vagosman Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 Πραγματικά πρώτη φορά το ακούω. Επειδή έτυχε να κάνω και εγω αιτηση φορητότητας στη Νοβα χθες το απογευμα σε κατάστημα, θορυβήθηκα απο το παραπάνω πόστ. Πήγα σήμερα το πρωί στις 10 και έκανα αίτημα ακύρωσης πάλι σε κατάστημα. Ευτυχώς με πήρε και η Wind κατα τη 13:00 για αντιπρόταση. 16€ για 24αρι συν σταθερά και 300 κινητά. Με παρέπεμψε να κάνω αίτηση ακύρωσης φορητότητας απο κατάστημα της με φαξ, κοινοποίηση σε Νόβα. Πήγα και σε κατάστημα Wind να προβώ σε δεύτερη ενυπόγραφη ακύρωση. Ζήτησα να λάβω την προσφορά με εμαιλ απο τη Wind οπως και έγινε. Ελπίζω όλα να κλείσουν καλώς και χωρίς να υπάρξουν επιπλοκές. Έγιναν όλα σε λιγότερο απο 12 ώρες. Το σύστημα κινείται πολύ γρήγορα πλέον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 (edited) προσοχη μονο μην σε τραβηξει η nova στο δικτυο της με την δικαιολογια πως δεν προλαβαινει να γινει ακυρωση... εγω εκανα φορητοτητα στην nova τεταρτη 27/09(οχι απο καταστημα αλλα με αποστολη με μειλ του συμβολαιου υπογραφη και επιστροφη με τον ιδιο τροπο),πεμπτη 28/09 τηελφωνο απο την wind με προσφορα 16,25 ευρω για να μεινω,δεχομαι πηγαινω αμεσως σε καταστημα wind και στελνω φαξ ακυρωσης την φορητοτητας και μετα απο μια ωρα μηνυμα στο κινητο μου πως η nova εχει λαβει το αιτημα ακυρωσης. Κανα διωρο μετα ομως δεχομαι αλλο μηνυμα απο την nova που λεει πως η προγραμματισμενη φορητοτητα θα γινει 03/10,λιγο μετα δεχομαι τηλεφωνημα απο την nova με προσφορα για να μεινω την οποια δεν δεχομαι και στο τελος η κυρια που μιλησα απο nova μου λεει πως η φορητοτητα θα γινει κανονικα και πως αν θελω ας κανω παλι αιτημα να γυρισω στην wind. Χθες 03/10 μεταφερθηκα στην nova και σημερα μιλησα με wind να μου στειλουν με κουριερ αυριο την αιτηση να την υπογραψω ωστε να γυρισω πισω.Η διαφορα αυτη τη νφορα ειναι πως μου ειπαν τιμη 16,5 ευρω αντι 16,25 που ειχα δεχτει πριν και οχι μαζι με τα 300 ΄λεπτα προς κινητα αλλα 300 λεπτα σε κινητα wind καθως και οχι 120 λεπτα σε ενα νουμερο f2g που μου εβαζαν πριν σπασω το συμβολαιο λογω αυξησης παγιου. Edited October 4, 2017 by dim74 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 (edited) Αμέσως μετα την ενυπόγραφη ακύρωση έλαβα κανονικά sms οτι το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας υποβλήθηκε με αριθμό αναφοράς τάδε. Βλέπω βέβαια νεο σμς στις 17:20 οτι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης είναι 10/10/17 Θα πάρω αύριο τηλ. κ θα χεστούμε. Όλα τα παραπάνω είναι νόμιμα; Έχουν δικαίωμα να τραβήξουν τη γραμμή ενω εχω προχωρήσει σε ακύρωση απο το ίδιο τους το κατάστημα στις 10 το πρωί και μόλις 2-3 εργάσιμες ώρες; (η αίτηση χθες στις 18:00) ακύρωση σήμερα στις 10:00. Εγγράφως και οχι με φαξ σε καταστήματα τους. Edited October 4, 2017 by vagosman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 εγω εκανα ακυρωση πεμπτη και τριτη μεταφερθηκα εσυ εκανες ακυρωση τεταρτη και ειναι να μεταφερθεις τριτη,εχουμε δηλαδη μια μερα διαφορα.τι θα γινει δεν ξερω αλλα κανονικα δεν πρεπει.Να γραψεις προσωπικο μηνυμα στο εκπροσωπο της nova με το τηλεφωνο σου το σταθερο να το δουν και θα σου απαντησουν αμεσα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostasSC Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 εγω εκανα ακυρωση πεμπτη και τριτη μεταφερθηκα εσυ εκανες ακυρωση τεταρτη και ειναι να μεταφερθεις τριτη,εχουμε δηλαδη μια μερα διαφορα.τι θα γινει δεν ξερω αλλα κανονικα δεν πρεπει.Να γραψεις προσωπικο μηνυμα στο εκπροσωπο της nova με το τηλεφωνο σου το σταθερο να το δουν και θα σου απαντησουν αμεσα. Και εγώ πέμπτη ακύρωσα και τρίτη μεταφέρθηκε η γραμμή και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.. ε δεν θα σκάσουμε κιόλας.. ας μου έκανε η wind από την αρχή προσφορά στα 16€ και όχι στα 28 που μου κάνανε.. αυτοί χάσανε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2017 (edited) Απο το site της ΕΕΤΤ http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/ 20. Θέλω να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας του αριθμού μου. Ποια είναι η διαδικασία και οι σχετικές προθεσμίες; Η υποβολή του αιτήματος για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας γίνεται στον πάροχο-δέκτη με έναν από τους ακόλουθους τρόπους (εφόσον ο αντίστοιχος τρόπος υποστηρίζεται από τον πάροχο-δέκτη): Τα εκπρόθεσμα αιτήματα απορρίπτονται και η υλοποίηση της αίτησης φορητότητας προχωρά κανονικά. Aπο το site foritotita.gr γ. Καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας • Στην κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο. • Στη σταθερή τηλεφωνία, στις περιπτώσεις που η φορητότητα συνοδεύεται από σύνδεση και του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης. Ο συνδρομητής μπορεί να πληροφορηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης του τοπικού βρόχου από τον νέο πάροχο. • Στη σταθερή τηλεφωνία, όταν η φορητότητα δεν συνοδεύεται από σύνδεση του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής πρέπει να ενημερωθεί από τον νέο πάροχο για την αποδοχή της αίτησης και έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα της ειδοποίησης. • Σε όλες τις περιπτώσεις, η ακύρωση των αιτήσεων φορητότητας υποβάλλεται από τον συνδρομητή στο νέο πάροχο. α. είτε εγγράφως στο κατάστημα του παρόχου-δέκτη (με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας). β. είτε με αποστολή fax στον πάροχο-δέκτη σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας) . γ. είτε με τηλεφωνική κλήση προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, κατά την οποία θα παρέχονται οδηγίες για την ακύρωση από αυτοματοποιημένο σύστημα. Η κλήση πρέπει να γίνει από τον αριθμό για τον οποίο υποβλήθηκε η αίτηση φορητότητας. δ. Με ηλεκτρονικά μέσα, όπως μέσω διαδικτυακής εφαρμογής. Η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι: - για τη σταθερή τηλεφωνία μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο. - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Edited October 5, 2017 by vagosman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kistos Δημ. October 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2017 Καλησπέρα παιδιά. Έκανα αίτηση για μεταφορά από τη Vodafone σε Wind. 24 Mbps, απεριόριστα σταθερά, 300' προς κινητά και δωροεπιταγή 30 ευρώ από Public στα 23,5 ευρώ το μήνα. Πιστεύω πως είναι πολύ καλή προσφορά. Γενικά είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με τη Wind; Θα έχω προβλήματα σε σχέση με τη Vodafone; Είμαι Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. October 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2017 Τραγική εταιρεία πλέον. Εγώ που είχα Ελευσίνα μέση ταχύτητα 11 εδώ και 3 μέρες έχω διαρκώς αποσυνδέσεις και ταχύτητα 4,7-4,8. Όλη μέρα καλώ στο 1212. Σήμερα το πρωί την κάνω για vodafone και βλέπουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2017 Υπάρχει ενα site που γραφεις τον αριθμό του σταθερου σου τηλεφωνου και σου βγαζει ποιες εταιρίες εχουν διαθεσιμοτητα στην περιοχή σου. Το θυμαται καποιος να μου το πει; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 ημουν μεχρι πριν λιγες μερες στην wind,λογω αυξησεων στο παγιο εκανα φορητοτητα στην nova σε vdsl γραμμη απο adsl που ειχα.Λογω ομως προσφορας που μου εκανε η wind ακυρωσα την φορητοτητα,τελικα ομως πηγα στο δικτυο της nova. εκανα λοιπον παλι αιτημα φορητοτητας πριν λιγες μερες να γυρισω στην wind.Σημερα με ενημερωσαν απο την wind πως η αιτηση κολλησε στο οτε επειδη βγαζει λανθασμενο αριθμο βρογχου.η wind τον ζητα με τον αριθμο βρογχου που ειχα,υπαρχει περιπτωση να τον εχει αλλαξει η forthnet?μηπως επειδη πηγα σε vdsl γραμμη απο αστικ οκεντρο;πηρα τηλεφωνο στην forthnet και δεν μου λενε τον αριθμο βρογχου μου,επειδη λεει θελει αιτηση πριν κτλ!ειναι δυνατον; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 Πρέπει να είναι γραμμένος πάνω στον λογαριασμό της nova. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 Είμαι λίγες μέρες στην nova, δεν έχει βγει λογαριασμός Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 Στο λογαριασμο της wind που είναι γραμμένος ο βρόχος γιατί έψαξα εξονυχιστικά και δε τον βρίσκω και τον ζητάει ο άλλος παροχος Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 Κάπου στην δεύτερη σελίδα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 Στη 2η σελίδα με την ανάλυση παγίων πανω δεξιά τον έχει σε μένα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2017 Περίεργο όσο και να έψαξα σε δύο τρεις λογαριασμούς δεν υπάρχει πουθενά σε μένα σε καμία σελιδα Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Στο λογαριασμο της wind που είναι γραμμένος ο βρόχος γιατί έψαξα εξονυχιστικά και δε τον βρίσκω και τον ζητάει ο άλλος παροχος Και στο δικό μου λογαριασμό Wind , ο αριθμός βρόχου είναι γραμμένος στη 2η σελίδα, δεξιά και πάνω από την ενότητα "Οι χρεώσεις του σταθερού σας" και στην 3η σελίδα δεξιά και πάνω από την ενότητα "Η χρήση του σταθερού σας αναλυτικά" Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Και στο δικό μου λογαριασμό Wind , ο αριθμός βρόχου είναι γραμμένος στη 2η σελίδα, δεξιά και πάνω από την ενότητα "Οι χρεώσεις του σταθερού σας" και στην 3η σελίδα δεξιά και πάνω από την ενότητα "Η χρήση του σταθερού σας αναλυτικά" Μα τι στο καλό άλλο λογαριασμό στέλνουν στους μισούς και άλλον στους άλλους μισούς :wacko: Γιατί διάβασα και ιντερνετ ότι πολλοί ψάχνουν και δεν υπάρχει στο λογαριασμό. Θα μιλήσω με εξυπηρέτηση να δω τι θα μου πουν ΥΓ; Δηλαδή εσάς γράφει ξεκάθαρα βρογχος και έχει δίπλα κάποιο νούμερο; Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Μα τι στο καλό άλλο λογαριασμό στέλνουν στους μισούς και άλλον στους άλλους μισούς :wacko: Γιατί διάβασα και ιντερνετ ότι πολλοί ψάχνουν και δεν υπάρχει στο λογαριασμό. Θα μιλήσω με εξυπηρέτηση να δω τι θα μου πουν ΥΓ; Δηλαδή εσάς γράφει ξεκάθαρα βρογχος και έχει δίπλα κάποιο νούμερο; Αριθμός Βρόχου:21Β και 7 αριθμοί Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
optostyle Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Μηπως τον αναφερει σαν "αριθμος κυκλωματος"?? Send By Opto Παράθεση Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg Σταθερο FTTH 200Mbps Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Σημερα πρωινες ωρες η μετερα μου, που μενει στον κατω όροφοα απο εμας, δεχτηκε τηλεφωνημα απο συνεργατη της Wind για νεα συνδεση σταθερου τηλεφωνου. Ζητησε να μιλησουν με εμενα για να με ενημερωσου, και αυτο εγινε απο το τηλεφωνό της. Μου ειπαν τις παροχες και την τιμη, και η μητερα μου συμφωνησε να κανει την νεα συνδεση. Εδωσαν: Δωρεαν τα τελη συνδεση και μαλλιστα με διατηρηση του ιδιο αριθμου που εχει τωρα Ιντερνετ μεχρι 24 Απεριόριστες κλησεις προς σταθερά Ελλαδας 300 λεπτα προς κινητά Wind/Q 300 λεπτα πρός κινητά Cosmote/Vodafone 120 λεπτα σε καρτοκινητό δωρεαν προς όλους 1 Gb τον μηνα σε καρτα για ταμπλετ 1 ασυρματο τηλεφωνο 1 smartfone alcatel Η τιμη ηταν 21 € τον μηνα με τον ΦΠΑ και με τον Φόρο κινητής να συμπεριλαμβανονται Η μητερα μου συμφωνησε και ειπαμε το ναι για νεα συνδεση. Τελιώνοντας εγω τους ενημερωσα ότι κι εμεις στο σπιτι μας εχουμε σταθερό Wind , ότι η συνδεση ληγει σε εικοσι μερες, και ρωτησα αν εχουν προσφορα για αναναιωση. Ειπαν ότι δεν εχουν αρμοδιοτητα για αναναιωσεις και ότι πρεπει να απευθυνθω στο 13800. Ευχαριστησα και κλεισαμε το τηλεφωνο. Σε δεκα λεπτα δεχτηκα τηλεφωνημα απο άλλον αριθμό τηλεφωνου (προφανώς τους ενημερωσαν οι προηγουμενοι) που με ενημερωσαν ότι ληγει η συμβαση μου στη Wind και μου προτειναν αναναίωση με τις ιδιες παροχες που εχω τωρα και τιμη 27,00€ Απάντησα ότι τωρα πληρωνω 24,20€ κι εσει μου λετε αυξηση ; Ειπαν ότι με τις τελευταιες αυξησεις θα παει στα 27 Ειπα , τοτε θα κανω διακοπη και θα παω σε αλλη εταιρεια. Δεν προσπαθησαν καθολου να με πεισουν , ειπαν ευχαριστω κι εκλεισαν. Δεν εδωσαν καλυτερη τιμη. να περιμενω νεο τηλεφωνημα; Αληθευει οτι εγιναν αυξησεις τετοιες που απο 24 παει στα 27 ; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Αληθεύει,αλλά τι σόι προσφορά σου κάνανε στην ίδια τιμή? Μου έχει τύχει κι εμένα να μου κάνουν προσφορά στα ιδια ακριβώς χρήματα με τις ίδιες ή ελάχιστες παραπάνω παροχές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Αληθεύει,αλλά τι σόι προσφορά σου κάνανε στην ίδια τιμή? Μου έχει τύχει κι εμένα να μου κάνουν προσφορά στα ιδια ακριβώς χρήματα με τις ίδιες ή ελάχιστες παραπάνω παροχές. Μου εκαναν εντυπωση τρια πραγματα Πρωτον ότι τηλεφωνησαν δεκα λεπτα μετα το προηγουμενο τηλεφωνημα. Υπαρχει εξηγηση , τους ενημερωσαν απο εκει Δευτερον εκαν προσφορα 3€ πανω απο τη σημερινη τιμη με τις ιδιες παροχες και 6€ πανω απο τη νεα συνδεση με τις ιδιες παροχες εκτός των συσκευων - δωρων Και τρίτον , όταν ειπα οχι, αμεσως ειπαν ευχαριστω και εκλεισαν Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Μου εκαναν εντυπωση τρια πραγματα Πρωτον ότι τηλεφωνησαν δεκα λεπτα μετα το προηγουμενο τηλεφωνημα. Υπαρχει εξηγηση , τους ενημερωσαν απο εκει Δευτερον εκαν προσφορα 3€ πανω απο τη σημερινη τιμη με τις ιδιες παροχες και 6€ πανω απο τη νεα συνδεση με τις ιδιες παροχες εκτός των συσκευων - δωρων Και τρίτον , όταν ειπα οχι, αμεσως ειπαν ευχαριστω και εκλεισαν Λογικό είναι. Καλές τιμές κάνουν μόνο σε όσους είναι σε άλλη εταιρεία, για να πάνε στη WIND. Σε λίγες μέρες, θα σε πάρουν από μόνοι τους στη WIND για ανανέωση, ίσως με την ίδια τιμή. Καλύτερη θα πάρεις, μόνο όταν δουν αίτηση φορητότητας... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2017 Λογικό είναι. Καλές τιμές κάνουν μόνο σε όσους είναι σε άλλη εταιρεία, για να πάνε στη WIND. Σε λίγες μέρες, θα σε πάρουν από μόνοι τους στη WIND για ανανέωση, ίσως με την ίδια τιμή. Καλύτερη θα πάρεις, μόνο όταν δουν αίτηση φορητότητας... Το ξερω. Ετσι ειχε γινει και πριν δυο χρονια. Σκεφτηκα να κανω αιτηση φορητοτητας. Αλλα στην περιοχή μου διαθεσιμοτητα εχουν μονον ο ΟΤΕ και η Wind. Αν κανω στον ΟΤΕ υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει χωρίς να προλαβω να την ακυρωσω Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.