Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για κάντο και πες μας: Ειδικά για φοιτητικά σταμάτησε η αυτόματη ανανέωση υπολοίπου ευρώ πέρσι αρχές 2021, οπότε γι'αυτό σου γράφει αυτή τη λήξη υπολοίπου.

Link to comment
Share on other sites

Στους πόσους μήνες χωρίς κάρτα μπαίνει φραγή εισερχομένων κλήσεων και στους πόσους μήνες χάνεις τον αριθμό;

Επίσης τι διαφορά θα έχω αν παραγγείλω από efood η απο κατάστημα;

Θέλω έναν αριθμό cu για περιστασιακή χρήση στο μέρος που πάω διακοπές (Πάσχα , Χριστούγεννα καλοκαίρι).


Sent from my iPhone using Tapatalk

-Αγγελίες επιτρέπονται μόνο στο Buy&Sell.

-οκ, δεν θα το ξανακανω !!!

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, tsagod123 said:

Στους πόσους μήνες χωρίς κάρτα μπαίνει φραγή εισερχομένων κλήσεων και στους πόσους μήνες χάνεις τον αριθμό;

Επίσης τι διαφορά θα έχω αν παραγγείλω από efood η απο κατάστημα;

Θέλω έναν αριθμό cu για περιστασιακή χρήση στο μέρος που πάω διακοπές (Πάσχα , Χριστούγεννα καλοκαίρι).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σήμερα παρήγγειλα νέο αριθμό CU από το efood. Ο λόγος που το έκανα, ήταν κυρίως η προσφορά των έξτρα 10€ που δίνει δώρο σε κάθε ανανέωση για δώδεκα μήνες (και όχι για τρεις, όπως ισχύει για τις online παραγγελίες). Δεν μου έχει αποδοθεί ακόμη η προσφορά, αύριο μου είπαν στο chat. Οι παροχές που έλαβα με την ενεργοποίηση του αριθμού, είναι οι εξής: Υπόλοιπο 10,91€ (είναι τα 12€ που πλήρωσα στον ντελιβερά που μου έφερε το νούμερο, μείον το φόρο καρτοκινητής 10%), 200' προς όλους+1GB για τριάντα ημέρες (αυτά θα τα λαμβάνω για τους τρεις πρώτους μήνες, έτσι μου είπαν στο chat). Επιπλέον, ενεργοποίησα μόνος μου εκ των υστέρων: Το shake από την ανανέωση των 12€ (1GB, αφού δεν ήταν online ανανέωση), τα 100MB από το Just Surf Bonus, τα 5GB δώρο για την πρώτη είσοδο στο myCU app και τα απεριόριστα GB για δέκα ημέρες από την Πασχαλινή προσφορά. Αύριο περιμένω να μου αποδώσουν την προσφορά του efood, όπου εκτός από τα 10€ δώρο με κάθε ανανέωση για δώδεκα μήνες, θα έχω για τους τρεις πρώτους μήνες: Δώρο το Social, Chat, Video, Music Pass και 8GB γενικής χρήσης. Όλα αυτά με την προϋπόθεση ενεργοποίησης του πακέτου Combo L. Στο site λέει 17,9GB, δεν έχω καταλάβει πώς προκύπτει αυτό το νούμερο. Υπομονή μέχρι αύριο.

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, Gm87 said:

Σήμερα παρήγγειλα νέο αριθμό CU από το efood. Ο λόγος που το έκανα, ήταν κυρίως η προσφορά των έξτρα 10€ που δίνει δώρο σε κάθε ανανέωση για δώδεκα μήνες (και όχι για τρεις, όπως ισχύει για τις online παραγγελίες). Δεν μου έχει αποδοθεί ακόμη η προσφορά, αύριο μου είπαν στο chat. Οι παροχές που έλαβα με την ενεργοποίηση του αριθμού, είναι οι εξής: Υπόλοιπο 10,91€ (είναι τα 12€ που πλήρωσα στον ντελιβερά που μου έφερε το νούμερο, μείον το φόρο καρτοκινητής 10%), 200' προς όλους+1GB για τριάντα ημέρες (αυτά θα τα λαμβάνω για τους τρεις πρώτους μήνες, έτσι μου είπαν στο chat). Επιπλέον, ενεργοποίησα μόνος μου εκ των υστέρων: Το shake από την ανανέωση των 12€ (1GB, αφού δεν ήταν online ανανέωση), τα 100MB από το Just Surf Bonus, τα 5GB δώρο για την πρώτη είσοδο στο myCU app και τα απεριόριστα GB για δέκα ημέρες από την Πασχαλινή προσφορά. Αύριο περιμένω να μου αποδώσουν την προσφορά του efood, όπου εκτός από τα 10€ δώρο με κάθε ανανέωση για δώδεκα μήνες, θα έχω για τους τρεις πρώτους μήνες: Δώρο το Social, Chat, Video, Music Pass και 8GB γενικής χρήσης. Όλα αυτά με την προϋπόθεση ενεργοποίησης του πακέτου Combo L. Στο site λέει 17,9GB, δεν έχω καταλάβει πώς προκύπτει αυτό το νούμερο. Υπομονή μέχρι αύριο.

Τελικά, δε μου αποδόθηκε σήμερα η προσφορά. Στο chat μου είπαν ότι είναι πάρα πολλές οι αιτήσεις, υπομονή. Πήρε κάποιος άλλος αριθμό CU από efood, ώστε να γνωρίζει πόσο χρόνο κάνουν συνήθως να αποδώσουν την προσφορά?

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, Gm87 said:

Τελικά, δε μου αποδόθηκε σήμερα η προσφορά. Στο chat μου είπαν ότι είναι πάρα πολλές οι αιτήσεις, υπομονή. Πήρε κάποιος άλλος αριθμό CU από efood, ώστε να γνωρίζει πόσο χρόνο κάνουν συνήθως να αποδώσουν την προσφορά?

Update:

Δεν μου απέδωσαν κάποια προσφορά ακόμη, αλλά μόλις τώρα μου ήρθε SMS και e-mail, ότι ο αριθμός είναι έτοιμος για χρήση, να βάλω λέει την κάρτα SIM στη συσκευή μου. Το ωραίο είναι, ότι το νούμερο έχει ενεργοποιηθεί και το χρησιμοποιώ ήδη από τη Δευτέρα. Τι έκαναν? Το απενεργοποίησαν και το ενεργοποίησαν εκ νέου?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, nikosp88 said:

Σε κατάλαβαν και σε γλεντάνε μάλλον :classic_laugh:

Τι εννοείς?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, nikosp88 said:

Τους έχει κάνει άνω κάτω η Vodafone. Η μία παίρνει πίσω πακέτο και επιστρέφει τα χρήματα στους πελάτες δίνοντας το δωρεάν και η άλλη βγάζει πακετο απεριόριστων μήπως τσιμπήσει κανένα πελάτη :classic_laugh:

Βρε CU μέχρι να σβήσει ο ήλιος 

Σιγά βρε, το παράκανες! Ποιος πήρε πίσω πακέτα και επέστρεψε τα χρήματα?

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, nikosp88 said:

Τους έχει κάνει άνω κάτω η Vodafone. Η μία παίρνει πίσω πακέτο και επιστρέφει τα χρήματα στους πελάτες δίνοντας το δωρεάν και η άλλη βγάζει πακετο απεριόριστων μήπως τσιμπήσει κανένα πελάτη :classic_laugh:

Βρε CU μέχρι να σβήσει ο ήλιος 

Χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για την πραγματοποίηση των δύο θα έλεγα δικαιολογημένων αιτημάτων:Την διάθεση ενός μηνιαίου πακέτου απεριορίστων δεδομένων και την παράταση της προσφοράς για 15 ημέρες(με την παράταση να είναι διαθέσιμη και για αυτούς που την έχουν ενεργοποιήσει)να μιλήσετε στο chat και να τους ζητήσετε να προωθήσουν το αίτημα. Άμα το κάνουμε πολλά άτομα τότε θα πιάσει. Να κάνετε σαφείς όμως και τις κινήσεις του ανταγωνισμού 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, aektzhs 1 said:

Παιδιά για την πραγματοποίηση των δύο θα έλεγα δικαιολογημένων αιτημάτων:Την διάθεση ενός μηνιαίου πακέτου απεριορίστων δεδομένων και την παράταση της προσφοράς για 15 ημέρες(με την παράταση να είναι διαθέσιμη και για αυτούς που την έχουν ενεργοποιήσει)να μιλήσετε στο chat και να τους ζητήσετε να προωθήσουν το αίτημα. Άμα το κάνουμε πολλά άτομα τότε θα πιάσει. Να κάνετε σαφείς όμως και τις κινήσεις του ανταγωνισμού 

Δηλαδή, τι να τους πούμε? Ποια είναι η προσφορά των δεκαπέντε ημερών?

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gm87 said:

Δηλαδή, τι να τους πούμε? Ποια είναι η προσφορά των δεκαπέντε ημερών?

Την πασχαλινή με τα ντάτα. Θα τους πεις:Καλησπέρα θα ήθελα να μεταφέρεται στο αρμόδιο τμήμα το αίτημα παρά πολλών συνδρομητών για την επέκταση της πασχαλινής προσφοράς από 10 σε 15 ημέρες,χωρίς αλλαγή τιμής και αυτόματη παράταση σε αυτούς που την ενεργοποίησαν. Ο ανταγωνισμός το έχει κάνει ήδη

Σχετικά με το μηνιαίο:

Θα ήθελα επίσης να καταγράψετε το αίτημα εμού και παρά πολλών συνδρομητών για την διάθεση ενός μηνιαίου πακέτου με απεριόριστα Data χωρίς καμία προϋπόθεση. Ο ανταγωνισμός έβγαλε ήδη 

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, aektzhs 1 said:

Την πασχαλινή με τα ντάτα. Θα τους πεις:Καλησπέρα θα ήθελα να μεταφέρεται στο αρμόδιο τμήμα το αίτημα παρά πολλών συνδρομητών για την επέκταση της πασχαλινής προσφοράς από 10 σε 15 ημέρες,χωρίς αλλαγή τιμής και αυτόματη παράταση σε αυτούς που την ενεργοποίησαν. Ο ανταγωνισμός το έχει κάνει ήδη

Σχετικά με το μηνιαίο:

Θα ήθελα επίσης να καταγράψετε το αίτημα εμού και παρά πολλών συνδρομητών για την διάθεση ενός μηνιαίου πακέτου με απεριόριστα Data χωρίς καμία προϋπόθεση. Ο ανταγωνισμός έβγαλε ήδη 

 

Το έστειλα, ιδού και η απάντηση της εκπροσώπου:

Σας ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σας και την ενημέρωση. Εννοείτε πως το μεταφέρω αμέσως, καθώς είναι σημαντικό για εμάς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Gm87 said:

Το έστειλα, ιδού και η απάντηση της εκπροσώπου:

Σας ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σας και την ενημέρωση. Εννοείτε πως το μεταφέρω αμέσως, καθώς είναι σημαντικό για εμάς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Σε 6 πρόσωπα μαζί με εσένα που το έστειλαν(φυσικά και εγώ μαζί)την ίδια απάντηση είπαν. Για να δούμε. Για ποιο από τα δύο έστειλες. Εμας το ίδιο και για τα δύο 

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνετε και το προσπαθείτε αλλά δεν νομίζω να περιμένουν εμάς να τους ενημερώσουμε για τις κινήσεις του ανταγωνισμού.

Θα το ζητήσω κι εγώ και μακάρι να πιάσει.. 😉

Link to comment
Share on other sites

Το ζήτησα και γω ασχέτως αν μετράει η όχι...Έχω έναν αριθμό CU σαν 2ο,δεν τον χρησιμοποιώ πολύ αλλά από τη στιγμή που είχα τη δυνατότητα να στείλω μέσω τσατ,γιατί όχι αν είναι προς το συμφέρον όλων των συνδρομητών.. Για την ιστορία,μου απάντησαν ένα βεβαίως θα το καταγράψω.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Σε 6 πρόσωπα μαζί με εσένα που το έστειλαν(φυσικά και εγώ μαζί)την ίδια απάντηση είπαν. Για να δούμε. Για ποιο από τα δύο έστειλες. Εμας το ίδιο και για τα δύο 

Και για τα δύο έστειλα, εννοείται! Άσε, σήμερα έχω πάλι θέμα με αυτή την προσφορά του efood. Η εξυπηρέτηση πελατών, επιμένει ότι πήρα ένα απλό νούμερο CU και πως το μόνο που μου όφειλαν, ήταν τα 12€ της αρχικής ενεργοποίησης, τα οποία μου έχουν ήδη αποδοθεί. Για την προσφορά του efood δεν έχουν ιδέα. Ήθελα να ήξερα, τι θέλουν και λανσάρουν νέες προσφορές τις οποίες ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν? Τους έστειλα και links, από το efood και από το site τους και πάλι περιμένω, αν και δεν διατηρώ και πολλές ελπίδες πλέον. Αχ, ρε Vodafone! Μη με αναγκάσετε να παραγγείλω και άλλο νούμερο, δεν αντέχω άλλο τις αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gm87 said:

Και για τα δύο έστειλα, εννοείται! Άσε, σήμερα έχω πάλι θέμα με αυτή την προσφορά του efood. Η εξυπηρέτηση πελατών, επιμένει ότι πήρα ένα απλό νούμερο CU και πως το μόνο που μου όφειλαν, ήταν τα 12€ της αρχικής ενεργοποίησης, τα οποία μου έχουν ήδη αποδοθεί. Για την προσφορά του efood δεν έχουν ιδέα. Ήθελα να ήξερα, τι θέλουν και λανσάρουν νέες προσφορές τις οποίες ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν? Τους έστειλα και links, από το efood και από το site τους και πάλι περιμένω, αν και δεν διατηρώ και πολλές ελπίδες πλέον. Αχ, ρε Vodafone! Μη με αναγκάσετε να παραγγείλω και άλλο νούμερο, δεν αντέχω άλλο τις αλλαγές.

Μίλα με το ginecu@vodafone.com

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, CaptainNickGR said:

Μίλα με το ginecu@vodafone.com

Τους έστειλα e-mail και περιμένω. Άντε να δούμε. Όπως και να έχει πάντως, θα το κρατήσω το νούμερο, δεν είμαι για συνεχείς αλλαγές. Με θλίβει ωστόσο το γεγονός, ότι αναφέρουν (το efood και το CU σε συνεργασία) μία τόσο αξιόλογη προσφορά, η οποία για άγνωστους λόγους δεν αποδίδεται.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εκανε κανεις το καρτοπρογραμμα μεσα απο το Cu app με 9,82 και 300' +600sms+ 3gb??
Δε με νοιαζουν και πολυ οι παροχες,αρκει να ειναι το ποσόν που λενε καθε μηνα

OptoStyle

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εννοεις; 9.82; Εμενα μου το δινουν σε σουπερ τιμη που  εχω το νουμερο απο το 1999 🤣

Screenshot_20220421-173550_My CU.jpg

Edited by GMF80
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, GMF80 said:

Αυτο εννοεις; 9.82; Εμενα μου το δινουν σε σουπερ τιμη που  εχω το νουμερο απο το 1999 🤣

Screenshot_20220421-173550_My CU.jpg

Μου δίνουν 1000',100 sms και 4 GB με 10.89€/μήνα

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβα ειναι διαφορετικη τιμη στον καθενα και οποιος τσιμπισει..

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...