Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορεί να χρησιμοποιούνται και οι δύο εταιρείες για την ενοικίαση προσωπικού.

Link to comment
Share on other sites

Εαν θελετε να μην περιμενετε 1-2 ωρες (οι 2 ωρες το οριο και μετα κλεινει αποτομα η κληση για καθε κληση), να καλειτε το πρωι μολις ανοιγει η τηλεφωνικη εξυπηρετηση.

Απο τοτε που καταλαβα για το ποιον ικανοτητων αποτελεσματικοτητας των υπαλληλων εξυπηρετησης σε ολες τις εταιριες κινητης τηλεφωνιας (εδω και πολλα χρονια πρωτα η μαυρη και μετα τον κορονοιο και η πρασινη), αποφευγω παντελως να καλω τηλεφωνια εαν μπορω να λυσω μονος μου το καθε προβλημα μου. Αφηστε που με επικληση στην εξυπηρετηση πολυ πιθανον οχι μονο να μη λυθει το προβλημα, αλλα και να τα κανουν χειροτερα για τον πελατη απο εκει, εμπλεκοντας τον περισσοτερο.

Παντως υπαρχουν και αλλα καναλια εξυπηρετησης πελατων με πιο ικανους υπαλληλους.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Εκτός από την εξυπηρέτηση της Cosmote, σήμερα πήρα 13800 και είχα 1 ώρα αναμονή και ο υπάλληλος άσχετος, για την εξυπηρέτηση της Nova τι γνωριζεις είναι ξεχωριστά όπως στη Cosmote? @dimitroula10

H Nova δεν είναι στην τελεπερφορμανς. Δίνει ακόμα πιο χαμηλούς μισθούς. Που να βρούνε τεχνογνωσία με ψίχουλα?

Screenshot_20240717-145210_Dolphin.jpg

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, maller said:

Υπάρχει κάποιο link στο φόρουμ μήπως για να ψαχτώ;

3 φορές που έχω πάρει μου έχουν απαντήσει κοπέλες που μιλάνε σπαστά ελληνικά και δεν καταλαβαίνουν τι τους ρωτάω. Σε παραπομπή σε τεχνικό που μου έκαναν χθες, μίλησα με μια κυρία που ναι μεν μιλούσε άπταιστα ελληνικά αλλά δεν είχε ιδέα τι τη ρωτούσα. Ομολογώ οτι δεν περίμενα υπηρεσίες χαμηλού επιπέδου από ολόκληρη Cosmote.

Άλλη η εξυπηρέτηση πελατών της cosmote και άλλη του frog. Δυστυχώς ή ευτυχώς αν παίρνει κάποιος την εξυπηρέτηση της frog, καλύτερα να μιλήσετε στα αγγλικά γιατί τα άτομα της frog και η λογική της frog απευθύνεται σε αλλοδαπά άτομα γι αυτό και στην εξυπηρέτηση απαντάνε αλλοδαπά άτομα. Εξου και τα sms προσφορών που συνήθως έρχονται πρώτα στα αγγλικά και μετά στα ελληνικά. Όπως και τα πακέτα που έχει πολλά για πολλές αλλοδαπές χώρες. Αντίθετα η cosmote έχει άλλα τηλεφωνικά κέντρα σε άλλες περιοχές. Τώρα για την τεχνική υποστήριξη, πρακτικά είναι μία και είτε Καλές από cosmote είτε από frog τότε σε πετάνε στο ίδιο τμήμα. 

Link to comment
Share on other sites

On 17/7/2024 at 1:46 ΜΜ, dimitroula10 said:

Συγνώμη αλλά η teleperformance ψάχνει προσωπικό για την εξυπηρέτηση της κοσμοτέ. Τυχαίο? Δεν νομίζω. Επομένως η τελεπερφορμανς είναι αυτή που εξυπηρετεί τους πελάτες της κοσμοτέ. Έχει σημασία αυτό που έγραψες?

Εργασία από το σπίτι για άσχετους μέσω ιδιωτικής εταιρείας. Τι ψάχνεις κι εσύ. Όλες οι απαντήσεις υπάρχουν στο φόρουμ.

Μπορεί μια εταιρεία να αναθέτει σε διάφορες εταιρείες να της βρει προσωπικό. Όπως και να έχει ναι η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote κατά κύριο λόγω παρέχεται από την θυγατρική της Cosmote evalue και σου μιλάω σαν πρώην εργαζόμενος εκεί. Οπότε αν δεν ξέρουμε καλύτερα να το κλείνουμε. Και ναι οι περισσότεροι είναι άσχετοι για αυτό και σχετικοί φεύγουν. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, AlexM2 said:

παρέχεται από την θυγατρική της Cosmote evalue και σου μιλάω σαν πρώην εργαζόμενος

Αν σου πω ότι εγώ προσελήφθην στην εταιρεία που αναφέρω ως τεχνική εξυπηρέτηση πελατών κοσμοτέ, αλλά δεν πήγα τελικά λόγω χαμηλού μισθού, τι θα έλεγες? Τέλος πάντων ανεξάρτητα από που πληρώνεται κάποιος και τι συμβόλαιο υπογράφει, η πραγματικότητα είναι ότι ούτε εδώ που είμαστε (υποτίθεται) τεχνικό φόρουμ υπάρχουν άτομα με γνώσεις επίλυσης προβλημάτων συνδρομητών.

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ γρήγορα σε σχέση με το επίπεδο γνώσης στα σχολεία και το 99% όλων παπαγαλίζει ότι βρεθεί, θεωρώντας το γνώση. Ελάχιστοι στην χώρα γνωρίζουν την δομή του δεκαδικού συστήματος και ελάχιστοι του δυαδικού ή δεκαεξαδικού. Μακάρι να ήταν αυτά τα σημαντικότερα προβλήματα στην χώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, dimitroula10 said:

Αν σου πω ότι εγώ προσελήφθην στην εταιρεία που αναφέρω ως τεχνική εξυπηρέτηση πελατών κοσμοτέ, αλλά δεν πήγα τελικά λόγω χαμηλού μισθού, τι θα έλεγες?

 

 

Αυτό που είπα και πιο πάνω. Ότι μια εταιρεία μπορεί να αναθέσει σε διάφορες εταιρείες την διαχείριση. 

Αλλά το θέμα είναι αυτό που λέμε. Ότι αυτοί που προσλαμβάνονται δεν έχουν την επαρκή γνώση γιατί πολύ απλά και οι ανώτεροι τους δεν νοιάζονται και είναι και οι ίδιοι άσχετοι

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, AlexM2 said:

Αυτό που είπα και πιο πάνω. Ότι μια εταιρεία μπορεί να αναθέσει σε διάφορες εταιρείες την διαχείριση. 

Αλλά το θέμα είναι αυτό που λέμε. Ότι αυτοί που προσλαμβάνονται δεν έχουν την επαρκή γνώση γιατί πολύ απλά και οι ανώτεροι τους δεν νοιάζονται και είναι και οι ίδιοι άσχετοι

Να προσθέσω ότι κάποιοι ανώτεροι προτιμούν να μην έχουν γνώστες, διοτι εκείνοι φαίνονται λίγοι. Απίστευτα σπάνιο να υπάρξει σοβαρός ανώτερος...

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

Και αυτό το τελευταίο γίνεται παντού στην Ελλάδα. 
Η Δημητρούλα είχε ανεβάσει μια εκπομπή στο utube και είχαν θίξει και το θέμα της αξιοκρατίας. 

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, hercoulis said:

Και αυτό το τελευταίο γίνεται παντού στην Ελλάδα. 
Η Δημητρούλα είχε ανεβάσει μια εκπομπή στο utube και είχαν θίξει και το θέμα της αξιοκρατίας. 

Θέλουμε link....

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Αν το έστειλες μέσω φόρμας επικοινωνίας, πιθανότατα θα σου έρθει γραπτή.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hercoulis said:

Το κανάλι του pavlitakis !! Σε χαιρετώ φίλε !! Έχουμε καιρό να τα πούμε και στο ζελλο !

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Inevar said:

Το κανάλι του pavlitakis !! Σε χαιρετώ φίλε !! Έχουμε καιρό να τα πούμε και στο ζελλο !

Τα εύσημα στη @dimitroula10 που τα ανέβασε. 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, VIPdriver said:

Να προσθέσω ότι κάποιοι ανώτεροι προτιμούν να μην έχουν γνώστες, διοτι εκείνοι φαίνονται λίγοι. Απίστευτα σπάνιο να υπάρξει σοβαρός ανώτερος...

Και η «εταιρεία» που αναφέρατε χαρακτηρίζεται για την κλίκα των άσχετων «ανώτερων»

Link to comment
Share on other sites

On 16/7/2024 at 7:20 ΠΜ, Teiresias_ said:

Παιδιά με τα απεριόριστα από τα καταστήματα frog τι έγινε; Συνεχίζεται;

Ισχύει ακόμα. Τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη .

Φίλος αγόρασε χθές από κει.

 

Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2024 at 7:05 ΠΜ, _NikitaS_ said:

Δυστυχώς ή ευτυχώς αν παίρνει κάποιος την εξυπηρέτηση της frog, καλύτερα να μιλήσετε στα αγγλικά

Εγώ μια φορά έπεσα σε κοπέλα που μιλούσε σπαστά ελληνικά, της ζήτησα να μιλήσω με κάποιον που να καταλαβαίνει την γλώσσα και αμέσως πέρασε την γραμμή σε αλλη που συννενοηθηκα μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

On 17/7/2024 at 12:00 ΜΜ, dimitroula10 said:

Την εξυπηρέτηση της κοσμοτέ την έχει ιδιωτική εταιρεία με πολύ χαμηλούς μισθούς και βέβαια μειωμένης ικανότητες υπαλλήλους.

Εκτός της αναμονής ο λόγος ύπαρξης είναι η επίλυση προβλημάτων συνδρομητών που δεν γνωρίζουν τα βασικά.

Απορώ γιατί κάποιοι ψάχνουν την εξυπηρέτηση πελατών και μετά έρχονται στα φόρουμς για την λύση.😄

Υπάρχει αυτή η τιμή σε εναλλακτικές λύσεις που βέβαια απαιτεί δικαρτο κινητό.

Καλημέρα. Γι΄αυτό που έγραψες στο τέλος, υπάρχει κάποιο Link στο forum γιατί δεν ξέρω πως να το ψάξω;; Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, maller said:
On 17/7/2024 at 12:00 ΜΜ, dimitroula10 said:

Υπάρχει αυτή η τιμή σε εναλλακτικές λύσεις που βέβαια απαιτεί δικαρτο κινητό.

Καλημέρα. Γι΄αυτό που έγραψες στο τέλος, υπάρχει κάποιο Link στο forum γιατί δεν ξέρω πως να το ψάξω;; Ευχαριστώ!

Ψάξε στα δίκτυα εξωτερικού. Αν θυμάμαι καλά με φρόγκ και εναλλακτική λύση για λίγα δεδομένα έχουμε γράψει για σιμ Ευρώπης όπου δίνουν 1gb/2,1€ χωρίς λήξη. Οπότε με 10€ το τρίμηνο μέσω καταστήματος, και έξτρα λίγα δεδομένα για συμπλήρωμα. Επίσης αν δεν μιλάς πολύ υπάρχει ακόμα φτηνότερη λύση μέσω VoIP. Ψάξε στο αντίστοιχο νήμα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν αριθμό σε Cosmoκάρτα. Τελικά ισχύει η αλλαγή με το ΑΛΠΑΚ στο 1314 ή είναι μόνο προς What'sUp;

Link to comment
Share on other sites

Ισχυει. Όταν το στείλεις θα πάρεις απάντηση για την χρέωση και με δεύτερο μήνυμα θα μεταφερθείς αν θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Και δύο ερωτήσεις ακόμα, γιατι το νήμα είναι μεγάλο και δεν ξέρω τι ισχύει: 1. Αν έχω υπόλοιπο στην Cosmoκάρτα, μεταφέρεται ή χάνεται; 2.Αφού γίνει η μεταφορά, μπορώ να παρακολουθώ το νούμερο από την εφαρμογή της Cosmote ή αποκλειστικά από την εφαρμογή του Frog; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το υπόλοιπο σε ευρώ σίγουρα. Οι παροχές οχι (νομίζω μόνο το ίντερνετ μεταφέρεται ή μόνο τα λεπτά,δεν είμαι σίγουρος για αυτό)

Θα μπορείς να το παρακολουθείς το νούμερο και από τις δύο εφαρμογές. Στην εφαρμογή του φρογκ όμως μπορείς να ενεργοποιείς τις προσφορές του frog (πχ τα επιπλέον 60'), κάτι που δεν γίνεται από την εφαρμογή της cosmote.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, kmpatra said:

Θα μπορείς να το παρακολουθείς το νούμερο και από τις δύο εφαρμογές. Στην εφαρμογή του φρογκ όμως μπορείς να ενεργοποιείς τις προσφορές του frog (πχ τα επιπλέον 60'), κάτι που δεν γίνεται από την εφαρμογή της cosmote.

Γίνεται, απλά δεν φαίνεται ο διπλασιασμός. Οι άλλες προσφορές φαίνονται όλες. 

Edited by motoboots
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...