Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

ανήκω σε τουτο εδώ το φόρουμ αρκετά χρόνια, περίπου 5, και συχνα δυσανασχετώ όταν διαβάζω παράπονα για εταιρίες και παρόχους... Δυστυχώς έχω φτάσει στα όρια μου και γι' αυτό από αυτό το μήνυμα θέλω να δημοσιοποίησω ένα πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

Στα μισά του Νοέμβρη επέλεξα να ανανεώσω το συμβόλαιο μου με την Wind και να κάνω χρήση της επιδότησης η οποια, δεδομένου ότι έχουμε οικκογενειακό πακέτο, ανέρχετω σε περίπου 200 ευρώ. Έτσι, καθώς είχα ενημερωθει και για την περίφημη εγγύηση αντικατάστασης εντός 7 εργάσιμων ημερών αν δεν διορθωθει από το service, επέλεξα μια συσκευή μάρκας NOKIA 3600slide.

Και εδώ ξεκινάει η οδύσσεια μου...

Τρεις ημέρες μετά και ενω είχα φύγει από την Αλεξανδρούπολη (όπου είναι ο τόπος καταγωγης μου και εγιναν όλα οσα περιγράφω πιο πάνω) και ήμουν στις Σέρρες (όπου σπουδάζω) το κινητό έκλεισε ενω προηγουμένως δεν λειτουργούσαν 2 πλήκτρα. Και δεν ξανάανοιξε. Το πήγα σε κατάστημα της Wind στις Σέρρες και μου είπαν ότι θα το στείλουν για service και θα μου δώσουν χαρτι που να το πιστοποιεί αυτό έτσι ώστε όταν θα το πάρω, αν δεν έχει δοιρθωθει ή αν ξαναβγαλει το ίδιο πρόβλημα να το πάω στο καταστημα που το αγόρασα και να μου το αντικαταστήσουν. 15 εργάσιμες μέρες αργότερα (!) με ενημέρωσαν ότι το κινητό έχει φτιαχτεί και να πάω να το πάρω. Πήγα και το πήρα και πράγματι λειτουργούσε σωστά... για μόνο 2 ώρες. Πήρα στο κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρίας και μου επιβεβαίωσαν ότι θα αντικατασταθεί από το κατάστημα αγοράς. Έτσι βρέθηκα στην Αλεξανδρουπολη και πήγα στο κατάστημα να ζητήσω αντικατάσταση. Αμ δε! Μου είπαν ότι θα το στείλουν για service και αν δε διορθωθει τότε θα μου το αντικαταστήσουν. Τους το άφησα και εγώ... Αρκετές μέρες μετά και ενώ είχαν περάσει πια τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά με ενημέρωσαν ότι ήρθε και να πάω να το πάρω. Πήγα και το πήρα! Σε 2 ώρες με το ρολόι έβγαλε πάλι το ίδιο πρόβλημα. Γύρισα εκνευρισμένος στο κατάστημα και ζήτησα επί τόπου αντικατάσταση. Τότε μου σκάσαν το παραμύθι ότι πρέπει τα κεντρικά να εγκρίνουν την αντικατάσταση και οτι θα το ξαναστείλουν για έλεγχο. Χθες με πήραν τηλέφωνο να πάω να το παραλάβω. Δεν μου ξεκαθάρισαν αν είναι καινούργιο η το ίδιο διορθωμένο. Εν μεσω εξεταστικής δεν πήγα Αλεξανδρόυπολη να το πάρω αλλά έστειλα τώρα τον πατέρα μου να το παραλάβει. Εκείνος μου είπε ότι θα πάει και αν δεν του δώσουν καινούργιο θα προχωρήσει σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Ακόμα δεν γνωρίζω τι έγινε, ωστόσο αυτό δε με απασχολεί αφού ούτως η άλλως θα έγραφα εδώ αυτό το κείμενο. Απλώς θα επιστρέψω με νεότερα.

Και αναρωτιέμαι... στην Wind αυτά που διαφημίζουν τα διαφημίζουν για λίγους τυχερούς η για όλους; Οι δικες μας 7 εργάσιμες μέρες είναι για τους υπαλλήλους της 15-20; Και επιτέλους για να αντικαταστήσουν μια συσκεύη πρέπει να πάσχει από καρκίνο;

Εγώ την πάτησα και αυτό το κείμενο είναι για να μην την πατήσουν και άλλοι...

Συγνώμη αν σας κούρασα!

...μου άλλαξαν όλη τη μητρική του DELL δωρεάν, και μάλιστα εκτός εγγύησης! ;)

HUAWEI IDEOS X5 PRO

Link to comment
Share on other sites

Χαρά στην υπομονή σου φίλε μου!

 

Καταρχήν,είναι υποχρεωμένοι στα πλαίσια της δέσμευσης επισκευής να σου αντικαταστήσουν τη συσκευή εντός 10 ημερών(ή αλλιώς,εντός 7 εργάσιμων).

 

Εφόσον δε σου την παρέδωσαν μέσα στο διάστημα αυτό,έπρεπε να πας στο κατάστημα και να απαιτήσεις απευθείας αντικατάσταση,την ίδια ακριβώς ημέρα!Γιατί τους τη χάρισες;;; :confused:

 

Επίσης,έπρεπε πριν πας στο κατάστημα να τηλεφωνήσεις στο 1260 και να ρωτήσεις σε περίπτωση άρνησης αντικατάστασης αν μπορούσαν να επέμβουν οι ίδιοι απευθείας(π.χ. να κρατούσαν κάποιο αίτημα για σένα ώστε να είναι λίγο πιο.."επίσημα" τα πράγματα σε περίπτωση άρνησης)!

 

Γενικά,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τους άφησες τόσες μέρες...Εγώ στη θέση σου,θα τηλεφωνούσα καθημερινά να ενημερωθώ για την πορεία της συσκευής..Πρήξιμο κανονικό,αλλιώς δεν ιδρώνει τ'αυτάκι τους...

 

Δεσμευση επισκευής και π..ιές... :X Αναξιοπιστία πες καλύτερα..

Link to comment
Share on other sites

Χαρά στην υπομονή σου φίλε μου!

 

Καταρχήν,είναι υποχρεωμένοι στα πλαίσια της δέσμευσης επισκευής να σου αντικαταστήσουν τη συσκευή εντός 10 ημερών(ή αλλιώς,εντός 7 εργάσιμων).

 

Εφόσον δε σου την παρέδωσαν μέσα στο διάστημα αυτό,έπρεπε να πας στο κατάστημα και να απαιτήσεις απευθείας αντικατάσταση,την ίδια ακριβώς ημέρα!Γιατί τους τη χάρισες;;; :confused:

 

Επίσης,έπρεπε πριν πας στο κατάστημα να τηλεφωνήσεις στο 1260 και να ρωτήσεις σε περίπτωση άρνησης αντικατάστασης αν μπορούσαν να επέμβουν οι ίδιοι απευθείας(π.χ. να κρατούσαν κάποιο αίτημα για σένα ώστε να είναι λίγο πιο.."επίσημα" τα πράγματα σε περίπτωση άρνησης)!

 

Γενικά,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τους άφησες τόσες μέρες...Εγώ στη θέση σου,θα τηλεφωνούσα καθημερινά να ενημερωθώ για την πορεία της συσκευής..Πρήξιμο κανονικό,αλλιώς δεν ιδρώνει τ'αυτάκι τους...

 

Δεσμευση επισκευής και π..ιές... :X Αναξιοπιστία πες καλύτερα..

Τελικά και πάλι δεν του έδωσαν καινούργιο. Του είπαν να πάρει το διορθωμένο. Εκείνος τους αγρίεψε και έφυγε... Σε περίπτωση άρνησης αντικατάστασης μπορώ να κάνω αυτό που λες? Θα ήθελα πολύ να ξέρω. Πάντως εγώ θα τους κανω καταγγελία και θα διακόψω τη σύνδεση σύντομα. Και ας έρθουν να μου ζητήσουν και τα ρέστα!

...μου άλλαξαν όλη τη μητρική του DELL δωρεάν, και μάλιστα εκτός εγγύησης! ;)

HUAWEI IDEOS X5 PRO

Link to comment
Share on other sites

εγώ ένα έχω να πω.. παντού τα ίδια χάλια σε κάθε εταιρία... εκτός αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κανένα καλό ύπάλληλ ο που να νοιάζεται λίγο και να αγχώνεται για πάρτη σου.... πιστέψτε με υπάρχουν τέτοιοι υπάλληλοι....
PaOk RE!!!!
Link to comment
Share on other sites

Για να μην συγχίζεστε άδικα...

Απλά, στην Ελλάδα, δεν υπάρχει εγγύηση σχεδόν πουθενά.

Και αυτό, γιατί απλά υπάρχει ατιμωρησία!

Αν σου πει , μία εταιρία, δεν στο αντικαθιστώ, δεν μπορείς να του κάνεις ΑΠΟΛΥΤΟΣ τίποτα, εκτός απο το να του σπάσεις τη μούρη.

Δεσμευση επισκευής και ********!

Ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Copy, γελάει με τις μπούρδες που διαφημίζουν και πιάνουν κότσο τον κόσμο.

Μην ασχολείστε με καταγγελίες και μπούρδες. Κανείς δεν ασχολείτε! Το μόνο που κάνουν, είναι να πατάνε μία σφραγίδα πρωτόκολλου, και να πετάνε το χαρτί σε κάποιο συρτάρι , μέχρι να το φάει ο σκώρος.

Εχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους!

Υπουργεία, Συνήγορους, Ινκα, ΕΕΤΤ.

Κατέληξα ότι η καλύτερη λύση, είναι η απειλή και η χριστοπαναγία!

Δυστηχώς.... :cry:

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Και εγω στο τέλος με τον ιδιο τροπο θα λειτουργήσω Ανδρέα... Απλά ήθελα να είμαι καλλυμένος από όλες τις μεριές...

...μου άλλαξαν όλη τη μητρική του DELL δωρεάν, και μάλιστα εκτός εγγύησης! ;)

HUAWEI IDEOS X5 PRO

Link to comment
Share on other sites

ine dynaton tetia koroidia?pare sto 1260 k apetise na milisis me kapio proistameno.oxi me tis aples thlefwnhtries.apetise na milisis me ipeythino,me proswparxh, me tomearxh.me kapion proistameno telos padwn.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειαζεται!Άσε που δε θα συνδεθεί με κάποιον υπεύθυνο!Απλά,να απαιτήσει να κρατηθεί κάποιο αίτημα που να περιγραφει επακριβώς την κατάσταση και σε μερικές μέρες θα έχει επίσημη ενημέρωση απ'το 1260 :)
Link to comment
Share on other sites

Ίσως σε συνέδεσαν με υπάλληλο συγκεκριμένου τμήματος που θα επεξεργαζόταν το αίτημά σου! :) Πιστεύεις π.χ, πως οι διευθυντές τμημάτων βγαίνουν στο τηλέφωνο;Αλλά σίγουρα,μπορεί να το ζητήσει κάποιος,ώστε να εξηγήσει αναλυτικότερα το πρόβλημα!Αν και η καταγραφή και ο έλεγχος του αιτήματος δεν παίρνουν πάρα πολλές μέρες!
Link to comment
Share on other sites

les na milhsa me ton katharisth k na nomizw oti petyxa k kati to idietero?

 

Είπα εγώ κάτι τέτοιο?

 

Απλώς επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πως λειτουργούν τα customer care των εταιρειών (ποιά η δομή τους, η οργάνωση τους κ.τ.λ) επιμένω, μην είσαι τόσο σίγουρος ότι μίλησες με team leader ή supervisor. Το πιο πιθανό είναι απλώς να σε συνδέσανε με υπάλληλο συγκεκριμένου τμήματος που διαχειρίζεται από άποψης εξυπηρέτησης το θέμα που αντιμετώπιζες.:O

Link to comment
Share on other sites

θελω εδω και 15μερες να κοψω την συνδεση μου και να παω σε καρτοκινητο (αναμενοντας ενδεχομενως νεες προσφορες) και ολο μου λενε οτι εχουν ελλεiψη απο sim. "Ελα σε μια εβδομαδα, ελα σε 10 μερες κτλ.." Ξερετε τι παιζει?

Λετε να παω κατευθειαν σε μια Wind να κανω αιτηση φορητοτητας και να

τελειωνω?

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να καλέσεις απ'το κινητό σου Wind το τμήμα φορητότητας της εταιρίας που θες και να μεταφέρεις τον αριθμό σου,δε χρειάζεται να τρέχεις σε κατάστημα!

 

Αυτό στο λένε σε διάφορα καταστήματα ή σε κάποιο συγκεκριμένο;

 

Διότι και μένα μου την έχουν πει μια φορά σε κατάστημα Vodafone,αλλά την επόμενη μέρα που μου είπε να ξαναπεράσω όντως μου την έκανε τη διακοπή!

 

Οπότε ή έχει έλλειψη το κατάστημα και θελει να κρατησει τις κάρτες του για νέες συνδέσεις ή σου λένε δικαιολογίες για να μη χρεωθούν την αποσύνδεση! :)

Link to comment
Share on other sites

θελω εδω και 15μερες να κοψω την συνδεση μου και να παω σε καρτοκινητο (αναμενοντας ενδεχομενως νεες προσφορες) και ολο μου λενε οτι εχουν ελλεiψη απο sim. "Ελα σε μια εβδομαδα, ελα σε 10 μερες κτλ.." Ξερετε τι παιζει?

Λετε να παω κατευθειαν σε μια Wind να κανω αιτηση φορητοτητας και να

τελειωνω?

Προφανώς σου το λένε για να μη κόψεις τη σύνδεση (και χρεωθεί το κατάστημα τη διακοπή...).

 

Αλλά δεν κατάλαβα. Έχεις σύνδεση στη Wind και θα κάνεις φορητότητα ...στη Wind?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς σου το λένε για να μη κόψεις τη σύνδεση (και χρεωθεί το κατάστημα τη διακοπή...).

 

Αλλά δεν κατάλαβα. Έχεις σύνδεση στη Wind και θα κάνεις φορητότητα ...στη Wind?:confused:

Εχω Voda και σκευτομαι να παω με φορηροτητα σε Wind καρτοκινητο...Ξερει κανεις ποσο διαρκει η διαδικασια?

Link to comment
Share on other sites

Εχω Voda και σκευτομαι να παω με φορηροτητα σε Wind καρτοκινητο...Ξερει κανεις ποσο διαρκει η διαδικασια?

Η διαδικασία θα διαρκέσει γύρω στις 10-15 ημέρες.:)

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι τόσο σίγουρος...:rolleyes:

 

Είπα εγώ κάτι τέτοιο?

 

Απλώς επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πως λειτουργούν τα customer care των εταιρειών (ποιά η δομή τους, η οργάνωση τους κ.τ.λ) επιμένω, μην είσαι τόσο σίγουρος ότι μίλησες με team leader ή supervisor. Το πιο πιθανό είναι απλώς να σε συνδέσανε με υπάλληλο συγκεκριμένου τμήματος που διαχειρίζεται από άποψης εξυπηρέτησης το θέμα που αντιμετώπιζες.:O

 

Αν και συνηθως γραφεις πολυ λογικα και τεκμηριωμενα, αυτη τη φορα κανεις λαθος.

Δεν ξερω πως λειτουργουν αλλα customer care , αλλα επειδη το συγκεκριμενο το γνωριζω, δεν υπαρχει περιπτωση για αυτο που λες. Εαν δεν ειναι να γινει, πολυ απλα δεν θα μιλησει με προισταμενο. Εαν για οποιοδηποτε λογο γινει, τοτε θα μιλησει με προισταμενο και μαλιστα εαν δεν το πει και ο ιδιος απο μονος του, μια χαρα μπορει να ζητηθει το ονομα του , να ξερει με ποιον μιλησε...

Η καχυποψια δεν σου παει, και εαν δεν εισαι σιγουρος , μην λες αυτα που λες. :O

Link to comment
Share on other sites

Αν και συνηθως γραφεις πολυ λογικα και τεκμηριωμενα, αυτη τη φορα κανεις λαθος.

Δεν ξερω πως λειτουργουν αλλα customer care , αλλα επειδη το συγκεκριμενο το γνωριζω, δεν υπαρχει περιπτωση για αυτο που λες. Εαν δεν ειναι να γινει, πολυ απλα δεν θα μιλησει με προισταμενο. Εαν για οποιοδηποτε λογο γινει, τοτε θα μιλησει με προισταμενο και μαλιστα εαν δεν το πει και ο ιδιος απο μονος του, μια χαρα μπορει να ζητηθει το ονομα του , να ξερει με ποιον μιλησε...

Η καχυποψια δεν σου παει, και εαν δεν εισαι σιγουρος , μην λες αυτα που λες. :O

 

k egw ime kaxipoptos alla kapia pragmata ine epistimonikh fadasia.den ipa oti milisa me ton proedro,kapios proistamenos omws htan sigura.o tropos tu k genikotera h olh siberifora tu ayto edixnan.den zume sth zugla,xerume pws borume na diekdikisume kapia pragmata

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω Voda και σκευτομαι να παω με φορηροτητα σε Wind καρτοκινητο...Ξερει κανεις ποσο διαρκει η διαδικασια?

 

Εφόσον η Vodafone δώσει απευθείας την έγκριση,η διαδικασία κάνει 10 εργάσιμες(ή 14 ημέρες συνολικά με τα Σαββατοκύριακα) :)

 

Αφού η Wind πάρει την έγκριση,θα σε καλέσει να κανονίσεις μαζί τους ένα ραντεβού για όπου θες,ώστε το κούριερ να σου παραδώσει την κάρτα.

 

Ακόμη κι αν το καρτοκινητό είναι ανώνυμο,για καλό και για κακό,έχε και μια φωτοτυπία πρόχειρη από κάποιο δημόσιο έγγραφο(ταυτότητα,δίπλωμα,διαβατήριο)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την επιδότηση ανανέωσης στο Πλαίσιο ή στο Γερμανό?

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την επιδότηση ανανέωσης στο Πλαίσιο ή στο Γερμανό?

Ευχαριστώ!

Στο ''Πλαίσιο'' μπορεί να την εξαργυρώσεις αλλά στα καταστήματα ''Γερμανός'' όχι γιατί έχουν σταματήσει εδώ και πολύ καιρό τη συνεργασία τους.:)

Link to comment
Share on other sites

Στο ''Πλαίσιο'' μπορεί να την εξαργυρώσεις αλλά στα καταστήματα ''Γερμανός'' όχι γιατί έχουν σταματήσει εδώ και πολύ καιρό τη συνεργασία τους.:)

 

καλά πιο πιθανό θα ήταν στο Γερμανό πλάκα πλάκα παρά στο πλαίσιο που δε συνεργαζόταν ποτέ με τη wind :lol::p

Γενικά ανανέωση κάνεις μόνο σε καταστηματα που κανουν και συνδεσεις wind ο Γερμανος ειναι πλέον ote-shop και το Πλαισιο εχει μόνο cote και voda (αν και πάντα ειχα την απορία γιατι να μην έχει και wind)

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...