Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω ενεργοποιήσει το πακέτο απ όλα 9. Αν στην λήξη του ενεργοποιήσω άλλο πακέτο θα μεταφερθούν τα υπόλοιπα; Ή πρέπει να ενεργοποιηθεί το ίδιο πακέτο;

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, makisg4 said:

Έχω ενεργοποιήσει το πακέτο απ όλα 9. Αν στην λήξη του ενεργοποιήσω άλλο πακέτο θα μεταφερθούν τα υπόλοιπα; Ή πρέπει να ενεργοποιηθεί το ίδιο πακέτο;

Θέλει το ίδιο

Link to comment
Share on other sites

On 14/7/2023 at 12:24 ΜΜ, p_k said:

Τι προϊστορικα συστήματα είναι αυτά! 

Που να επέβλεπες όταν έβαλα την κάρτα και μου ήρθε μήνυμα να πατήσω αποδοχή για τις ρυθμίσεις Ίντερνετ. 20 χρόνια πίσω με γύρισε. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, hercoulis said:

Που να επέβλεπες όταν έβαλα την κάρτα και μου ήρθε μήνυμα να πατήσω αποδοχή για τις ρυθμίσεις Ίντερνετ. 20 χρόνια πίσω με γύρισε. 

Απλά τις στέλνει ξανά, δε σημαίνει ότι χρειάζεται. Χρήσιμο σε κάποια κινητά από εξωτερικό που για κάποιο λόγο δεν τα βρίσκουν αυτόματα ή αν είσαι συνδρομητής Mobile Internet που έχει άλλο APN

Edited by paanos
Link to comment
Share on other sites

On 14/7/2023 at 12:23 ΜΜ, EllinikoNisi said:

Το χαρτάκι υπάρχει ακόμα και μάλιστα είναι πολύ πρόχειρα κομμένο. Προσωπικά περίμενα μισή μέρα μετά την ενεργοποίηση στο δίκτυο να την περάσουν οι ίδιοι όπως έγραφε το χαρτάκι, αλλά δυστυχώς δεν περάστηκε ποτέ. Πήρα στο 1252 και ανανέωσα από εκεί. Βρέχεις λίγο το χέρι σου και φεύγει ο μαρκαδόρος.

 

On 14/7/2023 at 12:24 ΜΜ, p_k said:

Τι προϊστορικα συστήματα είναι αυτά! 

η αλήθεια είναι οτι έχουν μάλλον χάσει την μπάλα στις φορητότητες, και εμένα με ταλαιπωρούν από την Παρασκευή με τα "προϊστορικά" συστήματα,ίσως από ένα σημείο και μετά και από δική μου βιασύνη. Δεν επιτρέπεται όμως να ενεργοποιείται η σύνδεση και να μην έχεις σχεδόν άμεσα ολοκληρωμένες υπηρεσίες και να σου λένε περίμενε ως 24 ώρες να ενεργοποιηθούν όλα τα συστήματα. Να εχεις ηδη πληρώσει για την πρώτη ανανέωση και να περιμένεις ώρες για να μπορέσεις να έχεις επικοινωνία. Αναγκάστηκα και εγώ να τη βάλω την κάρτα μόνος μου (τι το 'θελα???) και τότε άρχισε το πανηγύρι: διπλασίασαν το ποσό της ανανέωσης (ενω κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται θεωρητικά για τη φορητότητα αλλά για την 2η,νέα σιμ που στέλνουν). Και στο καπάκι ενεργοποιείται αυτόματα το cu απόλα 18 (φεύγουν 18€, τα 9 του διπλασιασμού, τα 5 της ηλεκτρονικής ανανέωσης και άλλα 4 από το κανονικό υπόλοιπο). Μάλιστα έρχεται μήνυμα που σου λέει ότι ενεργοποιήθηκε το combo xl και ψάχνεσαι (είναι η παλιά ονομασία). Αντε μπες στο τσατ, γκρινιαξε, ζήτα τα πίσω. Ακυρώνεται το πακέτο, τα στέλνουν πίσω τα λεφτά (όχι  του διπλασιασμού, τα υπόλοιπα,αλλά εγώ λέω οκ με liquid δώρον άδωρον ο διπλασιασμός με τη χρήση μου, χαμένα θα πάνε,κάτσε όπως είσαι).Έλα όμως που μπαίνω στο smart pocket και δεν μπορεί να κουνηθεί, γιατι βλέπει 9€ απο διπλασιασμό και τίποτα άλλο. Άντε πάλι στο τσατ, Παρασκευή μεσημέρι. Ανακαλύπτει ο υπάλληλος οτι έπρεπε να πάρω πίσω και το διπλασιασμό, και το προωθεί να φτιαχτει ως Δευτέρα. Λέω δεν βαριέσαι αδελφέ, αστο όπως είναι χαμένο θα πάει. Οόοοχι αφού η εταιρία δίνει διπλασιαμό πρέπει να αποδοθεί. Και το pocket? περίμενε ως τις 2.30-3 και αν δεν έχει διορθωθεί ξαναμιλάμε. Γιατί ειναι φρέσκια η σύνδεση και δεν έχει περάσει 24ωρο. Φτανει 2.30 ξαναμπαίνω στο τσατ. Άλλη υπάλληλος, το προωθεί να το δουν ως Δευτέρα και θα σας ειδοποιήσουμε. Εχω την εντύπωση δε ότι ο κάθε υπάλληλος δεν βλέπει το ιστορικό και το τι λέει ο προηγούμενος. Είχα τέλεια εξυπηρέτηση είχα στη σταθερή όταν είχε θέμα η γραμμή, εδώ μου τα χαλάνε λίγο. Παιδικές ασθένειες θα πεις,θα στρώσει το πράγμα στη συνέχεια. Σόρρυ για το σεντόνι πρωί πρωί αλλά το ηθικό δίδαγμα είναι τούτο: όποιος νομίζει οτι φεύγοντας από την λεγόμενη "ακατανόμαστη" θα βρει τον παράδεισο, όπως διατείνονται ορισμένοι, πλανάται πλάνην οικτράν. Παντού υπάρχουν θέματα. Και εδω ξαναλέω θεωρώ οτι θα μπει σε σειρά και θα δουλέψει σωστα εν τέλει, αλλά περίμενα αν μη τι άλλο τα αυτονόητα να παίζουν και όχι να αναγκάζομαι να τρέχω...ελπίζω Δευτέρα να είμαστε οκ τουλάχιστον

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, kmpatra said:

 

η αλήθεια είναι οτι έχουν μάλλον χάσει την μπάλα στις φορητότητες, και εμένα με ταλαιπωρούν από την Παρασκευή με τα "προϊστορικά" συστήματα,ίσως από ένα σημείο και μετά και από δική μου βιασύνη. Δεν επιτρέπεται όμως να ενεργοποιείται η σύνδεση και να μην έχεις σχεδόν άμεσα ολοκληρωμένες υπηρεσίες και να σου λένε περίμενε ως 24 ώρες να ενεργοποιηθούν όλα τα συστήματα. Να εχεις ηδη πληρώσει για την πρώτη ανανέωση και να περιμένεις ώρες για να μπορέσεις να έχεις επικοινωνία. Αναγκάστηκα και εγώ να τη βάλω την κάρτα μόνος μου (τι το 'θελα???) και τότε άρχισε το πανηγύρι: διπλασίασαν το ποσό της ανανέωσης (ενω κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται θεωρητικά για τη φορητότητα αλλά για την 2η,νέα σιμ που στέλνουν). Και στο καπάκι ενεργοποιείται αυτόματα το cu απόλα 18 (φεύγουν 18€, τα 9 του διπλασιασμού, τα 5 της ηλεκτρονικής ανανέωσης και άλλα 4 από το κανονικό υπόλοιπο). Μάλιστα έρχεται μήνυμα που σου λέει ότι ενεργοποιήθηκε το combo xl και ψάχνεσαι (είναι η παλιά ονομασία). Αντε μπες στο τσατ, γκρινιαξε, ζήτα τα πίσω. Ακυρώνεται το πακέτο, τα στέλνουν πίσω τα λεφτά (όχι  του διπλασιασμού, τα υπόλοιπα,αλλά εγώ λέω οκ με liquid δώρον άδωρον ο διπλασιασμός με τη χρήση μου, χαμένα θα πάνε,κάτσε όπως είσαι).Έλα όμως που μπαίνω στο smart pocket και δεν μπορεί να κουνηθεί, γιατι βλέπει 9€ απο διπλασιασμό και τίποτα άλλο. Άντε πάλι στο τσατ, Παρασκευή μεσημέρι. Ανακαλύπτει ο υπάλληλος οτι έπρεπε να πάρω πίσω και το διπλασιασμό, και το προωθεί να φτιαχτει ως Δευτέρα. Λέω δεν βαριέσαι αδελφέ, αστο όπως είναι χαμένο θα πάει. Οόοοχι αφού η εταιρία δίνει διπλασιαμό πρέπει να αποδοθεί. Και το pocket? περίμενε ως τις 2.30-3 και αν δεν έχει διορθωθεί ξαναμιλάμε. Γιατί ειναι φρέσκια η σύνδεση και δεν έχει περάσει 24ωρο. Φτανει 2.30 ξαναμπαίνω στο τσατ. Άλλη υπάλληλος, το προωθεί να το δουν ως Δευτέρα και θα σας ειδοποιήσουμε. Εχω την εντύπωση δε ότι ο κάθε υπάλληλος δεν βλέπει το ιστορικό και το τι λέει ο προηγούμενος. Είχα τέλεια εξυπηρέτηση είχα στη σταθερή όταν είχε θέμα η γραμμή, εδώ μου τα χαλάνε λίγο. Παιδικές ασθένειες θα πεις,θα στρώσει το πράγμα στη συνέχεια. Σόρρυ για το σεντόνι πρωί πρωί αλλά το ηθικό δίδαγμα είναι τούτο: όποιος νομίζει οτι φεύγοντας από την "λεγόμενη ακατανόμαστη" θα βρει τον παράδεισο, όπως διατείνονται ορισμένοι, πλανάται πλάνην οικτράν. Παντού υπάρχουν θέματα. Και εδω ξαναλέω θεωρώ οτι θα μπει σε σειρά και θα δουλέψει σωστα εν τέλει, αλλά περίμενα αν μη τι άλλο τα αυτονόητα να παίζουν και όχι να αναγκάζομαι να τρέχω...ελπίζω Δευτέρα να είμαστε οκ τουλάχιστον

Καλημέρα και καλή ευκολία εύχομαι. 

Τέτοιες παθογένειες, δυστυχώς, υπάρχουν σε όλες τις εταιρείες, αλλά ορισμένοι διατεινονται το αντίθετο. 

Και στρέφουν την κριτική τους μονομερώς. 

Κι εγώ πιστεύω ότι θα στρώσει η κατάσταση, όμως όπως την περιγράφεις έγινε μεγάλο μπέρδεμα! 

Κάνε λίγη υπομονή, είναι και καλοκαίρι, το προσωπικό έχει πάρει άδειες, τα γνωστά... 

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, kmpatra said:

α) Άλλη υπάλληλος, το προωθεί να το δουν ως Δευτέρα και θα σας ειδοποιήσουμε. Εχω την εντύπωση δε ότι ο κάθε υπάλληλος δεν βλέπει το ιστορικό και το τι λέει ο προηγούμενος. 

Παντού υπάρχουν θέματα. 

α )  Παντού ακριβώς το ίδιο. Σαν να μην υπάρχει συνέχεια. 

Δεν έχω καταφέρει να βρω το κόλπο με τα μποτ της κάθε εταιρίας. 

Κάτσε να βρω "σκριν - τέτοιο" να γελάσεις λίγο:

675428956_Vodafone.thumb.jpg.89a63bec4b372b1eeb9aef336a3da5aa.jpg

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανενας την προσφορα cu απεειοριστη ομιλια + internet 12€ μηνα για 3 μηνες (νομιζω) σε ενα cu κινιτο χωρης να το γνωριζαμε στην αρχη ενεργοπισαμε το πακετο cu MeApola Extra 7.2 μετα την επομενη μερα ενεργοπηθηκε το πακετο CU MeApola 10.9 τωρα θα επιστρεψη η vodafone τα 7.2€  που ενεργοπιθηκε το πακετο επιδει δεν ξεραμε οτι ειχαμε πακετο απο ειδικη προσφορα δεν του ηρθε και μηνυμα πριν ληξη η οταν εληξε το πακετο οτι αμα ανανεωσης 12€ ενεργοποιται παλι αυτο το πακετο

Link to comment
Share on other sites

Για τρεις μήνες μόνο δεν θυμάμαι τέτοια προσφορά αλλά υπήρχε μέχρι Απρίλη για 9 μήνες όλα απεριόριστα η οποία θεωρητικά ισχύει ακόμα σε όσους την έχουν.

Έχω τέτοια τηλέφωνα αλλά δεν την χρειάζομαι και τους ανανεώνω με 8 ευρώ ή Cashback. Όταν μπήκε 12ρα κάρτα στην αρχή όντως είχαν μπει απεριόριστα και τα δύο και νομίζω έλεγε προσφορά μόνο για σένα στον τίτλο, όχι στάνταρ πακέτο, αλλά μπορεί και να μην θυμάμαι καλά.

2 ώρες πριν, kmpatra said:

 

η αλήθεια είναι οτι έχουν μάλλον χάσει την μπάλα στις φορητότητες, και εμένα με ταλαιπωρούν από την Παρασκευή με τα "προϊστορικά" συστήματα,ίσως από ένα σημείο και μετά και από δική μου βιασύνη. Δεν επιτρέπεται όμως να ενεργοποιείται η σύνδεση και να μην έχεις σχεδόν άμεσα ολοκληρωμένες υπηρεσίες και να σου λένε περίμενε ως 24 ώρες να ενεργοποιηθούν όλα τα συστήματα. Να εχεις ηδη πληρώσει για την πρώτη ανανέωση και να περιμένεις ώρες για να μπορέσεις να έχεις επικοινωνία. Αναγκάστηκα και εγώ να τη βάλω την κάρτα μόνος μου (τι το 'θελα???) και τότε άρχισε το πανηγύρι: διπλασίασαν το ποσό της ανανέωσης (ενω κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται θεωρητικά για τη φορητότητα αλλά για την 2η,νέα σιμ που στέλνουν). Και στο καπάκι ενεργοποιείται αυτόματα το cu απόλα 18 (φεύγουν 18€, τα 9 του διπλασιασμού, τα 5 της ηλεκτρονικής ανανέωσης και άλλα 4 από το κανονικό υπόλοιπο). Μάλιστα έρχεται μήνυμα που σου λέει ότι ενεργοποιήθηκε το combo xl και ψάχνεσαι (είναι η παλιά ονομασία). Αντε μπες στο τσατ, γκρινιαξε, ζήτα τα πίσω. Ακυρώνεται το πακέτο, τα στέλνουν πίσω τα λεφτά (όχι  του διπλασιασμού, τα υπόλοιπα,αλλά εγώ λέω οκ με liquid δώρον άδωρον ο διπλασιασμός με τη χρήση μου, χαμένα θα πάνε,κάτσε όπως είσαι).Έλα όμως που μπαίνω στο smart pocket και δεν μπορεί να κουνηθεί, γιατι βλέπει 9€ απο διπλασιασμό και τίποτα άλλο. Άντε πάλι στο τσατ, Παρασκευή μεσημέρι. Ανακαλύπτει ο υπάλληλος οτι έπρεπε να πάρω πίσω και το διπλασιασμό, και το προωθεί να φτιαχτει ως Δευτέρα. Λέω δεν βαριέσαι αδελφέ, αστο όπως είναι χαμένο θα πάει. Οόοοχι αφού η εταιρία δίνει διπλασιαμό πρέπει να αποδοθεί. Και το pocket? περίμενε ως τις 2.30-3 και αν δεν έχει διορθωθεί ξαναμιλάμε. Γιατί ειναι φρέσκια η σύνδεση και δεν έχει περάσει 24ωρο. Φτανει 2.30 ξαναμπαίνω στο τσατ. Άλλη υπάλληλος, το προωθεί να το δουν ως Δευτέρα και θα σας ειδοποιήσουμε. Εχω την εντύπωση δε ότι ο κάθε υπάλληλος δεν βλέπει το ιστορικό και το τι λέει ο προηγούμενος. Είχα τέλεια εξυπηρέτηση είχα στη σταθερή όταν είχε θέμα η γραμμή, εδώ μου τα χαλάνε λίγο. Παιδικές ασθένειες θα πεις,θα στρώσει το πράγμα στη συνέχεια. Σόρρυ για το σεντόνι πρωί πρωί αλλά το ηθικό δίδαγμα είναι τούτο: όποιος νομίζει οτι φεύγοντας από την λεγόμενη "ακατανόμαστη" θα βρει τον παράδεισο, όπως διατείνονται ορισμένοι, πλανάται πλάνην οικτράν. Παντού υπάρχουν θέματα. Και εδω ξαναλέω θεωρώ οτι θα μπει σε σειρά και θα δουλέψει σωστα εν τέλει, αλλά περίμενα αν μη τι άλλο τα αυτονόητα να παίζουν και όχι να αναγκάζομαι να τρέχω...ελπίζω Δευτέρα να είμαστε οκ τουλάχιστον

Πάντως και όλα να είχαν δουλέψει κανονικά, το smart pocket δεν θα σου δούλευε γιατί θα είχες τα 5 ευρώ δώρο από την πληρωμή μέσω πιστωτικής, εκτός αν το έτρωγες σε κάποιο πακέτο.

Το φάουλ για εμένα είναι που προσπαθούν με το ζόρι να σου φάνε τα 12 ευρώ της κάρτας. Το καταλαβαίνω αν είναι τμήμα προσφοράς όπως ήταν το όλα απεριόριστα με 12 ευρώ κάρτα αλλά για αυτά που φέραμε τώρα και δεν είχαν προσφορά είναι μπαγαποντιά τύπου wind.

Το καλό είναι ότι τα επιστρέφουν εύκολα (στην wind βέβαια σου έδιναν πίσω τα λεφτά και κράταγες το πακέτο γιατί δεν μπορούσαν οι άμπαλοι να το βγάλουν).

Σε άλλα νέα και σε σχέση με νούμερα που είχα φέρει πριν τρεις μήνες, τώρα φαίνεται να έρχονται χωρίς ενεργοποιημένο τηλεφωνητή και με την προστασία για χρεώσεις αν ξεχάσεις το ίντερνετ ανοιχτό ενεργοποιημένη (αυτό που στέλνεις k στο 1252).

Συνεχίζουν για άγνωστο λόγο να μην μπορούν να ενεργοποιήσουν το wifi calling οι φορητότητες. Στα παλιά νούμερα έστελνα 4g nai και την επόμενη μέρα μπορούσα να ενεργοποιήσω το wifi calling, στα νέα λέει ότι η υπηρεσία δεν υπάρχει ή κάτι τέτοιο, οπότε χρειάζεται επικοινωνία με chat το οποίο το  φτιάχνει σε 5'.

Τέλος φτιάχτηκε η ημερομηνία χρέωσης στην μπάρα αλλαγής του liquid, αν το αλλάξεις μεταξύ 12 το βράδυ ως 9 το πρωί σου λέει χρέωση την ίδια μέρα και όχι λαθεμένα τον άλλο μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν πάρεις ένα νούμερο το πρώτο που κάνεις αφού το ενεργοποιήσεις είναι να το κάνεις liquid

Έτσι δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν κανένα πακέτο

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Το 4g ΝΑΙ δεν δουλεύει. Η εντολή για το wi-fi calling είναι WIFI στο 1339 και μου ενεργοποιήθηκε κανονικά μετά από λιγο (στον αριθμό της φορητότητας). Επιβεβαιώνω ότι το Κ στο 1252 πλέον δεν χρειάζεται. Για το τηλεφωνητή ούτε το τσέκαρα από την αρχή να δω αν υπήρχε τηλεφωνητής, μπήκα κατευθείαν στο 1285 και το έφτιαξα.

1 hour ago, HEO said:

Όταν πάρεις ένα νούμερο το πρώτο που κάνεις αφού το ενεργοποιήσεις είναι να το κάνεις liquid

Έτσι δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν κανένα πακέτο

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
 

Στην περίπτωση των απεριόριστων data όμως επειδή είναι προσφορά μπορούν μία χαρά να στο ενεργοποιήσουν ακόμα και με liquid

Link to comment
Share on other sites




Στην περίπτωση των απεριόριστων data όμως επειδή είναι προσφορά μπορούν μία χαρά να στο ενεργοποιήσουν ακόμα και με liquid


Αυτό δεν το γνωρίζω, μπορεί να συμβεί

Αλλά υπάρχει δικλείδα ασφαλείας

Ενεργοποιεεις την κάρτα ανανέωσης σε άλλο κινητό, :) και στο liquid χρησιμοποιείς το μπόνους των. 5 ευρώ μετά τον δωρεάν μήνα (1 + 1 = 2 μηνες) αν βάλεις 30 ευρώ (τζάμπα είναι) και μετα μεταφέρεις χρόνο από το άλλο κινητό

Συνδυασμοί τρέλας το ξέρω αλλά λύσεις υπάρχουν

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, kmpatra said:

Το 4g ΝΑΙ δεν δουλεύει.

Είναι ήδη ενεργό πλέον. Αν δεν ενεργοποιηθεί κατευθείαν ή μέσα σε 2-3 ώρες μπορούν μόνο μέσω εξυπηρέτησης να το κάνουν 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, HEO said:

Ενεργοποιεεις την κάρτα ανανέωσης σε άλλο κινητό, 🙂 και στο liquid χρησιμοποιείς το μπόνους των. 5 ευρώ μετά τον δωρεάν μήνα (1 + 1 = 2 μηνες) αν βάλεις 30 ευρώ (τζάμπα είναι) και μετα μεταφέρεις χρόνο από το άλλο κινητό

Η μεταφορά απαιτεί ο παραλήπτης να έχει κάνει τουλάχιστον μία ανανέωση τους τελευταίους 2 μήνες και ο αποστολέας 25 ευρώ σε 3 μήνες - και αν θυμάμαι καλά, τα χρήματα που μεταφέρονται δεν παρατείνουν την ημερομηνία λήξης. Αν την παρατείνουν αξίζει.

Οπότε θεωρητικά μπορείς στους δύο μήνες από την στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το νούμερο να μεταφέρεις πίσω κάποιο υπόλοιπο από το άλλο (μείον 50 λεπτά - αν έχει βάλει και άνω των 13 ευρώ το προηγούμενο τρίμηνο) αλλά θα πρέπει να κάνεις αμέσως ανανέωση για να μη τα χάσεις, οπότε δεν έχει μεγάλο νόημα να το κάνεις έτσι εκτός και αν σκοπεύεις να χαλάσεις κάποιο μεγάλο ποσό για πακέτο.

Καταλαβαίνω κάτι λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Το σήριαλ είχε και συνέχεια σήμερα. Επέστρεψαν το διπλασιασμό και καπάκι μου ενεργοποίησαν τα απεριόριστα data,παιρνοντας με τηλέφωνο για να μου το πούνε.Τους εξήγησα ότι πουθενά δεν υπάρχει στο site νύξη για αυτόματη ενεργοποίηση των απεριόριστων κάτι το οποίο μου επιβεβαίωσε πριν την ενεργοποίηση και εκπρόσωπος. Μου γυρνάνε άλλα 10,90 πίσω. Το smart pocket βέβαια βλέπει υπόλοιπο από διπλασιασμό άρα δεν κουνιέται. Ελπίζω να μην έχουμε συνέχεια αύριο,κουράστηκα. Και μάλλον θα βγάλω το liquid για να φάω τα λεφτά του διπλασιασμού σε κανονικά πακέτα γιατί ούτως ή άλλως χαμένα θα πάνε...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

1. "Εδώ" έχουν μεγάλο ποσοστό εκπροσώπων : α) που κατανοούν τι λέει ο πελάτης (γενικής μόρφωσης που ξέρουν έστω την ελληνική γλώσσα!!!!β) ενδιαφέρονται να το λύσουν και όχι απλά 3 κ 60 και το μερομίσθιο να πέφτει δε πανα.... Και σε αυτό έχει ρόλο η ίδια η εταιρία.

2. ¨Εδώ" διαβάζουν τα γενικά προβλήματα και αργά ή γρήγορα τα λύνουν: Και όχι με τρόπο "κιβδυλοποίησης" (όπως γινόταν ανάμεσα στα κράτη της Ευρώπης στο Μεσαίωνα με τη νόθευση νομισμάτων) να σε κοροϊδέψουν και να εκμεταλλευτούν "ό,τι τους παίρνει, αφού μπορούνε" (πχ σε αυτό το κράτος που δραστηριοποιούνται), αλλά σε μια σχέση ισοτιμίας που σέβονται τον πελάτη και εκτιμούν που τους προτιμά.

3. "Εδώ" παρόλα τα handicap σε σχέση με την κληρονομιά (τεχνική, υποδομών και υπαλλήλων) της κυρίαρχης εταιρίας στη χώρα μας, κάνουν ό,τι μπορούν να διατηρήσουν τον πελάτη. Τα προβλήματα σε σχέση με την κληρονομιά δε μπορούν να λυθούν άμεσα αλλά μέσα από τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ώστε σταδιακά με τα χρόνια να απομειωθεί η διαφορά την κυρίαρχη εταιρία.

4. Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο (και της Νοοτροπίας % πελατών στη χώρα μας) , κάνουν ό,τι μπορούν οργανωμένα στο μέτρο του δυνατού ενδιαφερόμενοι να παραμείνουν στην ελληνική αγορά και όχι να κάνουν μπίζνα-μπάζα (πχ με τοπικά κανάλια μέσων μαζικής ενημέρωσης) , έχουν και τη βοήθεια της μητρικής εταιρίας που τους επιτρέπει να συντηρούνται παρά τις απώλειες και όχι να συμπεριφέρονται "ό,τι να'ναι" και "όπου φυσά ο άνεμος".

Έτσι μένουν ικανοποιημένοι όλοι στο τέλος: ΟΚ κάποιοι πελάτες μπορεί να εκμεταλλευτούν κάτι στον "ενδιάμεσο δρόμο" τα επόμενα χρόνια, αλλά η εταιρία αυτή διατηρεί τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και δε κάνει σπασμωδικές κινήσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Pppe said:

1. "Εδώ" έχουν μεγάλο ποσοστό εκπροσώπων : α) που κατανοούν τι λέει ο πελάτης (γενικής μόρφωσης που ξέρουν έστω την ελληνική γλώσσα!!!!β) ενδιαφέρονται να το λύσουν και όχι απλά 3 κ 60 και το μερομίσθιο να πέφτει δε πανα.... Και σε αυτό έχει ρόλο η ίδια η εταιρία.

2. ¨Εδώ" διαβάζουν τα γενικά προβλήματα και αργά ή γρήγορα τα λύνουν: Και όχι με τρόπο "κιβδυλοποίησης" (όπως γινόταν ανάμεσα στα κράτη της Ευρώπης στο Μεσαίωνα με τη νόθευση νομισμάτων) να σε κοροϊδέψουν και να εκμεταλλευτούν "ό,τι τους παίρνει, αφού μπορούνε" (πχ σε αυτό το κράτος που δραστηριοποιούνται), αλλά σε μια σχέση ισοτιμίας που σέβονται τον πελάτη και εκτιμούν που τους προτιμά.

3. "Εδώ" παρόλα τα handicap σε σχέση με την κληρονομιά (τεχνική, υποδομών και υπαλλήλων) της κυρίαρχης εταιρίας στη χώρα μας, κάνουν ό,τι μπορούν να διατηρήσουν τον πελάτη. Τα προβλήματα σε σχέση με την κληρονομιά δε μπορούν να λυθούν άμεσα αλλά μέσα από τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ώστε σταδιακά με τα χρόνια να απομειωθεί η διαφορά την κυρίαρχη εταιρία.

4. Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο (και της Νοοτροπίας % πελατών στη χώρα μας) , κάνουν ό,τι μπορούν οργανωμένα στο μέτρο του δυνατού ενδιαφερόμενοι να παραμείνουν στην ελληνική αγορά και όχι να κάνουν μπίζνα-μπάζα (πχ με τοπικά κανάλια μέσων μαζικής ενημέρωσης) , έχουν και τη βοήθεια της μητρικής εταιρίας που τους επιτρέπει να συντηρούνται παρά τις απώλειες και όχι να συμπεριφέρονται "ό,τι να'ναι" και "όπου φυσά ο άνεμος".

Έτσι μένουν ικανοποιημένοι όλοι στο τέλος: ΟΚ κάποιοι πελάτες μπορεί να εκμεταλλευτούν κάτι στον "ενδιάμεσο δρόμο" τα επόμενα χρόνια, αλλά η εταιρία αυτή διατηρεί τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και δε κάνει σπασμωδικές κινήσεις.

 

Απλώς τα δίνει όλα σε τιμή πάρε κόσμε και όποιος τσιμπήσει, τσίμπησε. 

Κι άσε το δίκτυο στα χάλια του. 

Από ανοργανωσιά πάντως, είναι πρώτοι.  Και πρώτοι στις καρακιτς διαφημίσεις, με τελευταίο παράδειγμα τους καλοκαιριστές. 

Ευτυχώς ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, γι αυτό και βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση. 

 

Edited by olympios1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Pppe said:

1. "Εδώ" έχουν μεγάλο ποσοστό εκπροσώπων : α) που κατανοούν τι λέει ο πελάτης (γενικής μόρφωσης που ξέρουν έστω την ελληνική γλώσσα!!!!)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ζήτησα από το chat να με ξανά καλέσουν. Το πακέτο με τα απεριόριστα τελικά ακυρώθηκε αφού μου επιστρέψαν τα λεφτά και τελικά ξεκαθαρίστηκε ότι για τον αριθμό μου δεν έπρεπε να υπάρχει διπλασιασμός. Επειδή είδα άλλα 5 ευρώ επιπλέον ρώτησα μήπως μου ξαναπεράσαν πάλι το μπονους για την ηλεκτρονική πληρωμή. Τελικά το μπόνους αυτό ήταν για την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία. Για το smart pocket θα υπάρχει καινούργια επικοινωνία ελπίζω  να το διορθώσουν και αυτό αν οντως υπάρχει θεμα. Well done so far...

Υ. Γ. Το είδα και σε άλλο θέμα που το έκανες, και θεωρώ ότι είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, παραθέτεις τον εαυτό σου και συνήθως απαντάς κιόλας στα δικά σου....

33 minutes ago, olympios1 said:

Απλώς τα δίνει όλα σε τιμή πάρε κόσμε και όποιος τσιμπήσει, τσίμπησε. 

Κι άσε το δίκτυο στα χάλια του. 

Από ανοργανωσιά πάντως, είναι πρώτοι.  Και πρώτοι στις καρακιτς διαφημίσεις, με τελευταίο παράδειγμα τους καλοκαιριστές. 

Ευτυχώς ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, γι αυτό και βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση. 

 

Οι διαφημίσεις των 2 εκ των 3 έχουν σπάσει το καρακιτς-ο-μετρο είναι αλήθεια... Εγώ βλέπω στην εξυπηρέτηση τουλάχιστον ότι τελικά βγαίνει άκρη ακομα και Κυριακή (για να λέμε και την αλήθεια μάλλον εγώ ξεκίνησα το πρόβλημα που έβαλα μόνος μου την κάρτα, και προφανώς υπάρχει η παγαποντιά των αυτόματων ενεργοποιήσεων που ίσως σε άλλη εταιρεία όμως θα μας είχε βγει η ψυχή για να πάρουμε τα λεφτά πίσω). Για το δίκτυο δεν έχω σαφή γνώμη,προς το παρόν φαίνονται όλα εντάξει, θα δείξει ο χρόνος. Δεν χρησιμοποιώ και πολύ internet εκτός σπιτιού και εκτός wi-fi οπότε τυχόν εναλλαγές και χαμηλές ταχύτητες μάλλον δεν θα με επηρεάσουν. Από την ίδια κεραία που είναι απέναντί μου (νοβα/βοντα) βλέπω την ίδια απόδοση είτε με τη nova είτε με τη vodafone στα speedtest.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Σε ενεργοποίηση Liquid δεν μου έδωσε τα δωρεάν 12€. Τους κυνηγάω από την Παρασκευή σε τηλέφωνο και chat αλλά καμία απάντηση. Τα νεύρα μου

Link to comment
Share on other sites



Η μεταφορά απαιτεί ο παραλήπτης να έχει κάνει τουλάχιστον μία ανανέωση τους τελευταίους 2 μήνες και ο αποστολέας 25 ευρώ σε 3 μήνες - και αν θυμάμαι καλά, τα χρήματα που μεταφέρονται δεν παρατείνουν την ημερομηνία λήξης. Αν την παρατείνουν αξίζει.
Οπότε θεωρητικά μπορείς στους δύο μήνες από την στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το νούμερο να μεταφέρεις πίσω κάποιο υπόλοιπο από το άλλο (μείον 50 λεπτά - αν έχει βάλει και άνω των 13 ευρώ το προηγούμενο τρίμηνο) αλλά θα πρέπει να κάνεις αμέσως ανανέωση για να μη τα χάσεις, οπότε δεν έχει μεγάλο νόημα να το κάνεις έτσι εκτός και αν σκοπεύεις να χαλάσεις κάποιο μεγάλο ποσό για πακέτο.
Καταλαβαίνω κάτι λάθος;


Στην φουκαριαρα την μάνα μου της μετέφερα 5 ευρώ ενώ δεν έχω κάνει ποτέ ανανέωση εκτός cashback

5 ευρώ είναι θησαυρός στο liquid

Πλέον δεν χρεώνει στην μεταφορά βέβαια δεν παρατείνει την ημερομηνία αλλά με το cashback είναι αδιάφορο

Και δεν θέλει 25 ευρώ και με 2x12 = 24 δουλεύει όπως πιθανόν και με μικρότερο ποσό


Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Ισως να μην έχει και νόημα να γραφεις σε ενα φορουμ που αδυνατούν να σε κατανοησουν, αλλα μάλλον σου αρέσει να βασανίζεσαι (και να βασανίζεις)

15 minutes ago, HEO said:


 

 


Στην φουκαριαρα την μάνα μου της μετέφερα 5 ευρώ ενώ δεν έχω κάνει ποτέ ανανέωση εκτός cashback

5 ευρώ είναι θησαυρός στο liquid

Πλέον δεν χρεώνει στην μεταφορά βέβαια δεν παρατείνει την ημερομηνία αλλά με το cashback είναι αδιάφορο

Και δεν θέλει 25 ευρώ και με 2x12 = 24 δουλεύει όπως πιθανόν και με μικρότερο ποσό


Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
 

 

Να υποθέσω οτι μεταφέρεται μόνο πληρωμένο υπόλοιπο και όχι μπονους ε?

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, paanos said:

Σε ενεργοποίηση Liquid δεν μου έδωσε τα δωρεάν 12€. Τους κυνηγάω από την Παρασκευή σε τηλέφωνο και chat αλλά καμία απάντηση. Τα νεύρα μου

Όταν μπαίνεις στο liquid σου ζητάει να βάλεις ημερομηνία ανανέωσης, κάρτα και ποσό. Ποια ημερομηνία είχες ρυθμίσει για ανανέωση? Όταν πέρασες επίσης την κάρτα έγινε επιβεβαίωση αν ήταν καινούργια (χρέωση και αποχρέωση 0,01)?

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, kmpatra said:

Όταν μπαίνεις στο liquid σου ζητάει να βάλεις ημερομηνία ανανέωσης, κάρτα και ποσό. Ποια ημερομηνία είχες ρυθμίσει για ανανέωση? Όταν πέρασες επίσης την κάρτα έγινε επιβεβαίωση αν ήταν καινούργια (χρέωση και αποχρέωση 0,01)?

11/7 το έβαλα για 13/7. Η κάρτα δεν χρεώθηκε, υποθέτω γιατί ήταν ήδη περασμένη στον λογαριασμό και ήδη την ειχα χρησιμοποιήσει για ανανεώσεις κλπ. Απλά την επέλεξα 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, paanos said:

11/7 το έβαλα για 13/7. Η κάρτα δεν χρεώθηκε, υποθέτω γιατί ήταν ήδη περασμένη στον λογαριασμό και ήδη την ειχα χρησιμοποιήσει για ανανεώσεις κλπ. Απλά την επέλεξα 

Ο δωρεάν μήνας του liquid αποδίδεται στην ημερομηνία αυτόματης ανανέωσης.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...