Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

19 minutes ago, ParafronGR said:

Για να κάνει αντικατάσταση, χρειάζεται η κάρτα SIM για να βεβαιωθεί η μη λειτουργία της.

Τώρα τι κάνει ο κάθε υπάλληλος, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο 

Σωστό. Ας δηλώσει απώλεια.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VIPdriver said:

Εγω ξερω οτι πας σε καταστημα με την ταυτότητα σου και ζητάς "αντικατασταση καρτας σιμ", χρεώνεσαι την αξια της σιμ και τελειώνει η μπουγάδα.

Ακριβώς έτσι. Ανά δύο χρόνια που αλλάζω τις sim, πηγαίνω στα καταστήματα vodafone και cosmote με την ταυτότητά μου, ζητώ αντικατάσταση και σε πέντε λεπτά είμαι έτοιμος.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Για τα παραπάνω. Άλλο απώλεια, άλλο κλοπή, άλλο φθορά κάρτας και αντικατάσταση με επίδειξη της παλιάς.

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, ParafronGR said:

Παιδιά, μην βλέπετε παντού συνωμοσίες .

Είναι απλά τα πράγματα και όλη η ουσία κρύβεται σ'αυτό που έγραψε ο φίλος παραπάνω: Έχασε. Αν χάσεις τη SIM, ακόμα και μετά από δική σου υπαιτιότητα πχ σου έπεσε το τηλ στη θάλασσα, θα πρέπει να γίνει φραγή της κάρτας και χρειάζεται Υπεύθυνη Δήλωση προς την ΕΕΤΤ με την υπογραφή σου ότι ζητάς από τη NOVA νέα κάρτα λόγω κλοπής.

Δυστυχώς, θα ταλαιπωρηθεί τώρα γιατί θα της δώσουν μία κενή κάρτα που εκεί θα ενεργοποιηθεί ξανά ο αριθμός της και μαζί θα της δώσουν και μια νέα SIM με νέο αριθμό για να την καλέσουν να κάνουν την ταυτοποίηση ΑΦΟΥ τους στείλει την Υπεύθυνη Δήλωση με φωτοαντίγραφο ταυτότητας (αυτά τα αναλαμβάνει το εκάστοτε κατάστημα). 

Έτσι ακριβώς έγινε.😋

Σε ένα ταξίδι στο Βιετνάμ πάνω στην αλλαγή της SIM για δεδομένα που είχε για την συγκεκριμένη χώρα, έχασε την Ελληνική SIM...

Της έδωσαν ένα προσωρινό νούμερο καρτοκινητο και μια άλλη SIM με το δικό της νούμερο αλλά θα δουλεύει 2 εργάσιμες ημέρες αργότερα.

Όπως και έγινε 😋

IMG_20250118_093330.jpg

IMG_20250118_094832.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο Βιετνάμ οι τιμές των πακέτων  πρέπει να είναι χώμα. 

Viettel*

Viettel.png

Edited by hercoulis
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, spiliot said:

Πολύ, αλλά δεν μας αφορά εδώ.

Τελικά το ΚΕΠ δε μας είπες τι το θέλανε.

Αν χάσεις τη SIM, ακόμα κ μετά από δική σου υπαιτιότητα πχ σου έπεσε το τηλ στη θάλασσα,

θα πρέπει να γίνει φραγή της κάρτας κ χρειάζεται Υπεύθυνη Δήλωση προς την ΕΕΤΤ με την υπογραφή σου ότι ζητάς από τη NOVA νέα κάρτα λόγω κλοπής ή απώλειας.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, damianos said:

Αν χάσεις τη SIM, ακόμα κ μετά από δική σου υπαιτιότητα πχ σου έπεσε το τηλ στη θάλασσα,

θα πρέπει να γίνει φραγή της κάρτας κ χρειάζεται Υπεύθυνη Δήλωση προς την ΕΕΤΤ με την υπογραφή σου ότι ζητάς από τη NOVA νέα κάρτα λόγω κλοπής ή απώλειας.

Πήγε στο κατάστημα και ο υπάλληλος της είπε αυτό το πραγμα;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, spiliot said:

Που το λέει αυτό η ΕΕΤΤ;

γιατί θα πρέπει να το αναφέρει κάπου η ΕΕΤΤ; Μπορεί να είναι απαίτηση της NOVA να υπάρχει υπεύθυνη δήλωση του συνδρομητή για να έχει τον κ@λο της καλυμμένο αν συμβεί το οτιδήποτε.

Γι'αυτό στην υπεύθυνη δήλωση προς την ΕΕΤΤ σου ζητάνε να γράψεις ένα συγκεκριμένο ποιηματάκι με το οποίο δηλώνεις ότι ζητάς από τη NOVA να σου βγάλει νέα κάρτα μετά από απώλεια/κλοπή. 

στη συγεκριμένη περίπτωση, το ΚΕΠ θα χρειάστηκε γιατί μάλλον το άτομο που ήθελε νέα κάρτα, ήταν μεγάλης ηλικίας για να χρησιμοποιήσει το gov, οπότε της είπαν να πάει στο ΚΕΠ που θα της ζητήσουν ταυτότητα κτλ και θα προχωρήσει κανονικά η διαδικασία.

Στη δική μου περίπτωση μάλιστα, όταν βάλανε τα στοιχεία της ταυτότητας μου στο σύστημα, ζήτησε επαλήθευση το σύστημά τους με το gov και στο wallet μου ήρθε ειδοποιήση με κωδικό otp τον οποίο έδωσα στον υπάλληλο για να προχωρήσει η διαδικασία.

οπότε, αν σας συμβεί κάτι, πάτε στο κατάστημα και κάνετε ό,τι σας λένε. τα δικαιολογητικά στις σελίδες είναι μόνο για υπηρεσίες του δημοσίου.

 

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, ParafronGR said:

γιατί θα πρέπει να το αναφέρει κάπου η ΕΕΤΤ; Μπορεί να είναι απαίτηση της NOVA να υπάρχει υπεύθυνη δήλωση του συνδρομητή για να έχει τον κ@λο της καλυμμένο αν συμβεί το οτιδήποτε.

Γι'αυτό στην υπεύθυνη δήλωση προς την ΕΕΤΤ σου ζητάνε να γράψεις ένα συγκεκριμένο ποιηματάκι με το οποίο δηλώνεις ότι ζητάς από τη NOVA να σου βγάλει νέα κάρτα μετά από απώλεια/κλοπή. 

στη συγεκριμένη περίπτωση, το ΚΕΠ θα χρειάστηκε γιατί μάλλον το άτομο που ήθελε νέα κάρτα, ήταν μεγάλης ηλικίας για να χρησιμοποιήσει το gov, οπότε της είπαν να πάει στο ΚΕΠ που θα της ζητήσουν ταυτότητα κτλ και θα προχωρήσει κανονικά η διαδικασία.

Στη δική μου περίπτωση μάλιστα, όταν βάλανε τα στοιχεία της ταυτότητας μου στο σύστημα, ζήτησε επαλήθευση το σύστημά τους με το gov και στο wallet μου ήρθε ειδοποιήση με κωδικό otp τον οποίο έδωσα στον υπάλληλο για να προχωρήσει η διαδικασία.

οπότε, αν σας συμβεί κάτι, πάτε στο κατάστημα και κάνετε ό,τι σας λένε. τα δικαιολογητικά στις σελίδες είναι μόνο για υπηρεσίες του δημοσίου.

 

Ή να πάμε σε άλλο κατάστημα και να κάνουμε φορητότητα επί τόπου 😀

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, ParafronGR said:

γιατί θα πρέπει να το αναφέρει κάπου η ΕΕΤΤ; Μπορεί να είναι απαίτηση της NOVA να υπάρχει υπεύθυνη δήλωση του συνδρομητή για να έχει τον κ@λο της καλυμμένο αν συμβεί το οτιδήποτε.

Γι'αυτό στην υπεύθυνη δήλωση προς την ΕΕΤΤ σου ζητάνε να γράψεις ένα συγκεκριμένο ποιηματάκι με το οποίο δηλώνεις ότι ζητάς από τη NOVA να σου βγάλει νέα κάρτα μετά από απώλεια/κλοπή. 

στη συγεκριμένη περίπτωση, το ΚΕΠ θα χρειάστηκε γιατί μάλλον το άτομο που ήθελε νέα κάρτα, ήταν μεγάλης ηλικίας για να χρησιμοποιήσει το gov, οπότε της είπαν να πάει στο ΚΕΠ που θα της ζητήσουν ταυτότητα κτλ και θα προχωρήσει κανονικά η διαδικασία.

Στη δική μου περίπτωση μάλιστα, όταν βάλανε τα στοιχεία της ταυτότητας μου στο σύστημα, ζήτησε επαλήθευση το σύστημά τους με το gov και στο wallet μου ήρθε ειδοποιήση με κωδικό otp τον οποίο έδωσα στον υπάλληλο για να προχωρήσει η διαδικασία.

οπότε, αν σας συμβεί κάτι, πάτε στο κατάστημα και κάνετε ό,τι σας λένε. τα δικαιολογητικά στις σελίδες είναι μόνο για υπηρεσίες του δημοσίου.

 

Απο τη στιγμή που είμαι ο ιδιοκτήτης του αριθμού, μπορώ να πάω με την ταυτότητα μου σε κατάστημα και να ζητήσω νέα σιμ. Μόλις ενεργοποιηθεί η νέα σιμ, παύει να λειτουργεί η παλιά. Δεν καταλαβαίνω τον έξτρα κόπο που ζητούν. Με την ίδια λογική, οταν κάποιος θέλει να βάλει κάρτα στο καρτοκινητό του θα πρέπει να προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση οτι θέλει ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου; Σε ποιο κατάστημα της ζήτησαν να πάει σε κεπ;

Link to comment
Share on other sites

Με αυτούς ο,τι θες ακους. Ρωτησα σε κατάστημα για τη διαδικασία αλλαγής ονόματος σε σταθερό λογω θανάτου του ιδιοκτήτη της γραμμής και μου εκαψαν τον εγκέφαλο. Θα γράψω κάποια στιγμή σε σχετικό νήμα....

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kmpatra said:

Με αυτούς ο,τι θες ακους. Ρωτησα σε κατάστημα για τη διαδικασία αλλαγής ονόματος σε σταθερό λογω θανάτου του ιδιοκτήτη της γραμμής και μου εκαψαν τον εγκέφαλο. Θα γράψω κάποια στιγμή σε σχετικό νήμα....

Για συγγενή από οτι ξέρω ζητούν πιστοποιητικό θανάτου, άντε και οικογενειακής κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, ParafronGR said:

γιατί θα πρέπει να το αναφέρει κάπου η ΕΕΤΤ; Μπορεί να είναι απαίτηση της NOVA να υπάρχει υπεύθυνη δήλωση του συνδρομητή για να έχει τον κ@λο της καλυμμένο αν συμβεί το οτιδήποτε.

Γι'αυτό στην υπεύθυνη δήλωση προς την ΕΕΤΤ σου ζητάνε να γράψεις ένα συγκεκριμένο ποιηματάκι με το οποίο δηλώνεις ότι ζητάς από τη NOVA να σου βγάλει νέα κάρτα μετά από απώλεια/κλοπή. 

στη συγεκριμένη περίπτωση, το ΚΕΠ θα χρειάστηκε γιατί μάλλον το άτομο που ήθελε νέα κάρτα, ήταν μεγάλης ηλικίας για να χρησιμοποιήσει το gov, οπότε της είπαν να πάει στο ΚΕΠ που θα της ζητήσουν ταυτότητα κτλ και θα προχωρήσει κανονικά η διαδικασία.

Στη δική μου περίπτωση μάλιστα, όταν βάλανε τα στοιχεία της ταυτότητας μου στο σύστημα, ζήτησε επαλήθευση το σύστημά τους με το gov και στο wallet μου ήρθε ειδοποιήση με κωδικό otp τον οποίο έδωσα στον υπάλληλο για να προχωρήσει η διαδικασία.

οπότε, αν σας συμβεί κάτι, πάτε στο κατάστημα και κάνετε ό,τι σας λένε. τα δικαιολογητικά στις σελίδες είναι μόνο για υπηρεσίες του δημοσίου.

 

Αυτό είπα εξ αρχής ότι αυτή η διαδικασία δεν υπάρχει στην ΕΕΤΤ και ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει.

Το ότι πήγε κάποιος στο ΚΕΠ και έφερε ένα χαρτί δε σημαίνει ούτε ότι δεν το παραποίησε ούτε ότι είναι αυτός που λέει ότι είναι όταν το έβγαλε. Αυτό πιστοποιείται μόνο από τα στοιχεία ταυτότητας και αν δεν μπορεί να το δει ο ένας υπάλληλος δε θα το δει ο άλλος.

Με άλλα λόγια δε προσφέρει καμία προστασία στην Nova, προσθέτει ταλαιπωρία στον πελάτη και δείχνει φιλοσοφία δημοσίου του 80 "φέρτε ένα χαρτί ότι δε χρωστάτε για να σας δώσουμε ένα χαρτί που λέει ότι δε χρωστάτε" που έλεγε και ο Χάρι Κλιν.

Για την επιβεβαίωση ταυτότητας με το gov έχει κάποιο νόημα αλλά με το ΚΕΠ κανένα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, VIPdriver said:

Για συγγενή από οτι ξέρω ζητούν πιστοποιητικό θανάτου, άντε και οικογενειακής κατάστασης.

το προβλημα δεν ειναι τα χαρτια αλλά η διαδικασία. Μου είπαν οτι εφοσον θελετε να συνεχισει να λειτουργει, θα πρεπει να γίνει διακοπη, νεα συνδεση (στο νέο όνομα με νεο συμβολαιο) με νεο αριθμο και μετα να ζητησουμε να ξαναλλάξει ο αριθμος και να πάρετε πισω τον παλιο. Επι της ουσίας το μεγιστο κερδος για το καταστημα, δεδομένου οτι ειναι αοριστου χρονου η συμβαση πλεον, ενω στην περιοχη υπάρχει διαθεσιμοτητα ftth (οποτε με το ζορι θα μας περασουν τετοιο ενω η ουσιαστικη αναγκη ειναι ομιλία, αντε και adsl περιστασιακά)

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kmpatra said:

το προβλημα δεν ειναι τα χαρτια αλλά η διαδικασία. Μου είπαν οτι εφοσον θελετε να συνεχισει να λειτουργει, θα πρεπει να γίνει διακοπη, νεα συνδεση (στο νέο όνομα με νεο συμβολαιο) με νεο αριθμο και μετα να ζητησουμε να ξαναλλάξει ο αριθμος και να πάρετε πισω τον παλιο. Επι της ουσίας το μεγιστο κερδος για το καταστημα, δεδομένου οτι ειναι αοριστου χρονου η συμβαση πλεον, ενω στην περιοχη υπάρχει διαθεσιμοτητα ftth (οποτε με το ζορι θα μας περασουν τετοιο ενω η ουσιαστικη αναγκη ειναι ομιλία, αντε και adsl περιστασιακά)

Δοκίμασε σε άλλο κατάστημα. Εγώ βλέπω ότι ο υπάλληλος θέλει να βγάλει νέο συμβόλαιο για τον μηνιαίο στόχο μπόνους. 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις γύρισα από κατάστημα στο οποίο πήγα γιατί ένα ξεχασμένο νούμερο που είχα το έβγαζε μη διαθέσιμο. Στο νούμερο αυτό δεν έχω βάλει καθόλου κάρτα αλλά δεν είχε συμπληρωθεί ένας χρόνος (νομίζω εληγε μέσα Φλεβάρη). Η υπάλληλος μου είπε ότι πλέον για να διατηρείται ο αριθμός πρέπει να μπαίνουν χρήματα ανά 6μηνο και οχι ανά έτος αλλιώς το νούμερο χάνεται. Δεν ξέρω αν όντως ισχύει αυτό αλλά δεν το έψαξα περαιτέρω εκείνη τη στιγμή καθώς μου έκανε αντικατάσταση της sim με το ίδιο νούμερο μου δωρεάν. Ενεοργοποιηθηκε κανονικά και έχει και 1 ευρώ μέσα με λήξη 22/3/25

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, kmpatra said:

Με αυτούς ο,τι θες ακους. Ρωτησα σε κατάστημα για τη διαδικασία αλλαγής ονόματος σε σταθερό λογω θανάτου του ιδιοκτήτη της γραμμής και μου εκαψαν τον εγκέφαλο. Θα γράψω κάποια στιγμή σε σχετικό νήμα....

Συλλυπητήρια 🥲

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, kmpatra said:

Με αυτούς ο,τι θες ακους. Ρωτησα σε κατάστημα για τη διαδικασία αλλαγής ονόματος σε σταθερό λογω θανάτου του ιδιοκτήτη της γραμμής και μου εκαψαν τον εγκέφαλο. Θα γράψω κάποια στιγμή σε σχετικό νήμα....

Σε ίδια περίπτωση τηλεφωνικά μου ζήτησαν ληξιαρχική πράξη θανάτου και την ταυτότητα μου. Όταν πήγα στο κατάστημα ήθελαν και βεβαίωση εγκυτερων συγγενών και 10 ευρώ για να γίνει η αλλαγή ονόματος.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, thansof_7 said:

Μόλις γύρισα από κατάστημα στο οποίο πήγα γιατί ένα ξεχασμένο νούμερο που είχα το έβγαζε μη διαθέσιμο. Στο νούμερο αυτό δεν έχω βάλει καθόλου κάρτα αλλά δεν είχε συμπληρωθεί ένας χρόνος (νομίζω εληγε μέσα Φλεβάρη). Η υπάλληλος μου είπε ότι πλέον για να διατηρείται ο αριθμός πρέπει να μπαίνουν χρήματα ανά 6μηνο και οχι ανά έτος αλλιώς το νούμερο χάνεται. Δεν ξέρω αν όντως ισχύει αυτό αλλά δεν το έψαξα περαιτέρω εκείνη τη στιγμή καθώς μου έκανε αντικατάσταση της sim με το ίδιο νούμερο μου δωρεάν. Ενεοργοποιηθηκε κανονικά και έχει και 1 ευρώ μέσα με λήξη 22/3/25

απορια, η παραπανω αλλαγη εγινε ΜΟΝΟ με την ταυτοτητα σου;;

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, thansof_7 said:

Μόλις γύρισα από κατάστημα στο οποίο πήγα γιατί ένα ξεχασμένο νούμερο που είχα το έβγαζε μη διαθέσιμο. Στο νούμερο αυτό δεν έχω βάλει καθόλου κάρτα αλλά δεν είχε συμπληρωθεί ένας χρόνος (νομίζω εληγε μέσα Φλεβάρη). Η υπάλληλος μου είπε ότι πλέον για να διατηρείται ο αριθμός πρέπει να μπαίνουν χρήματα ανά 6μηνο και οχι ανά έτος αλλιώς το νούμερο χάνεται. Δεν ξέρω αν όντως ισχύει αυτό αλλά δεν το έψαξα περαιτέρω εκείνη τη στιγμή καθώς μου έκανε αντικατάσταση της sim με το ίδιο νούμερο μου δωρεάν. Ενεοργοποιηθηκε κανονικά και έχει και 1 ευρώ μέσα με λήξη 22/3/25

Δεν ισχύει με την έννοια ότι δεν έχει ανακοινωθεί κάτι τέτοιο. Εγώ έχω νούμερο νηστικό από το μάιο. Εχει και εισερχομενες. Πολύ πιθανόν να το κάνουν άτυπα σε νούμερα τα οποία δεν ανοίγουν ποτέ μέσα σε ένα χρονικό διάστημα. Έχουν γραφτεί και άλλες περιπτώσεις εδώ και πολύ πιο χοντρές (αν θυμάμαι καλά του αλλου του εριξαν ακύρωση στο 3μηνο).

24 minutes ago, HEO said:

απορια, η παραπανω αλλαγη εγινε ΜΟΝΟ με την ταυτοτητα σου;;

Ναι μόνο ταυτότητα θέλει για να ξανανοίξει.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, kmpatra said:

το προβλημα δεν ειναι τα χαρτια αλλά η διαδικασία. Μου είπαν οτι εφοσον θελετε να συνεχισει να λειτουργει, θα πρεπει να γίνει διακοπη, νεα συνδεση (στο νέο όνομα με νεο συμβολαιο) με νεο αριθμο και μετα να ζητησουμε να ξαναλλάξει ο αριθμος και να πάρετε πισω τον παλιο. Επι της ουσίας το μεγιστο κερδος για το καταστημα, δεδομένου οτι ειναι αοριστου χρονου η συμβαση πλεον, ενω στην περιοχη υπάρχει διαθεσιμοτητα ftth (οποτε με το ζορι θα μας περασουν τετοιο ενω η ουσιαστικη αναγκη ειναι ομιλία, αντε και adsl περιστασιακά)

Αφού δεν σου είπαν να πάει στο ΚΕΠ ο θανών να κάνει υπεύθυνη δήλωση στην ΕΕΤΤ ότι πέθανε μια χαρά σε βλέπω.

(Και συγγνώμη που χρησιμοποιώ την κατάσταση για να αστειευτώ με την συνήθως γελοία κατάσταση της Nova)

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, VIPdriver said:

Απο τη στιγμή που είμαι ο ιδιοκτήτης του αριθμού, μπορώ να πάω με την ταυτότητα μου σε κατάστημα και να ζητήσω νέα σιμ. Μόλις ενεργοποιηθεί η νέα σιμ, παύει να λειτουργεί η παλιά. Δεν καταλαβαίνω τον έξτρα κόπο που ζητούν. Με την ίδια λογική, οταν κάποιος θέλει να βάλει κάρτα στο καρτοκινητό του θα πρέπει να προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση οτι θέλει ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου; Σε ποιο κατάστημα της ζήτησαν να πάει σε κεπ;

20250120_174357.thumb.png.a1504b90d8b4b5a0af27c9f4a7fcd7d8.png

Έπρεπε να δώσω το OTP στον υπάλληλο για συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...