Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το πιθανοτερο ειναι αν κανεις φορητοτητα να σε τραβηξει ο οτε και ας κανεις διακοπη φορητοτητας,αυτο δεν ειναι προβλημα ομως αρκει να εχεις κανει την φορητοτητα τηλεφωνικος και οχι απο καταστημα,απλα κανεις παλι αιτημα φορητοτητας και επιστρεφεις στην wind.

το βασικο ειναι πως θα δεχτεις αρκετα καλυτερη προσφορα απο την wind μολις δουν φορητοτητα.

εγω ειχα συμβολαιο στα 20,47 και επειδη εκανε η wind αυξηση 3 ευρω στο παγιο μου εσπασα το συμβολαιο,εκανα φορητοτητα στην nova,δεχτηκα προσφορα απο wind στα 16,25 την δεχτηκα εκανα ακυρωση φορητοτητας, μεταφερθηκα ομως στην nova,κανω παλι αιτημα επιστροφης στην wind και εχω ημερομηνια ενεργοποιησης στις 13/10.Ταλαιπωρια οντως αλλα δυστυχως δεν γινεται αλλιως αν θες καλη τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή βλέπω στις ανακοινώσεις τις αλλαγές για 14/11,υποψιάζομαι οτι επίκειται αλλαγή των εμπορικών προγραμμάτων απο την ίδια μέρα ή από τα μέσα του Οκτώβρη,όταν δηλαδή τελειώσει η προθεσμία καταγγελίας των συμβάσεων.

Νομίζω είχε ξαναγίνει την προηγούμενη φορά οταν κατηργησαν τα προγράμματα M,S,L. Και τότε χρέωναν αναγνώριση/ψηφ.ευκολίες στα συγκεκριμένα,για να έρθουν τα ισχύοντα προγράμματα στα οποία ως τώρα ήταν δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή βλέπω στις ανακοινώσεις τις αλλαγές για 14/11,υποψιάζομαι οτι επίκειται αλλαγή των εμπορικών προγραμμάτων απο την ίδια μέρα ή από τα μέσα του Οκτώβρη,όταν δηλαδή τελειώσει η προθεσμία καταγγελίας των συμβάσεων.

Νομίζω είχε ξαναγίνει την προηγούμενη φορά οταν κατηργησαν τα προγράμματα M,S,L. Και τότε χρέωναν αναγνώριση/ψηφ.ευκολίες στα συγκεκριμένα,για να έρθουν τα ισχύοντα προγράμματα στα οποία ως τώρα ήταν δωρεάν.

 

Σωστό κ "προβλέψιμο":

 

ΚΑΘΕ φορά που έχουν προαποφασίσει την έναρξη νέων εμπορικών προγραμμάτων (κατά τον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό τους) με διαφορετικά χαρακτηριστικά (κατά πολύ ή λιγότερο, αλλά που ΔΕΝ μπορούν ή ΔΕ θ€λουν να τα εντάξουν σε τροποποίησεις των ήδη υπαρχόντων),

ΚΑΝΟΥΝ αυτή τη διαδικασία-αντικίνητρο.

 

 

Ααααα και όποιος το "πάρει πρ€φα", έτσι; Εκεί στηρίζονται. Μη πω πιο πολλά (πχ όταν το Δεκέμβρη θα γράφεται εδώ σε αυτό το topic: "Και πότε άλλαξαν τις τιμές ρεεεε παιδιά; Μου ήρθε ο λογαρισμός του μήνα 3€ αυξημένος. Τί €γινε;" και θα λέμε κ ξαναλέμε ΤΟΤΕ (απάντηση): "Δε το είδες στα μικρά γράμματα του λογαριασμού του Οκτώβρη;" Χα χα!!!:lol::lol:)

 

Το "Λεφτά υπάρχουν κ ΑΣ μην κοροϊδευόμαστε" ΝΑ μην το γράψω, έτσι; ΟΚ.....:)

Link to comment
Share on other sites

Έκανα τελικά και γω καταγγελία της σύμβασης με την Wind την Δευτέρα 09/10/17 και ενώ ο τελευταίος λόγμος μου είχε εκδοθεί στις 04/10/2017 και ακόμα δεν τον έχω πάρει στα χέρια μου.Εγω βέβαια ζήτησα οριστική διακοπή τηλεφώνου και όχι κάποια φορητότητα. Πότε περίπου λέτε ότι θα μου κόψουν το τηλέφωνο? Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα τέλος διακοπής τηλεφωνικής γραμμής και δεν εννοώ το πέναλτι στο πρόωρο σπάσιμο συμβολαίου. Μου έκανε εντύπωση πάντως που η πωλήτρια στο κατάστημα μου είπε να την πάρω αύριο Τετάρτη τηλέφωνο για να μου πει αν εγκρίθηκε η αίτηση μου. Δεν βλέπω κανέναν λόγο για να μην εγκριθεί από την στιγμή που επηρεάζομαι από τις αυξήσεις στα τιμολόγια τους. Για να δούμε...
Link to comment
Share on other sites

Αμέσως μετα την ενυπόγραφη ακύρωση έλαβα κανονικά sms οτι το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας υποβλήθηκε με αριθμό αναφοράς τάδε.

 

Βλέπω βέβαια νεο σμς στις 17:20 οτι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης είναι 10/10/17

 

Θα πάρω αύριο τηλ. κ θα χεστούμε.

 

Όλα τα παραπάνω είναι νόμιμα; Έχουν δικαίωμα να τραβήξουν τη γραμμή ενω εχω προχωρήσει σε ακύρωση απο το ίδιο τους το κατάστημα στις 10 το πρωί και μόλις 2-3 εργάσιμες ώρες; (η αίτηση χθες στις 18:00) ακύρωση σήμερα στις 10:00. Εγγράφως και οχι με φαξ σε καταστήματα τους.

 

Φίλε μου τελικά τι έγινε με τη γραμμή σου; όλα καλά με ακύρωση;

Εντέλει μίλησα με wind σήμερα και μου έδωσαν τον αριθμό βρόχου οπότε έκανα στη cyta αίτημα ηλεκτρονικά στη προσφορά που έχει online με 18,93€. Οπότε μια ή άλλη μου έρχεται όπου και να πάω τώρα αν μου αφήσει η wind με κανά 16,50€ όλα μέσα τότε θα το σκεφτώ

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα προχώρησα σε καταγγελία λόγω τιμολογιακών αλλαγών.

 

 

Κανονικά θα πρέπει όλοι μας να το κάνουμε .

 

Έτσι θα σκεφτεί καλά η εταιρεία την επόμενη φορά που θα κάνει αυξήσεις.

 

ΔΙΕΚΔΙΚΉΣΤΕ τα δικαιώματα σας.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιους τα περίπου 3 ευρώ τον μήνα, τόσα περίπου είναι η αύξηση, μπορεί να μην σημαίνουν τίποτα απολύτως για άλλους όμως μπορεί να σημαίνουν πολλά. Αύξηση στο σταθερό, αύξηση στο καρτοκινητό, από την άλλη μεριά μείωση μισθών βλ. π.χ. μείωση αφορολογήτου στους μισθωτούς από 1.1.19, οι οποίοι θα χάσουν τον χρόνο τον λιγότερο έναν μηνιαίο μισθό, φτάνουμε στο σημείο να μην βγαίνουν τα κουκιά στο τέλος του μήνα.

 

Πως μπορείς να ζεις με 540 ευρώ τον μήνα (όπου από 1.1.2019 θα είναι κάπου στα 495 ευρώ/μήνα), εκ των οποίων τα 250 είναι ενοίκιο αν θες να μένεις σε ένα σπίτι των 50 τ.μ που να λέγεται σπίτι και όχι τρώγλη, τα 40 είναι ρεύμα με κοινωνικό τιμολόγιο και με θέρμανση ηλεκτρικής σόμπας και θερμοσίφωνα όπου καταλαβαίνετε σε τι συνθήκες ζεις τον χειμώνα, τα 27 είναι σταθερό, τα 10 είναι κινητό, 90 ευρώ βενζίνη για περίπου 25 χλμ/ημέρα, 60 ευρώ στριφτά τσιγάρα, 10 ευρώ νερό τον μήνα. Αμέσως αμέσως φτάσαμε στα 490 ευρώ/μήνα. Μας μένουν λοιπόν και 50 ευρώ για να φάμε. Δεν αναφέρομαι καθόλου σε διασκέδαση (πρωινή, βραδινή, καφέδες, fast food,κτλ,κτλ) ή για ανάγκες ενδυμασίας γιατί αυτά είναι πραγματικά είδη πολυτελείας. Θέλοντας και μη λοιπόν, αναγκάζεσαι και αρχίζεις τις περικοπές, προσπαθείς να κόψεις τα τσιγάρα των 60 ευρώ, η βενζίνη δεν κόβεται όταν το αυτοκίνητο σου το χρησιμοποιείς για να πας στην εργασία σου και όταν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μετακινηθείς στην εργασία σου, ούτε μπορείς να πεις με μεγάλη ευκολία ότι φεύγεις από το σπίτι που μένεις για να πας κάπου πιο κοντά στην εργασία σου, γιατί αμέσως αμέσως μια μετακόμιση κοστίζει 1.000 ευρώ χοντρικά μαζί με τα ενοίκια που προκαταβάλεις στον νέο ιδιοκτήτη και αναγκαστικά το σταθερό είναι πλέον είδος πολυτελείας και δεν υπάρχει άλλη λύση από το να το κόψεις εντελώς.

 

Γιατί τα γράφω όλα αυτά...όχι για να κλαφτώ, ούτε για να ανοίξουμε μια κουβέντα για το που βαδίζουμε αλλά γιατί δεν μπορεί να έρχεται ο κάθε πωλητής της εκάστοτε Wind και να σου λέει ότι δεν επηρεάζεσαι από τις αυξήσεις τιμολογίων και έλα μωρέ σιγά την αύξηση των 3 ευρώ. Όταν κάθε μήνα ζεις στα όρια ακόμα και αυτά τα 3 ευρώ σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου...

 

Υ.Γ. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει πως ο λογμος μου κάθε μήνα έρχονταν στο σπίτι μου στις 5-6 του μηνός και είχε εκδοθεί στις 4 του μηνός και τώρα που θα έγραφε μέσα ότι έχω δικαίωμα να καταγγείλω την σύμβαση, έχουμε φτάσει 11 του μήνα και ακόμα δεν έχει εμφανιστεί ;;; Τυχαίο ε ;;; Πάντα έλεγα, δεν μπορεί ρε φίλε να έρχεται τόσο γρήγορα, που στο καλό εκδίδεται, κάτω από το σπίτι μου ;;;;

Edited by aggelosn
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τελικά τι έγινε με τη γραμμή σου; όλα καλά με ακύρωση;

Εντέλει μίλησα με wind σήμερα και μου έδωσαν τον αριθμό βρόχου οπότε έκανα στη cyta αίτημα ηλεκτρονικά στη προσφορά που έχει online με 18,93€. Οπότε μια ή άλλη μου έρχεται όπου και να πάω τώρα αν μου αφήσει η wind με κανά 16,50€ όλα μέσα τότε θα το σκεφτώ

 

Ναι έχω ακόμα ip wind.

Κάτι άλλο προς το παρόν δε γνωρίζω, αναμένω τον επόμενο λογαριασμό.

 

Πάντως άκουσα περιπτώσεις που η wind δεν κάλεσε για αντιπρόταση, αφήνοντας ουσιαστικά τη γραμμή να φύγει απο τα χέρια της.

 

@aggelosn: Ακριβώς έτσι είναι οπως τα λες. Ακόμα κ το τελευταίο € μετράει. Οτι μπορούμε να διεκδικήσουμε θα πρέπει να το κυνηγάμε.

Στην τελική ακόμα και η Wind έχει προϋπολογίσει το όφελος της. 5% των συμβολαίων να κυνηγήσουν αντιπρόταση; Πάλι κερδισμένη είναι. Χαμένος ο καταναλωτής ως συνήθως.

Link to comment
Share on other sites

έμενα δεν με κάλεσε ποτέ για αντιπροσφορά η wind. όποτε η γραμμή μου έφυγε για την Nova.

 

δεν θα βγούμε όλοι κερδισμένοι από αυτή την υπόθεση. αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι εταιρίες που μοιράζονται την πίτα !!

 

ερώτηση : σε αίτηση υπαναχώρησης εντός 14 ημερών , τα τέλη ενεργοποίησης επιστρέφονται ή πληρώνονται κανονικά ?

Link to comment
Share on other sites

Μηπως δεν σε βρήκε;

 

Απάντηση στην ερώτηση:

Πληρώνονται κανονικά τα τέλη δυστυχώς, επίσης εχεις το ρίσκο οταν επιστρέψεις να βρεθείς σε άλλο συμβόλαιο/πάγιο γιατί ουσιαστικά έχει καταργηθεί η παλιά συμφωνία.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως δεν σε βρήκε;

 

Απάντηση στην ερώτηση:

Πληρώνονται κανονικά τα τέλη δυστυχώς, επίσης εχεις το ρίσκο οταν επιστρέψεις να βρεθείς σε άλλο συμβόλαιο/πάγιο γιατί ουσιαστικά έχει καταργηθεί η παλιά συμφωνία.

 

το χειρότερο είναι οτί απο 10/10 ήμουν μόνιμα πάνω απο απο το σταθερό και το κινητό μου επι τούτου !!! κανένα τηλέφωνο !!!

 

τζόγος είναι . ή χάνεις η κερδίζεις !!!

Link to comment
Share on other sites

Ποιος σου είπε πως τα τέλη φορητότητας πληρώνονται σε περίπτωση υπαναχώρησης εντος των 14 ημερών;
Link to comment
Share on other sites

έμενα δεν με κάλεσε ποτέ για αντιπροσφορά η wind. όποτε η γραμμή μου έφυγε για την Nova.

 

δεν θα βγούμε όλοι κερδισμένοι από αυτή την υπόθεση. αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι εταιρίες που μοιράζονται την πίτα !!

 

Μα εννοείται αυτό αν και δεν έχει τύχει σε κανέναν γνωστό μου να μη τον καλέσουν δεκάδες φορές (τουλάχιστον οταν λήγει το συμβόλαιο για καταγγελίες δε ξέρω) απλά κάποιες φορές λόγω αργοπορίας συνεννοήσεων το χάνεις. Γι΄ αυτό πάμε πάντα σε φθηνότερες λύσεις δε παίζουμε ρώσικη ρουλέτα να βρεθούμε στο τέλος με ακριβότερο συμβόλαιο και χαμένοι. Και εγώ αν δεν υπήρχε η προσφορά της cyta με τα 18€ δε θα το ρίσκαρα να πάω αλλού και στο τέλος να δίνω περισσότερα από τη wind που έφυγα. Πάω κάπου που θα δίνω ήδη 2-3€ λιγότερα και πριν τις αυξήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες μου.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Οπότε τελικά το συμβόλαιο (24μηνο μάλιστα) σκοπό έχει να προστατέψει μόνο τις εταιρίες. Έστω κάποιος δηλαδή που ξεκίνησε συμβόλαιο τον Αύγουστο, σε 2-3 μήνες του κάνουν αύξηση και του λένε αν δε σ'αρέσει φύγε και πλήρωνε ένα σκασμό λεφτά σε τέλη φορητότητας. Παλιά τα συμβόλαια είχαν αυτό το νόημα, είχες δέσμευση για να μην φύγεις σε αντάλλαγμα σταθερή τιμή για όλη τη διάρκειά του. Πλήρης ευτελισμός σε όλα τελικά.
Link to comment
Share on other sites

Οπότε τελικά το συμβόλαιο (24μηνο μάλιστα) σκοπό έχει να προστατέψει μόνο τις εταιρίες. Έστω κάποιος δηλαδή που ξεκίνησε συμβόλαιο τον Αύγουστο, σε 2-3 μήνες του κάνουν αύξηση και του λένε αν δε σ'αρέσει φύγε και πλήρωνε ένα σκασμό λεφτά σε τέλη φορητότητας. Παλιά τα συμβόλαια είχαν αυτό το νόημα, είχες δέσμευση για να μην φύγεις σε αντάλλαγμα σταθερή τιμή για όλη τη διάρκειά του. Πλήρης ευτελισμός σε όλα τελικά.

 

Αυτό δεν ισχύει που γράφεις....

Έχεις δικαίωμα να καταγγείλεις αζημίως την σύμβαση μέσα σε ένα μήνα από την ενημέρωση σου στο λογαριασμό.

 

Το γράφει και στους όρους του συμβολαίου

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν ισχύει που γράφεις....

Έχεις δικαίωμα να καταγγείλεις αζημίως την σύμβαση μέσα σε ένα μήνα από την ενημέρωση σου στο λογαριασμό.

 

Το γράφει και στους όρους του συμβολαίου

 

Ναι σίγουρα μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβασή σου, δεν έγραψα το αντίθετο, και μετά να κάνεις τι; Υποθέτω να αποχωρήσεις για κάποιο άλλο πάροχο χωρίς πρόστιμο βέβαια, αλλά πληρώνοντας τέλη φορητότητας. Εκτός και αν πιστεύεις ότι θα κάνεις την καταγγελία και θα εξαιρεθείς από τις αυξήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σίγουρα μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβασή σου, δεν έγραψα το αντίθετο, και μετά να κάνεις τι; Υποθέτω να αποχωρήσεις για κάποιο άλλο πάροχο χωρίς πρόστιμο βέβαια, αλλά πληρώνοντας τέλη φορητότητας. Εκτός και αν πιστεύεις ότι θα κάνεις την καταγγελία και θα εξαιρεθείς από τις αυξήσεις.

 

Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας.

1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά

2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά

3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας.

1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά

2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά

3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά

 

Ακριβότ€ρα από ο,τι ήδη (πριν τις αλλαγές Wind) έχεις; Ιδίως του ΟΤΕ;

Και συνολικά στη 2ετία;

 

Online αυτά που λες; {Για να'χεις δυνατότητα υπαναχώρησης}.

 

Η βελτιστη λύση είναι να σου τηλεφωνήσουν από άλλη εταιρία για προσφορά χωρίς τέλη ενεργοποίησης: Κάτι που όντως γίνεται αυτή την περίοδο σε συνδρομητές σταθερής Wind , σε κάποιους, από άλλες εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα ωστε να σταματήσει και η παραφιλολογία αλλα και οι αντικρουόμενες απόψεις.

 

Έχεις δικαίωμα ακύρωσης ακόμα κ απο αίτηση σε κατάστημα. Δεν είναι διαφορετικό να πας σε κατάστημα να υπογράψεις και να κάνεις ονλινε αίτηση οπου τυπώνεις υπογράφεις σκανάρεις. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και στις 2 περιπτώσεις λαμβάνεις γνώση και υπογράφεις κανονικά.

Μάλιστα στην ονλινε αίτηση θα πρέπει να περιμένεις άγνωστο χρόνο να την περάσουν στο σύστημα, ενω στο κατάστημα γίνεται άμεσα.

 

Έχεις δικαίωμα ακύρωσης σε 3 εργάσιμες απο την εκκίνηση της αίτησης.

 

Αν για κάποιο λόγο δεν προλάβεις να κάνεις ακύρωση τότε μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση για να επιστρέψεις στον παλιο σου πάροχο εντός 14 ημερών.

 

Εκει όμως τα πράγματα περιπλέκονται.

 

1) Μεταφέρεσαι κανονικά στο νέο πάροχο

2) Επιβεβαιώνω σύντομα αν τελικά πληρώνεις τέλη μεταβίβασης ή όχι. (Πιστεύω πως ναι)

3) Οταν επιστρέψεις πίσω στον παλιο σου πάροχο θα πρεπει να διαπραγματευτείς εκ νέου το συμβόλαιο σου γιατι ουσιαστικά θα έχει ακυρωθεί (εκτος αν εγινε καλή αντιπρόταση και τον δέσμευσες εγγράφως για να είσαι εξασφαλισμένος)

4) Πληρώνεις στον προσωρινό πάροχο τις ημέρες που σου παρείχε υπηρεσίες

5) Γενικά θα έχεις 2 διακοπές στην σύνδεση (προς το νέο και πίσω στον παλιό)

Edited by vagosman
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα guys...

 

Έχοντας κάνει καταγγελία σύμβασης σε κατάστημα WIND... δε με κάλεσαν για κάποια προσφορά...

 

Σε 2ο χρόνο αποδέχτηκα τηλεφωνική προσφορά από τη NOVA και αναμένω τη σύμβαση για υπογραφές...

 

Από WIND να περιμένω αντιπροσφορά ακόμα και πριν φύγει ενυπόγραφη η σύμβαση, ή η NOVA περιμένει υπογραφές για να τρέξει τη φορητότητα?

Link to comment
Share on other sites

Πολλά από όσα γράφεις δεν ισχύουν.δικαιωμα επιστροφής αν θες να ακυρώσεις την φορητότητα έχεις εντός 14 ημερών κι όχι 20 και μόνο αν την έχεις κάνει τηλεφωνικά ή online αλλιώς πληρώνεις σπάσιμο συμβολαίου.επισης εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και να μην προλαβεις και μεταφερθείς στο νέο δίκτυο ισχύει η προσφορά που σου έχουν κάνει πριν και δεν πληρώνεις το τέλος φορητότητας παρά μόνο τις μέρες που εμεινες.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα guys...

 

Έχοντας κάνει καταγγελία σύμβασης σε κατάστημα WIND... δε με κάλεσαν για κάποια προσφορά...

 

Σε 2ο χρόνο αποδέχτηκα τηλεφωνική προσφορά από τη NOVA και αναμένω τη σύμβαση για υπογραφές...

 

Από WIND να περιμένω αντιπροσφορά ακόμα και πριν φύγει ενυπόγραφη η σύμβαση, ή η NOVA περιμένει υπογραφές για να τρέξει τη φορητότητα?

 

Αν η Wind δε δει αιτηση απο Νοβα να φύγεις, δεν θα σου κάνει αντιπρόταση.

Οπότε μετα την υπογραφή σου και αφου καταχωρηθεί η αίτηση στο σύστημα, περιμένεις τηλέφωνο απο Wind για αντιπρόταση.

 

Πολλά από όσα γράφεις δεν ισχύουν.δικαιωμα επιστροφής αν θες να ακυρώσεις την φορητότητα έχεις εντός 14 ημερών κι όχι 20 και μόνο αν την έχεις κάνει τηλεφωνικά ή online αλλιώς πληρώνεις σπάσιμο συμβολαίου.επισης εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και να μην προλαβεις και μεταφερθείς στο νέο δίκτυο ισχύει η προσφορά που σου έχουν κάνει πριν και δεν πληρώνεις το τέλος φορητότητας παρά μόνο τις μέρες που εμεινες.

 

14 ημέρες σωστά

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/3.pdf

 

Τηλεφωνικά πως μπορείς να κάνεις αν δεν πέσει υπογραφή και να εχουν φωτοτυπια ταυτοτητας κτλ;

Ακόμα κ ονλινε σου στέλνουν έγγραφα με εμαιλ ωστε να τυπώσεις, υπογράψεις κ στειλεις σκαναρισμένα.

 

Σχετικά με το τέλος μεταβίβασης δεν εχω βρει καπου σαφώς να ορίζεται απο την ΕΕΤΤ.

Γιαυτό είπα οτι θα ενημερώσω σε μια περίπτωση που θα προχωρήσει η αίτηση αλλα θα γινει υπαναχώρηση.

Edited by vagosman
Link to comment
Share on other sites

Είχα Wind. Έκανα φορητότητα σε Nova τηλεφωνικά, δέχτηκα αντιπροσφορά από Wind, την αποδέχτηκα και έστειλα αίτημα ακύρωσης της φορητότητας στη Nova στις 3/10, με ημερομηνία ενεργοποίησης 6/10. Μου την έβγαλε η Nova εκπρόθεσμη (σηκώνει συζήτηση αλλά τεσπα) και με ενεργοποίηση 10/10. Κάνω αίτημα επαναφοράς στη Wind, η οποία επιβεβαιώνει ότι ισχύει η προσφορά και αναμένω να με γυρίσουν πίσω.

Επικοινώνησε μαζί μου η Nova και μου επιβεβαίωσε ότι δεν θα πληρώσω τέλη ενεργοποίησης παρά μόνο το πάγιο αναλογικά για όσες μέρες ήμουν στη Nova.

Ελπίζω να βοήθησα στις απορίες μερικών, σχετικά με τα τέλη ενεργοποίησης.

Μένει τώρα να δούμε και το λογαριασμό που θα στείλει η Nova :ninja:

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...