chios Δημ. 10 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 10 Ιανουαρίου Το recovery 1 Παράθεση Xiaomi redmi note 3G - xiaomi redmi pro. - Meizu pro 6 plus. Mi A3 [Laurel Sprout] Realme 9 pro 5G 6/128, S22 ultra Snapdragon. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Christos_Tz Δημ. 11 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 11 Ιανουαρίου (edited) 8 ώρες πριν, chios said: Το recovery ..δεν μου την περναει χειροκινητα...ειτε με χωρα Ελλαδα...ειτε με διαφορετικεs χωρεs που αλλαζω region....α ρε Xiaomi...κορυφη εισαι...ξερειs με τι region παιζει να περασει..? Edited 11 Ιανουαρίου by Christos_Tz Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. 12 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Ιανουαρίου Για δοκίμασε την μέθοδο που είναι στο άρθρο. https://miuirom.org/updates/recovery-xiaomi 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Christos_Tz Δημ. 12 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, specguard said: Για δοκίμασε την μέθοδο που είναι στο άρθρο. https://miuirom.org/updates/recovery-xiaomi κατεβαινει τωρα με region Δανια..ολα οκ... 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. 26 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 26 Ιανουαρίου Ήρθε το android 16 με την 3.0.3.0 6.3 gb Χώρα Ελλάδα ευρωπαϊκή ρομ 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. 26 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 26 Ιανουαρίου 5 ώρες πριν, Arinos said: Ήρθε το android 16 με την 3.0.3.0 6.3 gb Χώρα Ελλάδα ευρωπαϊκή ρομ Νομίζω η τελευταία... 17 δεν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos9553 Δημ. 26 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 26 Ιανουαρίου 7 ώρες πριν, tasos_v said: Νομίζω η τελευταία... 17 δεν Θα παρει και 17 κανονικα...3 χρονια android updates και 4 χρονια security updates..Μια χαρα για τα χρηματα του... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MCGITYS Δημ. 26 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 26 Ιανουαρίου Καλησπέρα καμμία αλλαγή έχετε παρατηρήσει; Εμένα μου έχει σπάσει τα νεύρα η δόνηση στα πλήκτρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g3o1982 Δημ. 26 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 26 Ιανουαρίου Έκανα το update και έχω ένα bug. Το SwiftKey μερικές φορές δεν εμφανίζεται για να πληκτρολογισω. Συμβαίνει και σε εσάς? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. 26 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 26 Ιανουαρίου 1 hour ago, MCGITYS said: Καλησπέρα καμμία αλλαγή έχετε παρατηρήσει; Εμένα μου έχει σπάσει τα νεύρα η δόνηση στα πλήκτρα. Δηλαδή; Δεν μου έχει έρθει ακόμα γι αυτό ρωτάω. Τι γίνεται με την δόνηση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bioannou Δημ. 27 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 27 Ιανουαρίου Καλησπέρα σας. Τον Μάρτιο, μετά την αναβάθμιση σε HyperOS 2.0.102.0 VNLEUXM, είχα αναφέρει το πρόβλημα με τη sim (απώλεια σήματος, «εξαφάνιση» της sim κλπ). Είπαμε τότε πως μπορεί να έφταιγε η αναβάθμιση με χώρα Αργεντινή (φυσικά, δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και εννοείται ότι το πρόβλημα παρέμεινε και μετά από 5-6 αναβαθμίσεις από τότε με χώρα Ελλάδα). Τελικά, ανακάλυψα ότι το τηλέφωνο είχε πρόβλημα μόνο με την κεραία της cosmote που καλύπτει το σπίτι μου (είναι η 141122) και μόνο με 5g δίκτυο (δηλαδή, 2 τετράγωνα πέρα από το σπίτι, όταν άλλαζε η κεραία, το 5g δούλευε κανονικά, μόλις πλησίαζα το σπίτι το τηλέφωνο τρελαινόταν!!! Επίσης, σε όσα μέρη ταξίδεψα από τότε και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό το 5g δούλευε μια χαρά. Εννοείται, ότι η cosmote δεν έκανε κάτι, μια φορά που επικοινώνησα μαζί τους - και τι να κάνει, άλλωστε, και ότι όλα τα τηλέφωνα – όχι Poco x6 pro - φίλων που ερχόταν στο σπίτι δούλευαν κανονικά με 5g). Ως λύση, έβαζα στις ρυθμίσεις μόνο 4g δίκτυα και το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά και στο σπίτι. Επίσης, μετά από αυτή την αναβάθμιση το Play Store έκανε ένα λεπτό για να ελέγξει για ενημερώσεις (μαύρη οθόνη και αναμονή). Χθες, έκανα την αναβάθμιση σε 3.0.3.0. Τα παραπάνω προβλήματα λύθηκαν (βάζω 5g στο σπίτι και είναι εντάξει) και το Play Store φέρνει άμεσα αποτελέσματα!!! Όμως (μας κάνουν beta testers για μια ακόμα φορά): Το swiftkey πληκτρολόγιο (όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post του g3o1982) δεν εμφανίζεται!!! Γύρισα σε gboard (αυτό δεν εμφανίζεται αμέσως, αλλά τουλάχιστον εμφανίζεται). Βάζω μουσική (spotify, internet radio κλπ.) και παίζει κανονικά. Μόλις ανοίξω οποιαδήποτε εφαρμογή – ακόμα και τις ρυθμίσεις-, ο ήχος σταματάει (ενώ στις ειδοποιήσεις φαίνεται ότι παίζει κανονικά). Σε 1-2 λεπτά, μερικές φορές, ξαναξεκινάει. ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟ!!! Πήγα τη συνηθισμένη πρωινή βόλτα (10:00 – 13:00). Μέχρι χτες ξεκίναγα με 100% μπαταρία και επέστρεφα με 65-70%. Σήμερα, με την ίδια χρήση, επέστρεψα με 25%!!! Αυτά προς το παρόν (και ό,τι άλλο δει και κανένας άλλος). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. 27 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 27 Ιανουαρίου 1 hour ago, bioannou said: Καλησπέρα σας. Τον Μάρτιο, μετά την αναβάθμιση σε HyperOS 2.0.102.0 VNLEUXM, είχα αναφέρει το πρόβλημα με τη sim (απώλεια σήματος, «εξαφάνιση» της sim κλπ). Είπαμε τότε πως μπορεί να έφταιγε η αναβάθμιση με χώρα Αργεντινή (φυσικά, δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και εννοείται ότι το πρόβλημα παρέμεινε και μετά από 5-6 αναβαθμίσεις από τότε με χώρα Ελλάδα). Τελικά, ανακάλυψα ότι το τηλέφωνο είχε πρόβλημα μόνο με την κεραία της cosmote που καλύπτει το σπίτι μου (είναι η 141122) και μόνο με 5g δίκτυο (δηλαδή, 2 τετράγωνα πέρα από το σπίτι, όταν άλλαζε η κεραία, το 5g δούλευε κανονικά, μόλις πλησίαζα το σπίτι το τηλέφωνο τρελαινόταν!!! Επίσης, σε όσα μέρη ταξίδεψα από τότε και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό το 5g δούλευε μια χαρά. Εννοείται, ότι η cosmote δεν έκανε κάτι, μια φορά που επικοινώνησα μαζί τους - και τι να κάνει, άλλωστε, και ότι όλα τα τηλέφωνα – όχι Poco x6 pro - φίλων που ερχόταν στο σπίτι δούλευαν κανονικά με 5g). Ως λύση, έβαζα στις ρυθμίσεις μόνο 4g δίκτυα και το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά και στο σπίτι. Επίσης, μετά από αυτή την αναβάθμιση το Play Store έκανε ένα λεπτό για να ελέγξει για ενημερώσεις (μαύρη οθόνη και αναμονή). Χθες, έκανα την αναβάθμιση σε 3.0.3.0. Τα παραπάνω προβλήματα λύθηκαν (βάζω 5g στο σπίτι και είναι εντάξει) και το Play Store φέρνει άμεσα αποτελέσματα!!! Όμως (μας κάνουν beta testers για μια ακόμα φορά): Το swiftkey πληκτρολόγιο (όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post του g3o1982) δεν εμφανίζεται!!! Γύρισα σε gboard (αυτό δεν εμφανίζεται αμέσως, αλλά τουλάχιστον εμφανίζεται). Βάζω μουσική (spotify, internet radio κλπ.) και παίζει κανονικά. Μόλις ανοίξω οποιαδήποτε εφαρμογή – ακόμα και τις ρυθμίσεις-, ο ήχος σταματάει (ενώ στις ειδοποιήσεις φαίνεται ότι παίζει κανονικά). Σε 1-2 λεπτά, μερικές φορές, ξαναξεκινάει. ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟ!!! Πήγα τη συνηθισμένη πρωινή βόλτα (10:00 – 13:00). Μέχρι χτες ξεκίναγα με 100% μπαταρία και επέστρεφα με 65-70%. Σήμερα, με την ίδια χρήση, επέστρεψα με 25%!!! Αυτά προς το παρόν (και ό,τι άλλο δει και κανένας άλλος). Εχθές την έκανα κι εγώ. 1. Μου το κάνει κι εμένα με όλα τα πληκτρολόγια. Το SwiftKey στην αρχή δεν άνοιγε. Τώρα (έπαιξα λίγο με ρυθμίσεις. Εκκαθάριση cache του SwiftKey) καθυστερεί αλλά ανοίγει. 2. Δεν το έχω δοκιμάσει . Δεν ξέρω. 3. Έγραφε ότι για 2-3 μέρες μετά την αναβάθμιση είναι αναμενόμενο να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και υψηλότερη θερμοκρασία. Ένα θέμα που έχω εγώ, είναι ότι το κουμπί back καθυστερεί πάρα πολύ. Όμως έχω την εντύπωση από χθες πάει καλύτερα.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Billys_7 Δημ. 27 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 27 Ιανουαρίου 6 ώρες πριν, SERS1612 said: Ένα θέμα που έχω εγώ, είναι ότι το κουμπί back καθυστερεί πάρα πολύ. Όμως έχω την εντύπωση από χθες πάει καλύτερα.... Ισχυει το ιδιο θεμα εχω κ εγω απο χθες που την περασα..τωρα κατι αλλο ακομα δεν παρατηρησα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bioannou Δημ. 27 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 27 Ιανουαρίου 6 ώρες πριν, SERS1612 said: Εχθές την έκανα κι εγώ. 1. Μου το κάνει κι εμένα με όλα τα πληκτρολόγια. Το SwiftKey στην αρχή δεν άνοιγε. Τώρα (έπαιξα λίγο με ρυθμίσεις. Εκκαθάριση cache του SwiftKey) καθυστερεί αλλά ανοίγει. 2. Δεν το έχω δοκιμάσει . Δεν ξέρω. 3. Έγραφε ότι για 2-3 μέρες μετά την αναβάθμιση είναι αναμενόμενο να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και υψηλότερη θερμοκρασία. Ένα θέμα που έχω εγώ, είναι ότι το κουμπί back καθυστερεί πάρα πολύ. Όμως έχω την εντύπωση από χθες πάει καλύτερα.... Τελικά, όλα λύνονται αν εξαιρέσεις το swiftkey και όποια εφαρμογή μουσικής χρησιμοποιείς από την εξοικονόμηση μπαταρίας (επιλογή "χωρίς περιορισμούς"). Να δούμε τι άλλο θα δούμε ακόμα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. 27 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 27 Ιανουαρίου Μετά από επανεκκίνηση κι εμένα δεν δουλεύει το swiftkey παρόλο που δούλευε κανονικά μέχρι πριν κλείσει η συσκευή. Επίσης vpn δεν λειτουργεί εκτός αν η οποιαδήποτε εφαρμογή χρησιμοποιείται μπει η επιλογή χωρίς περιορισμούς για την μπαταρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sot20 Δημ. 28 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 28 Ιανουαρίου Έκανα την αναβάθμιση χθες το βράδυ.Μεχρι στιγμής είναι η χειρότερη αναβάθμιση. Δεν δουλεύει το SwiftKey πληκτρολόγιο Καθυστερεί συνεχώς το κουμπί πίσω Δεν δουλεύει το Nordvpn σωστά Κάνει lagαρισματα σε εφαρμογές Αναρωτιέμαι γιατί την έβγαλαν και μας ταλαιπωρούν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoav Δημ. 29 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 29 Ιανουαρίου Καλημερα παιδες. Εχω κι εγω το ιδιο θεμα με το swiftkey κυριως. Εχει ακουστει τπτ για διορθωτικο update? Μηπως βρηκε κανεις τροπο να το φτιαξει και να δουλευει το swiftkey? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bioannou Δημ. 29 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 29 Ιανουαρίου 1 minute ago, geoav said: Καλημερα παιδες. Εχω κι εγω το ιδιο θεμα με το swiftkey κυριως. Εχει ακουστει τπτ για διορθωτικο update? Μηπως βρηκε κανεις τροπο να το φτιαξει και να δουλευει το swiftkey? Καλημέρα. Βγάλε την εφαρμογή από την εξοικονόμηση ενέργειας (και όποια άλλη κλείνει και τη χρειάζεσαι). 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoav Δημ. 29 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 29 Ιανουαρίου 23 minutes ago, bioannou said: Καλημέρα. Βγάλε την εφαρμογή από την εξοικονόμηση ενέργειας (και όποια άλλη κλείνει και τη χρειάζεσαι). Αυτο ηταν. Σε ευχαριστω πολυ ρε φιλε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sot20 Δημ. 29 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 29 Ιανουαρίου Στο δικό μου πριν την αναβάθμιση αλλά και τώρα, παρατήρησα ότι όταν φορτίζει είτε όταν δεν φορτίζει, από το 97% της μπαταρίας για να φορτίσει κάνει το πολύ ένα λεπτό και για να ξεφορτισει περίπου 5 λεπτά. Είναι ανησυχητικό για τη μπαταρία; Το έχω από τα μέσα Απριλίου του 24 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. 29 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 29 Ιανουαρίου Δεν υπάρχει πλέον η αναβάθμιση,δοκίμασα 4-5 χώρες... εξαφανίστηκε! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. 30 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 30 Ιανουαρίου Πάντως, για να μην μείνουμε με την αρχική εντύπωση... Το τηλέφωνο, πλέον (τρεις μέρες μετά την αναβάθμιση) φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά και με αμεσότητα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoav Δημ. 30 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 30 Ιανουαρίου 1 hour ago, SERS1612 said: Πάντως, για να μην μείνουμε με την αρχική εντύπωση... Το τηλέφωνο, πλέον (τρεις μέρες μετά την αναβάθμιση) φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά και με αμεσότητα... Και απ'οτι φαινεται οντως ηθελε 3 μερες για να επανελθει η μπαταρια. Τις 2 πρωτες μερες αδειαζε πολυ γρηγορα, τωρα δειχνει να πηγαινει καλυτερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yoda Δημ. 31 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 31 Ιανουαρίου (edited) Καλησπέρα. Πέρασα το πρωί την αναβάθμιση και μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό θέμα. Ούτε κολλήματα, ούτε κάποιο θέμα με την μπαταρία ούτε τίποτε... Μάλλον κάθησε καλά εξ αρχής. Θα δούμε στην πορεία... (Φτου φτου φτου 🍀) Edited 31 Ιανουαρίου by Yoda 1 Παράθεση May The Force Be With You... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. 1 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Φεβρουαρίου (edited) Την επόμενη μέρα εμφανίστηκε η ενημέρωση(3.0.3.0.WNLEUXM)και την κατέβασα.Μου αρέσει ,ειδικά το στυλ αλλά iPhone πάνω στο κέντρο της οθόνης που εμφανίζει τις ειδοποιήσεις χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις κουρτίνα για να τις δεις και είναι πολύ βολικό.Το μόνο που με ανησυχεί λίγο για την ώρα,είναι η κατανάλωση της μπαταρίας,έχω την εντύπωση ότι πέφτει λίγο πιο γρήγορα.Θα το ελέγξω και τις επόμενες μέρες για πιο ασφαλή συμπεράσματα. Edited 1 Φεβρουαρίου by highland1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.