panos8101995 Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 απο βεροια μπορει καποιος να πει τις εντυπωσεις του?? γιατι σκεφτομαι για tellas η forthnetΣου προτεινω τελλας φιλε μου...πιστευω πως ειναι η καλυτερη και εγω τελλας εχω...εχει αλλαξει την ζωη των ανθρωπων:D Παράθεση http://moviestime.mrmovieforum.com/forum.htm,olympiacosgate7.sosblog.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isidorosr20595 Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Σου προτεινω τελλας φιλε μου...πιστευω πως ειναι η καλυτερη και εγω τελλας εχω...εχει αλλαξει την ζωη των ανθρωπων:D Η ONTelecoms ειναι η καλυτερη και νομιζω δεν ζητησε να μαθει αυτο....:Ο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. June 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2009 μεγαλη διακοπη στο ιντερνετ σημερα... εμαθε κανεις τον λογο? Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sequent_c Δημ. July 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2009 Μετά από 2 χρόνια ταλαιπωρίας η tellas δείχνει να αλλάζει πρόσωπο. Πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι αμεσότατη. Επίσης,έπειτα από μια διήμερη διακοπή που είχα στο internet ,τηλεφώνησα,ενημέρωσα για το πρόβλημα ,και με κάλεσαν (οι ίδιοι!!!) μετά από 2 ώρες για να με ρωτήσουν αν λειτουργεί πλέον. Το internet λειτουργούσε κανονικά και επιπλέον η ταχύτητα download εκτοξεύθηκε από τα 100-120 kb/s στα 1mb/s !! Εκεί που περίμενα ότι η εταιρία θα κλείσει όπως πήγαινε,τελικά διορθώθηκε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2009 Αν συνεχίσει η Tellas να καλυτερεύει,μου φαίνεται ότι θα φύγω από την HOL ;):D.Αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί έχω ακούσει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν παρέχουν τεχνική υποστήριξη στα νησιά.:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xaxa1982 Δημ. July 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2009 Μετά από 2 χρόνια ταλαιπωρίας η tellas δείχνει να αλλάζει πρόσωπο. Πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι αμεσότατη. Επίσης,έπειτα από μια διήμερη διακοπή που είχα στο internet ,τηλεφώνησα,ενημέρωσα για το πρόβλημα ,και με κάλεσαν (οι ίδιοι!!!) μετά από 2 ώρες για να με ρωτήσουν αν λειτουργεί πλέον. Το internet λειτουργούσε κανονικά και επιπλέον η ταχύτητα download εκτοξεύθηκε από τα 100-120 kb/s στα 1mb/s !! Εκεί που περίμενα ότι η εταιρία θα κλείσει όπως πήγαινε,τελικά διορθώθηκε. Μεμονωμένο περιστατικό που λέει και η κυβέρνηση αυτού του τόπου... Ας το κάνει σε όλους και το ξανασυζητάμε μετά... :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yanniliki Δημ. July 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 5, 2009 Η αληθεια ειναι οτι τον τελευταιο καιρο παει και το τηλεφωνο και το ιντερνετ πολυ καλα χωρις διακοπες και χαζα.. μακαρι να σοβαρεψαν εκει μεσα :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isidorosr20595 Δημ. July 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 5, 2009 Και εγώ έχω ΤΕΛΛΑΣ και το wifi router που μου έστειλαν. Το κατέβασμα είναι πολύ αργό!:!: ξέρει κανείς ; Μηπως επειδή είναι ασύρματο; Μπορω να το βελτιωσω; Και ένας φίλος μου έχει τελλας και το κατέβασμα του είναι πολύ γρήγορο(κανονικό μοντεμ έχει) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2009 Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από την Tellas (όλες οι εταιρείες σήμερα με πήραν τηλέφωνο :p) για να μου προσφέρουν απεριόριστο internet και κάποια δωρεάν λεπτά στο σταθερό με 22 ευρώ/μήνα.Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα να πάω στην Tellas γιατί απ'ότι μου είπαν έχουν δικό τους service σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα.Επίσης, μου είπαν ότι η Tellas δεν "στηρίζεται" σε γραμμές του Ο.Τ.Ε αλλά σε οπτινές ίνες.Τέλος, μου είπε ότι με συμφέρει καλύτερα αν συνδυάσω μαζί με το πακέτο που θα επιλέξω και τα δύο συμβόλαια που έχω στη Wind :).Λέτε να πάω στην Tellas ή θα το μετανοιώσω και θα εύχομαι να μην είχα πάει;:happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isidorosr20595 Δημ. July 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2009 Το μόνο προβλήματα της είναι ότι μερικές φορές δεν έχει Ίντερνετ! Τίποτα άλλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2009 Παιδιά,για να πάω στην Τελλάς θα πρέπει να πληρώσω 35 ευρώ;:confused: Το τέλος ενεργοποίησης είναι 35 € και ισχύει για ενεργή γραμμή. Σε περίπτωση ενεργοποίησης σε νέα τηλεφωνική γραμμή το κόστος είναι 70 €. Και αν ναι,πως τα πληρώνουμε;Στον πρώτο λογαριασμό;:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isidorosr20595 Δημ. July 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2009 Παιδιά,για να πάω στην Τελλάς θα πρέπει να πληρώσω 35 ευρώ;:confused: Και αν ναι,πως τα πληρώνουμε;Στον πρώτο λογαριασμό;:worry: Πήγαινε σε ένα κατάστημα της Wind... θα στα πούν όλα, και αν σε βολεύουν γίνεσαι και συνδρομητής κιόλας. Άντε μήπως βρείς και κανένα νέο κινητό που σου αρέσει! 999 μυνήματα!'Αλλο 1! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2009 Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από την Tellas (όλες οι εταιρείες σήμερα με πήραν τηλέφωνο :p) για να μου προσφέρουν απεριόριστο internet και κάποια δωρεάν λεπτά στο σταθερό με 22 ευρώ/μήνα.Το σκέφτομαι πολύ σοβάρα να πάω στην Tellas γιατί απ'ότι μου είπαν έχουν δικό τους service σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα.Επίσης, μου είπαν ότι η Tellas δεν "στηρίζεται" σε γραμμές του Ο.Τ.Ε αλλά σε οπτινές ίνες.Τέλος, μου είπε ότι με συμφέρει καλύτερα αν συνδυάσω μαζί με το πακέτο που θα επιλέξω και τα δύο συμβόλαια που έχω στη Wind :).Λέτε να πάω στην Tellas ή θα το μετανοιώσω και θα εύχομαι να μην είχα πάει;:happy: Έλεος πραγματικά με τη κοροιδία που πέφτει από ορισμένες εταιρείες... 1. Όλες οι εταιρείες έχουν οπτικές ίνες μέχρι τα αστικά κέντρα (ιδιόκτητες ή ενοικιαζόμενες) και χρησιμοποιούν τις γραμμές του ΟΤΕ από το αστικό κέντρο μέχρι τα σπίτια. 2.Όταν λες δικό τους service? Ισχύει ότι έχω ξαναπει. Αν το πρόβλημα είναι στο αστικό κέντρο ή στην υποδομη του παρόχου το λύνει το τεχνικό τμήμα του παρόχου. Αν το πρόβλημα είναι από το αστικό κέντρο μέχρι το κατανεμητή του σπιτιού σου το λύνει ο ΟΤΕ. Αν το πρόβλημα είναι στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού σου το λύνει τεχνικός του απρόχου (τον οποίο πληρώνεις) ή δικός σου ηλεκτρολόγος. Τέλος αν το πρόβλημα είναι στον εξοπλισμό ζητάς αλλαγή. Αυτά ισχύουν σε όλες τις εταιρείες. Η Τellas δεν έχει πάντως και το καλύτερο όνομα σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών και τη τεχνική υποστήριξη οπότε μην περιμένεις πολλά... Γενικά η Tellas ενώ κάνει πολύ καλές εμπορικές κινήσεις το τελευταίο καιρό και έχει και τα καταστήματα της Wind, παρουσιάζει συχνά προβλήματα στην επαρχία. Δες το αντίστοιχο subforum στο adslgr.com Δεν νομίζω εξάλλου να είναι τυχαίο που από τη 2η θέση στους εναλλακτικούς βρέθηκαν στη 3η... Επίσης σκέψου και το ενδεχόμενο κόστος διακοπής από τον πάροχο που είσαι τώρα. Και ναι, στο πρώτο λογαριασμό πληρώνεις το κόστος ενεργοποίησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2009 @bored01 Σ'ευχαριστώ για την λεπτομερή ανάλυση.Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φύγω από την HOL (έτσι κι αλλιώς δεν έχω συμβόλαιο) και να πάω στην Τελλάς,επειδή,εδώ και 3 ημέρες είμαι χωρίς τηλέφωνο και με ταχύτητες που αγκίζουν το 1Mbps.Από την μεριά της η HOL,μου έχει πει ότι θα κοιτάξει τη γραμμή μου και θα με ενημερώση αλλά τίποτα.Αν δεν γίνει καμιά κίνηση από τη HOL τις επόμενες 5-6 ημέρες, (τους δίνω και περιθώριο γιατί είμαι καλός άνθρωπος :happy:) θα φύγω.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2009 @bored01 Σ'ευχαριστώ για την λεπτομερή ανάλυση.Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να φύγω από την HOL (έτσι κι αλλιώς δεν έχω συμβόλαιο) και να πάω στην Τελλάς,επειδή,εδώ και 3 ημέρες είμαι χωρίς τηλέφωνο και με ταχύτητες που αγκίζουν το 1Mbps.Από την μεριά της η HOL,μου έχει πει ότι θα κοιτάξει τη γραμμή μου και θα με ενημερώση αλλά τίποτα.Αν δεν γίνει καμιά κίνηση από τη HOL τις επόμενες 5-6 ημέρες, (τους δίνω και περιθώριο γιατί είμαι καλός άνθρωπος :happy:) θα φύγω.:) Aν έχεις τόσο σοβαρό πρόβλημα με τη hol τότε καλά κάνεις και φεύγεις. Όταν λες όμως ότι δεν έχεις συμβόλαιο? Σε ποιό πρόγραμμα είσαι? Γιατι έχω την αίσθηση πως αν προβείς σε διακοπή πριν τους 12 μήνες θα πληρώσεις 70 ευρώ. Βέβαια αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί τους στέλνεις ένα fax το οποίο κοινοποιείς και στην ΕΕΤΤ και δεν πληρώνεις τίποτα αλλά είναι λίγο μπλέξιμο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2009 Aν έχεις τόσο σοβαρό πρόβλημα με τη hol τότε καλά κάνεις και φεύγεις. Όταν λες όμως ότι δεν έχεις συμβόλαιο? Σε ποιό πρόγραμμα είσαι? Γιατι έχω την αίσθηση πως αν προβείς σε διακοπή πριν τους 12 μήνες θα πληρώσεις 70 ευρώ. Βέβαια αν το πρόβλημα δεν αποκατασταθεί τους στέλνεις ένα fax το οποίο κοινοποιείς και στην ΕΕΤΤ και δεν πληρώνεις τίποτα αλλά είναι λίγο μπλέξιμο. Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα έφευγα.Όταν λέω ότι δεν έχω συμβόλαιο εννοώ ότι είμαι δοκιμαστικά στη HOL.Δεν έχω υπογράψει για ένα χρόνο.Είμαι στο Hol Double Play Lite.:) Τελικά έχω υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο.Τι να κάνω τώρα;Να περιμένω να λήξει (κι ας έχω προβλήματα) ή να πάω στην Τελλάς; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2009 Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα έφευγα.Όταν λέω ότι δεν έχω συμβόλαιο εννοώ ότι είμαι δοκιμαστικά στη HOL.Δεν έχω υπογράψει για ένα χρόνο.Είμαι στο Hol Double Play Lite.:) Τελικά έχω υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο.Τι να κάνω τώρα;Να περιμένω να λήξει (κι ας έχω προβλήματα) ή να πάω στην Τελλάς; Αν πας στη Tellas θα πληρώσεις στο τελευταίο λογαριασμό της hol 70 ευρώ. Αν θέλεις να φύγεις οπωσδήποτε χωρίς να πληρώσες τα 70 ευρώ στείλε στη hol ένα φαξ (αφού μεταφερθεί η σύνδεση σου στη tellas, σε καμία περίπτωση πιο πριν) στο οποίο θα τους εξηγείς ότι ο λόγος που διακόπτεις είναι το πρόβλημα που δεν μπορούν να αποκαταστήσουν συνεπώς δεν φταις εσύ και δεν σκοπεύεις να πληρώσεις κάτι, κάνοντας παράλληλα κοινοποίηση με φαξ και στην ΕΕΤΤ. Διαφορετικά πρήξε τους να λύσουν το πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
labrosargyrakis Δημ. July 16, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2009 Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα έφευγα.Όταν λέω ότι δεν έχω συμβόλαιο εννοώ ότι είμαι δοκιμαστικά στη HOL.Δεν έχω υπογράψει για ένα χρόνο.Είμαι στο Hol Double Play Lite.:) Τελικά έχω υπογράψει συμβόλαιο για ένα χρόνο.Τι να κάνω τώρα;Να περιμένω να λήξει (κι ας έχω προβλήματα) ή να πάω στην Τελλάς; Πλάκα έχουμε κι εγώ είμαι στην Τελλας κι επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα χάλια τους θέλω να πάω στη Hol!!! Εχω ένα σοβαρό πρόβλημα όμως και δε ξέρω τί να κάνω, οπότε όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω θα με βοηθήσει πολύ. Είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι την προσφορά με το laptop απο τον οκτώβρη όμως είχα πρόβλημα όχι μόνο με το ίντερνετ αλλά και με την τηλεφωνική γραμμή.(Μένω Μαρούσσι όπου πιστεύω όσοι έχουν τελλας θα έχουν τραβήξει τα ίδια...) . Το θέμα είναι οτι η εταιρία δέχτηκε να μην πληρώσω τέλος απενεργοποίησης αλλά θα πρέπει να πληρώσω για το λαπτοπ ένα ποσό, το οποίο όμως δε μου λένε πόσο είναι. Με λίγα λόγια μου λένε όλοι οτι πρώτα πρέπει να διακοπεί η σύνδεση και μετά θα μάθω πόσα θα πληρώσω για να φύγω. Δε ζήτησα ακριβές ποσό αλλά ένα πλαίσιο. Αν δηλαδή θα είναι γύρω στα 120 ευρώ ή μπορεί να δώσω κανένα 300άρι... Οπως καταλαβαίνετε είμαι εγκλωβισμένος...Αν κάνω αιτηση στη hol για να πάρει τον αριθμό μου τότε απ΄οτι μου είπαν πάλι αφού δωθεί η γραμμή θα μάθω το υπολοιπόμενο ποσό το οποίο και θα είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω... Θα ήθελα οποιαδήποτε βοήθεια ανάλογα με τις γνώσεις σας καθώς και το τηλέφωνο που υπάρχει για τους καταναλωτές .Ενα τετραψήφιο είναι 1520 νομίζω; που να απευθυνθώ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. July 16, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2009 πως γινεται η εκτροπη κλησεων απο σταθερο τελλας σε κινητο?και φυσικα η αναιρεση αυτης ευχαριστω Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. July 17, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2009 Πλάκα έχουμε κι εγώ είμαι στην Τελλας κι επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα χάλια τους θέλω να πάω στη Hol!!! Εχω ένα σοβαρό πρόβλημα όμως και δε ξέρω τί να κάνω, οπότε όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω θα με βοηθήσει πολύ. Είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι την προσφορά με το laptop απο τον οκτώβρη όμως είχα πρόβλημα όχι μόνο με το ίντερνετ αλλά και με την τηλεφωνική γραμμή.(Μένω Μαρούσσι όπου πιστεύω όσοι έχουν τελλας θα έχουν τραβήξει τα ίδια...) . Το θέμα είναι οτι η εταιρία δέχτηκε να μην πληρώσω τέλος απενεργοποίησης αλλά θα πρέπει να πληρώσω για το λαπτοπ ένα ποσό, το οποίο όμως δε μου λένε πόσο είναι. Με λίγα λόγια μου λένε όλοι οτι πρώτα πρέπει να διακοπεί η σύνδεση και μετά θα μάθω πόσα θα πληρώσω για να φύγω. Δε ζήτησα ακριβές ποσό αλλά ένα πλαίσιο. Αν δηλαδή θα είναι γύρω στα 120 ευρώ ή μπορεί να δώσω κανένα 300άρι... Οπως καταλαβαίνετε είμαι εγκλωβισμένος...Αν κάνω αιτηση στη hol για να πάρει τον αριθμό μου τότε απ΄οτι μου είπαν πάλι αφού δωθεί η γραμμή θα μάθω το υπολοιπόμενο ποσό το οποίο και θα είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω... Θα ήθελα οποιαδήποτε βοήθεια ανάλογα με τις γνώσεις σας καθώς και το τηλέφωνο που υπάρχει για τους καταναλωτές .Ενα τετραψήφιο είναι 1520 νομίζω; που να απευθυνθώ;Αυτά είναι αστεία. Να απαιτήσεις απάντηση από την εταιρεία. Μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις γραπτώς. Γράψε κιόλας ότι σε περίπτωση που δε σου δώσουν την πληροφορία αυτή δε θα αποδεχτείς κανένα ποσό μετά τη διακοπή του συμβολαίου. Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. July 17, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2009 Πλάκα έχουμε κι εγώ είμαι στην Τελλας κι επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τα χάλια τους θέλω να πάω στη Hol!!! Εχω ένα σοβαρό πρόβλημα όμως και δε ξέρω τί να κάνω, οπότε όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω θα με βοηθήσει πολύ. Είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι την προσφορά με το laptop απο τον οκτώβρη όμως είχα πρόβλημα όχι μόνο με το ίντερνετ αλλά και με την τηλεφωνική γραμμή.(Μένω Μαρούσσι όπου πιστεύω όσοι έχουν τελλας θα έχουν τραβήξει τα ίδια...) . Το θέμα είναι οτι η εταιρία δέχτηκε να μην πληρώσω τέλος απενεργοποίησης αλλά θα πρέπει να πληρώσω για το λαπτοπ ένα ποσό, το οποίο όμως δε μου λένε πόσο είναι. Με λίγα λόγια μου λένε όλοι οτι πρώτα πρέπει να διακοπεί η σύνδεση και μετά θα μάθω πόσα θα πληρώσω για να φύγω. Δε ζήτησα ακριβές ποσό αλλά ένα πλαίσιο. Αν δηλαδή θα είναι γύρω στα 120 ευρώ ή μπορεί να δώσω κανένα 300άρι... Οπως καταλαβαίνετε είμαι εγκλωβισμένος...Αν κάνω αιτηση στη hol για να πάρει τον αριθμό μου τότε απ΄οτι μου είπαν πάλι αφού δωθεί η γραμμή θα μάθω το υπολοιπόμενο ποσό το οποίο και θα είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω... Θα ήθελα οποιαδήποτε βοήθεια ανάλογα με τις γνώσεις σας καθώς και το τηλέφωνο που υπάρχει για τους καταναλωτές .Ενα τετραψήφιο είναι 1520 νομίζω; που να απευθυνθώ; Το γράφει στο συμβόλαιο το ποσό!Πάνω στο 12μηνο είναι σίγουρα 300 ευρώ και από κει και πέρα νομίζω μειώνεται κατά περίπου 25 ευρώ το μήνα!Ώσπου να φτάσεις στο 24μηνο οπότε δε χρωστά τίποτα!Είχα πάρει και γω την προσφορά με το lap-top,κάηκε η μητρική του στα καλά καθούμενα μέσα στο πρώτο εξάμηνο και τελικά μου έμεινε η Τελλάς :p Ευτυχώς σε μένα λειτουργεί πολύ καλά 1 χρόνο τώρα το Ίντερνετ(το σταθερό πάλι δε λειτουργεί σχεδόν καθόλου αλλά ευτυχώς δεν το χρειάζομαι).Φυσικά,με το που κλείσω χρόνο την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια απ'τον όμιλο της αναξιοπιστίας(Wind)... :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
labrosargyrakis Δημ. July 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2009 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Αν είναι 300 ευρώ δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω ακόμα, δυστυχώς. Ο φίλος με το λαπτοπ που το έβγαλε πρόβλημα στους 6 μήνες, δεν ήταν εντός εγγύησης να σου το φτιάξουν;Εγώ πάντως το σερβις της fujitsu siemens το βρήκα πολύ εξυπηρετικό και έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν πραγματικά οι άνθρωποι. Εχω εμπειρία με κινητό της εταιρίας. Σε οτι αφορά το θέμα μου, τελικά πήρα στην ΕΕΤΤ και μου είπαν να τους στείλω φαξ με το πρόβλημα. Δε πρέπει να μένουν έτσι κάποια πράγματα πιστεύω.Δε γνωρίζω την τελική έκβαση που θα έχει αυτό αλλά τουλάχιστον το παλεύω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zoumas Δημ. July 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2009 Καλησπερα εχω την tellas απο τον απριλιο και δεν μου εχουν παρουσιαστει καποια σημαντικα προβληματα. Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω εχει σχεση με την ταχυτητα στο ιντερνετ. Μενω στην περιοχη της Νικαιας και στο speedtest με αθηνα μου δειχνει down 11.8 mbps και up 0.81mbps, επισης οταν κατεβαζω καποιο torrent που το seedaroun αρκετοι το κατεβαζω με 1,3mbps. Θα ηθελα να μου πειτε αν αυτες οι ταχυτητες ειναι ικανοποιητικες σε σχεση με τη tellas αλλα και με αλλους παροχους. Ευχαριστω!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. July 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2009 πως γινεται η εκτροπη κλησεων απο σταθερο τελλας σε κινητο?και φυσικα η αναιρεση αυτης ευχαριστω καποιος?:worry: Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HercLine Δημ. July 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2009 καποιος?:worry: Ρίξε μια ματιά εδώ! :) http://www.tellas.gr/default.asp?siteID=1&pageID=257&langID=1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.