Mark_K Δημ. September 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2017 Εγώ πιστεύω πως όχι. Θα το δούμε στον επόμενο λογαριασμό. Μόλις τον πάρω θα σας ενημερώσω. Sent from my BLN-L21 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2017 Αυτό που γράφω είναι από 2 προσωπικές εμπειρίες στο παρελθόν με τις αυξήσεις αλλά και τη χρέωση των ευκολιών στα τότε προγράμματα. Οι προσφορές αφορούν έκπτωση επί του παγίου,δεν περιλαμβάνει τις ευκολίες,αυτές χρεώνονται εξτρά. Για το θέμα του παγίου είχα κάνει αίτημα διόρθωσης τότε αλλά δεν θεώρησαν οτι υπήρχε λάθος. Συγκεκριμένα τους ελεγα οτι αφου λαμβάνω ποσοστό έκπτωσης 20% π.χ.,πρέπει να αυξηθεί και το ποσό της έκπτωσης ανάλογα,οταν αυξάνεται το αρχικό πάγιο. Αλλά δεν πέρασε...τότε κατάλαβα οτι στις προσφορές αυτό που δίνουν είναι συγκεκριμένη έκπτωση σε € και όχι ποσοστό έκπτωσης. Η τελική τιμή της συμφωνίας είναι "της στιγμής" και αλλάζει όταν ανακοινώνονται αυξήσεις. Επι της ουσίας η τελική τιμή που δίνεται είναι η απάντηση στη γνωστή ερώτηση "πόσο θα πληρώνω". Η προσφορά όμως είναι πάντα το ποσό της έκπτωσης και όχι η τελική τιμή. Ελπίζω αυτή τη φορά να το εφαρμόσουν διαφορετικά προς ώφελος των πελατών. Θα το δούμε στην πράξη. ----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Εγώ πιστεύω πως όχι. Θα το δούμε στον επόμενο λογαριασμό. Μόλις τον πάρω θα σας ενημερώσω. Sent from my BLN-L21 Μάλλον στο μεθεπόμενο. 14/11 εφαρμόζονται οι αυξήσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. September 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2017 (edited) Δεν ξέρω μήπως λέμε το ίδιο πράγμα. Δεν λέω πως δεν θα αλλάξει η τελική τιμή, και ότι η έκπτωση δεν μένει σταθερή σε ποσοστό. Απλά πιστεύω πως οι χρεώσεις των υπηρεσιών θα προστεθούν στο πάγιο και επί του συνόλου (χωρίς το φπα πιο σωστά) θα γίνει η έκπτωση και πάνω σε αυτό το μειωμένο ποσό θα υπολογιστεί το τέλος και το φπα. Όπως και να έχει, νομίζω πως δεν μπορείς να κρίνεις με ασφάλεια με βάση προηγούμενες ενέργειες, μιας και οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες ήταν 0 έως τώρα. Sent from my BLN-L21 Edited September 11, 2017 by Mark_K Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2017 Την προηγούμενη φορά (στο wind dp S) είχε γίνει το ίδιο. Ξεκίνησαν να χρεώνουν από το 0 τις ευκολίες. Στο λογαριασμό τις χρέωναν ξεχωριστά από το πάγιο. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι από τότε στο ebill για να το επιβεβαιώσω,θυμάμαι όμως οτι χρέωναν ξεχωριστά 0,50 για την αναγνώριση. Τις ευκολίες είχα ζητήσει να τις σταματήσουν. Σταμάτησαν τη χρέωση,όμως εμειναν ενεργές κανονικά ως την επόμενη αλλαγή προγράμματος σε wind broadband και μένουν ως σήμερα χωρίς να χρεώνονται ως τις 14/11 πλέον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. September 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2017 Το θεωρώ καραγκιοζιλίκι το 2017 να χρεώνεται η αναγνώριση! Το 1997 μπορεί να φαίνονταν λογικό, σήμερα όχι. Ας αύξαναν το πάγιο θα ήταν πιο τίμιο παρά να λένε 0,5Ε στην αναγνώριση.. Προφανώς το έκαναν για να πούνε δεν αλλάξαμε τα πάγια κάτι άλλο χρεώνουμε. "Το πόσο θα πληρώνω τελικό το μήνα" που συμφώνησες μαζί τους όταν έκλεισες το "συμβόλαιο" και σου είπαν Α ποσό, δεν το τηρούν και δεν το σέβονται. :mad: Δεν είναι για το μισό ευρώ, είναι για την κίνηση. Δεν τους τιμά καθόλου και αυτό θα έπρεπε να ακολουθείται από μαζικές προσβολές συμβολαίων και αποχωρίσεις. Δυστυχώς οι περισσότεροι δε θα ασχοληθούν για 1€ το μήνα παραπάνω και θα περάσει των μανατζαραίων. Αυτό που δεν μετρούν όμως οι τύποι είναι η ζημιά που γίνεται στην εταιρική εικόνα και πως τους βλέπει ο καταναλωτής.. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pol71 Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 και αν θελουμε να φυγουμε απο ποτε μπορουμε να το κανουμε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 Μέσα σε 1 μήνα από τη στιγμή της έκδοσης του λογαριασμού που αναφέρει τις αυξήσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 Καλημέρα σε όλους. Θέλω τη βοήθεια σας για το μπ.....λο που λέγεται wind. Εδώ και χρόνια έχω double play, και πριν από 2-3 μήνες έκανα ανανέωση για 2 ακόμα έτη με τελική τιμή 20 ευρώ. Πολύ καλή προσφορά αλλά η εταιρεία στα δύσκολα (ζημιές-προβλήματα) φαίνεται. 8/9/2017 μένω χωρίς σταθερό και ιντερνετ και τους καλώ 11.30 και κλασικά μου λένε θα σε καλέσουμε για να κλείσουμε ραντεβού αυθημερόν. Στέλνουν μύνημα(σιγά μην καλούσαν) στο κινητό το βράδυ ότι θα έρθουν Δευτέρα 11/9/2017. 11/9/2017 αφού τους κάλεσα 3-4 φορές μου λένε 15.00-18.00 θα έρθει τεχνικός και ως δια μαγείας στις 22.00 δεν ήρθε κανένας και αφού τους κάλεσα για 6 φόρα μου λένε αύριο 12/9 θα έρθουν σίγουρα. Με καλούν πριν από λίγο ότι θα κανονίσουν από αύριο 13/9 και επειδή είναι large θα μου δώσουν καρτοκινητό για να κάνω δουλειά μου (λες και έχουν σήμα για να κάνω τη δουλειά μου). Επειδή σας ζάλισα :p ξέρετε εάν μπορώ λόγω ασυνέπειας-αφερεγγυότητας τους να σπάσω το 2ετές συμβόλαιο χωρίς αποζημίωση? Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 Ευκαιρία να το σπάσεις χωρίς αποζημίωση έχεις λόγω των αυξήσεων που ανακοινώθηκαν. Διάβασε τα προηγούμενα μηνύματα. Όσον αφορά τη βλάβη αυτό που δικαιούσαι αυτόματα είναι αναλογική επιστροφή των παγίων για τις μέρες της βλάβης. Διακοπή χωρίς ποινή δεν δικαιολογείται,τουλάχιστον στη φάση που είσαι τώρα. Αν διαπιστωθεί οτι υπάρχει πρόβλημα που δεν οφείλεται στην εγκατάσταση σου και η εταιρεία αδυνατεί να το διορθώσει τότε το συζητάμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 Ευκαιρία να το σπάσεις χωρίς αποζημίωση έχεις λόγω των αυξήσεων που ανακοινώθηκαν. Διάβασε τα προηγούμενα μηνύματα. Όσον αφορά τη βλάβη αυτό που δικαιούσαι αυτόματα είναι αναλογική επιστροφή των παγίων για τις μέρες της βλάβης. Διακοπή χωρίς ποινή δεν δικαιολογείται,τουλάχιστον στη φάση που είσαι τώρα. Αν διαπιστωθεί οτι υπάρχει πρόβλημα που δεν οφείλεται στην εγκατάσταση σου και η εταιρεία αδυνατεί να το διορθώσει τότε το συζητάμε. Καλημέρα, σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Πρακτικά εγώ που έχω wind double play και έκανα ανανέωση τηλεφωνικά για 2 έτη πως σπάω το συμβόλαιο λόγω αύξησης αυτών των χρεώσεων? Πάω από κατάστημα wind και στέλνουμε fax στα κεντρικά ή κάνω απευθείας φορητότητα και εκεί αναφέρω κάπου ότι φεύγω λόγω αυξήσεων? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paros99 Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 https://www.digitallife.gr/wind-anaprosarmoges-stous-timokatalogous-statheris-internet-kai-programmaton-symvolaiou-kinitis-gia-idiotes-97420 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern4 Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 τι χρεωση υπαρχει για εξαψηφια 182838 (Τράπεζα Πειραιώς) και 181818 (Εθνική Τράπεζα); δε βρηκα στον τιμοκαταλογο τις χρεωσεις. Παράθεση GreekSupporters | To cult κοινωνικό, πολιτικό και αθλητικό forum Telegram Messenger Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 τι χρεωση υπαρχει για εξαψηφια 182838 (Τράπεζα Πειραιώς) και 181818 (Εθνική Τράπεζα); δε βρηκα στον τιμοκαταλογο τις χρεωσεις. Μπορείς να καλέσεις στα δεκαψήφια που έχουν για κλήσεις από κινητό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
advantix Δημ. September 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2017 τι χρεωση υπαρχει για εξαψηφια 182838 (Τράπεζα Πειραιώς) και 181818 (Εθνική Τράπεζα); δε βρηκα στον τιμοκαταλογο τις χρεωσεις. Έτυχε να μιλήσω με τράπεζα πριν λίγο καιρό: ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΙΜ/ΣΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΓΚΟΣ ΠΟΣΟ (€) 182838 00:05:07 00:06:00 0,00 0,6774 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 Μέχρι πότε έχουμε τη ν δυνατότητα να σπάσουμε το συμβόλαιο λογω αυξησεων? Υπαρχει περίπτωση να κανουν προσφορα για να μείνουμε? Στάλθηκε από το COLORTAB 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 Μέχρι πότε έχουμε τη ν δυνατότητα να σπάσουμε το συμβόλαιο λογω αυξησεων? Υπαρχει περίπτωση να κανουν προσφορα για να μείνουμε? Στάλθηκε από το COLORTAB 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλησπέρα, όπως θα δεις και στις 2 προηγούμενες σελίδες ναι γίνεται. Απλά όπως λένε και οι συμφορουμίτες, πρέπει (στον λογαριασμό που θα αναφέρει τις αυξήσεις για πρώτη φορά) εντός ενός μήνα να δηλώσεις (αζημίως φυσικά) ότι σπας το συμβόλαιο λόγω αυξήσεων. Απλά και εγώ ψάχνω το πως, μάλλον πρέπει να πας και να στείλεις από κατάστημα wind, ένα fax στα κεντρικά . ΠΡΟΣΟΧΗ όμως γιατί δεν είμαι σίγουρος για το πως γίνεται ψάξτο καλά και εγώ αυτό θα ψάξω εντός ημερών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostasSC Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 Με πήραν απο wind για να ανανεώσω το συμβόλαιο μου που λήγει στις 23 Σεπ 17.... ηταν 2ετες και έδινα τον πρώτο χρόνο περίπου 23€ και το δεύτερο είχε φτάσει τα 28€... ιντερνετ 24αρι, απεριόριστα σταθερά και 300 πρός κινητά...επίσης μου έβαζε 120' προς όλους σε καρτοκινητό Q... η προσφορά τους ήταν 27,5€ για διετές και τους είπα δεν θέλω να ανανεώσω... μου είπαν να το σκεφτώ και θα με ξαναπάρουν.. δεν συζήτησα κάτι παραπάνω γιατί είχα μια δουλειά εκείνη τη στιγμή.. τι προτείνετε ρε παιδιά να κάνω ? να πάω σε άλλη εταιρεία ? παίζει καμια καλή προσφορα ? :ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 Έκανα αίτηση φορητότητας από ΟΤΕ στη wind. Υποτίθεται το ποσό για διετές συμβόλαιο είναι 22 ευρώ (double play), χωρίς το τέλος συνδρομητικής. Εχω μπερδευτεί.. Θα υπάρξει αύξηση ή όχι; Επίπλεον, διάβασα ότι βασικές υπηρεσίες όπως αναμονή και αναγνώριση κλήσης χρεώνονται έξτρα (αν είναι δυνατόν). Ποια τιμή θα πληρώνω τελικά; Στάλθηκε από το XT1650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 1.5 ευρώ θα πάει παραπάνω το πάγιο από 14/11. Αναγνώριση θα χρεώνεται 0.50 και η ψηφιακές ευκολίες (αναμονή κλπ) αν τις θες άλλα 0.50. Το σύνολο 2.5 επιπλέον. Αν βέβαια μπορείς και θες να πας σε vdsl,για μια περίοδο τα τέλη ενεργοποίησης είναι δωρεάν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 Με πήραν απο wind για να ανανεώσω το συμβόλαιο μου που λήγει στις 23 Σεπ 17.... ηταν 2ετες και έδινα τον πρώτο χρόνο περίπου 23€ και το δεύτερο είχε φτάσει τα 28€... ιντερνετ 24αρι, απεριόριστα σταθερά και 300 πρός κινητά...επίσης μου έβαζε 120' προς όλους σε καρτοκινητό Q... η προσφορά τους ήταν 27,5€ για διετές και τους είπα δεν θέλω να ανανεώσω... μου είπαν να το σκεφτώ και θα με ξαναπάρουν.. δεν συζήτησα κάτι παραπάνω γιατί είχα μια δουλειά εκείνη τη στιγμή.. τι προτείνετε ρε παιδιά να κάνω ? να πάω σε άλλη εταιρεία ? παίζει καμια καλή προσφορα ? :ninja: Κοίταξε να σου πω την εμπειρία μου από Ελευσίνα όπου μένω. Η vodafone (και η hol παλιότερα) ενώ είχαν μέση ταχύτητα 9-10mbps ήταν πάντα εξυπηρετικοί (σημαντικό για εμένα). Με τη wind έχω μέση ταχύτητα 11mbps αλλά έχω και 3 στα 3. 2 φορές που χάλασε έκατσα από ένα διήμερο χωρίς ιντερνετ, τα έριχναν στον οτε και τελικά ήταν πρόβλημα δικό τους. Τελευταία (τρίτη) ζημιά από 8/9 και σήμερα ακόμα να φτιαχτεί και ρίχνουν το φταίξιμο σε εμένα και εννοείται εγώ τους καλώ, αυτοί δεν με παίρνουν τηλέφωνο κοτζάμ μεγάλη εταιρεία . Οι προσφορές μεταξύ των 2 όταν αλλάζεις είναι περίπου ίδιες αλλά σκέψου και λοιπούς παράγοντες όπως τεχνική εξυπηρέτηση . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 1.5 ευρώ θα πάει παραπάνω το πάγιο από 14/11. Αναγνώριση θα χρεώνεται 0.50 και η ψηφιακές ευκολίες (αναμονή κλπ) αν τις θες άλλα 0.50. Το σύνολο 2.5 επιπλέον. Αν βέβαια μπορείς και θες να πας σε vdsl,για μια περίοδο τα τέλη ενεργοποίησης είναι δωρεάν. Αφού σκοπεύουν να το ανεβάσουν...γιατί διαφημίζουν τα 22 ευρώ για 24 μήνες??? Και μέχρι πότε μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς ποινή? Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
keysmith Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 Αφού σκοπεύουν να το ανεβάσουν...γιατί διαφημίζουν τα 22 ευρώ για 24 μήνες??? Και μέχρι πότε μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς ποινή? α) έλα ντε β) μέχρι ένα μήνα μετα την ανακοίνωση των αυξήσεων νομίζω γράφουν. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2017 οι αλλαγες γινονται 14/11. Ειναι προφανες οτι μεχρι τοτε οι νεοι συνδρομητες θα τιμολογουνται με τη σημερινη χαμηλοτερη τιμολογηση. Για τους υφιστάμενους συνδρομητες,μεσα σε 30 μερες απο την εκδοση του λογαριασμου που αναγγελει τις αυξησεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. September 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2017 Σήμερα μετά από 7 μέρες χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ, ήρθε ο οτε και έφτιαξε τη ζημιά στην περιοχή. Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι σου στέλνει μύνημα η wind ότι αποκατέστησαν τη ζημιά. Αφού δεν έχει δίκτυο, με τι ακριβώς παλεύει αυτή η εταιρεία? Κοντοζυγώνει η ώρα αλλαγής, περιμένω πως και πως να καταγγείλω τη σύμβαση τέλη του μήνα(λόγω των αυξήσεων) όπως τα μικρά παιδιά περιμένουν τα δώρα από τον Άγιο Βασίλη :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2017 Το δικτυο χαλκού και τα καφάο τα διαχειρίζεται ο οτε και στο πεδίο ευθύνης του είναι οι καλωδιακές βλάβες που επηρεάζουν όλους τους συνδρομητές ανεξαρτήτου εταιρίας. Προφανώς το μήνυμα στο στέλνει η wind αφού είσαι πελάτης της και σε αυτή πληρώνεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.