Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γιατί πολύ απλά η γυναίκα από το γραφείο δεν έχει ιδέα από τα τεχνικά θέματα. Βλέπει μέσο του site αν στο νούμερο σου μπορούν να βάλουν vdsl και σου κανει την μεταφορά. Από εκεί και πέρα είναι θέμα δικό μας να τα ακυρώσουμε όλα αμα δεν γίνεται τίποτα. Χαρά στο κουράγιο σου πάντως, εγώ θα τους είχα ξεχεσει και θα ειχα φύγει.

 

Δεν το ακυρωσα ακόμα γιατί παρόλα όσα μου κάνουν έχω και τηλέφωνο και ίντερνετ δηλαδη την δουλειά μου την κανω,όσο για την υπάλληλο έπρεπε κανονικά να είναι ενημερωμένη γι'αυτό που ζητάει ο πελάτης και το προσφερει.παντος έχεις δίκιο .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Kαλησπέρα παιδιά, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη Vodafone και θέλω να δω αν έχει κανείς κάποια ανάλογη εμπειρία.

 

Σεπτέμβριο έκανα αίτηση για μεταφορά της γραμμής μου σε άλλη διεύθυνση. Η μεταφορά ολοκληρώθηκε και ο πρώτος λογαριασμός μετά ήταν στα ~83 euro.

Δεδομένου ότι υπάρχει και κόστος γύρω στα 50 ευρώ για τη μεταφορά θεώρησα ότι είναι ΟΚ το ποσό και το πλήρωσα κανονικά.

Τον προηγούμενο μήνα βγαίνει λογαριασμός 40.46 ευρώ (ενώ κανονικά πληρώνω 20.97), τους στέλνω στο chat και μου λένε ναι έχει γίνει λάθος θα πιστωθεί η διαφορά. Πληρώνω κανονικά και εκείνον τον λογαριασμό ολόκληρο και περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα όπως μου είπαν.

Βγαίνει προχθές ο τελευταίος λογαριασμός και είναι και αυτός 40.46 ευρώ! Δηλαδή οχι απλά δε μου έχουν πιστώσει ακόμα τη διαφορά από τον προηγούμενο μήνα, αλλά συνεχίζουν να μου στέλνουν αδικαιόλογητα αυξημένους λογαριασμούς.

Τους ξαναέστειλα στο chat και μου είπαν ότι θα με καλέσουν να μου πουν τι συμβαίνει, αλλά έχουν περάσει 4 μέρες και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

Εξυπακούεται ότι δεν πρόκειται να τους ξαναπληρώσω 40.46, αλλά έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη Vodafone και θέλω να δω αν έχει κανείς κάποια ανάλογη εμπειρία.

 

 

 

Σεπτέμβριο έκανα αίτηση για μεταφορά της γραμμής μου σε άλλη διεύθυνση. Η μεταφορά ολοκληρώθηκε και ο πρώτος λογαριασμός μετά ήταν στα ~83 euro.

 

Δεδομένου ότι υπάρχει και κόστος γύρω στα 50 ευρώ για τη μεταφορά θεώρησα ότι είναι ΟΚ το ποσό και το πλήρωσα κανονικά.

 

Τον προηγούμενο μήνα βγαίνει λογαριασμός 40.46 ευρώ (ενώ κανονικά πληρώνω 20.97), τους στέλνω στο chat και μου λένε ναι έχει γίνει λάθος θα πιστωθεί η διαφορά. Πληρώνω κανονικά και εκείνον τον λογαριασμό ολόκληρο και περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα όπως μου είπαν.

 

Βγαίνει προχθές ο τελευταίος λογαριασμός και είναι και αυτός 40.46 ευρώ! Δηλαδή οχι απλά δε μου έχουν πιστώσει ακόμα τη διαφορά από τον προηγούμενο μήνα, αλλά συνεχίζουν να μου στέλνουν αδικαιόλογητα αυξημένους λογαριασμούς.

 

Τους ξαναέστειλα στο chat και μου είπαν ότι θα με καλέσουν να μου πουν τι συμβαίνει, αλλά έχουν περάσει 4 μέρες και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

 

Εξυπακούεται ότι δεν πρόκειται να τους ξαναπληρώσω 40.46, αλλά έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω;

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

μηπως ησουν σε 50αρι και τωρα στην νεα σου κατοικια δεν μπορεις να βαλεις και ετσι σου κατεβασαν το πακετο με μικροτερη ταχυτητα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μηπως ησουν σε 50αρι και τωρα στην νεα σου κατοικια δεν μπορεις να βαλεις και ετσι σου κατεβασαν το πακετο με μικροτερη ταχυτητα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Oχι 24άρι είχα πριν, 24 άρι έχω και τώρα. Το μόνο που έχει μεταβληθεί είναι ο λογαριασμός, ο οποίος είναι σχεδόν διπλάσιος!

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη Vodafone και θέλω να δω αν έχει κανείς κάποια ανάλογη εμπειρία.

 

Σεπτέμβριο έκανα αίτηση για μεταφορά της γραμμής μου σε άλλη διεύθυνση. Η μεταφορά ολοκληρώθηκε και ο πρώτος λογαριασμός μετά ήταν στα ~83 euro.

Δεδομένου ότι υπάρχει και κόστος γύρω στα 50 ευρώ για τη μεταφορά θεώρησα ότι είναι ΟΚ το ποσό και το πλήρωσα κανονικά.

Τον προηγούμενο μήνα βγαίνει λογαριασμός 40.46 ευρώ (ενώ κανονικά πληρώνω 20.97), τους στέλνω στο chat και μου λένε ναι έχει γίνει λάθος θα πιστωθεί η διαφορά. Πληρώνω κανονικά και εκείνον τον λογαριασμό ολόκληρο και περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα όπως μου είπαν.

Βγαίνει προχθές ο τελευταίος λογαριασμός και είναι και αυτός 40.46 ευρώ! Δηλαδή οχι απλά δε μου έχουν πιστώσει ακόμα τη διαφορά από τον προηγούμενο μήνα, αλλά συνεχίζουν να μου στέλνουν αδικαιόλογητα αυξημένους λογαριασμούς.

Τους ξαναέστειλα στο chat και μου είπαν ότι θα με καλέσουν να μου πουν τι συμβαίνει, αλλά έχουν περάσει 4 μέρες και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

Εξυπακούεται ότι δεν πρόκειται να τους ξαναπληρώσω 40.46, αλλά έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Ευχαριστώ.

Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ.

Φρόντισε να συμπεριλάβεις τις ημερομηνίες των επαφών που είχες με την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη Vodafone και θέλω να δω αν έχει κανείς κάποια ανάλογη εμπειρία.

 

Σεπτέμβριο έκανα αίτηση για μεταφορά της γραμμής μου σε άλλη διεύθυνση. Η μεταφορά ολοκληρώθηκε και ο πρώτος λογαριασμός μετά ήταν στα ~83 euro.

Δεδομένου ότι υπάρχει και κόστος γύρω στα 50 ευρώ για τη μεταφορά θεώρησα ότι είναι ΟΚ το ποσό και το πλήρωσα κανονικά.

Τον προηγούμενο μήνα βγαίνει λογαριασμός 40.46 ευρώ (ενώ κανονικά πληρώνω 20.97), τους στέλνω στο chat και μου λένε ναι έχει γίνει λάθος θα πιστωθεί η διαφορά. Πληρώνω κανονικά και εκείνον τον λογαριασμό ολόκληρο και περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα όπως μου είπαν.

Βγαίνει προχθές ο τελευταίος λογαριασμός και είναι και αυτός 40.46 ευρώ! Δηλαδή οχι απλά δε μου έχουν πιστώσει ακόμα τη διαφορά από τον προηγούμενο μήνα, αλλά συνεχίζουν να μου στέλνουν αδικαιόλογητα αυξημένους λογαριασμούς.

Τους ξαναέστειλα στο chat και μου είπαν ότι θα με καλέσουν να μου πουν τι συμβαίνει, αλλά έχουν περάσει 4 μέρες και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

Εξυπακούεται ότι δεν πρόκειται να τους ξαναπληρώσω 40.46, αλλά έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Ευχαριστώ.

Περίπου τα ίδια προβλήματα είχα κι εγω.

Πρίν 2+ μήνες ζήτησα επιπλέον ίντερνετ σε γραμμή τηλεφωνίας.

Μου απάντησαν εντάξει και έκαναν και προσφορά.

Απο την ημέρα της αίτησης, άρχισαν να χρεώνουν τις κλήσεις προς κινητά ενω υπήρχε πακέτο.

Μόλις έλαβα αυξημένο τον πρώτο λογαριασμό γκρίνιαξα, παραπονέθηκα, μου είπαν θα αφαιρεθεί το επιπλέον ποσό.

Στον δεύτερο λογαριασμό είχαν αφιρέσει το ποσό, αλλά πάλι χρέωναν τις κλήσεις προς κινητά.

Στον τρίτο τά ίδια.

Εχω ξοδέψει πολλές ώρες σε επικοινωνία με τη Βόντα μέσω τηλεφωνου ή τσατ, αλλά λύση δε βρέθηκε.

Ο τελευταίος εκπρόσωπος μου έγραψε "απολογούμαι για την ταλαιπωρία", αλλά λύση ακόμα δε βρέθηκε :X

 

Ζήτησα να επικοινωνήσω με κάποιον υπεύθυνο, αλλά μου είπαν δε γινεται. Ούτε να στείλω μαίιλ απευθείας στην εξυπηρέτηση μπορώ, τα μόνα κανάλια επικοινωνίας είναι μεσω τηλεφώνου ή τσατ.

 

Εν τω μεταξύ είτε τα τμήματα δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους (αφού κάθε φορά στέλνουν αιτημα και δε γινεται τίποτα), είτε η Βόντα ειναι μπ@@@λο, είτε κι τα δυο.

 

Εγω ξέρω οτι σχεδον 2,5 μήνες δεν εχω ιντερνετ στο κέντρο της πόλης και με χρεώνουν για υπηρεσίες που έχω πληρώσει:cry:

 

Θα παω σε ενα κατάστημα για τα τελευταία παραπονα και όταν βρω χρόνο θα ψάξω για φορητότητα

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το 1ο τρίμηνο που πήγα Vodafone τα ίδια είχα. Άλλα είχαμε συμφωνήσει άλλα πλήρωνα. Αν δεν είχα γνωστό μέσα, ακόμα άκρη δεν θα είχα βγάλει

 

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Για να λέμε και τα καλά: Λόγο απεργίας του ΟΤΕ δεν μπορεί να γίνει μια νέα σύνδεση vodafone στα 24mbps που ζήτησα και εδώ και 2 εβδομάδες μου δίνουν σε CU, απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς όλους ( του ρώτησα εάν έχει κάποιο όριο και μου είπαν όχι) και 3 MB για 7 ημέρες. Στο τέλος των 7 πρώτων ημερών μου το ανανέωσαν με άλλα 3 MB για ακόμα 7 ημέρες.
.
Link to comment
Share on other sites

Για να λέμε και τα καλά: Λόγο απεργίας του ΟΤΕ δεν μπορεί να γίνει μια νέα σύνδεση vodafone στα 24mbps που ζήτησα και εδώ και 2 εβδομάδες μου δίνουν σε CU, απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς όλους ( του ρώτησα εάν έχει κάποιο όριο και μου είπαν όχι) και 3 MB για 7 ημέρες. Στο τέλος των 7 πρώτων ημερών μου το ανανέωσαν με άλλα 3 MB για ακόμα 7 ημέρες.

 

3MB ? Λιγο δύσκολο .. σε GB Κάτι γίνεται .. αν και πάλι λίγο είναι ! :p

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.

Στο Κερατσίνι σε απόσταση 500 μέτρα από Α/Κ με σύνδεση adsl συγχρονίζω στα 17 mbps,

Αξίζει η αναβάθμιση σε 30 vdsl (δεν υπάρχει διαθεσιμότητα 50 mbps) από Α/Κ ή δεν θα δω σοβαρή διαφορά;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.

Στο Κερατσίνι σε απόσταση 500 μέτρα από Α/Κ με σύνδεση adsl συγχρονίζω στα 17 mbps,

Αξίζει η αναβάθμιση σε 30 vdsl (δεν υπάρχει διαθεσιμότητα 50 mbps) από Α/Κ ή δεν θα δω σοβαρή διαφορά;

 

το vdsl 30 το δινει η vodafone απο καμπινες vdsl του οτε ετσι μου ειχε πει. Εαν οντως εισαι τοσο κοντα πιστευω οτι δεν χανεις και πολυ απο ταχυτητα αλλα βεβαιωσω οτι οντως εισαι τοσο κοντα και οντως οτι παιρνεις απο αστικο κεντρο. Μηπως παιρνεις απο καμπινα vdsl του οτε;

Απο την αλλη αμα υπαρχει προβλημα θα πρεπει να υπαρχει αιτημα αλλαγης στο προηγουμενο πακετο αμα τυχον δεν σου προσφερει μεγαλυτερη ταχυτητα κοντα στα 30! .

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα τό 30αρι το δίνουν πάντα από καμπίνα αλλά θά πρέπει νά μιλήσεις μαζί τούς για να σου εγγυηθούν ότι θά πιάνεις σίγουρα πάνω από 25 , έτσι ώστε να αξίζει ή μετάβαση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 76 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Υ.Γ σόρρυ αστ.κεντρο ήθελα νά πω

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο εξυπηρέτησης για σταθερή τηλεφωνία εκτός από το 13830;
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο εξυπηρέτησης για σταθερή τηλεφωνία εκτός από το 13830;

 

Και το 13840, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα, για τεχνική υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Και το 13840, χωρίς χρέωση από όλα τα δίκτυα, για τεχνική υποστήριξη.

Αναφέρομαι σε τηλέφωνο εξυπηρέτησης αντίστοιχο με το 13830. Το 13840 είναι μόνο για τεχνική υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο εξυπηρέτησης για σταθερή τηλεφωνία εκτός από το 13830;

 

ναι βεβαιως και υπαρχει το 2106702000

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας εχω ενα θεμα στο πατρικο μου με το internet.Η συνδεση ειναι πρωην cyta και τωρα vodafone με voip.Το προβλημα ειναι οτι ενω κανω speedtest και πιανω γυρω στα 12 με 24 γραμμη εχω προβλημα με την ποιοτητα του ιντερνετ.Δηλαδη ανοιγω το kodi και κανει 10 λεπτα και βαλε να φορτωσει τα προσθετα.Ανοιγω το otetv go τα ιδια κανει μια ωρα να φορτωσει.Αυτα εχουν δοκιμαστει και με ethernet.Να φανταστειτε οταν συνδεω το tv box να ανοιξω το kodi με hotspot με δεδομενα κινητου πηγαινει σφαιρα.Πηρα την τεχνικη υποστηριξη 3 φορες ολο τα ιδια και τα ιδια κανουν καποιες ρυθμισεις και δεν γινεται τιποτα.Δεν ξερω τι να κανω ειναι και το θεμα του ρουτερ που ειναι voip και δεν μπορω να αλλαξω μηπως φταιει κανενα modem

LG Optimus 2X,THL W8,Xiaomi mi2s,Xiaomi mi4, Xiaomi mi4c, Letv le1, Lg g2, Lg g3, Lg g4,Xiaomi mi5,Samsung Galaxy S6 Edge,Lg g5,Galaxy s7,Xiaomi mi5s,Xiaomi mi6,Galaxy s8,Lg g6,Oneplus 5,Oneplus 5t,Xiaomi mi note 3,Huawei mate 10 pro,Xiaomi mi mix 2s,Galaxy s9+,Huawei P20 Pro,Xiaomi mi 9,Huawei mate 20 pro,Xiaomi mi note 10,Huawei p30 pro,Samung s10 plus,Samsung s20 plus,Xiaomi mi 10,Pixel 4xl,Samsung s20 fe

Link to comment
Share on other sites

Εφ'οσον το tvbox φορτωνει το Kodi σφαιρα,θα ελεγα οτι ειναι θεμα "στησιματος" ...Που σου αργει σε pc?

 

Opto

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς άλλος πρόβλημα με Vodafone σήμερα; Εμένα και στο κινητό και στον υπολογιστή, συχνά μένει χωρίς ίντερνετ και δεν φορτώνει τίποτα και ξαφνικά μετά από 10 δευτερόλεπτα, παίζει κανονικά και μετά ξανά το ίδιο... :wacko: Μία φορτώνει, μία έχει πρόβλημα. Γηροκομείο Αθηνών περιοχή.
Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς άλλος πρόβλημα με Vodafone σήμερα; Εμένα και στο κινητό και στον υπολογιστή, συχνά μένει χωρίς ίντερνετ και δεν φορτώνει τίποτα και ξαφνικά μετά από 10 δευτερόλεπτα, παίζει κανονικά και μετά ξανά το ίδιο... :wacko: Μία φορτώνει, μία έχει πρόβλημα. Γηροκομείο Αθηνών περιοχή.

 

 

 

Θα σου προτεινα αλλαγη DNS.. Σοβαρα, θα σε σωσει..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απο χθες το βραδυ ειχε θεματα η "κοκκινη". Σημερα κατα τις 20:30 τους εσκασε παλι, δειχνει το τελευταιο εικοσαλεπτο να παιζει σωστα.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...