Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άλλο να ρετάρεις, και άλλο να μην ξέρεις. και άλλο να μην θέλεις να μάθεις. εάν δεν ''το χεις'' να μην το κάνεις, να κάνεις κάτι άλλο, πχ να δουλέψεις σε ένα super market να χτυπάς το ταμείο και να φορτώνεις ράφια. η να φροντίσει η μαμά wind να κάνει μερικά σεμινάρια γύρω από το θέμα. ώστε να μην γίνονται ρεζίλι όλοι οι υπάλληλοι μέρα με την μέρα.

 

Χαλάρωσε λίγο,εγώ κάνω αυτή τη δουλεία από την αρχή της κινητής τηλεφωνίας και δεν βρέθηκε κανένας να μου ζητήσει αυτά τα απλά που ρώτησες εσύ.Μάλλον εσύ στη δουλειά σου είσαι παντογνώστης όπως φαίνεται!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Χαλάρωσε λίγο,εγώ κάνω αυτή τη δουλεία από την αρχή της κινητής τηλεφωνίας και δεν βρέθηκε κανένας να μου ζητήσει αυτά τα απλά που ρώτησες εσύ.Μάλλον εσύ στη δουλειά σου είσαι παντογνώστης όπως φαίνεται!!!!

Είμαι πολυ χαλαρός, και ναι, στην δουλειά μου είμαι πολύ κάλος. εάν δεν ήμουν δεν θα την έκανα. το ότι δεν σου έχουν ζητήσει πότε το smtp η το pop η static ip δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξέρεις. είναι άπλα μια δικαιολογία για να μην μάθεις. εάν όμως σου είχαν στόχο πόσες static ip πρέπει να κάνεις ανά μηνά τότε θα είχες μάθει σίγουρα τι είναι......

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Είμαι πολυ χαλαρός, και ναι, στην δουλειά μου είμαι πολύ κάλος. εάν δεν ήμουν δεν θα την έκανα. το ότι δεν σου έχουν ζητήσει πότε το smtp η το pop η static ip δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξέρεις. είναι άπλα μια δικαιολογία για να μην μάθεις. εάν όμως σου είχαν στόχο πόσες static ip πρέπει να κάνεις ανά μηνά τότε θα είχες μάθει σίγουρα τι είναι......

 

+1!!!! Και στην περιπτωση που σου διαφευγει κατι, φροντιζεις να το μαθεις.. Αυτο λεγεται 'επαγγελματισμος'..

Link to comment
Share on other sites

Είμαι πολυ χαλαρός, και ναι, στην δουλειά μου είμαι πολύ κάλος. εάν δεν ήμουν δεν θα την έκανα. το ότι δεν σου έχουν ζητήσει πότε το smtp η το pop η static ip δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξέρεις. είναι άπλα μια δικαιολογία για να μην μάθεις. εάν όμως σου είχαν στόχο πόσες static ip πρέπει να κάνεις ανά μηνά τότε θα είχες μάθει σίγουρα τι είναι......

Το ότι είσαι όπως λές πολύ καλός στη δουλειά σου είναι καθαρά δική σου άποψη.Θεωρώ όμως ότι έχουμε δώσει μεγαλύτερη αξία σε ένα θέμα από αυτήν που θα έπρεπε να είχε από την αρχή κοινώς το έχουμε ξεφτιλίσει και νομίζω ότι θα έπρεπε να λήξει κάπου εδώ.

 

 

Φιλικά πάντα

Διονύσης

Link to comment
Share on other sites

Το ότι είσαι όπως λές πολύ καλός στη δουλειά σου είναι καθαρά δική σου άποψη.Θεωρώ όμως ότι έχουμε δώσει μεγαλύτερη αξία σε ένα θέμα από αυτήν που θα έπρεπε να είχε από την αρχή κοινώς το έχουμε ξεφτιλίσει και νομίζω ότι θα έπρεπε να λήξει κάπου εδώ.

 

 

Φιλικά πάντα

Διονύσης

Οπως νομίζεις, θα κλείσω με ένα ρητό που λέει ''Η γνώση είναι δύναμη''

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Ούτε ένα, ούτε δυο -τουλάχιστον 70 καταστήματα κινητής τηλεφωνίας έκλεισαν μέσα σε έξι μήνες. Το διάστημα μεταξύ Σεπτεμβρίου 2010 - Μαρτίου 2011 υπολογίζεται ότι 70 σημεία πώλησης προϊόντων των εταιρειών Cosmote (περιλαμβάνεται η αλυσίδα «Γερμανός»), Vodafone και Wind ανέστειλαν τη λειτουργία τους. Οι τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, με τελευταίο παράδειγμα την Cosmote, εφάρμοσαν και συνεχίζουν να εφαρμόζουν ένα διευρυμένο πρόγραμμα μείωσης λειτουργικών δαπανών.

 

Το κλείσιμο καταστημάτων, τα περισσότερα εκ των οποίων ανήκουν σε franchisees, εντάσσεται στη λογική αυτή. Άλλωστε, όταν φτάνει στο σημείο η Cosmote να κλείνει σημεία της αλυσίδας «Γερμανός», στα οποία αγοράζεις και άλλα αξεσουάρ, εύκολα συμπεραίνει κανείς τι πίεση δέχονται τα σημεία των Vodafone και Wind, τα οποία πουλούν αποκλειστικά προϊόντα κινητής.

 

Τα τελευταία δύο χρόνια, τα έσοδα της εγχώριας αγοράς κινητής τηλεφωνίας μειώθηκαν κατά 1,1 δισ. ευρώ, ενώ η κερδοφορία του κλάδου συρρικνώθηκε κατά 600 εκατ. Η ανατροπή του κλίματος ευφορίας δεν έγινε εν μια νυκτί· ήδη από το 2007 οι εταιρείες άρχισαν να διαπιστώνουν ότι υποχωρούν οι άλλοτε φρενήρεις ρυθμοί ανάπτυξης.

 

Βουτιά 20% το 2010

 

Η Cosmote, με μερίδιο αγοράς άνω του 48%, απώλεσε στην Ελλάδα έσοδα 200 εκατ., συμπιέζοντας τη λειτουργική της κερδοφορία (EBITDA) κατά 77 εκατ. Η εταιρεία ολοκλήρωσε πρόσφατα το πρώτο μεγάλο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου, το οποίο χρησιμοποίησαν 65 άτομα στην «Γερμανός» και 116 στην Cosmote. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ και της Cosmote, Μιχάλη Τσαμάζ τα επώδυνα μέτρα αποτελούν παρελθόν για τη Cosmote, καθώς ακολουθεί ο ΟΤΕ.

 

H Vodafone, υπό νέα διοίκηση πλέον (νέος αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ορίστηκε ο Γλαύκος Περσιάνης, πρόεδρος παρέμεινε ο Νίκος Σοφοκλέους) έχει προχωρήσει σιωπηρά στο κλείσιμο καταστημάτων. Εντυπωσιακό μέγεθος αποτελούν οι αποχωρήσεις στο διάστημα 2007-2010. Από την Vodafone Ηellas έχουν αποχωρήσει 865 άτομα οικειοθελώς, ενώ άλλα 69 απολύθηκαν. Στις αρχές του 2010 η εταιρεία απασχολούσε 207 λιγότερα άτομα, σε σχέση με τις αρχές του 2008. Που σημαίνει ότι παράλληλα με τις αποχωρήσεις, γίνονταν και προσλήψεις προσωπικού.

 

Μετράει πληγές

 

Η Vodafone Ηellas, μέσα σε μια τετραετία (1/4/06-31/3/10) έχει απολέσει έσοδα 470 εκατ. ευρώ, τριπλασιάζοντας τους επισφαλείς πελάτες. Τον Μάρτιο του 2006 τα έσοδά της έφταναν τα 1,7 δισ. και τα κέρδη μετά από φόρους τα 270 εκατ. Το Μάρτιο του 2010, τα αντίστοιχα μεγέθη ήταν 1,3 δισ. και 56 εκατ. αντίστοιχα, με αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης 19% έως και τις αρχές του 2011.

 

Στη Wind (διευθύνων σύμβουλος Νάσος Ζαρκαλής) τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Επί δυο συναπτά έτη η εταιρεία απασχολούσε τα ΜΜΕ με αρνητικές ειδήσεις, καθότι υψηλές δανειακές υποχρεώσεις απειλούσαν τη βιωσιμότητά της.

 

Τελικά, η χρυσή τομή βρέθηκε: οι ομολογιούχοι υψηλής εξασφάλισης πήραν το μαγαζί, γράφοντας ονομαστική «χασούρα» 1,8 δισ. ευρώ. Προηγουμένως η Wind είχε εφαρμόσει κι αυτή πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου (τέλη 2009) και είχε πραγματοποιήσει σειρά εξυγιαντικών κινήσεων, όπως το κλείσιμο και η ενοποίηση καταστημάτων, κάτι το οποίο συνεχίζεται ως σήμερα.

 

Πάντως, η Largo Limited, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Wind Hellas αναζητά επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα. Μεταξύ των αγορών που εξετάζουν fund που την απαρτίζουν φαίνεται να είναι τα τρόφιμα, αλλά και τα τυχερά παίγνια.

 

Το «τσουνάμι» αλλαγών από την Cosmote στον ΟΤΕ

 

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Μιχάλης Τσαμάζ δεν άφησε καμία αμφιβολία στο 36ο ετήσιο συνέδριο της ΟΜΕ - ΟΤΕ. «Πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε τις συνθήκες της εποχής, να προσαρμοστούμε ανάλογα και να πάρουμε αποφάσεις τολμηρές.

 

Τα μέτρα που έχουμε λάβει μέχρι σήμερα στον ΟΤΕ είναι ήπια, συγκριτικά με αντίστοιχα που έχουν λάβει άλλες εταιρείες», ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, συμπληρώνοντας ότι «είναι επιτακτική ανάγκη να καταλάβουν όλοι ότι ο ΟΤΕ είναι πια μια πολυμετοχική ιδιωτική εταιρεία, που χρηματοδοτείται με τους κανόνες της διεθνούς αγοράς». Για ποιον χτυπά η καμπάνα; Για το προσωπικό της μητρικής εταιρείας.

 

Το βλέμμα της αγοράς, αλλά και των εργαζομένων στον ΟΤΕ είναι στραμμένο στην επικείμενη επίσκεψη των Γερμανών στη χώρα μας (Deutsche Telekom), προκειμένου να συζητηθούν οι όροι εξαγοράς ενός επιπλέον 10% του ΟΤΕ. Η μείωση προσωπικού, με άρση της μονιμότητας ή εφαρμογή προγράμματος μετατάξεων, αναμένεται να μονοπωλήσει τις διαπραγματεύσεις. Οι Γερμανοί της DT εκτιμάται ότι θα ζητήσουν επιτακτικά μία λύση που θα οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση του εργασιακού κόστους στον ΟΤΕ, το οποίο έχει φτάσει στα ίδια επίπεδα με εκείνα πριν από τη μεγάλη εθελουσία έξοδο του 2005.

http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=6&artid=96416

Edited by eLeKtriK EyE
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ουδέν σχόλιον....
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

δυσκολα τα πραγματα για ολους!

οι εταιριες θελουν να κλεισουν οσα περισσοτερα φυσικα καταστηματα γινεται,και να αφοσιωθουν στις τηλεπωλησεις μεσω dealer ή αγορων απο το internet απευθειας.

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

εαν ΜΙΑ απο τις 3 εταιριες εδινε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ διαφορετικες προσφορες και πακετα, δε θα χρειαζοταν κανενα κλεισιμο! Και οι 3 εταιριες πληρωνουν το καρτελ τους τωρα.. Βεβαια, φταιει και το οτι δεν υπαρχουν φορεις ελεγχου, που κοιμουνται, ή 'τα παιρνουν' για να κοιμουνται και αφηνουν και τους 3 να κανουν ο'τι θελουν..
Link to comment
Share on other sites

το ότι όλοι είναι σε κούρσα μείωσης εξόδων γνωστό είναι. Η wind λίγο παραπάνω λόγω των γνωστών προβλημάτων που έχει αντιμετωπίσει κατά καιρούς. Το καρτέλ βέβαια καλά κρατεί και δε το βλέπω να σπάει και σύντομα.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με την νέα τους διαφήμιση στην τηλεόραση θέλουν να φέρουν κόσμο στα καταστήματα και με το site τους διώχνουν από το κατάστημα...

Ας ρίξουν τουλάχιστον κάποια χρήματα στα καταστήματά τους! Δεν έχουν μείνει και πολλά δεν νομίζω να τους κοστίσει ακριβά.

 

Σίγουρα φαίνονται κάποια σημάδια βελτίωσης. Το θετικό είναι πως υπάρχει ένα κλίμα αλλλαγής. Ποτέ η αλλαγή δεν έβλαψε.

Link to comment
Share on other sites

Με την νέα τους διαφήμιση στην τηλεόραση θέλουν να φέρουν κόσμο στα καταστήματα και με το site τους διώχνουν από το κατάστημα...

Ας ρίξουν τουλάχιστον κάποια χρήματα στα καταστήματά τους! Δεν έχουν μείνει και πολλά δεν νομίζω να τους κοστίσει ακριβά.

 

Σίγουρα φαίνονται κάποια σημάδια βελτίωσης. Το θετικό είναι πως υπάρχει ένα κλίμα αλλλαγής. Ποτέ η αλλαγή δεν έβλαψε.

Ποιός ο λόγος να επισκεφτεί κανείς ένα τέτοιο κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Ποιός ο λόγος να επισκεφτεί κανείς ένα τέτοιο κατάστημα;

Ίσως για να δει σε χρήση κάποια συσκευή. Αν και δεν είναι πολλές οι επιλογές σε live demo συσκευές στα περισσότερα καταστήματα...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Με την νέα τους διαφήμιση στην τηλεόραση θέλουν να φέρουν κόσμο στα καταστήματα και με το site τους διώχνουν από το κατάστημα...

Ας ρίξουν τουλάχιστον κάποια χρήματα στα καταστήματά τους! Δεν έχουν μείνει και πολλά δεν νομίζω να τους κοστίσει ακριβά.

 

Σίγουρα φαίνονται κάποια σημάδια βελτίωσης. Το θετικό είναι πως υπάρχει ένα κλίμα αλλλαγής. Ποτέ η αλλαγή δεν έβλαψε.

 

Εσύ νομίζεις δηλαδή ότι εάν αλλάξουν χρώματα η κάνουν κάποια ανακαίνιση στα καταστήματα ότι θα αποκτήσουν και περισσότερους συνδρομητές; η μήπως νομίζεις ότι με τον τρόπο αυτό θα πουλήσουν συσκευές και θα πλουτίσουν από τα 8 ευρώ καθαρό κέρδος που έχουν ανά συσκευή. σε ποιο κόσμο ζεις;

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Εσύ νομίζεις δηλαδή ότι εάν αλλάξουν χρώματα η κάνουν κάποια ανακαίνιση στα καταστήματα ότι θα αποκτήσουν και περισσότερους συνδρομητές; η μήπως νομίζεις ότι με τον τρόπο αυτό θα πουλήσουν συσκευές και θα πλουτίσουν από τα 8 ευρώ καθαρό κέρδος που έχουν ανά συσκευή. σε ποιο κόσμο ζεις;

 

Σωστά.Ο μόνος τρόπος για να σηκώσει κεφάλη η wind είναι να δώσει κάτι διαφορετικό στον πελάτη.Όχι συνέχεια αντιγραφές με τις άλλες εταιρίες. Πάντα τελευταία θα είναι και έτσι όπως πάει θα φύγουν όλοι.Θέλουν να πάει κόσμος στα καταστήματα της μήπως και τον παγιδεύσουν με κάνα συμβόλαιο και μείνει στην εταιρία για κάνα χρόνο.Εταιρία της αρπαχτής δηλαδή.Και εγώ στην wind είμαι και αν δεν είχα το f2g2 θα την είχα κάνει για άλλη παραλία.:ninja:

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Σωστά.Ο μόνος τρόπος για να σηκώσει κεφάλη η wind είναι να δώσει κάτι διαφορετικό στον πελάτη.Όχι συνέχεια αντιγραφές με τις άλλες εταιρίες. Πάντα τελευταία θα είναι και έτσι όπως πάει θα φύγουν όλοι.Θέλουν να πάει κόσμος στα καταστήματα της μήπως και τον παγιδεύσουν με κάνα συμβόλαιο και μείνει στην εταιρία για κάνα χρόνο.Εταιρία της αρπαχτής δηλαδή.Και εγώ στην wind είμαι και αν δεν είχα το f2g2 θα την είχα κάνει για άλλη παραλία.:ninja:

 

Δεν θα συμφωνήσω με όλα όσα λες, γιατί ΟΛΕΣ η εταιρείες έχουν την ίδια πολίτικη της ''αρπαχτής'' εγώ είμαι παλιός συνδρομητής στην wind (από telestet συμβόλαιο και στην σταθερή τα τελευταία 5 χρονιά) είμαι γενικά πολύ ευχαριστημένος. δεν είμαι ευχαριστημένος με την πολίτικη στα καταστήματα με τους φτηνούς και άχρηστους υπάλληλους. (αν και σε όλες της εταιρείες είναι τα ίδια) αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν μπαίνεις σε ένα κατάστημα και είναι γεμάτο από android συσκευές και ρωτάς την υπάλληλο, Τι έχετε από windows mobile; και σου απαντάει: ''Δεν πουλάμε υπολογιστές'' μπορείς να καταλάβεις τι έκταση έχει το πρόβλημα όσον άφορα το προσωπικό. ας ρίξει λίγο χρήμα παραπάνω στο να προσλάβει ΕΜΠΕΙΡΟ προσωπικό και μετά ίσως να δει και καμμια αύξηση στης πωλήσεις και στους συνδρομητές. γιατί το να βλέπεις χαμογελαστές γλάστρες στο κατάστημα με μηδέν γνώσεις σου θυμίζει πρωινό καφέ με την μενεγακη στην τηλεόραση κάθε μέρα....

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Ίσως για να δει σε χρήση κάποια συσκευή. Αν και δεν είναι πολλές οι επιλογές σε live demo συσκευές στα περισσότερα καταστήματα...

Αυτό ακριβώς. Τα καταστήματα αυτά αργούν να φέρουν συσκευές, δεν τις φέρνουν όλες (σε μερικές περιπτώσεις ΕΠΙΤΗΔΕΣ π.χ. dual sim, iphone κλπ), δεν έχουν έμπειρο προσωπικό κλπ. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχουν κόσμο. Οι περισσότεροι πάνε για να πληρώσουν λογαριασμούς ή για να κάνουν φασαρία για υπερβολικές (ή μη...) χρεώσεις.

Το ρόλο των καταστημάτων της κινητής τον έχουν αναλάβει το Πλαίσιο, το multirama ακόμη και τα διάφορα e-shops.

 

Εν κατακλείδι: Φανταστείτε ένα κατάστημα Wind με ΟΛΕΣ τις συσκευές, με άμεση διαθεσιμότητα, με γρήγορη εξυπηρέτηση, με καταρτισμένο και επαρκές προσωπικό και τιμές κοντά σε αυτές των υπολοίπων καταστημάτων. Ποιός δεν θα το προτιμούσε; Δεν θα ήταν ένας πολύ καλός λόγος να προτιμήσει κανείς Wind έναντι των άλλων δύο παρόχων; Ήταν τόσο δύσκολο να το σκεφτούν ή τόσο ακριβό να το υλοποιήσουν τόσα χρόνια; Προτίμησαν την "παγίδα" των επιδοτήσεων όμως. Καλά να πάθουν. Και οι τρεις...

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι μόνο η γνώσεις που δεν έχουν στην κατηγορία των συσκευών άλλα ακόμα και στης υπηρεσίες που πουλάνε, πχ ρωτά από περιέργεια σε ένα κατάστημα το εξής: '' δίνετε static ip" η ''τι ταχύτητα θα πάρω'' και όσον άφορα την κινητή: ''μπορείτε να μου πείτε το APN της wind;'' και ετοιμαστείτε να γελάσετε με της αντιδράσεις και της απαντήσεις....!:lol::p
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Είχα πάρει τηλ. σε κατάστημα Ν. Ηλείας να τους ρωτήσω για το HUAWEI X5 και δεν το ήξεραν καν, κάτι για Samsung έλεγαν! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Άκουσα το κορυφαίο από μία κοπελίτσα χτες σε κατάστημα της VF:

Έρχεται πελάτης που είχε το (παλιό) ΝΟΚΙΑ Ν73, ο οποίος προφανώς και ήταν άσχετος, καθώς ρώτησε αν γινόταν να βάλει Android(αμφιβάλλω αν ήξερε ότι η συσκευή του έτρεχε Symbian, απλά θα άκουσε κάπου για Android και είπε να ρωτήσει, χωρίς να ξέρει τι ακριβώς είναι αυτό το.... Android). Και του απαντάει με αφέλεια η (ομολογουμένως κούκλα) υπάλληλος: -Πρέπει να το πάτε στην NOKIA!!!! :hunter: :dash:

Link to comment
Share on other sites

η το άλλο που άκουσα εγώ, μπαίνει πελάτης στο κατάστημα και λέει: ''δεν έχω ίντερνετ εδώ και 2 μέρες'' και απαντάει η υπάλληλος: ''πείτε μου το νούμερο σας παρακαλώ'' - 28310ΧΧΧΧΧ - ''Δεν βλέπω να έχει πρόβλημα η γραμμή σας, δοκιμάσατε να μετακινήσετε το μόντεμ σε άλλο σημείο να έχετε καλύτερο σήμα;'':blink::lol:
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Άκουσα το κορυφαίο από μία κοπελίτσα χτες σε κατάστημα της VF:

Έρχεται πελάτης που είχε το (παλιό) ΝΟΚΙΑ Ν73, ο οποίος προφανώς και ήταν άσχετος, καθώς ρώτησε αν γινόταν να βάλει Android(αμφιβάλλω αν ήξερε ότι η συσκευή του έτρεχε Symbian, απλά θα άκουσε κάπου για Android και είπε να ρωτήσει, χωρίς να ξέρει τι ακριβώς είναι αυτό το.... Android). Και του απαντάει με αφέλεια η (ομολογουμένως κούκλα) υπάλληλος: -Πρέπει να το πάτε στην NOKIA!!!! :hunter: :dash:

Που NOKIA δεν υπάρχει στην Ελλάδα...:p

Link to comment
Share on other sites

Είχα πάρει τηλ. σε κατάστημα Ν. Ηλείας να τους ρωτήσω για το HUAWEI X5 και δεν το ήξεραν καν, κάτι για Samsung έλεγαν! :lol:

 

η το άλλο που άκουσα εγώ, μπαίνει πελάτης στο κατάστημα και λέει: ''δεν έχω ίντερνετ εδώ και 2 μέρες'' και απαντάει η υπάλληλος: ''πείτε μου το νούμερο σας παρακαλώ'' - 28310ΧΧΧΧΧ - ''Δεν βλέπω να έχει πρόβλημα η γραμμή σας, δοκιμάσατε να μετακινήσετε το μόντεμ σε άλλο σημείο να έχετε καλύτερο σήμα;'':blink::lol:

 

Καλά ειδικά τα μαγαζιά της επαρχίας πρέπει να είναι πολύ μαργαριτάρια...

Αν σε ένα μαγαζί ως κριτήριο έχουν μόνο τους στόχους δεν νομίζω να παρεξηγηθούν, ακόμα και κάποιος από αυτούς τους υπαλλήλους να διαβάζει το site

 

Είναι δύσκολο να ελεχθεί η ποιότητα που -όλοι- ζητάμε σε ένα μαγαζί. Μόνο τα νούμερα μένουν!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Τα δύο τελευταία ιδιόκτητα καταστήματα της εταιρίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, πέρασαν στην ιστορία! Το κατάστημα στο Βαρδάρη έκλεισε οριστικά ενώ αυτό στην Τσιμισκή (με Παύλου Μελά) θα γίνει franchise. Έτσι μένει ένα ιδιόκτητο στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης και είναι αυτό του εμπορικού κέντρου Μακεδονία (carrefour Πυλαίας). Από το προσωπικό τον καταστημάτων, δύο υπάλληλοι μεταφέρθηκαν στο ιδιόκτητο που απέμεινε ενώ οι υπόλοιποι απολύθηκαν (ή "αποχώρησαν οικειοθελώς" με εξτρά χρήματα πέρα από αυτά της αποζημίωσης).
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Γνωστο και λυπηρο πετρο σχετικα με τα καταστηματα...

Οσο για την σωστη εκπεδευση των υπαλληλων στα καταστηματα της wind να σας ενημερωσω οτι εδω και τουλαχιστον 2 χρονια (τοσο θυμαμαι το ελαχιστο) εχουν σταματισει να γινονται εκπεδευσεις στα κεντρικα της wind σε αθηνα και θεσσαλονικη για τους νεους υπαλληλους στα καταστηματα,αυτην την εκπεδευση την αντικατεστησαν με μια υποτιποδη εκπεδευση που γινετε στο καταστημα που θα δουλεψει ο/η υπαλληλος (εκτος αν για καποιο λογο βολεψει να παει να τον/ην εκπεδευσουν σε αλλο καταστημα) απο εναν εκπαιδευτη της εταιριας επιπλεον η εκπεδευση παλια κρατουσε 2 βδομαδες και τωρα το πολυ μια εβδομαδα...τα σχολια περιτευουν για τους υπαλληλους και των 3 εταιριων που βαριουνται την ζωη τους και δεν ενδιαφερονται απο μονοι τους να μαθουν τα βασικα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...