kmpatra Δημ. November 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2025 Και την φραγη,παει ενα μηνα μετα. Πρακτικά ομως στην πλειοψηφια δεν μπαίνει ποτέ. 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
odim Δημ. November 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2025 λοιπόν επειδή είχα προβλήματα με το voLTE της nova όσοι έχετε συσκευή xiaomi πληκτρολογήστε *#*#86583#*#* και θα σας εμφανίσει την επιλογή voLTE στις ρυθμίσεις για να μπορέσετε να το απενεργοποιήσετε. 5 Παράθεση *#*#86583#*#* εμφανίζει την επιλογή voLTE σε Xiaomi smartphone. *#*#869434#*#* εμφανίζει την επιλογή voWIFI σε Xiaomi smartphone. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainmorf Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 (edited) 5 ώρες πριν, odim said: λοιπόν επειδή είχα προβλήματα με το voLTE της nova όσοι έχετε συσκευή xiaomi πληκτρολογήστε *#*#86583#*#* και θα σας εμφανίσει την επιλογή voLTE στις ρυθμίσεις για να μπορέσετε να το απενεργοποιήσετε. Καλημέρα , τι προβλήματα υπήρχαν και για ποιά συσκευή μιλάμε; Υπάρχει το Poco C85 στην οικογένεια με F2G και δεν έχω δει κάποιο θέμα μέχρι στιγμής. Edited November 9, 2025 by Brainmorf 5 Παράθεση Everything is a frequency Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 Στο πακέτο που αγοράζεις με 99€ καλώντας στο 2109951000 πρέπει να προ πληρώσεις τα 99€ η σου στέλνουν την σιμ και οπότε θες πληρώνεις? 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 22 minutes ago, GREGORYMO said: Στο πακέτο που αγοράζεις με 99€ καλώντας στο 2109951000 πρέπει να προ πληρώσεις τα 99€ η σου στέλνουν την σιμ και οπότε θες πληρώνεις? Για να ξεκινήσει η διαδικασία της φορητότητας, πρέπει να στείλεις τα χρήματα. Η σιμ μπορεί και να σταλεί αλλά δεν έχει νόημα. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 1 minute ago, cu2goup said: Για να ξεκινήσει η διαδικασία της φορητότητας, πρέπει να στείλεις τα χρήματα. Η σιμ μπορεί και να σταλεί αλλά δεν έχει νόημα. Εννοώ για να αρχίσει να μετρά το 1 έτος. Η μέτρα από την αποστολή? 2 minutes ago, cu2goup said: Για να ξεκινήσει η διαδικασία της φορητότητας, πρέπει να στείλεις τα χρήματα. Η σιμ μπορεί και να σταλεί αλλά δεν έχει νόημα. Πότε θα πάψω να έχω σήμα Vodafone? 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 (edited) 1 ώρα πριν, GREGORYMO said: Εννοώ για να αρχίσει να μετρά το 1 έτος. Η μέτρα από την αποστολή? Πότε θα πάψω να έχω σήμα Vodafone? Δίνεις τα λεφτά, και το έτος αρχίζει να μετράει από εκείνη τη μέρα που θα κοπεί το σήμα της Vodafone και θα έχεις σήμα από Nova. Edited November 9, 2025 by cu2goup 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 4 ώρες πριν, cu2goup said: Δίνεις τα λεφτά, και το έτος αρχίζει να μετράει από εκείνη τη μέρα που θα κοπεί το σήμα της Vodafone και θα έχεις σήμα από Nova. Αυτό ρωτάω: Μπορώ να παραλάβω την κάρτα και να επιλέξω πότε θα πληρώσω και αλλάξω πάροχο? 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 1 hour ago, GREGORYMO said: Αυτό ρωτάω: Μπορώ να παραλάβω την κάρτα και να επιλέξω πότε θα πληρώσω και αλλάξω πάροχο? Αυτό μπορείς να τους το ρωτήσεις. Εγώ ξέρω ότι αν δεν πληρώσεις, δεν προχωράει η φορητότητα. Το αν θα σου στείλουν την κάρτα αν δεν πληρώσεις, δεν το ξέρω. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 (edited) Παλιά το έκαναν γενικά στις δωρεάν κάρτες που έδιναν μαζί με την φορητότητα Ρώτα και πες μας και έμας να το ξέρουμε 🙂 Edited November 9, 2025 by HEO 2 1 2 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
odim Δημ. November 9, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2025 11 ώρες πριν, Brainmorf said: Καλημέρα , τι προβλήματα υπήρχαν και για ποιά συσκευή μιλάμε; Υπάρχει το Poco C85 στην οικογένεια με F2G και δεν έχω δει κάποιο θέμα μέχρι στιγμής. έχω έναν φίλο με nova συμβόλαιο εγώ με f2g οπότε τον έκανα κλήση χτυπούσε κανονικά αλλά δεν ακουγομασταν, δεν με άκουγε δεν τον άκουγα, μόλις απενεργοποιησα το volte το πρόβλημα αποκατασταθηκε, γινόταν σε οποιαδήποτε συσκευή απλά σε xiaomi παίζει να μην εμφανίζει την επιλογή volte στις ρυθμίσεις, είναι σαν κρυφό μενού, με τον παραπάνω κωδικό που έδωσα το εμφανίζει και μπορείς να το απενεργοποιησεις εάν θέλεις. 6 Παράθεση *#*#86583#*#* εμφανίζει την επιλογή voLTE σε Xiaomi smartphone. *#*#869434#*#* εμφανίζει την επιλογή voWIFI σε Xiaomi smartphone. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristoksenos Δημ. November 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2025 Χαιρετώ την ομάδα! Επειδή δεν το κατέχω, θα ήθελα την βοήθειά σας στο εξής: Υπάρχει αριθμός f2go στον οποίο πρέπει να γίνει άμεσα ανανέωση για να μην διαγραφεί. Με ενδιαφέρει η διατηρηση του αριθμού για εισερχομενες κλήσεις και μην. Υπάρχει κάτι οικονομικότερο από τα 13 ευρώ της ανανέωσης (είτε εντός νοβα είτε εκτός); Επίσης, πώς μπορώ να μάθω αν θα έχω αυτοματη ενεργοποιηση κάποιου πακέτου με την ανανέωση; Με ενδιαφερει να το ενεργοποιησω εγω σε μεταγενεστερο χρόνο. Πρεπει να επικοινωνησω με την νοβα; Ευχαριστώ πολύ! 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 6 ώρες πριν, aristoksenos said: Υπάρχει κάτι οικονομικότερο από τα 13 ευρώ της ανανέωσης (είτε εντός νοβα είτε εκτός); Εντός nova θα πρέπει να πας στην Q όπου υπάρχει η 8€ ανανέωση. Και αυτό στη Vodafone: https://www.vodafonecu.gr/upiresies-cu/cu-stay-on-krata-to-cu-sou-energo-horis-ananeosi-gia-13-mines/ 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
advantix Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 (edited) 11 ώρες πριν, aristoksenos said: Χαιρετώ την ομάδα! Επειδή δεν το κατέχω, θα ήθελα την βοήθειά σας στο εξής: Υπάρχει αριθμός f2go στον οποίο πρέπει να γίνει άμεσα ανανέωση για να μην διαγραφεί. Με ενδιαφέρει η διατηρηση του αριθμού για εισερχομενες κλήσεις και μην. Υπάρχει κάτι οικονομικότερο από τα 13 ευρώ της ανανέωσης (είτε εντός νοβα είτε εκτός); Επίσης, πώς μπορώ να μάθω αν θα έχω αυτοματη ενεργοποιηση κάποιου πακέτου με την ανανέωση; Με ενδιαφερει να το ενεργοποιησω εγω σε μεταγενεστερο χρόνο. Πρεπει να επικοινωνησω με την νοβα; Ευχαριστώ πολύ! Από την στιγμή που το ξεκαθαρίζεις ότι θες μόνο Εισερχόμενες και μηνύματα SMS (εισερχόμενα να υποθέσω ) τότε ανανέωσε με 30€ και θα έχεις για αρχή 2 μήνες , στην συνέχεια όταν φτάνει η ημερομηνία για ανανέωση θα αγοράζεις το πακέτο Data Medium με 4,5€ θα παίρνεις παράταση υπολοίπου ακόμα ένα μήνα και θα το κάνεις κάθε μήνα όταν λήγει, έτσι 30€/4,5€= 6 φορές ανανέωση δλδ 5€ το μήνα και αν βάλεις και τους δύο πρώτους μήνες σύνολο 8 μήνες. Edited November 11, 2025 by advantix 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 16 minutes ago, advantix said: Από την στιγμή που το ξεκαθαρίζεις ότι θες μόνο Εισερχόμενες και μηνύματα SMS (εισερχόμενα να υποθέσω ) τότε ανανέωσε με 30€ και θα έχεις για αρχή 2 μήνες , στην συνέχεια όταν φτάνει η ημερομηνία για ανανέωση θα αγοράζεις το πακέτο Data Medium με 4,5€ θα παίρνεις παράταση υπολοίπου ακόμα ένα μήνα και θα το κάνεις κάθε μήνα όταν λήγει, έτσι 30€/4,5€= 6 φορές ανανέωση δλδ 5€ το μήνα και αν βάλεις και τους δύο πρώτους μήνες σύνολο 8 μήνες. Και εαν πετύχει και κάνα 2μηνο flash offer, θα του κρατησει περισσοτερο το υπολοιπο. 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristoksenos Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 (edited) 11 ώρες πριν, cu2goup said: Εντός nova θα πρέπει να πας στην Q όπου υπάρχει η 8€ ανανέωση. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Αυτο σκεφτόμουν κι εγώ αλλά έχω 2 απορίες 1) Η μεταπηδηση στην q είναι όντως ανέξοδη; Επισης, εδώ https://www.myq.gr/gr/support/xekinontas-stin-q/pos-mporo-na-gino-q#metatroph-free2go-se-q η διαδικασία φαίνεται να γίνεται μονο μέσω καταστηματος και θυμαμαι παλαιοτερα ότι ήταν δυσευρετα τα καταστηματα που εξυπηρετούσαν, δεν ξερω αν παραμενει το πρόβλημα. Υπάρχει εναλλακτική; 2) Η δυνατοτητα για 8ευρη ανανέωση είναι σταθερή χρονικώς; Καποιες συγκεκριμένες μέρες καθε βδομάδα; Ευχαριστώ! Edited November 11, 2025 by aristoksenos 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 5 minutes ago, aristoksenos said: Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Αυτο σκεφτόμουν κι εγώ αλλά έχω 2 απορίες 1) Η μεταπηδηση στην q είναι όντως ανέξοδη; Επισης, εδώ https://www.myq.gr/gr/support/xekinontas-stin-q/pos-mporo-na-gino-q#metatroph-free2go-se-q η διαδικασία φαίνεται να γίνεται μονο μέσω καταστηματος και θυμαμαι παλαιοτερα ότι ήταν δυσευρετα τα καταστηματα που εξυπηρετούσαν, δεν ξερω αν παραμενει το πρόβλημα. Υπάρχει εναλλακτική; 2) Η δυνατοτητα για 8ευρη ανανέωση είναι σταθερή χρονικώς; Καποιες συγκεκριμένες μέρες καθε βδομάδα; Ευχαριστώ! 1) όπως τα λες είναι και μάλλον θα σου ζητήσουν και 5€. 2) ναι γίνεται πολλά χρόνια τώρα. Βέβαια τα πράγματα στην κινητή είναι πολύ ρευστά όπως καταλαβαίνεις μπορεί αύριο να έρθουν τα πάνω κάτω. 3 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 2 ώρες πριν, aristoksenos said: 2) Η δυνατοτητα για 8ευρη ανανέωση είναι σταθερή χρονικώς; Καποιες συγκεκριμένες μέρες καθε βδομάδα; Ευχαριστώ! 1-2 φορες την εβδομάδα, όταν είναι ενεργό το countdown offer. 4 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 Καλημέρα σε ΌΛΟΥΣ... Εάν κάνω ένα Q Telecom, μεταφορά σε free2go, θα πάρει την αλλαγή σαν νέο F2G κ να πάρει το νέο Buy More 15gb?🤔 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 23 ώρες πριν, VIPdriver said: Και εαν πετύχει και κάνα 2μηνο flash offer, θα του κρατησει περισσοτερο το υπολοιπο. όπερ έδει δείξαι 1 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 35 minutes ago, Bas said: όπερ έδει δείξαι Όποιος θέλει νούμερα λόττο, σήμερα μπορώ... ΥΓ: εαν κάποιος πάρει αυτό το 2μηνο πακετο κ λιγο πριν ληξει η νοβα το ξαναδωσει και το αγορασει, θα κάνει ρολοβερ (αραγε); 1 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bas Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 17 minutes ago, VIPdriver said: Όποιος θέλει νούμερα λόττο, σήμερα μπορώ... ΥΓ: εαν κάποιος πάρει αυτό το 2μηνο πακετο κ λιγο πριν ληξει η νοβα το ξαναδωσει και το αγορασει, θα κάνει ρολοβερ (αραγε); 1 3 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 (edited) Στην εφαρμογή F2G μου ηρθε "προσφορά μόνο για σενα" (κουτάκι) 7gb με 3€ για 7 μερες και κουμπακι να πατησω για ανανεωση υπολοιπου, το πάτησα και μπαμ επιλογη ανανεωσης 3 ευρω! Εαν πατησω ανανεωση απο την κεντρικη σελιδα δεν μου το βγάζει το 3ευρο. Edited November 12, 2025 by VIPdriver 1 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 1 minute ago, VIPdriver said: Στην εφαρμογή F2G μου ηρθε "προσφορά μόνο για σενα" (κουτάκι) 7gb με 3€ για 7 μερες και κουμπακι να πατησω για ανανεωση υπολοιπου, το πάτησα και μπαμ επιλογη ανανεωσης 3 ευρω! Εαν πατησω ανανεωση απο την κεντρικη σελιδα δεν μου το βγάζει το 3ευρο. Σε εμένα μόνο στην κιου του εμφανίζει ρε γμτ 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. November 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2025 (edited) 21 minutes ago, sou_d said: Σε εμένα μόνο στην κιου του εμφανίζει ρε γμτ Δεν μας χάλασε ανανέωση 12μηνου με 3€! Αν και ψηνομαι να το πάω μέχρι τέλους μήπως και μου δώσει 600+600 για παντα Edited November 12, 2025 by VIPdriver 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.