Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

έπαθα το ίδιο με την wind και τότε και εγώ ήθελα "τηλε-εργασία" και δεν μπορούσα να έχω.Μου έδωσε 15gb για 1 μηνα με προοπτική να τα ανανεώσει αμα τελειώσουν (πρακτικά "απεριόριστα") χωρίς πάλι ένα 4g δίκτυο να ειναι το ίδιο με ένα σταθερό. Εδώ πάσχει η Νοβα και δεν αλλάζει μέχρι να (αν) βγάλει δικό της δίκτυο κινητής. Αυτό έπρεπε να είναι κριτήριο επιλογής παρόχου εφόσον το να χάσεις το ιντερνετ δεν είναι option. :( Τωρα απλά πίεσε να πιέσουν να φτιαχτει πιο γρήγορα. Γενικά το διορθώνουν πριν τις ημερομηνίες που λένε (δλδ το 17/11 είναι ας πούμε "άνω" όριο).

 

Μια λύση είναι να πας σε άλλο σπίτι ή να ζητήσεις εξυπηρέτηση από κάποιο γείτονα να σου δώσει κωδικό wifi αλλά όπως το θέτεις έχει "φορτωμένες" ανάγκες δεν θα βρεις εύκολα κάποιον πρόθυμο εκτός αν δεν το καταλάβει (εχει vdsl 100άρα ξέρω γω).

 

Δυστυχώς στη γειτονιά έχω μπαρμπάδια και δεν έχουν ιντερνετ:lol: Και μερικοί που έχουν, είναι πολύ ασθενές το σήμα. Μου έδωσαν κωδικούς αλλά με το ζόρι ανοίγει ιστοσελίδα. Πάντως αυτό το άδειασμα του οτε που σου ακυρώνει το ραντεβού για μετά από 25 μέρες είναι λογικής καρτελ. Είμαι στο τσακ να πάρω 4g μοντεμ, να πάρω και 4 κάρτες vodafone uk που με 20 ευρώ δίνει απεριόριστα και να τους γράψω τους έλληνες λαδέμπορες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Δυστυχώς στη γειτονιά έχω μπαρμπάδια και δεν έχουν ιντερνετ:lol: Και μερικοί που έχουν, είναι πολύ ασθενές το σήμα. Μου έδωσαν κωδικούς αλλά με το ζόρι ανοίγει ιστοσελίδα. Πάντως αυτό το άδειασμα του οτε που σου ακυρώνει το ραντεβού για μετά από 25 μέρες είναι λογικής καρτελ. Είμαι στο τσακ να πάρω 4g μοντεμ, να πάρω και 4 κάρτες vodafone uk που με 20 ευρώ δίνει απεριόριστα και να τους γράψω τους έλληνες λαδέμπορες.

αφού σου έδωσαν κωδικό θα πάρεις ένα τέτοιο και ένα τέτοιο. Η λήψη σου θα βελτιωθεί δραματικά.

 

Θα πας στο κοντινότερο δωμάτιο με αυτόν που σου δίνει ιντερνετ με το καλώδιο usb στο οποίο πάνω θα έχεις συνδέσει το usb-wifi θα το "περιφέρεις" (το wifi usb) σε σημείο που έχεις καλύτερη λήψη (θα χρησιμοποιήσεις για την μέτρηση κάποιο πρόγραμμα σαν wifi analyser υπάρχει και για 10άρια). Πρώτα όμως θα του γυρίσεις τον router σε καθαρό κανάλι (πχ το 13) που δεν εκπέμπουν άλλοι να μην έχεις παρεμβολές (πάλι το wifi analyser θα σου πει πιο είναι αυτό το κανάλι). Αυτό από μόνο του θα βελτιώσει πολύ την λήψη και την ταχύτητά σου.

apps.37272.13510798885026043.a28e5942-c69d-4394-9bad-2d313bac7bc7.2559f9ff-7c9c-45bb-8bda-d4b72b7b3888?w=1399&h=933&q=90&format=jpg.

 

καλή τύχη.

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω πολύ καλές εντυπώσεις από την τεχνική εξυπηρέτηση της Nova, που με διαδοχικά τηλεφωνήματα και αλλαγές από την πλευρά τους αλλά και από τη δική μου (ρυθμίσεις στο router) καταφέραμε να ανεβάσουμε την ταχύτητα που κλειδώνει το router από τα περίπου 8Mbps στα 15+. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος από την υποστήριξη και τους το είπα.

 

Από την άλλη, η εξυπηρέτηση πελατών της Nova είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Δεν απαντούν στα γραπτά ερωτήματά μας, επιμένουν να μας καλούν ώρες που εργαζόμαστε και δεν μπορούμε να απαντήσουμε και δεν μας δίνουν βασικές πληροφορίες (π.χ. αντίγραφο του τρέχοντος συμβολαίου, όπως έχει τροποποιηθεί τηλεφωνικά). Αν είχα πρόσβαση σε δικηγόρο και χρήματα θα τους έτρεχα μέχρι να σβήσει ο ήλιος, είναι ότι χειρότερο έχω αντιμετωπίσει από τότε που θυμάμαι. :mad:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Έχω διαπιστώσει ότι σε μερικά fora έχουν ενεργοποιηθεί από χρόνια νήματα με τίτλο "Nova Support", στα οποία τα μέλη περιγράφουν τα προβλήματα, τις απορίες, ερωτήσεις κλπ και οι υπεύθυνοι είτε δίνουν άμεσες απαντήσεις, αν αυτό είναι δυνατό, είτε προωθούν το θέμα στους αρμόδιους, αν δεν μπορεί να δοθεί άμεση λύση.

Θα μπορούσε και το forum που μας φιλοξενεί να ζητήσει παρόμοια συνεργασία με τη Nova, ώστε να ωφεληθούν και τα μέλη του από αυτή την υπηρεσία.

 

Προσωπικά, έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές αυτού του είδους την υποστήριξη, για διάφορα ζητήματα και προβλήματα, που είχα κατά καιρούς, και με δύσκολα οικονομικά θέματα, και είχα πάντα απαντήσεις και λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ από χρόνια υπάρχει το ίδιο...

http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?f=214

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση, αν και πριν ολοκληρώσω το post μου, έψαξα με τις λέξεις "Nova Support", για να είμαι σίγουρος, και δεν έβγαλε αυτό το νήμα!!!

Υποθέτω ότι τα μέλη και αυτού του forum θα μπορούν να λύνουν τα θέματά τους με αυτό το κανάλι επικοινωνίας και υποστήριξης της Nova.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς επειδή υπάρχει από εποχής που η ονομασία ήταν forthnet έχει προστεθεί στον τίτλο το nova, και για αυτό δεν το έβγαζε στην αναζήτηση. Αν θέλουν οι αρμόδιοι θα μπορούσαν να το κάνουν σκέτο nova πλέον, γνώμη μου.

Τώρα για το τι κάνει, σύμφωνα με όσα λέει στις οδηγίες εκεί, δεν αντικαθιστά το support της εταιρείας, αλλά λειτουργεί επικουρικά. Εγώ καταλαβαίνω πως αν δεν θέλεις να καλέσεις και να περιμένεις ενδεχομένως στο τηλέφωνο, γράφεις εκεί για να το δουν και να επικοινωνήσουν μαζί σου. Εντάξει, καλό είναι να υπάρχει, αλλά αν είχα κάποιο θέμα μάλλον η πρώτη μου επιλογή θα ήταν να επικοινωνήσω τηλεφωνικά, για κάτι πιο άμεσο.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία και δεν έχω άποψη, αλλά, έχοντας χρησιμοποιήσει τις αντίστοιχες από άλλα fora, είμαι ικανοποιημένος, όπως έχω γράψει.

Ακόμη και σε δύσκολες υποθέσεις, που αφορούσαν σε οικονομικά θέματα (χρεώσεις που θεωρούσα αυθαίρετες κλπ), με τη μεσολάβηση του Support με κάλεσε αρμόδιος υπάλληλος και με υπομονή και με ανταλλαγή μηνυμάτων μου έδωσε απαντήσεις και λύση στο θέμα.

Σε κάθε περίπτωση, κάθε ένας μπορεί να έχει διαφορετική άποψη για το ίδιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ το έχω χρησιμοποιήσει, και η λογική λέει πως τα ίδια άτομα θα σε εξυπηρετήσουν. Απλά όπως είναι φυσικό, θα πρέπει να κοιτάζουν το φόρουμ τακτικά για να δουν ότι ρωτάει κάτι κάποιος. Για αυτό το λόγο μονάχα είπα πως αν είχα κάποιο άμεσο πρόβλημα ίσως ήταν καλύτερα στο τηλέφωνο. Χωρίς να ξέρω ποια είναι η συχνότητα που ελέγχουν τα post εδώ, μπορεί να τα βλέπουν σχετικά άμεσα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Ξαναλέω ότι δεν γνωρίζω τη λειτουργία της υποστήριξης σ' αυτό το forum, αλλά βλέποντας τη δομή του διαπιστώνω ότι είναι διαφορετική, αφού κάθε μέλος ανοίγει δικό του θέμα και δεν είναι τα ερωτήματα συγκεντρωμένα σε ένα.
Link to comment
Share on other sites

αφού σου έδωσαν κωδικό θα πάρεις ένα τέτοιο και ένα τέτοιο. Η λήψη σου θα βελτιωθεί δραματικά.

 

Θα πας στο κοντινότερο δωμάτιο με αυτόν που σου δίνει ιντερνετ με το καλώδιο usb στο οποίο πάνω θα έχεις συνδέσει το usb-wifi θα το "περιφέρεις" (το wifi usb) σε σημείο που έχεις καλύτερη λήψη (θα χρησιμοποιήσεις για την μέτρηση κάποιο πρόγραμμα σαν wifi analyser υπάρχει και για 10άρια). Πρώτα όμως θα του γυρίσεις τον router σε καθαρό κανάλι (πχ το 13) που δεν εκπέμπουν άλλοι να μην έχεις παρεμβολές (πάλι το wifi analyser θα σου πει πιο είναι αυτό το κανάλι). Αυτό από μόνο του θα βελτιώσει πολύ την λήψη και την ταχύτητά σου.

apps.37272.13510798885026043.a28e5942-c69d-4394-9bad-2d313bac7bc7.2559f9ff-7c9c-45bb-8bda-d4b72b7b3888?w=1399&h=933&q=90&format=jpg.

 

καλή τύχη.

 

Σε ευχαριστώ πολύ! :) Θα το δοκιμάσω το απόγευμα στο σπίτι που θα έχω χρόνο. Πάντως αν και ενδίδω στις πιέσεις και τα νταβατζιλίκια του οτε, θα μεταφέρω τη γραμμή μου σε αυτούς . Από τη στιγμή που μια ολόκληρη πολυεθνική (forthnet) δεν μπορεί να κυνηγήσει τον οτε μην περιμένουν να μπορώ εγώ ο καταναλωτής.Επιτέλους πρέπει η επιτροπή ανταγωνισμού να διερευνήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές αλλιώς μικρότερες εταιρείες (και ιδίως η forthnet με το ανύπαρκτο δίκτυο) θα εξαφανιστούν.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ! :) Θα το δοκιμάσω το απόγευμα στο σπίτι που θα έχω χρόνο. Πάντως αν και ενδίδω στις πιέσεις και τα νταβατζιλίκια του οτε, θα μεταφέρω τη γραμμή μου σε αυτούς . Από τη στιγμή που μια ολόκληρη πολυεθνική (forthnet) δεν μπορεί να κυνηγήσει τον οτε μην περιμένουν να μπορώ εγώ ο καταναλωτής.Επιτέλους πρέπει η επιτροπή ανταγωνισμού να διερευνήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές αλλιώς μικρότερες εταιρείες (και ιδίως η forthnet με το ανύπαρκτο δίκτυο) θα εξαφανιστούν.

 

εσύ ξέρεις φίλε μου αλλά μετά θα γκρινιάζεις για τα παραπάνω λεφτά που δίνεις για παρόμοιο πράγμα στον ΟΤΕ. δεν ειναι καθόλου ανταγωνιστικές οι τιμές του.

 

Σε εμένα πάντως που σπίτι μου έχω nova (στο πατρικό wind) μονοι τους χωρίς ενόχλησή μου, μου έστειλαν τεχνικό (ΟΤΕ) να βελτιώσει τη γραμμή η οποία κλείδωνε στα 820 αντί 1020 upload και είχε πολλά λάθη με download 15-16mb. Μάλιστα το έκαναν 2 φορές. Μετά την πρώτη επισκευή (που σαν κάτι να έφτιαξαν από το ΟΤΕ) τους ξαναέστειλαν με δικαιολογία ότι το θέμα δεν έχει κλείσει. Αποτέλεσμα; Ο ΟΤΕ μου άλλαξε χαλκό (μου απέδωσε άλλο ανεστραμένο ζεύγος στην "ρεγκλέτα" (κουτί πολυκατοικίας) δλδ μου έδωσαν άλλο "χαλκό" πιο καθαρό αφού βρήκαν τον "καλό" από το ματσάκι που έρχονταν σπίτι στην ρεκλέτα). Μετά από αυτά άρχισαν να κλειδώνω στα 16-17mb (1mb πάνω) και upload 1020 σταθερά και λιγότερα λάθη. Καλή βελτίωση και χωρίς να το ζητήσω. Κάτι είδαν στα συστήματά τους και το θεώρησαν εκτός προδιαγραφών από την μεριά του ΟΤΕ και τους "έτρεξαν" να το φτιάξουν.

 

Τώρα και εγώ αν πάθαινα τέτοια νίλα χωρίς υπηρεσία δεν ξέρω τι θα έκανα αλλά στο ΟΤΕ μην περιμένεις πολύ καλύτερα πράγματα. Είχαν τους θείους μου σε δύο γραμμές 3 μήνες χωρίς τηλέφωνο γιατί το μετέτρεψαν σε VOIP και οι θειοι μου (γέροι άνθρωποι) δεν είχαν ιδέα τι να κάνουν (πως μπαίνει ο voip router) και όταν κόπηκε το τηλεφωνο λόγω μετάβασης σε voip ενώ δήλωναν βλάβη δεν πήγαινε κανένας να το δει. Οταν πήγα εγώ στο χωριό έφτιαξα τη μία γραμμή που ήταν θέμα ρουτερ αλλά η άλλη γραμμή είχε και "τεχνικό" θέμα (ήταν νεκρή από κωμένα καλώδια). Οταν μιλησα με το support και τους ρώτησα γιατί 3 μήνες δεν πήγε κανένας τεχνικός να το δει και ο θειος μου το εχει αναφέρει 2-3 φορές στο κατάστημά σας (σε γειτονική πόλη η δήλωση) είπαν δεν μπορούσαμε να τους καλέσουμε για ραντεβού! Σε ποιο αριθμό καλούσατε ρωτάω; και μου λένε στο (χαλασμένο) σταθερό!! :cry: Τους λέω μπράβο! καλείτε για βλάβη σε αριθμό στον αριθμό που έχει την βλάβη.. :wacko: Συγχαρητήρια τους είπα για το support σας σε γέρους ανθρώπους! (κινήτό δεν είχαν είπαν, αλλά όταν δόθηκε η βλάβη στο κατάστημα δεν νοιαστηκαν να ρωτήσουν να πει ένας υπάλληλος όταν κοιτούσε την καρτέλα πελάτη "κυριε δεν εχουμε κινητό σας" και ο θειος μου δεν ήξερε να το δώσει από μόνος του.). Τα πάγια όμως (34Ε/μηνα) ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα πλήρωναν. Ζητησα αντιλογισμό (επιστροφή) τηλεφωνικά και μου είπαν θα το εξετάσουμε! Δεν ξέρω τι έγινε μετά αλλά αμφιβάλω κιολας να παραδέχθηκαν το λάθος τους.

 

Αυτό είναι το support του OTE που θα εχεις να το ξέρεις.. Απλά τότε θα λες γιατί έφυγα από nova. Καλύτερα να πας στην εταιρία που έχεις το κινητό σου (αν δεν ειναι cosmote) να σου δίνουν τουλάχιστον mb μέχρι να φτιαχτει. Αν είναι cosmote να αλλάξεις και εταιρία στο κινητό :lol: :p

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

εσύ ξέρεις φίλε μου αλλά μετά θα γκρινιάζεις για τα παραπάνω λεφτά που δίνεις για παρόμοιο πράγμα στον ΟΤΕ. δεν ειναι καθόλου ανταγωνιστικές οι τιμές του.

 

Σε εμένα πάντως που σπίτι μου έχω nova (στο πατρικό wind) μονοι τους χωρίς ενόχλησή μου, μου έστειλαν τεχνικό (ΟΤΕ) να βελτιώσει τη γραμμή η οποία κλείδωνε στα 820 αντί 1020 upload και είχε πολλά λάθη με download 15-16mb. Μάλιστα το έκαναν 2 φορές. Μετά την πρώτη επισκευή (που σαν κάτι να έφτιαξαν από το ΟΤΕ) τους ξαναέστειλαν με δικαιολογία ότι το θέμα δεν έχει κλείσει. Αποτέλεσμα; Ο ΟΤΕ μου άλλαξε χαλκό (μου απέδωσε άλλο ανεστραμένο ζεύγος στην "ρεγκλέτα" (κουτί πολυκατοικίας) δλδ μου έδωσαν άλλο "χαλκό" πιο καθαρό αφού βρήκαν τον "καλό" από το ματσάκι που έρχονταν σπίτι στην ρεκλέτα). Μετά από αυτά άρχισαν να κλειδώνω στα 16-17mb (1mb πάνω) και upload 1020 σταθερά και λιγότερα λάθη. Καλή βελτίωση και χωρίς να το ζητήσω. Κάτι είδαν στα συστήματά τους και το θεώρησαν εκτός προδιαγραφών από την μεριά του ΟΤΕ και τους "έτρεξαν" να το φτιάξουν.

 

Τώρα και εγώ αν πάθαινα τέτοια νίλα χωρίς υπηρεσία δεν ξέρω τι θα έκανα αλλά στο ΟΤΕ μην περιμένεις πολύ καλύτερα πράγματα. Είχαν τους θείους μου σε δύο γραμμές 3 μήνες χωρίς τηλέφωνο γιατί το μετέτρεψαν σε VOIP και οι θειοι μου (γέροι άνθρωποι) δεν είχαν ιδέα τι να κάνουν (πως μπαίνει ο voip router) και όταν κόπηκε το τηλεφωνο λόγω μετάβασης σε voip ενώ δήλωναν βλάβη δεν πήγαινε κανένας να το δει. Οταν πήγα εγώ στο χωριό έφτιαξα τη μία γραμμή που ήταν θέμα ρουτερ αλλά η άλλη γραμμή είχε και "τεχνικό" θέμα (ήταν νεκρή από κωμένα καλώδια). Οταν μιλησα με το support και τους ρώτησα γιατί 3 μήνες δεν πήγε κανένας τεχνικός να το δει και ο θειος μου το εχει αναφέρει 2-3 φορές στο κατάστημά σας (σε γειτονική πόλη η δήλωση) είπαν δεν μπορούσαμε να τους καλέσουμε για ραντεβού! Σε ποιο αριθμό καλούσατε ρωτάω; και μου λένε στο (χαλασμένο) σταθερό!! :cry: Τους λέω μπράβο! καλείτε για βλάβη σε αριθμό στον αριθμό που έχει την βλάβη.. :wacko: Συγχαρητήρια τους είπα για το support σας σε γέρους ανθρώπους! (κινήτό δεν είχαν είπαν, αλλά όταν δόθηκε η βλάβη στο κατάστημα δεν νοιαστηκαν να ρωτήσουν να πει ένας υπάλληλος όταν κοιτούσε την καρτέλα πελάτη "κυριε δεν εχουμε κινητό σας" και ο θειος μου δεν ήξερε να το δώσει από μόνος του.). Τα πάγια όμως (34Ε/μηνα) ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα πλήρωναν. Ζητησα αντιλογισμό (επιστροφή) τηλεφωνικά και μου είπαν θα το εξετάσουμε! Δεν ξέρω τι έγινε μετά αλλά αμφιβάλω κιολας να παραδέχθηκαν το λάθος τους.

 

Αυτό είναι το support του OTE που θα εχεις να το ξέρεις.. Απλά τότε θα λες γιατί έφυγα από nova. Καλύτερα να πας στην εταιρία που έχεις το κινητό σου (αν δεν ειναι cosmote) να σου δίνουν τουλάχιστον mb μέχρι να φτιαχτει. Αν είναι cosmote να αλλάξεις και εταιρία στο κινητό :lol: :p

 

Είσαι τυχερός που στο έφτιαξαν. Μα και εμένα στην αρχή μου είπαν ζημιά σε καλώδιο της περιοχής. Το θέμα είναι ότι μου είπαν όχι ότι θα έρθουν να το φτιάξουν σε 24 μέρες από σήμερα αλλά να το δουν. Το έχουν δει τόσες πολλές φορές που θα το ματιάσουν :lol: Ξέρω ότι με οτε θα πάω +10 ευρώ το μήνα, είναι οκ σαν κόστος απλά θέλω να πιστεύω ότι σε θέματα βλάβης θα είναι λίγο πιο συνεπείς. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια/απειλή στη nova και εάν μου πουν ότι δεν αλλάζει η ημερομηνία επιδιόριωσης, δυστυχώς την κάνω για οτε.

Link to comment
Share on other sites

Αν η επιδιόρθωση εξαρτάται αποκλειστικά από τον ΟΤΕ, και αυτήν την ημερομηνία τους έδωσαν, δεν καταλαβαίνω πως θα μπορούσε η πίεση στη Nova να αλλάξει κάτι...
Link to comment
Share on other sites

Αν η επιδιόρθωση εξαρτάται αποκλειστικά από τον ΟΤΕ, και αυτήν την ημερομηνία τους έδωσαν, δεν καταλαβαίνω πως θα μπορούσε η πίεση στη Nova να αλλάξει κάτι...

 

Εταιρεία μπορεί να πιέσει εταιρεία. Συνεργάτες είναι, δηλαδή εάν ο οτε δώσει ημερομηνία επιδιόρθωσης το Μάρτιο του 2021 η forthnet θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια; Στην τελική έσοδα χάνει η forthnet, όλο αυτό το διάστημα φράγκο δεν θα πάρει από εμένα και φυσικά καταλαβαίνει ότι με την απραξία της θα χάσει πελάτες στην περιοχή. Μια εταιρεία εάν το μόνο που ξέρει είναι να κάνεις μετρήσεις στο ρούτερ, δεν έχει μέλλον.

Edited by kostas701
Link to comment
Share on other sites

Εταιρεία μπορεί να πιέσει εταιρεία. Συνεργάτες είναι, δηλαδή εάν ο οτε δώσει ημερομηνία επιδιόρθωσης το Μάρτιο του 2021 η forthnet θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια; Στην τελική έσοδα χάνει η forthnet, όλο αυτό το διάστημα φράγκο δεν θα πάρει από εμένα και φυσικά καταλαβαίνει ότι με την απραξία της θα χάσει πελάτες στην περιοχή. Μια εταιρεία εάν το μόνο που ξέρει είναι να κάνεις μετρήσεις στο ρούτερ, δεν έχει μέλλον.

Το ότι ο ένας νοικιάζει κάποια υπηρεσία από τον άλλον, προσωπικά δεν μου φαίνεται ότι είναι και τόσο βέβαια ότι πρόκειται για τέτοια συνεργασία που μπορεί απαραίτητα να υπάρξει τέτοια πίεση. Σαν να λες ότι έχεις πρόβλημα στα υδραυλικά στο σπίτι, περιμένει ο υδραυλικός σου ένα ανταλλακτικό το οποίο φέρνει μόνο ένας στη χώρα, και ο εισαγωγέας που του το προμηθεύει του έχει δώσει ημερομηνία διάθεσης 20 μέρες μετά, και επειδή σου φαίνεται πολύ για να περιμένεις απειλείς ότι θα πας στον εισαγωγέα απευθείας, ο οποίος εκτελεί παράλληλα και χρέη υδραυλικού προσφέροντας υπηρεσίες λιγάκι ακριβότερα, πιστεύοντας πως θα μπορεί να σε εξυπηρετήσει πιο άμεσα σε κάποια ενδεχόμενη μελοντική βλάβη. Όπως σου είπαν, συμφωνώ κι εγώ ότι είναι σαν να επιβραβεύεις τον δεύτερο.

Επίσης το να υπάρχει μια βλάβη σίγουρα είναι κάτι δυσάρεστο και μη βολικό για κανέναν που το έχει υποστεί άμεσα, ωστόσο το ότι θα χάσει πελάτες στην περιοχή λιγάκι δύσκολο μου φαίνεται. Δεν είναι σίγουρο ότι έχουν όλοι βλάβη και ότι θα τους οδηγήσει στην ίδια συμπεριφορά. Εκτός αν εννοείς ότι λειτουργώντας ατομικά και δυσφημώντας τους θα οδηγήσεις γείτονες και γνωστούς που είναι στον ίδιο πάροχο να φύγουν. Αυτό είναι άλλο πράγμα, και ξαναερχόμαστε στα ίδια που λέγαμε πριν, ότι με το να πας στον άλλο πάροχο που είναι υπεύθυνος για το δίκτυο επιβραβεύεις την τακτική του, εαν φυσικά λειτουργεί έτσι για να κάνει σαμποτάζ(γιατί νομίζω πως είναι αυτονόητο πως δεν γνωρίζει κανείς μας τις εσωτερικές τους υποθέσεις, και τι πραγματικά χρειάζεται για την επίλυση του προβλήματος κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Τελικά επιτελέστηκε ένα μικρό θαύμα: με πήρε η forthnet και μου είπε ότι όντως είναι πολύ μεγάλο το διάστημα της βλάβης και μου πρότεινε να μου αλλάξει τη γραμμή. Θα μου παρέχει 30mbps από άλλη γραμμή. Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι μου είπαν ότι τώρα πρέπει να συνδέσω το τηλέφωνο απευθείας στο modem. Τι εννοεί ο ποιητής; Εγώ έχω αυτή τη στιγμή την κλασική σύνδεση, ένα καλώδιο και μετά διαχωρίζω με splitter τηλέφωνο και μόντεμ.
Link to comment
Share on other sites

Θα γίνει voip. Δηλαδή το τηλεφωνικό σήμα δεν θα έρχεται αυτόνομα παράλληλα με το σήμα του internet όπως τώρα. Θα έρχεται μόνο internet, και το τηλέφωνο θα "βγαίνει" από το ρούτερ.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Θα γίνει voip. Δηλαδή το τηλεφωνικό σήμα δεν θα έρχεται αυτόνομα παράλληλα με το σήμα του internet όπως τώρα. Θα έρχεται μόνο internet, και το τηλέφωνο θα "βγαίνει" από το ρούτερ.

 

Sent from my Galaxy S10e

 

Ουσιαστικά η μόνη αλλαγή είναι η απευθείας σύνδεση μεταξύ μόντεμ και τηλεφώνου;

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Στην ουσία δεν θα σου έρχεται σε καμία πρίζα τηλεφωνικό σήμα πλέον. Αν το ρούτερ είναι κοντά στην κεντρική πρίζα, είναι εύκολο να δώσεις σήμα από εκεί και να πάει ξανά σε όλο το σπίτι.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο φοβερό πρόβλημα αυτό. Εκτός του ότι όλοι έχουμε κινητά, πόσο να κρατήσει μια διακοπή; Όπως και να έχει, σε λίγο καιρό όλα τα σταθερά τηλέφωνα θα λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, όποτε και να μην το θέλει κάποιος δεν έχει επιλογή.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

αν η συσκευη τηλεφωνου ειναι ασυρματη κιολας τοτε παλι δε θα δουλευει σε διακοπη ρευματος. οποτε δεν επηρεαζεται τοσο. ενα μικρο UPS στο ρουτερ ειναι μια λυση καθως και οι νεες καμπινες απ οσο ξερω εχουν δικα τους οποτε θα εισαι οκ
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι στους περισσότερους από εμάς τα σταθερά τηλέφωνα δεν έχουν χρησιμότητα πλέον. Συνήθως μιλάμε σε κινητά οπότε μικρό το κακό με τη διακοπή ρεύματος. Το μεγάλο αγκάθι για εμένα προσωπικά είναι το ιντερνετ, ειδικά τώρα που πάμε για περισσότερα περιοριστικά μέτρα και για αναγκαστική τηλεργασία. No internet= no job δυστυχώς
Link to comment
Share on other sites

Από πότε τα σταθερά τηλέφωνα δεν είναι αναγκαία; όλοι οι παροχοι δίνουν πλέον απεριόριστα προς σταθερά αστικά/υπεραστικά. Πρακτικά ο, τι πιο σημαντικό αυτό αν έχεις να μιλήσεις για πολλές ώρες χωρίς κανένα άγχος και να έχεις καρτοκινητο από δίπλα για ωρα ανάγκης..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...