Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν πρώτα κανεις μεταβίβαση και μετά φορητότητα τότε πληρώνεις γιατί υπάρχει Τειρεσίας. Αν κάνεις το ανάποδο τότε όχι, το χρέος μένει σε αυτόν.

 

Μια και πήρε τα χρήματα στο χέρι, το σωστό είναι να εξοφλήσει το χρέος όταν του έρθει ο εκκαθαριστικός λογαριασμός. Με 100€ πάντως δεν μπαίνει στον Τηλεγνού, εξάλλου νομίζω ισχύει μόνο για συνδέσεις κινητής.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Στο πρόγραμμα αυτο, Αν έχεις ενεργό ebill και πάγια εντολή (με οποιαδηποτε κάρτα) έχεις έκπτωση 1€, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει και σε αυτή την περίπτωση.

Επίσης με κάρτα alpha bank bonus, μπορείς να εξαργυρωνεις 1500 πόντους κάθε μήνα και θα έχεις έκπτωση 7€ στον λογαριασμό σου.

Πώς γίνεται όταν έχεις βάλει πάγια εντολή με κάρτα bonus alpha να σου αφαιρεί και πόντους και να παίρνεις την έκπτωση;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Από το my home account, όταν ρυθμίζεις πάγια εντολή στο βγάζει για τις κάρτες alpha bank.
Link to comment
Share on other sites

Από το my home account, όταν ρυθμίζεις πάγια εντολή στο βγάζει για τις κάρτες alpha bank.
Από την εφαρμογή στο κινητό δεν φαινόταν, από pc όλα καλά.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Περί τον Αύγουστο έκανα αίτηση φορητότητας τηλεφωνικής σύνδεσης του πεθερού μου από τον ΟΤΕ στην Vodafone.

Την Δευτέρα 09/09 ενημερωθήκαμε ότι έγινε ενεργοποίηση της γραμμής σε δοκιμαστική λειτουργία και ενδεχομένως, για 48 ώρες, να υπάρχουν θέματα με την γραμμή.

Η γραμμή, όμως, δεν λειτουργούσε (μας καλούν αλλά το τηλέφωνο δεν χτυπά, δεν μπορούμε να καλέσουμε, η λυχνία του adsl αναβοσβήνει μόνιμα) και έτσι την επομένη 10/09 ενημέρωσα την Vodafone, η οποία μου είπε πως υπάρχει βλάβη, για την οποία δεν έχει υπαιτιότητα και για αυτό θα ενημερώσει τον ΟΤΕ. Επίσης μου έστειλαν sms, το οποίο ανέφερε πως θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν για την πορεία αποκατάστασης της βλάβης αύριο 13/09.

Δυστυχώς μέχρι και σήμερα 12/09 δεν έχει αποκατασταθεί και ένας ηλικιωμένος, που μένει μόνος του σε χωριό και έχει θέματα υγείας, δεν έχει τηλέφωνο.

Και κάνουμε υπομονή μέχρι και αύριο και τελικά δεν λύνεται το πρόβλημα...

Τί να κάνω περαιτέρω για να δωθεί σύντομα λύση στο θέμα;

Link to comment
Share on other sites

Περιμενεις αφού σου είπαν μεχρι αύριο

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους.

πρωην πελατης cyta σταθερησ και ιντερνετ , πλεον μελοσ της vodafone.

το προβλημα ειναι πως δεν συγχρονιζω πανω απο 8 mbps που ηταν το παλιο μου πακετο στην cyta ,ενω εχω κανει νεο πακετο στα 24 mbps απο τον μαρτιο του 2019.

υπαρχει καποιο email να επικοινωνησω μαζι τους?

βρισκομαι στο εξωτερικο και οι γονεις μου δεν εχουν γνωσεις περι αυτου ωστε να λυσουν το προβλημα.

σε σημειο να μην μπορουμε να επικοινωνησουμε σωστα μεσω skype.

μπορει να βοηθησει καποιος?

ευχαριστω

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους.

πρωην πελατης cyta σταθερησ και ιντερνετ , πλεον μελοσ της vodafone.

το προβλημα ειναι πως δεν συγχρονιζω πανω απο 8 mbps που ηταν το παλιο μου πακετο στην cyta ,ενω εχω κανει νεο πακετο στα 24 mbps απο τον μαρτιο του 2019.

υπαρχει καποιο email να επικοινωνησω μαζι τους?

βρισκομαι στο εξωτερικο και οι γονεις μου δεν εχουν γνωσεις περι αυτου ωστε να λυσουν το προβλημα.

σε σημειο να μην μπορουμε να επικοινωνησουμε σωστα μεσω skype.

μπορει να βοηθησει καποιος?

ευχαριστω

 

Φταίει το router που δεν είναι ADSL2+.

Link to comment
Share on other sites

Φταίει το router που δεν είναι ADSL2+.
Δεν νομίζω ότι φταίει αυτό, και το router της cyta είναι για 24mbps. Το πιθανότερο είναι ότι 8mbps φτάνει η γραμμή.
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους.

πρωην πελατης cyta σταθερησ και ιντερνετ , πλεον μελοσ της vodafone.

το προβλημα ειναι πως δεν συγχρονιζω πανω απο 8 mbps που ηταν το παλιο μου πακετο στην cyta ,ενω εχω κανει νεο πακετο στα 24 mbps απο τον μαρτιο του 2019.

υπαρχει καποιο email να επικοινωνησω μαζι τους?

βρισκομαι στο εξωτερικο και οι γονεις μου δεν εχουν γνωσεις περι αυτου ωστε να λυσουν το προβλημα.

σε σημειο να μην μπορουμε να επικοινωνησουμε σωστα μεσω skype.

μπορει να βοηθησει καποιος?

ευχαριστω

 

Καλησπέρα,

 

Μπες στο https://www.vodafone.gr/ και πήγαινε κάτω δεξιά. Υπάρχουν επιλογές για κλήση ή συνομιλία. Επίσης συνομιλία μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω της εφαρμογής My Vodafone.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι φταίει αυτό, και το router της cyta είναι για 24mbps. Το πιθανότερο είναι ότι 8mbps φτάνει η γραμμή.

μεσα απο το router ειδα πως φτανει εως 12 mbps αλλα ποιο πολυ παιζει μεταξυ 9-12 mbps.

την ημερα πεφτει και το βραδυ ανεβαινει η ταχυτητα ( το 9-12 mbps που αναφερω )

αλλα και το upload ειναι μονο 774 kbps ουτε καν 1 mbps.

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

μεσα απο το router ειδα πως φτανει εως 12 mbps αλλα ποιο πολυ παιζει μεταξυ 9-12 mbps.

την ημερα πεφτει και το βραδυ ανεβαινει η ταχυτητα ( το 9-12 mbps που αναφερω )

αλλα και το upload ειναι μονο 774 kbps ουτε καν 1 mbps.

 

Άρα δεν φτάνει μέχρι 8 που λες. Η γραμμή σου είναι για τόσα όσα αναφέρει στον συγχρονισμό. Αν υπάρχει πρόβλημα στην εσωτερική εγκατάσταση θα πρέπει να το ελέγξεις με δικό σου ηλεκτρολόγο.

Link to comment
Share on other sites

Άρα δεν φτάνει μέχρι 8 που λες. Η γραμμή σου είναι για τόσα όσα αναφέρει στον συγχρονισμό. Αν υπάρχει πρόβλημα στην εσωτερική εγκατάσταση θα πρέπει να το ελέγξεις με δικό σου ηλεκτρολόγο.

 

δεν συγχρονιζει συγχρονιζει παραπανω απο 8 mbps.

μεσα απο το μενου ομως του ρουτερ βλεπω μεχρι ποσο μπορει να συγχρονίσει .

αυτο το 9-12 ειναι η κυμαινόμενη ταχυτητα που θα μπορουσε να συγρονισει και βλεπω στην διαρκεια της ημερας.

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

Στη Cyta ήταν συχνό φαινόμενο όταν κάποιος άλλαζε προγραμμα και ταχύτητα, να γινόταν η μετατροπή στο λογιστικό κομμάτι αλλά όχι στο τεχνικό και έτσι η ταχύτητα έμενε ίδια. Αν η αλλαγή ήταν ανανέωση συμβολαίου και φαίνεσαι «πρώην πελάτης cyta» και όχι φορητότητα σε Vodafone, τότε κανε ένα τηλέφωνο στο τεχνικό της πρώην Cyta στο 13811 ή 2155013811. Είναι υπόθεση ενός κλικ από το tr69 να το αλλάξουν (αλλαγή προφίλ δηλαδή).
:cat:
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους.

πρωην πελατης cyta σταθερησ και ιντερνετ , πλεον μελοσ της vodafone.

το προβλημα ειναι πως δεν συγχρονιζω πανω απο 8 mbps που ηταν το παλιο μου πακετο στην cyta ,ενω εχω κανει νεο πακετο στα 24 mbps απο τον μαρτιο του 2019.

υπαρχει καποιο email να επικοινωνησω μαζι τους?

βρισκομαι στο εξωτερικο και οι γονεις μου δεν εχουν γνωσεις περι αυτου ωστε να λυσουν το προβλημα.

σε σημειο να μην μπορουμε να επικοινωνησουμε σωστα μεσω skype.

μπορει να βοηθησει καποιος?

ευχαριστω

 

Συγγνώμη, αλλά τι εννοείς "δεν συγχρονιζω πάνω από 8, αλλά έχω κάνει πακέτο 24";

Όλοι πακέτα έως 24 έχουμε, αλλά εξυπακούεται πως οι πραγματικές ταχύτητες είναι διαφορετικές.

Άλλωστε, στο router σου φαίνεται ότι η γραμμή σου συγχρονίζει max λίγο πριν το 9.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή του είναι κλειδωμένη στο 8 γιατί η cyta είχε πρόγραμμα μέχρι 8 όχι μέχρι 24 όπως οι άλλοι ... και το παιδί υπέθεσε ότι ο νέος πάροχος το άφησε κλειδωμένο εκει ενω θα έπρεπε να το βάλουν παραπάνω , όσο πάει.

 

Πάντως από ότι βλέπω δεν έχει ποιότητα η γραμμή του για πολύ παραπάνω , αντε μέχρι 9 , και θα έχει πρόβλημα σταθερότητας ...

 

ΥΓ

Η forthnet πρέπει να είναι η μόνη εταιρία που δεν κλειδώνει τις γραμμές (τις έχει στο 24) και αφήνει το μοντεμ να συνδεθεί μέχρι εκει που μπορεί ... στους άλλους μπορείς να ζητήσεις εσυ να σου το ανεβάσουν - εκτός στον Οτε που δεν μου το έκαναν με τίποτα.

 

Και η forthnet το κάνει σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος...

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις μηπως ποσο χρεωνει επιπλεον η Vodafone για vdsl-50 σε ηδη υπαρχουσα double-play γραμμη με Adsl (Vodafone); Το ρουτερ κλειδωνει στα 6mbit και επειδη γινονται βιντεοκλησεις με skype στην Αγγλια η ποιοτητα εικονας και γενικοτερα της επικοινωνιας ειναι αθλια.

Επισης αν γνωριζει καποιος να μου πει αν χρεωνει το ρουτερ η εταιρεια ή οχι.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

20€ τέλη ενεργοποίησης χρεώνει.

Ο εξοπλισμός είναι δωρεάν στο triple play και στο vdsl.

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις μηπως ποσο χρεωνει επιπλεον η Vodafone για vdsl-50 σε ηδη υπαρχουσα double-play γραμμη με Adsl (Vodafone); Το ρουτερ κλειδωνει στα 6mbit και επειδη γινονται βιντεοκλησεις με skype στην Αγγλια η ποιοτητα εικονας και γενικοτερα της επικοινωνιας ειναι αθλια.

 

Επισης αν γνωριζει καποιος να μου πει αν χρεωνει το ρουτερ η εταιρεια ή οχι.

 

 

 

Ποσο πληρωνεις τωρα ;

Εγω απο περιπου 19€ πηγα στα 25€.

Νεο ρουτερ για vdsl απεσταλη δωρεαν.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...