Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δίνει το ZTE H168N με την τελευταία έκδοση firmware3.1

 

Αν και πολλοί το κράζουν το συγκεκριμένο, σε εμένα εδώ και καιρό πάει ρολόι με αρκετές συνδεδεμένες συσκευές πάνω του και στο WiFi

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρει πολύ και μένα το ασύρματο γιατί πλην του υπολογιστή μου συνδέονται συνήθως 6 συσκευές μέσω wifi.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Port forward μπορούμε να κάνουμε μέσω του zte?

Απο εχθες μου κόβει την ταχύτητα στο μισό στα torrents.

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ρούτερ χρησιμοποιείτε εσείς;

Το ΖΤΕ που δίνει η wind ή κάποιο δικό σας καλύτερο;

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή εβδομάδα στα μέλη του forum.

 

Έχω μια ερώτηση σχετικά με διακοπή σταθερής γραμμής της wind. Μίλησα σήμερα κ ενώ το συμβόλαιο μου έχει λήξει κ δεν οφείλω κάποια ρήτρα, μου είπαν οτι με την απενεργοποίηση εκτός από τα τρέχοντα πάγια οφείλω να πληρώσω ΑΛΛΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ γιατί το σύστημα τους θέλει άλλες 29 μέρες για να περάσει την αλλαγή.

Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό?

 

(Ήδη μου ζητάνε να πληρώσω άλλα +19€ απο διακοπή double play)

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

εχω ζητησει 3 φορές (μέσω καταστηματος και τηλεφωνικα) να διορθωθουν τα λαθος στοιχεια που αναγραφονται στο λογαριασμο μου(ΔΟΥ συγκεκριμενα)

Απο τον οκτωβριο ερχονται λάθος!

και ο προσφατος λογαριασμος ήταν με λαθος στοιχεια.

Ξερει κανεις τι πρεπει να κανω επιτελους για να το διορθωσουν??

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

εχω ζητησει 3 φορές (μέσω καταστηματος και τηλεφωνικα) να διορθωθουν τα λαθος στοιχεια που αναγραφονται στο λογαριασμο μου(ΔΟΥ συγκεκριμενα)

Απο τον οκτωβριο ερχονται λάθος!

και ο προσφατος λογαριασμος ήταν με λαθος στοιχεια.

Ξερει κανεις τι πρεπει να κανω επιτελους για να το διορθωσουν??

 

Καλύτερα να μιλήσεις τηλεφωνικά.

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Απο το μεσημέρι έχω αρκετές αποσυνδέσεις.

Να φανταστώ είναι κακά μαντάτα για την σύνδεση μου ε;

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να μιλήσεις τηλεφωνικά.

 

η πρωτη αποπειρα ηταν τηλεφωνικα.Τις επομενες δυο πηγα σε καταστημα οπου η κοπελα μου ειπε πως στο συστημα φαινεται η σωστη ΔΟΥ και δε μπορει να καταλαβει γιατι ερχεται ετσι ο λογαριασμος.

Καναμε 2 φορες αιτημα για διορθωση αλλα εξακολουθει.

Η τεταρτη φορα εγινε την παρασκευη μεσω της σελιδας τους στο facebook.

Μου απάντησαν προ ολιγου οτι προωθησαν το αιτημα μου και θα με ενημερωσουν.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Από χθές το βραδυ έχω αποσυνδέσεις πολύ συχνά.

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν θα στείλουν τεχνικό γιατί ναι μεν βλέπουν και αυτοί ότι έχω αποσυνδέσεις,αλλά δεν φαίνεται κάτι στην γραμμή;

Σήμερα τα πράγμα είναι χειρότερα και το θέμα είναι το κάνει τις ίδιες ώρες με χθές.

Δηλαδή τι;Κάθε απόγευμα αποφασίζουν να χαλάσουν τα καλώδια του σπιτιού μου και το πρωί συνέρχονται;

έχεις κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω;

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να αλλάξεις τα καλώδια του σπιτιού σου .

Ειδικά αν υπάρχουν εσωτερικές μπρίζες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να αλλάξει καλώδιο πριν το μετρήσει. Περιμένεις να δεις αν το σήμα έρχεται σωστά μέχρι το σπίτι σου, και απο κει και πέρα, φωνάζεις έναν "γνώστη" ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει καλώδια και μπρίζες. Μόνο έτσι θα βγάλεις άκρη...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Από χθές το βραδυ έχω αποσυνδέσεις πολύ συχνά.

Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν θα στείλουν τεχνικό γιατί ναι μεν βλέπουν και αυτοί ότι έχω αποσυνδέσεις,αλλά δεν φαίνεται κάτι στην γραμμή;

Σήμερα τα πράγμα είναι χειρότερα και το θέμα είναι το κάνει τις ίδιες ώρες με χθές.

Δηλαδή τι;Κάθε απόγευμα αποφασίζουν να χαλάσουν τα καλώδια του σπιτιού μου και το πρωί συνέρχονται;

έχεις κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω;

 

Ειχα παρομοιο πρόβλημα περισι. Τοτε ημουν στη hol.

Εγω δεν ειχα αποσυνδεσεις αλλα κάθε απόγευμα τις ιδιες ωρες επεφτε τοσο πολύ η ταχυτητα που ηταν αδυνατο να φορτωσω οποιαδήποτε σελιδα. Το πρόβλημα ηταν σταθερο και παντα τις ιδιες ωρες για πολύ καιρο. Μου ειχαν ζητησει να κανω καποια τεστ , που τους τα εστειλα και φαινοταν το πρόβλημα.

H hol τελικα εστειλε τεχνικο αλλα όταν ηρθε δεν υπηρχε το πρόβλημα, εμφανιστηκε παλι όταν εφυγε ο τεχνικος.

Τελικα καταλληξαμε ότι ηταν θεμα του οτε. Εστειλαν συνεργειο του οτε και αλλαξε κατι καλωδια στο κουτι μου. Επισης η hol κλειδωσε τη γραμμη μου στα 6mbps, γιατι δεν ειχα δυνατοτητα παραπανω στην περιοχη μου,και απ ότι μου ειπαν δημιουργουσε και αυτό θεμα στη γραμμη. Από τοτε σταματησε το πρόβλημα.

Να πω ότι αρχικα η hol μου ειχε ζητησει τηλεφωνικα να κανω καποιες αποσυνδεσεις και να αφήσω μονο το router για να δει αν το πρόβλημα προερχεται από τις μπριζες, αλλα στο κεντρο τους δεν εδειξε να υπαρχει θεμα από την καλωδίωση του σπιτιου. Ετσι κατελληξαν ότι το πρόβλημα προερχοταν από τον οτε.

Μιας και λες ότι σου συμβαινει παντα τις ιδιες ωρες, ισως είναι σχετικο το πρόβλημα σου με αυτό που ειχα εγω.

Edited by orestis28
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να αλλάξεις τα καλώδια του σπιτιού σου .

Ειδικά αν υπάρχουν εσωτερικές μπρίζες.

 

Δεν χρειάζεται να αλλάξει καλώδιο πριν το μετρήσει. Περιμένεις να δεις αν το σήμα έρχεται σωστά μέχρι το σπίτι σου, και απο κει και πέρα, φωνάζεις έναν "γνώστη" ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει καλώδια και μπρίζες. Μόνο έτσι θα βγάλεις άκρη...

 

Θα έρθει σήμερα τεχνικός απο την Wind.

Σα να τον ακούω να μου λέει πωε το πρόβλημα είναι στα καλώδια του σπιτιού.

Η πλέον διαδεδομένη απάντηση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 89 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ειχα παρομοιο πρόβλημα περισι. Τοτε ημουν στη hol.

το απόγευμα που θα έρθει θα δούμε.

Σήμερα βέβαια έκανε και το πρωί αποσυνδέσεις.όσο πάει και καλυτερεύει το πράμα....

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Θα έρθει σήμερα τεχνικός απο την Wind.

Σα να τον ακούω να μου λέει πωε το πρόβλημα είναι στα καλώδια του σπιτιού.

Η πλέον διαδεδομένη απάντηση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 89 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

το απόγευμα που θα έρθει θα δούμε.

Σήμερα βέβαια έκανε και το πρωί αποσυνδέσεις.όσο πάει και καλυτερεύει το πράμα....

 

Για ανεβασε στατιστικα γραμμης να δουμε

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έφυγε πριν λίγο ο τεχνικός.

Για καλή μου τύχη με διέψευσε,αφού βρήκε πως όλες οι καλωδιώσεις είναι σωστές αλλά και στο κουτί του Οτε.

Του είχα πει πως παρατηρούσα ανεβοκατεβάσματα στο SNR και συμφώνησε πως όντως έτσι είναι.

Μίλησε τηλεφωνικά με την Wind,κάνανε κάτι αλλαγές και μου ανέβασαν το SNR.

Με αυτά τα νούμερα όλα καλά προς το παρόν.

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κάποια διαφορά αν αντι για annex A/L βάλω σκέτο annex A ?

ποια η (τεχνική ας πούμε) διαφορά τους;

:superman:
Link to comment
Share on other sites

Το annex είναι ο τρόπος που διαμοιράζονται οι συχνότητες μέσα στο καλώδιο του χαλκού. Αnnex A είναι για το κλασικό PSTN, το annex B για την ISDN, το annex M δίνει διπλάσιο upload έως 2 Mbps, ενώ το Annex L είναι για μεγάλες αποστάσεις, θεωρητικά μέχρι 7km καλώδιο. Ωστόσο, δεν νομίζω κάποιος isp να υποστηρίζει το annex L στο δίκτυό του.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/G.992.3_Annex_L

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB

Link to comment
Share on other sites

το γυρισα κ εγω σε annex A σκετο , απο 11.9 με πηγε 12.1 και το SNR 6.9 απο 7.2 περιπου :ninja:

 

το snr σου δεν είναι κακό.

Εμένα όσο ήταν στο 6 είχα συνέχεια αποσυνδέσεις.

Το άλλο κουλό που κατάλαβα αργά,σήμερα δηλαδή,είναι ότι μου δίνουν IP μέσω ΝΑΤ.

Πως να μην έχω κόκκινους torrent clients και να φαίνονται όλε οι πόρτες μου κλειστές...:mad::mad:

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Πήρα σήμερα και ζήτησα να μου δώσουν κανονική ip και όχι πίσω από ΝΑΤ.

Μέχρι αύριο είπαν πως θα έχει γίνει η αλλαγή,για να δούμε...

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Από προεπιλογή όλοι παίρνουν IP από NAT μέχρι να πάρεις και να ζητήσεις να σε βγάλουν. Προφανώς έχουν έλλειψη IP διευθύνσεων.
Link to comment
Share on other sites

Από προεπιλογή όλοι παίρνουν IP από NAT μέχρι να πάρεις και να ζητήσεις να σε βγάλουν. Προφανώς έχουν έλλειψη IP διευθύνσεων.

 

Αυτό κατάλαβα,αλλά είναι γεγονός πως δεν με είχαν ενημερώσει για κάτι τέτοιο.

 

 

και ναι το άλλαξαν.

Edited by Chryssostomos

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...