η εξυπηρέτηση της Wind δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με Cosmote...(φαντάσου!).

 

Όσο για το θέμα των sim και την αλλαγή λογοτύπου έχω ξαναπει ότι είστε λίγο υπερβολικοί. Ως γνωστόν ΟΤΑ αναβάθμιση δεν παίρνουν όλες οι συσκευές. Από εκεί και πέρα και ΤΙΜ GR να γράφει το κινητό τι σε νοιάζει αν λειτουργεί? Στις ηχογραφημένες πληροφορίες, στις κάρτες ανανέωσης και τους λογαριασμούς, στα καταστήματα κ.λ.π Wind δεν είναι? Για την οθόνη του κινητού κάνετε έτσι? Αλοίμονο αν έκανε δωρεάν αντικατάσταση σε όλους τουσ συνδρομητές, προσωπικά προτιμώ με τα χρήματα αυτά η Wind να κάνει καμια σοβαρή επένδυση όπως να βελτιώσει το δίκτυο της.:O

 

Από εκεί και πέρα έχεις απόλυτο δίκιο που παραπονείσαι για το πρόβλημα. Και σε καμία περίπτωση δεν φταίει η sim, μπορεί να φταίει η γραμμή όχι όμως η κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, καλησπέρα σε όλους αρχικά..

Χθές επικοινώνησα αποφασισμένος για τελευταία φορά να πάρω στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Wind και να μην το κλείσω ως ότου πάρω μία ειλικρινής απάντηση.. Όποια και να ήταν αυτή.. Αρκεί να με ικανοποιούσε..Ευτυχώς ήμουν τυχερός και έπεσα σε μία κοπέλα η οποία ήξερε κάποια πράγματα.. Ή απλά ήταν ενημερωμένη.. Αυτό που μου είπε λοιπόν για το πρόβλημά μου (η μη πρόσβαση στο Wind Plus και η εμφάνιση του μηνύματος Πακέτα Δεδομένων: Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση με πακέτα δεδομένων) είναι ότι φταίει η κάρτα sim.. Επειδή είναι λίγο παλιά.. παρουσιάζουν κάποια προβλήματα σε βάθος χρόνου με κάποια κινητά.. Ασυμβατότητα συγκεκριμένα.. Και όχι μόνο με το GPRS αλλά και με τα MMS.(αν θυμάμαι καλά την είχα αγοράσει περίπου 2 χρόνια πριν. Ή ίσως και λίγο παραπάνω.. Πάντως και μένα Τιμ έλεγε το λογότυπο). Μου πρότεινε λοιπόν, να πάω σε κάποιο κατάστημά τους και να κάνω αντικατάσταση κάρτας.. Και να μην φύγω από κει μέχρι να βρω μία κάρτα όπου θα μπορούσα να έχω πρόσβαση... Αυτό και έκανα βέβαια σήμερα το πρωί.. Ή σχεδόν αυτό.. Επειδή μου ήταν σχεδόν αδύνατο να βρεθώ σε κάποιο κατάστημα, πήγα σε ένα περίπτερο αγόρασα μία sim με το νούμερο, με 5 ολόκληρα ευρώ,(μια που δεν με ενδιέφεραι αν αλλάξω νούμερο ή όχι), την έβαλα, έστειλα το μήνυμα για να μου έρθουν οι ρυθμίσεις, έκλεισα το κινήτο μου μερικά λεπτά, το άνοιξα και ιδού η ανάσταση του ιντερνετ στο κινητό μου.. Είχα πρόσβαση κανονικότατα.. Σίγουρα πολλοί θα σκεφτούν ότι οκ.. λύθηκε το πρόβλημά μου.. Στην συγκεκριμένη περίπτωση συμφωνώ γιατί το νούμερο αυτό το είχα αποκλειστικά για πρόσβαση στο ίντερνετ.. Αλλά απ' την άλλη, σίγουρα δεν ήταν η βέλτιστη λύση.. Αν ήταν το επαγγελματικό μου νούμερο;; Θα έμπαινα σε μία διαδικασία αρκετά δαπανηρή σε χρόνο για μένα.. Και ας μην αναφέρω τις ημέρες που έμεινα χωρίς πρόσβαση και τις χρεώσεις για την συνομιλία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών...

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, καλησπέρα σε όλους αρχικά..

Χθές επικοινώνησα αποφασισμένος για τελευταία φορά να πάρω στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Wind και να μην το κλείσω ως ότου πάρω μία ειλικρινής απάντηση.. Όποια και να ήταν αυτή.. Αρκεί να με ικανοποιούσε..Ευτυχώς ήμουν τυχερός και έπεσα σε μία κοπέλα η οποία ήξερε κάποια πράγματα.. Ή απλά ήταν ενημερωμένη.. Αυτό που μου είπε λοιπόν για το πρόβλημά μου (η μη πρόσβαση στο Wind Plus και η εμφάνιση του μηνύματος Πακέτα Δεδομένων: Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση με πακέτα δεδομένων) είναι ότι φταίει η κάρτα sim.. Επειδή είναι λίγο παλιά.. παρουσιάζουν κάποια προβλήματα σε βάθος χρόνου με κάποια κινητά.. Ασυμβατότητα συγκεκριμένα.. Και όχι μόνο με το GPRS αλλά και με τα MMS.(αν θυμάμαι καλά την είχα αγοράσει περίπου 2 χρόνια πριν. Ή ίσως και λίγο παραπάνω.. Πάντως και μένα Τιμ έλεγε το λογότυπο). Μου πρότεινε λοιπόν, να πάω σε κάποιο κατάστημά τους και να κάνω αντικατάσταση κάρτας.. Και να μην φύγω από κει μέχρι να βρω μία κάρτα όπου θα μπορούσα να έχω πρόσβαση... Αυτό και έκανα βέβαια σήμερα το πρωί.. Ή σχεδόν αυτό.. Επειδή μου ήταν σχεδόν αδύνατο να βρεθώ σε κάποιο κατάστημα, πήγα σε ένα περίπτερο αγόρασα μία sim με το νούμερο, με 5 ολόκληρα ευρώ,(μια που δεν με ενδιέφεραι αν αλλάξω νούμερο ή όχι), την έβαλα, έστειλα το μήνυμα για να μου έρθουν οι ρυθμίσεις, έκλεισα το κινήτο μου μερικά λεπτά, το άνοιξα και ιδού η ανάσταση του ιντερνετ στο κινητό μου.. Είχα πρόσβαση κανονικότατα.. Σίγουρα πολλοί θα σκεφτούν ότι οκ.. λύθηκε το πρόβλημά μου.. Στην συγκεκριμένη περίπτωση συμφωνώ γιατί το νούμερο αυτό το είχα αποκλειστικά για πρόσβαση στο ίντερνετ.. Αλλά απ' την άλλη, σίγουρα δεν ήταν η βέλτιστη λύση.. Αν ήταν το επαγγελματικό μου νούμερο;; Θα έμπαινα σε μία διαδικασία αρκετά δαπανηρή σε χρόνο για μένα.. Και ας μην αναφέρω τις ημέρες που έμεινα χωρίς πρόσβαση και τις χρεώσεις για την συνομιλία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών...

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

φίλε kos_kal, για ... σώσε κι εμάς:

 

1) η κάρτα που πήρες είναι TIM ή WIND? (το πακετάκι των 5ευρώ τι έγραφε από τα δύο απ'έξω?)

2) με το που έβαλες την κάρτα SIM στο κινητό αμέσως "είδε" το δίκτυο GPRS?

3) το μήνυμα που έστειλες είναι κενό μήνυμα στο 234?

4) τώρα το κινητό σου γράφει WIND ή TIM? (μάλλον άσχετο αυτό,ε?)

 

ΥΓ: κι εγώ είχα παρόμοιες με εσένα εμπειρίες σε διάφορες κλήσεις μου στο 1231-8 :(

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον εχουν αναγκη απο ρευστο και αρχισανε να "χαλανε" οι sim :down:

 

καλά, άμα δεν λυθεί το πρόβλημα μέχρι την επόμενη βδομάδα... μπάι-μπάι εγώ από την Γουίντ! Α ρε NRG, καλά που δεν έκανα και το "βασικό" μου νούμερο φορητότητα στη Γουίντ που έλεγα! :lol:

 

Εννοείται πως για 4η συνεχόμενη μέρα GPRS δεν έχω δει ... ούτε για αστείο!!! :rocket:

Link to comment
Share on other sites

καλά, άμα δεν λυθεί το πρόβλημα μέχρι την επόμενη βδομάδα... μπάι-μπάι εγώ από την Γουίντ! Α ρε NRG, καλά που δεν έκανα και το "βασικό" μου νούμερο φορητότητα στη Γουίντ που έλεγα! :lol:

 

Εννοείται πως για 4η συνεχόμενη μέρα GPRS δεν έχω δει ... ούτε για αστείο!!! :rocket:

 

Κάτσε ρε φίλε, έλεγξες και με άλλα κινητά για το πρόβλημά σου?? Πρώτα αυτό και μετά όλα τα άλλα που λες.... Έχεις αναρωτηθεί ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??? Αν είναι γενικό ΝΑΙ εχεις χίλια δίκια... Τσέκαρε το όμως πρώτα...

Link to comment
Share on other sites

το είχα αναφέρει κι εγώ από την πέμπτη αυτό το πρόβλημα!το προηγούμενο βράδυ έμπαινα κανονικά,την επόμενη μέρα ούτε ίντερνετ ούτε mms ούτε τίποτα.πήρα αρκετές φορές την εξυπηρέτηση πελατών και το μόνο που μου έλεγαν(σιχαθηκα να τις ακούω αυτές τις βλακείες) ήταν ότι οι ρυθμίσεις ήταν λανθασμένες.αποφάσισα λοιπόν σήμερα και πηγα σε ένα wind shop.τελικά μου αντικατέστησαν τη sim δωρεάν(λόγω εγγύησης) με μια ΤΙΜ 32Κ(ίδια με την παλιά).
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κάτσε ρε φίλε, έλεγξες και με άλλα κινητά για το πρόβλημά σου?? Πρώτα αυτό και μετά όλα τα άλλα που λες.... Έχεις αναρωτηθεί ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??? Αν είναι γενικό ΝΑΙ εχεις χίλια δίκια... Τσέκαρε το όμως πρώτα...

 

φίλε haforce, φυσικά και την έχω ψάξει αρκετά. Ενδεικτικά παραθέτω:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2005839#post2005839

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2006363#post2006363

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2006635#post2006635

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2006637#post2006637

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2006653#post2006653

 

κλπ...

 

Δεν είμαι άσχετος: Το πρόβλημα που έχει το κινητό μου είναι ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ στο δίκτυο GPRS! Και στην εξυπηρέτηση μου λένε μήπως δεν έχω περασμένες σωστά τις ρυθμίσεις κλπ! Τι να κάνω? :protest:

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να πω ότι σίγουρα είναι θέμα σίμ και απορώ τι πατάτα έκανε πάλι αυτή η ΤΙΜ και προκλήθηκε αυτή η αναστάτωση.όσο για το φιλο παραπάνω που λέει πως θα περιμένει να λυθεί το πρόβλημα ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ μες στη βδομάδα,θα συνιστούσα να κάνει αντικατάσταση γιατί χλωμό το κόβω να το φτιάξει η ΤΙΜ...;-)έκανα το ποστ τώρα γιατί τόσες μέρες με είχε αφήσει ξεκρεμαστο η ΤΙΜ!Πρέπει να της αναγνωρίσω όμως την ταχύτητα που έχει στο νετ σε σχέση με τις άλλες.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το είχα αναφέρει κι εγώ από την πέμπτη αυτό το πρόβλημα!το προηγούμενο βράδυ έμπαινα κανονικά,την επόμενη μέρα ούτε ίντερνετ ούτε mms ούτε τίποτα.πήρα αρκετές φορές την εξυπηρέτηση πελατών και το μόνο που μου έλεγαν(σιχαθηκα να τις ακούω αυτές τις βλακείες) ήταν ότι οι ρυθμίσεις ήταν λανθασμένες.αποφάσισα λοιπόν σήμερα και πηγα σε ένα wind shop.τελικά μου αντικατέστησαν τη sim δωρεάν(λόγω εγγύησης) με μια ΤΙΜ 32Κ(ίδια με την παλιά).

 

εγώ θα έπαιρνα μια καινούργια SIM και με νέο νούμερο, δεν με πειράζει αυτό, απλά έχω ενεργοποιήσει πριν λίγες μέρες το Wind Plus Non Stop και ΔΕΝ θέλω να τους χαρίσω τα 3,49 ευρώ :O

Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχετε πρόβλημα να πάρετε 1231 και πατώντας 8 να απαιτείσετε να σας κάνουν ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ της γραμμής,κλείστε το κινητό για 10 λεπτά ή όσο σας πούνε από την εξυπηρέτηση πελατών και ξανανοίξτε το! Η Sim απλά σας δίνει άλλη γραμμή,δε φταίει αυτό το chip που έχετε στο κινητό σας αλλά το κόλλημα του κέντρου.Εκτός και αν έγινε στραβά το ΟΤΑ update :wacko:(σε αυτό φταίει 100% το κινητό)

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

και γω εχω ενεργοποιήσει το νον στοπ εδώ και δέκα μέρες(οι 5 βέβαια πήγαν χαμένες) αλλά μου είπαν ότι τα δεδομένα δε χάνονται(ρώτησα ειδικά για τη συνδρομή στο νον στοπ).εσένα απ' ότι καταλαβαίνω δεν είναι στην εγγύηση η σίμ.αλήθεια πόσο χρεώνεται η αντικατάσταση σίμ;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΞΞ¬ΟΟΞ΅ ΟΞ΅ ΟίλΡ, Ξ*Ξ»Ξ΅Ξ³ΞΎΞ΅Ο ΞΊΞ±ΞΉ ΞΌΞ΅ άλλα ΞΊΞΉΞ½Ξ·ΟΞ¬ Ξ³ΞΉΞ± ΟΞΏ ΟΟΟβλημά ΟΞΏΟ?? Ξ*ΟΟΟΞ± Ξ±ΟΟΟ ΞΊΞ±ΞΉ ΞΌΞ΅ΟΞ¬ Ολα ΟΞ± άλλα ΟΞΏΟ Ξ»Ξ΅Ο.... ΞΟΞ΅ΞΉΟ Ξ±Ξ½Ξ±ΟΟΟηθΡί ΞΞΞ΀ΠΞΞ§ΞΞΞ£ ΞΞΞΞ ΞΞ£Ξ₯ Ξ*Ξ‘ΞΞΞΞΞΞ??? ΞΞ½ Ρίναι Ξ³Ξ΅Ξ½ΞΉΞΊΟ ΞΞΞ Ξ΅ΟΞ΅ΞΉΟ Οίλια δίκια... Ξ€ΟΞ*ΞΊΞ±ΟΞ΅ ΟΞΏ ΟΞΌΟΟ ΟΟΟΟΞ±...

 

Den einai geniko to provlima.

Egw auti ti stigmi postarw apo windplus me ti dinami tou 3g...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...