Και εδώ ακριβώς είναι που έχεις λάθος. Ακόμα και το αμάξι να πάω σε μηχανικό και του πω σε παρακαλώ μην ανοίξεις το καπό πρωτού με πάρεις τηλέφωνο (με σημείωμα κολλημένο επάνω) πάλι θα πρέπει να με ενημερώσει.
Για να στο πω ακόμη καλύτερα, αν μου έλεγε 'φίλε πρέπει να ανοίξουμε το καπό για να δούμε το τάδε, θα του έλεγα σε ευχαριστώ πολύ αλλα δε χρειάζεται, προχωράμε όπως είμαστε, καλή σου μέρα'
Δεν ζήτησα ΠΟΤΕ να γίνει επισκευή. Είχε πρόβλημα ο αισθητήρας δαχτυλικου αποτυπώματος. Αυτό που ζήτησα ήταν πάρα πολύ απλό :
ΜΗΝ το ανοίξετε σε καμία περίπτωση, και αν κάνετε αντικατάσταση του κινητού εξαιτίας της βλάβης στον αισθητήρα, καλώς, αν οχι, τοτε θα το πάρω πίσω όπως ακριβώς το άφησα και θα συνεχίσω τη ζωή μου. Αντί αυτού, παραλαμβάνω ένα κινητό με ξεκολλημενη την πλάτη. Εσύ θα ήσουν οκ;