Vasileios Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 (edited) Προφανώς δεν είσαι καλυμένος. Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεσαι η σύμβαση είναι άκυρη. Και αυτό σημαίνει ότι είναι άκυρη και σε αυτά που σε συμφέρουν αλλά και όσα δεν σε συμφέρουν είναι εξίσου άκυρη. Κοντολογής αν ειναι άκυρη τότε κατά συνεπεια δεν έχεις συμφωνήσει σε εκπτώσεις. Edited December 22, 2017 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Παιρνω 120' καθε μηνα σε καρτοκινητο λογω του σταθερου wind. Μπορουν στο ιδιο αυτο καρτοκινητο να προστεθουν αλλα 120' απο αλλη σταθερη γραμμη ? Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Μπορείς να τα δώσεις σε όποιο αριθμό θέλεις. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Οχι δεν γίνεται να εχεις στο ίδιο νούμερο δεύτερα 120' από 2η γραμμή δηλ. Συνολο 240' δωρεάν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 Καλησπερα και χρόνια πολλα Εχω σταθερό wind στο σπιτι μου τα τελευταια 5 χρονια με καλες σε γενικες γραμμες εντυπωσεις Θα ηθελα να ενημερωσω το φορουμ για δυο εμπειριες που ειχα τον τελευταιο καιρο στην επικοινωνια μου με την Wind. Μια θετική εμπειρία και μια αρνητική Ας ξεκινησουμε με την θετική. Την Παρασκευή 22 Δεκέμβρη το ξεμερωμα, μετα απο μια νυχτα με δυνατη βροχη και αερα, το σταθερό μου και το ιντερνετ δεν λειτουργουσαν Επικοινωνησα με το 1212. Αμεσως με ρωτησαν αν τηλεφωνω απο κινητό wind/Q λη αλλης εταιρείας για να με καλεσουν αυτοι για να μην χρεωνομαι. οταν τους ειπα οτι τηλεφωνο απο Q μου εκαναν καποιους ελεγχους στη γραμμη του σταθερου και διαπιστωσαν και αυτοι τη βλεβη. με ενημερωσαν οτι το δηλωνουν σαν βλαβη στο τεχνικο τμημα, και οτι για την εξυπηρετηση μου θα κανουν αμεσα εκτροπη των εισερχομενων κλησεων απο το σταθερό σε οποιο κινητο θελω. Δηλωσα το κινητο της συζυγου μου (Vodafone) και η εκτροποη εγινε αμεσα και δωρεαν. Με ενημερωσαν οτι αν η βλαβη συνεχιστει πανω απο 24 ωρες θα μου προσθεσουν στο κινητο μου (Q) 100 λεπτα προς ολους και 500 mb. Την επομενη μερα η βλαβη αποκατασταθηκε , τους τηλεφωνησα να διακοψουν την εκτροπη και το εκαναν αμεσα, με καλεσαν και στο σταθερο για να ελεγξουν οτι οντως η βλαβη αποκατασταθηκε και η εκτροπη ακυρωθηκε. Η εξυπηρετηση ηταν αψογη και αμεση Παμε τωρα και στην αρνητικη εμπειρια. Πριν 2 μηνες εκανα αιτηση για double play στο ονομα της μητερας μου που μενει στον κατω οροφο απο εμας. Η αιτηση εγινε μεσω συνεργατη της wind . Οταν παρελαβα τα εγγραφα για την υπογραφη της συμβασης διαπιστωσα οτι στην αιτηση ηταν λαθος η διευθυνση του σπιτιου. Για την ακριβια αυτο το ειδα στα αντιγραφα που κρατησα, και αφου ειχα στειλει με το courier τα προτωτυπα. Επικοινωνησα με τον συνεργατη και τους ζητησα να κανουν την διορθωση. Συγκεκριμενα εχουν καταχωρησει σωστη οδο και αριθμο αλλα αντι για το χωριο μου εχουν βαλει το διπλανο !!! Ειπαν οτι εκαναν την διορθωση. Την επομενη ημερα μου τηλεφωνησαν απο την wind οτι δεν βρισκουν το σπιτι. Τους ενημερωσα και αυτούς τους εδωσα το σωστο χωριο, τους ειπα οτι θα εχω προβλημα και στην αποστολη των λογαριασμων αν μεινει ετσι και με διεβεβαιωσαν οτι κανενα προβλημα δεν υπαρχει και οτι εκαναν ηδη τη διορθωση. μαλιστα εδωσα και συντεταγμενες απο το Google map. Ο τεχνικος βρηκες το σπιτι, η συνδεση εγινε και το τηλεφωνο λειτουργει. Σημερα ελαβα ενα SMS απο την WIND που γραφει "καλεστε το 13800 γιατι ο λογαριαμός σας επιστραφηκε" Προφανως τον εστειλαν στο διπλανο χωριο. Σημειωνω εδω οτι τα δυο χωρια εξυπηρετουνται απο διαφορετικο διανομεα και οτι δεν ειναι χωριουδακια για να γνωριζει ο ενας διανομεας τους κατοικους του αλλου ωστε να το προωθησει. Ειναι χωρια των 2000 κατοικων το καθενα. Τηλεφωνησα στο 13800 και αφου ενημερωθηκα οτι θα χρεωθω με 0,26€ ανεφερα στο αυτοματοποιημενο συστημα οτι θελω να μιλησω με εκρπροσωπο για αλλαγη διυθυνσης. Απαντηση "δεν μπορειτε να εξυπηρετηειτε τωρα, καλεστε καποια αλλη στιγμη" Ξανακαλεσα μετα απο δυο ωρες, ξανα χρεωση 0,26€, ξανα τα ιδια, ξανα καποια αλλη στιγμη Επειδη δεν θα τους κανω τη χαρη να χρεωνομαι συνεχεια και να σπανε τα νευρα μου στην ασκοπη αναμονη, εχω δυο λυσεις. Η μια ειναι να τους ενημερωσω με mail αλλα δεν βρισω καποιο mail επικοινωνιας στο site τους Η δευτερη λυση ειναι να το αγνοησω και να περιμενω καποια στιγμη να με καλεσουν αυτοι Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 Για επικοινωνία δωρεάν και αφου ειναι για παραπονο παρε 8005000200 και στο αυτοματο πες λαθος διευθυνση/παραπονο/συνδεση με εκπροσωπο. E-mail δεν υπάρχει αλλά μπορείς να συμπληρώσεις την φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα. Η άλλη (καλύτερη κατ'εμέ λύση) να κάνεις ηλεκτρονικό το λογαριασμό (δεν θα έρχεται εντυπο) και θα ερχεται στο email και με sms στο κινητό. Οσο για τα στοιχεία του τελευταίου λογαριασμού που δεν ελαβες καλεσε παλι 8005000200 και πες "τελευταίος λογαριασμός" για να σου πει τα στοιχεία. Μονοι τους δεν θα σε καλέσουν,μην περιμένεις...πιο πιθανό να σου κόψουν και τη γραμμή αν δεν πληρωνεις... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 Ευχαριστώ. Φυσικα και θα δηλωσω να παιρνω τον λογαριασμό ηλεκτρονικα. Αλλα για να φτιαξω λογαριασμό στο mywind χρειαζομαι τον αριθμο συνδρομητη. Και δεν τον εχω αφου δεν ελαβα τον πρωτο λογαριασμό Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 συνηθως κατα την ενεργοποιηση εστελναν μηνυμα που περιειχε τον αριθμο. Αν δεν εστειλαν ο μονος τροπος για να το μαθεις ειναι απο την εξυπηρετηση μαλλον... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 kmpatra said: συνηθως κατα την ενεργοποιηση εστελναν μηνυμα που περιειχε τον αριθμο. Αν δεν εστειλαν ο μονος τροπος για να το μαθεις ειναι απο την εξυπηρετηση μαλλον... Δεν εχει σταλει. Οταν λες εξυπηρέτηση πελατών εννοείς το 13800 ? Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 ναι ισως και απο το 8005000200 δωρεαν,που σου εγραψα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2017 kmpatra said: ναι ισως και απο το 8005000200 δωρεαν,που σου εγραψα Δοκιμαζω αυριο και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpyrosR Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά με υγεία! Ξέρει κανείς αν η Wind κάνει δωρεάν αντικατάσταση σε Router; Έχω έρθει για γιορτές στο πατρικό μου και διαπίστωσα ότι ένα DLINK δικό μου router που χρησιμοποιούσαμε κάηκε και έχω αναγκαστεί να χρησιμοποιώ ένα απαράδεκτο Gennet νομίζω από εποχές 2011-2012 που είχα κάνει τη σύνδεση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 SpyrosR said: Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά με υγεία! Ξέρει κανείς αν η Wind κάνει δωρεάν αντικατάσταση σε Router; Έχω έρθει για γιορτές στο πατρικό μου και διαπίστωσα ότι ένα DLINK δικό μου router που χρησιμοποιούσαμε κάηκε και έχω αναγκαστεί να χρησιμοποιώ ένα απαράδεκτο Gennet νομίζω από εποχές 2011-2012 που είχα κάνει τη σύνδεση. Δεν νομίζω να δυσκολευτείς να τους πείσεις ότι έχει πρόβλημα το συγκεκριμένο. :lol::rolleyes: Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 SpyrosR said: Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά με υγεία! Ξέρει κανείς αν η Wind κάνει δωρεάν αντικατάσταση σε Router; Έχω έρθει για γιορτές στο πατρικό μου και διαπίστωσα ότι ένα DLINK δικό μου router που χρησιμοποιούσαμε κάηκε και έχω αναγκαστεί να χρησιμοποιώ ένα απαράδεκτο Gennet νομίζω από εποχές 2011-2012 που είχα κάνει τη σύνδεση. Σε ένα γνωστό μου πέρσι, του έκαναν αντικατάσταση δωρεάν... Σε ADSL. Δεν ξέρω για τώρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 SpyrosR said: Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά με υγεία! Ξέρει κανείς αν η Wind κάνει δωρεάν αντικατάσταση σε Router; Έχω έρθει για γιορτές στο πατρικό μου και διαπίστωσα ότι ένα DLINK δικό μου router που χρησιμοποιούσαμε κάηκε και έχω αναγκαστεί να χρησιμοποιώ ένα απαράδεκτο Gennet νομίζω από εποχές 2011-2012 που είχα κάνει τη σύνδεση. ναι εφοσον ζητησεις αντικατασταση του ρουτερ που ειχες παρει απο αυτους. Παρε τις βλαβες και ζητα καινουργιο. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- εχει ζητησει κανεις τελευταια αλλαγη σε public ip απο nat ip ? Με γειωσαν κανονικα,ζητουσαν επιμονως να τους πω ακριβως τι προβλημα εχω,οταν τους ειπα οτι δεν ανοιγουν πορτες μου ειπαν οτι δεν κλεινει πορτες η wind... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 kmpatra said: ναι εφοσον ζητησεις αντικατασταση του ρουτερ που ειχες παρει απο αυτους. Παρε τις βλαβες και ζητα καινουργιο. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- εχει ζητησει κανεις τελευταια αλλαγη σε public ip απο nat ip ? Με γειωσαν κανονικα,ζητουσαν επιμονως να τους πω ακριβως τι προβλημα εχω,οταν τους ειπα οτι δεν ανοιγουν πορτες μου ειπαν οτι δεν κλεινει πορτες η wind... Εγώ τους είχα πει, ότι μερικά site με βλέπουν σαν "ρομπότ" και μου ζητάνε κωδικό επιβεβαίωσης (όντως έτσι ήταν). Μου το άλλαξαν αμέσως σε Public IP. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 το ειπα και αυτο.Βεβαια απο την μια εγω δεν μπορουσα να τα πω και απλα,απο την αλλη δεν...με καταλαβαιναν.Με εκνευρισε οτι μου ζητουσαν συγκεκριμενα στοιχεια,μεχρι και που μπαινω με ρωτησαν. Στο τελος αφου με εβαλαν στην αναμονη για να συννενοηθουν,η απαντηση ηταν οτι δεν μπορει να αλλαξει κατι,και αν εχω προβλημα να μπω σε σελιδες,να κανω restart το ρουτερ. Κοινως καταλαβα οτι πρεπει να ξαναπαρω τηλεφωνο για να βρω κανεναν αλλον να συννενοηθω (και αν). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 kmpatra said: Για επικοινωνία δωρεάν και αφου ειναι για παραπονο παρε 8005000200 και στο αυτοματο πες λαθος διευθυνση/παραπονο/συνδεση με εκπροσωπο. E-mail δεν υπάρχει αλλά μπορείς να συμπληρώσεις την φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα. Η άλλη (καλύτερη κατ'εμέ λύση) να κάνεις ηλεκτρονικό το λογαριασμό (δεν θα έρχεται εντυπο) και θα ερχεται στο email και με sms στο κινητό. Οσο για τα στοιχεία του τελευταίου λογαριασμού που δεν ελαβες καλεσε παλι 8005000200 και πες "τελευταίος λογαριασμός" για να σου πει τα στοιχεία. Μονοι τους δεν θα σε καλέσουν,μην περιμένεις...πιο πιθανό να σου κόψουν και τη γραμμή αν δεν πληρωνεις... Οι άνθρωποι ειναι Απαραδεκτοι. Μου εστειλαν sms να πληρωσω τον λογαριασμο ή να επικοινωνησω με το 1315. Το καλω, πληκτρολογω δυο φορες το τηλεφωνο , τρεις φορες το ΑΦΜ λεω δυο φορες το ονομα και τεσσερις την ημερομηνια γεννησης και μου λεει να απευθυνθω στο 13800 με χρεωση. Το τονιζει αυτο το "με χρεωση" Καλω το 13800 , η ιδια ταλαιπωρία και στο τελος "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετησουμε αυτη τη στιγμη. Καλεστε αλλη φορα" Καλω το 800 κλπ, η ιδια διαδικασια .... και στο τελος καλεστε το 13800 με χρεωση. Ενταξει να χρεωθω, αλλα ας απαντησει καποιος. Θελω να πληρωσω, δεν εχω λογαριασμό, δεν εχω τον κωδικο πληρωμης Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 Στο 800 πες "κώδικος ηλεκτρονικής πληρωμής" ή παραπονα για το λογαριασμό. Αν δεν βγαινει ακρη πες συνδεση με εκπροσωπο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 kmpatra said: Στο 800 πες "κώδικος ηλεκτρονικής πληρωμής" ή παραπονα για το λογαριασμό. Αν δεν βγαινει ακρη πες συνδεση με εκπροσωπο. Τα δυο τελευταία τα ειπα. Αποτελεσμα ηταν η παραπομπή στο 13800 Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 Δοκιμασε "εκφραση παραπόνων" σκετο. Εμενα ετσι με πέρασε σε εκπροσωπο. Αυτή την στιγμή έχει αρκετή αναμονή πάντως. ----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Φαντάζομαι δεν εχεις κοντά κάποιο κατάστημα. Αν μπορείς δοκίμασε να καλέσεις σε σχετικά κοντινό κατάστημα στην αρχή ή προς το τέλος του ωραρίου και να ζητήσεις να σου δώσουν τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού. Και πες τους τι παίζει και με την διεύθυνση μπας και μπορούν να βγάλουν άκρη από εκεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. December 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2017 (edited) kmpatra said: Δοκιμασε "εκφραση παραπόνων" σκετο. Εμενα ετσι με πέρασε σε εκπροσωπο. Αυτή την στιγμή έχει αρκετή αναμονή πάντως. ----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Φαντάζομαι δεν εχεις κοντά κάποιο κατάστημα. Αν μπορείς δοκίμασε να καλέσεις σε σχετικά κοντινό κατάστημα στην αρχή ή προς το τέλος του ωραρίου και να ζητήσεις να σου δώσουν τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού. Και πες τους τι παίζει και με την διεύθυνση μπας και μπορούν να βγάλουν άκρη από εκεί. Δεν αξιζει τον κοπο να προσπαθησω περισσοτερο τηλεφωνικα. Την Τεταρτη το πρωι, θα παω στο καταστημα θα τους πω αν μπορουν να κανουν κατι , και αν δεν μπορουν θα τους φτιαξω μια αιτηση και θα τους την δωσω να την στειλουν με fax Εστειλα και απο την φορμα επικοινωνιας το παρακατω κειμενο Quote Εχω κανει νεα συνδεση σταθερης με αριθμό 262*****87. Στην αίτηση εχει καταχωρηθει λαθος η διευθυνση μου ως "**************** **** ***********************" αντι για τη σωστη που ειναι " ************* **** ******************" Ενημερωσα για το λαθος και τον συνεργατη σας που εκανε την αιτηση και την wind στο τηλ 13800 αλλα δεν εγινε διορθωση. Το αποτελεσμα ειναι να μην εχω λαβει τους δυο λογαριασμούς που εχουν εκδοθει, και φυσικα δεν τους εχω πληρωσει. προσπαθω να επικοινωνησω μαζι σας τηλεφωνικα δυο μερες στο 13800, στο 8005000200 και στο 1215 αλλα δεν ειναι εφικτό. Διαμαρτυρομαι για το γεγονος οτι δεν μπορω να επικοινωνησω μαζι σας και σας παρακαλω να μου στειλετε αμεσα τον αριθμο συνδρομητη και τον αριθμό ηλεκτρονικης πληρωμης ωστε να μπορεσω να σας πληρωσω και να κανω εγγραφη στο mywind ωστε να διορθωσω τη διευθυνση μου Τελικα η φορμα επικοινωνιας λειτουργησε. Μου τηλεφωνησαν μετα απο μια ωρα και μου εδωσαν τον κωδικο συνδρομητη. Edited December 30, 2017 by alfeios Εξέλιξη Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
diplo Δημ. December 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2017 μπορούμε να ακυρώσουμε την αναγνώριση κλήσεων και τις λοιπές υπηρεσίες από το mywind ή πρέπει να μιλήσουμε με την εξ.πελατών αποκλειστικά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2017 δεν μπορεις αλλιως,πρεπει να παρεις τηλεφωνο στο 13800. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Psylos_ Δημ. December 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2017 alfeios said: Οι άνθρωποι ειναι Απαραδεκτοι. Μου εστειλαν sms να πληρωσω τον λογαριασμο ή να επικοινωνησω με το 1315. Το καλω, πληκτρολογω δυο φορες το τηλεφωνο , τρεις φορες το ΑΦΜ λεω δυο φορες το ονομα και τεσσερις την ημερομηνια γεννησης και μου λεει να απευθυνθω στο 13800 με χρεωση. Το τονιζει αυτο το "με χρεωση" Καλω το 13800 , η ιδια ταλαιπωρία και στο τελος "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετησουμε αυτη τη στιγμη. Καλεστε αλλη φορα" Καλω το 800 κλπ, η ιδια διαδικασια .... και στο τελος καλεστε το 13800 με χρεωση. Ενταξει να χρεωθω, αλλα ας απαντησει καποιος. Θελω να πληρωσω, δεν εχω λογαριασμό, δεν εχω τον κωδικο πληρωμης Πάνε σε ένα κατάστημα και πες να σου εκτυπώσουν ένα αντίγραφο του λογαριασμού σου. Κι εμένα ο πρώτος λογαριασμός είχε πειστραφεί πίσω από το ταχυδρομείο και με εκτύπωση αντίγραφου εξυπηρετήθηκα. Παράθεση Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.