Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα!

 

Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα".

 

Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής:

 

-Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ;

-Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου;

-Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα;

-Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

ναι όντος να αλλάξεις όριο θα λύσει το ζήτημα μάλλον σε μονοπωλο πέσατε

και ναι θα αργήσει γιατί θέλει συνδυαστικό ραντεβού με τον οτε (κάτι το οποίο αργεί να γίνει στα χαρτιά σαν διαδικασία όταν γινετε ναι είναι άμεση σχεδόν η δουλειά (κοινος θεμα χαρτουρας ειναι))

και όμως άκρη δεν θα βγάλεις με την διακοπή κατά 99% θα σας βάλουν να πληρώσετε το penalty και αν δεν θα σας τρέχουν στα δικαστήρια κάποια στιγμή αν δεν πάρουν τα δικά τους

 

κοινός αν μπορείτε περιμένετε λίγο επιμένοντας και απαιτήστε μείωση πάγιου στον επόμενο λογαριασμό λόγο ταλαιπωρίας (το ποιο εφικτό σενάριο περίπου λέω)

 

κατα τα αλλα καλός ήρθες στον κόσμο οπου ακόμη δουλεύουμε με χαλκό απο της εποχές του πολεμου

Link to comment
Share on other sites

  Dimis13 said:
Καλησπέρα,

 

Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα!

 

Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα".

 

Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής:

 

-Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ;

-Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου;

-Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα;

-Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

 

Σε όλους τους εναλλακτικούς παρόχους υπάρχει το ίδιο πρόβλημα με την αργή αποκατάσταση βλαβών. Απλά υπομονή λίγες μέρες και αν δε φτιάξει, προχωράς με καταγγελίες κλπ. Περισσότερα σχετικά με αυτού του είδους καταγγελίες, δε γνωρίζω...

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελίες στην Ε.Ε.Τ.Τ εάν προχωρήσεις...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  Dimis13 said:
Καλησπέρα,

 

Πριν 1 μήνα περίπου υπογράψαμε στη Wind. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι που πήραν τη γραμμή μας στις 3 Σεπτεμβρίου. Διανύουμε την 6η μέρα με ίντερνετ έως 2 mbps download/0.05 mbps upload. Παρά τις δεκάδες προσπάθειες μας δεν έχει επικοινωνήσει κανένας υπεύθυνος μαζί μας! Η εξυπηρέτηση πελατών κάνει ότι μπορεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μας είπαν πως πρέπει να γίνει αλλαγή ορίου στο αστικό κέντρο και για να συμβεί αυτό χρειάζονται 4-5 εργάσιμες ακόμα!

 

Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος που υπέγραψε, είναι πρώην τεχνικός πεδίου και γνωρίζει από πρώτο χέρι οτι πρόκειται για μια διαδικασία λίγων λεπτών, άντε μιας εργάσιμης αν υπάρξει δυσκολία συνεννόησης με τον ΟΤΕ. Μας λένε είναι πολλές οι ενέργειες, τους εξηγούμε αναλυτικά κάθε ενέργεια, αποδεικνύοντας τους πως λένε μπούρδες και μετά... "εεε κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα".

 

Θέλουμε να προχωρήσουμε σε διακοπή και προφανώς δεν έχουμε καμία διάθεση να πληρώσουμε το πέναλτι μετά από τέτοια άθλια εξυπηρέτηση. Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής:

 

-Ισχύει πως το πέναλτι δεν μπαίνει στην εφορία, δεν τοκίζεται κτλ;

-Το ποσό/οφειλή είναι ανάμεσα σε εμένα και τη WIND και δεν το συναντάω αλλού μπροστά μου;

-Μπορούμε να προχωρήσουμε σε κάποιου είδους καταγγελία ώστε να ξεμπερδεύουμε χωρίς προβλήματα;

-Υπάρχει περίπτωση να το τραβήξουν δικαστικά;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

 

 

Welcome to the Wind club! Διαρκείς απορυθμίσεις του ιντερνετ, διαρκείς διακοπές του σταθερού σε συνδυασμό με τη θηριώδη ταχύτητα των 2mpbs. Κυνηγάω τη wind για έκπτωση, για την αποκατάσταση της βλάβης μέρα νύχτα λες και είμαι αργόσχολος και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω. Για την ταχύτητα και τις βλάβες, με είχαν ενημερώσει ότι φταίει ο άνεμος όταν φυσάει επηρεάζει τα καλώδια (σοβαρή εταιρεία :mad: ) . Θεώρησε δεοδομένο σε αυτή την εταιρεία ότι ποτέ δε θα σε πάρουν πίσω για ενημέρωση, στην καλύτερη στέλνουν mail ότι η βλάβη-πρόβλημα είναι σε φάση αντιμετώπισης. Επειδή είχα πολλά προβλήματα τους τελευταίους 6 μήνες, τους είπα ότι στην επόμενη διακοπή θα τους πάω δικαστικά και εννοείται θα το κάνω για να σπάσω αζημίως το συμβόλαιο. Ποτέ ξανά wind ούτε σε σταθερό ούτε σε κινητό.

Edited by kostas701
Link to comment
Share on other sites

  kostas701 said:
Welcome to the Wind club! Διαρκείς απορυθμίσεις του ιντερνετ, διαρκείς διακοπές του σταθερού σε συνδυασμό με τη θηριώδη ταχύτητα των 2mpbs. Κυνηγάω τη wind για έκπτωση, για την αποκατάσταση της βλάβης μέρα νύχτα λες και είμαι αργόσχολος και δεν έχω κάτι άλλο να κάνω. Για την ταχύτητα και τις βλάβες, με είχαν ενημερώσει ότι φταίει ο άνεμος όταν φυσάει επηρεάζει τα καλώδια (σοβαρή εταιρεία :mad: ) . Θεώρησε δεοδομένο σε αυτή την εταιρεία ότι ποτέ δε θα σε πάρουν πίσω για ενημέρωση, στην καλύτερη στέλνουν mail ότι η βλάβη-πρόβλημα είναι σε φάση αντιμετώπισης. Επειδή είχα πολλά προβλήματα τους τελευταίους 6 μήνες, τους είπα ότι στην επόμενη διακοπή θα τους πάω δικαστικά και εννοείται θα το κάνω για να σπάσω αζημίως το συμβόλαιο. Ποτέ ξανά wind ούτε σε σταθερό ούτε σε κινητό.

 

Για κινητη θα εκανα συμβολαιο ειτε καρτοκινητο,αντε και το simplefi.

Εχει καλες προσφορες και σε καλυψη,η ρετσινια που ειχε αρχιζει και φευγει.

Σε σταθερη μαζι σου,δεν κανω και να με πληρωνουνε οι ιδιοι.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  Nikolas14 said:
Για κινητη θα εκανα συμβολαιο ειτε καρτοκινητο,αντε και το simplefi.

Εχει καλες προσφορες και σε καλυψη,η ρετσινια που ειχε αρχιζει και φευγει.

Σε σταθερη μαζι σου,δεν κανω και να με πληρωνουνε οι ιδιοι.

 

10/11/2019 η σωτήρια μέρα που λήγει το συμβόλαιο. Την ίδια μέρα κάνω πάρτι, κερνάω όλο το φόρουμ:D . Σε μια παλιά βλάβη τους κάλεσα, κλείσαμε ραντεβού, πήρα άδεια και με έστησαν χωρίς να ενημερώσουν. Αυτό απλά δεν λέγεται εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που το συμβόλαιο έληξε πρόσφατα για να μας πει τι προσφορά πήρε και σε τι τιμή ? Και αυτή την προσφορά την πήρε αφού τηλεφώνησε αυτός η το πήρε η wind ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

  GREGORYMO said:
Υπάρχει κάποιος που το συμβόλαιο έληξε πρόσφατα για να μας πει τι προσφορά πήρε και σε τι τιμή ? Και αυτή την προσφορά την πήρε αφού τηλεφώνησε αυτός η το πήρε η wind ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Ο γαμπρός μου που έκανε αίτηση διακοπής λόγω ότι φεύγει εξωτερικό, που είναι και αλήθεια και δεν ήθελε πλέον το τηλ αφού έφυγε, τον πήραν τηλ για 15€ από 35 που έδινε για VDSL 50αρι

Link to comment
Share on other sites

εγώ δίνω στον 2ο χρόνο συμβολαίου που λήγει σε 5 μέρες (η διετία) 26,70. πηρα διερευνητικα και λέω λήγει το συμβόλαιο πόσο καλύτερη τιμή μπορείτε να μου κάνετε και μου είπαν.... 27 ευρώ! τώρα τί προτείνετε να κάνω. αίτηση διακοπής η αίτημα φορητοτητας; (για αίτημα φορητοτητας πήρα την κοσμοτε και μου είπαν έχω 2 επιλογές. μια να αιτηθω ΆΜΕΣΗ φορητοτητα και η άλλη να γίνει η αίτηση αλλά να προχωρησει μετά τις 14 μέρες που λέει ο νέος νόμος)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  ilka71 said:
εγώ δίνω στον 2ο χρόνο συμβολαίου που λήγει σε 5 μέρες (η διετία) 26,70. πηρα διερευνητικα και λέω λήγει το συμβόλαιο πόσο καλύτερη τιμή μπορείτε να μου κάνετε και μου είπαν.... 27 ευρώ! τώρα τί προτείνετε να κάνω. αίτηση διακοπής η αίτημα φορητοτητας; (για αίτημα φορητοτητας πήρα την κοσμοτε και μου είπαν έχω 2 επιλογές. μια να αιτηθω ΆΜΕΣΗ φορητοτητα και η άλλη να γίνει η αίτηση αλλά να προχωρησει μετά τις 14 μέρες που λέει ο νέος νόμος)

Αν κάνεις άιτηση και αυτή προχωρήσει σε 14 μέρες θα έχεις χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης τότε και μάλλον δεν θα σε πάρει ποτέ για αντιπροσφορά η Wind.

Αν πάλι αιτηθείς άμεσα, βάσει του νέου νόμου ταυτόχρονα δηλώνεις ότι χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης, οπότε στο ίδιο καταλήγουμε.

 

Και όλα αυτά ισχύουν για τηλεφωνική ή online αίτηση. Αν πας από το κατάστημα της Cosmote π.χ. και κάνεις την αίτηση, δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης ούτως ή άλλως.

 

Ας παραθέσει κάποιος την εμπειρία του βασικά που έχει κάνει αίτηση φορητότητας τους τελευταίους 2 μήνες να μας πει τι έγινε.

Γιατί αυτό είναι το θεωρητικό πλαίσιο απ'ότι έχω υπόψη μου.

Αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθωσει κάποιος.

 

Αίτηση διακοπής είναι νομίζω πιο safe σε αυτή τη φάση αν ο σκοπός σου είναι να μείνεις στη Wind και θες να πάρεις καλύτερη προσφορά απλά

Link to comment
Share on other sites

  RickDangerous said:
Αν κάνεις άιτηση και αυτή προχωρήσει σε 14 μέρες θα έχεις χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης τότε και μάλλον δεν θα σε πάρει ποτέ για αντιπροσφορά η Wind.

Αν πάλι αιτηθείς άμεσα, βάσει του νέου νόμου ταυτόχρονα δηλώνεις ότι χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης, οπότε στο ίδιο καταλήγουμε.

 

Και όλα αυτά ισχύουν για τηλεφωνική ή online αίτηση. Αν πας από το κατάστημα της Cosmote π.χ. και κάνεις την αίτηση, δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης ούτως ή άλλως.

 

Ας παραθέσει κάποιος την εμπειρία του βασικά που έχει κάνει αίτηση φορητότητας τους τελευταίους 2 μήνες να μας πει τι έγινε.

Γιατί αυτό είναι το θεωρητικό πλαίσιο απ'ότι έχω υπόψη μου.

Αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθωσει κάποιος.

 

Αίτηση διακοπής είναι νομίζω πιο safe σε αυτή τη φάση αν ο σκοπός σου είναι να μείνεις στη Wind και θες να πάρεις καλύτερη προσφορά απλά

πάντως στην πεθερά μου που από κοσμοτε κάναμε αίτημα φορητοτητας για wind (χωρίς να μας πει κανείς για τις 2 επιλογές με 14 μέρες η όχι) σε 3-4 μέρες μας πήρε η κοσμοτε και από 38 που έδινε το double play το άφηνε 23.(ενώ όταν τους είχαμε πάρει μόνοι μας για προσφορά ζητούσαν ακατεβατα 39).τελικά σε 8 μέρες έγινε η μεταφορά. άρα προλαβαίνει μάλλον η εταιρία να κάνει αντιπροσφορα για να σε κρατήσει!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  ilka71 said:
πάντως στην πεθερά μου που από κοσμοτε κάναμε αίτημα φορητοτητας για wind (χωρίς να μας πει κανείς για τις 2 επιλογές με 14 μέρες η όχι) σε 3-4 μέρες μας πήρε η κοσμοτε και από 38 που έδινε το double play το άφηνε 23.(ενώ όταν τους είχαμε πάρει μόνοι μας για προσφορά ζητούσαν ακατεβατα 39).τελικά σε 8 μέρες έγινε η μεταφορά. άρα προλαβαίνει μάλλον η εταιρία να κάνει αντιπροσφορα για να σε κρατήσει!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Πότε έγινε αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Λογω προβληματων στη γραμμη μου adsl (χαμηλη ταχυτητα, αποσυνδεσεις) μου προτειναν αναβαθμηση σε 50αρα (fiber ,οπως την αποκαλουν)

 

Εχει κανεις να προτεινει καποιο καλο και αξιολογο router μεχρι 100€ ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.

 

Σε λίγες μέρες λήγει το double play μου, μέχρι να βγεί ο Κανονισμός της Ε.Ε.Τ.Τ. (να σταματήσουν τα κερατιάτικα) είχε πάρει την ανηφόρα στα 33€. Ρώτησα σήμερα στη Wind, τρελλή προσφορά στα 28€ ενώ για νέους πελάτες είναι γύρω στα 20 απ' ότι είδα σε διαφήμιση στο facebook κι η Vodafone στα 24€ (πριν 1 μήνα μου είχαν πει 20€). Θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κανείς, call centers για προσφορές και των 2 εταιρειών (ΟΤΕ δε συμφέρει!) και 2ον εξηγήστε μου σας παρακαλώ, τί γίνεται με τις 14 μέρες γιατί έχω μπερδευτεί :O:O:O Θα πρέπει να περιμένω και την τελευταία μέρα συμβολαίου και μετά να αιτηθώ φορητότητος ή οι 14 μέρες μπορούν να ξεκινήσουν κι από τώρα?

 

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

  jogatore said:
Λογω προβληματων στη γραμμη μου adsl (χαμηλη ταχυτητα, αποσυνδεσεις) μου προτειναν αναβαθμηση σε 50αρα (fiber ,οπως την αποκαλουν)

 

Εχει κανεις να προτεινει καποιο καλο και αξιολογο router μεχρι 100€ ?

Τα προβλήματα στη γραμμη σου και η χαμηλη ταχυτητα υπήρχαν και με τον προηγουμενο πάροχο ή τωρα με τη wind προέκυψαν?Γιατι σκέφτομαι να μετακομισω στη wind....

Link to comment
Share on other sites

πόσο μακακες είναι; έγινε η φορητότητα και η wind μας είπε δεν σας δίνουμε ρούτερ θα δουλεύει αυτό της ΚΟΣΜΟΤΕ. έλα όμως τώρα που πήγαμε wind η ΚΟΣΜΟΤΕ με μήνυμα ζητάει το ρούτερ πίσω!! δηλαδή είναι σοβαρή εταιρία αυτή;;; σε δεσμεύει και σε αφήνει χωρίς ρούτερ;; τι μπορώ να κάνω τώρα;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  paolo1 said:
Τα προβλήματα στη γραμμη σου και η χαμηλη ταχυτητα υπήρχαν και με τον προηγουμενο πάροχο ή τωρα με τη wind προέκυψαν?Γιατι σκέφτομαι να μετακομισω στη wind....

 

Δεν είχα άλλο πάροχο.

Link to comment
Share on other sites

  ilka71 said:
πόσο μακακες είναι; έγινε η φορητότητα και η wind μας είπε δεν σας δίνουμε ρούτερ θα δουλεύει αυτό της ΚΟΣΜΟΤΕ. έλα όμως τώρα που πήγαμε wind η ΚΟΣΜΟΤΕ με μήνυμα ζητάει το ρούτερ πίσω!! δηλαδή είναι σοβαρή εταιρία αυτή;;; σε δεσμεύει και σε αφήνει χωρίς ρούτερ;; τι μπορώ να κάνω τώρα;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Γενικά πλέον δεν στέλνουν ρουτερ και πρέπει να το πληρώσεις-αγοράσεις. Άρα η λύση στο προβλημά σου είναι είτε αγοράζεις το σαπιο ρουτερ τους είτε πας και παιρνεις ενα δικό σου.

Link to comment
Share on other sites

Εχουν tp-link στα 20€ στα καταστηματα,καμμία σχεση με τα zte ή οτιδήποτε άλλο εδιναν δωρεάν παλιότερα.

Ερωτηση,που ειχε αναφερθει παλιοτερα: σηκωνοντας το ακουστικό,αν δεν πληκτρολογησεις κατι,μετά απο 10" ακούγεται "wind,ο αριθμός που καλεσατε δεν υπάρχει" και κλείνει η γραμμή. Υπάρχει λύση σε αυτό?

Link to comment
Share on other sites

  kmpatra said:
Εχουν tp-link στα 20€ στα καταστηματα,καμμία σχεση με τα zte ή οτιδήποτε άλλο εδιναν δωρεάν παλιότερα.

Ερωτηση,που ειχε αναφερθει παλιοτερα: σηκωνοντας το ακουστικό,αν δεν πληκτρολογησεις κατι,μετά απο 10" ακούγεται "wind,ο αριθμός που καλεσατε δεν υπάρχει" και κλείνει η γραμμή. Υπάρχει λύση σε αυτό?

tp link δίνουν τα καταστήματα wind με 20 ευρώ;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  ilka71 said:
πόσο μακακες είναι; έγινε η φορητότητα και η wind μας είπε δεν σας δίνουμε ρούτερ θα δουλεύει αυτό της ΚΟΣΜΟΤΕ. έλα όμως τώρα που πήγαμε wind η ΚΟΣΜΟΤΕ με μήνυμα ζητάει το ρούτερ πίσω!! δηλαδή είναι σοβαρή εταιρία αυτή;;; σε δεσμεύει και σε αφήνει χωρίς ρούτερ;; τι μπορώ να κάνω τώρα;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

εγω θα κραταγα το speedport entry2i με χρεωση απο την κοσμοτε , η συσκευη αξιζει τα λεφτα της και ειναι και vdsl ! , ενω η βλακεια του tiplink ειναι παμπ παλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του vdsl το Tplink είναι πολύ καλύτερο από τη μ......α του ΟΤΕ.. Το plus αξίζει το 2i για κανένα λόγο.
Link to comment
Share on other sites

  JOHNMEGARYTHMOS said:
εγω θα κραταγα το speedport entry2i με χρεωση απο την κοσμοτε , η συσκευη αξιζει τα λεφτα της και ειναι και vdsl ! , ενω η βλακεια του tiplink ειναι παμπ παλαιο.
ξέρουμε πόσο χρεώνει η ΚΟΣΜΟΤΕ το 2i;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 117 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

  JOHNMEGARYTHMOS said:
εγω θα κραταγα το speedport entry2i με χρεωση απο την κοσμοτε , η συσκευη αξιζει τα λεφτα της και ειναι και vdsl ! , ενω η βλακεια του tiplink ειναι παμπ παλαιο.
μια άσχετη ερώτηση, το fiber (όταν έρθει) είναι διαφορετικό από το vdsl? επίσης όλα τα νέα ρούτερ υποστηρίζουν VoIP που κάποια στιγμή όλες οι τηλεφωνικές γραμμές θα γίνουν;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...