Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω εκνευριστεί απίστευτα και με τη voda και με την forthnet. Είμαι forthnet με το συμβόλαιό μου να έχει λήξει, απομένως αν αποχωρήσω δεν έχω χρέωση για το σπάσιμο του συμβολαίου. Με πέρνουν από την Voda για 18€ το μήνα με αντίστοιχες παροχές με αυτές που έχω, και Παρασκευή 16/9 υπογράφω με κούριερ. Με πέρνουν εχθές 20/9 από την forthnet και μου ρίχνουν την τιμή στα 16,2€ για 24μήνες και δέχθηκα τηλεφωνικά με ηχογράφηση. Ανέφερα στην κοπέλα, πως αν με πάρουν από την vodafone και μου κάνουν καλύτερη τιμή; και η απάντηση ήταν "ας κάνουμε την αλλαγή τώρα να μην χάσω την προσφορά και μετά το ακυρώνω αν αλλάξω γνώμη λόγο αντιπροσφοράς της voda", συνομιλία που δεν ηχογραφήθηκε όμως.

 

Σήμερα με πήραν από την vodafone και μου έκαναν ακόμα καλύτερη προσφορά, και δέχτηκα... Το πρόβλημα όμως είναι πως τώρα μου λένε από την forthnet για πρόστιμο 75€. Σημειώνω, ΔΕΝ έχω υπογράψει τίποτα, απλά υπάρχει η συνομιλία ηχογραφημένη, αλλά όχι ολόκληρη (υπάρχει μόνο η επιβεβαίωση στοιχείων μου και ότι δέχομαι την προσφορά της forthnet).

 

Πήρα στην forthnet και αναμένω από κάποιον προϊστάμενο να με πάρει πίσω.

 

Με έχουν κάνει μπαλάκι και έχω εκνευριστεί όσο δεν πάει.

 

edit: μόλις μίλησα και με voda και με ενημέρωσαν ότι το δικαίωμα υπάναχώρησης το έχουν οι καταναλωτές ακόμα και αν παραμένουν στην ίδια εταιρία αλλά αλλάζουν πρόγραμμα. Επομένως, απλά πρέπει να στείλω στη forthnet αίτημα υπάναχώρησης (εντός 14 ημερών), αρνούμενος την προσφορά. Το έψαξα και στην EETT και όντος ισχύει (http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf). Επομένως, από ότι βλέπω, η forthnet κάνει τα πάντα να με κρατήσει ακόμα και με πλάγιους τρόπους.

Edited by kogos

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εμενα η hol/vodafone λήγει σε 2 μηνες.

Αρχικά εβγαινε 15€ το μηνα με 24αρι ιντερνετ, 300' κινητά, κτλ με amex. Τωρα εδώ κ 7-8 μηνες επειδή δεν πολυ-κινείται η amex να μαζεύονται οι πόντοι, εχει γυρίσει στα 23.19 το μήνα.

 

Τι συμβαίνει συνήθως;

Σε παιρνουν τηλ εκεινοι οταν κοντευει να λήξει το συμβολαιο, ή κανεις κινηση εσύ πρώτος; Τι θα πω και τι θα κάνω για να κάνω παζαρι την τιμή κτλ το ξέρω.. Το τυπικό πιο πολύ με νοιάζει.

Αν μείνεις στην ιδια εταιρεία αλλά π.χ. Κανεις ντιλ ενα προγραμμα που ειναι καινουργιο, χρεωνεσαι με τπτ κερατιατικα; Ή οτι κανονισεις;

Δεν εχω παραπονο ουτε με το support ουτε το σημα κτλ. Μονο καποιες αποσυνδεσεις του ιντερνετ με τους συναγερμούς του σπιτιού, κτλ αλλά μικρό το κακό.

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Έχω εκνευριστεί απίστευτα και με τη voda και με την forthnet. Είμαι forthnet με το συμβόλαιό μου να έχει λήξει, απομένως αν αποχωρήσω δεν έχω χρέωση για το σπάσιμο του συμβολαίου. Με πέρνουν από την Voda για 18€ το μήνα με αντίστοιχες παροχές με αυτές που έχω, και Παρασκευή 16/9 υπογράφω με κούριερ. Με πέρνουν εχθές 20/9 από την forthnet και μου ρίχνουν την τιμή στα 16,2€ για 24μήνες και δέχθηκα τηλεφωνικά με ηχογράφηση. Ανέφερα στην κοπέλα, πως αν με πάρουν από την vodafone και μου κάνουν καλύτερη τιμή; και η απάντηση ήταν "ας κάνουμε την αλλαγή τώρα να μην χάσω την προσφορά και μετά το ακυρώνω αν αλλάξω γνώμη λόγο αντιπροσφοράς της voda", συνομιλία που δεν ηχογραφήθηκε όμως.

 

Σήμερα με πήραν από την vodafone και μου έκαναν ακόμα καλύτερη προσφορά, και δέχτηκα... Το πρόβλημα όμως είναι πως τώρα μου λένε από την forthnet για πρόστιμο 75€. Σημειώνω, ΔΕΝ έχω υπογράψει τίποτα, απλά υπάρχει η συνομιλία ηχογραφημένη, αλλά όχι ολόκληρη (υπάρχει μόνο η επιβεβαίωση στοιχείων μου και ότι δέχομαι την προσφορά της forthnet).

 

Πήρα στην forthnet και αναμένω από κάποιον προϊστάμενο να με πάρει πίσω.

 

Με έχουν κάνει μπαλάκι και έχω εκνευριστεί όσο δεν πάει.

 

edit: μόλις μίλησα και με voda και με ενημέρωσαν ότι το δικαίωμα υπάναχώρησης το έχουν οι καταναλωτές ακόμα και αν παραμένουν στην ίδια εταιρία αλλά αλλάζουν πρόγραμμα. Επομένως, απλά πρέπει να στείλω στη forthnet αίτημα υπάναχώρησης (εντός 14 ημερών), αρνούμενος την προσφορά. Το έψαξα και στην EETT και όντος ισχύει (http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf). Επομένως, από ότι βλέπω, η forthnet κάνει τα πάντα να με κρατήσει ακόμα και με πλάγιους τρόπους.

 

Τι πρόγραμμα έχεις και ποιά προσφορά καλύτερη τελικά σου έκανε η Vodafone;;;

Link to comment
Share on other sites

Τι πρόγραμμα έχεις και ποιά προσφορά καλύτερη τελικά σου έκανε η Vodafone;;;

 

Είχα / έχω αστικά / υπεραστικά, 24 ιντερνετ, 12 ώρες προς κινητά με 24,9€ / μήνα

1η προσφορά vodafone: 18€ - αστικά / υπεραστικά, 24 ιντερνετ, 60 λεπτά προς κινητά - 20€ κουπόνια - χωρίς τέλος ενεργοποίησης

2η προσφορά forthnet: 16,20€ - αστικά / υπεραστικά, 24 ιντερνετ, 300 λεπτά προς κινητά

3η προσφορά vodafone: 15,20€ - αστικά / υπεραστικά, 24 ιντερνετ, 60 λεπτά προς κινητά - 20€ κουπόνια - χωρίς τέλος ενεργοποίησης

 

Τελική αποδεχτή προσφορά ήταν η 3η της vodafone. Όλες οι τιμές είναι τελικές με ΦΠΑ.

 

Έχω και νέα σχετικά... άκουσα την καταγραφή της κλίσης που είχε γίνει με την forthnet, και η υπάλληλος αναφέρει ξεκάθαρα πως αν χρειαστεί υπαναχώρηση μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους. Επίσης, πήγα σήμερα σε κατάστημα forthnet με μία μακροσκελή αίτηση υπαναχώρησης, αναφέροντας του σχετικούς νόμους, διατάξεις, αριθμούς ΦΕΚ και αιρθμούς ΚΥΑ, ώστε να στείλουν από εκεί το fax... και εκτός του ότι στο κατάστημα δεν είχαν ιδέα τι σημαίνει "υπαναχώρηση", ΔΕΝ είχαν καν fax για να μπορέσουν να στείλουν. Έστειλαν τελικά το έτοιμα με mail, και στη συνέχεια πήγα σε άλλο κατάστημα και το έστειλα εγώ με fax αλλά και από το προσωπικό μου email, στο οποίο έλαβα και την σχετική αυτόματη απάντηση ότι έλαβαν το μήνυμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

 

Επίσης, στους όρους χρήσης που βρίσκονται στο http://www.nova.gr/gr/oroi-hrisis/ αναφέρει ότι υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Στη συνέχεια, τους κάλεσα στο 18345 για να επιβεβαιώσω την παραλαβή του fax, χρειάστηκε να εξηγήσω ΠΑΛΙ όλο το ιστορικό σε νέο υπάλληλο, διότι όλοι όσοι μίλαγα προηγουμένως είναι εξαφανισμένοι. Η κλίση, μάλιστα, που περίμενα από προϊστάμενο δεν έγινε ποτέ. Τελικά, αναμένω νέα κλίση από την συγκεκριμένη κυρία που είχε κάνει την ηχογράφηση, και η οποία άλλωστε αναφέρει στην κλήση της να μιλήσω μαζί της σε περίπτωση που χρειαστεί υπαναχώρηση.

 

Για να δούμε.... πάντως, πραγματικά, και τσάμπα 1 χρόνο να μου πουν, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να παραμείνω. Και να σκεφθεί κανείς πως ήμουν συνδρομητής από εποχής ADSL IN A BOX (2003-2004, κάπου εκεί νομίζω ήταν), και στην τηλεφωνική γραμμή που είμαι τώρα από το 2007. Πλέον, δεν με ενδιαφέρει αν η ποιότητα της vodafone είναι καλύτερη ή όχι (γιατί το έχω ένα άγχος, τώρα συγχρονίζω 17-18Μbps), με έχουν κάνει μπαλάκι και είναι $(^@!^*(...

 

Αλήθεια, έχει κανείς εμπειρία από ποιότητα γραμμών vodafone σε περιοχή Νίκαια;

Edited by kogos

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν στέλνω φαξ την αίτηση ακύρωση φορητοτητας.

 

Έρχεται μήνυμα ότι την παρελαβαν.

 

Ξανά στέλνω για σιγουριά έρχεται ξανα μήνυμα ότι την παρελαβαν.

 

Αυτά προχθές.

 

Με παίρνουν την επόμενη μέρα απο την βονταφον πόσες φορές για καλύτερη προσφορά

 

Όσες φορές το σήκωσα τους αρνήθηκα νέα πρόταση καθώς αποφάσισα ότι δεν θέλω να φύγω απο σιτα.

 

Αυτά χθες.

 

Και σήμερα σκάει μήνυμα απο βονταφον ότι θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση στις 27 του μηνός.

 

Παίρνω τηλ στην βονταφον και μου αρχίζουν τα κάτσε να μιλήσω με τον προϊστάμενο,δεν βλέπω κάτι,ειναι αυτοποιημενα τα μηνύματα και τα λοιπά.

 

Τους λέω αφού χθες που το είδατε με πήρατε για καλύτερη προσφορά για να αλλάξω γνώμη και να έρθω τωρα τι μου λέτε ότι δεν βλέπετε την αίτηση.

 

Ρε παιδιά τι γίνεται.

 

Είμαι καλλυμενος ή οχι.

 

Sent from mTalk

Sony Xperia x10 mini->Jiayu G4S->Microsoft Lumia 640 DS->Xiaomi Mi4->Xiaomi Redmi Note 5 AI
Link to comment
Share on other sites

'Εχεις υπογράψει κάτι στη vodafone? και αν ναι, πόσες μέρες έχουν περάσει από τότε;

Το αίτημα ονομάζεται αίτημα υπαναχώρησης, και όχι αίτημα ακύρωσης φορητότητας (τυπικά μιλάω), και πρέπει να το στείλεις στο 2130005150, και να καλέσεις στο 13844 για να επιβεβαιώσεις ότι το παρέλαβαν (καθυστερούν περίπου 2 ώρες να καταγραφούν τα fax). Επίσης, μπορείς να το στείλεις και μέσω email στο customecare.gr@vodafone.com.

Αυτά τα τηλέφωνα χρησιμοποίησες για την αποστολή του fax?

 

Γενικά, αν έχεις κρατήσει τα αποδεικτικά των fax είσαι καλυμμένος... εγώ στη θέση σου θα σημείωνα και τις ημέρες/ώρες που γίνεται κάθε φορά η επικοινωνία μαζί τους, καθώς και το περιεχόμενο της συνομιλίας επιγραμματικά. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα χρειαστεί να θυμηθείς.

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

'Εχεις υπογράψει κάτι στη vodafone? και αν ναι, πόσες μέρες έχουν περάσει από τότε;

Το αίτημα ονομάζεται αίτημα υπαναχώρησης, και όχι αίτημα ακύρωσης φορητότητας (τυπικά μιλάω), και πρέπει να το στείλεις στο 2130005150, και να καλέσεις στο 13844 για να επιβεβαιώσεις ότι το παρέλαβαν (καθυστερούν περίπου 2 ώρες να καταγραφούν τα fax). Επίσης, μπορείς να το στείλεις και μέσω email στο customecare.gr@vodafone.com.

Αυτά τα τηλέφωνα χρησιμοποίησες για την αποστολή του fax?

 

Γενικά, αν έχεις κρατήσει τα αποδεικτικά των fax είσαι καλυμμένος... εγώ στη θέση σου θα σημείωνα και τις ημέρες/ώρες που γίνεται κάθε φορά η επικοινωνία μαζί τους, καθώς και το περιεχόμενο της συνομιλίας επιγραμματικά. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα χρειαστεί να θυμηθείς.

Υπογραψα δευτερα και τεταρτη ειχα στειλει το φαξ.

Ναι αυτα τα τηλεφωνα εχω χρησιμοποιησει.

 

Επίσης το 1 φαξ το έστειλα απο βιβλιοπωλείο και δεν μου είχε δωσει κατι σαν αποδεικτικο.

Και το 2 μεσω ιντερτερ από ένα σάιτ.

Απλα ηρθε μηνυμα στο κινητο οτι παρέλαβαν το φαξ και στις 2 περιπτωσεις.

Edited by ampalos95
Sony Xperia x10 mini->Jiayu G4S->Microsoft Lumia 640 DS->Xiaomi Mi4->Xiaomi Redmi Note 5 AI
Link to comment
Share on other sites

Εμενα η hol/vodafone λήγει σε 2 μηνες.

Αρχικά εβγαινε 15€ το μηνα με 24αρι ιντερνετ, 300' κινητά, κτλ με amex. Τωρα εδώ κ 7-8 μηνες επειδή δεν πολυ-κινείται η amex να μαζεύονται οι πόντοι, εχει γυρίσει στα 23.19 το μήνα.

 

Τι συμβαίνει συνήθως;

Σε παιρνουν τηλ εκεινοι οταν κοντευει να λήξει το συμβολαιο, ή κανεις κινηση εσύ πρώτος; Τι θα πω και τι θα κάνω για να κάνω παζαρι την τιμή κτλ το ξέρω.. Το τυπικό πιο πολύ με νοιάζει.

Αν μείνεις στην ιδια εταιρεία αλλά π.χ. Κανεις ντιλ ενα προγραμμα που ειναι καινουργιο, χρεωνεσαι με τπτ κερατιατικα; Ή οτι κανονισεις;

Δεν εχω παραπονο ουτε με το support ουτε το σημα κτλ. Μονο καποιες αποσυνδεσεις του ιντερνετ με τους συναγερμούς του σπιτιού, κτλ αλλά μικρό το κακό.

 

Εμένα λήγει το συμβόλαιο τον Δεκέμβρη αλλά σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία.

Το "έχω" σε συνδιασμό με εξαργύρωση πόντων Amex, έκπτωση επειδή υπάρχει κ σύνδεση κινητου vodafone , ebill ... κ μου "βγαινει" κι εμενα στα 15€.

Το τελευταίο 5μηνο όμως για κάποιο λόγο το σύστημά τους έχει πάψει να εξαργυρώνει τους πόντους Amex κ να αποδίδει επιλεκτικά την έκπτωση ebill με αποτέλεσμα να έρχεται πάγιο 23+€

Μίλησα με την εξυπηρέτηση που προώθησε το αίτημα, υποτίθεται πως θα μ' έπαιρναν απο το αρμόδιο τμήμα να μιλήσουμε πράγμα που δεν συνέβη ποτε.

Εαν στους επόμενους μήνες εξακολουθήσει να κολλά το σύστημά τους... μαλλον με βλέπω να κατευθύνομαι προς Wind...

 

Εσυ πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους για να ζητήσεις καλύτερη προσφορά ή να κάνεις αίτηση φορητότητας κ να περιμένεις να σε πάρουν αυτοί για αντιπροσφορά.

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Εμένα λήγει το συμβόλαιο τον Δεκέμβρη αλλά σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία.

Το "έχω" σε συνδιασμό με εξαργύρωση πόντων Amex, έκπτωση επειδή υπάρχει κ σύνδεση κινητου vodafone , ebill ... κ μου "βγαινει" κι εμενα στα 15€.

Το τελευταίο 5μηνο όμως για κάποιο λόγο το σύστημά τους έχει πάψει να εξαργυρώνει τους πόντους Amex κ να αποδίδει επιλεκτικά την έκπτωση ebill με αποτέλεσμα να έρχεται πάγιο 23+€

Μίλησα με την εξυπηρέτηση που προώθησε το αίτημα, υποτίθεται πως θα μ' έπαιρναν απο το αρμόδιο τμήμα να μιλήσουμε πράγμα που δεν συνέβη ποτε.

Εαν στους επόμενους μήνες εξακολουθήσει να κολλά το σύστημά τους... μαλλον με βλέπω να κατευθύνομαι προς Wind...

 

Εσυ πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους για να ζητήσεις καλύτερη προσφορά ή να κάνεις αίτηση φορητότητας κ να περιμένεις να σε πάρουν αυτοί για αντιπροσφορά.

Αν κανεις αιτηση φορητοτητας να εχεις ετοιμο το χαρτι υποαναχωρησης για να μην τρεχεις αρχικα.

Και να ξες οτι σε κανουν προσφορες πολυ καλυτερες.

Sony Xperia x10 mini->Jiayu G4S->Microsoft Lumia 640 DS->Xiaomi Mi4->Xiaomi Redmi Note 5 AI
Link to comment
Share on other sites

Αν κανεις αιτηση φορητοτητας να εχεις ετοιμο το χαρτι υποαναχωρησης για να μην τρεχεις αρχικα.

Και να ξες οτι σε κανουν προσφορες πολυ καλυτερες.

 

Αμα τελικά δεχτείς την προσφορά για να παραμεινεις στον πάροχό σου δεν την ακυρώνει μετά αυτός την διαδικασία φοριτότητας;

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Αμα τελικά δεχτείς την προσφορά για να παραμεινεις στον πάροχό σου δεν την ακυρώνει μετά αυτός την διαδικασία φοριτότητας;

 

Όχι την στέλνεις εσύ με φαξ,παίρνεις τηλ να το επαληθεύσεις,γενικά εσύ ασχολείσαι

 

Sent from mTalk

Sony Xperia x10 mini->Jiayu G4S->Microsoft Lumia 640 DS->Xiaomi Mi4->Xiaomi Redmi Note 5 AI
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, δεν έχει την δύναμη ο πάροχος να ζητήσει πίσω την αίτηση φορητότητας, γιατί έτσι θα μας είχαν δεμένους σε 1 πάροχο με το έτσι θέλω :) Επομένως, δεν μπορεί να κάνει αυτός ακύρωση... δικό σου το νούμερο, δική σου και η ακύρωση!

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Σε περίπτωση που βάλω τηλεόραση μαζί με το ίντερνετ,θα μειώνεται το Bandwidth και αν ναι είναι αισθητή η διαφορά?το λέω γιατί στην περιοχή μου,η μέγιστη θεωρητικη ταχύτητα που μπορώ να πιάσω είναι 12,500mbps...ουτως η άλλως θα είναι λιγότερο οπότε με προβληματιζει αν το ρίχνει περαιτέρω η τηλεόραση
Link to comment
Share on other sites

Μειώνει σίγουρα. Νομίζω περίπου 2mbps μείωση. Αν έχεις όμως το vodafone TV σε standby τα δίνει όλα στο internet Edited by kogos

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

σε νεο συμβολαιο, προπληρωνουμε τον πρωτο μηνα χρησης;

 

εκανα διακοπη και ειδα οτι χρεωσαν αναλογικα τον τελευταιο μηνα, χωρις ομως να αφαιρεσουν το παγιο του πρωτου λογαριασμου.

ετσι ειναι ή κανω λαθος;

Link to comment
Share on other sites

Μειώνει σίγουρα. Νομίζω περίπου 2mbps μείωση. Αν έχεις όμως το vodafone TV σε standby τα δίνει όλα στο internet

 

Ευχαριστώ για την ενημέρωση

Link to comment
Share on other sites

σε νεο συμβολαιο, προπληρωνουμε τον πρωτο μηνα χρησης;

 

εκανα διακοπη και ειδα οτι χρεωσαν αναλογικα τον τελευταιο μηνα, χωρις ομως να αφαιρεσουν το παγιο του πρωτου λογαριασμου.

ετσι ειναι ή κανω λαθος;

 

οριστε ο τελευταιος λογαριασμος που ηρθε.

ειναι οκ;

γιατι εγω περιμενω με καποιον τροπο να αφαιρεθει το πρωτο παγιο που προπληρωσα;;;;;;;;;;

http://i65.tinypic.com/68e80g.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο my account απο τον Ιούνιο και καθε φορά όπως και σημερα λεει οτι υπαρχει πρόβλημα και δεν μπορεί να δημιουργηθεί και να προσπαθήσω αργότερα.. Εχετε κ σεις πρόβλημα ;

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:w00t:
Link to comment
Share on other sites

οριστε ο τελευταιος λογαριασμος που ηρθε.

ειναι οκ;

γιατι εγω περιμενω με καποιον τροπο να αφαιρεθει το πρωτο παγιο που προπληρωσα;;;;;;;;;;

 

μολις ρωτησα σε καταστημα vodafone

ειπαν να περιμενω τον επομενο οπου θα γινει η τελευταια εκκαθαριση και θα αφαιρεθει το πρωτο παγιο

μετα τις 20-21 οκτωβρη (οπου θα εκδοθει ο λογαριασμος) θα μαθω...

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μια ερώτηση σε κατάστημα ή στην εξυπηρέτηση πελατών. Θεωρητικά πρέπει να βγει εκκαθαριστικός, που θα σου επιστρέφει το πάγιο από την περίοδο που πλήρωσες, αλλά δεν ήσουν πελάτης. Από ότι καταλαβαίνω η μεταφορά έγινε στις 27/8, οπότε πρέπει να πάρεις πίσω την περίοδο 28/8-15/9 που έχεις πληρώσει ήδη.

 

Εκτός αν χάνω κάτι στις ημερομηνίες.

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB

Link to comment
Share on other sites

η διακοπη/μεταφορα εγινε 16/9. για αυτο γραφει 21/8-15/9

στις 27/8 εληξε η προσφορα(παγιο 20κατι€) των 24 μηνων και μπηκε το παγιο 42+€

 

θα περιμενω τον επομενο/τελευταιο (εχω μια υπονοια οτι δεν υπαρχει αλλος-μακαρι να κανω λαθος)

Link to comment
Share on other sites

η διακοπη/μεταφορα εγινε 16/9. για αυτο γραφει 21/8-15/9

στις 27/8 εληξε η προσφορα(παγιο 20κατι€) των 24 μηνων και μπηκε το παγιο 42+€

 

θα περιμενω τον επομενο/τελευταιο (εχω μια υπονοια οτι δεν υπαρχει αλλος-μακαρι να κανω λαθος)

Τότε δεν υπάρχει κάτι για επιστροφή. Από ότι φαίνεται πάγιο σου χρεώνουν για τον τρέχοντα μήνα και όχι για τον επόμενο. Εκτός αν έχεις κρατήσει τον πρώτο λογαριασμό και εκεί έχουν χρεώσει διαφορετικά.

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB

Link to comment
Share on other sites

Εμένα λήγει το συμβόλαιο τον Δεκέμβρη αλλά σκέφτομαι να αλλάξω εταιρεία.

Το "έχω" σε συνδιασμό με εξαργύρωση πόντων Amex, έκπτωση επειδή υπάρχει κ σύνδεση κινητου vodafone , ebill ... κ μου "βγαινει" κι εμενα στα 15€.

Το τελευταίο 5μηνο όμως για κάποιο λόγο το σύστημά τους έχει πάψει να εξαργυρώνει τους πόντους Amex κ να αποδίδει επιλεκτικά την έκπτωση ebill με αποτέλεσμα να έρχεται πάγιο 23+€

Μίλησα με την εξυπηρέτηση που προώθησε το αίτημα, υποτίθεται πως θα μ' έπαιρναν απο το αρμόδιο τμήμα να μιλήσουμε πράγμα που δεν συνέβη ποτε.

Εαν στους επόμενους μήνες εξακολουθήσει να κολλά το σύστημά τους... μαλλον με βλέπω να κατευθύνομαι προς Wind...

 

Εσυ πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους για να ζητήσεις καλύτερη προσφορά ή να κάνεις αίτηση φορητότητας κ να περιμένεις να σε πάρουν αυτοί για αντιπροσφορά.

 

Ευχαριστω για τις πληροφορίες!

Πόσο καιρο πριν καλω; 1-2 μερες πριν λήξει ή μια βδομαδα τουλ πριν?

Τι προτείνετε;

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις πληροφορίες!

Πόσο καιρο πριν καλω; 1-2 μερες πριν λήξει ή μια βδομαδα τουλ πριν?

Τι προτείνετε;

 

Καλό είναι να πάρεις καμια εβδομάδα πριν. Ωστε αν δεν σου κάνει η προσφορά τους να πας αμεσα σε νέο πάροχο και να μην <<τρέξει>> η κανονική τιμή στο συμβόλαιο σου. Μεταξύ μας όμως, μην περιμένεις να σου πούνε ίδια ή καλύτερη τιμή από αυτήν που έχεις τώρα. Μόνο οταν δούνε την φορητότητα θα σου κάνουν την ίδια ή και καλύτερη τιμή, οπότε μην σπάσουν τα νεύρα σου άδικα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...