Jump to content

Poco X6 Pro 5G


s_nova
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το recovery 

Xiaomi redmi note 3G - xiaomi redmi pro. - Meizu pro 6 plus.

Mi A3 [Laurel Sprout] Realme 9 pro 5G 6/128, S22 ultra Snapdragon.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

8 ώρες πριν, chios said:

Το recovery 

..δεν μου την περναει χειροκινητα...ειτε με χωρα Ελλαδα...ειτε με διαφορετικεs χωρεs που αλλαζω region....α ρε Xiaomi...κορυφη εισαι...ξερειs με τι region παιζει να περασει..?

Edited by Christos_Tz
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, specguard said:

Για δοκίμασε την μέθοδο που είναι στο άρθρο.  https://miuirom.org/updates/recovery-xiaomi

κατεβαινει τωρα με region Δανια..ολα οκ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ήρθε το android 16 με την 3.0.3.0 6.3 gb

Χώρα Ελλάδα ευρωπαϊκή ρομ

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Arinos said:

Ήρθε το android 16 με την 3.0.3.0 6.3 gb

Χώρα Ελλάδα ευρωπαϊκή ρομ

Νομίζω η τελευταία... 17 δεν

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, tasos_v said:

Νομίζω η τελευταία... 17 δεν

Θα παρει και 17 κανονικα...3 χρονια android updates και 4 χρονια security updates..Μια χαρα για τα χρηματα του...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα καμμία αλλαγή έχετε παρατηρήσει; Εμένα μου έχει σπάσει τα νεύρα η δόνηση στα πλήκτρα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MCGITYS said:

Καλησπέρα καμμία αλλαγή έχετε παρατηρήσει; Εμένα μου έχει σπάσει τα νεύρα η δόνηση στα πλήκτρα.

Δηλαδή; Δεν μου έχει έρθει ακόμα γι αυτό ρωτάω. Τι γίνεται με την δόνηση; 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.


Τον Μάρτιο, μετά την αναβάθμιση σε HyperOS 2.0.102.0 VNLEUXM, είχα αναφέρει το πρόβλημα με τη sim (απώλεια σήματος, «εξαφάνιση» της sim κλπ). Είπαμε τότε πως μπορεί να έφταιγε η αναβάθμιση με χώρα Αργεντινή (φυσικά, δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και εννοείται ότι το πρόβλημα παρέμεινε και μετά από 5-6 αναβαθμίσεις από τότε με χώρα Ελλάδα).


Τελικά, ανακάλυψα ότι το τηλέφωνο είχε πρόβλημα μόνο με την κεραία της cosmote που καλύπτει το σπίτι μου (είναι η 141122) και μόνο με 5g δίκτυο (δηλαδή, 2 τετράγωνα πέρα από το σπίτι, όταν άλλαζε η κεραία, το 5g δούλευε κανονικά, μόλις πλησίαζα το σπίτι το τηλέφωνο τρελαινόταν!!! Επίσης, σε όσα μέρη ταξίδεψα από τότε και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό το 5g δούλευε μια χαρά. Εννοείται, ότι η cosmote δεν έκανε κάτι, μια φορά που επικοινώνησα μαζί τους - και τι να κάνει, άλλωστε, και ότι όλα τα τηλέφωνα – όχι Poco x6 pro - φίλων που ερχόταν στο σπίτι δούλευαν κανονικά με 5g). Ως λύση, έβαζα στις ρυθμίσεις μόνο 4g δίκτυα και το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά και στο σπίτι.

Επίσης, μετά από αυτή την αναβάθμιση το Play Store  έκανε ένα λεπτό για να ελέγξει για ενημερώσεις (μαύρη οθόνη και αναμονή).

Χθες, έκανα την αναβάθμιση σε 3.0.3.0. Τα παραπάνω προβλήματα λύθηκαν (βάζω 5g στο σπίτι και είναι εντάξει) και το Play Store φέρνει άμεσα αποτελέσματα!!!

Όμως (μας κάνουν beta testers για μια ακόμα φορά):

  1. Το swiftkey πληκτρολόγιο (όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post του g3o1982) δεν εμφανίζεται!!! Γύρισα σε gboard (αυτό δεν εμφανίζεται αμέσως, αλλά τουλάχιστον εμφανίζεται).
  2.  Βάζω μουσική (spotify, internet radio κλπ.) και παίζει κανονικά. Μόλις ανοίξω οποιαδήποτε εφαρμογή – ακόμα και τις ρυθμίσεις-, ο ήχος σταματάει (ενώ στις ειδοποιήσεις φαίνεται ότι παίζει κανονικά). Σε 1-2 λεπτά, μερικές φορές, ξαναξεκινάει. ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟ!!!
  3. Πήγα τη συνηθισμένη πρωινή βόλτα (10:00 – 13:00). Μέχρι χτες ξεκίναγα με 100% μπαταρία και επέστρεφα με 65-70%. Σήμερα, με την ίδια χρήση, επέστρεψα με 25%!!!

Αυτά προς το παρόν (και ό,τι άλλο δει και κανένας άλλος).
 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bioannou said:

Καλησπέρα σας.


Τον Μάρτιο, μετά την αναβάθμιση σε HyperOS 2.0.102.0 VNLEUXM, είχα αναφέρει το πρόβλημα με τη sim (απώλεια σήματος, «εξαφάνιση» της sim κλπ). Είπαμε τότε πως μπορεί να έφταιγε η αναβάθμιση με χώρα Αργεντινή (φυσικά, δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και εννοείται ότι το πρόβλημα παρέμεινε και μετά από 5-6 αναβαθμίσεις από τότε με χώρα Ελλάδα).


Τελικά, ανακάλυψα ότι το τηλέφωνο είχε πρόβλημα μόνο με την κεραία της cosmote που καλύπτει το σπίτι μου (είναι η 141122) και μόνο με 5g δίκτυο (δηλαδή, 2 τετράγωνα πέρα από το σπίτι, όταν άλλαζε η κεραία, το 5g δούλευε κανονικά, μόλις πλησίαζα το σπίτι το τηλέφωνο τρελαινόταν!!! Επίσης, σε όσα μέρη ταξίδεψα από τότε και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό το 5g δούλευε μια χαρά. Εννοείται, ότι η cosmote δεν έκανε κάτι, μια φορά που επικοινώνησα μαζί τους - και τι να κάνει, άλλωστε, και ότι όλα τα τηλέφωνα – όχι Poco x6 pro - φίλων που ερχόταν στο σπίτι δούλευαν κανονικά με 5g). Ως λύση, έβαζα στις ρυθμίσεις μόνο 4g δίκτυα και το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά και στο σπίτι.

Επίσης, μετά από αυτή την αναβάθμιση το Play Store  έκανε ένα λεπτό για να ελέγξει για ενημερώσεις (μαύρη οθόνη και αναμονή).

Χθες, έκανα την αναβάθμιση σε 3.0.3.0. Τα παραπάνω προβλήματα λύθηκαν (βάζω 5g στο σπίτι και είναι εντάξει) και το Play Store φέρνει άμεσα αποτελέσματα!!!

Όμως (μας κάνουν beta testers για μια ακόμα φορά):

  1. Το swiftkey πληκτρολόγιο (όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post του g3o1982) δεν εμφανίζεται!!! Γύρισα σε gboard (αυτό δεν εμφανίζεται αμέσως, αλλά τουλάχιστον εμφανίζεται).
  2.  Βάζω μουσική (spotify, internet radio κλπ.) και παίζει κανονικά. Μόλις ανοίξω οποιαδήποτε εφαρμογή – ακόμα και τις ρυθμίσεις-, ο ήχος σταματάει (ενώ στις ειδοποιήσεις φαίνεται ότι παίζει κανονικά). Σε 1-2 λεπτά, μερικές φορές, ξαναξεκινάει. ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟ!!!
  3. Πήγα τη συνηθισμένη πρωινή βόλτα (10:00 – 13:00). Μέχρι χτες ξεκίναγα με 100% μπαταρία και επέστρεφα με 65-70%. Σήμερα, με την ίδια χρήση, επέστρεψα με 25%!!!

Αυτά προς το παρόν (και ό,τι άλλο δει και κανένας άλλος).
 

Εχθές την έκανα κι εγώ.

1. Μου το κάνει κι εμένα με όλα τα πληκτρολόγια. Το SwiftKey στην αρχή δεν άνοιγε. Τώρα (έπαιξα λίγο με ρυθμίσεις. Εκκαθάριση cache του SwiftKey) καθυστερεί αλλά ανοίγει.

2. Δεν το έχω δοκιμάσει . Δεν ξέρω.

3. Έγραφε ότι για 2-3 μέρες μετά την αναβάθμιση είναι αναμενόμενο να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και υψηλότερη θερμοκρασία.

Ένα θέμα που έχω εγώ, είναι ότι το κουμπί back καθυστερεί πάρα πολύ. Όμως έχω την εντύπωση από χθες πάει καλύτερα....

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, SERS1612 said:

Ένα θέμα που έχω εγώ, είναι ότι το κουμπί back καθυστερεί πάρα πολύ. Όμως έχω την εντύπωση από χθες πάει καλύτερα....

Ισχυει το ιδιο θεμα εχω κ εγω απο χθες που την περασα..τωρα κατι αλλο ακομα δεν παρατηρησα. 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, SERS1612 said:

Εχθές την έκανα κι εγώ.

1. Μου το κάνει κι εμένα με όλα τα πληκτρολόγια. Το SwiftKey στην αρχή δεν άνοιγε. Τώρα (έπαιξα λίγο με ρυθμίσεις. Εκκαθάριση cache του SwiftKey) καθυστερεί αλλά ανοίγει.

2. Δεν το έχω δοκιμάσει . Δεν ξέρω.

3. Έγραφε ότι για 2-3 μέρες μετά την αναβάθμιση είναι αναμενόμενο να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και υψηλότερη θερμοκρασία.

Ένα θέμα που έχω εγώ, είναι ότι το κουμπί back καθυστερεί πάρα πολύ. Όμως έχω την εντύπωση από χθες πάει καλύτερα....

Τελικά, όλα λύνονται αν εξαιρέσεις το swiftkey και όποια εφαρμογή μουσικής χρησιμοποιείς από την εξοικονόμηση μπαταρίας (επιλογή "χωρίς περιορισμούς").

Να δούμε τι άλλο θα δούμε ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από επανεκκίνηση κι εμένα δεν δουλεύει το swiftkey παρόλο που δούλευε κανονικά μέχρι πριν κλείσει η συσκευή.

Επίσης vpn δεν λειτουργεί εκτός αν η οποιαδήποτε εφαρμογή χρησιμοποιείται μπει η επιλογή χωρίς περιορισμούς για την μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα την αναβάθμιση χθες το βράδυ.Μεχρι στιγμής είναι η χειρότερη αναβάθμιση.

Δεν δουλεύει το SwiftKey πληκτρολόγιο 

Καθυστερεί συνεχώς το κουμπί πίσω 

Δεν δουλεύει το Nordvpn σωστά 

Κάνει lagαρισματα σε εφαρμογές 

Αναρωτιέμαι γιατί την έβγαλαν και μας ταλαιπωρούν...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδες. Εχω κι εγω το ιδιο θεμα με το swiftkey κυριως. Εχει ακουστει τπτ για διορθωτικο update? 

Μηπως βρηκε κανεις τροπο να το φτιαξει και να δουλευει το swiftkey? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, geoav said:

Καλημερα παιδες. Εχω κι εγω το ιδιο θεμα με το swiftkey κυριως. Εχει ακουστει τπτ για διορθωτικο update? 

Μηπως βρηκε κανεις τροπο να το φτιαξει και να δουλευει το swiftkey? 

Καλημέρα.

Βγάλε την εφαρμογή από την εξοικονόμηση ενέργειας (και όποια άλλη κλείνει και τη χρειάζεσαι). 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, bioannou said:

Καλημέρα.

Βγάλε την εφαρμογή από την εξοικονόμηση ενέργειας (και όποια άλλη κλείνει και τη χρειάζεσαι). 

Αυτο ηταν. Σε ευχαριστω πολυ ρε φιλε.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου πριν την αναβάθμιση αλλά και τώρα, παρατήρησα ότι όταν φορτίζει είτε όταν δεν φορτίζει, από το 97% της μπαταρίας για να φορτίσει κάνει το πολύ ένα λεπτό και για να ξεφορτισει περίπου 5 λεπτά. Είναι ανησυχητικό για τη μπαταρία; Το έχω από τα μέσα Απριλίου του 24

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να μην μείνουμε με την αρχική εντύπωση... Το τηλέφωνο, πλέον (τρεις μέρες μετά την αναβάθμιση) φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά και με αμεσότητα...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SERS1612 said:

Πάντως, για να μην μείνουμε με την αρχική εντύπωση... Το τηλέφωνο, πλέον (τρεις μέρες μετά την αναβάθμιση) φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά και με αμεσότητα...

Και απ'οτι φαινεται οντως ηθελε 3 μερες για να επανελθει η μπαταρια. Τις 2 πρωτες μερες αδειαζε πολυ γρηγορα, τωρα δειχνει να πηγαινει καλυτερα 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.
Πέρασα το πρωί την αναβάθμιση και μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό θέμα.
Ούτε κολλήματα, ούτε κάποιο θέμα με την μπαταρία ούτε τίποτε... Μάλλον κάθησε καλά εξ αρχής.

Θα δούμε στην πορεία...
(Φτου φτου φτου 🍀)

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη μέρα εμφανίστηκε η ενημέρωση(3.0.3.0.WNLEUXM)και την κατέβασα.Μου αρέσει ,ειδικά το στυλ αλλά iPhone πάνω στο κέντρο της οθόνης που εμφανίζει τις ειδοποιήσεις χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις κουρτίνα για να τις δεις και είναι πολύ βολικό.Το μόνο που με ανησυχεί λίγο για την ώρα,είναι η κατανάλωση της μπαταρίας,έχω την εντύπωση ότι πέφτει λίγο πιο γρήγορα.Θα το ελέγξω  και τις επόμενες μέρες για πιο ασφαλή συμπεράσματα. 

Screenshot_2026-02-01-11-12-29-247_com.mi.android.globallauncher-edit.jpg

Edited by highland1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...