Jump to content

Samsung Galaxy S22 Ultra


ccypruss000
 Κοινοποίηση

Message added by MyPhone Admin,

Poll time!
 

 

Recommended Posts

Πως θα καταλάβω αν το κινητό μου έχει πάρει την τελευταία ενημέρωση λειτουργικου;Ειχα συνδεθεί προχθές με smart switch και μου έκανε ένα update..επιδιόρθωση ασφαλείας android μου γράφει 1η Νοεμβρίου 2022.
Στις πληροφορίες για το λογισμικό από το τηλέφωνό σου. Πρέπει να έχεις Δεκεμβρίου επιδιόρθωση ασφαλείας. Αυτό είναι το τελευταίο λογισμικό.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

1 hour ago, costsa41 said:

Στις πληροφορίες για το λογισμικό από το τηλέφωνό σου. Πρέπει να έχεις Δεκεμβρίου επιδιόρθωση ασφαλείας. Αυτό είναι το τελευταίο λογισμικό.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Οπότε περιμένουμε.. ακόμα λέει Νοεμβρίου.Ευχαριστώ για την απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

μου κάνει εντύπωση που τα s21 Ultra όπως το δικό μου πήραν προ ημερών την αναβάθμιση και κάποια s22 ultra όχι ακόμα..

Link to comment
Share on other sites

Και το S20+ πηρε μια βδομαδα και βαλε νωριτερα. Δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Στα major updates προηγουνται οι νεωτερες συσκευες. Στα security ειναι οπως κατσει.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε με την τελευταία ενημέρωση έλυσαν το πρόβλημα στο Samsung keyboard. Πόσο δύσκολο 2 μήνες τώρα.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Πάντως πηγαίνοντας στις αξιολογήσεις της εφαρμογής viber στο playstore, είναι γεμάτη σχόλια από κατόχους s22 ultra για τα κρασαρίσματα που δημιουργεί η εφαρμογή μετά το τελευταίο UI update. Οι άλλοι αρχίζουν και την πλάκα λέγοντας να αλλάξουμε συσκευή. Και όντως, όσο κουραστικό κι αν ακούγεται, όταν έχεις δώσει ένα σκασμό χρήματα και μια εφαρμογή σου κρασαρει τη συσκευή (μόνο το δικό σου μοντελο), όλοι σου φταίνε. Και επειδή μετά την τελευταία μεγάλη αναβάθμιση μου έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στη συσκευή που πριν δεν είχα, σίγουρα, μέσα στην ασχετοσυνη μου,  μου φταίει και η Samsung.

Link to comment
Share on other sites

Το Viber είναι μια κακογραμμενη εφαρμογή και οι αναβαθμίσεις του πολλές φορές είναι κακές. Θυμάμαι μέχρι σε iphone κάποια στιγμή είχε θέμα. Αυτό συνέβη μετά από αναβάθμιση. Με αυτή που έγινε σήμερα νομίζω έχει λυθεί το θέμα. Κατά πάσα πιθανότητα φταίει η εφαρμογή. Και μη λέμε γιατί πρέπει τις εφαρμογές να τις κάνουν συμβατές με τόσους επεξεργαστές και τόσα UI. Δεν είναι ένα λειτουργικό σε ένα τηλέφωνο με μια εφαρμογή. Τώρα ποιος ασχολείται με το πληκτρολόγιο Samsung που είναι σαφώς κατώτερο από το Gboard δεν ξέρω. Η Samsung Hellas μόνο να τα παίρνει ξέρει με τις προσφορές της για γέλια.

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, costsa41 said:

Το Viber είναι μια κακογραμμενη εφαρμογή και οι αναβαθμίσεις του πολλές φορές είναι κακές. Θυμάμαι μέχρι σε iphone κάποια στιγμή είχε θέμα. Αυτό συνέβη μετά από αναβάθμιση. Με αυτή που έγινε σήμερα νομίζω έχει λυθεί το θέμα. Κατά πάσα πιθανότητα φταίει η εφαρμογή. Και μη λέμε γιατί πρέπει τις εφαρμογές να τις κάνουν συμβατές με τόσους επεξεργαστές και τόσα UI. Δεν είναι ένα λειτουργικό σε ένα τηλέφωνο με μια εφαρμογή. Τώρα ποιος ασχολείται με το πληκτρολόγιο Samsung που είναι σαφώς κατώτερο από το Gboard δεν ξέρω. Η Samsung Hellas μόνο να τα παίρνει ξέρει με τις προσφορές της για γέλια.


 

Δεν ξέρω τι γίνεται στα υπόλοιπα s22 ultra.. 

Διαβάζω εδώ και αρκετές μέρες ότι s22 ultra κολλάει στο viber, παγώνει η οθόνη, δεν ανταποκρίνεται κτλ. 

Δουλεύω viber κάθε μέρα όλη μέρα και όλη νύχτα κάποιες φορές. 

Δεν έχει κάνει ούτε κιχ ποτέ. 

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, ggazas said:

Ούτε με την τελευταία ενημέρωση έλυσαν το πρόβλημα στο Samsung keyboard. Πόσο δύσκολο 2 μήνες τώρα.

Πραγματικά... Καμία ανταπόκριση τόσο καιρό... Τι θα γίνει πια; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kountoura said:

Δεν ξέρω τι γίνεται στα υπόλοιπα s22 ultra.. 

Διαβάζω εδώ και αρκετές μέρες ότι s22 ultra κολλάει στο viber, παγώνει η οθόνη, δεν ανταποκρίνεται κτλ. 

Δουλεύω viber κάθε μέρα όλη μέρα και όλη νύχτα κάποιες φορές. 

Δεν έχει κάνει ούτε κιχ ποτέ. 

Αυτό είναι το παράξενο. Πώς γίνεται σε κάποιες συσκευές να λειτουργεί απροβληματιστα και σε καποιες άλλες καταστροφικά;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, KLEO67 said:

Αυτό είναι το παράξενο. Πώς γίνεται σε κάποιες συσκευές να λειτουργεί απροβληματιστα και σε καποιες άλλες καταστροφικά;

Αυτή την απορία έχω και εγώ. 

Και το λιώνω το viber όχι αστεία.. 

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, KLEO67 said:

Αυτό είναι το παράξενο. Πώς γίνεται σε κάποιες συσκευές να λειτουργεί απροβληματιστα και σε καποιες άλλες καταστροφικά;

Όντως σε άλλους υπάρχουν άλλα θέματα πχ χαμένες κλήσεις,σε μένα όπως και σε άλλα άτομα από εδώ μέσα όταν με παίρνουν παγώνει το κινητό κολλάει και κάνει επανεκκίνηση(το έχει κανει και χωρίς να με καλέσουν)..σε άλλους το viber και σε άλλους δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.. 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Geofokas said:

Όντως σε άλλους υπάρχουν άλλα θέματα πχ χαμένες κλήσεις,σε μένα όπως και σε άλλα άτομα από εδώ μέσα όταν με παίρνουν παγώνει το κινητό κολλάει και κάνει επανεκκίνηση(το έχει κανει και χωρίς να με καλέσουν)..σε άλλους το viber και σε άλλους δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.. 

Και σε άλλους λειτουργεί απροβληματιστα

Galaxy Z fold 5

Link to comment
Share on other sites

Και σε άλλους λειτουργεί απροβληματιστα
Και σε πολλούς λειτουργεί προβληματικά... χωρίς να το έχουν....

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Μαζί με την αναβάθμιση της συσκευής μου ήρθε και αναβάθμιση του viber από playstore. Για να δούμε εάν λύθηκαν τα προβλήματα με το viber να ησυχάσουμε!

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, kountoura said:

Αυτή την απορία έχω και εγώ. 

Και το λιώνω το viber όχι αστεία.. 

Πάντα έτσι γίνεται, υπάρχουν κάποιοι που δεν επηρεάζονται.  Αυτό μπορεί να έχει να κάνει με συνδυασμό εφαρμογών ή ρυθμίσεων. 

Θυμάμαι και παλιά είχε γίνει χοντρό θέμα με το viber για πολύ καιρό και είχε πολύς κόσμος πρόβλημα. Πριν κάνα 4άρι χρόνια ίσως και παραπάνω. Το θέμα είναι να λύνονται, εγώ παραλίγο να στείλω το κινητό στο σέρβις. 

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

ενώ στο device care έχω βάλει στο device optimization να μην κάνει restart (δεν έχει άλλη επιλογή) έκανε μόλις τώρα ομως optimization!. δεν γίνεται να μην κάνει optimization καθόλου;c37857e172882109cfbb1c5a86296db6.jpg

καποιος ειχε αναφερει μια ρυθμιση στα developer options που εκοβε τις εφαρμογες παρασκηνιου ?η καπως ετσι .θυμαται καποιος ποια ρυθμιση ηταν?

Edited by ilka71
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Μαζί με την αναβάθμιση της συσκευής μου ήρθε και αναβάθμιση του viber από playstore. Για να δούμε εάν λύθηκαν τα προβλήματα με το viber να ησυχάσουμε!
Αποκλείεται να είσαι κάτοχος..δεν το λέω εγώ αλλά μέλος του thread σας!

sent from my S21 FE 8/256

Χθες μου κόλλησε 2 φορές όταν απάντησα σε κλήση. Έμεινε παγωμένο χωρίς να ακούγεται ο συνομιλητής, και μετά έκανε reboot.
Ομοίως!

sent from my S21 FE 8/256

Link to comment
Share on other sites

expert raw, astrophotography mode, 7min

Είναι αλλού το τηλέφωνο σε αυτόν τον τομέα!!!20221218_232259-02.jpg

Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μιας και όλα λειτουργούν οκ, σκέφτομαι κάποια στιγμή να κόψω τις αναβαθμίσεις. Το ίδιο είχα κάνει και με το S9 που δεν έκανα αναβαθμίσεις απ το 2018 (λόγω call recording) και το αποτέλεσμα ήταν το τηλέφωνο να λειτουργεί πολύ καλά για 4 χρονία χωρίς να κάνω καν μια επαναφορά και με άπειρες εφαρμογές και λειτουργίες.

4 χρόνια μετά ήρθα σε επαφή με το android 13 από εκεί που βρισκόμουν στο 8. Διαπίστωσα πως καλώς είχα λειτουργήσει και πως οι αλλαγές και οι βελτιώσεις δεν ήταν σημαντικές. Δεν νιώθω καμιά τεράστια διαφορά με το 13 και κάποια επιπλέον πράγματα που έχει μπορούσαν να γίνουν με εφαρμογές. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ασφάλεια.

Ποια η γνώμη σας για όλα αυτά;

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

On 17/12/2022 at 6:23 ΜΜ, ggazas said:

Ούτε με την τελευταία ενημέρωση έλυσαν το πρόβλημα στο Samsung keyboard. Πόσο δύσκολο 2 μήνες τώρα.

Φίλε μου, τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις με το πληκτρολόγιο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...