Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλη μου στο Ηράκλειο Αττικής χωρίς τηλεφωνική γραμμή μου ζήτησε να βάλει ίντερνετ και μετά από έρευνα αγοράς της πρότεινα HOL που έχει διαθεσιμότητα στην περιοχή. Η αίτηση έγινε τέλη Μαρτίου. Απ'όσο έμαθα η αίτηση ο ΟΤΕ θα έφτιαχνε τη γραμμή στις 22/4 και μέχρι σήμερα το τηλέφωνο είναι νεκρό.

 

Παίρνω σήμερα τηλέφωνο για να μάθω σε ποιό στάδιο είναι και μου είπε ο υπάλληλος πως αναμενόμενη ημερομηνία που θα περάσει ο ΟΤΕ για να φτιάξει τη γραμμή είναι στις 19/6 :mad::ninja::wacko::X:!::!::!::cry::blink::O

 

 

Δηλαδή ίντερνετ μετά τις 25/6. Έχουν περάσει 3 μήνες και βάλε για το ίντερνετ. Έλεος. Παιδιά θα με σφάξει η φίλη μου στην τελική. Τί πρέπει να κάνω τώρα? Δεν ήθελα να βρίσω τον υπάλληλο που μου μίλησε (δε φταίει αυτός), αλλά δεν μπορεί ο οτέ να περάσει σε ένα μήνα για τη γραμμή. Να πάρω μήπως κανά ΙΝΚΑ? Τί να κάνουμε? Για πείτε καμιά ιδέα. Κοντεύουν 3 μήνες το πιστεύετε?

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αγαπητοι φιλοι.

 

Οσοι απο εσας σκεφτεστε να αγοράσετε καποιο πακετο της ΗΟL, σας καλω να το σκεφτειτε ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ πριν το κανετε. Η συγκεκριμενη εταιρεια εχει ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ υπηρεσιες, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ εξυπηρέτηση και το ΜΟΝΟ που την ενδιαφερει ειναι να κανει χορηγιες τυπου κυπελλου ελλαδας και να προσελκυει οσο το δυνατον περισσοτερους υποψηφιους συνδρομητες - θυματα μεσω κοινοτικών χρηματοδοτησεων. Ειδικά καλω ολους τους νυν και υποψηφιους συνδρομητες των πακετων της απο την ΚΡΗΤΗ, να μποϋκοταρουν τις αγορες των πακετων ADSL που προσφέρει η ιδια και η μαμα εταιρεια VODAFONE. Προσυπογράφω ΑΠΟΛΥΤΑ αυτα που εγραψε ο φιλος br492, κατι που κι εγω, ως ατυχος συνδρομητης των "υπηρεσιων" της σε ιντερνετ και τηλεφωνια, βιωνω εδω και 1,5 χρονο. Η συγκεκριμενη εταιρεια, ΟΧΙ ΜΟΝΟ μας κοροϊδευει εδω και 1 χρονο περι "δηθεν" επεκταση του ιδιοκτητου δικτυου της στην ΚΡΗΤΗ, αλλα εμένα προσωπικά, και εδεχομένως και αλλους παλιους συνδρομητες, με χρεώνει με τον τιμοκατάλογο που ισχυε πριν 1,5 χρονο!!! Ουτε ενα e-mail ενημέρωσης, ουτε μια εξηγηση... ισως δεν ενδιαφερονται και την περιοχη μου, γιατι το ψωμι τωρα ειναι αλλου, στις χρηματοδοτησεις απο την Ευρωπαικη Ενωση σε συγκεκριμενες περιοχες της Ελλαδας, οπως η ιδια η ΗΟL αναφερει στην ιστοσελιδα της. Κι επειδη μπορει να βρεθουν καποιοι καλοθελητες να πουν οτι ειμαι απο καποια αναταγωνιστικη εταιρεια, εαν το επιτρεπουν οι moderators, οποιος και αν το θελει, μπορω σε επομενη δημοσιευση να καταθεσω ΟΛΑ τα e-mails μου προς την εταιρεια, τριων και πλεον μηνων, χωρις την παραμικρή ΥΠΕΥΘΥΝΗ απαντηση, οπως και μια λιστα 20 και πλεον υπευθυνοανευθυνων που περιεφεραν τα e-mails μου απο τον εναν στον αλλον σαν καυτη πατατα, χωρις την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΔΙΑΘΕΣΗ να διευκρινησουν το ελαχιστο.

 

Αγαπητοι φιλοι,

 

Δεν ειχα πραγματικά την παραμικρη διαθεση να εμπλακω σε μια τετοια διαδικασια, αλλα, οταν καποιοι μας κοροιδευουν συτηματικα, πρεπει ΚΑΠΟΙΟΙ να παρουν την κατασταση στα χερια τους, μηπως και αλλαξει κατι σε αυτο το τοπιο. Θα μπορουσε, να ειναι μια οποιαδηποτε αλλη εταιρεια στη θεση της, το θεμα ειναι οτι ΕΜΕΙΣ οι καταναλωτες εχουμε και την ΔΥΝΑΜΗ να τους κανουμε να καταλαβουν οτι δεν ειμαστε το κοπαδι τους να μας εκμεταλλευονται οπως αυτοι θελουν. Και ο μονος τροπος να το καταλαβουν ειναι να τους κανουμε να πονεσουν εκει που πρεπει... στην ΤΣΕΠΗ τους....

 

Σας ευχαριστω για το χρονο σας, στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινιση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλεπω κανενα προβλημα !!!

λες:ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ υπηρεσιες , ΑΛΛΑ δεν εχεις τετοιο προβλημα !

ΕΝΑ ολοκληρο κειμενο που το ξεκινας με ''κραξιμο''

και αυτο που λες ειναι οτι απλα αργησε να ερθει το ιδιοκτητο !!!

εδω και η Hol μεχρι και την προιγουμενη νυχτα ελεγε οκ και το πρωι 8 ωρα στην θεσσαλονικη το εκανε μετα απο 3-4 μηνες

ΔΕΝ λεω οτι εχεις αδικο ΑΛΛΑ αυτα ειναι τριχες μπροστα σε ποιο σημαντικα ! ;)

 

οσο για την μη αλλαγη πακετου (τι πληρωνεις και για ποιο πακετο) σχεδον ολοι δεν αλλαζουν και οι προσφορες ειναι μονο για νεους , και η hol ξερω οτι καταργισε καποια παλια πακετα , αυτο ειναι στο χερσου η μενεις στο παλιο ''ακριβο'' η καθε χρονο κανεις αναναιωση για να κερδισεις λιγα ευρω

και εγω καθε χρονο νεο πακετο επερνα !

 

KAI οσο αφορα την κρητη ξερω οτι 2-3 δημαρχη δεν αφηναν να περασουν οπτικες και καποιος δημαρχος ζητουσε 10000€ ενοικιο το χρονο ανα χιλιομετρο !!! μηπως εισαι σε αυτον τον δημο μετα προβληματα !

 

ενα βρηκα Θα πληρώσουν στο δήμο οι εταιρείες επικοινωνιών που έσκαψαν τους δρόμους

Link to comment
Share on other sites

Φιλε makis_thess,

 

οι "ανυπαρκτες" υπηρεσιες, δεν εστιαζονται στο γεγονος "εχω - δεν εχω" ιντερνετ ή τηλεφωνία (και μιας και το αναφερεις εσυ, σε πληροφορω οτι εγω προσωπικα εχω προβληματα, και φυσικα δεν τα θεωρησα τοσο σημαντικα για να τα αναφερω, πιστευοντας οτι ολες οι εταιρειες πανω κατω εχουν), αλλα, εστω αν ενοχλει τοσο, να τις αναφερω ως "ανεπαρκεις".

Οσον αφορα την αλλαγη πακετου, σε πληροφορω οτι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑΣ εναλλακτικος φορεας (δεν αναφερω ποιος, δεν εχω αλλωστε σκοπο να κανω διαφημιση απο εδω) κανει ΣΥΝΕΧΗ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ενημερωση, μεσω κινητου μαλιστα, σχετικά με την κατασταση των υπηρεσιων του, αλλα και μεσω ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ επιστολής.

Ξερεις πολυ καλα, οτι αναλογα με την ενημερωση που εχεις απο τον παροχο σου, κρινεις για το αν θα συνεχισεις με αυτον ή θα αλλαξεις... Περιμένεις ομως ΚΑΤΙ, μια ενημερωση, μια ανακοινωση στο SITE του παροχου. Δεν ειμαι της λογικής να αλλαζω εταιρεια καθε 1 μηνα, αλλα δεν θα ειμαι και το "προβατο" (που ,οκ, αφου δεν ενοχλει, ας συνεχιζουμε να τον χρεωνουμε με 45ρες ευρω, ας κονομησουμε οσο πιο πολλα μπορουμε...)

Τελος, αφου εκανες τον κοπο και βρηκες το δημοσιευμα που αναφερει συγκεκριμενο δημο ή δημους στην Κρητη, σε πληροφορω, οτι στα Χανια οπου μενω, οι αλλοι 3 μεγαλοι παροχοι με ιδιοκτητο δικτυο, εχουν ΗΔΗ στησει το δικτυο τους και φυσικα, καλυπτει και εμενα προσωπικα. Δεν νομιζω να ζητανε λοιπον ενοικιο, ουτε απο αυτους, ουτε μονο απο την HOL. Απο την αλλη, οπως ειδες, το γραφειο τυπου της HOL, εσπευσε σε καθε περιπτωση να αναφερει για το 50% χρηματοδοτησης απο την ΕΕ για τα ευρυζωνικα δικτυα σε καποιες περιοχες της Ελλάδας, μην τυχον και χασει την πελατεια της. Αυτό που εγω εισπράττω και θέλω να το καταθέσω εδω ειναι αφενος οτι η εταιρεία, οφειλει να ενημερωνει τους συνδρομητές της για τυχον αλλαγες τιμών και αναπροσαρμογή στον νεο τιποκαταλογο (γιατι μη μου πεις οτι αν ήταν αναπροσαρμογη προς τα πανω, δεν θα προχωρουσε σε αυτην χωρις καμμια ειδοποιηση...) και τοπικα, οπως αναφερω με παραδειγμα, ριχνοντας ενδεχομενως το βαρος της αλλου και περεκκλινοντας των χρονδιαγραμματων της, καθυστερει πανω απο 1 χρονο στην αναπτυξη του ιδιοκτητου δικτυου της. Εκτος, αν λογω των χορηγιων και των διαφημισεων, δεν εχει λεφτα να προχωρησει σε αυτο.

 

Επιπλεον θέλω να υπογραμμισω, οτι δεν ειναι τυχαιο, οτι σε αλλο πολυ γνωστο forum που "εξειδικευεται" κατα καποιο τροπο στο adsl, εχει ανοιχτει θεμα για μαζικη καταγγελια για την "ποιοτητα" υπηρεσιων της ΗΟL... δεν νομιζω να ειμαι μονο εγω υπερβολικος λοιπον, ή αδικος προς την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι κάτοχος τηλέφωνου συνδεδεμένο μετά από την 28/02/2008 αίτηση μου στο Δίκτυο της hellas online (HOL) Από την Παρασκευή 23 Μάιου 2008 και ενώ είχα το πρωί της ίδιας μέρας είχα κάνει κλήσεις διαπίστωσα προς το μεσημέρι ότι το τηλέφωνο ήταν νεκρό . Επικοινώνησα με το τμήμα βλαβών της εταιρείας όπου και έκανα γνωστό το πρόβλημα μου και με διαβεβαίωσαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί το συντομότερο δυνατό. Την άλλη μέρα και ενώ το πρόβλημα παρέμενε επικοινώνησε μαζί μου συγγενικό πρόσωπο και μου είπε ότι με κάλεσε στο σταθερό μου νούμερο και απάντησε κάποιος άλλος κύριος. Επικοινώνησα πάλι με το τμήμα βλαβών και τους ενημέρωσα ότι στο τηλέφωνο μου απαντά κάποιος άλλος και να δουν το πρόβλημα δεδομένου ότι σε ένα προσωπικό τηλέφωνο το όποιο αφόρα εμένα και την οικογένεια μου δεν είναι δυνατόν να απαντούν άλλα άτομα(ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ). Μου απάντησαν το ευτράπελο ότι δεν μπορούν λόγω του ότι ο κύριος αυτός μπαίνει ανώνυμα στο διαδίκτυο και δεν μπορούν να τον εντοπίσουν. Αναγκάστηκα εγώ να πάρω τηλέφωνο το δικό μου νούμερο το σήκωσε ο κύριος αυτός πήρα τα στοιχειά του και τους τα έδωσα μπας και ξεκολλήσει η διαδικασία (αυτό έγινε την τρίτη 27/05/2008 ). Τηλεφωνώ καθημερινά με το τμήμα βλαβών και συνεχώς μου λένε ότι το δίνουν ως επείγον αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα. Το απαράδεκτο είναι ότι δεν γίνεται καμία περαιτέρω ενημέρωση σε ποια φάση βρίσκεται η επίλυση του προβλήματος πέρα από το ξύλινο (θα δώσω το πρόβλημα σας ως επείγον στο τμήμα βλαβών) .Πριν λίγο και ενω εχω στειλει φαξ και τουσ καταγγελω τα γεγονοτα δεησαν και με πηραν τηλ απο το 13844 και με ρωτησαν αν είμαι σπίτι να κάνουμε κάποιες δοκιμες να διαπιστώσουν αν ειναι δικό τους προβλημα ή του ΟΤΕ . Αν έιναι δυνατο μετα από τοσες μερες...... να μην εχουν τσεκαρει το αυτονοητο!!!!!!

 

 

ένα εχω να πω!!!! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ HOL

 

αν σου τυχει κάποιο προβλημα δεν έχουν τις διαδικασίες να λύσουν προβλήματα ( ιδίως για να λύσουν ένα μπλέξιμο στα όρια όπως το λένε μπλεκουν τα μπουτια τους) !!!!

Link to comment
Share on other sites

θα πω και εγω την εμπειρια μου.ειχα το ΗΙ ΒΟΧ και κανω αιτηση για το double play στις 22/4.Μου λενε απο την εταιρεια σε 25 εργασιμες. οκ λεω εγω .οποτε στις 3/6 θα το εχω .Καιλοιπον στις 17/5 με παιρνουνε απο την εταιρεια για να κανω λεει αιτηση για το double play .:wacko::wacko:

σκεφτηκα οτι τους πειραξε το ορυκτελαιο. αλλα τι να πω? Στις 29/5 μιλησα μαζι τους και μου ειπανε οτι δεν εχουνε στειλει ακομα την αιτηση στον οτε.Το θεωρησα πονηρο εκμερους τους.Σκεφτηκα οτι δεν εχουν θυρες στο δικτυο και θελουν να καβατζωνουν πελατες και να τους ταλαιπωρουν με τις αιτησεις.

τελικα μου ηρθε ενα μηνυμα οτι 19/6 θα ενεργοποιηθει η υπηρεσια.καλα θα δουμε.

και κατι αλλο .Επειδη εγω θα μετακομισω συντομα στον τιμοκαταλογο της εταιρειας εχει μια χρεωση 52 ευρω αν μεταφερουν τον τηελφωνικο αριθμο σου.θεωρω αυτη την χρεωση υπερβολικη.απο οτι ειδα το αντιστοιχο προγραμμα της FORTHNET δεν εχει αυτη την χρεωση .δηλαδη αν σε ενα χρονο μετακομισεις δυο φορες ειναι ασυμφορο .Θα μπορουσα να ακυρωσω την ενεργοποιηση της συνδεσης η να προσβαλω αυτη την χρεωση ?

Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη λογω ρουτερ δε μπορω να δω το attenuation..ξερετε τι παιζει απο ποιοτητα ταχυτητας και τηλεφωνου στη περιοχη βουλγαρη/κηφισιας ?
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ασπάζομαι όλους αυτούς που γράφουν εδώ με τα άπειρα προβλήματα.

Είμαι βέβαιος πως κανείς από εσάς δεν είναι ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΣ (αλλίμονο!).

 

Στην περίπτωσή μου, ομολογώ πως έχω μείνει απίστευτα ικανοποιημένος. 'Εχω την 6άρα σύνδεση και κατεβάζω με 650!

 

Επίσης, όσο αφορά τα τηλέφωνα, λειτουργούν μια χαρά.

 

Περιμένω να δω τον λογαριασμό για να επαληθεύσω ότι όντως είναι όλα εντάξει.

 

Κλείνοντας, πρέπει να πω, ότι έχω σταθερότητα στη σύνδεσή μου.

 

Ομολογώ πως το UPLOAD μου δεν είναι σταθερό, αλλά δεν με νοιάζει και πολύ. Τι με πειράζει, αν ένα e-mail κανει 2 λεπτά να φύγει, αντί για 1 λεπτό. 'Ετσι λοιπόν, το UPLOAD μου ΠΑΝΤΟΥ (msn, skype, emule κ.λ.π) είναι μεταξύ 25 και 80Κβ με τακτικότατες "βουτιές" στα 25!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, όσο αφορά τα τηλέφωνα, λειτουργούν μια χαρά.

 

Συμπληρώνω μια εβδομάδα αργότερα το: "και 2 τρομάρες"!

 

Εδώ και 2 μέρες, όσοι με παίρνουν με ακούνε με διακοπές.

Ισχύει και στα 2 νούμερα.

Λογικό αφού είναι VO-ip!

Link to comment
Share on other sites

NET faster δείτε κάτι περίεργο

 

 

Αφού κάνετε κλικ στο ρούτερ, πηγαίντε στο σημείο VoIP και μετά τικάρετε το VoIP Account.

Στο Account Profile 1 στο σημείο "Display Name" αυτή τη στιγμή γράφει FON1. Γράψτε το όνομά σας με λατινικά (ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ).

Μετά, στο account Profile 2, στο αντίστοιχο σημείο "Display Name" αλλάξτε το FON2 σε ότι θέλετε (πάντα με λατινικά).

Και στις 2 γραμμές έχω επιλέξει στο Support User-Agent Header να είναι "Enable".

 

Κάντε SAVE.

 

Τι κάνει όλο αυτό που σας περιέγραψα;

 

Στο σπίτι μου, έχω μια συσκευή General Electric (μοντέλο 2-9390A) που η οθόνη έχει 2 γραμμές για την αναγνώριση κλήσης. Στη μια γραμμή μου γράφει ανέκαθεν το νούμερο. Στη δεύτερη γραμμή, έως σήμερα δεν έγραφε τίποτα. Μια φορά όταν με είχα καλέσει από αμερική, είχε γράψει OUT OF AREA. Από σήμερα, στη δεύτερη γραμμή, όταν καλώ τον εαυτό μου, μου εμφανίζει (εκτός από το νούμερο της αναγνώρισης κλήσης) και το όνομά μου στα λατινικά (όπως το έχω γράψει στο ρούτερ).

 

Ακριβώς την ίδια συμπεριφορά έχει και ένα Siemens GIGASET. Με τη μόνη διαφορά πως το Siemens δείχνει ΜΟΝΟ το όνομα και όχι το τηλέφωνο.

 

Αν κάποιος έχει net-faster και θέλει να κάνουμε μια δοκιμή, ας το σετάρει (ας βάλει το όνομά του) και ας μου στείλει PM για να ανακαλύψουμε αν αυτό μου το κάνει ΜΟΝΟ μέσα στο σπίτι μου (εντός του ίδιου ρούτερ) ή το κάνει και προς άλλα VO-ip τηλέφωνα.

Link to comment
Share on other sites

Off τηλέφωνα και internet μεταξύ 23:00 - 00:30 περίπου στο κέντρο του Πειραιά.Ευτυχώς υπήρχε σχετική ανακοίνωση στο 80140013844 ότι υπήρχε προγραμματισμένη διακοπή στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Χάρη σε έναν φίλο (με nick name DIKAL) από άλλο φόρουμ, δοκίμασα και λέω με βεβαιότητα τα εξής...

Εγώ και ο DIKAL έχουμε και οι 2 το ΝΕΤΦΑΣΤΕΡ της Ιντρακομ. 'Εχουμε και οι 2 μας (όπως όλοι σας), ένα νούμερο 210 "κεφαλικό" και ένα νούμερο 213.

 

Δείτε τι συνέβη όταν με κάλεσε:

1. Με κάλεσε από το 210... του στο 210 που έχω. ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΟΝΟΜΑ ούτε τηλέφωνο!

2. Με κάλεσε από το 213... του στο 210 μου. Εμφάνισε κανονικά τηλέφωνο και όνομα που έχει επιλέξει να φαίνεται (dikal2).

3. Με κάλεσε από το 213... του στο 213 μου. Και πάλι εμφάνισε κανονικά τηλέφωνο και όνομα!

 

Εσωκλείω και σχετική φώτο από το επιτραπέζιο τηλέφωνό μου.

Για ευνόητους λόγους έχω σβήσει το 213... του χριστιανού!

 

http://www.radiodj.gr/netfaster.jpg

 

Τονίζω πως η συγκεκριμένη συσκευή που δέχτηκα τις κλήσεις, ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ονομαστικό κατάλογο (ώστε να έχω αποθηκεύσει το νούμερό του με το όνομα DIKAL).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ο φιλος που προτεινε στη φιλη του να βαλει hol ειναι τραγικος.εγω οσα ατομα γνωριζω τους εχω αποτρεψει στο να βαλουν τετοια συνδεση.μακρια τους να εχετε το κεφαλι σας ησυχο.τα εχω ξανα πει τα προβληματα τα δικα μου παλιοτερα και συνεχιζουν και σημερα αλλα...

ενω μεχρι το πασχα δουλευε στα 9,8 mbps με την 24 διπλο πλεϊ απο τοτε μεχρι σημερα δουλευει στα 4,7 με 5,3.απο χθες που πηγε να δειξει 9,8 οπως παλια και ενω ειχα παρει καμποσα τηλεφωνα σχεδον μερα παρα μερα μεχρι σημερα και τους τα ζαλησα δεν εχω καθολου ιντερνετ.αν συνδεθει μια φορα οπως τωρα καλη ωρα και βγω θα μπει μετα απο κανα 5ωρο.αυτα ειναι.

α και κατι αλλο.ειχα ενα προβλημα αναλογο πριν κανα 5μηνο δηλαδη ηταν νεκρο και απο νετ και απο τηλεφωνο μου ειχαν πει θα στειλουμε τεχνικο μεσα σε 5 μερες το πολυ και απο τοτε ευτυχως φτιαχτηκε μονο του μετα απο 2 μερες γιατι ο τεχνικος ακομα δεν ηρθε.

και με το προβλημα που εχω τωρα και μπαινει οποτε του καπνισει ειπαν θα στειλουν τεχνικο παλι.....τι να κανω αλλο?τους εχω βρισει τους εχω απηλεισει οι ανθρωποι δεν νιωθουν.νανε καλα ο κοκκαλης με την εταιριαρα του.

παμε ολοι για μποικοταζ να δουμε αν θα μας ξανα γραψουν στα τετοια τους ολους μας.

Link to comment
Share on other sites

ο φιλος που προτεινε στη φιλη του να βαλει hol ειναι τραγικος.εγω οσα ατομα γνωριζω τους εχω αποτρεψει στο να βαλουν τετοια συνδεση.μακρια τους να εχετε το κεφαλι σας ησυχο.τα εχω ξανα πει τα προβληματα τα δικα μου παλιοτερα και συνεχιζουν και σημερα αλλα...

ενω μεχρι το πασχα δουλευε στα 9,8 mbps με την 24 διπλο πλεϊ απο τοτε μεχρι σημερα δουλευει στα 4,7 με 5,3.απο χθες που πηγε να δειξει 9,8 οπως παλια και ενω ειχα παρει καμποσα τηλεφωνα σχεδον μερα παρα μερα μεχρι σημερα και τους τα ζαλησα δεν εχω καθολου ιντερνετ.αν συνδεθει μια φορα οπως τωρα καλη ωρα και βγω θα μπει μετα απο κανα 5ωρο.αυτα ειναι.

α και κατι αλλο.ειχα ενα προβλημα αναλογο πριν κανα 5μηνο δηλαδη ηταν νεκρο και απο νετ και απο τηλεφωνο μου ειχαν πει θα στειλουμε τεχνικο μεσα σε 5 μερες το πολυ και απο τοτε ευτυχως φτιαχτηκε μονο του μετα απο 2 μερες γιατι ο τεχνικος ακομα δεν ηρθε.

και με το προβλημα που εχω τωρα και μπαινει οποτε του καπνισει ειπαν θα στειλουν τεχνικο παλι.....τι να κανω αλλο?τους εχω βρισει τους εχω απηλεισει οι ανθρωποι δεν νιωθουν.νανε καλα ο κοκκαλης με την εταιριαρα του.

παμε ολοι για μποικοταζ να δουμε αν θα μας ξανα γραψουν στα τετοια τους ολους μας.

 

Μην είσαι απόλυτος γιατί έτσι χάνεις και το δίκιο που έχεις.Και γω τράβηξα τα μύρια όσα αλλά τελικά το πράγμα έστρωσε και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα εδώ και μήνες.Όπως και πολλοί άλλοι που δεν γράφουν στο φόρουμ,τι να πουν άλλωστε,ότι όλα δουλεύουν ρολόι;

 

Αντιλαμβάνομαι πλήρως το τι περνάς,αλλά ας μην τα μηδενίζουμε όλα.Και αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες όχι μόνο για την Hol.

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι απόλυτος γιατί έτσι χάνεις και το δίκιο που έχεις.Και γω τράβηξα τα μύρια όσα αλλά τελικά το πράγμα έστρωσε και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα εδώ και μήνες.Όπως και πολλοί άλλοι που δεν γράφουν στο φόρουμ,τι να πουν άλλωστε,ότι όλα δουλεύουν ρολόι;

 

Αντιλαμβάνομαι πλήρως το τι περνάς,αλλά ας μην τα μηδενίζουμε όλα.Και αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες όχι μόνο για την Hol.

 

Δεν αντιλαμαβανεσαι υπαρχει και συνεχεια.η ταχυτητα απο τοτε που εστειλα την επομενη μερα μεχρι και σημερα η ταχυτητα μου ειναι 61kbps.και μου λενε τη να σας κανουμε?περιμενετε τον τεχνικο.εδω τι κανω γελαω η κλαιω?

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας!

Έχω τη φοιτητική σύνδεση της HOL από το 2006! Είμαι ικανοποιημένη από την adsl! Γενικά τα προβλήματα ήταν ελάχιστα και οι λύσεις άμεσες. Σκέφτομαι τώρα που θα επιστρέψω στην Αθήνα να βάλω ΗΟL Double Play! Από το forum διαπίστωσα ότι όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα και για τη κάθε μια διάβασα πολλά παράπονα...Κατέληξα στη HOL γιατί τουλάχιστον λένε το χρόνο που θα χρειαστούν για να σε συνδέσουν και επειδή είχαμε καλή συνεργασία έως τώρα.:)

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας!

Έχω τη φοιτητική σύνδεση της HOL από το 2006! Είμαι ικανοποιημένη από την adsl! Γενικά τα προβλήματα ήταν ελάχιστα και οι λύσεις άμεσες. Σκέφτομαι τώρα που θα επιστρέψω στην Αθήνα να βάλω ΗΟL Double Play! Από το forum διαπίστωσα ότι όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα και για τη κάθε μια διάβασα πολλά παράπονα...Κατέληξα στη HOL γιατί τουλάχιστον λένε το χρόνο που θα χρειαστούν για να σε συνδέσουν και επειδή είχαμε καλή συνεργασία έως τώρα.:)

 

καλα για το χρονο μην το δενεις κιολας.Αλλα και να σε συνδεσουν το θεμα ειναι να δουλεψει...Παντως εμενα πλεον δουλευει οκ μετα απο πολλα που τραβηξα.εαν εξαιρεσει κανεις οτι καποιες κλησεις απο cosmote χανονται γιατι μου δειχνει κατηλλειμενο ενω δεν μιλαω,ολα τα αλλα βαινουν καλως..:dance:

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλαμαβανεσαι υπαρχει και συνεχεια.η ταχυτητα απο τοτε που εστειλα την επομενη μερα μεχρι και σημερα η ταχυτητα μου ειναι 61kbps.και μου λενε τη να σας κανουμε?περιμενετε τον τεχνικο.εδω τι κανω γελαω η κλαιω?

 

Κάνεις υπομονή.Κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ.Τους πρήζεις στα τηλέφωνα.Πας στα γραφεία τους και κάνεις ότι σου κατέβει στο κεφάλι εκείνη την ώρα μπας και δεις αποτέλεσμα.Αυτή την στιγμή εσύ έχεις internet,έστω σε χαμηλή ταχύτητα.Εγώ που για 2 μήνες δεν είχα τηλέφωνο+internet τι έπρεπε να κάνω;Να πάρω μια καραμπίνα και να τους καθαρίσω όλους εκεί μέσα; :p

Τα προβλήματα είναι υπαρκτά και σε όλες τις εταιρείες.Αν περάσεις από τα άλλα threads θα δεις τα ίδια.Δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

λεω να παω για 2play ..υπαρχουν ακομα προβληματα με το τηλεφωνο κτλ?

Εφόσον μιλάμε για Vo-Ip ο ήχος θα είναι πάντα χάλια.

Επίσης ψηφιακές ευκολίες (όπως ΕΚΤΡΟΠΗ ΚΛΗΣΗΣ) τις ξεχνάμε.

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ vo-ip!

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον μιλάμε για Vo-Ip ο ήχος θα είναι πάντα χάλια.

Επίσης ψηφιακές ευκολίες (όπως ΕΚΤΡΟΠΗ ΚΛΗΣΗΣ) τις ξεχνάμε.

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ vo-ip!

 

Vo-Ip δεν σημαίνει ότι είναι χάλια. Επίσης πλέον στις περισσότερες περιοχές η HOL από το DSLAM μέχρι το χρήστη δίνει POTS τηλεφωνία, ουσιαστικά δηλαδή PSTN. Oι ψηφιακές ευκολίες νομίζω παίζουν κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Το παίρνω πίσω. Vo-ip δεν σημαίνει χάλια.

 

Σημαίνει όμως, ότι αν είχατε ISDN... ξεχάστε την καθαρότητα που ακούγατε και σας ακούγανε. Και βεβαίως αυτό δεν το λέω μόνο εγώ γιατί είμαι ψύρρας!

Ρωτήστε όσους πήγαν από ISDN σε FULL πάροχο (π.χ. HOL ή Vivodi) και θα δείτε. Και δεν εννοώ για PSTN. Εννοώ για Vo-IP.

Εκεί, δηλαδή, όπου βάζεις τη συσκευή τηλεφώνου στο καλώδιο του ΟΤΕ (μέσω φίλτρου) και ακούς κενό.

Link to comment
Share on other sites

Το παίρνω πίσω. Vo-ip δεν σημαίνει χάλια.

 

Σημαίνει όμως, ότι αν είχατε ISDN... ξεχάστε την καθαρότητα που ακούγατε και σας ακούγανε. Και βεβαίως αυτό δεν το λέω μόνο εγώ γιατί είμαι ψύρρας!

Ρωτήστε όσους πήγαν από ISDN σε FULL πάροχο (π.χ. HOL ή Vivodi) και θα δείτε. Και δεν εννοώ για PSTN. Εννοώ για Vo-IP.

Εκεί, δηλαδή, όπου βάζεις τη συσκευή τηλεφώνου στο καλώδιο του ΟΤΕ (μέσω φίλτρου) και ακούς κενό.

 

Aπό isdn δεν ξέρω. Πάντως γνωστούς που έχω και βάλανε HOL double play το τελευταίο πρόβλημα που είχανε είναι στη συνομιλία. Άλλα σοβαρότατα προβλήματα αντιμετωπίσανε. Και όπως σου είπα πλέον στις περισσότερες περιοχές δίνει PSTN τηλεφωνία, βάζεις τη συσκευή απευθείας στη πρίζα του ΟΤΕ και όχι στο router.

Link to comment
Share on other sites

Oι ψηφιακές ευκολίες νομίζω παίζουν κανονικά.

 

'Οχι φίλε μου.

Η εκτροπή κλήσης (που είναι μια σημαντική ψηφιακή ευκολία) δεν παίζει.

Και επειδή το είχα απορία, μου το επιβεβαίωσαν από την HOL.

'Ολα αυτά σε FULL πάροχο HOL και δυστυχώς με Vo-IP.

 

Και όπως σου είπα πλέον στις περισσότερες περιοχές δίνει PSTN τηλεφωνία, βάζεις τη συσκευή απευθείας στη πρίζα του ΟΤΕ και όχι στο router.

Λες, δηλαδή, ότι μπορεί να διαθέσει σε πελάτες της FULL (χωρίς πάγιο ΟΤΕ) PSTN γραμμή;

Μήπως κάνεις λάθος;

Επειδή τους ρώτησα (όταν έκανα την αίτηση), μου είπαν ότι "όπου δεν πληρώνεις πάγιο ΟΤΕ (και άρα καλύπτεσαι φουλ από την HOL), η τηλεφωνία που σου παρέχουν είναι VO-ip".

Εξ'ου και η 2η γραμμή 213.... που σου δίνουν.

Διαφορετικά, αν έχεις τον ΟΤΕ κυρίως πάροχο, πληρώνεις το πάγιο του ΟΤΕ (και μόνο αυτό). Τις κλήσεις τις πληρώνεις στη HOL.

Link to comment
Share on other sites

'Οχι φίλε μου.

Λες, δηλαδή, ότι μπορεί να διαθέσει σε πελάτες της FULL (χωρίς πάγιο ΟΤΕ) PSTN γραμμή;

Μήπως κάνεις λάθος;

Επειδή τους ρώτησα (όταν έκανα την αίτηση), μου είπαν ότι "όπου δεν πληρώνεις πάγιο ΟΤΕ (και άρα καλύπτεσαι φουλ από την HOL), η τηλεφωνία που σου παρέχουν είναι VO-ip".

Εξ'ου και η 2η γραμμή 213.... που σου δίνουν.

Διαφορετικά, αν έχεις τον ΟΤΕ κυρίως πάροχο, πληρώνεις το πάγιο του ΟΤΕ (και μόνο αυτό). Τις κλήσεις τις πληρώνεις στη HOL.

H HOL από το Φεβρουάριο δίνει PSTN. 100%, το έχει ο αδερφός μου. Γι'αυτό και έχει εκτός από το double play και πρόγραμμα μόνο για τηλεφωνία χωρίς internet. Νομίζω μάλιστα πως η 2η γραμμή καταργήθηκε ή δίνεται κατόπιν ειδικής αίτησης και μόνο τότε είναι voip. http://adslgr.com/forum/showthread.php?t=178001&highlight=PSTN

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...