Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ποση εκπτωση στο παγιο της προτειναν,μηπως ξερεις?Αν ηταν της ταξης των 10 ευρω το ψιλοσκεφτεσαι να παραμεινεις,αλλιως...

 

Εκπτωση 30% ειναι παρα πολυ και ας μη σου δωσει μηνυματα.

 

Της έδιναν το Unlimited με Internet 70 στη μισή τιμή(έκπτωση 50% στο πρόγραμμα φωνής, δηλ. το Unlimited 50). Της έβγαινε δηλαδή το πάγιο στα 46,51. Δε λέω, πολύ καλή έκπτωση, αλλά αν είναι να στείλεις 200 μηνύματα προς άλλους(γιατί κάπου τόσα στέλνει μηνιαίως) ουσιαστικά είναι σα να μη σου κάνει καν έκπτωση.

 

Εν πάσει περιπτώσει, είναι έλλειψη απέναντι στους 2 ανταγωνιστές, ασχέτως τυχόν παροδικών προσφορών/εκπτώσεων

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μεγαλη προσοχη στους λογαριασμους σας !!!

 

Στις 31/3 λιγες μερες πριν το Πασχα που ολοι εκαναν προσφορες μου εδιναν επιδοτηση για ανανεωση συμβασης καπου στα 60-70 ευρω αν θυμαμαι καλα.Πηρα τηλ και ρωτησα τι ποσο επρεπε να επιστρεψω για την επιδοτηση που ειχα παρει το 2009 και εληγε τον 6/2010 . Με ρωτησαν γιατι θελω να φυγω και τους ειπα οτι θεωρω απαραδεκτο σε νεους συνδρομητες να δινουν επιδοτηση 200 ευρω και εκπτωση στο παγιο και τους παλιους ...να μας γραφουν. Ηδη ειχα μειωμενο παγιο κατα 50% απο το 2008 που ειχα κανει ανανεωση.

 

Μου προτειναν να παραμεινω κρατωντας την εκπτωση και με επιδοτηση 205 ευρω. Φυσικα δεχτηκα. Σημερα μου ηρθε λογαρισαμος στο αποεριοριστο 35 με παγιο 29,41 χωρις την εκπτωση των 14,71 που ειχα μεχρι τωρα.

 

Πηρα τηλ και μου ειπαν οτι η προσφορα που μου ειχαν κανει αφορουσε μονο την επιδοτηση. Αντεδρασα ευγενικα αλλα εντονα και μου ειπαν οτι θα το εξετασουν και εντος 2 εργασιμων ημερων θα μου απαντησουν.

Ιδωμεν !!!

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν μου έκαναν εκκαθάριση στο προπληρωμένο πάγιο όταν έκανα φορητότητα. Ακόμα το ψάχνουμε.. :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου λογαριασμός είναι σωστός πάντως.

 

Οταν εννοω προσοχη στιυς λογαριασμους εννοω σε περιπτωσεις σαν την δικια μου ή παρομοιες. Αν εισαι σε κατι που δεν υπαρχει περιπτωση να εχει αλλαξει κατι σωστοι θα ειναι.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μεγαλη προσοχη στους λογαριασμους σας !!!

 

Στις 31/3 λιγες μερες πριν το Πασχα που ολοι εκαναν προσφορες μου εδιναν επιδοτηση για ανανεωση συμβασης καπου στα 60-70 ευρω αν θυμαμαι καλα.Πηρα τηλ και ρωτησα τι ποσο επρεπε να επιστρεψω για την επιδοτηση που ειχα παρει το 2009 και εληγε τον 6/2010 . Με ρωτησαν γιατι θελω να φυγω και τους ειπα οτι θεωρω απαραδεκτο σε νεους συνδρομητες να δινουν επιδοτηση 200 ευρω και εκπτωση στο παγιο και τους παλιους ...να μας γραφουν. Ηδη ειχα μειωμενο παγιο κατα 50% απο το 2008 που ειχα κανει ανανεωση.

 

Μου προτειναν να παραμεινω κρατωντας την εκπτωση και με επιδοτηση 205 ευρω. Φυσικα δεχτηκα. Σημερα μου ηρθε λογαρισαμος στο αποεριοριστο 35 με παγιο 29,41 χωρις την εκπτωση των 14,71 που ειχα μεχρι τωρα.

 

Πηρα τηλ και μου ειπαν οτι η προσφορα που μου ειχαν κανει αφορουσε μονο την επιδοτηση. Αντεδρασα ευγενικα αλλα εντονα και μου ειπαν οτι θα το εξετασουν και εντος 2 εργασιμων ημερων θα μου απαντησουν.

Ιδωμεν !!!

 

Γιαννη θα παρεις τον λογαριασμο με την αναλυση μαζι (οτι σου στελνουν μεσα στον φακελο) και θα πας σε ενα καταστημα Vodafone... εκει θα σου ελεγξουν τον λογαριασμο... και αν πραγματικα δεν εχεις λαβει την εκπτωση θα κανετε μια αμφισβητηση οτι δεν λαμβανεις την εκπτωση που σου εχουν υποσχεθει... Καλη κ η τηλεφωνικη εξυπηρετηση αλλα θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα απο το καταστημα ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη θα παρεις τον λογαριασμο με την αναλυση μαζι (οτι σου στελνουν μεσα στον φακελο) και θα πας σε ενα καταστημα Vodafone... εκει θα σου ελεγξουν τον λογαριασμο... και αν πραγματικα δεν εχεις λαβει την εκπτωση θα κανετε μια αμφισβητηση οτι δεν λαμβανεις την εκπτωση που σου εχουν υποσχεθει... Καλη κ η τηλεφωνικη εξυπηρετηση αλλα θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα απο το καταστημα ;)

 

Εγώ με φαξ κάνω τις αμφισβητήσεις και στον επόμενο λογαριασμό μου τα πιστώνουνε.

 

Αναλογα τι θα μου απαντησουν μεχρι την Δευτερα θα πραξω.Απο προσωπικη εμπειρια ομως η ομιλια εστω τηλεφωνικα με τα κεντρικα ειναι προτιμοτερη.

Ειχα παει σε καταστημα και ρωτησα ποσα πληρωνω για φορητοτητα και μου ειπαν "τοσα" χωρις αλλη κουβεντα ενω τηλεφωνικα αρχιζουν το ...παζαρι.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη θα παρεις τον λογαριασμο με την αναλυση μαζι (οτι σου στελνουν μεσα στον φακελο) και θα πας σε ενα καταστημα Vodafone... εκει θα σου ελεγξουν τον λογαριασμο... και αν πραγματικα δεν εχεις λαβει την εκπτωση θα κανετε μια αμφισβητηση οτι δεν λαμβανεις την εκπτωση που σου εχουν υποσχεθει... Καλη κ η τηλεφωνικη εξυπηρετηση αλλα θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα απο το καταστημα ;)

 

Απο προσωπικη εμπειρια, οσες φορες ειχα προβλημα και απευθυνθηκα σε καταστημα δε μπορεσα να βγαλω ακρη, ενω οταν εβλεπαν και οι ιδιοι τα σκουρα με παρεπεμπαν στο 13830.

Link to comment
Share on other sites

Απο προσωπικη εμπειρια, οσες φορες ειχα προβλημα και απευθυνθηκα σε καταστημα δε μπορεσα να βγαλω ακρη, ενω οταν εβλεπαν και οι ιδιοι τα σκουρα με παρεπεμπαν στο 13830.

 

Ετσι ακριβως.Και για να μην χρεωνομαστε 2106702000 :D:D:D

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

και 1283 :D

 

Απο σταθερο ή κινητο αυτο ?

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Απο σταθερο ή κινητο αυτο ?

 

Από κινητό vodafone είναι δωρεάν αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να σου κάνουν κάτι εκεί. Είναι η υπηρεσία γενικών πληροφοριών.

Το βλαβοληπτικό κέντρο/ υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης λειτουργεί στον αριθμό 13840, η κλήση στο οποίο δεν χρεώνεται (όπως ορίζει ο νόμος).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επειδή ήρθα με φορητότητα απο κοσμοτε πριν λιγες μερες εχω μπερδευτεί λίγο με καποια πραγματα στη βονταφον.

Κατ αρχην, στη κοσμοτε εστελνα ενα σμς και μου ελεγε υπολοιπο χρονου προς κοσμοτε, προς ολους, μηνυματα προς κοσμοτε, και προς ολους. Και ολα αυτα real time. (Με μια πολυ μικρη καθυστερηση περιπου 20 λεπτων)

Στη vodafone επαθα τη πρωτη κρυαδα οταν ειδα οτι για το υπολοιπο χρονου ομιλίας προς ολους η ενημέρωση δεν είναι real time, αλλα... χθεσινή! κυριολεκτικά! Αυτο θα το διορθώσουν? Την vodafone τη θεωρώ σοβαρή εταιρία και αυτό δεν μου άρεσε.

Δευτερον, ακομα δεν εχω βρει σε ποιον αριθμό στέλνω για το υπολοιπο ομιλίας/βιντεο προς ολη τη vodafone. Πως μπορω να το μάθω αυτό?

Τριτον, ενημέρωση για το υπολοιπο των mb ακουσα οτι δεν υπαρχει (περαν του 13830). Υπαρχει καποια ενημερωση αν θα δωθει σύντομα?

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή την υπηρεσία η vf υστερεί πάρα πολύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν θυμάμαι καλά δεν σου στέλνει πόσο χρόνο ομιλίας/sms έχεις ακόμα για εντός δικτύου αλλά όταν ξεπεράσεις το 80% σε ενημερώνει με γραπτό μήνυμα. Για τα δεδομένα μόνο με κλήση στην εξ. πελατών.

 

Η Κοσμοτέ ενημερώνει μέχρι πριν μερικά λεπτά νομίζω. Δεν γνωρίζω εάν ενημερώνει για δεδομένα μέσω γραπτού μηνύματος.

 

Η wind ενημερώνει ζωντανά μέσω γραπτού μηνύματος τόσο για τα ενδοδικτυακά λεπτά ομιλίας/sms όσο και για τα εκτός δικτύου. Δεν ενημερώνει για τα δεδομένα όμως!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

Καλα αυτο για τις κλήσεις/σμς προς βονταφον δεν περιμενα να το ακούσω... Απ οτι καταλαβαίνω δεν θα πρέπει να τους είναι δύσκολο να το δώσουν. Αφου το δίνουν αν δεν κανω λάθος στα καρτοκινητά, στα συμβόλαια γιατι δεν μπορούν?

 

Ασχημο αυτό...

 

Περιμενω μια ολοκληρωμένη απαντηση απ τη Βονταφον. Με ενα σμς να σου λεει κλησεις/σμς προς βοντα και προς όλους καθως και mb.

 

P.S. Εγώ πάντως θα επικοινωνήσω μαζι τους μεσω της φόρμας που εχουν στο site τους, και θα το γράψω ως παραπονο. Νομιζω οτι πρέπει να αναφέρουμε οτι δεν μας αρέσει

Edited by nucleogenesis
Link to comment
Share on other sites

Για τα δεδομένα σε καρτοκινητό vodafone με ενημερώνει με μήνυμα στο 1286.

 

Όμως για συμβόλαιο δεν ξέρω δεν είδα να μου γράφει ποτέ κάτι.

και ναι όντως είναι σπαστικό να σου λέει της περασμένης μέρας και να μην ξέρεις τι υπόλοιπο έχεις αυτή τη στιγμή και το κακό είναι οτι είναι καιρό έτσι και δεν ξέρω εαν θα φτιαχτει ποτέ

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να ζητάμε αυτά που λείπουν από ένα δίκτυο. Ειδικά η vf τα λαμβάνει υπόψιν της όταν μαζευτεί μια κρίσιμη ποσότητα αιτημάτων για το ίδιο θέμα.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ετσι είναι... εγω εστειλα παντως στη φορμα επικοινωνίας που εχουν στο site τους.

Όποιον τον ενοχλεί αυτή η έλλειψη καλό ειναι να αφιερώσει 2 λεπτά απ'τον χρόνο του και να κάνει το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη πλατφόρμα τα καρτοκινητά (για το real time), και άλλη τα συμβόλαια. Δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει αυτό. Η Cosmote επι χρόνια ολόκληρα δεν παρείχε καθόλου ενημέρωση, γιατί χρειάζονται πολλά χρήματα για καινούριες εφαρμογές, δοκιμές αυτών, και εκπαιδεύσεις προσωπικού.
Link to comment
Share on other sites

Δεκτό, αλλα εμεις ως πελάτες εχουμε κάθε δικαίωμα να παραπονεθούμε για κάτι που δεν δίνει vodafone αλλά δίνουν οι υπόλοιποι.

Το πως θα το κάνουν είναι δικό τους θέμα και λίγο μας αφορά. Η δική μας "υποχρέωση" είναι ζητάμε αυτά που λείπουν

Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε μια φημολογία ότι θα προστεθεί ενημέρωση για υπολειπόμενα mb σε συμβόλαια, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ίσχυε. Πάντως είναι απαράδεκτο που η ενημέρωση είναι μίας μέρας πριν. Συν το ότι πρέπει να χρεωθεί κανείς για να μάθει τα υπολειπόμενα mb... :down:

 

Και όσον αφορά το κόστος καθώς και τις νέες εφαρμογές που απαιτούνται για να υποστηριχθεί η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, απ'το 2004 που ξεκίνησαν να παρέχουν την υπηρεσία θα μπορούσαν να είχαν προσθέσει real-time ενημέρωση και ενημέρωση mb...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρχισα να μην αντεχω την απατεωνια τους πηγα σημερα στον 6 μηνα πανω πληρωσα τον λογαριασμο εδωσα πισω και τα 150 ευρω της επιδοτησης που ειχα παρει και εκοψα και τις δυο συνδεσεις που ειχα.Μου ειπαν οτι σε ενα μηνα θα διακοπει η συνδεση και θα μετατραπει σε καρτοκινητο.Μου εδωσε τις δυο SIM που θα χρησιμοποιησω μετα...και μου ειπε οτι μολις δω να μην εχει σημα αυτη που εχω τωρα να βαλω την καινουργια να κανω μια κληση στο 1252 για να ενεργοποιηθει εκεινη η SIM και τις επομενες ημερες να παω να ταυτοποιησω τα πλεον καρτοκινητα....δηλαδη χωρις ταυτοποιηση θα λειτουργουν η η υπαλληλος μαλλον δεν ξερει τι γινεται???Τι γινεται απο εδω και περαν τις 30/7 οταν καποια συνδεση μετατρεπεται σε καρτοκινητη στην ιδια εταιρεια γνωριζει κανεις επισημα?
Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρχισα να μην αντεχω την απατεωνια τους πηγα σημερα στον 6 μηνα πανω πληρωσα τον λογαριασμο εδωσα πισω και τα 150 ευρω της επιδοτησης που ειχα παρει και εκοψα και τις δυο συνδεσεις που ειχα.Μου ειπαν οτι σε ενα μηνα θα διακοπει η συνδεση και θα μετατραπει σε καρτοκινητο.Μου εδωσε τις δυο SIM που θα χρησιμοποιησω μετα...και μου ειπε οτι μολις δω να μην εχει σημα αυτη που εχω τωρα να βαλω την καινουργια να κανω μια κληση στο 1252 για να ενεργοποιηθει εκεινη η SIM και τις επομενες ημερες να παω να ταυτοποιησω τα πλεον καρτοκινητα....δηλαδη χωρις ταυτοποιηση θα λειτουργουν η η υπαλληλος μαλλον δεν ξερει τι γινεται???Τι γινεται απο εδω και περαν τις 30/7 οταν καποια συνδεση μετατρεπεται σε καρτοκινητη στην ιδια εταιρεια γνωριζει κανεις επισημα?

 

θελει δηλωση στοιχείων δεν παιζει ρολο εαν ηρθες απο συμβολαιο συνηθως ζητανε παλι τα στοιχεια να τα δηλωσεις. οσο για αυτο που ακουστηκε στις 31/7 ή 1/8 θα μπουνε φραγες στα καρτοκινητα που δεν εχουνε δηλωθει και δεν θα μπορεις να παρεις και ουτε να σε παρουνε . και ακουσα οτι οι αριθμοι δεν θα διαγραφουνε απο το δικτυο αλλα την ημερομηνια που προβλεπεται οταν ακους το υπολοιπο βεβαια απο οτι διαβασα οι εταιριες κινητης τηλ. ζητανε απο την εττ να παρουνε παραταση για την ταυτοποιηση διοτι δεν εχουνε ταυτοποιησει τα καρτοκινητα πολλα ατομα και περισσοτερο στην κοσμοτε και λιγοτερο στην γουιντ και βοντα. τωρα δεν ξερω εαν θα ισχυσει. καθε νουμερο καινουργιο θελει ταυτοποιηση για να λειτουργησει και να φυγουνε οι φραγες , εαν εσυ δηλωσες τα στοιχεια σου στον αριθμο που θα γινει καρτα δεν εχεις τετοιο προβλημα. εαν οχι πιστευω οτι θα χρειαστει να κανεις ταυτοποιηση.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...