Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τους έχω μιλήσει εγώ, το έχουν δηλώσει σαν σφάλμα και θα με πάρουν τηλέφωνο όταν το φτιάξουν (είπαν τη Παρασκευή). Έχει μπλοκάρει και η αυτόματη ανανέωση σε άλλο νούμερο μετά από προσπάθεια αλλαγής, εστάλη sms που έλεγε ότι δεν μπόρεσε να γίνει αλλαγή αλλά παρόλα αυτά δεν έγινε απόπειρα χρέωσης όταν έφτασε η προγραμματισμένη μέρα και τώρα η εφαρμογή δείχνει την ίδια ημέρα (που τώρα έχει μεταφερθεί για δεκέμβρη), οπότε μάλλον έχουν σοβαρό πρόβλημα σε όλο το σύστημα.

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, spiliot said:

Τους έχω μιλήσει εγώ, το έχουν δηλώσει σαν σφάλμα και θα με πάρουν τηλέφωνο όταν το φτιάξουν (είπαν τη Παρασκευή). Έχει μπλοκάρει και η αυτόματη ανανέωση σε άλλο νούμερο μετά από προσπάθεια αλλαγής, εστάλη sms που έλεγε ότι δεν μπόρεσε να γίνει αλλαγή αλλά παρόλα αυτά δεν έγινε απόπειρα χρέωσης όταν έφτασε η προγραμματισμένη μέρα και τώρα η εφαρμογή δείχνει την ίδια ημέρα (που τώρα έχει μεταφερθεί για δεκέμβρη), οπότε μάλλον έχουν σοβαρό πρόβλημα σε όλο το σύστημα.

Βασικά θα βρίσκει το μπελά του όποιος προσπαθεί να αλλάξει τη μπάρα και δεν θα το ξανακάνει κανείς.. βρήκαν τον τρόπο!!

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, GMF80 said:

Εγω εκανα 2 αλλαγες στη μπαρα προσφατα χωρις προβλημα.

Από περιέργεια, έχεις προσθέσει το ίδιο νούμερο στο vodafone app;

Link to comment
Share on other sites

Just now, spiliot said:

Από περιέργεια, έχεις προσθέσει το ίδιο νούμερο στο vodafone app;

Ναι

Link to comment
Share on other sites

Ούτε σε νέο cu account μπορώ να μπω, υποτίθεται θα το έφτιαχναν εντός ΣΚ όπως μου είπαν από την εξυπηρέτηση.

Έχει ακυρώσει κάνεις την φορητότητα αφού παρέλαβε τη sim ενώ έχει πληρώσει online?

Edited by leo06
Link to comment
Share on other sites

Ενας φιλος χθες/προχθες) εγραψε (δεν θυμαμαι εαν ηταν στο τοπικ του cu ή του liquid) οτι εαν σβηστει ο λογαριασμός και μετα ξανακάνεις εγγραφη θα ξεκολλήσει. Το θεμα ειναι εαν θα χαθουν οι κρύσταλλοι απο το big bang....

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, VIPdriver said:

Ενας φιλος χθες/προχθες) εγραψε (δεν θυμαμαι εαν ηταν στο τοπικ του cu ή του liquid) οτι εαν σβηστει ο λογαριασμός και μετα ξανακάνεις εγγραφη θα ξεκολλήσει. Το θεμα ειναι εαν θα χαθουν οι κρύσταλλοι απο το big bang....

Κάτι παρόμοιο έγραψα. Αν θυμάμαι καλά είχα πει ότι ο μόνος τρόπος για να μετακινηθεί η μπάρα είναι να γίνει κάποιος cu και ξανά liquid.

Τώρα βέβαια το πρόβλημα φαίνεται μεγαλύτερο καθώς πολλοί αναφέρουν ότι ούτε καν μπορούν να βγουν και να ξανά μπουν σε liquid.

Link to comment
Share on other sites

Πιό παλιά η βονταφον ηταν πρώτη με διαφορά στην εξυπηρέτηση πελατων. Τωρα διανύει την χειρότερη της εποχή.

Το ίδιο φαίνεται και στην υποστήριξη των συστημάτων της.

Όποιος και να φταίει, εαν δεν γίνουν άμεσες κινήσεις σύντομα θα χάσει πολύ κόσμο. Δεν ειναι μονο να δίνει χαμηλές προσφορές. Εαν δεν μπορει να τις υποστηρίζει, θα χάσει συνδρομητές. 

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσα για ακύρωση φορητότητας και…. Το αίτημα δεν καταχωρήθηκε λόγο τεχνικού προβλήματος. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, leo06 said:

Κάλεσα για ακύρωση φορητότητας και…. Το αίτημα δεν καταχωρήθηκε λόγο τεχνικού προβλήματος. 

Μας δουλέυουν ψιλό γαζί μου φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Για το ότι δεν μπορώ να μπω στο cu app

To αντιλαμβάνομαι. Δυστυχώς δεν έχουμε κάτι νεότερο. Θα αναμένουμε να επιλυθεί
Για την ώρα δεν έχω να σας πω κάτι διαφορετικό
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Αναρωτιέμαι, δεν εχουν ούτε εναν τεχνικο να το δει; Ουτε εναν προγραμματιστή;

Link to comment
Share on other sites

Σε δουλειά να βρισκόμαστε... Και σε τρεις μέρες που λήγει κάποιο πακέτο ήθελα να ξαναμπώ liquid... Ευτυχώς που έχω περίσσευμα κάποια megabyte μέχρι τέλος του μήνα σχεδόν, με βλέπω να βγαίνω με voip και τα λεπτά του σταθερού μέχρι να φτιαξουν τα συστήματα τους. Τέτοιο χάλι ειλικρινά δεν το περίμενα, στη σταθερή εδω και 2,5 περιπου χρόνια ηταν μια χαρα, και στη μια φορα που υπηρξε θέμα ηταν υποδειγματικοί στην αντιμετώπιση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σας παραθέτω τη δική μου εμπειρία: σε δύο αριθμούς liquid, στον πρώτο προσπάθησα αρχικά να μετακινησω την μπάρα και δεν γινόταν (Την προηγούμενη Τετάρτη και Πέμπτη) και μετά προσπάθησα να βγω εντελώς. Πήρα σαν αποτέλεσμα παύλες κάτω από τα ποτηράκια... Το νουμερο αυτο ανανεωνε στο liquid 4/11, δεν έγινε τπτ. Δεν χρέωσε. Στο δεύτερο προσπαθησα κατ' ευθείαν να βγω, πάλι παύλες... Αποτέλεσμα ήταν να μην έχω τπτ (Ομιλία, data, sms) και να τρώγονται τα χρήματα του υπολοίπου. Επειδή δεν είχα τα τηλέφωνο κοντά μου δεν μπορούσα να ενεργοποιήσω και κάποιο πακέτο bigbang ούτε φυσικά κανενα άλλο πακέτο... Στην εξυπηρέτηση (Την Πέμπτη) μου είπαν ότι είναι γενικό το πρόβλημα με το liquid και θα με ενημερώσουν. Ακόμα με παύλες είμαι και στα δύο. Έχω ενεργοποιήσει από ένα πακέτο bigbang και περιμένω...

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να ζητήσεις να σου βάλουν κάποια λεπτά ομιλίας και δεδομένα μέχρι να το φτιάξουν, εγώ τουλάχιστον θα τους τα έπρηζα (όπως σκοπεύω να κάνω σε νούμερο που θέλω να βάλω cashback αυτή τη βδομάδα αλλά δε βλέπω να γίνεται).

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωσε πάντως γιατί με ενδιαφέρει και εμένα, σκοπεύω να κάνω και εγώ cashback μεσα στη βδομάδα. Για την ακρίβεια εξαργύρωση,το ποσό φαίνεται ήδη στην εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, leo06 said:

Κάλεσα για ακύρωση φορητότητας και…. Το αίτημα δεν καταχωρήθηκε λόγο τεχνικού προβλήματος. 

Και σε εμένα έτσι έλεγε στο ηχογραφημένο, αλλά μετά από λίγο ήρθε sms πως καταχωρήθηκε το αίτημα. Σήμερα όμως ήρθε πάλι και γράφει πως αύριο θα γίνει η φορητότητα 😀😀.

Θα μάθουμε αύριο

Edited by sou_d
Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ το Vodafone TV δεν συνδέεται

Βγάζει μήνυμα να προσπαθήσω αργότερα....



Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, HEO said:

Εν τω μεταξύ το Vodafone TV δεν συνδέεται

Βγάζει μήνυμα να προσπαθήσω αργότερα....



Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
 

Εμένα μέχρι πριν από καμιά ώρα έπαιζε κανονικά. Τώρα δεν ξέρω γιατί δεν έχω πρόσβαση αυτή την στιγμή. Λογικά θα έχουν σοβαρό συστημικό πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, spiliot said:

Κανονικά θα έπρεπε να ζητήσεις να σου βάλουν κάποια λεπτά ομιλίας και δεδομένα μέχρι να το φτιάξουν, εγώ τουλάχιστον θα τους τα έπρηζα (όπως σκοπεύω να κάνω σε νούμερο που θέλω να βάλω cashback αυτή τη βδομάδα αλλά δε βλέπω να γίνεται).

Ξέχασα να πω ότι η ανανέωση απο 4/11 πηγε 4/12 Χωρίς να γίνει χρέωση.

Δεν ζήτησα τπτ και δεν γκρινιαξα διότι έχω 10 συνδέσεις liquid που οι μισές είναι εταιρικές και οι υπόλοιπες "εξυπηρετούν" παιδιά και παππούδες (για τραπεζες, συνταξεις κλπ) αποκλειστικά με cashback. Οπότε φαίνεται ότι δεν έχουν πληρωθεί ποτέ... Οι δύο συνδέσεις που είναι τώρα σε εκκρεμότητα είναι μια και μια και δεν ήθελα να "καρφωθω". Τις υπολοιπες δεν τις πειραζω μεχρι να περασει η μπορα...

Παντως ακόμα με παύλες είμαστε...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Steleon said:

υπόλοιπες "εξυπηρετούν" παιδιά και παππούδες (για τραπεζες, συνταξεις κλπ) αποκλειστικά με cashback.

Γιατί δεν τις πας f2g που έχει ανανέωση 1€ το δίμηνο?

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...