Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα

Vasileios θα διαφωνήσω μαζί σου

Τη στιγμη που ο νόμος ορίζει ότι η ηλεκτρονική εξουσιοδότηση γινεται υποχρεωτικά δεκτή,δε με ενδιαφέρει τι λέει ο εσωτερικός κανονισμός του κάθε ιδιώτη.

Απλά θα έπρεπε να ελέγξουν αν ισχύει η εξουσιοδότηση με το μοναδικό αριθμό που τη συνοδεύει.

Απο εκεί και πέρα ειναι καλυμμένοι ότι και να γινόταν μιας και το ποιος έχει πρόσβαση στο taxis μας ειναι προσωπική ευθύνη του καθενός.

Ο νόμος ειναι νόμος και είτε μας αρέσει είτε οχι είμαστε υποχρεωμένοι να τον γνωρίζουμε και να τον ακολουθούμε,άσχετα με το τι θα θέλαμε,Π,χ, περισσότερη ασφάλεια.

Όσο για το πληρεξούσιο δεν ειναι και τόσο εύκολη διαδικασία μιας και δεν υπάρχει ενα γενικό που να καλύπτει όλες τις περιπτώσεις. Ασε που κοστίζει για να κανεις ενα για κάθε περίπτωση.

Παντός θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε την εξέλιξη της υπόθεσης αυτής και ποια θα ειναι η απάντηση της εταιρίας.

Θα σας ενημερώσω εν ευθέτω χρονικό διάστημα.

 

Καθώς ουτε και εμενα με ενδιαφέρει τι λεει ο καθε ιδιώτης.

 

Ο νόμος είναι συγκεκριμένος και απαράβατος !

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ο νόμος είναι απαράβατος. Καθημερινά γίνονται παραβάσεις νόμων.

Εκτός αν κλείσανε τα δικαστήρια σε αυτή την χώρα.

Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει ιδιώτη να δεχτεί κάπιο έγγραφο.

Πιός νόμος επιβάλει σε ιδιώτη να δέχεται υπεύθηνες δηλώσεις ;

Ο νόμος για την ταυτοποίηση των καρτοκινητών απαιτεί υπογραφή από τον ίδιο που νομιμοποιεί την κάρτα.

Εηουσιοδότηση για να υπογραφεί υπευθηνη δήλωση δεν γίνεται δεκτή.

Αυτό που μπορει να γίνει είναι εξουσιοδότηση για να την μεταβιβάσεις.

Αυτό που αναλαμβάνει την SIM πρέπει πάντα να υπογράφει.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ο νόμος είναι απαράβατος. Καθημερινά γίνονται παραβάσεις νόμων.

Εκτός αν κλείσανε τα δικαστήρια σε αυτή την χώρα.

Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει ιδιώτη να δεχτεί κάπιο έγγραφο.

Πιός νόμος επιβάλει σε ιδιώτη να δέχεται υπεύθηνες δηλώσεις ;

Ο νόμος για την ταυτοποίηση των καρτοκινητών απαιτεί υπογραφή από τον ίδιο που νομιμοποιεί την κάρτα.

Εηουσιοδότηση για να υπογραφεί υπευθηνη δήλωση δεν γίνεται δεκτή.

Αυτό που μπορει να γίνει είναι εξουσιοδότηση για να την μεταβιβάσεις.

Αυτό που αναλαμβάνει την SIM πρέπει πάντα να υπογράφει.

 

Πραγματικα δε μπορω να καταλάβω τι εννοεις. Το ΦΕΚ που εκδόθηκε το Μάρτιο το λέει. Ψάξτε και θα το βρεις.

Ο κάθε νόμος υποχρεώνει τον ιδιώτη να τον ακολουθεί,είτε του αρέσει είτε οχι.

Για αυτο υπάρχουν τα δικαστήρια όπως ακριβως ειπες.

Όταν λες εξουσιοδότηση για να υπογράφει υπεύθυνη δήλωση; Τι εννοεις;

Αν σου κανω μια e-εξουσιοδότηση να κανεις όλες τις ενέργειες για να μου κανεις μια αλλαγή sim η εξουσιοδότηση αυτή ΦΕΡΕΙ την υπογραφή μου,ειναι ο κωδικός που αναγράφει πάνω. Απο εκεί και πέρα ο ιδιώτης ειναι υποχρεωμένος να τη δεχτεί,αλλιώς αναλαμβάνουν τα δικαστήρια, και να υπογράψεις εσυ στον ιδιώτη οποιοδήποτε έγγραφο σου δώσει αντί για μενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Εδώ και πολλά χρόνια έχω δύο κάρτες Cosmote. Μία για φωνή και μία για internet, σε δίκαρτο κινητό. Χρειάζεται πλέον αυτό ή μπορώ να διακόψω τη μία κάρτα (data) και να προσθέσω στην κάρτα της φωνής κάποια GB? Τι μειονέκτημα θα έχω αν από 2 κάρτες πάω σε 1;
Link to comment
Share on other sites

Δεν διευκρινίζεις τη τωρινή κατασταση.

Η κάρτα της φωνής είναι συμβόλαιο; Η κάρτα του mobile internet είναι συμβόλαιο;

Θέλεις να καταργήσεις την κάρτα του mobile internet;

 

Αν έχεις συμβόλαιο και φωνής και mobile internet στα ίδια στοιχεία, μπορείς να ενώσεις τα δεδομένα και να κάνεις ταυτόχρονη χρήση των δεδομένων και από τις 2 κάρτες (ή να κρατήσεις τη μια στο κινητό και την άλλη στο συρτάρι).

Αυτό δεν γίνεται αν έχεις καρτοκινητο ή mobile internet με κάρτα, θέλει 2 συμβόλαια.

 

Αν θέλεις να καταργήσεις το mobile internet, και έχεις συμβόλαιο αλλά θέλεις περισσότερα δεδομένα, δες τα καινούρια προγράμματα gigamax. Τα δίνουν σε καλές τιμές και διαλέγεις εσύ πόσα λεπτά/δεδομένα θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διευκρινίζεις τη τωρινή κατασταση.

Η κάρτα της φωνής είναι συμβόλαιο; Η κάρτα του mobile internet είναι συμβόλαιο;

Θέλεις να καταργήσεις την κάρτα του mobile internet;

 

Και οι 2 κάρτες είναι συμβόλαιο. Λέω να καταργήσω την κάρτα που είναι για Data. Θα έχω όμως κάποιο όφελος ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ γενικό το ερώτημα σου. Καταρχάς πες μας περίπου τί ανάγκη έχεις για λεπτά ομιλίας και GB δεδομένων. Και μέχρι τι ποσό μπορείς να πληρώνεις

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ γενικό το ερώτημα σου. Καταρχάς πες μας περίπου τί ανάγκη έχεις για λεπτά ομιλίας και GB δεδομένων. Και μέχρι τι ποσό μπορείς να πληρώνεις

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Θέλω να συνεχίσω να έχω τα 1500 λεπτά προς Cosmote και χρειάζομαι περίπου 2-3 GB το μηνα. Και εννοείται θέλω το οικονομικότερο δυνατόν με αυτές τις παροχές.

Link to comment
Share on other sites

Το οικονομικότερο απεριόριστο αυτή τη στιγμή είναι στα 25 ευρώ.

 

Απεριόριστα προς Cosmote

300 λεπτά προς όλους

300 μηνύματα

2GB αν έχεις και σταθερό, αλλιώς 1.

 

 

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το οικονομικότερο απεριόριστο αυτή τη στιγμή είναι στα 25 ευρώ.

 

Απεριόριστα προς Cosmote

300 λεπτά προς όλους

300 μηνύματα

2GB αν έχεις και σταθερό, αλλιώς 1.

 

 

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Τεχνικά θα έχω πρόβλημα πχ αν είμαι στο ινερνετ και εκείνη την ώρα με πάρει κάποιος τηλέφωνο, τι θα συμβεί; Θα διακοπεί το ιντερνετ και θα γίνει η κληση ή δεν θα φανεί καθόλου η εισερχόμενη κλήση; Με τις 2 κάρτες πάντως, απλά σταματούσε το ιντερνετ και γινόταν η κλήση.

Edited by Dr_Michael
Link to comment
Share on other sites

Τεχνικά θα έχω πρόβλημα πχ αν είμαι στο ινερνετ και εκείνη την ώρα με πάρει κάποιος τηλέφωνο, τι θα συμβεί; Θα διακοπεί το ιντερνετ και θα γίνει η κληση ή δεν θα φανεί καθόλου η εισερχόμενη κλήση; Με τις 2 κάρτες πάντως, απλά σταματούσε το ιντερνετ και γινόταν η κλήση.
Ε ναι πλέον κινητά με διπλό modem δεν υπάρχουν από ότι ξέρω ο μόνος τρόπος να έχεις και κλήση και Internet είναι με single sim και volte support
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι πλέον κινητά με διπλό modem δεν υπάρχουν από ότι ξέρω ο μόνος τρόπος να έχεις και κλήση και Internet είναι με single sim και volte support

 

Αυτό που ρωτάω είναι τι θα συμβεί αν κρατήσω τη συσκευή (δίκαρτη) που έχω, αλλά καταργήσω την SIM για τα Data.

Στην τωρινή κατάσταση με τις 2 sim, όπως είπα, όταν είμαι στο ιντερνετ και με πάρουν τηλέφωνο, διακόπτει το ιντερνετ και γίνεται η κλήση.

Αν όμως καταργήσω τη μία sim, τότε τι θα συμβαίνει αν είμαι στο ιντερνετ; Θα χάνω κλήσεις; Ή θα είναι το ίδιο όπως και τώρα, δηλαδή θα διακόπτει το ιντερνετ για να γινει η κλήση;

Link to comment
Share on other sites

Θα συνεχίσεις να έχεις ίντερνετ όταν μιλάς στο τηλέφωνο. Αν μιλάς από "κανονική" τηλεφωνική γραμμή, το σήμα σου θα πέσει σε 3G. Αν ενεργοποιήσεις την επιλογή VoLTE στο τηλέφωνο σου, οι κλήσεις σου θα γίνονται μέσω ίντερνετ και η γραμμή σου θα συνεχίσει να είναι 4G.

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ρωτάω είναι τι θα συμβεί αν κρατήσω τη συσκευή (δίκαρτη) που έχω, αλλά καταργήσω την SIM για τα Data.

Στην τωρινή κατάσταση με τις 2 sim, όπως είπα, όταν είμαι στο ιντερνετ και με πάρουν τηλέφωνο, διακόπτει το ιντερνετ και γίνεται η κλήση.

Αν όμως καταργήσω τη μία sim, τότε τι θα συμβαίνει αν είμαι στο ιντερνετ; Θα χάνω κλήσεις; Ή θα είναι το ίδιο όπως και τώρα, δηλαδή θα διακόπτει το ιντερνετ για να γινει η κλήση;

 

αν το δίκτυο σου υποστηρίζει volte (και η συσκευη προφανώς) πχ comote εχει κανονικά

τοτε όχι δεν χάνετε η σύνδεση όταν σε παιρνει καποιος τηλέφωνο (αρκεί να είσαι σε 4g)

 

αν εχεις καμία συσκευη μεγάλη samsung η καποιο huawei η iphone είσαι οκ 100% αν εχεις καποιο xiaomi η κατάσταση περιπλέκεται (θα πρέπει να ρωτήσεις στα forum τους κλπ (πχ αναλογα με την προελευση τη rom φωρανε κλπ κλπ)

 

παντα για cosmote μηλαμε

Edited by egodemis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα σας,

 

Εχω καρτοκινητό Frog και "δυστυχώς" επειδή είμαι διακοπές με σταθερό WiFi και δεν έχω ενεργοποιήσει προσφορές internet αυτό δίνει δικαίωμα στην Cosmote να μου τρώει 0.2 τη μέρα με το παρακάτω μήνυμα:

 

ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 0.2 € . ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ INTERNET ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ MB ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY INTERNET .......

 

Γνωρίζετε πώς μπορώ να το απενεργοποιήσω?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

Εχω καρτοκινητό Frog και "δυστυχώς" επειδή είμαι διακοπές με σταθερό WiFi και δεν έχω ενεργοποιήσει προσφορές internet αυτό δίνει δικαίωμα στην Cosmote να μου τρώει 0.2 τη μέρα με το παρακάτω μήνυμα:

 

ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 0.2 € . ΓΙΑ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΠΑΚΕΤΑ INTERNET ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ MB ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY INTERNET .......

 

Γνωρίζετε πώς μπορώ να το απενεργοποιήσω?

 

στέλνοντας MI στο 1333

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια θα γλυτώσεις με αυτό τον τρόπο το κλέψιμο, αλλά οχι και τον "πολεμο" νευρων με καθημερινό sms:

 

ΔEN EXETE ΔΩPEAN MB. ΓIA NA MΠOPEΣETE NA ΣEPΦAPETE ΣTO INTERNET MΠEITE ΣTO http://myinternet.cosmote.gr KAI EΠIΛEΞTE ENA AΠO TA ΔIAΘEΣIMA ΠAKETA MB

♥Lara♥2007♥2021♥
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς απλά να βάλεις σιγαση αν σε ενοχλεί τόσο η υπενθύμιση.

 

Όταν δεν υπάρχει η υπηρεσία του κόφτη, θέλετε να την προσθέσουν. Τώρα που υπάρχει, σας ενοχλεί το μήνυμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

 

Ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς συνδρομητές, και το έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν, είναι αυτό της αζημίως καταγγελίας της σύμβασης καρτοκινητού και επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου των συνδρομητών ύστερα από τις τιμολογιακές τροποποιήσεις που ανακοινώνει κάθε φορά ο πάροχος. Μέχρι τώρα υπήρχαν αναφορές για επιστροφή χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της οριστικής κατάργησης της σύνδεσης. Εδώ θα ασχοληθούμε με την επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου στην περίπτωση της φορητότητας.

 

Η ΕΕΤΤ αναφέρει σχετικά στον κανονισμό ότι:

 

" Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

 

Και αν και μοιάζει αυτονόητο ότι "καταγγελία της σύμβασης αζημίως" θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε με κατάργηση είτε με φορητότητα του αριθμού, αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται καθόλου όπως έχουμε δει. Ύστερα από searching έπεσα σε διπλανό forum πάνω σε μια σημαντική αναφορά σχετικά με το ζήτημα. Χαίρομαι ιδιαίτερα που και άλλοι άνθρωποι δεν επαφίενται στα όσα υποστηρίζει και εφαρμόζει αυθαίρετα ένας πάροχος αλλά αντιθέτως διεκδικούν και ψάχνουν διεξοδικά τις επιλογές τους. Απαντάει λοιπόν η ΕΕΤΤ σε ερώτημα συνδρομητή:

 

Η καταγγελία μπορεί να γίνει είτε με κατάργηση της σύνδεσης είτε με φορητότητα του αριθμού σε άλλο δίκτυο. Στην επιστολή-αίτημα προς τον υφιστάμενο πάροχο συστήνουμε να τον ενημερώσετε για την επιλογή σας (κατάργηση σύνδεσης ή μέσω φορητότητας).

 

Εάν ο πάροχος δεν συμμορφωθεί με τα οριζόμενα από τις διατάξεις του Κανονισμού Γενικών Αδειών, τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το ζήτημα παραθέτοντας τα πραγματικά περιστατικά και διατυπώνοντας το αίτημα σας.

 

Τέλος, ακόμα και στην περίπτωση που αποφασίσετε να προχωρήσετε σε κατάργηση της σύνδεσης σας, ο υφιστάμενος πάροχος έχει υποχρέωση να διατηρήσει τον αριθμό σας για διάστημα 6 μηνών χωρίς να τον εκχωρήσει σε άλλο συνδρομητή. Εντός των 6 αυτών μηνών έχετε το δικαίωμα να αιτηθείτε νέα σύνδεση από τον πάροχο σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό αυτό.

 

wJNa2cJ.gif

 

Προκύπτουν λοιπόν τα εξής δύο πολύ σημαντικά:

  • Ο συνδρομητής και μόνον αποφασίζει εάν θα προβεί σε κατάργηση ή φορητότητα του αριθμού του. Η επιλογή είναι καθαρά δική μας.
  • Ακόμα και εάν γίνει κατάργηση, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα εντός 6 μηνών να χρησιμοποιήσει και πάλι τον ίδιο αριθμό. Άρα μπορεί να γίνει επανενεργοποίηση του αριθμού με νέα σύνδεση εάν το αποφασίσουμε.

 

Μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα καταναλωτών της ΕΕΤΤ στο 2106151194 καθημερινά 10-12 το πρωί για να επιβεβαιώσετε τα παραπάνω αν και είναι σχεδόν αδύνατον να βγάλετε γραμμή.:) Εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα, ούτε εγγράφως να λάβω σχετική ενημέρωση.

 

Στην παραπάνω απάντησή της η ΕΕΤΤ αφήνει έκθετο οποίον παρόχο αρνείται να εφαρμόσει τα οριζόμενα του κανονισμού. Για να μην ακούμε λοιπόν διάφορους "παπαγάλους" ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, πάμε να δούμε πώς μπορούμε να λάβουμε το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο στο τραπεζικό μας λογαριασμό, εφόσον η εφαρμογή των τροποποιήσεων από την ανακοίνωση της εταιρίας γίνει σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών. Να τονίσω ότι τα όσα περιγράφω παρακάτω αφορούν την διαδικασία της COSMOTE, αλλά ο κανονισμός ισχύει ρητά για όλους και υποθέτω πως η διαδικασία θα είναι παρόμοια και στους άλλους παρόχους.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

 

 

  1. Ενημέρωση παρόχου. Ενημερώστε την εταιρία μέσω της φόρμας επικοινωνίας καλύτερα για να λάβετε μοναδικό αριθμό αναφοράς (εναλλακτικά στη διεύθυνση:customercare@ote.gr) ότι ύστερα από τις τροποποιήσεις που ανακοίνωσαν επιθυμείτε να καταγγείλετε την σύμβαση αζημίως μέσω της φορητότητας του αριθμού σας σε άλλο δίκτυο και να σας κατευθύνουν σχετικά με την διαδικασία επιστροφής του χρηματικού υπολοίπου.
  2. Απάντηση παρόχου. Το πιθανότερο είναι να μην σας απαντήσουν καν, αλλά να σας καλέσουν τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση και σας πουν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται, αφορά σε γενικό όρο που υπάρχει στις ανακοινώσεις, ισχύει για τα συμβόλαια, στα καρτοκινητά μπορείτε να αποχωρίσετε όποτε θέλετε κ.α. ευφάνταστα που θα σκαρφιστεί ο κάθε υπάλληλος που θα βρεθεί στην άλλη άκρη της γραμμής. Μην χάνεται τον χρόνο σας άσκοπα συζητώντας το και έρθετε σε αντιπαράθεση μαζί τους. Ζητήστε απλώς την απάντηση της εταιρίας στο αίτημά σας εγγράφως στο mail σας.
  3. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Υποβάλετε την καταγγελία σας μέσω της φόρμας στο site (είτε μέσω mail εάν χρειάζεται να επισυνάψετε κάτι στη διεύθυνση:info@eett.gr επώνυμα μαζί με τα στοιχεία σας) παραθέτοντας μαζί την επίσημη αρνητική απάντηση που λάβατε προηγουμένως από τον πάροχο.
  4. Εξέταση καταγγελίας. Θα λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου και η ΕΕΤΤ θα προωθήσει την καταγγελία σας στην εταιρία η οποία μέσα σε χρονικό περιθώριο 30 ημερών θα πρέπει να απαντήσει.
  5. Απάντηση παρόχου. Κατά πάσα πιθανότητα η εταιρία θα "τα μαζέψει", θα απολογηθεί και θα σας επιτρέψει επιτέλους να καταγγείλετε την σύμβαση μέσω φορητότητας. Θα σας ζητηθούν επίσης κάποια στοιχεία όπως iban, αντίγραφο ταυτότητας κτλ. για να γίνει η επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου.
  6. Φορητότητα του αριθμού. Προβείτε στην φορητότητα του αριθμού σας στο νέο δίκτυο και ενημερώστε εκ νέου τον παλιό πάροχο μόλις ολοκληρωθεί. Καλό είναι να τους επισημάνετε από την αρχή ότι οφείλουν εντός 30 ημερών να πιστώσουν τα χρήματα.
  7. *Συμβουλή, εάν βρείτε διάφορα "εμπόδια" στην διαδικασία φορητότητας από τον νέο πάροχο (όπως ότι η φορητότητα κοστίζει χ ποσό, κάνουν φορητότητες μόνο σε συμβόλαια και όχι καρτοκινητά, δεν υπάρχουν κάρτες sim, έχει πέσει το σύστημα, η φορητότητα θα ολοκληρωθεί σε χ μήνες και άλλα "παραμύθια") μπορείτε να προβείτε σε νέα καταγγελία προς το νέο πάροχο που εμποδίζει την διαδικασία. Αν και τελευταία έχουν "χαλαρώσει" οι φορητότητες, τα αναφέρω για να είστε προετοιμασμένοι στο τι μπορεί να αντιμετωπίσετε.
  8. Πίστωση του ποσού. Εμένα καθυστέρησε αρκετά, περίπου 30 ημέρες, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος. Θα προσπαθήσουν να το τραβήξουν όσο μπορούν χρονικά αλλά τελικά θα ολοκληρωθεί η επιστροφή του ποσού στον τραπεζικό σας λογαριασμό και η περιπέτειά σας θα τελειώσει.

 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

 

 

Ακόμα και εάν δεν σκοπεύετε να κάνετε φορητότητα του αριθμού σας στο άμεσο μέλλον θεωρώ αρκετά χρήσιμη την δυνατότητα της καταγγελίας σύμβασης αζημίως στα καρτοκινητά. Οι πάροχοι έμμεσα εκβιάζουν με την οριστική κατάργηση του αριθμού και κάνουν το οτιδήποτε για να αποκρύψουν και να μην εφαρμόσουν αυτό που κατά τα άλλα φαρδιά πλατιά προβάλουν "ως δικαίωμα των συνδρομητών" στις ανακοινώσεις τους.

Μπορούμε να αντιταχθούμε στις συντονισμένες αυξήσεις των εταιριών μέσω της φορητότητας του αριθμού μας και ταυτόχρονα να μας αποδοθεί το χρηματικό υπόλοιπο. Αυτό αποτελεί ένα ισχυρό "όπλο" που έχουμε ως καταναλωτές και η διάχυση αυτής της πληροφορίας στους συνδρομητές θα φέρει τους παρόχους σε αρκετά άβολη θέση.

 

Προσωπικά η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τις κάμποσες καταγγελίες που έχω κάνει στην ΕΕΤΤ δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτική. Σίγουρα όμως άλλοι μπορεί να είχαν διαφορετικές εμπειρίες και όπως φαίνεται υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν και προσπαθούν στην ΕΕΤΤ. Σε κάθε περίπτωση ας αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας παρέχονται από την νομοθεσία και ας πιέσουμε ώστε να υπάρξει μια στροφή ακόμα και αν πιστεύουμε πως δεν έχει κάποιο αντίκτυπο άμεσα. Αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας και ίσως κάνουμε την διαφορά.

Ευπρόσδεκτες όσες σχετικές εμπειρίες και αναφορές έχετε και οτιδήποτε άλλο αξίζει να προστεθεί στον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

H Εμπειρία μου από την Ε.Ε.Τ.Τ είναι θετική.

Συνήθως οι πάροχοι λύνουν το πρόβλημα μόνο και μόνο για να μην φτάσει η υπόθεση να κριθει από την Ε.Ε.Τ.Τ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω στις 27/2/19 έκανα καταγγελία- αίτημα επιστροφής χρημάτων στην Wind ,την επόμενη ημέρα μου έκοψαν την γραμμή και στις 4/3/2019 μου επέστρεψαν 650 περίπου ευρώ στον τραπεζικό λογ/μο μου.Γνωστός που προσπάθησε να πάρει περίπου 20 ευρώ απο το καρτοκινητό του cosmote,παρόλο που εκανε καταγγελια και στην ΕΕΤΤ ,δεν του τα επέστρεψαν ποτέ,και έκλεισαν και την γραμμή του.
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Tι του απάντησε η E. E. T. T?

 

Αν θυμαμαι καλα απο οτι μου είχε πεί.......του απάντησαν καθυστερημένα με ασυναρτησίες,για αυτό και ο γνωστός μου τα ΄΄παράτησε΄΄

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

 

πριν δυο ημερες εβαλα αυτη την υπηρεσια για δεν υπηρχει δυνατοτητα για σταθερο τηλεφωνο.

Η απορια μου ειναι αν γνωριζει καποιος αν μπορω να ελεγχω την καταναλωση του χρονου και των δεδομενων απο την εφαρμογη της κοσμοτε. η ενεργοποιηση εγινε εχθες αλλα στην εφαρμογη στο κινητο μου δειχνει μονο το καρτοκινητο μου.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...