Jump to content

Sony Xperia 5 IV


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυστυχώς στα service νομίζουν οτι όλοι είναι χαζοί και περιορισμένης αντίληψης. Δυστυχώς γι αυτούς υπάρχουν αυτοί οι λίγοι που το ψάχνουν λίγο παραπάνω. Τον περασμένο Δεκέμβρη είχα γράψει την ταλαιπωρία που είχα περάσει μετά από αλλαγή μπαταρίας. Δεν δούλευε το nfc. Είχαν καταστρέψει την πλακέτα. Αφού μου το έδωσαν πίσω έτσι μήπως δεν το δω και το "φάω", μετά έπρεπε να στείλω mail στο "customersupport.el@eu.sony.com" για να φτιαχτεί την ίδια μέρα καθώς έφευγα για κάποιους μήνες στο εξωτερικό. Αν δεν είχε μεσολαβήσει η υποστήριξη της sony, ακόμη θα έτρεχα. Μην ξεχνάτε οτι ένας απο τους λόγους που οι εταιρίες έχουν δώσει τα servvice σε άλλους είναι και αυτός. Φαίνονται εκείνοι "οι κακοί" και η εταιρία η καλή σε τέτοιες περιπτώσεις. Γνώμη μου είναι να στείλεις 'ενα αναλυτικό και σαφές email ως προς το τι ζητάς απο αυτούς. Μπορεί να καταφέρεις κάτι. Σε κάθε περίπτωση το τονίζω για άλλη μια φορά, μόλις παίρνετε το κινητό απο το service να τρέχετε τον διαγνωστικό έλεγχο ώστε να δείτε οτι όλες οι υποσυσκευές δουλεύουν. Επίσης να τσεκάρετε τους φακούς των καμερών γιατί δεν προσέχουν τίποτα και κλείνουν σκόνες από κάτω.

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 254
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

15 minutes ago, orfeas92 said:

Δυστυχώς στα service νομίζουν οτι όλοι είναι χαζοί και περιορισμένης αντίληψης. Δυστυχώς γι αυτούς υπάρχουν αυτοί οι λίγοι που το ψάχνουν λίγο παραπάνω. Τον περασμένο Δεκέμβρη είχα γράψει την ταλαιπωρία που είχα περάσει μετά από αλλαγή μπαταρίας. Δεν δούλευε το nfc. Είχαν καταστρέψει την πλακέτα. Αφού μου το έδωσαν πίσω έτσι μήπως δεν το δω και το "φάω", μετά έπρεπε να στείλω mail στο "customersupport.el@eu.sony.com" για να φτιαχτεί την ίδια μέρα καθώς έφευγα για κάποιους μήνες στο εξωτερικό. Αν δεν είχε μεσολαβήσει η υποστήριξη της sony, ακόμη θα έτρεχα. Μην ξεχνάτε οτι ένας απο τους λόγους που οι εταιρίες έχουν δώσει τα servvice σε άλλους είναι και αυτός. Φαίνονται εκείνοι "οι κακοί" και η εταιρία η καλή σε τέτοιες περιπτώσεις. Γνώμη μου είναι να στείλεις 'ενα αναλυτικό και σαφές email ως προς το τι ζητάς απο αυτούς. Μπορεί να καταφέρεις κάτι. Σε κάθε περίπτωση το τονίζω για άλλη μια φορά, μόλις παίρνετε το κινητό απο το service να τρέχετε τον διαγνωστικό έλεγχο ώστε να δείτε οτι όλες οι υποσυσκευές δουλεύουν. Επίσης να τσεκάρετε τους φακούς των καμερών γιατί δεν προσέχουν τίποτα και κλείνουν σκόνες από κάτω.

Έχω στείλει email πολλά, και αυτό που έκανε η Sony είναι να δώσει εντολή να ανοίξουν το κινητό μου, και εκείνοι ΧΩΡΙΣ την θέληση μου. Έγραφα δηλαδή 'δε θέλω να ανοιχτεί' και η απάντηση ήταν 'θα επισκευασουμε το κινητό σας και θα έχετε ενημέρωση από το σέρβις'. 

Με πήρε ενας υπεύθυνος και μου λέει 'υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθούμε όταν ενα κινητό έρχεται για επισκευή, αν κάτι βρεθεί ελαττωματικό, το αλλάζουμε εντός εγγύησης ώστε ο πελάτης να μην έχει πρόβλημα στο μέλλον και μας ρωτήσει γιατί δεν αλλάχτηκε' 

Και απαντάω 'μα το κινητό μου δεν ήρθε ΠΟΤΕ για επισκευή. Ήρθε για έλεγχο του δαχτυλικου, και ρώτησα αν προβλέπεται αντικατάσταση συσκευής. σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να μην ανοίξετε το κινητό μου '.

Δεν ξέρω πόσο πιο ξεκάθαρο θα μπορούσα να το κάνω, πραγματικά. 

 

Υ. Γ. Εννοείται πως για ο,τι λέω υπάρχουν email που το αποδεικνύουν, προς κάθε ενδιαφερόμενο. 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Πώς θα μπορούσαν να ελέγξουν το αποτύπωμα χωρίς να ανοιχθεί η συσκευή όμως; Αν τα manual-οδηγιες γράφουν ότι έτσι γίνεται ο τεχνικός ελεγχος,όφειλαν να σε ενημερώσουν και να μην κάνουν τίποτα αν δεν το ήθελες.

Αν είχαν τρόπο να το ελέγχουν χωρίς άνοιγμα  και σου έλεγαν έχει όντως πρόβλημα αλλά γίνεται μόνο επισκευή μιας και οι όροι εγγύησης αυτό αναφέρουν, θα ήθελες να προχωρήσει η διαδικασία; Εγώ θα το τραβούσα εφόσον έχω τόσο δυνατά αποδεικτικά στοιχεία,δηλαδή τις γραπτές συνομιλίες γιατί τα λεφτά ξέρουν να τα ζητάνε όταν πουλάνε αλλά να είναι σωστοί και μετά.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, r31134 said:

Πώς θα μπορούσαν να ελέγξουν το αποτύπωμα χωρίς να ανοιχθεί η συσκευή όμως; Αν τα manual-οδηγιες γράφουν ότι έτσι γίνεται ο τεχνικός ελεγχος,όφειλαν να σε ενημερώσουν και να μην κάνουν τίποτα αν δεν το ήθελες.

Αν είχαν τρόπο να το ελέγχουν χωρίς άνοιγμα  και σου έλεγαν έχει όντως πρόβλημα αλλά γίνεται μόνο επισκευή μιας και οι όροι εγγύησης αυτό αναφέρουν, θα ήθελες να προχωρήσει η διαδικασία; Εγώ θα το τραβούσα εφόσον έχω τόσο δυνατά αποδεικτικά στοιχεία,δηλαδή τις γραπτές συνομιλίες γιατί τα λεφτά ξέρουν να τα ζητάνε όταν πουλάνε αλλά να είναι σωστοί και μετά.

Δεν ήθελα να προχωρήσει η διαδικασία, αλλα ήταν η μόνη επιλογή μου τελικά.

Και όταν κανένας δεν αναλαμβάνει η ευθύνη, πως αλλιώς να το τρέξω;

Το μόνο που έχω σκεφτεί να κάνω, είναι όταν παραλάβω την συσκευή και το σημείωμα, να στείλω την αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή, ώστε να τους δείξω και ακριβώς τι έγραφα, και τι έγινε τελικά. 

Ακόμη και αν παραλάβω τη συσκευή, με θεωρώ ζημειωμενο, μετά απο όλη αυτή τη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

ζήτω που κάηκες απο τον συνήγορο του καταναλωτή.

Παθών σε άλλο θέμα!

Sony Xperia go, Sony Xperia M5, Sony Xperia 1 II, Sony Xperia 1 III, Sony Xperia 1 IV, Google Pixel 7 pro

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, guy_fawkes said:

ζήτω που κάηκες απο τον συνήγορο του καταναλωτή.

Παθών σε άλλο θέμα!

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Αυτό που συνειδητοποιησα με τους συγκεκριμένους (όχι τον συνήγορο) είναι οτι η ευγένεια δεν λειτουργεί. 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, Zouk Ju said:

Δεν ήθελα να προχωρήσει η διαδικασία, αλλα ήταν η μόνη επιλογή μου τελικά.

Και όταν κανένας δεν αναλαμβάνει η ευθύνη, πως αλλιώς να το τρέξω;

Το μόνο που έχω σκεφτεί να κάνω, είναι όταν παραλάβω την συσκευή και το σημείωμα, να στείλω την αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή, ώστε να τους δείξω και ακριβώς τι έγραφα, και τι έγινε τελικά. 

Ακόμη και αν παραλάβω τη συσκευή, με θεωρώ ζημειωμενο, μετά απο όλη αυτή τη διαδικασία.

Με θετική σκέψη,όλα θα πάνε καλά και θα πάρεις πίσω την συσκευή σε άριστη κατάσταση. Είμαι και εγώ της άποψης ότι η αδιαβροχοποιηση φθείρεται με τη χρήση (ζεστη,πεσιματα,κραδασμοι,ιδρώτες κλπ) οπότε ίσως βγει σε καλό όλη η κατάσταση. Το δοκιμάζεις επί τόπου και βλέπεις.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, r31134 said:

Με θετική σκέψη,όλα θα πάνε καλά και θα πάρεις πίσω την συσκευή σε άριστη κατάσταση. Είμαι και εγώ της άποψης ότι η αδιαβροχοποιηση φθείρεται με τη χρήση (ζεστη,πεσιματα,κραδασμοι,ιδρώτες κλπ) οπότε ίσως βγει σε καλό όλη η κατάσταση. Το δοκιμάζεις επί τόπου και βλέπεις.

Ρε συ, όταν πήγα το είδα ΑΝΟΙΧΤΟ. Θα το παραλαμβανα πίσω ανοιχτό αν δε τους έλεγα 'το ανοίξατε'. Και το πήγαν πίσω, το πάτησαν με μια πρέσα για να μου πουν οτι είμαι χαζός (έμμεσα) και μου το έδωσαν. Πως εγώ να εμπιστευτώ ότι σε 10 μέρες δε θα ξανα είναι ανοιχτό; και ποιος θα μου δώσει τα χρήματα μου πίσω σε ενα μήνα πχ. αν σταματήσει να λειτουργεί; θα μου λένε ότι το νερό ήταν αλμυρό, εσύ φταις που άνοιξε κτλ κτλ...

 

Μακάρι να πέσω τόσο έξω και το κινητό να είναι ακόμη πιο στιβαρό, τι να πω... 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

με εχετε βαλει σε σκεψεις αν θα το παω για αλλαγη μπαταριας το iii λιγο πριν βγει απο την εγγυηση , το ειχα στο μυαλο μου να παω να πληρωσω την μπαταρια κ να κανουν εναν ελεγχο πριν φυγει απο το χρονικο περιθώριο της εγγυησης .

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, georgerapp said:

με εχετε βαλει σε σκεψεις αν θα το παω για αλλαγη μπαταριας το iii λιγο πριν βγει απο την εγγυηση , το ειχα στο μυαλο μου να παω να πληρωσω την μπαταρια κ να κανουν εναν ελεγχο πριν φυγει απο το χρονικο περιθώριο της εγγυησης .

Διάβασε όλα όσα έγραψα, αν θέλεις να σου στείλω και τ email, και θα σας γράψω και μόλις το πάρω τι έγινε. Και πάρε απόφαση μόνος σου. 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Zouk Ju said:

Διάβασε όλα όσα έγραψα, αν θέλεις να σου στείλω και τ email, και θα σας γράψω και μόλις το πάρω τι έγινε. Και πάρε απόφαση μόνος σου. 

Νομίζω είσαι αρκετά υπερβολικός. Για να δούνε τι έχει πρέπει να στo ανοίξουν.

Είναι σαν να παηγαίνεις ενα αυτοκίνητο στον μηχανικό και να του λες μην ανοίξει το καπό και να το φτιάξει.

Edited by guy_fawkes
διορθωση σε λεξη

Sony Xperia go, Sony Xperia M5, Sony Xperia 1 II, Sony Xperia 1 III, Sony Xperia 1 IV, Google Pixel 7 pro

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, guy_fawkes said:

Νομίζω είσαι αρκετά υπερβολικός. Για να δούνε τι έχει πρέπει να σοτ ανοίξουν.

Είναι σαν να παηγαίνεις ενα αυτοκίνητο στον μηχανικό και να του λες μην ανοίξει το καπό και να το φτιάξει.

Και εδώ ακριβώς είναι που έχεις λάθος. Ακόμα και το αμάξι να πάω σε μηχανικό και του πω σε παρακαλώ μην ανοίξεις το καπό πρωτού με πάρεις τηλέφωνο (με σημείωμα κολλημένο επάνω) πάλι θα πρέπει να με ενημερώσει.

Για να στο πω ακόμη καλύτερα, αν μου έλεγε 'φίλε πρέπει να ανοίξουμε το καπό για να δούμε το τάδε, θα του έλεγα σε ευχαριστώ πολύ αλλα δε χρειάζεται, προχωράμε όπως είμαστε, καλή σου μέρα' 

Δεν ζήτησα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή. Είχε πρόβλημα ο αισθητήρας δαχτυλικου αποτυπώματος. Αυτό που ζήτησα ήταν πάρα πολύ απλό :

ΜΗΝ το ανοίξετε σε καμία περίπτωση, και αν κάνετε αντικατάσταση του κινητού εξαιτίας της βλάβης στον αισθητήρα, καλώς, αν οχι, τοτε θα το πάρω πίσω όπως ακριβώς το άφησα και θα συνεχίσω τη ζωή μου. Αντί αυτού, παραλαμβάνω ένα κινητό με ξεκολλημενη την πλάτη. Εσύ θα ήσουν οκ; 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Μην φοβηθείτε να το πάτε για μπαταριές κλπ.. 3 κινητά πήγα συνολικά πριν λίγους μήνες. Στο ένα έγινε η στραβή. Όταν το παραλάβετε όμως θα πρέπει να μπείτε στο μενού των διαγνωστικών ελέγχων και να δείτε οτι όλα είναι συνδεδεμένα. Επίσης να τσεκάρετε το τζαμάκι της πίσω κάμερας.

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, orfeas92 said:

Μην φοβηθείτε να το πάτε για μπαταριές κλπ.. 3 κινητά πήγα συνολικά πριν λίγους μήνες. Στο ένα έγινε η στραβή. Όταν το παραλάβετε όμως θα πρέπει να μπείτε στο μενού των διαγνωστικών ελέγχων και να δείτε οτι όλα είναι συνδεδεμένα. Επίσης να τσεκάρετε το τζαμάκι της πίσω κάμερας.

Δηλαδή; τι εννοείς για το τζαμακι της κάμερας; επίσης, το έχεις βουτήξει στο νερο; 

Link to comment
Share on other sites

Σκόνες πάντα μπαίνουν. Το θέμα είναι να μην υπάρχουν σε υπερβολικό βαθμό. Στο νερό δεν το έβαλα αλλά δεν πιστεύω οτι θα αντέξει. Με βάση τον presure sensor που το δοκιμάζω. Είναι 3 ετών συσκευή και η αδιαβροχοποίηση μπορεί να έχει χαλάσει και σε άλλο σημεία που δεν βάζουν αυτοί κόλλα. Πχ απο τα ηχεία μπρστά, απο τη φλάντζα της usb - c ή από το jacck ακουστικών και τα πλαϊνά κουμπιά. Δεν είχα λοιπόν καμιά όρεξη να τρέχω πάλι και να μελινω χωρίς τηλέφωνο. Το ξέρω πλέον οτι μετά τα 1,5-2 έτη ζωής της συσκευής χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη προσοχή στα νερά.

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

μηπως τα έχετε ισωπεδώσει όλα?

Αυτο που λέτε θα πρέπει να γίνεται σε ολα τα service, όλων των εταιριών.

Απαξ και ανοιχτεί , πάει...η συσκευή θα έχει χάσει όλες τις πιστοποιησείς του!

Sony Xperia go, Sony Xperia M5, Sony Xperia 1 II, Sony Xperia 1 III, Sony Xperia 1 IV, Google Pixel 7 pro

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, guy_fawkes said:

μηπως τα έχετε ισωπεδώσει όλα?

Αυτο που λέτε θα πρέπει να γίνεται σε ολα τα service, όλων των εταιριών.

Απαξ και ανοιχτεί , πάει...η συσκευή θα έχει χάσει όλες τις πιστοποιησείς του!

Δηλαδή αν χρειαστεί σέρβις χάνεις τις ιδιότητες του κινητού; Που το στηρίζεις αυτό;

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nikos_Mpl said:

Δηλαδή αν χρειαστεί σέρβις χάνεις τις ιδιότητες του κινητού; Που το στηρίζεις αυτό;

το αντίθετο εννοώ.

Κάποιοι απο εδώ μέσα αυτό γράφουν και απορώ....

Sony Xperia go, Sony Xperia M5, Sony Xperia 1 II, Sony Xperia 1 III, Sony Xperia 1 IV, Google Pixel 7 pro

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, guy_fawkes said:

το αντίθετο εννοώ.

Κάποιοι απο εδώ μέσα αυτό γράφουν και απορώ....

Ρε συ. Δεν ειπα οτι ΔΕΝ θα είναι αδιάβροχο μετά την επισκευη. 

Είπα ότι ΔΕΝ ήθελα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή και άνοιγμα του κινητού μου, για εναν κωλοαισθητηρα αποτυπώματος. Και αυτό, γιατί το κινητό μου ήταν 10/10 μέχρι τη στιγμή που το άφησα στο σέρβις.Πόσο πιο ξεκάθαρο να γίνει;

Εάν στο παρελθόν έχεις ανοίξει συσκευή σου, αντιμετωπισες πρόβλημα μετά βουτωντας το σε νερό;

 

Βοηθησε μας με παραδείγματα/με την εμπειρία σου, και μην λες απλά ότι τα ισοπεδωνουμε. Έξω ξεκίνησα όλη αυτή την κουβέντα για να βοηθήσω να μην αντιμετωπισει άλλος κόσμος τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Όχι για να αποδείξω ότι είμαι ο αλάνθαστος. 

Edit : τα γράφω με όλη την καλή και φιλική διάθεση! 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ. Δεν ειπα οτι ΔΕΝ θα είναι αδιάβροχο μετά την επισκευη. 
Είπα ότι ΔΕΝ ήθελα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή και άνοιγμα του κινητού μου, για εναν κωλοαισθητηρα αποτυπώματος. Και αυτό, γιατί το κινητό μου ήταν 10/10 μέχρι τη στιγμή που το άφησα στο σέρβις.Πόσο πιο ξεκάθαρο να γίνει;
Εάν στο παρελθόν έχεις ανοίξει συσκευή σου, αντιμετωπισες πρόβλημα μετά βουτωντας το σε νερό;
 
Βοηθησε μας με παραδείγματα/με την εμπειρία σου, και μην λες απλά ότι τα ισοπεδωνουμε. Έξω ξεκίνησα όλη αυτή την κουβέντα για να βοηθήσω να μην αντιμετωπισει άλλος κόσμος τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Όχι για να αποδείξω ότι είμαι ο αλάνθαστος. 
Edit : τα γράφω με όλη την καλή και φιλική διάθεση! 
Για τον φίλο από πάνω έκανα αυτό το σχόλιο για την σκόνη και την ip68.
Δεν παρεξηγούμαι το γνωρίζω ότι τα γράφεις με καλή διάθεση!
Επίσης δεν έχω ποτέ το χούι να βουτάω κινητά στο νερό.

Στάλθηκε από το Pixel 7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Sony Xperia go, Sony Xperia M5, Sony Xperia 1 II, Sony Xperia 1 III, Sony Xperia 1 IV, Google Pixel 7 pro

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Zouk Ju said:

Ρε συ. Δεν ειπα οτι ΔΕΝ θα είναι αδιάβροχο μετά την επισκευη. 

Είπα ότι ΔΕΝ ήθελα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή και άνοιγμα του κινητού μου, για εναν κωλοαισθητηρα αποτυπώματος. Και αυτό, γιατί το κινητό μου ήταν 10/10 μέχρι τη στιγμή που το άφησα στο σέρβις.Πόσο πιο ξεκάθαρο να γίνει;

Εάν στο παρελθόν έχεις ανοίξει συσκευή σου, αντιμετωπισες πρόβλημα μετά βουτωντας το σε νερό;

 

Βοηθησε μας με παραδείγματα/με την εμπειρία σου, και μην λες απλά ότι τα ισοπεδωνουμε. Έξω ξεκίνησα όλη αυτή την κουβέντα για να βοηθήσω να μην αντιμετωπισει άλλος κόσμος τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Όχι για να αποδείξω ότι είμαι ο αλάνθαστος. 

Edit : τα γράφω με όλη την καλή και φιλική διάθεση! 

εννοειται οτι εχω παει για αλλαγη μπαταριας παλιοτερα, για αλλαγη οθονης, για προβλημα σε καμερα που δεν εστιαζε και αλλαχτηκε και ποτε δεν ειχα θεμα με αδιαβροχοποιηση. και εννοειται οτι με την παραλαβη εκανα και δοκιμη σε νερο

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, Zouk Ju said:

Ρε συ. Δεν ειπα οτι ΔΕΝ θα είναι αδιάβροχο μετά την επισκευη. 

Είπα ότι ΔΕΝ ήθελα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή και άνοιγμα του κινητού μου, για εναν κωλοαισθητηρα αποτυπώματος. Και αυτό, γιατί το κινητό μου ήταν 10/10 μέχρι τη στιγμή που το άφησα στο σέρβις.Πόσο πιο ξεκάθαρο να γίνει;

Εάν στο παρελθόν έχεις ανοίξει συσκευή σου, αντιμετωπισες πρόβλημα μετά βουτωντας το σε νερό;

 

Βοηθησε μας με παραδείγματα/με την εμπειρία σου, και μην λες απλά ότι τα ισοπεδωνουμε. Έξω ξεκίνησα όλη αυτή την κουβέντα για να βοηθήσω να μην αντιμετωπισει άλλος κόσμος τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Όχι για να αποδείξω ότι είμαι ο αλάνθαστος. 

Edit : τα γράφω με όλη την καλή και φιλική διάθεση! 

Φιλε μου νομιζω οτι ολα ξεκινανε απο την πεποιθηση που εχεις οτι αν ανοιχτει το κινητο χανει την αδιαβροχοποιηση, αυτο που πρεπει να δεις ειναι αν ισχυει αυτο που πιστευεις επιστημονικα. Εγω στην θεση σου πχ αν ειχα το οποιοδηποτε μηχανικο θεμα με το κινητο απλα θα ζητουσα επισκευη και θα περιμενα να παραλαβω ενα κινητο οπως το αγορασα τιποτα λιγοτερο.

:respect:
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, filkatsxlt said:

Φιλε μου νομιζω οτι ολα ξεκινανε απο την πεποιθηση που εχεις οτι αν ανοιχτει το κινητο χανει την αδιαβροχοποιηση, αυτο που πρεπει να δεις ειναι αν ισχυει αυτο που πιστευεις επιστημονικα. Εγω στην θεση σου πχ αν ειχα το οποιοδηποτε μηχανικο θεμα με το κινητο απλα θα ζητουσα επισκευη και θα περιμενα να παραλαβω ενα κινητο οπως το αγορασα τιποτα λιγοτερο.

Αυτο που λες δεν μπορει να διαπιστωθει καθως μια πλατη κολλημενη δε σημαινει οτι ειναι και αδιαβροχοποιημενη. Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να ζητησεις πιστοποιηση και φυσικα μια δοκιμη για να εισαι 100% σιγουρος. Εγω την πρωτη φορα ημουν πολυ σκεπτικος και αρνητικος στο να μπει χερι. Οταν μου εξηγησαν πως γινεται η  επισκευη και η νεα αδιαβροχοποιηση και οταν τους ειπα οτι μολις παω σπιτι θα το βαλω στο νερο και αν χαλασει θελω αντικατασταση και το δεχτηκαν, τοτε πραγματικα δεν ξανα ασχοληθηκα. Οπτικα μονο δεν θα καταλαβεις κατι ουτε θα εχεις και στεγανοποιηση επειδη το βλεπεις κλειστο παντως και το λεω γιατι σε πολλα iphone παλιοτερα αλλαζουν μπαταριες πολλοι για να τα πουλησουν με καλο ποσοστο υγειας μπαταριας αλλα δεν ειναι πλεον στεγανα αφου την αλλαγη την κανουν εκτος επισημου σερβις και μειωμενο κοστος, ομως τα κινητα οπτικα φαινονται κομπλε...

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...