Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν όντως θέλει να παει αλλου ναι,αν θελει να μεινει στον ιδιο παροχο και να πιέσει μεσω φορητότητας για καλύτερη τιμή ειναι δύσκολο πλέον.
Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει και εγώ στα θέματα με το σταθερο

 

Φίλε kmpatra μπορείς να βρεις το θέμα με τα νέους κανόνες για την φορητότητα ψάχνω και δεν το βρίσκω (στραβωμαρα μου)

 

Εάν το βρεις ρίξε το link εδώ το θέλω και για εμένα αλλά να το δει και ο mol ευχαριστώ

 

 

Edit

 

Το βρήκα

 

 

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=468035

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

και αυτο ειναι μια λυση,καθως υπαρχει περιθωριο νομιζω 40 ημερων μεχρι να πραγματοποιηθει η διακοπη,οποτε υπαρχει διαστημα αρκετο για να γινει προσφορα. Βεβαια σε καταστημα που ρωτησα σχετικα μου ειχαν πει οτι δεν ειναι σιγουρο οτι η εταιρια θα επιστρεψει με προσφορα μετα το αιτημα διακοπης. Οσο να'ναι δηλαδη,ενα ρισκο το παιρνεις...

 

Εχει λιγοτερο ρισκο απο τη φορητοτητα μιας και εχεις το λιγοτερο ενα μηνα μπροστα σου για να κανεις ακυρωση της διακοπης αν θελήσεις. Εμενα παντως με το που εκανα αιτηση διακοπης με πηραν τηλ. αμεσως για προσφορα. Και ενω μεχρι τοτε η προσφορα που μου εδειναν ηταν πιο πανω απο την τιμη που πληρωνα, τελικα μετα την αιτηση διακοπης μου το αφησαν στην ιδια τιμη που το ειχα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει λιγοτερο ρισκο απο τη φορητοτητα μιας και εχεις το λιγοτερο ενα μηνα μπροστα σου για να κανεις ακυρωση της διακοπης αν θελήσεις. Εμενα παντως με το που εκανα αιτηση διακοπης με πηραν τηλ. αμεσως για προσφορα. Και ενω μεχρι τοτε η προσφορα που μου εδειναν ηταν πιο πανω απο την τιμη που πληρωνα, τελικα μετα την αιτηση διακοπης μου το αφησαν στην ιδια τιμη που το ειχα.
Σκοπός είναι να γίνει καλύτερη τιμή όχι στα ίδια πληρώνω 25 ρώτησα σε κατάστημα και μου είπαν 25

χωρίς αίτημα διακοπής

 

 

Εάν είναι να μπεις σε διαδικασία και καλά διακοπής και να σου δώσουν την ίδια όχι απλά δεν λέει . Δεν λέει με τίποτα

Σκοπός είναι να σου πουν τιμή αρκετά χαμηλότερη

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Σκοπός είναι να γίνει καλύτερη τιμή όχι στα ίδια πληρώνω 25 ρώτησα σε κατάστημα και μου είπαν 25

χωρίς αίτημα διακοπής

 

 

Εάν είναι να μπεις σε διαδικασία και καλά διακοπής και να σου δώσουν την ίδια όχι απλά δεν λέει . Δεν λέει με τίποτα

Σκοπός είναι να σου πουν τιμή αρκετά χαμηλότερη

 

Εγω πληρωνα 18,50. Με τη ληξη του συμβολαιου η προσφορα που μου ειχαν κανει ηταν καπου στα 24, εχει περασει ενας χρονος περιπου και δεν θυμαμαι ακριβως. Εκανα αιτηση διακοπης και τελικα μου το αφησαν 18,50 . οποτε εμενα η αιτηση διακοπης νομιζω οτι μια χαρα βοηθησε για να παρω καλυτερη τιμη.

Τωρα, μετα τις αυξήσεις σε φορο και τελη αναγνωρισης κλησης πληρωνω 19,50.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πληρωνα 18,50. Με τη ληξη του συμβολαιου η προσφορα που μου ειχαν κανει ηταν καπου στα 24, εχει περασει ενας χρονος περιπου και δεν θυμαμαι ακριβως. Εκανα αιτηση διακοπης και τελικα μου το αφησαν 18,50 . οποτε εμενα η αιτηση διακοπης νομιζω οτι μια χαρα βοηθησε για να παρω καλυτερη τιμη.

Τωρα, μετα τις αυξήσεις σε φορο και τελη αναγνωρισης κλησης πληρωνω 19,50.

Με ποιόν τρόπο είχες πετύχει...? το 18.50 πριν την ανανέωση συμβόλαιου με το αίτημα διακοπής...

Με Φορητότητα?

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Αιτηση διακοπης (καταργησης) της γραμμής ειχε κανει το εγραφε πιο πανω που το συζητούσαμε.
Link to comment
Share on other sites

Αιτηση διακοπης (καταργησης) της γραμμής ειχε κανει το εγραφε πιο πανω που το συζητούσαμε.
Διαβάζω τα πάντα έκανε αίτηση διακοπής και του άφησαν την (ίδια τιμή) τώρα τελείωσα 18.50€

 

 

Το 18.50€ λέω πως το είχε πετύχει πριν 2 χρόνια...

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, μετά από καιρό ανακάλυψε η wind γιατί έχω πρόβλημα με αποσυνδέσεις (μισή μέρα δουλεύει το ίντερνετ μισή είναι νεκρό) και φταίει το εξωτερικό καλώδιο. Η γραμμή περνάει από 3 διπλανά σπίτια και μετά έρχεται σε εμένα. Για να περάσω δικό μου καλώδιο πρέπει να απευθυνθώ στη wind ή στον ΟΤΕ αφού ουσιαστικά είναι δικές του οι γραμμές;
Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που η wind διαπιστωσε τη βλαβη,δεν θα κινήσει διαδικασία για την επίλυση της? Κανονικά πρέπει η ίδια να δωσει την βλάβη στον οτε για αποκατάσταση. Εσυ γιατι να μπλεχτεις? Σου ειπαν από τη wind οτι δεν αναλαμβάνουν τα περαιτέρω?
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω τα πάντα έκανε αίτηση διακοπής και του άφησαν την (ίδια τιμή) τώρα τελείωσα 18.50€

 

 

Το 18.50€ λέω πως το είχε πετύχει πριν 2 χρόνια...

 

Ημουν στους δικαιουχους για την επιδοτηση που ειχε βγει καποια στιγμη για internet και τηλεφωνια. Καπως το λεγαν αυτο το προγραμμα δεν θυμαμαι τωρα. Αλλα και πριν απο το προγραμμα παλι καπου κοντα σε αυτη την τιμη ημουν.

Οταν εληξε το συμβολαιο και ειχε τελειωσει και το προγραμμα της επιδοτησης που ηταν για ενα χρονο αν θυμαμαι καλα, μου εκαναν προσφορα για ανανεωση συμβολαιου καπου στα 24 ευρω. Τους ειπα οτι δεν δεινω αυτο το ποσο, και μου ειχαν πει οτι δεν μπορουν να κανουν κατι καλυτερο.

Ετσι εκανα αιτηση διακοπης. Με πηραν τηλ. μεσα σε λιγες ωρες. Τους ειπα οτι δεν εχω την δυνατοτητα να πληρωσω ουτε σεντς παραπανω απο αυτα που πληρωνα οποτε προτιμω να το κοψω. Και ετσι συμφωνησαν να κανουμε συμβολαιο στην ιδια τιμη που ημουν μεχρι τοτε.

Να πω οτι το πακετο που εχω ειναι 2play με 24αρα γραμμη,με απεριόριστα σταθερα, 3 ωρες νομιζω για κινητα, 120' λεπτα ομιλιας στο καρτοκινητο μου wind και 1 gb σε ξεχωριστη καρτα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Μια μικρή ενημέρωση, σχετικά με το ζήτημα του θείου μου 50mbps αντί για 100.

 

Ύστερα από διαβεβαιώσεις πως η 100άρα θα έμπαινε ως τις 07/07/2018 κι επειδή εκείνο το διάστημα έλειπαν, διεπίστωσε χθες πως τελικά 100άρα δεν έχει μπει. Αντ' αυτού είχε παραμείνειη 50άρα η οποία κολλάει. Πήγαμε μαζί σε υποκατάστημα Wind και Public στον Πειραιά, όπου όλοι οι υπάλληλοι έβλεπαν διαθεσιμότητα 100. Γυρίζοντας σπίτι, καλέσαμε στην Εξυπηρέτηση και μας είπαν πως δεν υπάρχει δυνατότητα 100άρας και πως έκρινε η εταιρεία να μπει 50άρα χωρίς προειδοποίηση ή σχετική ενημέρωση, ενώ μέχρι εκείνη τη δεδομένη στιγμή όλα πήγαιναν ρολόι, έπειτα την κλήση, όταν βάζουμε τον αριθμό του σταθερού του ΤΥΧΑΙΑ βγάζει "Κάτι πήγε στραβά". Να σημειωθεί επίσης πως ζήτησα να μιλήσω σ' υπεύθυνο βάρδιας, ανώτερο, κάτι τέλος πάντων κι απέφυγε ο κύριος να με συνδέσει. Τώρα ζητούν τέλη διακοπής κλπ, έστειλα και 2η καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και περιμένουμε, όσο για την 1η καταγγελία όσο απήντησαν σ' εσάς, τόσο απήντησαν και σ' εμάς.

 

0xmp5.jpg

 

Ύστερα απ' την εμπειρία του θείου, δεν πρόκειται να βάλω 100άρα και στο τέλος του συμβολαίου θα φύγω για vodafone. Μπορεί να πληρώσω κάτι παραπάνω, αλλά τακτικές Cyta (γιατί κάτι τέτοια ανάλογα έζησα ως συνδρομητής) και Μπανανίας δεν πρόκειται να έχω, ούτε να σ' εξυπηρετούν 100 διαφορετικοί, για να σου πουν 100 διαφορετικά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα καλό παράδειγμα της ανωργανοσιας της Wind και για δικά τους σφάλματα θέλουν να πληρώσεις και από πάνω

 

 

Wind το μεγαλείο σου ή telestet ποτέ δεν πεθαίνει τα ιδια κουσούρια τότε και τώρα.

 

 

Το όνομα αλλάζει το στίγμα μένει.

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

άλλο παράδειγμα wind τραγελαφικές καταστάσεις...

στο μηχανάκι της vision δεν έβλεπαν 4 διαφορετικοί file managers ότι στικακι, σκληρό έβαζα πάνω... το ανέφερα στην wind και είπαν θα στείλουν τεχνικό σπίτι! ξαφνιάστηκα λίγο αλλά λέω οκ. έρχεται λοιπόν ξεκινάω του λέω το πρόβλημα μήπως είναι θέμα software κλπ. και τι μου απαντάει. εγώ δεν ξέρω από αυτά. το μόνο που θα κάνω είναι να δω εάν κάνει τα ίδια προβλήματα και στο μηχανάκι που έχω φέρει μαζί μου, λέει.! τεσπα έκανε και στο δικό του τα ίδια. άκρη δεν έβγαλε.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παιδια ερώτηση.

έχω broadband 50 και παίρνω vdsl από αστικό κέντρο. πλέον η περιοχή μου καλύπτεται με καμπίνα. ξέρετε τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να παίρνω πλέον από καμπίνα; η εξυπηρέτηση λέει ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα. το έχει ξανακάνει κανείς από εδώ μέσα να με βοηθήσει;

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Τι πράγμα με αυτή την κ@λ@εταιρεία? Να έχω 10 μέρες ζημιά και ο λογαριασμός να έρχεται ολόκληρος! Μου έχουν ηχογραφήσει πολλά μπινελίκια αλλά έτσι θέλουν. Έκανα τη βλακεία το Δεκέμβριο και ενώ χτύπησα σούπερ προσφορά στα 24€ λέω ας κάτσω wind που μου έκανε αντιπροσφορά στα 16,90. Για 7 ευρά το μήνα δεν έχω ιντερνετ (γιατί μέση ταχύτητα 2mbps δεν είναι ιντερνετ), υπομονή ένα χρόνο και στον αγύριστο. Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Τι πράγμα με αυτή την κ@λ@εταιρεία? Να έχω 10 μέρες ζημιά και ο λογαριασμός να έρχεται ολόκληρος! Μου έχουν ηχογραφήσει πολλά μπινελίκια αλλά έτσι θέλουν. Έκανα τη βλακεία το Δεκέμβριο και ενώ χτύπησα σούπερ προσφορά στα 24€ λέω ας κάτσω wind που μου έκανε αντιπροσφορά στα 16,90. Για 7 ευρά το μήνα δεν έχω ιντερνετ (γιατί μέση ταχύτητα 2mbps δεν είναι ιντερνετ), υπομονή ένα χρόνο και στον αγύριστο.

 

Ζήτα αποζημίωση σε επόμενο λογαριασμό. Ειδικά αν δεν έχεις τηλέφωνο αυτή τη στιγμή, εύκολα θα την πάρεις. Αν όμως έχεις κανονικά υπηρεσία, έστω και με 2 Mbps, δε νομίζω να πάρεις τίποτα...

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Ζήτα αποζημίωση σε επόμενο λογαριασμό. Ειδικά αν δεν έχεις τηλέφωνο αυτή τη στιγμή, εύκολα θα την πάρεις. Αν όμως έχεις κανονικά υπηρεσία, έστω και με 2 Mbps, δε νομίζω να πάρεις τίποτα...

 

Εννοείται ότι ζήτησα αλλά το ωραίο είναι ότι με ρώταγαν πότε έπαθα τη βλάβη (λες και δεν τα έχουν όλα αυτά καταγεγραμμένα), το είδος κλπ π@π@ριές. Από αυτή την εταιρεία πραγματικά δεν θα ξαναπάρω τίποτα.Καλύτερα χωρίς σταθερό παρά wind. 17 ευρώ πεταμένα το μήνα δυστυχώς. Αναφορικά με την ταχύτητα, πάντα ζητάω να το δουν, όλο λένε θα με καλέσουν και όλο το ξεχνάνε. Παρά τις πραγματικά καλές τιμές, δεν αξίζει για κάτι άλλο. Δεν έχω ακούσει άνθρωπο που να είναι ευχαριστημένος είτε με σταθερό είτε με κινητό.

Edited by Vasileios
Αάλλη εταιρεια
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι ζήτησα αλλά το ωραίο είναι ότι με ρώταγαν πότε έπαθα τη βλάβη (λες και δεν τα έχουν όλα αυτά καταγεγραμμένα), το είδος κλπ π@π@ριές. Από αυτή την εταιρεία πραγματικά δεν θα ξαναπάρω τίποτα.Καλύτερα χωρίς σταθερό παρά wind. 17 ευρώ πεταμένα το μήνα δυστυχώς. Αναφορικά με την ταχύτητα, πάντα ζητάω να το δουν, όλο λένε θα με καλέσουν και όλο το ξεχνάνε. Παρά τις πραγματικά καλές τιμές, δεν αξίζει για κάτι άλλο. Δεν έχω ακούσει άνθρωπο που να είναι ευχαριστημένος είτε με σταθερό είτε με κινητό.

 

Εμείς έχουμε 5 γραμμές σταθερό WIND (οι 2 VDSL) + 4 καρτοκινητά WIND και είμαστε ευχαριστημένοι. Σε περίπτωση βλάβης καθυστερούν λίγο, αλλά στο τέλος το φτιάχνουν...

 

Έχεις πάρει το 1212 για να να ζητήσεις τεχνικό τμήμα και να δηλώσεις βλάβη;

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Από εμπειρία 8 ετών στη Wind, μπορώ να πω ότι είναι πολλοί αργοί στην τεχνική εξυπηρέτηση (με έστησαν σε ραντεβού για έλεγχο 3 σερί μέρες και μου την είπαν κιόλας) και μπορώ να πω ότι σε μεγάλη ζημιά που έπρεπε να τη φτιάξει η wind μου την έφτιαξε υπάλληλος του οτε ( στη ζούλα αλλά του έδωσα και ένα χαρτζιλίκι για το ****το). Όπως αναφέρθηκε ότι πληρώνεις παίρνεις (δίνεις 16,90 παίρνεις σαβούρα, πληρώνεις 40 σε σέβονται). Να μη μιλήσω πόσες φορές το f2g app (όταν είχα κινητό wind) μου έτρωγε τις ανανεώσεις που έκανα και έτρεχα σε κατάστημα να διορθώσω τα λάθη τους. Πίκρα αυτή η εταιρεία και μόνο.
Link to comment
Share on other sites

Από εμπειρία 8 ετών στη Wind, μπορώ να πω ότι είναι πολλοί αργοί στην τεχνική εξυπηρέτηση (με έστησαν σε ραντεβού για έλεγχο 3 σερί μέρες και μου την είπαν κιόλας) και μπορώ να πω ότι σε μεγάλη ζημιά που έπρεπε να τη φτιάξει η wind μου την έφτιαξε υπάλληλος του οτε ( στη ζούλα αλλά του έδωσα και ένα χαρτζιλίκι για το ****το). Όπως αναφέρθηκε ότι πληρώνεις παίρνεις (δίνεις 16,90 παίρνεις σαβούρα, πληρώνεις 40 σε σέβονται). Να μη μιλήσω πόσες φορές το f2g app (όταν είχα κινητό wind) μου έτρωγε τις ανανεώσεις που έκανα και έτρεχα σε κατάστημα να διορθώσω τα λάθη τους. Πίκρα αυτή η εταιρεία και μόνο.

 

Θα σε είχε βάλει στο "μάτι" η WIND. :lol: Πάντως, η μόνη αξιόπιστη εταιρεία στη χώρα μας, είναι η πιο ακριβή (δε γράφω όνομα, γιατί θα μου το σβήσουν). Οπουδήποτε αλλού να πας, η εξυπηρέτηση θα είναι περίπου στα ίδια χάλια με τη WIND...

Link to comment
Share on other sites

Απορία, λήγει το συμβόλαιο σταθερού και θέλω να ανανεώσω. Προσπαθώ να βρω τηλέφωνο επικοινωνίας και έχει μόνο το 18300 με χρέωση. Δεν έχουν τηλέφωνο χωρίς χρέωση για τέτοια θέματα;
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αυτοί εκεί στην wind δεν παλεύονται.

Το πρόγραμμα που έχω λήγει στις 8/9/2018 και δεδομένου ότι τελευταία η ταχύτητα που έχω είναι απελπιστικά αργή (2- 4 mbps )

προσπάθησα να βγάλω καμιά άκρη μπας και το γυρίσω σε vdsl ή έστω 50αρι fiber.

Αρχικά μίλησα με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρίας , ο οποίος μου είπε οτι το vdsl δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο πλέον και οτι το fiber είναι μονόδρομος .

Όταν του ζήτησα προσφορά , δεδομένου ότι το συμβόλαιο μου λήγει σε ένα μήνα , άρχισε τα νούμερα και μου απάντησε ότι το αίτημα διακοπής συμβολαίου πραγματοποιήται πολύ γρήγορα (σε μια δυο μέρες) οπόταν θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο 480 ευρώ.

Μου πρότεινε , να προχωρήσω σε διακοπή συμβολαίου ή μεταφορά σε άλλη εταιρεία , την επομένη της λήξης του .

Κοινώς πλήρωνε βλάκα προκαταβολικά πάγια , αφού η τιμή κατόπιν λήξης του συμβολαίου αλλάζει.

Στο φινάλε με παρέπεμψε σε άλλον εκπρόσωπο , ο οποίος μου είπε οτι επειδή το πρόγραμμα που έχω είναι συνδιαστικό (wind to one) δεν μπορεί να μου δώσει προσφορά αλλά να πάω σε ένα κατάστημα της Wind να σπάσω το πρόγραμμα ατελώς και εν συνεχεία να μου δώσει προσφορά .

Επειδή με τα καπρίτσια αυτά έχω ξενερώσει , με βλέπω να την κάνω σε καμιά πιο σοβαρή εταιρία

Αυτό που με ζορίζει είναι το γεγονός οτι στο συμβόλαιο που εχω , είναι ενσωματομένο το κινητό της γυναίκας μου καθώς και το καρτοκινητό μου .

Πως γίνεται να το σπάσω ξαναμανά :) στα τρία κι απο εκεί και πέρα κάνω για το καθένα οτι με συμφέρει

Να αφήσω απλά το συμβόλαιο να λήξει ?

Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω χωρίς να τους πληρώνω κερατιάτικα ?

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή , σε 30 ημέρες θα είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θές.

Η αλλαγή γίνεται σχεδόν αμέσως . Οπότε δεν θα διαρκέσει για πολλές ημέρες η πλήρης χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...